IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Regulatorul de tensiune de 1200

This topic is about Regulatorul de tensiune de 1200, the author, CRISTI91516, wrote about: Salutare.Vreau sa intreb si eu daca e bine sa schimb regulatorul de tensiune,am lumina destul de slaba si s-ar putea sa fie de la asta.Mai adaug ca mi ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> Regulatorul de tensiune de 1200
CRISTI91516
post Nov 23 2006, 10:16 AM
Post #1


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 165
Joined: 5-November 06
From: Bucuresti
Member No.: 91.509



Salutare.Vreau sa intreb si eu daca e bine sa schimb regulatorul de tensiune,am lumina destul de slaba si s-ar putea sa fie de la asta.Mai adaug ca mi-am schimbat becurile de la faruri mi-am pus de 60cu 55.Si vroiam sa intreb cam cat costa motorasul de la stergatoare ca nu prea se invart.Eh astept sfaturi.Multam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Georgian40398
post Nov 23 2006, 10:32 AM
Post #2


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 428
Joined: 14-February 05
From: Bucuresti
Member No.: 40.391



Daca ai lumina slaba atunci daca ai releu de incarcare reglabil ar trebui umblat nitel si ridicat tensiunea, sa iti ajunga si la relanti cu toate becurile si consumatorii porniti. Dar mai cred ca poate ai cureaua de la alternator un pic slabita, eu am vazut pe propria piele, credeam ca e stransa ok, insa nu aveam tensiune constanta la relanti, iar pana la urma am ajuns sa nu am deloc incarcare...

Pt becurile tale de 60 ar fi sanatos sa pui releu de faza scurta, daca nu ai deja. Si atat. Eu becuri din astea am, halogene de 60, 4 bucati.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dragos56563
post Nov 23 2006, 12:12 PM
Post #3


specialist
******

Group: Membri
Posts: 543
Joined: 23-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.556



Depinde cind ai lumina slaba. Daca e slaba la relanti, ar putea fi de la regulatorul de tensiune, de la releul ala reglabil de care vorbeste Georgian, de la curea ( caz in care nu incarca ) sau de la alternator, care trebuei curatat.

Eu mi-am schimbat regulatorul de tensiune pentru ca s-a ars. Daca nu s-ar fi ars, nu cred ca l-as fi schimbat. Oricum, si mie imi scade tensiunea la relanti ( becurile nu mai au lumina alba si puternica, este mai degraba galbuie ). Daca accelerez, se face lumina in sat. biggrin.gif

:wave:


--------------------
Lada 1200s - 1982 - 200k+ km
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Georgian40398
post Nov 23 2006, 04:27 PM
Post #4


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 428
Joined: 14-February 05
From: Bucuresti
Member No.: 40.391



Hihihih, ia vezi Dragos, nu cumva ti s-a slabit nitel cureaua ? biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dragos56563
post Nov 23 2006, 09:46 PM
Post #5


specialist
******

Group: Membri
Posts: 543
Joined: 23-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.556



E si asta... Am pus in vara, prin iulie, o curea noua, de la vestita firma Master din Germania, despre care lumea lumea spune ca sunt foarte buni ( :bash: ) si care deja scirtie si care nu mai poate fi intinsa. Mentionez ca din iulie pina acum am facut cam 3000 de kilometri. Pe curea scrie ca e garantata 100.000 de kilometri. Oare asa e ? :minigun: :minigun:

:wave:


--------------------
Lada 1200s - 1982 - 200k+ km
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Georgian40398
post Nov 24 2006, 10:48 AM
Post #6


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 428
Joined: 14-February 05
From: Bucuresti
Member No.: 40.391



Hihihih, 100.000 km o curea pe lada ? biggrin.gif Nu poci sa cred, mi se pare Star Trek biggrin.gif Eu cu curea noua de la basarabeni am, facut cateva mii si pac, in mijlocul drumului... Ce e drept o si accelerasem mai brusc pe drumul ala spre mare, dar nu chiar cine stie ce... Apoi cu o curea noua de la Atlas Impex am mai facut cateva mii si cand am ajuns la mecanic si am scos-o era subtiata masiv... Pe lateral, cum e ea ca un trapez cu baza mica in jos, baza aia devenise de 2 ori mai mica... :ohmy:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRISTI91516
post Nov 24 2006, 12:31 PM
Post #7


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 165
Joined: 5-November 06
From: Bucuresti
Member No.: 91.509



Are idee cineva cat costa un regulator de tensiune?....si daca in prelungirea Ghencea are?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Georgian40398
post Nov 24 2006, 03:17 PM
Post #8


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 428
Joined: 14-February 05
From: Bucuresti
Member No.: 40.391



Pai nu ai nevoie neaparat sa fie de Lada, merge la fel de bine unul tipic de Dacie, parca e vreo 40 RON din ala mai mare, reglabil.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gabriel cretu
post Nov 24 2006, 05:08 PM
Post #9


