IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

zgomot spate

This topic is about zgomot spate, the author, gabriel cretu, wrote about: nu stiu ce naiba se intampla ca atunci cand merg cu ea si cobor o bordura de exemplu,se aude un zgomot tare ciudat undeva in spate.....parca ar fi de ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> zgomot spate
gabriel cretu
post Jun 13 2006, 01:05 PM
Post #1


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 404
Joined: 23-January 06
From: Bucuresti
Member No.: 66.200



nu stiu ce naiba se intampla ca atunci cand merg cu ea si cobor o bordura de exemplu,se aude un zgomot tare ciudat undeva in spate.....parca ar fi de la amortizoare,am incercat pe loc,nu se aude si nu se vede nimic,or fi ceva bucse,pa acolo care trebuiesc schimbate........sau unde se prind amortizoarele o fi o problema ? e greu de descris zgomotul,e ca un scartait mai gros.....si parca -mi da senzatia ca nici nu mai are o buna stabilitate.....parca ar fugi caroseria de spate si puntea ar ramane pe loc.......daca stiti la vechile noastre dacii pe punte exista o bucsa numita in popor "mosorel".....eee aceeasi senzatie se petrece si cu ladita.......habar n-am daca o exista un "mosorel" ladist,asa ca va trebui sa ma bag sub ea.........sa vedem ce se intampla.......dar problema suparatoare este zgomotul care pare sa vina de la amortizoare sau ceva bucse............. :wave:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k.68177
post Jun 13 2006, 05:07 PM
Post #2


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 208
Joined: 13-February 06
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 68.170



Salut. Aceeasi chestie am avut si eu, numa ca la mine suna ceva urat cand treceam peste orice denivelare, oricat de mica o fi fost. Treaba era de ls urechea aceea prin care e prins amortizorul de punte. Acolo, gaura prin care trece surubul prin care e prins era f. largita. Pana la urma am taiat cu jos flexul suportul, si am sudat suporturi noi, din material mai gros.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Horia49540
post Jun 19 2006, 12:32 PM
Post #3


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.411
Joined: 21-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.533



pai cel mai bine te bagi sub ea si cineva misca de masina, mai ales in lateral, si vezi ce joaca
poate fi ori o bucsa de amotizor , ori o bucsa de la bara Panhard... :wave:


--------------------
Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gabriel cretu
post Jun 19 2006, 12:58 PM
Post #4


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 404
Joined: 23-January 06
From: Bucuresti
Member No.: 66.200



bara panhard e aia care e un pic oblic pe diferential? am auzit ca mai bine se schimba cu totul ca bucsele trebuie presate ca sa intre acolo........oricum nu e scumpa e vreo 300 000.......ma gandeam si la tendoanele alea.....care de asemenea cica ar treebui cumparate cu totul....bucsele de amortizoare le-am luat,trebuie sa le pun.......pt cei interesati sunt 8 si costa 7000 bucata....... biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Horia49540
post Jun 19 2006, 03:45 PM
Post #5


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.411
Joined: 21-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.533



da, aia e bara panhard
cat despre bucsi...asa e, intra presate, dar se pot pune, nu enevoie sa iei toata bara
daca nu ai presa le bati cu un cap de cheie tubulara (la care nu tii:))))), si la remontare le ungi cu ceva vaselina sa intre mai usor, daca nu reusesti atunci chiar iei una noua...
si chair asa costa alea? 7000 RON? ha ha


--------------------
Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gabriel cretu
post Jun 19 2006, 03:56 PM
Post #6


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 404
Joined: 23-January 06
From: Bucuresti
Member No.: 66.200



eeeeeeee.......ron.........rol.......stai linistit.... biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eddie
post Jun 19 2006, 04:29 PM
Post #7


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.222
Joined: 30-January 04
From: Bucuresti
Member No.: 20.522



:ntz: 2104 ROL = 1 leu moldovenesc biggrin.gif


--------------------
Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P.

,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dragos56563
post Jun 20 2006, 11:16 AM
Post #8


specialist
******

Group: Membri
Posts: 543
Joined: 23-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.556



Si eu patesc acelasi lucru... numai ca la mine se aude ca si cum masina ar cadea din pod atunci cind trec peste un speed-bump ( denivelarile facute in dreptul scolilor ). M-am dus cu ea in service sa schimb articulatiile toate si mi-a zis mecanicu ca e de la bucsile de cauciuc de la tendoanele spate, de la bara de torsiune si ce mai e pe acolo, plus bucsile de la amotizoare... Pe fata tre' sa schimb capete de bare ( alea lungi le am de 25 de ani si abia acum tre' schimbate, alea scurte le am de 6 luni si deja tre' schimbate ), pivoti, semicaseta de directie si rulmenti. Preturi ?

1. Pivoti - 271.000 ( normali / buc ) 460.000 ( cu manson de silicon / buc )
2. Capete de bara - ( scurte ) 270.000 / buc ( alea lungi le am, n-am intrebat de pret ).
3. Rulmenti fata + simering ( care se distruge atunci cind scoti rulmentul ) - 180.000 ( rulment + simering / roata )
4. Bucsi bascula - 527.000 set
5. Bucsi bara stabilizatoare fata - 64.000 set
6. Bucsi tensoane, bara etc. spate - 80.000 set

Or mai fi bucsile de la amortizor, dar n-am intrebat pentru ca schimb si amortizoarele, care au deja bucsi... Sa vedem ce iese...


Hai pa !
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 29th April 2024 - 12:18 PM