VW vs. Opel |
This topic is about VW vs. Opel, the author, Iulian HondaFan, wrote about: QUOTE(bogdan47077) ai uitat de v6 tdi 4 motion sau v6 benzina (nu ma refer la astea noi de pe ultimu aparut ca nu sunt toate) ca sa nu vorbesc de W8.. ... To read more just scroll down
VW vs. Opel |
Jul 8 2005, 03:41 PM
Post
#101
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
QUOTE(bogdan47077) ai uitat de v6 tdi 4 motion sau v6 benzina (nu ma refer la astea noi de pe ultimu aparut ca nu sunt toate) ca sa nu vorbesc de W8...are vectra asa ceva?
in afara de GTS..nu prea cred ca se apropie de passat... V6-le de 2.8l depe passatul B5 era relativ lesinat (190CP) dar rafinat. deocamdata noul 3.2FSI de 250CP nu a parut pe Passat dar e deja pe A4. W8 a fost un esec. s-au vandut f. prost si in America. puterea era relativ modesta pentru consum. dealtfel VW a si renuntat la el. ei l-au facut tocmai pentru a-l adapta pe Passat care nu ar fi permis instalarea unui V8 normal. oricum ideea VR6 si W8 este de laudat dpdv al obtinerii unor motoare compacte de 6 si 8 cilindri. din pacate performantele nu au fost grozave niciodata la aceste motoare comparativ cu japonezele de cilindree similara sau chiar mai mica. consumul a fost de asemenea peste media la cilindreele respective. -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Jul 8 2005, 03:48 PM
Post
#102
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
QUOTE(Dragos39911) Si in 2007 toate astea vor culmina cu lansarea noului Omega :
- tractiune spate (GM bosses have decided the next Omega will be rear-wheel drive) - motor nou V8 6.0 litri - which will no doubt yield somewhere in the vicinity of 330kW (450 de cai) - (wide range of engines will be offered, with the most significant an all-new 6.0-litre V8 flagship) - concurent pentru A6, Seria 5, Mercedes E Klasse si Jaguar (....Omega's aspirations to take on the likes of BMW, Mercedes and Jaguar.....) Si cand toate astea sunt oferite sub sigla Opel parca te pune pa ganduri! Nu cred ca GM va lasa Omega sa eclipseze Cadillac CTS. Omega va fi probabil un CTS mai down-scale si banuiesc ca vor folosi aceeasi platforma RWD si motorizari. V8 cu pricina este cel de pe Corvette si de pe Pontiacul GTO de aici ( GTO este de fapt dezvoltat de australienii de la Holden, nu-sh' cum ii zice "down-under") desi are 6l cilindree consumul pentru puterea asta este f. bun, nu mai rau decat V8-le Mercedes sau Audi care sunt putin mai slabe la nr. de ponei. -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Jul 8 2005, 03:54 PM
Post
#103
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
QUOTE(marius48036) QUOTE(HalbaSus) Vectra vs Passat - castiga Vectra din aceleasi motive
Scor: 3-3 nu sunt de acord cu tine. cel putin in privinta motorizarii. sa tinem cont ca vectra este de mult pe piata si cam si-a spus ultimul cuvant. de ce nu spui ca passat va avea din toamna noul 2.o tdi 170 cp, 350 nm, 100km/h in 8,6 sec. pt ca pe-atunci se anunta si Vectra 1.9 CDTI de 180 de cp (sa nu vorbim de twinturbo).. deci VAG ramane in urma constant... pe vremuri erau lideri incontestabili in segmentul diesel (OK, nu vorbim de bmw-uri si mertzane ca nu sunt in aceasi categorie de pret). Acum cam toata lumea le-a "luat fata"... QUOTE(marius48036) de ce nu spui ca de la anul va aparea un nou v6 la passat.
