Octavia sau Passat |
This topic is about Octavia sau Passat, the author, Edi45845, wrote about: Salut. Citesc de mult timp ce se mai spune pe forum insa e prima data cand scriu.Vreau sa imi cumpar o masina si intr-un final am ales o Skoda Octavia ... To read more just scroll down
Octavia sau Passat |
Jun 16 2005, 10:11 AM
Post
#1
|
|
pilot Group: Membri Posts: 268 Joined: 2-May 05 From: Vaslui Member No.: 45.838 |
Citesc de mult timp ce se mai spune pe forum insa e prima data cand scriu.Vreau sa imi cumpar o masina si intr-un final am ales o Skoda Octavia 2 Ambiente diesel / 2.0 TDI / 140 CP / transmisie manuala - 6 trepte / 5 usi pe care am dus-o pe la 18500 CIP(bugetul e o problema ca la toata lumea cred,ca altfel a-si fi bifat toate optiunile mai putin scaunul copilului :angel: ). Am ales masina pentru calitatea germana,si intrebarea mea este urmatoarea:este chiar calitate germana sau este ceva gen Logan? :bash: Mentionez ca cu Passat-urile am avut numai experiente placute.Intrebarea este sa raman la Skoda sau sa ma chinui sa iau un passat(poate chiar unul sh de vreun an)?V-as fi foarte recunoscator pentru sugestii,altfel cred ca o sa ajung sa imi iau Logan :puke: .Masina o voi lua in leasing.Va multumesc anticipat. -------------------- 2005 Renault Clio Symbol
|
|
|
Jun 16 2005, 10:17 AM
Post
#2
|
|
sofer Group: Membri Posts: 52 Joined: 17-November 04 From: Buzau (Buzau) Member No.: 35.948 |
Passat,parerea mea....O2 e un fel de Logan ptr. Renault asa cume Octavia ptr. Vw.
-------------------- Ford focus 1.8 Tddi 90 CP/Audi A 4 1.9 TDI 131 CP
|
|
|
Jun 16 2005, 10:19 AM
Post
#3
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
octavia nu este calitate germana , iar calitatea germana nu mai este ce a fost odata.
-------------------- |
|
|
Jun 16 2005, 10:22 AM
Post
#4
|
|
pilot Group: Membri Posts: 268 Joined: 2-May 05 From: Vaslui Member No.: 45.838 |
-------------------- 2005 Renault Clio Symbol
|
|
|
Jun 16 2005, 10:31 AM
Post
#5
|
|
novice Group: Membri Posts: 31 Joined: 12-April 05 From: Buzau (Buzau) Member No.: 44.488 |
|
|
|
Jun 16 2005, 10:43 AM
Post
#6
|
|
pilot Group: Membri Posts: 268 Joined: 2-May 05 From: Vaslui Member No.: 45.838 |
Faza ca Passat-ul e mai bun o stiu si eu.Dar asa si mertanu e mai bun ca Passatu.Problema sunt fondurile(ca altfel o luam cash).Daca e sa iau Passat ar trebui sa il iau chel si poate cu motorul de 1.9 sau si mai rau(sau bine) unul sh insa mai bine echipat.Asta intrebam:merita sa renunt la trapa,cp,proiectoare,climatronic,etc. doar pentru ca e VW si nu copilul adoptat Skoda? :brave:
-------------------- 2005 Renault Clio Symbol
|
|
|
Jun 16 2005, 11:06 AM
Post
#7
|
|
sofer Group: Membri Posts: 90 Joined: 9-May 05 From: Bucuresti Member No.: 46.376 |
Salut
I-ati octavia. 1) Mai multe optiuni 2)Intretinere mai usoara 3)Calitate germana |
|
|
Jun 16 2005, 11:11 AM
Post
#8
|
|
CFO Group: Membri Posts: 2.695 Joined: 10-September 04 From: Bucuresti Member No.: 32.254 |
Daca gasesti un Passat care sa merita banii respectivi (tb sa fie super dotat sau cu putini km la 18kEUR) si ti se pare de incredere vanzatorul, as zice sa te orientezi la Passat sh.
Daca nu, tinand cont ca prima constrangere este bugetul, eu mi-as lua O2 fiind noua, cu destule dotari adunate de tine pana la pretul respectiv si FOARTE spatioasa. -------------------- Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua |
|
|
Jun 16 2005, 12:46 PM
Post
#9
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 172 Joined: 26-May 05 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 47.788 |
Ce ar fi sa definim calitate Germana.
