GM isi bate joc de SAAB? |
This topic is about GM isi bate joc de SAAB?, the author, Laurentiu_007, wrote about: Sincer eu asa cred, pentru ca in ultimul timp SAAB a patit ceva ce nu se credea niciodata.Au aparut modele noi(ceea ce e f bine), insa sunt corcituri ... To read more just scroll down
GM isi bate joc de SAAB? |
Nov 1 2004, 01:26 PM
Post
#1
|
|
Lau Group: Membri Posts: 586 Joined: 14-January 03 From: Timisoara Member No.: 9.065 |
|
|
|
Nov 1 2004, 01:51 PM
Post
#2
|
|
pilot Group: Membri Posts: 375 Joined: 21-May 04 Member No.: 26.076 |
Asta cum ca GM ia motoare de la Fiat nu e deloc de condamnat.
GM a probat motoare si le-a ales pe cele mai bune. E si normal, daca dai un ban cel putin sa ai ce-i mai performant. Cand vor face (de exemplu) BMW motoare mai bune, probabil ca vor lua de la BMW. Logic, nu? |
|
|
Nov 1 2004, 02:12 PM
Post
#3
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
Lasa SAAB. GM, Ford, isi bat joc de noi. Numai un concern international ca Ford, putea sa reinventeze 2001 Volkswagen Passat pentru 2005 prin modelul Ford 500. Care de fapt este un amarit de Taurus. Daca imbunatatzeau Taurus-ul, erau mai cistigatzi. Asa ca, Ford Taurus este mai atractiva ca pretz si performantze decit Ford 500...chiar daca este o masina care conceputual nu a mai suferit modificari de cind a fost lansata in 1986. Iar tehnologic...de 12 ani (3 L V6 OHV) respectiv 8 ani (3L V6 DOHC)...
-------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Nov 1 2004, 02:25 PM
Post
#4
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
Saab 9-7 este un Chevrolet Trail Blazer/ GMC Envoy usor modificate si va fi construit in aceleasi uzine cu acestea in USA. Motorul de pe 9-3 nu e de la Fiat, este un Ecotec de 2.2l la care suedezii au adaugat turbocharger-ul lor, deci are ceva contributie originala Saab. platforma este cea epsilon a GM folosita si de Vectra si aici in USA de Chevrolet Malibu. E adevarat ca GM si Fiat au un joint venture pentru productia de motoare in Europa si America de Sud, dar pt. Europa e vorba in special de diesele. DA, GM si-a batut joc de SAAB si de Opel :evil: :cussing: -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Nov 1 2004, 02:30 PM
Post
#5
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
QUOTE(Vasile26083) Asta cum ca GM ia motoare de la Fiat nu e deloc de condamnat.
GM a probat motoare si le-a ales pe cele mai bune. E si normal, daca dai un ban cel putin sa ai ce-i mai performant. Cand vor face (de exemplu) BMW motoare mai bune, probabil ca vor lua de la BMW. Logic, nu? GM sunt prea zgarciti sa ia motoare de la BMW. in plus, cred ca BMW nu ar vrea sa vanda motoarele sale :smt019 mai ales catre GM. in general MB si BMW nu vor sa aiba component comune cu altii, mai ales daca e vorba de motoare. DaimlerChrysler a incalcat putin aceasta regula cu Chrysler Crossfire si noul 300C, dar se jura ca vor sa prezerveze identitatea marcii MB. In segmentul de lux "puritatea" si originalitatea solutiilor tehnice sunt f. importante pentru imaginea unei marci. GM ia insa motoare de la Honda ( ex. V6-le de 3.2l de pe Saturn Vue este cel de pe Honda Pilot) :cheers: . cum spuneam cu FIAT au un joint-venture la care ambii parteneri contribuie, desi cred ca experienta tehnica provine in principal de la FIAT. Sa nu uitam ca GM detine 10% din actiunile grupului FIAT si are un cuvant greu de spus in cadrul acestei firme. -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Nov 1 2004, 03:27 PM
Post
#6
|
|
pilot Group: Membri Posts: 290 Joined: 26-September 04 Member No.: 33.250 |
Depersonalizarea marcilor e specialitatea nr.1 a celor care conduc GM :rock: .