ok , imi poti aduce ca si argument ca vorbim de prezent, dar sincer, motorul de 150cp de la vectra , are performante dinamice egale cu cel de 2.0 140 de la passat. 1. daca vorbim de viitor atunci viitorul pt VAG e sumbru, cu o vectra de 1.9 CDTI si 212 cp 2. nu, nu are performante egale: vectra 1.9 CDTI: 0-100: 9.1 secunde, viteza maxima 217 passat 2.0 TDI: 0-100: 9.8 secunde, viteza maxima 209 case closed... 10 cp sunt 10 cp... defapt si passatul 2.0 FSI de 150 cp e mai slab dinamic decat vectra: passat 2.0 FSI: 0-100: 9.4 secunde, viteza maxima 213 QUOTE(marius48036) pe baza ultimei mele afirmatii, daca vom configura un oplel vectra de 150cp si un passat de 140cp, vezi cat te costa optionalele care trebuie sa le pui pe vectra pt a ajunge la acelasi nivel cu passat highline: pret 21500
vectra ajunge astfel la pret de passat . deci pot sa spun ca te inseli amarnic dand un punct pt vectra. dar ai cu 10 cp in plus : -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Jul 8 2005, 03:56 PM
Post
#104
|
|
TeDeI-st cocalar Group: Membri Posts: 3.956 Joined: 30-May 05 From: Bucuresti (Romania) Member No.: 48.029 |
Nu mai baga in aceiasi oala Fiat-ul cu GM si Opel. Una e sa ia motoare Fiat si alta e problema de fiabilitate a masinilor Fiat. Daca ai cauta sa vezi premiile pentru motoarele anului 2005 vei vedea ca dieselurile facute de Fiat au luat niste premii acolo. [quote] quote] Hai sa iti zic o faza:a lua motoare de la altcineva si a nu ti le produce singur, mi se pare o mare incapacitate la Opel. deci daca este sa comparam strict cele doua marci, eu zic ca ar trebui comparate vw-ul cu motor si amaratul de opel fara motor si in rest echipat. sincer in loc de un opel fara motor as prefera o dacie berlina. asta este opel: o masina fara motoare. deseori nu poti compara un om integru fizic cu unul care n-are picioare. deci pt a fi mai corect acest versus ar fi trebuit sa sune cam asa OPEL+FIAT+ISUZU vs VW. pt posesorii de opel(cel putin pt mine) mai este si un impact psihologic: cand ma gandesc ca ma trage dupa el un amarat de isuzu(pt altii fiat), mai ca mi se face rau. -------------------- |
|
|
Jul 8 2005, 04:03 PM
Post
#105
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 102 Joined: 22-March 05 From: Bucuresti Member No.: 42.848 |
cunosc si oameni cu punto diesel care n-au nici o problema de 100k km... -------------------- Dacia SuperNova 1.4mpi 75cp 180W audio
|
|
|
Jul 8 2005, 04:07 PM
Post
#106
|
|
TeDeI-st cocalar Group: Membri Posts: 3.956 Joined: 30-May 05 From: Bucuresti (Romania) Member No.: 48.029 |
QUOTE(Florin42855) cu motoarele de fiat treaba e urmatoarea (valabila si alfa romeo) - de multe ori sunt motoare foarte performante si avansate tehnic dar nefiabile... valabil si la benzinare si la dieseluri treaba asta - ceva in genul "ce folos daca e super performant motorul dar se strica repede si des" ...
cunosc si oameni cu punto diesel care n-au nici o problema de 100k km... de acord cu tine. cineva are alfa romeo. motorul a fost ok 3 ani de zile si apoi i-a obosit. concluzia lui a fost ca alfa e buna 3 ani si apoi gata. -------------------- |
|
|
Jul 8 2005, 04:09 PM
Post
#107
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
Isuzu sunt cel mai mare producator de motoare diesel din lume. au intrat in productia de diesele pe vremea cand VW facea numai boxerul de 4 cilindri de pe buburuza... Nu or fi ei straluciti in diesele de turisme dar nu sunt nici veniti cu pluta pe Bistrita...
Opel e o marca. VAG e un concern, nici VAG nu dezvolta motoare separat pt. VW, Audi sau Seat. Ce se dezvolta in grup se foloseste de toata lumea. Si nu iti da nimeni Vectra fara motor. In fond ce ne intereseaza ca si cumparatori este sa ai o masina cu motor bun. ca motorul vine de la alta firma e mai putin relevant. Si chiar daca Fiat au dezvoltat noile Multijeturi si GM a pus banutzul la proiect asa ca e normal sa beneficieze de produs. Iar Fiat au luat ceva la motoare pe benzina ( V6 din cate stiu de la GM). Dom'le unde e Vasile sa spele onoarea Fiat? Nu mai e nici un fan Fiat pe aici? -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Jul 8 2005, 04:21 PM
Post
#108
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Pai discutiile bazate pe argumente de genul "stiu eu un nene care a avut nu stiu ce problema" sau "NU a avut nici o problema" sunt inutile.
