IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

sfat despre almera

This topic is about sfat despre almera, the author, Bogdan49938, wrote about: multumesc pentru sfat Laura, dar din pacate e prea tarziu pentru mine. deja am ridicat masina. am mai auzit chestia cu ambreiajul si garantia dar in r ... To read more just scroll down

2 Pages V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> sfat despre almera
Bogdan49938
post Aug 2 2005, 09:20 AM
Post #21


sofer
***

Group: Membri
Posts: 67
Joined: 27-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.931



multumesc pentru sfat Laura, dar din pacate e prea tarziu pentru mine. deja am ridicat masina. am mai auzit chestia cu ambreiajul si garantia dar in rest sper ca esti multumita de masina. sau nu? mai bine o luam din germania. cica masinile fabricate pentru ei sunt mai fiabile.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
madalina
post Aug 2 2005, 10:08 AM
Post #22


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.566
Joined: 17-October 03
From: Bucuresti
Member No.: 17.205



QUOTE(CRG)
nici la mazda mea nu este acoperit discul de ambreiaj in garantie. Este considerat consumabil.. scrie clar in carnetul de garantie.. ma bazez pe fiabilitatea marcii..


Stai calm, la Mazda discul de ambreiaj este supredimensionat - nu stiu daca e termenul corect, are mai mult materiale pe el - si nu face probleme.

Eu ma enervez pe Nissan Romania nu pentru ca nu acopera garantia la ambreiaj - de altfel scrie ingrosat pe prima pagina a cartii de service, nici ca pica pana in 15.000 km daca se schimba vitezele sub 3000 rpm, ci de faptul ca la pretul pe care il cer ei pe un kit de ambreiaj normal, in afara gasesc disc Nissan original ceramic, ce nu mai pica. Dar bineinteles ca nu accepta sa mi-l monteze pe acela!


--------------------
mazda 3 2.0 GTA Titanium grey
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Aug 2 2005, 11:01 AM
Post #23


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Atunci, poate merita facuta reparatia in alta parte, atata timp cat oricum nu e acoperita de garantie.
Probabil ca hotii de la service vor sa schimbe la 15.000 si placa + rulment de presiune, care costa de mai mult de 5 ori ori cat discul in sine, si , care nu au cum sa fie obosite atat de repede....
Sugestia madalinei e buna, disc ceramic + reparat in alta parte.
A, si ar trebui trimis un e-mail si la seful Nissan europa.


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan49938
post Aug 2 2005, 11:33 AM
Post #24


sofer
***

Group: Membri
Posts: 67
Joined: 27-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.931



nu inteleg! am vorbit chiar acum cu dealer-ul si imi spune ca nu sunt nici un fel de probleme cu ambreiajul la primera. astia chiar isi bat joc de noi?!sau este o mare diferenta de la dealer la dealer? oricum eu am dat dovada de rabdare in relatia cu ei. :minigun:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRG
post Aug 2 2005, 01:23 PM
Post #25


specialist
******

Group: Membri
Posts: 985
Joined: 11-February 05
From: Rumeinia
Member No.: 40.270



pai te asteptai sa-ti spuna adevarul.. blush.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan49938
post Aug 2 2005, 02:04 PM
Post #26


sofer
***

Group: Membri
Posts: 67
Joined: 27-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.931



pai ce, ei se asteapta sa le le dau 20 mil odata la 6 luni? poate :bandit: .
oricum clauza privind neacoperirea ambreiajului de catre garantie mi se pare abuziva. doar nu e consumabil. am sa verific.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
madalina
post Aug 2 2005, 05:15 PM
Post #27


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.566
Joined: 17-October 03
From: Bucuresti
Member No.: 17.205



In cartea tehnica a masinii scrie ingrosat: ambreiajul nu este acoperit de garantie. evident ca impreuna cu discul de ambreiaj iti schimba si placa de presiune si rulmentul de presiune, ca, deh, cica ar fi greu sa schimbe numai discul! :minigun:

Daca se schimba viteza minim la 3000rpm la diesel si minim 4000 rpm la benzina, nu mai apar probleme la discul de ambreiaj!

