mazdaspeed 6 vs. volvo S60R vs. subaru impreza WRX STI |
This topic is about mazdaspeed 6 vs. volvo S60R vs. subaru impreza WRX STI, the author, Otto73, wrote about: M-am tot gandit sa deschid topicul acesta si o fac acum. Mie imi place foarte mult mazdaspeed 6 (atat putere cat si cum arata). Am fost invitat sa fac ... To read more just scroll down
mazdaspeed 6 vs. volvo S60R vs. subaru impreza WRX STI |
Dec 18 2005, 11:25 PM
Post
#1
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.060 Joined: 28-June 05 From: vecin cu Obama Member No.: 49.917 |
Astept parerile voastre referitor la aceste masini si care credeti voi ca ar fi cea mai buna varianta. Casamentul meu(in functie de design): 1 mazdaspeed6 2 volvo S60R 3 subaru impreza STI -------------------- The world contains a lot of awfully fast drivers.
And a few good ones, too. |
|
|
Dec 19 2005, 03:01 AM
Post
#2
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
Vrei sa cumperi vreuna din ele ? Parerea mea este ca STI-ul se adreseaza unei alte clientele decit Mazda S6 si Volvo S60. Subaru este sport pur-singe incepind de la suspensiile tari si comfortul redus pina la lipsa unor chestii gen scaune incalzite si navi, CD player s.a.m.d.
Mazda si Volvo...sint pina la coada niste masini de familie cu multzi cai putere si foarte rapide. In avatar-ul tau...este cumva noul membru al familiei ? Felicitari ! In acest caz...Subaru STi trebuie sa iasa din ecuatzie. -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Dec 19 2005, 10:09 AM
Post
#3
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
in primul rand sunt din clase diferite !
impreza WRX STI nu are ce cauta in comparatia asta . pune legacy GT ul acolo . -------------------- |
|
|
Dec 19 2005, 12:37 PM
Post
#4
|
|
specialist Group: Membri Posts: 697 Joined: 1-August 05 Member No.: 52.386 |
|
|
|
Dec 19 2005, 07:14 PM
Post
#5
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Volvo s60R este 44000 CIP cel mai ieftin, ajungand pana la 46702 cu trapa si cutie de viteze Geartronic. Mai degraba s-ar putea compara cu BMW 540i, ca e tot pe-acolo ca pret. La aceasta categorie de pret mai gasesti un A6 3.2 FSI de 255 cai (quattro) sau chiar V8-ul de 4.2i, dar mai scump. Pretul la Mazda nu-l stiu, nu cred ca se importa cu motorizarea asta la noi, dar sunt convins ca nu atinge preturi prohibitive ca cele de mai sus. Cat despre STI, la el e simplu, nu e clasa mare, nici macar medie. Ca si spatiu interior este mult inferior celorlalte, la fel si la dotari si calitate. El se adreseaza sportivilor, nu celor care vor o calatorie confortabila si rapida. Din categoria de preturi ale Volvo-ului S60R mai fac parte si Jaguar S-type, Merc E-Klasse, poate si un Saab, nu stiu sigur. Si desigur, din categoria de masini numita Premium, cu tot ceea ce inseamna aceasta sintagma. -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Dec 19 2005, 08:37 PM
Post
#6
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Volvo S60 si Mazda6 sunt din clasa medie... Impreza e compacta...
S60 e clasa premium, Mazda speed6 e versiunea mai puternica a unui sedan mediu atat ca marime cat si ca pret... Impreza WRX STI e road legal rally car... rolul lui este sa mearga repede pe circuit... Hotaraste-te ce vrei prima data... -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Dec 19 2005, 09:25 PM
Post
#7
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
QUOTE(Tudor57991) Cred ca nici ca preturi nu prea sunt comparabile masinile, daramite la clasa sau la target.