E plin netul de anunturi cu fiaturi sau alfe si diesel si pe benzina care au depasit 200-250.000 km si au CT la zi. CT-ul se face si la noxe si nu pot trece motoarele "obosite". Personal stiu si eu un nene cu Fiat uno pe care-l cumparase la pret de fier vechi, care avea binisor peste 200k si acu' plange ca l-a maritat... Cineva are Alfa. Are 45 ani masina si inca merge cu ea zilnic. Prin urmare, Alfa sunt cele mai bune masini din lume -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Jul 8 2005, 04:48 PM
Post
#109
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
QUOTE(MR28673) Pai discutiile bazate pe argumente de genul "stiu eu un nene care a avut nu stiu ce problema" sau "NU a avut nici o problema" sunt inutile.
de aceea in epoca moderna avem JDPower si alte studii de fiabilitate... la care daca ne uitam vedem ca VW nu e chiar asa de departe de Fiat si oricum sub Opel in ultimii cativa ani. si ca sa vedeti ca nu vorbesc prostii iata ca si sefii VW stiu ca sunt cu musca pe caciula: FRANKFURT (Reuters) -- Wolfgang Bernhard, the head of Volkswagen's VW Brand Group, warned staff that quality problems must be corrected quickly as it faced a "very difficult" three years due to intensifying Asian competition and a deteriorating market. by the way, Bernhard e copilul minune al Mercedes care a fost "Terminatorul" de la Chrysler. cu biciul greu pe ei iata ca anul asta i-a scos la profit chiar dupa ce a plecat. Nu degeaba VW l-au recrutat cu bani grei... pt. ca si ei au niste costuri astronomice de produtie si o calitate in declin. Acu' nici Opel nu sta mai bine, dar au intrat pe panta crescatoare. VW inca se duc la vale. -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Jul 8 2005, 04:55 PM
Post
#110
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
JDPower nu e suficient de subtil cat sa masoare "oboseala" la motoare
Norocul VAG cu chinezii... acolo s-au implantat tzeapan, alfel erau probabil in cofa si mai tare. De fapt, cam acolo se vor implanta toti in curand. Peugeot fac si ei eforturi in directia asta. Problemele cu costurile mari de productie le au toti europenii. Din fericire pentru ei, inca multi cumparatori cumpara marca si nu calitatea.... alfel erau de mult papati cu totii de asiatici, cu tot sistemul comunist si anticoncurential de protectie a marcilor europene. Pe teren neutru sunt papati de mult cu totii... -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Jul 8 2005, 05:32 PM
Post
#111
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
OFF-TOPIC:
Eu consider ca fiabilitatea masinii personale e tot loterie indiferent ce zice JD sau alte teste... Daca iti cumperi o masina care a iesit foarte bine in toate statisticile... cu nici o masina stricata de cand s-a inceput productia... si a ta e prima masina care se strica... cu ce te consoleaza ? Fiabilitatea ca marca poate fi impecabila dar daca masina in particular e proasta... asta e... Da intradevar probabilitatea ca masina ta sa fie proasta e mai mica... dar stiti cum e cu asta.... "daca la table ai dat de 3 ori consecutiv 6:6, care sunt sansele sa dai si a 4-a oara 6:6.... ? " da ati ghicit, exact aceleasi pe care le aveai la prima aruncare... de aceea consider ca fiabilitatea ar trebui sa fie ultimul criteriu de luat in calcul (iti dai seama cum se simte cineva care a renuntat la o masina cu design mai placut si performante mai mari pt una care era mai fiabila in teste si i se duce pompa servo in a doua zi dupa ce a iesit din garantie ? -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Jul 8 2005, 05:47 PM
Post
#112
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
QUOTE(MR28673) JDPower nu e suficient de subtil cat sa masoare "oboseala" la motoare