Daca e sa ne referim la Saab situatia e cat se poate de trista mai ales ca cei de la Detroit au hotarat deja ca va ramane doar o marca fara identitate proprie. :cussing: Ideea pe care se merge in cadrul GM este aceea ca traditia si imaginea nu conteaza , autoturismul fiind doar un mijloc de deplasare din punctul A in punctul B . Nu prea inteleg insa de ce nu aplica acest lucru si in USA cu aceeasi incapatanare cu care se aplica in Europa. Nu vad de ce nu ar putea scrie Cadillac de exemplu pe Suzuki WagonR asa cum au scris Opel (Agila). Sau de ce nu un Daewoo Corvette ? Sincer mi-e teama pentru Subaru , pentru ca va veni un moment in care cei de la GM vor dori sa incalte pe toata lumea cu masini purtand aceasta marca. :confused2: Joint-venture-ul GM-FIAT poarta numele de "Opel Powertrain GmbH" si in cadrul lui contribuie ambele parti implicate , GM cu experienta in motoarele pe benzina , iar FIAT mai mult cu partea de motoare diesel. Implementarea de tehnologie Opel a fost declansata la Saab la inceputul anilor 90 , din nefericire a coincis cu aparitia generatiei Ecotec care a marcat inceputul problemelor de calitate la Opel. :evil: GM a preluat in anii 90 motoare de la BMW , e vorba de 2.5TDS care a fost montat pe Omega B. A fost de fapt mai mult un schimb , BMW preluand de la GM transmisii automate pentru seria 7. |
|
|
Nov 1 2004, 04:30 PM
Post
#7
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
DA, GM isi bate joc de SAAB... cand am vazut in showroom sub capota unui saab 9.3 un motor pe care scria mare "ECOTEC" mi-a venit sa vomit... e ca si cum ai pune un TDI intr-o masina de F1... nu se poate dom'le... SAAB-ul pe vremuri facea avioane iar acum sa bage ecotec-uri pe masini ? Ecotec am si eu... DTL de 2 litri si 83 de cai... pai se poate ? Huooo GM, Huooo Opel, Huooo SAAB, sper sa nu apuc sa spun si Huooo Subaru (din cate stiu acolo nu sunt actionari majoritari).
|
|
|
Nov 1 2004, 07:59 PM
Post
#8
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
la Subaru ( ca si la Suzuki) GM nu are decat 20% cota, deci nu are control desi are o influenta grea.
oricum sa-i fereasca D-zeu pe Subaru de GM. -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Nov 3 2004, 12:01 AM
Post
#9
|
|
pilot Group: Membri Posts: 290 Joined: 26-September 04 Member No.: 33.250 |
Presa suedeza de astazi citeaza o sursa din conducerea GM conform careia uzina Saab din Trollhttan va fi inchisa iar incepand cu 2008 noul Saab 9-3 se va fabrica alaturi de Opel Vectra D la Adam Opel AG in uzina-mama din Rsselsheim. :evil:
|
|
|
Nov 3 2004, 12:14 AM
Post
#10
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
daca se confirma asta e actul de deces al Saab. pacat...
-------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Nov 6 2004, 10:33 PM
Post
#11
|
|
Lau Group: Membri Posts: 586 Joined: 14-January 03 From: Timisoara Member No.: 9.065 |
Sincer imi este greata de cei de la GM din ce in ce mai mult :evil: .Mai nou am auzit ca GM vrea sa cocedieze cam 12000 de angajati de la uzinele Opel din Germania.Motivul chiar nu-l vad pt. modelele Opel se vand foarte bine(mai ales Vectra si Astra).Se pare ca au uitat ca au fost perioade cand Opel a scos GM din probleme financiare. :smt091
|
|
|
Mar 14 2005, 02:49 PM
Post
#12
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
GM shifts Saab production to Germany:
Globalization has come to Trollhattan, Sweden. Saab's factory in Trollhattan will bid for new products just like any other General Motors plant. Trollhattan's loss is one more step in Saab's absorption by GM. -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Mar 14 2005, 03:18 PM
Post
#13
|
|
pilot Group: Membri Posts: 470 Joined: 29-September 04 From: Bucuresti Member No.: 33.451 |
sper ca baietzii aia destepti sa nu inchida uzina. Sabb mie-mi place fff mult. Sunt niste masini speciale. Pacat ca sunt cam scumpe....
