Regulatorul de tensiune de 1200 |
This topic is about Regulatorul de tensiune de 1200, the author, CRISTI91516, wrote about: Salutare.Vreau sa intreb si eu daca e bine sa schimb regulatorul de tensiune,am lumina destul de slaba si s-ar putea sa fie de la asta.Mai adaug ca mi ... To read more just scroll down
Regulatorul de tensiune de 1200 |
Nov 23 2006, 10:16 AM
Post
#1
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 165 Joined: 5-November 06 From: Bucuresti Member No.: 91.509 |
|
|
|
Nov 23 2006, 10:32 AM
Post
#2
|
|
pilot Group: Membri Posts: 428 Joined: 14-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.391 |
Daca ai lumina slaba atunci daca ai releu de incarcare reglabil ar trebui umblat nitel si ridicat tensiunea, sa iti ajunga si la relanti cu toate becurile si consumatorii porniti. Dar mai cred ca poate ai cureaua de la alternator un pic slabita, eu am vazut pe propria piele, credeam ca e stransa ok, insa nu aveam tensiune constanta la relanti, iar pana la urma am ajuns sa nu am deloc incarcare...
Pt becurile tale de 60 ar fi sanatos sa pui releu de faza scurta, daca nu ai deja. Si atat. Eu becuri din astea am, halogene de 60, 4 bucati. |
|
|
Nov 23 2006, 12:12 PM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 543 Joined: 23-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.556 |
Depinde cind ai lumina slaba. Daca e slaba la relanti, ar putea fi de la regulatorul de tensiune, de la releul ala reglabil de care vorbeste Georgian, de la curea ( caz in care nu incarca ) sau de la alternator, care trebuei curatat.
Eu mi-am schimbat regulatorul de tensiune pentru ca s-a ars. Daca nu s-ar fi ars, nu cred ca l-as fi schimbat. Oricum, si mie imi scade tensiunea la relanti ( becurile nu mai au lumina alba si puternica, este mai degraba galbuie ). Daca accelerez, se face lumina in sat. :wave: -------------------- Lada 1200s - 1982 - 200k+ km
|
|
|
Nov 23 2006, 04:27 PM
Post
#4
|
|
pilot Group: Membri Posts: 428 Joined: 14-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.391 |
|
|
|
Nov 23 2006, 09:46 PM
Post
#5
|
|
specialist Group: Membri Posts: 543 Joined: 23-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.556 |
:wave: -------------------- Lada 1200s - 1982 - 200k+ km
|
|
|
Nov 24 2006, 10:48 AM
Post
#6
|
|
pilot Group: Membri Posts: 428 Joined: 14-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.391 |
Hihihih, 100.000 km o curea pe lada ? Nu poci sa cred, mi se pare Star Trek Eu cu curea noua de la basarabeni am, facut cateva mii si pac, in mijlocul drumului... Ce e drept o si accelerasem mai brusc pe drumul ala spre mare, dar nu chiar cine stie ce... Apoi cu o curea noua de la Atlas Impex am mai facut cateva mii si cand am ajuns la mecanic si am scos-o era subtiata masiv... Pe lateral, cum e ea ca un trapez cu baza mica in jos, baza aia devenise de 2 ori mai mica... :ohmy:
|
|
|
Nov 24 2006, 12:31 PM
Post
#7
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 165 Joined: 5-November 06 From: Bucuresti Member No.: 91.509 |
Are idee cineva cat costa un regulator de tensiune?....si daca in prelungirea Ghencea are?
|
|
|
Nov 24 2006, 03:17 PM
Post
#8
|
|
pilot Group: Membri Posts: 428 Joined: 14-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.391 |
Pai nu ai nevoie neaparat sa fie de Lada, merge la fel de bine unul tipic de Dacie, parca e vreo 40 RON din ala mai mare, reglabil.
|
|
|
Nov 24 2006, 05:08 PM
Post
#9
|
|
pilot Group: Membri Posts: 404 Joined: 23-January 06 From: Bucuresti Member No.: 66.200 |
intr-adevar daca nu tii neaparat sa fie original sfatul meu e sa-ti iei unul de dacie........se regleaza mult,mult mai usor,si chiar nu conteaza daca e de lada original.......eu am de lada si-ti trebuie nervi tari de tot ca sa-l reglezi........ cel de dacie are o rotita si e joaca de copil sa-l reglezi.......asta de lada are o lamela pe care trebuie sa o indoi,ATAT CAT TREBUIE,...........intelegi ?