Norocul VAG cu chinezii... acolo s-au implantat tzeapan, alfel erau probabil in cofa si mai tare. De fapt, cam acolo se vor implanta toti in curand. Peugeot fac si ei eforturi in directia asta. o informatie chiar si mai putin exacta este mai buna decat parerea lu' nenea Gigi taximetristu' care zice el ca VW " e bune" si Opel " e proaste"... VW e intr-adevar nr. 1 pe piata chineza ( care de 1 an e mai mare decat cea germana), dar si acolo cam pierd cota de piata catre... GM care e nr.2. din motive de ura istorica japonezii nu prea au intrat pe piata chineza dar sunt in crestere. Honda sunt nr.1 japonez acolo. coreenii sunt de asemenea bagati tare in China. Totusi e de remarcat ca pe piata chineza toti producatorii straini opereaza numai in joint-venture cu firme chinezesti si nu vand acolo decat un nr. f. mic de masini produse in afara Chinei. -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Jul 8 2005, 05:49 PM
Post
#113
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
QUOTE(HalbaSus) OFF-TOPIC:
Eu consider ca fiabilitatea masinii personale e tot loterie indiferent ce zice JD sau alte teste... corect, dar daca ai sanse de 3 ori mai mari sa ai probleme cu un VW decat cu o Toyota atunci e intelept sa pui si asta in balanta cand alegi o masina. -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Jul 8 2005, 06:18 PM
Post
#114
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 102 Joined: 22-March 05 From: Bucuresti Member No.: 42.848 |
mai e o treaba - toate motoarele astea diesel de acum fie VAG fie Opel, fiat - in momentul cand au 1.9 -2.0 - 2.2 si 150cp sut super fortate - se stoarce totul din ele - de aceea nu tin la fel de mult ca tdi-ul de 90cp... asa si cu uno de acum 20 de ani - este un motor relativ mare fata de puterea dezvoltata - si sa nu uitam - ASPIRAT nu TURBO
-------------------- Dacia SuperNova 1.4mpi 75cp 180W audio
|
|
|
Jul 8 2005, 06:21 PM
Post
#115
|
|
TeDeI-st cocalar Group: Membri Posts: 3.956 Joined: 30-May 05 From: Bucuresti (Romania) Member No.: 48.029 |
tata a avut un fiat 850 . pericol masina. nu putea sa urce nici un deal , si tot ceea ce imi aduc aminte despre acea masina este ca ai mei impingeau la ea si ca niciodata nu era in stare sa te duca la destinatie fara sa repari ceva .
masina era de prin 70 si tata a cumparat-o prin 78. -------------------- |
|
|
Jul 8 2005, 06:22 PM
Post
#116
|
|
TeDeI-st cocalar Group: Membri Posts: 3.956 Joined: 30-May 05 From: Bucuresti (Romania) Member No.: 48.029 |
QUOTE(Florin42855) - si sa nu uitam - ASPIRAT nu TURBO
ce inseamna motor aspirat??? -------------------- |
|
|
Jul 8 2005, 06:29 PM
Post
#117
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
motor normal aspirat = adica aerul necesar combustiei e "aspirat" de motor fara sa fie fortat inauntru de catre o turbina/compresor.
-------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Jul 8 2005, 06:37 PM
Post
#118
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
motor normal aspirat e cel normal fara turbo.
motoarele turbo in general sunt mai putin fiabile pt. ca le pica turbina prima, restul insa tine la fel de mult. dar si 1.9TDI de 90CP e tot turbodiesel si tot cam pe acolo e. motoarele astea mai putenice nu sunt neaparat "fortate" sunt alte chestii care intra in calcul. presiune in injectoare mai mare care permite o injectie mai buna ( injectia initial la TDI se facea numai in 2 etape, acu' sunt vreo 4), turbine mai bune, galerii de admisie varaiabile, management electronic mai bun, etc. una peste alta motoarele ( si de fapt si masinile pe ansamblu) de acum sunt mai fiabile decat alea de acu' 10-15 ani in ciuda faptului ca sunt mult mai complexe. -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Jul 8 2005, 07:04 PM
Post
#119
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
oops...
NEW YORK (Reuters) July 8 -- Moody's Investors Service on Thursday said it may cut the debt ratings of General Motors to junk status, citing escalating sales incentives and consumer preferences shifting to more fuel-efficient vehicles. -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Jul 8 2005, 07:58 PM
Post
#120
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
asa asa o luati pe urma europenilor
abia astept sa vad 1.5 DCI uri de 65cp pe masini in state -------------------- |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 21st May 2024 - 12:18 PM |