IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Octavia sau Passat

This topic is about Octavia sau Passat, the author, Edi45845, wrote about: Salut. Citesc de mult timp ce se mai spune pe forum insa e prima data cand scriu.Vreau sa imi cumpar o masina si intr-un final am ales o Skoda Octavia ... To read more just scroll down

3 Pages V   1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Octavia sau Passat
Edi45845
post Jun 16 2005, 10:11 AM
Post #1


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 268
Joined: 2-May 05
From: Vaslui
Member No.: 45.838



Salut.
Citesc de mult timp ce se mai spune pe forum insa e prima data cand scriu.Vreau sa imi cumpar o masina si intr-un final am ales o Skoda Octavia 2 Ambiente diesel / 2.0 TDI / 140 CP / transmisie manuala - 6 trepte / 5 usi pe care am dus-o pe la 18500 CIP(bugetul e o problema ca la toata lumea cred,ca altfel a-si fi bifat toate optiunile mai putin scaunul copilului :angel: ). Am ales masina pentru calitatea germana,si intrebarea mea este urmatoarea:este chiar calitate germana sau este ceva gen Logan? :bash: Mentionez ca cu Passat-urile am avut numai experiente placute.Intrebarea este sa raman la Skoda sau sa ma chinui sa iau un passat(poate chiar unul sh de vreun an)?V-as fi foarte recunoscator pentru sugestii,altfel cred ca o sa ajung sa imi iau Logan :puke: .Masina o voi lua in leasing.Va multumesc anticipat.


--------------------
2005 Renault Clio Symbol
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionut35955
post Jun 16 2005, 10:17 AM
Post #2


sofer
***

Group: Membri
Posts: 52
Joined: 17-November 04
From: Buzau (Buzau)
Member No.: 35.948



Passat,parerea mea....O2 e un fel de Logan ptr. Renault asa cume Octavia ptr. Vw.


--------------------
Ford focus 1.8 Tddi 90 CP/Audi A 4 1.9 TDI 131 CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Jun 16 2005, 10:19 AM
Post #3


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



octavia nu este calitate germana , iar calitatea germana nu mai este ce a fost odata.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Edi45845
post Jun 16 2005, 10:22 AM
Post #4


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 268
Joined: 2-May 05
From: Vaslui
Member No.: 45.838



A, si ar mai fi ceva : care e faza cu cutia automata DSG? bicycle.gif E ceva gen tiptronic sau e cu manete in spatele volanului ca la 147 si allroad?E cu 1000 de euro mai mult.Daca ar fi cu manete mi-ar placea dar daca e automata eu ce mai fac cu mana dreapta cand nu sunt cu vreo tipa in dreapta? biggrin.gif


--------------------
2005 Renault Clio Symbol
Go to the top of the page
 
+Quote Post
octavian44495
post Jun 16 2005, 10:31 AM
Post #5


novice
**

Group: Membri
Posts: 31
Joined: 12-April 05
From: Buzau (Buzau)
Member No.: 44.488



Nici nu incape indoiala,Passatul e mult peste Octavia!Am condus Octavia 1 si nu am ramas prea impresionat.Sfatul meu este,daca ai posibilitatea sa pui diferenta,nu sta pe ganduri,alege Passatul!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Edi45845
post Jun 16 2005, 10:43 AM
Post #6


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 268
Joined: 2-May 05
From: Vaslui
Member No.: 45.838



Faza ca Passat-ul e mai bun o stiu si eu.Dar asa si mertanu e mai bun ca Passatu.Problema sunt fondurile(ca altfel o luam cash).Daca e sa iau Passat ar trebui sa il iau chel si poate cu motorul de 1.9 sau si mai rau(sau bine) unul sh insa mai bine echipat.Asta intrebam:merita sa renunt la trapa,cp,proiectoare,climatronic,etc. doar pentru ca e VW arigato.gif si nu copilul adoptat Skoda? :brave:


--------------------
2005 Renault Clio Symbol
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex46383
post Jun 16 2005, 11:06 AM
Post #7


sofer
***

Group: Membri
Posts: 90
Joined: 9-May 05
From: Bucuresti
Member No.: 46.376



Salut

I-ati octavia.

1) Mai multe optiuni
2)Intretinere mai usoara
3)Calitate germana
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Watcher
post Jun 16 2005, 11:11 AM
Post #8


CFO
******

Group: Membri
Posts: 2.695
Joined: 10-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 32.254



Daca gasesti un Passat care sa merita banii respectivi (tb sa fie super dotat sau cu putini km la 18kEUR) si ti se pare de incredere vanzatorul, as zice sa te orientezi la Passat sh.

Daca nu, tinand cont ca prima constrangere este bugetul, eu mi-as lua O2 fiind noua, cu destule dotari adunate de tine pana la pretul respectiv si FOARTE spatioasa.


--------------------
Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Obuzel
post Jun 16 2005, 12:46 PM
Post #9


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 172
Joined: 26-May 05
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 47.788



Ce ar fi sa definim calitate Germana.