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 404
Joined: 23-January 06
From: Bucuresti
Member No.: 66.200



intr-adevar daca nu tii neaparat sa fie original sfatul meu e sa-ti iei unul de dacie........se regleaza mult,mult mai usor,si chiar nu conteaza daca e de lada original.......eu am de lada si-ti trebuie nervi tari de tot ca sa-l reglezi........ biggrin.gif cel de dacie are o rotita si e joaca de copil sa-l reglezi.......asta de lada are o lamela pe care trebuie sa o indoi,ATAT CAT TREBUIE,...........intelegi ? biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
REMUS69209
post Nov 24 2006, 05:23 PM
Post #10


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 117
Joined: 25-February 06
From: Craiova (Dolj)
Member No.: 69.202



Sfatul meu este sa cauti un regulator de tensiune electronic (din ala cu doua borne),este foarte bun si nu costs decat 13 ron.Eu am asa ceva (cam de doi ani)si merge foarte bine.Cat despre cureaua de la ventilator tot asa pateam si eu pana cand,de nevoie,am pus una cu un trapez mai mare de 13X8(fata de 10X8 cat e normal)si de atunci am facut cam 80000 de km si merge inca foarte bine.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Georgian40398
post Nov 24 2006, 11:44 PM
Post #11


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 428
Joined: 14-February 05
From: Bucuresti
Member No.: 40.391



QUOTE(REMUS69209)
Cat despre cureaua de la ventilator tot asa pateam si eu pana cand,de nevoie,am pus una cu un trapez mai mare de 13X8(fata de 10X8 cat e normal)si de atunci am facut cam 80000 de km si merge inca foarte bine.


Pai ce curea e asta ? De lada ? Ca mi-as lua daca citesc asa performante beer.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dragos56563
post Nov 25 2006, 12:04 AM
Post #12


specialist
******

Group: Membri
Posts: 543
Joined: 23-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.556



Cred ca e de tractor... Ca se potriveste ! Ma rog, se potriveste orice... biggrin.gif

:wave: Well done !

:wave:


--------------------
Lada 1200s - 1982 - 200k+ km
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRISTI91516
post Nov 25 2006, 03:32 PM
Post #13


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 165
Joined: 5-November 06
From: Bucuresti
Member No.: 91.509



Deci...mi-am luat un regulator din asta electronic (asha zice vanzatoarea) de pe Ghencea la pretul de 18 Ron.Trebuie sa mai reglez ceva daca e electronic?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Georgian40398
post Nov 25 2006, 03:50 PM
Post #14


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 428
Joined: 14-February 05
From: Bucuresti
Member No.: 40.391



Nu mai ai ce regla, daca poti mai ia unul sa ai vreodata de schimb beer.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
REMUS69209
post Nov 25 2006, 04:08 PM
Post #15


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 117
Joined: 25-February 06
From: Craiova (Dolj)
Member No.: 69.202



Salutare,cureaua este marca Optibelt (Germania) si inca ceva foarte important este danturata
Go to the top of the page
 
+Quote Post
REMUS69209
post Nov 25 2006, 04:30 PM
Post #16


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 117
Joined: 25-February 06
From: Craiova (Dolj)
Member No.: 69.202



Daca vreti sa cumparati curele de imp. aveti mare grija la dimensiuni.De ex.alea romanesti,de Fartec,au trecuta pe ele lungimea exterioara(La)iar cele de imp au trecuta pe ele,in general,lungimea interioara a curelei(Li).Deci la un trapez de 10x8(cat are Lada)este o diferenta intre int. si ext. de 50,24 mm.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRISTI91516
post Nov 25 2006, 09:52 PM
Post #17


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 165
Joined: 5-November 06
From: Bucuresti
Member No.: 91.509



Nu m-am bagat sa il montez pentru ca din ala vechi ies 4 fire iar in asta nou intra doar 2 blink.gif ...deci ramane ptr maine la intrunire.Sa aduceti si voi o bere ceva ca sa nu stam ca data trecuta pe uscat bicycle.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Horia49540
post Nov 26 2006, 07:27 PM
Post #18


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.411
Joined: 21-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.533



ma nu trebuia sa-ti iei releu, parerea mea
acu daca l-ai luat tine-l acolo si adu-l si al intalnire, da' la intalnire daca ala vechi nu e stricat ti-l reglez eu in doua minute, o sa vedeti ce usor e
releul de lada e unul din cele mai fiabile nu se strica aproape nicodata (parerea ea e ca Dragos a fost un ghinionist:)
lasa-l pe ala vechi ca nu are moarte, tre doar reglat :wave:

ps - sa-mi aduceti aminte ianinte de intalnire sa-mi iau multimetru cu mine, ca altfel nu putem regla nimic :bash: :wave:


--------------------
Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRISTI91516
post Nov 27 2006, 10:48 PM
Post #19


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 165
Joined: 5-November 06
From: Bucuresti
Member No.: 91.509



dap Horia.Data aviatoare smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 16th May 2024 - 07:13 AM