IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Masina la care am visat, si acum o am

This topic is about Masina la care am visat, si acum o am, the author, G e o r g e, wrote about: exact ce a spus watcher . un incepator este tentat cand pleaca de pe loc sa faca asa : I-a se misca masian un pic si repede a II-a . ... To read more just scroll down

2 Pages V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Masina la care am visat, si acum o am
G e o r g e
post Jul 18 2006, 07:01 AM
Post #21


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



exact ce a spus watcher .

un incepator este tentat cand pleaca de pe loc sa faca asa : I-a se misca masian un pic si repede a II-a .


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MarkM
post Jul 26 2006, 07:11 PM
Post #22


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 11
Joined: 4-July 06
From: Bucuresti
Member No.: 81.557



Re,
A trecut 1 luna si pot sa spun ca aproape am terminat cu drumurile - mai am unul sigur :clapping:
Am inceput sa am o grija foarte, foarte mare. Mie frica sa nu imi zgarii sau mai ales sa lovesc Audi-ul. Daca era oricare alta masina puteam sa spun ca risc, dar cu asta, numai cu ochii pe ea sunt.
Parchez la 1 metru distanta de bordura, mai ales cu spatele, pentru ca e dificil sa vezi. Merg incet cand am impresia ca sunt inghesuit de celelalte masini.

Aveti acelasi griji? Ati scapati de ele?

Am mai facut vreo 1-2 gresheli de scapat ambreiaj in locuri nepotrivite :wave:. Am inceput sa calculez si consumul, ca nu prea ma pricep la asta, dar este in parametri normali (7L/100km). Conduc numai in oras (Bucuresti).
Dar in rest incep sa ma integrez in trafic si fortez foarte multe situati necunoscute ca sa nu am probleme in viitor.
Mi-am dat seama ca a pune frana este destul de diferit de fiecare data. Chiar daca incetinesc din timp, de doua ori am apasat f. tare frana sa opresc de tot.
Am vazut ca pe liniile de tramvai se scapa putin controlul (miscare stanga-dreapta) si se simte efectul de alunecare.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Doru25245
post Aug 26 2006, 08:29 PM
Post #23


novice
**

Group: Membri
Posts: 23
Joined: 12-May 04
From: Falticeni (Suceava)
Member No.: 25.238



Apropos, care sunt turatia optima la care poti sa treci in treapta superioara de viteza sau care este cea la care poti sa o menti intr-o anumita treapta , la acest tip de masina A4 1.9 tdi , 131 cp ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Doru25245
post Aug 26 2006, 08:51 PM
Post #24


novice
**

Group: Membri
Posts: 23
Joined: 12-May 04
From: Falticeni (Suceava)
Member No.: 25.238



Nu "sunt" care "este" . Mea culpa.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lucian72846
post Aug 29 2006, 03:24 PM
Post #25


specialist
******

Group: Membri
Posts: 677
Joined: 4-April 06
From: Bucuresti
Member No.: 72.839



QUOTE(MarkM)
Azi, mi sa intamplat din nou, tot o denivelare, dar na mai facut acel "bum" :angel:
Pur si simplu sa oprit incet.
Oricum, am mai invatat ceva.

Cred din nou ca nu am folosit acceleratia cum trebuie, si am lasam sa merga pe ambreiaj.
Este si din cauza ca ma uit mai mult in fata sau oglinzi, si putin imi dau ochii si la bord sa vad daca sunt de ajuns rpm. Dar cred ca o sa invat si asta.

Intradevar trebuie sa schimb in alta treapta cand este peste 2000rpm, dar acum am o intrebare, cand incetinesc la o curba, la cati rpm sa revin in a 2-a? Pentru ca am observat o oarecare instabilitate cand schimb in anumite rpm. Cat de mult conteaza?

Multzam,
'Marian'


In curba la stanga obligatoriu 3000 rpm , iar in curba la dreapta poti sa incerci cu 2500 rpm ............ asta depinde de curba !