Daca calitate germana inseamna: - autoturism cu peste 90 % din componente fabricate in Germania, asamblata in Germania, proiectata in Germania Asa ceva nu se exista. - componente produse la specificatiile de calitate a unui produator german, autoturism asamblat in Germania Atunci Skoda nu e masina germana Daca in schimb intrebarea ar fi: Cei care cunoasteti masinile germane si Skoda credeti ca Skoda are calitate asemanatoare? Atunci raspunsul iarasi nuantat poate fi DA. Da, Skoda are cred eu aceeasi calitate a fabricatiei ca un VW. Nu, Skoda nu are aceeasi calitate a materialelor interioare ca la VW. Da, Skoda are in majoritate aceleasi componente ca si un VW. Intre Passat SH, sa nu uitam ca e vechiul Passat, si O2, votez O2. Intre un Passat nou si cu motor de 105 CP si O2 cu motor de 140 CP eu personal O2. Insa aici mai trebuiesc cantarite si altele in afara de placerea de a conduce: calitate, tinuta de drum, prestanta. Nu e o alegere simpla, necesita multe -------------------- Skoda Octavia Tour 1.6 MPi, 102 Cp/148 Nm
Citroen C1 Cool Air, 1.0 VVT-i, 5p, 68 Cp/93 Nm |
|
|
Jun 16 2005, 12:49 PM
Post
#10
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
ce-mi place asta cu calitate germana
someone please :bash: me ! -------------------- |
|
|
Jun 16 2005, 01:32 PM
Post
#11
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 172 Joined: 26-May 05 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 47.788 |
George, din pacate ca la multe alte domenii, noi romanii inca suntem la nivelul anilor 90 fata de UE (cesa nelargita).
Unul este si cel al autoturismelor. Ca o consolare pentru fanii de japoneze si o problema pentru fanii de germane (observatia mea e ca acestia sunt mai incrincenati). Inca 5 ani si ne vom alinia. Vom deschide ochii si o sa concluzionam ca toti ceilalti, mai avansati decat noi, ca masinile cele mai fiabile, cu cea mai buna calitate a fabricatiei si materialelor, cu cele mai bune performate, etc, etc..... ; toate acestea la aceiasi bani (sa nu se creada ca vorbim de ROLLS, desi daca va create piata atunci si acolo prob ca japonezii o vor domina in 10 ani); sunt fabricate de japonezi. Rabdare si . Ca o consolare pentru Alex. In studiul JD Power referitor la indicele de satisfactie a clientului din UK pentru 2004, ca o exceptie a dominatiei japoneze, Octavia a iesit numarul 1 la clasa medie (ai dreaqu cehi ce io vrajit pe engleji, auzi tu medie ). -------------------- Skoda Octavia Tour 1.6 MPi, 102 Cp/148 Nm
Citroen C1 Cool Air, 1.0 VVT-i, 5p, 68 Cp/93 Nm |
|
|
Jun 16 2005, 02:00 PM
Post
#12
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 3 Joined: 12-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.263 |
Nu este nici o indoiala ca O2 nu este Passat ...dar sa fim seriosi !
Skoda pentru VW = Logan pentru Renault ? niciodata ... In ceea ce priveste diferenta intre O2 si Passat cred ca Obuzel are dreptate, dar nu este mare diferenta de calitate . Totusi, daca vrei sa compari Passatul cu Skoda, nu-l compara cu O2, compara-l cu Superb . Si atunci se discuta altfel. Octavia 2 se poate compara daca vrei cu Bora. Si atunci eu ash opta fara discutie pentru O2 . Passat mai chel VS Octavia II full option eu cred ca O2 e alegerea pe care trebuie sa o faci . Oricum bafta multa si sa nu ai parte de accidente , indiferent de masina pe care ai sa o achizitionezi . CYA ! :wave: |
|
|
Jun 16 2005, 02:18 PM
Post
#13
|
|
pilot Group: Membri Posts: 268 Joined: 2-May 05 From: Vaslui Member No.: 45.838 |
Nu am spus niciodata ca Skoda e masina germana,ci ca e facuta dupa planuri germane si sub indrumarea germanilor.Difera mult un Passat de o Octavia (2) (cam cat %);ca eu am inteles ca difera doar la design.
Pt George:te rog daca poti sa dezvolti putin si poate chiar sa alegi o varianta. Pt Bogdan: nu imi permit Superb(aia e cat un Passat daca nu mai scumpa ca e considerata de lux Mai multe sugestii mi-ar prinde bine.Chiar nu stiu ce sa fac.Cineva a zis Seat Cordoba ca cica e facut tot de VW dar are varmea si nu e prea mult loc in spate.Plus ca are pe benzina.Habar n-am de tdi si sincer e singurul Seat care l-am condus. Ps:imi spune si mie cineva care e faza cu transmisia DSG si cu pachetul drumuri grele pls.,pretty pls. :wave: -------------------- 2005 Renault Clio Symbol
|
|
|
Jun 16 2005, 02:38 PM
Post
#14
|
|
CFO Group: Membri Posts: 2.695 Joined: 10-September 04 From: Bucuresti Member No.: 32.254 |
Pachetul drumuri grele suna bine dar e o aiureala sa dai banii pe el. Cea mai mare realizare este un scut DE PLASTIC sub motor. Deci...
