Despre clasamente |
This topic is about Despre clasamente, the author, Iulian HondaFan, wrote about: QUOTE(MR28673) In Franta in foarte multe reviste se fac clasamente in care o treime din punctaj de exemplu e pretul de re-vanzare. Faci versus Fiat vs ... To read more just scroll down
Despre clasamente |
Mar 10 2005, 02:21 PM
Post
#61
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
QUOTE(MR28673) In Franta in foarte multe reviste se fac clasamente in care o treime din punctaj de exemplu e pretul de re-vanzare. Faci versus Fiat vs Opel vs Renault, si Fiat e cel mai performant si mai ieftin, Opel cel mai spatios si mai fiabil, renault nu straluceste la nimic in schimb are un pret de revanzare de departe cel mai bun (care naiba stie cum se calculeaza la un model abia aparut) si asa Renault castiga! Nu e nimic incorect, cifrele nu sunt falsificate, insa clasametul are totusi o valoare indoielnica pentru multi cumparatori.
sunt de acord ca trebuie sa se precizeze care sunt criteriile... dar eu ma refeream la studiile de fiabilitate care sunt de alta natura decat clasamentele facute de testerii auto de la diferite reviste. valoarea de revanzare este si pt. mine un punct important in alegere si asta e dictata de conditiile locale. chiar am afirmat de multe ori ca de ex. in Ro poate fi mai rentabil sa cumperi Renault datorita preturilor si accesului mai usor la service, poate la fel e cazul cu FIAT in Italia, desi si acolo marcile japoneze sunt in crestere semnificativa in dauna localnicilor... Si sunt de acord si ca japonezele au un dezavantaj la preturi cateodata in europa, lucru care poate anula avantajele de fiabilitate sau tehnice. -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Mar 10 2005, 02:33 PM
Post
#62
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Da, insa in ce am vazut in clasamentele publicate de tine, era un procent mediu acolo... o honda se vindea dupa 3 ani cu 55%, un ford cu 50 si un tractor cu 45. E o informatie clara, care nu lasa loc de interpretari.
Insa in topul de mai sus francezii baga note de la 1 la 10.... Fiat are 4 din 10, opel 5 din 10 si Renault 9 din 10.... e ca si cum ai presupunea ca un fiat il vinzi dupa acelasi nr de ani cu 40% din pret, iar renault cu 90%. Si toate punctele acumulate la performate sau confort sunt anulate de un punctaj dubios acordat dupa niste criterii care nu sunt foarte transparente, si sunt si speculative pentru ca e vorba de modele noi care nu au inca piata la SH. Plus ca nu pentru toata lumea pretul de revanzare e important. Unii vor sa o tina un an, altii 3, altii pana crapa. (masina ) ... de asta, repet, e foarte important sa vezi cum se calculeaza punctajul ala. |
|
|
Mar 10 2005, 04:34 PM
Post
#63
|
|
specialist Group: Membri Posts: 518 Joined: 8-July 02 From: Bucuresti Member No.: 5.114 |
MR, ideea e ca francezii de rand sunt atat de nationalisti (probabil stii asta) incat chiar dau mai mult pe un renault sh decat pe orice alta masina sh. Poate si testele de genul asta ii influenteaza, nu stiu. Astfel, desi pare ciudat, in franta pretul unui renault scade mai greu. Asta e o realitate in acolo. Iar clasamentul e facut pentru francezi.
Nu ma intelege gresit, nu mi se pare ca datele sunt obiective, nici macar dpdv al francezilor, dar nici nu e o dezinformare sau i-a mituit nu's cine sa scoara renault pe primul loc dpdv al revanzarii. |
|
|
Mar 11 2005, 07:58 AM
Post
#64
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Ideea mea era doar ca un clasament fara modul cum a fost obtinut poate sa te iduca in eroare, oricat de corect ar fi! Apropo de test-drive in revistele franceze Intr-un versus Clio vs Ibiza, diesel, Clio era masina perfecta.... La Ibiza motorul SDI era prea lenes, iar TDI-ul prea brutal Insa asta e totusi un exemplu care nu prea apare in revistele cat de cat serioase... |
|
|
Mar 11 2005, 01:26 PM
Post
#65
|
|
pilot Group: Membri Posts: 470 Joined: 29-September 04 From: Bucuresti Member No.: 33.451 |
QUOTE(stefan_ieu) Cred ca Mircea (corecteaza-ma daca gresesc) a fost inteles gresit de f1anatic. El nu vroia sa spuna ca are incredere 50% in clasamente, ci ca aceste clasamente conteaza cu 50% in decizia lui de a-si achizitiona o masina. Ceea ce e cu totul altceva (dar include si faptul ca lasa o marja de eroare acestor clasamente).
Exact. Asta am spus eu si cel putin asta am vrut sa spun. Ca orice om modern cand imi achizionez ceva, fie si un casetofon sau o pereche de boxe ma tot informez si eu pe net si vad tot felul de clasamente. La achizitia masinii am facut asta. Clasamentele au cantarit 50%, dar asa cum am spus m-am ghidat mult si dupa parerile celor care au masina care ma interesa. Exista un site bun, pe care probabil il cunoasteti.....si am tot facut lecturi pe acolo....... Marius-Iulian eu cred ca este cel mai informat dintre noi...... Faptul ca si-a luat un Golf, arata ca atunci cand iei o masina exista si un criteriu subiectiv destul de important.....si clasamentele nu sunt totul atunci cand iti iei o masina.... Marius eu iti multumesc ca ma consideri lucid......Si eu cred la fel despre tine si asa cum am spus te cred cel mai informat..... Cat despre persoana care s-a trezit sa-mi tot pomeneasca numele si sa faca niste aprecieri voalate vis- a -vis de persoana mea, nu mai spun nimic....poate acelasi Vaya con Dios M-a suprins insa ca moderatorii care sunt de obicei sunt ff atenti, acum au asistat impasibili, fara sa intervina, desi eu mi-am exprimat nedumerirea si am cerut niste explicatii...... -------------------- Kadett fun...
|
|
|
May 23 2005, 05:10 PM
Post
#66
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
Iata ce crede Audi despre clasamente ( dupa un articol recent aparut in Autonews):
Four years ago, Audi's initial quality was well below average on the Power study. The brand was stinging from a nasty recall of the 1998-2001 A6. Sulfur deposits on the fuel-level sensing units in the gas tank caused the gauge to read full then the tank wasn't. So Audi acted. The first step was separating its quality from the joint department at Volkswagen of America that handled both brands. Audi elevated quality to the board level at corporate in Germany. Trahan attends monthly meetings in Germany, held specifically to discuss North American quality with board members and representatives from technical and development departments. Audi CEO Martin Winterkorn attends. Winterkorn spearheaded much of Audi's new emphasis on U.S. quality. In the U.S. market, Trahan hired about 50 quality experts and brought in additional people from Germany. The quality department now has 94 employees. Thirty engineers or technicians at headquarters in Auburn Hills, Mich., collect data about problems. They talk to consumers, look at J.D. Power and Consumer Reports numbers, talk to dealer product-support personnel and even consider anecdotal information, says Trahan. By every internal measure Audi has, the process is working, says Trahan. "Reliability is no longer an issue," he says. "That is what we are starting to hear back from our dealers." -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 15th May 2024 - 04:42 AM |