Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Airbag sarit.Bord rupt.
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Aria Tehnica Masini.ro
Radu45049
Am o mare mare problema.Am cumparat un Ibiza cu airbagul dreapta sarit.Cand sare airbagul se rupe un capac din bord.Ca sa schimp partea superioara a bordului costa 600E.Mi se pare aberant de mult pentru un plastic.Stie cineva vre-un loc unde se lipesc acele capace la loc si se chituieste de jur imprejur ca sa nu se mai cunoasca.Multzumesc anticipat blush.gif
madalina
Hai sa-ti explic ceva! Plasticul ala e facut special ca in caz de accident sa sara air-bagul. Daca tu faci cine stie ce minune si lipesti acel plastic - ba mai bine gaseste o solutie sa lipesti acea gaura in bord, ce faci cu airbagul? Plus ca trebuie sa iti monteze airbag nou!

Cei 600 de euro pe care ii platesti pot insemna salvea unei vieti!
eddie
Daca te costa numai 600 de euro si iti pune si airbag-ul,pretul e bun,fa-o !
pretorian
au dreptate in primul rand trebuie sa te gandesti la viata celui din dreapta si 2 am avut ocazia sa transport capsule airbag si costau 1000€ la prima mana fara montaj asa ca mai gandestete la ce fai cu bordul, la 600 € e un pret f bun eu zic sa-l iei .

parerea mea :yup:
Radu45049
Airbagurile sunt puse frumushel noi noute la locul lor.Banii astia sunt doar pentru o bucata de plastic si asta pt ca le-a fost lene sa puna o usita acolo care sa se deschida si sa se inchida dupa montarea unui airbag nou.Sau poate ca nu arata bine o usita acolo.Oricum pretul mi se bare un pic aberant sa dai un salariu pe o bucatzica de plastic,o particica din bord.Mentionez ca 95% din timp circul singur si ar fi pacat oricum sa sara degeaba.
madalina
Esti sigur ca air-bagurile sunt noi si nu indesate acolo cele vechi? Mi se pare cam ciudata faza cu montam airbagul, dar nu si bordul...
Radu45049
Sunt absolut sigur.Au fost puse de casco.Totusi siguranta este siguranta.Broblema e capacu.
madalina
Niste cuvinte de bine pentru CASCO... Cum sa dai la schimbat air-bagul, dar bordul nu?

Totusi, pentru siguranta, cel mai bine schimbi bordul pentru ca la o reparatie artizana nu stii sigur ca permite deschiderea air-bagului in caz de accident. Eu iti doresc din tot sufletul sa nu ai ocazia sa folosesti air-bagul.
Radu45049
Multumesc frumos blush.gif .Cum fac rost de 600 e ma duc si cumpar plasticu.Poate-l gasesc mai ieftin pe undeva.Da pana atunci poate-i fac totusi ceva ca sa arate mai bine.
Andrei Suzuki
offtopic.gif Imi place semnatura ta. super tare.. laugh.gif offtopic.gif
Alex-F1
Si mie mi se pare enorma suma pt. o bucata de plastic :evil: Dar asta e cu masinile astea noi, orice chichitza costa de te rupe......am auzit pe cineva spunand c-a dat 80 de euro pt. un rahat de buton de bord pt. o masina din 2003 (nu-mi mai amintesc modelul, cred ca era BMW) :bash:

ALEX
adi45619
Acum jumatate de an aveam o Supernova la care i s-a rupt 'butonul de la frana de mana; ala de plastic pe care apesi atunci cand deblochezi frana de mana.
La service vroiau sa-mi inlocuiasca toata frana de mana, peste 1mil. Dar, le-am explicat eu, e vorba de o simpla bucata de plastic. Noi nu avem decat tot mecanismul.
Asa ca am apelat la un strungar. I-am dat ce ma ramasese din vechiul buton si el mi-a facut la strung unul exact la fel. Tot din plastic. Arata mai bine decat cel original.
G a B r I e L
airbag (sofer... inclus in volan) sarit la un opel astra g caravan fabr. 2003 .... solutie schimbarea volanului ???? :angel: :puke:
Radu45049
Am sa mi-l tapitez singur de n-o sa se mai cunoasca.Ai trag un strat de piele gri deasupra(vinilin) .Capacul il tapitez separat si-l asez in lacasul lui ca sa fiu sigur ca mai si sare la o adica.
G a B r I e L
RADU AM si eu o intrebare.. cum ti`a sarit airbagu ca vad ca masina nu e lovita (daca poza e cea cu masina) ... sau a fost reparata asa de bine incat nu se cunoaste?? arigato.gif
madalina
Avatarul pare a fi o imagine oficiala a masinii. Oricum, la masinile de astazi in majoritatea accidentelor masinile pot fi reparate fara sa se vada vreo urma sau sa ramana vreun efect asupra modului de functionare al masinii.
Radu45049
Pai exact asa.A fost reparata de nu se mai cunoaste,merge de vis da ma seaca capacu ala.
V l a d
se muta la service
Alex-F1
offtopic.gif Madalina, toate masinile de la semnatura ta sunt ale tale? :ohmy: .....sau sunt ale intregii familii? :x Tu ai scris sa nu uitam sa ne trecem MASINA la semnatura, iar io prin asta inteleg sa trecem masina care e pe numele nostru, nu si pe-a lui tata-meu, frate-meu, sora-mea sau mai stiu io care membru al familiei, nu? :romania: Sa nu-mi spui ca masinile de la semnatura ta sunt toate pe numele tau!!! :wtf: No offense, please :wave: offtopic.gif
madalina
Pe numele meu sunt 2. Celalte 2 sunt pe numele firmei. Eu ma ocup de ele, eu am decis sa luam, eu le duc la revizii, eu le fac CASCO, eu le duc la spalatorie.

