Airbag sarit.Bord rupt. |
This topic is about Airbag sarit.Bord rupt., the author, G e o r g e, wrote about: offtopic : de vreme ce se plimba cu toate masinile si se ocupa de ele care e problema ? /blink.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":blink:" bord ... To read more just scroll down
Airbag sarit.Bord rupt. |
Jun 6 2005, 01:55 PM
Post
#21
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
-------------------- |
|
|
Jun 7 2005, 10:36 PM
Post
#22
|
|
THE GODFATHER Group: Membri Posts: 3.845 Joined: 8-August 04 From: Timisoara Member No.: 30.528 |
Pai George, stai linistit, ca nu e nici o problema, dar e un pic ciudata faza, fiindca chiar la semnatura ta scrie: "userii sunt rugati sa-si completeze profilul cu masina personala!", este? Acuma, depinde ce intelege fiecare prin "personala", nu?.... :romania: Oricum, io zic ca o masina sau maxim 2 ar fi suficient, ca daca cineva se uita si vede acolo 4 masini PERSONALE (treaba destul de rara in Romania), o sa faca asa :ohmy: :ohmy: :ohmy: Vorbeamos.....
ALEX -------------------- VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno
>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul) "Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009) |
|
|
Jun 7 2005, 10:58 PM
Post
#23
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.566 Joined: 17-October 03 From: Bucuresti Member No.: 17.205 |
Daca cineva are masina pe firma sau masina de la serviciu, este rugat sa o treaca. De ce? Pentru ca sunt multi ce nu au condus in viata lor o masina - nici-una, dar povestesc cu lux de amanunte cum se comporta o anume masina. Daca ii intrebi pe privat cati ani au, cat au condus respectiva masina, ce masini au mai condus, recunosc cu candoare ca au 14-15-16 ani, evident nu au permis si nu au condus niciodata.
Apoi intra pe Forum un om serios ce vrea intr-adevar sa-si cumpere o masina, este derutat, chiar are nevoie de un sfat si ajunge sa-si cumpere masina pe baza unui sfat dat de un pusti de 14 ani, pentru masinile se conduc precum cele din NFS :evil: :evil: -------------------- mazda 3 2.0 GTA Titanium grey
|
|
|
Jun 7 2005, 11:38 PM
Post
#24
|
|
THE GODFATHER Group: Membri Posts: 3.845 Joined: 8-August 04 From: Timisoara Member No.: 30.528 |
Hai pa ALEX -------------------- VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno
>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul) "Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009) |
|
|
Jun 14 2005, 02:00 PM
Post
#25
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 18 Joined: 19-April 05 From: Bucuresti Member No.: 45.042 |
-------------------- Ibiza 1.4 16V.Galben de tzi se strepezesc dintzii.
|
|
|
Sep 1 2005, 09:01 AM
Post
#26
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 203 Joined: 23-November 04 From: Bucuresti Member No.: 36.322 |
Parerea mea e ca tu ti-ai reparat masina pe un casco pirat
Masina cand intra pe casco are parte de o expertiza in care sunt mentionate toate defectele rezultate in urma accidentului.De unde rezulta ca cei 600 Euro pentru capac sunt acoperiti de Casco.In plus din cat m-am lovit eu de casco, n-am avut nici o problema cu decontarea pieselor, care s-a facut direct intre service si asigurator.Pot sa-ti mai zic ca mi-au decontat o piesa pe care nici macar nu credeam ca o mai gasesc pe undeva. E vorba de o plasa de 10cm care acopera locul pentru proiectoare. Chiar si aia au pus-o pe factura! Deci: eu as merge la asigurator sa imi trimita masina in service si sa mi-o aduca exact ca inainte de accident. Asta e motivul pentru care tu iti platesti polita de asigurare. Oricum cred ca au aobligatia sa-ti repare defectele in totalitate, nu pe bucati! Revenind la airbag, nu-mi place atitudinea ta pur romaneasca, gen " il fac eu sa arate bine, nu dau o roaba de bani". Desi sunt de acord cu tine ca la noi se porcesc la piese de schimb, importanta acestora este indubitabila. Sistemul airbag e proiectat in asa fel incat la actionare, fiecare piesa sa lucreze dupa un anumit tipic. Astfel acel capac de care vorbesti tu, e construit sa sara pe o anumita traiectorie, cu o anumita viteza. Lipeste-i tu bordul si pune-o vinilin sau alte alea si o sa ai supriza ca in cazul unui accident daca sare acel airbag capacul sa fie cel care poate se rupe cu muchie taietoare si reteaza vreo carotida sau alta piesa de schimb greu de inlocuit de pe pasagerul din dreapta. Eu cred ca trebuie sa-ti rezolvi problema cu asiguratorul, sa-ti plateasca toate pagubele si sa te duci sa-ti montezi piesele de schimb originale. -------------------- Hyundai Getz 1.4-97CP, 2006
Opel Astra Classic II, 1.6-100Cp, 2005 Ford Sierra 1.6CL, 1.6-72CP, 1990 Nu montati nimic la ALARM SERVICE 96, Drumul Sarii Nr. 98 sau Diham! |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 13th May 2024 - 07:39 AM |