Volvo s60R este 44000 CIP cel mai ieftin, ajungand pana la 46702 cu trapa si cutie de viteze Geartronic. Mai degraba s-ar putea compara cu BMW 540i, ca e tot pe-acolo ca pret. La aceasta categorie de pret mai gasesti un A6 3.2 FSI de 255 cai (quattro) sau chiar V8-ul de 4.2i, dar mai scump. Bune sugestiile. Insa ai vazut unde locuieste ? -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Dec 20 2005, 01:42 AM
Post
#8
|
|
specialist Group: Membri Posts: 992 Joined: 1-May 05 From: Bacau (Bacau) Member No.: 45.734 |
volvo s60 e cea mai frumoasa dintre cele mentionate, dar si mult mai scumpa...in plus e si in clasa premium...
impreza e altceva, e cea mai sportiva, dar si cea mai urata si mai necomfortabila... mazda 6 imi place, normal , e foarte bine dotata (inclusiv piele si gps) si costa vreo 32000 euro in germania cu tot cu taxe (cea mai ieftina dintre cele 3)..din pacate "istetii" de la romcar au decis sa nu o importe...si zic din pacate pt. ca are cel mai bun pret/performante/dotari dintre cele 3 -------------------- MAZDA 6 SPORT TOPLINE, 2.0d, 136 cp
|
|
|
Dec 20 2005, 07:56 AM
Post
#9
|
|
specialist Group: Membri Posts: 550 Joined: 14-October 05 From: Montreal,Ca Member No.: 58.382 |
Astea sunt niste masini FFFF diferite care se adreseaza unei clientele la fel de diferite.
Eu as vedea Legacy GT ca si competitor direct cu MazdaSpeed6. S60R costa o data jumate cat Mazdaspeed6 dar e si altceva incepand cu clasa premium, alt nume, alta prestanta, alt interior, alte performante dar si alt pret.....iar STI e masina de rally facuta pt strada Intre Mazdaspeed6 si Legacy GT as merge pe Mazda din purul motiv ca pe piatza CDN e mai ieftina. -------------------- Mercury Cougar V6 - 2.5 - 170 hp, stock for now.... - prima masina manuala, pt joaca on/off track
Subaru Legacy Outback - 2.5 - 165hp, 16"s, Alpine, Infiniti - winter fun :D Lexus GS 400-4.0, 300hp, Alpine, Nakamichi, Kaption, JL - Sold (amazing car that will be missed) http://www.masini.ro/forum/content/Totul-d...9/Lexus-GS-400/ Lexus Es250 - 2.5 156hp, Alpine, Limited Alloys 17", American Legacy, Pyramid - Sold - my 1st car, will always have a special place in my heart |
|
|
Dec 20 2005, 05:59 PM
Post
#10
|
|
specialist Group: Membri Posts: 688 Joined: 1-December 05 From: Craiova (Dolj) Member No.: 62.481 |
Volvo all the way!
am mers cu un S60 diesel si am ramas profund impresionat deci versiunea sportiva nu are cum sa nu fie exceptionala .... asta daca nu cumva te deranjeaza pretul in cazul asta ar trebui sa te uiti la Mazda.Subaru e numai spotiva nu are nimic confortabil in ea. -------------------- _/_ C4 2006 _/_ VTR 1.6i 110cp |
|
|
Dec 20 2005, 06:02 PM
Post
#11
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
legacy GT este si sportiva si confortabila
impreza WRX STI este pur sange sportiv. -------------------- |
|
|
Dec 21 2005, 12:01 AM
Post
#12
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
QUOTE(f1anatic) Bune sugestiile. Insa ai vazut unde locuieste ?
Sigur ca am vazut. Dar oricum, atat Volvo cat si BMW sau Audi sau Jaguar au aceleasi conditii de import, fiin toate masini din UE. Sincer nu stiu cat costa in America, dar presupun ca se supun acelorasi taxe toate, ca si in Europa. Adica diferentele de preturi intre ele sunt cam aceleasi, nu? Cat despre Impreza, chiar sustin ca nu poti sa o amesteci cu berlinele de clasa medie, este altceva. S60-ul este cumva intre clase chiar, mai aproape prin dimensiuni, pret si dotari de clasa mare mai degraba, alaturi de A6, serie 5, E-klasse si Jaguar S-type. George, prevad un nou episod din germane vs Legacy? Glumeam, Legacy are ce cauta printre berlinele rapide pe care le cauta Otto. In orice caz, mult mai mult decat Impreza. -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Dec 21 2005, 12:56 AM
Post
#13
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
QUOTE Cat despre Impreza, chiar sustin ca nu poti sa o amesteci cu berlinele de clasa medie, este altceva. S60-ul este cumva intre clase chiar, mai aproape prin dimensiuni, pret si dotari de clasa mare mai degraba, alaturi de A6, serie 5, E-klasse si Jaguar S-type.