Sau daca se ia o masina cu cutie automata biggrin.gif


--------------------
mazda 3 2.0 GTA Titanium grey
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan49938
post Aug 3 2005, 08:58 AM
Post #28


sofer
***

Group: Membri
Posts: 67
Joined: 27-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.931



4000 rpm la benzina? deci trebuie sa-mi iasa pistoanele prin capota ca sa nu am probleme cu ambreiajul. interesanta masina. probabil ca de asta mi s-a recomandat de catre dealer sa o conduc mai turat. insa ei mi-au motivat ca motorul fiind mic , nu prea am demaraj sub aceasta turatie.
totusi care poate fi explicatia lipsei de garantie a ambreiajului? este consumabil? nu ar fi fost mai bine sa remedieze acesta deficienta din fabrica prim montarea unui ambreiaj mai fiabil?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Aug 3 2005, 09:16 AM
Post #29


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



hai ca nu ies pistoanele nici daca te rogi de ele cu frumosul .

la benzina ai limitarea pe la 6500 rpm . puterea maxima pe la 5500 rpm sau mai sus chiar . cum naiba vrei sa ai performante , sa zicem intr-o depasire , ca tot am facut un drum la mare si sunt ofticat pe toti "adevaratii" care in depasire schimba la 3000 rpm si eu mor in spatele lor :evil: . ca sa ai performante trebuie sa atingi macar puterea maxima . pai de ce o atingi la turatii asa de inalte e o alta problema .

inca o data : limitare electronica a turatiei si la diesel si la benzina. adica oricat te-ai stradui tu sa faci pistoanele sa sara prin capota , nu vei reusi.

sper ca nu esti unul din adevaratii de mai sus :evil:


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan49938
post Aug 3 2005, 09:37 AM
Post #30


sofer
***

Group: Membri
Posts: 67
Joined: 27-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.931



turatie mare inseamna consum ridicat si uzura ceva mai mare a motorului. se pot schimba vitezele si la 3000rpm dar la un motor cu o cilindree mare si cuplu maxim la turatie joasa.
bineinteles, am glumit cu iesitul pistoanelor prin capota, dar in orice caz creste volumul sonor al motorului in habitaclu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Aug 3 2005, 09:43 AM
Post #31


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



deci tu esti unul dintre aia adevarati care uita sa tureze masina in depasirii ca ii deranjeaza zgomotol ... comme on gimme a break ! blink.gif

eu mai zic o data , daca ai nevoie de putere , tureaza masina . daca ai nevoie sa faci o depasire , accelereaza . nu se intampla nimic !

consum ridicat DA , uzura DA , dar in norme acceptate ! adica consumul va fi factorul cel mai vizibil care te va face sa nu o turezi asa . asta clar. uzura, hmmm in loc sa faci motorul de 250 000 - 300 000 km il vei face mai devreme cu 20 000 - 50 000 km . big deal !


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Aug 3 2005, 09:49 AM
Post #32


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Ambreiajul nu pica la 15.000 nici la dacia berlina, cu schimbat la 2000 rpm de catre o doamna care a luat carnetul la 49 ani si care nu are curaj sa depaseasca 70 km/h. Pe verificate! Cand pleaca de pe loc merge cu ambreiajul patinat 20m, ajunge la 5 km/h si schimba intr-a doua unde mai merge cu ambreiajul patinat inca vreo 2-3 secunde! Cand am vazut cum merge eram convins ca nu o tine ambreiajul un an, si cu toate astea are deja cam 25.000 km si ambreiajul inca nu e dus. Si dupa 25.000 km tot cam la fel conduce biggrin.gif
Da' nu va zic cine e doamna aia biggrin.gif

Se spune ca incepatorii uzeaza ambreiajul, insa in cazul asta chiar nu cred ca e vorba doar de asta.

Si de ambreiaj care sa nu fie acoperit de garantie iar n-am auzit blink.gif E ceva specific mioritic? Dimpotriva, am auzit de facturi suportate partial de constructori chiar si dupa ce masina nu mai era in garantie, si totusi ambreiajul a picat prea devreme....


PS George are dreptate, din cand in cand macar masina trebuie alergata, mai ales dupa o perioada lunga de mers doar in oras. Arderile violente ajuta la eliminarea calaminei, curatarea catalizatorului, a injectoarelor chiar, etc. Nu cred ca e musai acum sa schimbi doar la 4000 rmp, insa nu strica sa o faci totusi cand e necesar.