Acum vreo 4 ani am vrut sa-mi iau unul mai vechi. Era superb, insa m-a speriat faptul ca intretinerea costa cam mult..... -------------------- Kadett fun...
|
|
|
Mar 14 2005, 04:10 PM
Post
#14
|
|
CFO Group: Membri Posts: 2.695 Joined: 10-September 04 From: Bucuresti Member No.: 32.254 |
Eu inca nu am reusit sa inteleg fascinatia asta pentru SAAB, caci am intalnit-o destul de des. Mie mi se pare ca sunt multe prea scumpe, facnd raportul Utilitate(a consumatorului)/pret sa tinda spre 0 . Parerea mea
|
|
|
Mar 14 2005, 04:19 PM
Post
#15
|
|
pilot Group: Membri Posts: 470 Joined: 29-September 04 From: Bucuresti Member No.: 33.451 |
QUOTE(Watcher) Eu inca nu am reusit sa inteleg fascinatia asta pentru SAAB, caci am intalnit-o destul de des. Mie mi se pare ca sunt multe prea scumpe, facnd raportul Utilitate(a consumatorului)/pret sa tinda spre 0 . Parerea mea
Ai mers vreodata cu un Saab? Cred ca aici e raspunsul. La fel exista o fascinatie cu Mercedes. Eu am capatat-o dupe ce am mers cu unul. Pe urma, am mers cu unul vechi si am vazut ce farmec au "vechiturile" astea...... Totusi, e o chestie de gust. Nu-i nici un dezastru daca nu-ti place Saab.... -------------------- Kadett fun...
|
|
|
Mar 14 2005, 04:59 PM
Post
#16
|
|
CFO Group: Membri Posts: 2.695 Joined: 10-September 04 From: Bucuresti Member No.: 32.254 |
Cu SAAB nu. Maybe there is your answer
Cu Mecedes am mers, cu mai multe, unul am condus chiar multi km. Dar nu pot spune decat ca m-am socat cum se comporta un Cobra de 14 ani cand avea deja nu-stiu-cati de taxi in RO .... QUOTE Nu-i nici un dezastru daca nu-ti place Saab....
LOL. Corect. Nu ma plangeam :D |
|
|
Mar 31 2005, 01:49 PM
Post
#17
|
|
novice Group: Membri Posts: 30 Joined: 3-June 04 Member No.: 26.996 |
Am avut SAAB. un 9000 CD fabricat in 1990. Incredibila masina. 180 CP TURBO , transmisie automata. Fiabilitate cum rar cred ca se va mai intilni la suratele ei mai noi. Masina am cumparat-o de la o cunostinta din Olanda mostenind cartea de service cu toate reparatiile. Ce pot sa va spun esta ca abia in 2003 ( la 175.000 km) am schimbat eu toata bucseraia ( m-a costat tot cam 250 EURO inclusiv un tampon la motor) . Motorul? cind am vindut-o avea compresie 15 atmosfere in pistoane.
Avantajul major era ca pina acum 3 ani SAAB cred ca era singura marca din lume care nu daduse licenta de fabricatie pentru piesele de schimb la tari din afara Peninsulei Scandinave. (De exemplu Mercedes face componente si pe la turci si pe la noi prin divizia lui TIRIAC). Ceea ce va urma ...va fi cu totul altceva. Intr-adevar.. a mai diparut o marca cu adevarat deosebita. Ca sa inchei: eram in curte la Augustamotors asteptindu-mi masina in urma unei completari cu freon. Admiram un 93 cabrio, piele ..in fine frumoasa foc...discutam cu un prieten asupra faptului ca inca in Mercedes sau BMW vezi arabi, turci sau altii cu lanturi si ghiuluri. Cine vine sa ridice 93-ul? unul dintre cei descrisi mai sus....Concluzia: adio mituri |
|
|
Apr 1 2005, 10:23 AM
Post
#18
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 31-March 05 From: Bucuresti Member No.: 43.657 |
cred ca da :bash:
|
|
|
Apr 1 2005, 10:36 AM
Post
#19
|
|
Guest Star Group: Membri Posts: 1.453 Joined: 1-April 04 From: Bucuresti Member No.: 23.282 |
bre in primul rand citeste te rog regulamentul si o sa vezi ca nu avem voie sa postam doar ca sa o facem, trebuie sa avem si ceva de zis. Il al doilea rand puteai si tu sa iti pui un nume normal, nu sa lovesti tastatura aiurea.
-------------------- Suzuki Sx4 1.6 4WD - 2008, Aprilia SR50 Factory - 2008, Subaru Legacy 2.0D - 2008
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 15th May 2024 - 05:04 AM |