--------------------
SKODA
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex86518
post Sep 7 2006, 03:11 PM
Post #26


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 6-September 06
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 86.511



bah, deci si io is incepator, si nu fac faze dinastea numa ca am audi a6 tot 1.9 tdi...smile.gif si conduc chiar destul de mult... si mai ceva... esti fata de conduci asa? sau.... ca tot nu imi dau seama.... dai drumu ushor la ambreaj ia incearca sa nu tzii neaparat acceleratzia ca nu e nevoie neaparat... masina ta pleaca si din abreaj... ia incearca...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lucian55
post Sep 23 2006, 11:36 AM
Post #27


specialist
******

Group: Membri
Posts: 545
Joined: 14-May 05
From: Constanta (Constanta)
Member No.: 46.840



Plecatul doar din ambreaj este foarte DAUNATOR si nu ii vad sensul.
In partea mecanica se produce cam asa : avand in vedere ca masina este la turatia de relanti motorul nu are destula putere sa deplaseze masina dupa loc decat daca "freci" de mai multe ori ambreajul iar asta inseamna ca discurile freaca unul de altu de mai multe ori decat daca ai pleca cu acceleratia calcata.
Si inca odata va intreb ? Care este rostul ? Numai dati sfaturi aiurea daca nu va pricepeti, mai ales unui incepator care s-ar putea sa o ia de buna.


--------------------
Multe masini cu multe turbine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Sep 23 2006, 04:34 PM
Post #28


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



Perfect de acord cu Lucian... singurul rost al plecarii "din ambreaj" ar putea fi (nu e obligatoriu) iarna... pe gheata... cand (mai ales la diesel) prin apasarea putin mai ferma a acceleratiei ai putea pune prea mult cuplu pe rotile din fata care ar putea derapa (adica wheelspin - rotile se invart pe loc)... in cazuri de genul acesta se poate incerca plecarea din ambreaj... sau plecarea cu o talpa "sensibila". In rest... chiar daca SE POATE pleca din ambreaj, nu faci decat sa iti distrugi masina. Ca sa nu mai zic de faptul ca e o plecare, lenta, de multe ori pot aparea trepidatii, etc... cu alte cuvinte: NO NO :nope:


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lucian55
post Sep 23 2006, 05:40 PM
Post #29


specialist
******

Group: Membri
Posts: 545
Joined: 14-May 05
From: Constanta (Constanta)
Member No.: 46.840



Dar pentru plecarea de pe loc iarna se poate folosi viteza a2a, merge intotdeauna si cu rwd si fwd.
Inca odata, plecatul de pe loc fara acceleratie este foarte daunator masinii.


--------------------
Multe masini cu multe turbine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gabi4
post Sep 23 2006, 09:16 PM
Post #30


specialist
******

Group: Membri
Posts: 565
Joined: 25-March 04
From: roman-is-bucuresti
Member No.: 22.923



la fel de daunator este si plecatul de pe loc cu alta treapta de viteza decat treapta 1. cel putin asha zicea instructurul smile.gif


--------------------
SLZ Scala 1.4 MPI :D
CFR SUCKS!
Pro cee'd
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lucian55
post Sep 24 2006, 02:16 PM
Post #31


specialist
******

Group: Membri
Posts: 545
Joined: 14-May 05
From: Constanta (Constanta)
Member No.: 46.840



Si nu tot instructorul zicea ca cu viteza intai se merge primii 3 metri dupa care schimbi a2a ? Cel putin pe vremea mea asa eram sfatuiti. Depinde de la instructor la instructor.
Plecatul dupa loc cu a2a nu pote fi mai daunator decat cu plecatul fara acceleratie. inteleg ca ar fi daunator daca incerci sa pleci cu a5a sau a6a dar a2a este ok.


--------------------
Multe masini cu multe turbine
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 4th May 2024 - 02:01 AM