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan49938
post Aug 3 2005, 09:52 AM
Post #33


sofer
***

Group: Membri
Posts: 67
Joined: 27-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.931



nu sunt dintre aceia care se impotmolesc in depasiri, dar imi place confortul in conducere. pana acum am avut masini cu motoare pe benzina peste 2500 cmc. si nu am avut nici un fel de probleme. insa la turatii ridicate consuma foarte mult. inaceptabil de mult. referitor la uzura sunt de acord.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marius67849
post Feb 10 2006, 12:09 AM
Post #34


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 9-February 06
From: Pitesti (Arges)
Member No.: 67.842



Haida, de?! Schimbat viteza la 4000 ture?! Pai in viteza intai la 4000 ture sare motoru' din capota. Si consuma 20% Si tot Almera am si eu. Probabi sunteti fani 2fast 2furious.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Xalanx
post Feb 10 2006, 08:15 AM
Post #35


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.008
Joined: 8-May 05
From: Pitesti (Arges)
Member No.: 46.233



QUOTE(Marius67849)
Haida, de?! Schimbat viteza la 4000 ture?! Pai in viteza intai la 4000 ture sare motoru' din capota. Si consuma 20% Si tot Almera am si eu. Probabi sunteti fani 2fast 2furious.

Ce Almera zici ca ai tu? Nu de alta, dar eu i-am dat pana la rosu de nu stiu cate ori (adica in preajma lui 6500) si motorul sta tot sub capota. N-am reusit sa-l conving sa sara de-acolo. Consumul evident ca e mai mare, dar o turezi atat daca vrei performanta.
Masina are niste parametri. La Almera spre exemplu cuplul maxim este undeva la putin peste 4000 rpm. Adica ... dupa ce sare motorul de sub capota.


--------------------
On my way for a Nissan
____________________________
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Arheopterix
post Feb 10 2006, 05:47 PM
Post #36


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.384
Joined: 31-January 06
From: Bucuresti
Member No.: 66.969



La 1.8 e la 2800 :evil:


--------------------
See,decide,attack,reverse.Erich Hartmann.
Suzuki Vitara 1.6 75 CP
Nissan Almera 1.8 sedan 115CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Xalanx
post Feb 10 2006, 07:23 PM
Post #37


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.008
Joined: 8-May 05
From: Pitesti (Arges)
Member No.: 46.233



QUOTE(Arheopterix)
La 1.8 e la 2800 :evil:

Ai vrea tu...
Tot la 4400 ai cuplu maxim, stai linistit.


--------------------
On my way for a Nissan
____________________________
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marius67849
post Feb 10 2006, 11:56 PM
Post #38


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 9-February 06
From: Pitesti (Arges)
Member No.: 67.842



Am Accenta 1.5 'sare motorul de sub capota', era o metafora, masina e destul de zgomotoasa in treptele mici la turatii mari In fond si eu turez motorul destul de mult, Era modul meu de a spune ca nu cred ca problema defectarii discului de ambreiaj se datoreaza schimbatului vitezelor la turatii mici. pur si simplu cred (si am si vazut ) ca sunt persoane care isi sprijina piciorul pe pedala de ambreiaj in timpul mersului (probabil considera ca in felul acesta au o viteza de reactie marita)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Xalanx
post Feb 11 2006, 12:02 AM
Post #39


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.008
Joined: 8-May 05
From: Pitesti (Arges)
Member No.: 46.233



E corect. Ambreiajul se duce naibii daca e tinut patinat in mod frecvent.
Motorul e zgomotos (chiar destul de mult) de pe la vreo 3000 si ceva incolo. Se datoreaza in principiu distributiei pe lant.


--------------------
On my way for a Nissan
____________________________
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Xalanx
post Feb 13 2006, 09:02 AM
Post #40


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.008
Joined: 8-May 05
From: Pitesti (Arges)
Member No.: 46.233



Update despre ambreiaj.
- placa de presiune ESTE acoperita de garantie
- rulmentul de presiune ESTE acoperit de garantie
- discul de presiune NU ESTE acoperit de garantie, fiind material de frictiune. La fel ca in cazul placutelor de frana, sabotilor, etc.
Ce nu mai este acoperit de garantie, sunt consumabilele (becuri, lamele stergator, etc).

Asa este in Pitesti si cred ca asa e peste tot.

Acum daca datorita unui stil de condus total catastrofal ai reusit sa tocesti discul in 10.000 km, ciubucul tau.

Ce a mai spus domnul de la service este ca la nici o marca de masina discul nu este acoperit de garantie. Decat daca distrugerea lui este produsa de alte cauze (placa, ulei pe disc si altele).


--------------------
On my way for a Nissan
____________________________
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 15th May 2024 - 10:49 PM