Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Octavia sau Passat
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Edi45845
Salut.
Citesc de mult timp ce se mai spune pe forum insa e prima data cand scriu.Vreau sa imi cumpar o masina si intr-un final am ales o Skoda Octavia 2 Ambiente diesel / 2.0 TDI / 140 CP / transmisie manuala - 6 trepte / 5 usi pe care am dus-o pe la 18500 CIP(bugetul e o problema ca la toata lumea cred,ca altfel a-si fi bifat toate optiunile mai putin scaunul copilului :angel: ). Am ales masina pentru calitatea germana,si intrebarea mea este urmatoarea:este chiar calitate germana sau este ceva gen Logan? :bash: Mentionez ca cu Passat-urile am avut numai experiente placute.Intrebarea este sa raman la Skoda sau sa ma chinui sa iau un passat(poate chiar unul sh de vreun an)?V-as fi foarte recunoscator pentru sugestii,altfel cred ca o sa ajung sa imi iau Logan :puke: .Masina o voi lua in leasing.Va multumesc anticipat.
ionut35955
Passat,parerea mea....O2 e un fel de Logan ptr. Renault asa cume Octavia ptr. Vw.
G e o r g e
octavia nu este calitate germana , iar calitatea germana nu mai este ce a fost odata.
Edi45845
A, si ar mai fi ceva : care e faza cu cutia automata DSG? bicycle.gif E ceva gen tiptronic sau e cu manete in spatele volanului ca la 147 si allroad?E cu 1000 de euro mai mult.Daca ar fi cu manete mi-ar placea dar daca e automata eu ce mai fac cu mana dreapta cand nu sunt cu vreo tipa in dreapta? biggrin.gif
octavian44495
Nici nu incape indoiala,Passatul e mult peste Octavia!Am condus Octavia 1 si nu am ramas prea impresionat.Sfatul meu este,daca ai posibilitatea sa pui diferenta,nu sta pe ganduri,alege Passatul!
Edi45845
Faza ca Passat-ul e mai bun o stiu si eu.Dar asa si mertanu e mai bun ca Passatu.Problema sunt fondurile(ca altfel o luam cash).Daca e sa iau Passat ar trebui sa il iau chel si poate cu motorul de 1.9 sau si mai rau(sau bine) unul sh insa mai bine echipat.Asta intrebam:merita sa renunt la trapa,cp,proiectoare,climatronic,etc. doar pentru ca e VW arigato.gif si nu copilul adoptat Skoda? :brave:
alex46383
Salut

I-ati octavia.

1) Mai multe optiuni
2)Intretinere mai usoara
3)Calitate germana
Watcher
Daca gasesti un Passat care sa merita banii respectivi (tb sa fie super dotat sau cu putini km la 18kEUR) si ti se pare de incredere vanzatorul, as zice sa te orientezi la Passat sh.

Daca nu, tinand cont ca prima constrangere este bugetul, eu mi-as lua O2 fiind noua, cu destule dotari adunate de tine pana la pretul respectiv si FOARTE spatioasa.
Obuzel
Ce ar fi sa definim calitate Germana.

Daca calitate germana inseamna:
- autoturism cu peste 90 % din componente fabricate in Germania, asamblata in Germania, proiectata in Germania
Asa ceva nu se exista.

- componente produse la specificatiile de calitate a unui produator german, autoturism asamblat in Germania
Atunci Skoda nu e masina germana

Daca in schimb intrebarea ar fi: Cei care cunoasteti masinile germane si Skoda credeti ca Skoda are calitate asemanatoare? Atunci raspunsul iarasi nuantat poate fi DA.

Da, Skoda are cred eu aceeasi calitate a fabricatiei ca un VW. Nu, Skoda nu are aceeasi calitate a materialelor interioare ca la VW. Da, Skoda are in majoritate aceleasi componente ca si un VW.

Intre Passat SH, sa nu uitam ca e vechiul Passat, si O2, votez O2.
Intre un Passat nou si cu motor de 105 CP si O2 cu motor de 140 CP eu personal O2. Insa aici mai trebuiesc cantarite si altele in afara de placerea de a conduce: calitate, tinuta de drum, prestanta.

Nu e o alegere simpla, necesita multe beer.gif
G e o r g e
ce-mi place asta cu calitate germana biggrin.gif

someone please :bash: me !
Obuzel
George, din pacate ca la multe alte domenii, noi romanii inca suntem la nivelul anilor 90 fata de UE (cesa nelargita).
Unul este si cel al autoturismelor.