|
|
|
Nov 24 2006, 05:23 PM
Post
#10
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 117 Joined: 25-February 06 From: Craiova (Dolj) Member No.: 69.202 |
Sfatul meu este sa cauti un regulator de tensiune electronic (din ala cu doua borne),este foarte bun si nu costs decat 13 ron.Eu am asa ceva (cam de doi ani)si merge foarte bine.Cat despre cureaua de la ventilator tot asa pateam si eu pana cand,de nevoie,am pus una cu un trapez mai mare de 13X8(fata de 10X8 cat e normal)si de atunci am facut cam 80000 de km si merge inca foarte bine.
|
|
|
Nov 24 2006, 11:44 PM
Post
#11
|
|
pilot Group: Membri Posts: 428 Joined: 14-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.391 |
QUOTE(REMUS69209) Cat despre cureaua de la ventilator tot asa pateam si eu pana cand,de nevoie,am pus una cu un trapez mai mare de 13X8(fata de 10X8 cat e normal)si de atunci am facut cam 80000 de km si merge inca foarte bine.
Pai ce curea e asta ? De lada ? Ca mi-as lua daca citesc asa performante |
|
|
Nov 25 2006, 12:04 AM
Post
#12
|
|
specialist Group: Membri Posts: 543 Joined: 23-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.556 |
Cred ca e de tractor... Ca se potriveste ! Ma rog, se potriveste orice...
:wave: Well done ! :wave: -------------------- Lada 1200s - 1982 - 200k+ km
|
|
|
Nov 25 2006, 03:32 PM
Post
#13
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 165 Joined: 5-November 06 From: Bucuresti Member No.: 91.509 |
Deci...mi-am luat un regulator din asta electronic (asha zice vanzatoarea) de pe Ghencea la pretul de 18 Ron.Trebuie sa mai reglez ceva daca e electronic?
|
|
|
Nov 25 2006, 03:50 PM
Post
#14
|
|
pilot Group: Membri Posts: 428 Joined: 14-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.391 |
Nu mai ai ce regla, daca poti mai ia unul sa ai vreodata de schimb
|
|
|
Nov 25 2006, 04:08 PM
Post
#15
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 117 Joined: 25-February 06 From: Craiova (Dolj) Member No.: 69.202 |
Salutare,cureaua este marca Optibelt (Germania) si inca ceva foarte important este danturata
|
|
|
Nov 25 2006, 04:30 PM
Post
#16
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 117 Joined: 25-February 06 From: Craiova (Dolj) Member No.: 69.202 |
Daca vreti sa cumparati curele de imp. aveti mare grija la dimensiuni.De ex.alea romanesti,de Fartec,au trecuta pe ele lungimea exterioara(La)iar cele de imp au trecuta pe ele,in general,lungimea interioara a curelei(Li).Deci la un trapez de 10x8(cat are Lada)este o diferenta intre int. si ext. de 50,24 mm.
|
|
|
Nov 25 2006, 09:52 PM
Post
#17
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 165 Joined: 5-November 06 From: Bucuresti Member No.: 91.509 |
Nu m-am bagat sa il montez pentru ca din ala vechi ies 4 fire iar in asta nou intra doar 2 ...deci ramane ptr maine la intrunire.Sa aduceti si voi o bere ceva ca sa nu stam ca data trecuta pe uscat
|
|
|
Nov 26 2006, 07:27 PM
Post
#18
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
ma nu trebuia sa-ti iei releu, parerea mea
acu daca l-ai luat tine-l acolo si adu-l si al intalnire, da' la intalnire daca ala vechi nu e stricat ti-l reglez eu in doua minute, o sa vedeti ce usor e releul de lada e unul din cele mai fiabile nu se strica aproape nicodata (parerea ea e ca Dragos a fost un ghinionist:) lasa-l pe ala vechi ca nu are moarte, tre doar reglat :wave: ps - sa-mi aduceti aminte ianinte de intalnire sa-mi iau multimetru cu mine, ca altfel nu putem regla nimic :bash: :wave: -------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
Nov 27 2006, 10:48 PM
Post
#19
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 165 Joined: 5-November 06 From: Bucuresti Member No.: 91.509 |
dap Horia.Data aviatoare
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 16th May 2024 - 07:13 AM |