Aici nu sunt deacord... nici impreza nu forteaza foarte tare limitele clasei (exista multe compacte mai mari) iar S60 nu tinde spre clasa mai mare de medie... intr-un opel vectra sau VW passat ai mai mult loc in spate decat intr-un S60.. poate e o idee mai mare ca dimensiuni exterioare decat mazda6 dar nu e nici pe departe atat de spatioasa... pentru acel segment exista S80... -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Dec 21 2005, 01:56 AM
Post
#14
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Corect ceea ce spui despre dimensiunile lui s60, m-am uitat pe site-ul lor.
Dimensiuni Lungimea vehiculului este de 4576 mm; Lățimea vehiculului este de 1813 mm; Înălțimea vehiculului este de 1428 mm; Ampatament 2715 mm; Ecartament față 1561 mm; Ecartament spate 1542 mm; Nu stiu de ce am ramas cu ideea ca e mai lung... Probabil e o simpla impresie pe care o lasa masina. Mazda 6 e chiar mai lunga... Dimensiuni (LxlxI) Mm 4670 / 1780 / 1435 Cu toate astea nu-ti dau dreptate intru totul, Halba, Impreza totusi nu e de dimensiunile celorlalte. Lungime (mm) 4,415 Latime (mm) 1,740 Inaltime (mm) 1,440 Ampatament (mm) 2,525 Important este ampatamentul pentru delimitarea claselor, iar aici are 20 cm mai putin. Cat despre comparatia pe dotari, preturi si calitate...poate Legacy... Si atunci, in concluzie, S60R este ingrozitor de scump, comparandu-l cu berlinele premium din clasa medie. Sa facem si o comparatie: La BMW: (CIP) 330xi 33,900 330xd 34,980 La Audi: (tot CIP) Audi A4 3.2 FSI / quattro/benzina /188 kW/ 255 CP/ M6 EUR 33.616,- Audi A4 3.2 FSI quattro / benzina /188 kW/ 255 CP/ T6 EUR 35.538,- Rezulta de aici ca trebuie sa dai peste 10000 euro in plus plecand de la un serie3 sau A4 pentru a avea in plus 30 si ceva de cai. Sau sa urci o clasa la acestea si sa gasesti la preturi comparabile 540i sau A6 3,2 FSI. Pe de alta parte, nivelul dotarilor S60R-ului este foarte ridicat, asa ca daca pui pe celelate optionale...tot pe acolo ajungi, poate totusi ceva mai jos. In concluzie, exista optiuni, zic eu, mai bune decat S60R. Cat despre Mazda, si aici am putea vorbi despre Subaru Legacy, Honda Accord sau chiar Legend. La Impreza, singura alternativa corecta este Lancerul EVO. -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Dec 21 2005, 10:00 AM
Post
#15
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Nu vreau sa fiu rautacios cu firma volvo... poate nu au facut-o intentionat... dar numele care l-au dat seriilor (S40, S60, S80) si marketingul lor, si preturile lor sugereaza ca S40 ar fi clasa medie, S60 clasa mare iar S80 limuzina... deci S40 ar trebui sa fie echivalentul lui A4, S60 al lui A6 si S80 al lui A8... poate e doar coincidenta... defapt S40 este un mazda3/focus (avand aceasi platforma) S60 este clasa medie si S80 este clasa mare... totusi mi se pare nesimtire ca o firma din grupul ford sa ceara atatia bani pe masini.. or fi ei premium... dar nu mai premium decat mercedes sau bmw... cel putin la S40 nivelul finisarilor mi se pare un pic sub Audi/BMW/Mercedes... dar poate imaginea de "safest car on earth" le ajuta in vanzari... desi in zilele noastre nu vad cu ce e mai sigur un volvo decat alta masina cu multe stele EuroNCAP.