Ca o consolare pentru fanii de japoneze si o problema pentru fanii de germane (observatia mea e ca acestia sunt mai incrincenati).

Inca 5 ani si ne vom alinia. Vom deschide ochii si o sa concluzionam ca toti ceilalti, mai avansati decat noi, ca masinile cele mai fiabile, cu cea mai buna calitate a fabricatiei si materialelor, cu cele mai bune performate, etc, etc..... ; toate acestea la aceiasi bani (sa nu se creada ca vorbim de ROLLS, desi daca va create piata atunci si acolo prob ca japonezii o vor domina in 10 ani); sunt fabricate de japonezi.

Rabdare si beer.gif .

Ca o consolare pentru Alex.
In studiul JD Power referitor la indicele de satisfactie a clientului
din UK pentru 2004, ca o exceptie a dominatiei japoneze, Octavia a iesit numarul 1 la clasa medie (ai dreaqu cehi ce io vrajit pe engleji, auzi tu medie biggrin.gif ).

arigato.gif
bogdan40270
Nu este nici o indoiala ca O2 nu este Passat ...dar sa fim seriosi !
Skoda pentru VW = Logan pentru Renault ? niciodata ...
In ceea ce priveste diferenta intre O2 si Passat cred ca Obuzel are dreptate, dar nu este mare diferenta de calitate .
Totusi, daca vrei sa compari Passatul cu Skoda, nu-l compara cu O2, compara-l cu Superb . Si atunci se discuta altfel.
Octavia 2 se poate compara daca vrei cu Bora. Si atunci eu ash opta fara discutie pentru O2 .
Passat mai chel VS Octavia II full option eu cred ca O2 e alegerea pe care trebuie sa o faci .
Oricum bafta multa si sa nu ai parte de accidente , indiferent de masina pe care ai sa o achizitionezi .
CYA ! :wave:
Edi45845
Nu am spus niciodata ca Skoda e masina germana,ci ca e facuta dupa planuri germane si sub indrumarea germanilor.Difera mult un Passat de o Octavia (2) (cam cat %);ca eu am inteles ca difera doar la design.
Pt George:te rog daca poti sa dezvolti putin si poate chiar sa alegi o varianta.
Pt Bogdan: nu imi permit Superb(aia e cat un Passat daca nu mai scumpa
ca e considerata de lux blush.gif
Mai multe sugestii mi-ar prinde bine.Chiar nu stiu ce sa fac.Cineva a zis Seat Cordoba ca cica e facut tot de VW dar are varmea si nu e prea mult loc in spate.Plus ca are pe benzina.Habar n-am de tdi si sincer e singurul Seat care l-am condus.
Ps:imi spune si mie cineva care e faza cu transmisia DSG si cu pachetul drumuri grele pls.,pretty pls.
:wave:
Watcher
Pachetul drumuri grele suna bine dar e o aiureala sa dai banii pe el. Cea mai mare realizare este un scut DE PLASTIC sub motor. Deci...

Din cate imi aduc ainte eu, cutia DSG inseamna ca are doua ambreiaje, si cand tu cuplezi o anumita treapta se precupleaza treptele +1 si -1, ca sa faca mai rapida si mai lina schimbrarea de viteza. Nu stiu daca e cu padele sau stick, dar presupun ca e cu stick, ca la toate celelalte modele. Nu prea vad pe Skoda schimbarea vitezelor cu padele. Aia e pt feeling de sport/super sport.
Obuzel
Pachetul de drumuri grele inseamna o inaltare cu distantiere a suspensiei si un scut dedesubt pentru o mai buna protectie a baii de ulei.

Dupa parerea celor care au dat bani pe aceasta optiune a fost o cheltuiala inutila, masina e mai instabila, arata mai rau daca pui jante de aliaj.
Edi45845
Nu te suupara da nu prea am inteles faza cu precuplarea treptelor.Poti sa mai explicit un pic,te rog.Si crezi ca merita o mie in plus(eu tin foarte mult la miile de euro mai ales ca nu prea le am!) blush.gif
Obuzel
Deci DSG este cum s-a mai spus un sistem cu doua discuri de ambreiaj (umede si nu usacate), unul pentru viteze impare si marsarier, celalt pentru vitezele pare. Cand schimbi vitezele un disc se inchide celalt se inchide astfel nu ai practic pierderi de tractiune.
Sistemul poate fi utilizat ca sch. automat sau manual.