Daca calitate germana inseamna:
- autoturism cu peste 90 % din componente fabricate in Germania, asamblata in Germania, proiectata in Germania
Asa ceva nu se exista.

- componente produse la specificatiile de calitate a unui produator german, autoturism asamblat in Germania
Atunci Skoda nu e masina germana

Daca in schimb intrebarea ar fi: Cei care cunoasteti masinile germane si Skoda credeti ca Skoda are calitate asemanatoare? Atunci raspunsul iarasi nuantat poate fi DA.

Da, Skoda are cred eu aceeasi calitate a fabricatiei ca un VW. Nu, Skoda nu are aceeasi calitate a materialelor interioare ca la VW. Da, Skoda are in majoritate aceleasi componente ca si un VW.

Intre Passat SH, sa nu uitam ca e vechiul Passat, si O2, votez O2.
Intre un Passat nou si cu motor de 105 CP si O2 cu motor de 140 CP eu personal O2. Insa aici mai trebuiesc cantarite si altele in afara de placerea de a conduce: calitate, tinuta de drum, prestanta.

Nu e o alegere simpla, necesita multe beer.gif


--------------------
Skoda Octavia Tour 1.6 MPi, 102 Cp/148 Nm
Citroen C1 Cool Air, 1.0 VVT-i, 5p, 68 Cp/93 Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Jun 16 2005, 12:49 PM
Post #10


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



ce-mi place asta cu calitate germana biggrin.gif

someone please :bash: me !


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Obuzel
post Jun 16 2005, 01:32 PM
Post #11


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 172
Joined: 26-May 05
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 47.788



George, din pacate ca la multe alte domenii, noi romanii inca suntem la nivelul anilor 90 fata de UE (cesa nelargita).
Unul este si cel al autoturismelor.

Ca o consolare pentru fanii de japoneze si o problema pentru fanii de germane (observatia mea e ca acestia sunt mai incrincenati).

Inca 5 ani si ne vom alinia. Vom deschide ochii si o sa concluzionam ca toti ceilalti, mai avansati decat noi, ca masinile cele mai fiabile, cu cea mai buna calitate a fabricatiei si materialelor, cu cele mai bune performate, etc, etc..... ; toate acestea la aceiasi bani (sa nu se creada ca vorbim de ROLLS, desi daca va create piata atunci si acolo prob ca japonezii o vor domina in 10 ani); sunt fabricate de japonezi.

Rabdare si beer.gif .

Ca o consolare pentru Alex.
In studiul JD Power referitor la indicele de satisfactie a clientului
din UK pentru 2004, ca o exceptie a dominatiei japoneze, Octavia a iesit numarul 1 la clasa medie (ai dreaqu cehi ce io vrajit pe engleji, auzi tu medie biggrin.gif ).

arigato.gif


--------------------
Skoda Octavia Tour 1.6 MPi, 102 Cp/148 Nm
Citroen C1 Cool Air, 1.0 VVT-i, 5p, 68 Cp/93 Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdan40270
post Jun 16 2005, 02:00 PM
Post #12


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 3
Joined: 12-February 05
From: Bucuresti
Member No.: 40.263



Nu este nici o indoiala ca O2 nu este Passat ...dar sa fim seriosi !
Skoda pentru VW = Logan pentru Renault ? niciodata ...
In ceea ce priveste diferenta intre O2 si Passat cred ca Obuzel are dreptate, dar nu este mare diferenta de calitate .
Totusi, daca vrei sa compari Passatul cu Skoda, nu-l compara cu O2, compara-l cu Superb . Si atunci se discuta altfel.
Octavia 2 se poate compara daca vrei cu Bora. Si atunci eu ash opta fara discutie pentru O2 .
Passat mai chel VS Octavia II full option eu cred ca O2 e alegerea pe care trebuie sa o faci .
Oricum bafta multa si sa nu ai parte de accidente , indiferent de masina pe care ai sa o achizitionezi .
CYA ! :wave:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Edi45845
post Jun 16 2005, 02:18 PM
Post #13


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 268
Joined: 2-May 05
From: Vaslui
Member No.: 45.838



Nu am spus niciodata ca Skoda e masina germana,ci ca e facuta dupa planuri germane si sub indrumarea germanilor.Difera mult un Passat de o Octavia (2) (cam cat %);ca eu am inteles ca difera doar la design.
Pt George:te rog daca poti sa dezvolti putin si poate chiar sa alegi o varianta.
Pt Bogdan: nu imi permit Superb(aia e cat un Passat daca nu mai scumpa
ca e considerata de lux blush.gif
Mai multe sugestii mi-ar prinde bine.Chiar nu stiu ce sa fac.Cineva a zis Seat Cordoba ca cica e facut tot de VW dar are varmea si nu e prea mult loc in spate.Plus ca are pe benzina.Habar n-am de tdi si sincer e singurul Seat care l-am condus.
Ps:imi spune si mie cineva care e faza cu transmisia DSG si cu pachetul drumuri grele pls.,pretty pls.
:wave:


--------------------
2005 Renault Clio Symbol
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Watcher
post Jun 16 2005, 02:38 PM
Post #14


CFO
******

Group: Membri
Posts: 2.695
Joined: 10-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 32.254



Pachetul drumuri grele suna bine dar e o aiureala sa dai banii pe el. Cea mai mare realizare este un scut DE PLASTIC sub motor. Deci...

