IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Lada 2104, probleme incarcare!

This topic is about Lada 2104, probleme incarcare!, the author, Corhana77862, wrote about: Ieri am mers pana la Bicaz cu ea (26 de km de Piatra Neamt) si in cam pe la 5 km de locul in care aveam treaba vad ca acul de la incarcare ajunge pe r ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> Lada 2104, probleme incarcare!
Corhana77862
post Jul 3 2006, 05:16 PM
Post #1


sofer
***

Group: Membri
Posts: 67
Joined: 27-May 06
From: Piatra Neamt (Neamt)
Member No.: 77.855



Ieri am mers pana la Bicaz cu ea (26 de km de Piatra Neamt) si in cam pe la 5 km de locul in care aveam treaba vad ca acul de la incarcare ajunge pe rosu. Ajung in Bicaz, opresc, imi fac treaba, dau sa plec si cand pun contactul, nu mai aveam curent. Inital m-am gandit ca e din cauza bornelor, ca erau cam coclite. Scot bornele, le curat bine, le ung cu vaselina le montez la loc....si porneste. Acul de la incarcare era pe alb (intre verde si rosu). Plec si pe drum spre casa iar cade pe rosu. Mentionez ca eram si cu farurile aprinse. Le sting si raman numai pe pozitii. Az dimineata aveam in plan sa merg la electrician cu ea. DAu sa plec, iar nu mai are curent. O pornesc cu redresorul si plec direct in servce. Omul de acolo pune multimetru pe alternator, si nu scotea deloc curent. Imi mai zice ca e marca Magneti-Marelli si ca e de prductie italian (as fi curios daca asa a venit masina din fabrica cu alternatorul asta, voi ce credeti?) si imi mai zice ca il poate repara daca ii gasesc perii si carbuni, dar numai daca nu e stricat si rotorul. Intrebarea ar fi: unde as putea gasi articolele astea? In caz ca nu gasesc, se poate pune alternator de dacie? Are cumva cineva dintre voi un alternator functional de 2104 de vanzare? Multumesc anticipat si imi cer scuze de marimea topicului!


--------------------
Lada 2104
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Georgian40398
post Jul 3 2006, 05:31 PM
Post #2


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 428
Joined: 14-February 05
From: Bucuresti
Member No.: 40.391



Pai nu cumva se potriveste ceva de la orice lada, de ex 1200 ?
Si eu aveam bateria moarta din cand in cand, am patit de 3 ori la drum lung... Am inlocuit cica bendixul la service si probabil ca s-a rezolvat, nu mai am probleme de atunci cu incarcarea.
Am ramas insa cu siguranta 5 de la stanga incinsa cand folosesc farurile...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vlady74561
post Jul 3 2006, 08:30 PM
Post #3


novice
**

Group: Membri
Posts: 34
Joined: 26-April 06
From: Timisoara
Member No.: 74.554



Salut,

hai sa-ti zic si eu ce stiu de alternator:

cele de Lada au carbuni (2 buc.) cu un arc si se monteaza relativ usor

daca nu scoate tensiune ( nu curent, ca asta trebuie sa-l masori pe o sarcina macar rezistiva ) ~ 14V cu releu de incarcare bun ( regulator de tensiune ) atunci pot fi carbunii SAU/SI diodele

ff rar pica rotorul sau statorul ( apa , fire dezizolate in urma unei suprasolicitari cu consum peste puterea maxima suportata )

bendix-ul este o "chestie " care te ajuta sa cuplezi electromotorul ( care nu-i totuna cu alternatorul) care invarte "motorul" in vederea pornirii si nu are a face nimic cu tensiunea de incarcare sau lipsa tensiunii pe baterie ( d.p.d.v. consum electric de lunga durata)

In Timisoara la un nene care aduce din Ungaria, un alternator nou este vreo 3 mil. ( sau era) si unul reconditionat parca era la 1.5mil.