La sistemul manual fie schimbi vitezele cu maneta sch. de viteze (sus-jos) fie cu padele.
Pe VW si Audi cu siguranta au padele. Din pacate nu stiu daca si la Skoda, intreaba dealerul.
Watcher
Apropos de 'merita sau nu o mie de euro' eu zic ca daca ai optiunea de cutie manuala cutia automata nu merita. Asa sunt eu, old fashion. E adevarat ca nu am condus masina gen M3 sau 911 cu schimbator cu padele, dar am vazut odata un pilot testand (parca) un M3 si incercand sa schimbe viteza in timpul unui viraj s-a vazut pe fata lui un mare soc caic padelele erau solidare cu coloana volanului, deci nu le mai avea la indemana...Asta apropos de padele.

Daca vorbim numai despre automata vs manuala, cred ca e o disutie de genul diesel vs benzina, fiecare avand avantaje si dezavantaje. Adesea cutiile secventiale chiar pus in modul 'manual' tot schimba ele vitezele de capul lor. Eu unul optez pentru manual daca am de ales.
AZAZEL
QUOTE(Edi45845)
.Intrebarea este sa raman la Skoda sausa ma chinui sa iau un passat(poate chiar unul sh de vreun an.


Este ca si cum ai intreba :

Pe cine sa aleg intre Pamela Anderson si Teo Trandafir?????
Edi45845
Pe Nicoleta Luciu biggrin.gif
Dar acum serios:care zici ca e Pamela:Passats au Octavia,ca eu nu m-am prins. :angel:
alex46383
Salut

Octavia 2 e o masina facute in cehia la calitatea , standardul si materialele folosite de grupul wolkswagen. Asa cum toyota face masini conform unor standarde de caltate in turcia , aceeasi situatie e in cehia.,
Pe nici un forum de afara nu am vazut cineva sa se planga de calitatea octavia2 , ci dimpotriva masina ofera un grad ridicat de satisfactie .iesind pe locul 1 la acest lucru .

Diferentea intre passat si octavia nu este f mare .din pct de vedere al motorului , stabilitatii ,fiabilitate.

Calitate germana a progresat la fel cum au progresat toate marcile in general.
HalbaSus
@george: nu te poti plange de CALITATEA produselor germane... in general finisajele, materialele folosite, etc... sunt peste medie... fiabilitatea e altceva... si nici acolo nu stau rau nemtii... eu inteleg ca orice om poate fi la un moment dat agasat de sigla VW care e peste tot si e preaslavita de parca ar fi un Dumnezeu al masinilor.... dar nu e vina marcii... e vina romanilor, eu spre exemplu sunt multumit de calitatea VW... desi e vorba de un monovolum fara pretentii de lux, calitatea materialelor, finisajele, etc... totul e peste asteptari...

Daca as avea de ales as alege fie octavia2 (daca nu as putea depasi 18.000 cip) sau daca as dispune de 19.000 atunci un VW passat 2.0 FSI 150 cp... cu climatronic si jante aluminiu (restul dotarilor importante le are de serie - cd player, airbaguri, ESP/ABS si restu')... dieselul nu e util in romania... e EXTREM de pretentios...
Iulian HondaFan
DSG e cea mai eficienta si rapida cutie de viteza disponibila pe piata la ora asta ( BMW si Opel au variantele lor de asemenea dar sunt un pic mai slabe la viteza de schimbare care e 40milisec pt DSG). tehnologia cutiilor de viteze cu ambreiaj dublu este folosita si in F1. deci e "state of the art" si parerea mea ca se merita DAR trebuie sa ai si un motor pe masura ( as zice cel putin 120CP) deci 2.0TDI se califica.

parerea mea e ca atata vreme cat Skoda foloseste majoritatea componentelor comune cu VW e de "calitate germana". Atat cat se poate vorbi de asa ceva la ora asta. Nu uitati ca de ex. Touareg si Golf se fac si in Slovacia, iar Audi A3 si TT in Ungaria ca motoarele TDI se fac in Polonia si 1,8T si 2,0TFSI se fac in Ungaria, etc...

nici nu stiu daca mai exista masini 100% germane, inclusiv BMW si Mercedes cumpara o groaza de componente de la producatori de componente auto din estul europei, china, india, etc... traim intr-o lume globala si in continua globalizare.