Din cate imi aduc ainte eu, cutia DSG inseamna ca are doua ambreiaje, si cand tu cuplezi o anumita treapta se precupleaza treptele +1 si -1, ca sa faca mai rapida si mai lina schimbrarea de viteza. Nu stiu daca e cu padele sau stick, dar presupun ca e cu stick, ca la toate celelalte modele. Nu prea vad pe Skoda schimbarea vitezelor cu padele. Aia e pt feeling de sport/super sport. -------------------- Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua |
|
|
Jun 16 2005, 02:44 PM
Post
#15
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 172 Joined: 26-May 05 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 47.788 |
Pachetul de drumuri grele inseamna o inaltare cu distantiere a suspensiei si un scut dedesubt pentru o mai buna protectie a baii de ulei.
Dupa parerea celor care au dat bani pe aceasta optiune a fost o cheltuiala inutila, masina e mai instabila, arata mai rau daca pui jante de aliaj. -------------------- Skoda Octavia Tour 1.6 MPi, 102 Cp/148 Nm
Citroen C1 Cool Air, 1.0 VVT-i, 5p, 68 Cp/93 Nm |
|
|
Jun 16 2005, 02:57 PM
Post
#16
|
|
pilot Group: Membri Posts: 268 Joined: 2-May 05 From: Vaslui Member No.: 45.838 |
Nu te suupara da nu prea am inteles faza cu precuplarea treptelor.Poti sa mai explicit un pic,te rog.Si crezi ca merita o mie in plus(eu tin foarte mult la miile de euro mai ales ca nu prea le am!)
-------------------- 2005 Renault Clio Symbol
|
|
|
Jun 16 2005, 03:24 PM
Post
#17
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 172 Joined: 26-May 05 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 47.788 |
Deci DSG este cum s-a mai spus un sistem cu doua discuri de ambreiaj (umede si nu usacate), unul pentru viteze impare si marsarier, celalt pentru vitezele pare. Cand schimbi vitezele un disc se inchide celalt se inchide astfel nu ai practic pierderi de tractiune.
Sistemul poate fi utilizat ca sch. automat sau manual. La sistemul manual fie schimbi vitezele cu maneta sch. de viteze (sus-jos) fie cu padele. Pe VW si Audi cu siguranta au padele. Din pacate nu stiu daca si la Skoda, intreaba dealerul. -------------------- Skoda Octavia Tour 1.6 MPi, 102 Cp/148 Nm
Citroen C1 Cool Air, 1.0 VVT-i, 5p, 68 Cp/93 Nm |
|
|
Jun 16 2005, 03:30 PM
Post
#18
|
|
CFO Group: Membri Posts: 2.695 Joined: 10-September 04 From: Bucuresti Member No.: 32.254 |
Apropos de 'merita sau nu o mie de euro' eu zic ca daca ai optiunea de cutie manuala cutia automata nu merita. Asa sunt eu, old fashion. E adevarat ca nu am condus masina gen M3 sau 911 cu schimbator cu padele, dar am vazut odata un pilot testand (parca) un M3 si incercand sa schimbe viteza in timpul unui viraj s-a vazut pe fata lui un mare soc caic padelele erau solidare cu coloana volanului, deci nu le mai avea la indemana...Asta apropos de padele.
Daca vorbim numai despre automata vs manuala, cred ca e o disutie de genul diesel vs benzina, fiecare avand avantaje si dezavantaje. Adesea cutiile secventiale chiar pus in modul 'manual' tot schimba ele vitezele de capul lor. Eu unul optez pentru manual daca am de ales. -------------------- Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua |
|
|
Jun 16 2005, 03:34 PM
Post
#19
|
|
TeDeI-st cocalar Group: Membri Posts: 3.956 Joined: 30-May 05 From: Bucuresti (Romania) Member No.: 48.029 |
QUOTE(Edi45845) .Intrebarea este sa raman la Skoda sausa ma chinui sa iau un passat(poate chiar unul sh de vreun an.
Este ca si cum ai intreba : Pe cine sa aleg intre Pamela Anderson si Teo Trandafir????? -------------------- |
|
|
Jun 16 2005, 04:42 PM
Post
#20
|
|
pilot Group: Membri Posts: 268 Joined: 2-May 05 From: Vaslui Member No.: 45.838 |
Pe Nicoleta Luciu
Dar acum serios:care zici ca e Pamela:Passats au Octavia,ca eu nu m-am prins. :angel: -------------------- 2005 Renault Clio Symbol
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 27th April 2024 - 12:04 AM |