-------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Dec 21 2005, 10:47 AM
Post
#16
|
|
pilot Group: Membri Posts: 476 Joined: 12-December 05 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 63.342 |
In mod normal, S40 ar trebui sa fie in clasa cu A3 sai Serie 1... daca ar exista in trei volume. Intr-adevar, Volvo forteaza un pic intrarea in clase superioare. Sa nu uitam ca, totusi, sunt ceva mai ieftine, ceva cam ca Alfa.
Apropo, Tudor, si Alfa 156 era bagata in clasa cu serie3, A4 si clasa C, in conditiile in care ampatamentul era mai mic decat la Astra sau Focus. |
|
|
Dec 21 2005, 10:52 AM
Post
#17
|
|
pilot Group: Membri Posts: 476 Joined: 12-December 05 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 63.342 |
Revenind la subiect, eu as alege intre Mazdaspeed6 (design) si Legacy GT (performante).
|
|
|
Dec 21 2005, 06:13 PM
Post
#18
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
QUOTE totusi mi se pare nesimtire ca o firma din grupul ford sa ceara atatia bani pe masini.. or fi ei premium... dar nu mai premium decat mercedes sau bmw...
Pai, Halba, si Jaguar tot din grupul Ford face parte. Si e premium, fara doar si poate. Problema este ca Volvo chiar este premium, dar totusi nu de nivelul germanelor, asa ca pretul pare putin cam mare pentru ceea ce ofera, prin comparatie. Mihai, Alfa 156 are ampatamentul mai mic si decat Logan... Si totusi, cum spui si tu, este considerata clasa medie. Probabil prin dotari, motorizari, nu stiu. De fapt, ampatamentul lui 156 este cu cativa cm mai mare decat la 147, care este clar inclusa ca dimensiuni in clasa compacta. Nu stiu ce logica este asta, dar ...asta e. Cam la fel e si la Volvo, ei prin S40 forteaza clasa medie, la teste este comparata cu aceasta, iar automat imping S60-ul in clasa mare, desi e clar ca nu apartine acesteia prin dimensiuni. Poate este o politica buna de marketing, cu cresterea in clasa vine si cresterea in pret cumva mai justficata. Ca daca vii cu S40-ul in clasa compacta la preturile la care e vandut...il mananca A3-ul si serie1. Una peste alta, daca e sa revenim strict on-topic, as vrea sa stiu totusi cat de scumpe sunt cele 3 masini in America. Sa putem face o comparatie mai corecta din toate punctele de vedere. -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Dec 22 2005, 12:54 AM
Post
#19
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.060 Joined: 28-June 05 From: vecin cu Obama Member No.: 49.917 |
[quote="Tudor57991"][quote]
Una peste alta, daca e sa revenim strict on-topic, as vrea sa stiu totusi cat de scumpe sunt cele 3 masini in America. Sa putem face o comparatie mai corecta din toate punctele de vedere.[/quote] mazdaspeed6(2.3,l4,274cp) cu pretul cuprins intre 26k si 32k exclud subaru imprezaWRX STI(2.5l,h4,300cp) la care pretul este intre 31k si 34k includ subaru legacy GT(2.5l,h4,250cp) la care pretul este intre27k si 34k volvo S60R(2.5,l5,300cp) cu pretul cuprins intre 36k si 40k Toate sunt modele 2006 -------------------- The world contains a lot of awfully fast drivers.
And a few good ones, too. |
|
|
Dec 22 2005, 01:20 AM
Post
#20
|
|
pilot Group: Membri Posts: 476 Joined: 12-December 05 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 63.342 |
Tudor, buna observatia cu Logan... Cei de la am&s au bagat-o in clasa Polo&co.
Otto, dpdv al pretului, tot mazda si subaru sunt in fata. Nu'sh de ce, dar parca poneii lui Legacy mi se par mai virili ca cei de la Mazda. ... Parerea mea! (mi-am vandut azi masina si am dat de baut...) |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 13th May 2024 - 12:16 AM |