Paralela Skoda-VW vs. Renault-Dacia e fortata. Skoda este o marca la standarde Occidentale. Logan e un model cu multe componente Renault dar conceput pentru pietele in curs de dezvoltare. Octavia e o masina de nivel european, Logan e o masina de nivel balcanico-asiatico-african... nu vreau sa jignesc pe nimeni, dar asta e nivelul Ro. suntem la acelasi nivel de dezvoltare cu Turcia, Siria, Iran, Egipt, Maroc, Algeria s.a.
Edi45845
Pai la 19.000 ma pot duce ca la urma urmei Octavia 2 e 18.631.Dar eu ziceam sa iau un TDI.Am condus Passat atat TDI cat si pe benzina si pot sa zic sincer ca mananca asfaltu. blush.gif
Dar zi-mi si mi te rog de ce “dieselul nu e util in romania... e EXTREM de pretentios...”
Masina o voi folosi sa ma duc la facultate la Iasi.Asta inseamna Iasi-Vaslui cel putin o data pe saptamana + fatait prin Iasi si Vaslui.Asa ca ma gandeam la consum.Dar te rog zi-mi carei faza cu dieselul.(personal nu am avut in familie decat benzinare insa am condos Passat TDI suficient).
Iulian HondaFan
pai, daca esti student si nu esti casatorit eu as lua un Golf GT 2,0FSI sau 2,0TDI sau Mazda3/Ford Focus 2,0 150CP... sunt mai sportive, mai fun to drive...

Passat si Octavia sunt masini de "ghijoci" ca noi trecuti de 30-35 de ani, cu nevasta, copii si alte belele pe cap...
HalbaSus
Pai in primul rand (dupa cum cred ca ti-ai dat seama) trebuie sa faci un calcul de rentabilitate: asta se face dupa formula:

kilometrii parcursi pe an/100 * consum mediu benzina * pretul benzinei -
kilometrii parcursi pe an/100 * consum mediu benzina * pretul motorinei+
preturile consumabilelor (filtre ulei, combustibil) la benzina -
preturile consumabilelor (filtre ulei, combustibil,...) la motorina
______________________________________________
TOTAL ..........

Daca Totalul x 3 (durata leasingului) da mai putin decat diferenta de pret dintre diesel si benzina atunci NU E RENTABIL...

Sa calculam deci:

10.000 km /100 * 8.2 * 33.100 = 750 euro (aproximativ)
10.000 km /100 * 6.0 * 31.700 = 525 euro (aroximativ)
diferenta dintre consumabile nu o pot calcula acum, oricum e de aproximativ 100 de euro... poate gresesc, dar stiu sigur ca sunt mai scumpe consumabilele pt diesel... sa zicem ca diferenta e de numai 50 de euro/an.
_____________________________________________
TOTAL .................................225- ~50 = ~175/10.000 km

Vw passat 2.0 150 cp benzina + climatronic + jante 16" = 19.066
Vw passat 2.0 TDI 140 cp diesel + climatronic + jante 16" = 20.151

diferenta= 1085

Din asta rezulta ca trebuie sa faci 20.000 km/an ca sa ajungi peste 3 ani sa devina rentabila alegerea... Dar sa mergem mai departe:

Dieselul e EXTREM de pretentios cu ce bagi in el... daca ODATA ai bagat o motorina un pic mai slaba (nu neaparat agricola) deja vei observa cum puterea de la inceput s-a dus... si ca s-o recastigi va trebui sa schimbi de cateva ori motorina din rezervor, folosind aditivi si motorina calitativa... Daca te-ai purtat urat cu turbina (si o poti face in primii 3 ani)... s-ar putea sa ajungi la schimbat turbina...

Durata de viata a motoarelor normal aspirate e mai mare...
Ai cu 10 cp in plus la benzina...
Iarna trebuie sa ai atentie sporita cu motorina (daca mai nimeresti o motorina proasta... adios...)
In plus TDI-urile sunt mai zgomotoase...
Edi45845
HalbaSus:(fara suparare) dar mi se pare mie sau tu ai ambele masini diesel… bicycle.gif Cum de?Si care e faza cu dieselu iarna? Am avut un fiat tipo diesel in folosinta vreo cateva luni si pot sa spun ca pe frig se simtea in largul lui arigato.gif .