--------------------
People are simply..unpredictable!
LGN 1.6MPI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Horia49540
post Jul 4 2006, 08:09 AM
Post #4


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.411
Joined: 21-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.533



poti lua si un alternator de lada la mana a doua, la care daca rotorul, statorul si diodele sunt bune shimbi rulmentii si carbunii si tre sa mearga ca nou...


--------------------
Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k.68177
post Jul 4 2006, 09:21 AM
Post #5


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 208
Joined: 13-February 06
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 68.170



Salut! Alternatorul care e pe masina (Magneti-Marelli) e de pe un Fiat. Eu mai am un cadavru de fiat 131 in garaj (de pe care vreau sa pun cutia de vit.). Lada vine din fabrica cu alternator pe care scrie made in CCCP smile.gif si nu italian.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Felix60549
post Jul 5 2006, 06:23 PM
Post #6


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 358
Joined: 10-November 05
From: Piatra Neamt (Neamt)
Member No.: 60.542



S-ar parea ca este alternator cu releu regulator de tensiune incorporat. Cel putin la 2104,2105,2107 asa ar tb. sa fie de fabrica.

Monteaza un releu de incarcare de Dacie si nu vei avea pb!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Corhana77862
post Jul 6 2006, 05:59 AM
Post #7


sofer
***

Group: Membri
Posts: 67
Joined: 27-May 06
From: Piatra Neamt (Neamt)
Member No.: 77.855



Am luat alternator de la dezmembrari, identic, aproape nou. L-am montat, l-am verificat si scoate curent. insa tot nu incarca bateria. Ce mai poate fi? Alternatorul genereaza curent insa motorul tot numai pe baterie merge!


--------------------
Lada 2104
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post Jul 6 2006, 07:26 AM
Post #8


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



releul. sau un fir. verifica intii sa fie firele toate la locul lor si bine prinse, curata firul de masa si locul de contact si mai incearca o data.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Horia49540
post Jul 6 2006, 08:22 AM
Post #9


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.411
Joined: 21-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.533



corect
ia fir cu fir principal si verifica cu un ohmmetru sa nu fie intrerupte, verifica mufe si toate cele
poate e vreun fir de vina si te pomenesti ca ai injurat alternatorul ala italian degeaba :bash: biggrin.gif :wave:


--------------------
Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionita56403
post Jul 6 2006, 09:31 AM
Post #10


sofer
***

Group: Membri
Posts: 91
Joined: 21-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.396



sau uitate care e siguranta de le firul excitator la mine la 1200 e a opta numarat din st in dreapta
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihail81843
post Jul 16 2006, 11:01 AM
Post #11


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 143
Joined: 7-July 06
From: SLATINA
Member No.: 81.836



Pacat ca ai schimbat alternatorul italian. Era mai bun ca originalul! Ai probleme cu sig. la releu de tensiune. Daca nu gasesti original, merge si de dacie . Electronic s-au mecanic mai bine.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Corhana77862
post Jul 16 2006, 10:18 PM
Post #12


sofer
***

Group: Membri
Posts: 67
Joined: 27-May 06
From: Piatra Neamt (Neamt)
Member No.: 77.855



Alternatorul l-am schimbat cu unul acelasi tip luat de la dezmembrari. Acum din cate observ, incarca, dar mai putin decat ar trebui. Nu pot merge cu lumini deloc, iar daca circul numai ziua, trebuie sa pun bateria pe redresor cam o data pe saptamana. Dupa ce o iau de pe redresor, acul se duce pe verde, si incet incet scade pe rosu. Martorul rosu ce pe cadranul din stanga, unde este desenat simbolul bateriei, nu l-am vazut niciodata aprins. Nu-mi explic ce se intampla. Sigurantele de pe tablou sunt functionale toate. Mai sunt pe undeva niste reglaje de facut? Pe la electrician nu am mai avut timp sa ajung ca am avut o saptamana plina!


--------------------
Lada 2104
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 15th May 2024 - 11:00 PM