Din cate imi aduc ainte eu, cutia DSG inseamna ca are doua ambreiaje, si cand tu cuplezi o anumita treapta se precupleaza treptele +1 si -1, ca sa faca mai rapida si mai lina schimbrarea de viteza. Nu stiu daca e cu padele sau stick, dar presupun ca e cu stick, ca la toate celelalte modele. Nu prea vad pe Skoda schimbarea vitezelor cu padele. Aia e pt feeling de sport/super sport.


--------------------
Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Obuzel
post Jun 16 2005, 02:44 PM
Post #15


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 172
Joined: 26-May 05
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 47.788



Pachetul de drumuri grele inseamna o inaltare cu distantiere a suspensiei si un scut dedesubt pentru o mai buna protectie a baii de ulei.

Dupa parerea celor care au dat bani pe aceasta optiune a fost o cheltuiala inutila, masina e mai instabila, arata mai rau daca pui jante de aliaj.


--------------------
Skoda Octavia Tour 1.6 MPi, 102 Cp/148 Nm
Citroen C1 Cool Air, 1.0 VVT-i, 5p, 68 Cp/93 Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Edi45845
post Jun 16 2005, 02:57 PM
Post #16


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 268
Joined: 2-May 05
From: Vaslui
Member No.: 45.838



Nu te suupara da nu prea am inteles faza cu precuplarea treptelor.Poti sa mai explicit un pic,te rog.Si crezi ca merita o mie in plus(eu tin foarte mult la miile de euro mai ales ca nu prea le am!) blush.gif


--------------------
2005 Renault Clio Symbol
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Obuzel
post Jun 16 2005, 03:24 PM
Post #17


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 172
Joined: 26-May 05
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 47.788



Deci DSG este cum s-a mai spus un sistem cu doua discuri de ambreiaj (umede si nu usacate), unul pentru viteze impare si marsarier, celalt pentru vitezele pare. Cand schimbi vitezele un disc se inchide celalt se inchide astfel nu ai practic pierderi de tractiune.
Sistemul poate fi utilizat ca sch. automat sau manual.

La sistemul manual fie schimbi vitezele cu maneta sch. de viteze (sus-jos) fie cu padele.
Pe VW si Audi cu siguranta au padele. Din pacate nu stiu daca si la Skoda, intreaba dealerul.


--------------------
Skoda Octavia Tour 1.6 MPi, 102 Cp/148 Nm
Citroen C1 Cool Air, 1.0 VVT-i, 5p, 68 Cp/93 Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Watcher
post Jun 16 2005, 03:30 PM
Post #18


CFO
******

Group: Membri
Posts: 2.695
Joined: 10-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 32.254



Apropos de 'merita sau nu o mie de euro' eu zic ca daca ai optiunea de cutie manuala cutia automata nu merita. Asa sunt eu, old fashion. E adevarat ca nu am condus masina gen M3 sau 911 cu schimbator cu padele, dar am vazut odata un pilot testand (parca) un M3 si incercand sa schimbe viteza in timpul unui viraj s-a vazut pe fata lui un mare soc caic padelele erau solidare cu coloana volanului, deci nu le mai avea la indemana...Asta apropos de padele.

Daca vorbim numai despre automata vs manuala, cred ca e o disutie de genul diesel vs benzina, fiecare avand avantaje si dezavantaje. Adesea cutiile secventiale chiar pus in modul 'manual' tot schimba ele vitezele de capul lor. Eu unul optez pentru manual daca am de ales.


--------------------
Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AZAZEL
post Jun 16 2005, 03:34 PM
Post #19


TeDeI-st cocalar
******

Group: Membri
Posts: 3.956
Joined: 30-May 05
From: Bucuresti (Romania)
Member No.: 48.029



QUOTE(Edi45845)
.Intrebarea este sa raman la Skoda sausa ma chinui sa iau un passat(poate chiar unul sh de vreun an.


Este ca si cum ai intreba :

Pe cine sa aleg intre Pamela Anderson si Teo Trandafir?????


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Edi45845
post Jun 16 2005, 04:42 PM
Post #20


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 268
Joined: 2-May 05
From: Vaslui
Member No.: 45.838



Pe Nicoleta Luciu biggrin.gif
Dar acum serios:care zici ca e Pamela:Passats au Octavia,ca eu nu m-am prins. :angel:


--------------------
2005 Renault Clio Symbol
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pages V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 27th April 2024 - 12:04 AM