Pt Iulian HondaFan: asa sunt eu un pic mai lenes si mai puturos.Imi place la nebunie Golful5(ca de altfel toate) si alta ar fi fost treaba daca scotaeu break pe 5(fara suparare da plusul e o prostie-parc-ar fi Logan beer.gif ).Nu stiu de ce dar ma omor dupa masinile “germane” ,mari(chiar daca te ia dracu la parcari),negre.Mi se par super impunatoare. Uita-te si tu un pic (imagineazati-o cu geamuri fumurii,date cu vopsea daca s-ar putea biggrin.gif ):
ncristi
Passat ca nu ploua in el....pana acum cel putin...

PS
QUOTE
suntem la acelasi nivel de dezvoltare cu Turcia, Siria, Iran, Egipt, Maroc, Algeria s.a.


Ce bine ar fi... da nu cred (cel putin turcii sunt peste noi--muult) !
HalbaSus
QUOTE(Edi45845)
HalbaSus:(fara suparare) dar mi se pare mie sau tu ai ambele masini diesel… bicycle.gif Cum de?Si care e faza cu dieselu iarna? Am avut un fiat tipo diesel in folosinta vreo cateva luni si pot sa spun ca pe frig se simtea in largul lui arigato.gif .


Da, am un vectra diesel, un vw Sharan TDI si am mai condus un A4 tot tdi, de asemenea am condus si benzinare (de la prima mea masina o supernova, apoi Cielo, solnitza, ML si altele)...

Tocmai faptul ca am in familie 3 masini diesel imi permite sa afirm ca nu faci nici o economie cu dieselul... sau ma rog... faci... dar prea putina ca sa merite nervii (ex: acum o luna a pus taica-meu in VW 5 (cinci) litri de motorina dintr-o benzinarie no-name, apoi a facut plinul cu motorina buna... de atunci ma chinui sa o readuc la starea de "normalitate" (multe alimentari mici), regim de turatii mari, aditiv, etc... deja incepe sa-si revina dar inca ma face si george cu supernova pe autostrada... blush.gif ).

Dieselul iarna ? Pai normal ca porneste... a zis cineva ca nu porneste ? Si bineinteles ca se simte in elementul lui DUPA CE S-A INCALZIT... aerul mai rece e mai bogat in oxigen deci e normal sa mearga chiar mai bine decat vara.... dar pana se incalzeste eu am ajuns la servici... mi-a consumat 10 litri/100 si o buna parte din baterie (noroc ca am una destul de serioasa)... Varianta a doua e sa stau 10-15 minute in fata casei cu motorul pornit si abia dupa acea pornesc...
CPI
Corect Halba!

Ca sa nu mai zic ca si ingheti in masina pina se dezmorteste motorul daca nu ai un instant heater... Eu n-am :samui:
Iulian HondaFan
QUOTE(Edi45845)
Pt Iulian HondaFan: asa sunt eu un pic mai lenes si mai puturos.Imi place la nebunie Golful5(ca de altfel toate) si alta ar fi fost treaba daca scotaeu break pe 5(fara suparare da plusul e o prostie-parc-ar fi Logan beer.gif ).Nu stiu de ce dar ma omor dupa masinile “germane” ,mari(chiar daca te ia dracu la parcari),negre.Mi se par super impunatoare. Uita-te si tu un pic (imagineazati-o cu geamuri fumurii,date cu vopsea daca s-ar putea biggrin.gif ):


eeh, degustibus... Octavia e prea sobra... mie unul imi place mai mult Golf5... nu-mi place nici negrul si nici geamurile fumurii.
Iulian HondaFan
QUOTE(cristi36176)
Ce bine ar fi... da nu cred (cel putin turcii sunt peste noi--muult) !


pe ansamblu Turcia e cam la acelasi nivel. zona europeana si coasta de vest sunt insa mai dezvoltate. dar partea de est e jale si la ei.