Happy now?

Sau de cate ori povestesc cum e in serviceul Mazda trebuie sa precizez ca am si mazda?
G e o r g e
offtopic : de vreme ce se plimba cu toate masinile si se ocupa de ele care e problema ? blink.gif
Alex-F1
Pai George, stai linistit, ca nu e nici o problema, dar e un pic ciudata faza, fiindca chiar la semnatura ta scrie: "userii sunt rugati sa-si completeze profilul cu masina personala!", este? Acuma, depinde ce intelege fiecare prin "personala", nu?.... :romania: Oricum, io zic ca o masina sau maxim 2 ar fi suficient, ca daca cineva se uita si vede acolo 4 masini PERSONALE (treaba destul de rara in Romania), o sa faca asa :ohmy: :ohmy: :ohmy: Vorbeamos.....

ALEX
madalina
Daca cineva are masina pe firma sau masina de la serviciu, este rugat sa o treaca. De ce? Pentru ca sunt multi ce nu au condus in viata lor o masina - nici-una, dar povestesc cu lux de amanunte cum se comporta o anume masina. Daca ii intrebi pe privat cati ani au, cat au condus respectiva masina, ce masini au mai condus, recunosc cu candoare ca au 14-15-16 ani, evident nu au permis si nu au condus niciodata.

Apoi intra pe Forum un om serios ce vrea intr-adevar sa-si cumpere o masina, este derutat, chiar are nevoie de un sfat si ajunge sa-si cumpere masina pe baza unui sfat dat de un pusti de 14 ani, pentru masinile se conduc precum cele din NFS :evil: :evil:
Alex-F1
Hehehe laugh.gif :coolspeak: :clapping: Aici ai perfecta dreptate, Madalina! :peacefingers: Pt. asta te iert ca ai trecut 4 masini la semnatura biggrin.gif tongue.gif Io n-am masina de serviciu (nu e cazul) si nici nu cred ca mi-ar place, fiindca asta cred c-ar insemna ca masina personala sa stea mai mult decat sa mearga si asta n-ar fi chiar pe placul meu....io vreau sa merg cu mashinutza mea, in ea ma simt bine, imi place s-o conduc, vreau sa ma duca ea oriunde ma duc.... :inlove: :help: Vorbeamos.......

Hai pa
ALEX
Radu45049
Hai totusi sa nu deviem prea mult de la subiect ca pana la urma poate dam de careva care stie unde se pot pune la capacele la loc. Mai stu pe cineva care are dilema asta. :angel:
Radu36329
Parerea mea e ca tu ti-ai reparat masina pe un casco pirat biggrin.gif
Masina cand intra pe casco are parte de o expertiza in care sunt mentionate toate defectele rezultate in urma accidentului.De unde rezulta ca cei 600 Euro pentru capac sunt acoperiti de Casco.In plus din cat m-am lovit eu de casco, n-am avut nici o problema cu decontarea pieselor, care s-a facut direct intre service si asigurator.Pot sa-ti mai zic ca mi-au decontat o piesa pe care nici macar nu credeam ca o mai gasesc pe undeva. E vorba de o plasa de 10cm care acopera locul pentru proiectoare. Chiar si aia au pus-o pe factura!
Deci: eu as merge la asigurator sa imi trimita masina in service si sa mi-o aduca exact ca inainte de accident. Asta e motivul pentru care tu iti platesti polita de asigurare. Oricum cred ca au aobligatia sa-ti repare defectele in totalitate, nu pe bucati!

Revenind la airbag, nu-mi place atitudinea ta pur romaneasca, gen " il fac eu sa arate bine, nu dau o roaba de bani".
Desi sunt de acord cu tine ca la noi se porcesc la piese de schimb, importanta acestora este indubitabila.

Sistemul airbag e proiectat in asa fel incat la actionare, fiecare piesa sa lucreze dupa un anumit tipic. Astfel acel capac de care vorbesti tu, e construit sa sara pe o anumita traiectorie, cu o anumita viteza.
Lipeste-i tu bordul si pune-o vinilin sau alte alea si o sa ai supriza ca in cazul unui accident daca sare acel airbag capacul sa fie cel care poate se rupe cu muchie taietoare si reteaza vreo carotida sau alta piesa de schimb greu de inlocuit de pe pasagerul din dreapta.biggrin.gif
Eu cred ca trebuie sa-ti rezolvi problema cu asiguratorul, sa-ti plateasca toate pagubele si sa te duci sa-ti montezi piesele de schimb originale.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.