PIB (ajustat pt. puterea de cumparare) in 2003 a fost de 7149$ pe cap de turcalet. Romania e la 7217$ pe cap de romanas. dupa The Economist.
Edi45845
Iulian da ce-ai cu vopseaua neagra si cu geamurile negre? blush.gif
Eu unul mi-as lua si girofar da cred ca daca ma prind gaborii ma srang de gat cu
el si mi-l dau de cap pana o sa-mi faca capu nino-nino biggrin.gif
Am mers odata cu un politist care a vrut sa se dea sme si a pus girofaru-e super sa megi cu masina cu girofar (ar trebui bagat la optioanale la masinile negre biggrin.gif )
Andrei Suzuki
La ce-ti trebuie? WST la numar nu vrei? biggrin.gif
T37112
Alegerea mea este Octavia 2, indiscutabil e mai buna decat un Passat sh in plus exista o garantie (de 2 ani!?) si masina chiar e reusita. Cehii in general cred ca sunt mai "nemti" decat spaniolii si mai cred ca ei nu fac diferente intre pietele unde se vinde masina. De ceva timp am impresia ca anumite firme produc altceva pentru pietele estice acel lucru avand o calitate si fiabilitate mai slaba decat ceea ce se produce pentru piata vestica.
Poate o sa-mi spuneti ca:
"cine e prostu' care sa-si faca numele de rusine"... ei, va spun ca bune/ rele, romanii, rusii, bulgarii si ce stiu mai cine din tarile estice o sa-si cumpere masini noi, chiar daca sunt mai slabe calitativ decat cele produse pentru vest! Si chiar daca sunt mai slabe sunt oricum mai bune decat cele produse intern - Lada, Dacia, Daewoo etc.
Japonezii produc cele mai bune masini la ora actuala, chiar daca nu sunt neaparat cele mai performante, ele sunt cele mai fiabile, mai dotate adica sunt cele mai pe gustul proprietarului.
Daca arunci o privire pe site-ul J.D. Power vei vedea ca BMW este fruntas in intrecerea Europa vs Japonia dar e pe locurile care nu sunt pe podium. Skoda sta mai bine decat VW adica ... !!! ei au 100 de ani de traditie in domeniul auto pe cand VW au avut noroc cu Hitler. VW cred ca a fost o masina adevarata pana prin anii '80 apoi au inceput sa lase de dorit devenind o masina mai putin populara!
Ia o Skoda Octavia 2 si vei fi multumit!
HalbaSus
Octavia cu numar W ? biggrin.gif defapt sunt si dacii si leganza si subaru... dar parca tot bmw-urile, mertzanele si cherokee-urile se potrivesc cu masinile alea...
Edi45845
Imi zice si mie cineva pls. ce inseamna WST???Eu stiam de MAI si atat pt. interne :wave:
Iulian HondaFan
QUOTE(Edi45845)
Iulian da ce-ai cu vopseaua neagra si cu geamurile negre? blush.gif
Eu unul mi-as lua si girofar da cred ca daca ma prind gaborii ma srang de gat cu
el si mi-l dau de cap pana o sa-mi faca capu nino-nino biggrin.gif
Am mers odata cu un politist care a vrut sa se dea sme si a pus girofaru-e super sa megi cu masina cu girofar (ar trebui bagat la optioanale la masinile negre biggrin.gif )


n-am nica cu negrul si geamurile fumurii... mie nu-mi plac, dar cui ii plac f. bine... nu ma deranjeaza la altii.
Iulian HondaFan
QUOTE(T37112)
... Skoda sta mai bine decat VW adica ... !!! ei au 100 de ani de traditie in domeniul auto pe cand VW au avut noroc cu Hitler. VW cred ca a fost o masina adevarata pana prin anii '80 apoi au inceput sa lase de dorit devenind o masina mai putin populara!
Ia o Skoda Octavia 2 si vei fi multumit!


Eu cred ca Skoda sta mai bine pt. ca sunt probabili mai atenti la detalii ( lucreaza in mare cu acelasi set de componente) si nu le-a intrat inca in cap sindicalismul pagubos care afecteaza uzinele din mai toate tarile dezvoltate exceptie Japonia si Coreea unde problema se pune altfel...

oricum calitativ VAG sta bine... masinile sunt proiectate in general solid, cu atentie... executia si mai ales unele componente electronice lasa de dorit... de aici cred ca vin problemele de fiabilitate ale VAG.
AZAZEL
[quote="Dieselul iarna ? Pai normal ca porneste... a zis cineva ca nu porneste ? Si bineinteles ca se simte in elementul lui DUPA CE S-A INCALZIT... aerul mai rece e mai bogat in oxigen deci e normal sa mearga chiar mai bine decat vara.... dar pana se incalzeste eu am ajuns la serviciquote]

asa e HALBA SUS!!!

eu am 17 km pana la servici.

asta iarna cand au fost -15 -20 grade , imi ajungea motorul la 88 grade exact in fata firmei.

ca sa nu mai zicca primii 5 km motorul este atat de rece, in cat daca dau drumul la ventilatie se face si mai frig.

insa cu pornitul nu am probleme nici la -20 grade.

oricum nu dau dieselul pe benzina nici in viata de apoi.
cosmin45741
momentan nu se mai merita diesel-ul, dar momentan, pt ca dupa noile vesti, pretul benzinei va ajunge pe la 40000...
nu comparati octavia cu passat-ul, comparati-o cu bora, sau eu stiu, noua jetta. octavia e pe platforma de golf si e alta clasa.
si nu mai aruncati cu namol in vw si ridicati in slavi octavia. apartin amandoua vag, iar octavia e "surata" mai urata si mai saraca. ca octavia e mai ieftina, normal, ca vw e mai finisat si mai scump, e iarasi normal...
e ceva gen logan vs clio, amandoua apartin renault-nissan
Iulian HondaFan
...si Passat-ul e acu' pe platforma ( lungita un pic ca sa-i creasca ampatamentul ) de Golf. chiar oamenii de la VAG permit comparatia...
Edi45845
Am vazut noua Jetta.Niceeeeeeeee! vazut biggrin.gif
Dar mise pare ca nu se face decat pt. SUA.E cam lung drumu Vaslui-SUA asa ca... :angel:
Iulian HondaFan
o sa apara si in Europa...dar venind din Mexic va avea ceva taxe vamale...
Edi45845
Si cam cu ce pret crezi ca va ajunge aici si pe cand??La urma urmei e varianta berlina a Golfului nu??? blink.gif
Iulian HondaFan
de ajuns in Europa probabil pe toamna. pret aici incepe la 20K si se duce pana la 26K, singura motorizare disponibila fiind deocamdata 5cilindri 20V 2,5l cu 150CP. in curand si 2,0TDI 136CP si 2,0TFSI 200CP, dar pentru Europa probabil ca vor fi si alte motorizari mai mici.
clibin009
louis vuitton outlet online
nike running shoes
polo ralph lauren outlet
longchamp outlet
yeezy boost 350
blue jays jerseys
dr martens boots
skechers outlet
timberland outlet
nike air max 2019
ray ban sunglasses outlet
pandora jewelry
michael kors
braves jerseys
timberland boots
mont blanc pens
jordan shoes
kate spade outlet online
coach outlet store
jimmy choo outlet
swarovski crystal
timberland shoes
supra for sale
columbia outlet
indians jerseys
ralph lauren outlet online
michael kors outlet online
cheap air jordans
hermens
ugg boots
pandora sale clearance
nike outlet online
columbia shoes
yeezy shoes
louis vuitton factory outlet
adidas shoes
mariners jerseys
ray bans
diamondbacks jerseys
michael kors outlet
dansko shoes
tory burch outlet online
kate spade outlet online
coach factory outlet
ray ban glasses
timberland outlet
rolex replica watches
tiffany and co outlet
michael kors outlet clearance
polo ralph lauren
kyrie 4
mlb jerseys wholesale
vans outlet store
ronaldo jerseys
nike huarache shoes
salomon outlet
adidas originals
ralph lauren uk
coach factorty outlet store
polo ralph lauren outlet
canada goose sale
michael kors handbags
air foamposite
cheap ray ban sunglasses
harden vol 1
twins jerseys
ugg canada
coach outlet store online
cheap jordan shoes
birkenstock sandals
puma outlet
retro 11
moncler
moncler sale
hermes bags
canada goose outlet
coach outlet store
new balance outlet store
louboutin outlet
coach factory outlet
astros jerseys
ysl outlet
pandora charms outlet
mbt
marlins jerseys
nike sneakers
yeezy boost 350
coach outlet online
kate spade outlet online
kate spade purses
coach outlet store online
philipp plein outlet
adidas yeezy boost 350
pandora charms
polo ralph lauren outlet
supreme clothing
ecco outlet
city royals jerseys
coach factory outlet
michael kors outlet store
clb20180725
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.