IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Vreau masina perfecta

This topic is about Vreau masina perfecta, the author, laurentiu, wrote about: Mai, daca omul vrea berlina, hai sa ne dam parerea despre berline. /teehee.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":teehee:" border="0" alt="teehee. ... To read more just scroll down

26 Pages V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Vreau masina perfecta
laurentiu
post Mar 19 2011, 09:51 PM
Post #21


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.204
Joined: 19-September 02
From: Bucuresti
Member No.: 6.478



Mai, daca omul vrea berlina, hai sa ne dam parerea despre berline. teehee.gif
Asa, eu am o nelamurire. DE CE ar fi nevoie de motoare cat mai puternice intr-o tara unde drumurile sunt cum sunt, conditiile de trafic... ninja.gif , autostrazi... ninja.gif ninja.gif ... deci, unde folosesti puterea aia? Fratilor, eu am un Beetle de 75 CP. Daca spun ca-mi sunt suficienti, ma crede cineva? O Insignia de 140 CP ajunge de la 0 la 100 km/h in 11,5 secunde, vit. maxima 207 km/h. Chiar asa de rele vi se par performanetele astea?


--------------------
Opel Astra F 1.6 75 CP (Das Auto), VW New Beetle 1.4 75 CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Titi1988
post Mar 19 2011, 10:02 PM
Post #22


disperat..dupa masini
******

Group: Membri
Posts: 1.395
Joined: 4-November 07
From: Cluj
Member No.: 115.339



@halba pentru ca nu este masina mea personala. daca era.. alta era situatia.
@laurentiu 150-170 cp mi par ok pentru o berlina in Romania. De ce? pentru depasiri! nu avem autostrazi sa mergem pe banda de viteza si gata...nuuu cand faci un drum de Cluj-Bucuresti conteaza foarte mult cp, conteaza daca depasesti un tir in 10 secunde sau in 5... aia ii parerea mea. mai multi cai iti ofera siguranta la depasiri. plus ca cu cat o masina are mai multi cp are si frane mai bune, are si o stabilitate mai buna etc


--------------------
Nissan Primera Acenta 1.6i 109 cp 2007
Dacia Logan MCV Ambiance 1.5 dCi 70 cp 2007
Dacia Logan MCV Laureate 1.5 dCi 85 cp 2009
Dacia Lodgy Laureate 1.5 dCi 110 cp 2014
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Mar 19 2011, 10:05 PM
Post #23


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



laurentiu, TOCMAI fiindca traim intr-o tara fara autostrazi avem nevoie de masini cu foarte foarte multi cai putere. Sa argumentez: o berlina de 120 de cp poate sa mearga lejer timp de cateva ore cu 180 km/h pe autostrada. Ok, nu ajunge la fel de rapid la viteza asta ca una de 420 de cp... dar ce conteaza... odata ajunsa acolo poate sa o tina tot asa... si deja a depasit cu 50 km/h viteza maxima permisa in majoritatea tarilor europene... iar daca vrea sa respecte legea atunci va merge cu 130-140 la ora, iar pentru viteza asta ii ajung si vreo 70-80 de cp. Deci argumentarea ta e corecta.

In romania NU ai autostrazi, deci depasirile trebuie sa le faci pe contrasens, cu cat mai repede accelerezi cu atat poti depasi mai multe masini intr-un interval de timp dat. Sau poti depasi la fel de multe, dar mult mai comfortabil, cu riscuri mai mici.

Acum ne intoarcem la fizica, cu cat ai mai multi cai putere cu atat accelerezi mai repede... si uite de asta in romania e recomandat sa ai triliarde de cai putere chiar daca nu intentionezi sa depasesti 130 la ora.


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Mar 19 2011, 10:11 PM
Post #24


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



Titi, am postat simultan, oricum, daca esti limitat la berline atunci eu as prefera un CC stricat in locul unei Insignia functionale tongue.gif . Deci votul meu se duce in mod clar si fara echivoc spre passat CC, 1.8 TSI... cu DSG... sau daca cu manuala atunci obligatoriu cipuita la vreo 220 cp si atunci va fi cel putin la fel de rapida ca mertzul meu cu tone de cupluri. Chiar si in ipoteza (neverificata) ca ar fi mai putin fiabila. Dar eu nu cred in sondaje de fiabilitate sau in "cate pagini are topicul de probleme pe nusht ce forum". Si pe forumulul nostru sunt sute de pagini de Subaru vs altii... si totusi Subaru nu este cel mai important producator de masini, asa cum s-ar putea deduce biggrin.gif.


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
laurentiu
post Mar 19 2011, 10:16 PM
Post #25


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.204
Joined: 19-September 02
From: Bucuresti
Member No.: 6.478



Te contrazic. In cazul asta ar trebui sa dau foc Beetle-ului? biggrin.gif
Serios acum. Niciodata cand am avut un dum in afara Bucurestiului (ma refer la drumuri de peste 100 de km) nu am simtit ca nu am putere suficienta sau frane suficiente sau confort... din contra chiar. Cel putin in privinta tinutei de drum iubesc Beetle-ul. Ma rog, masina trebuie sa fie asa cum vrei tu, insa parerea mea este ca nu puterea ar trebui sa fie pe primele locuri.
Asa cum am mai zis, as inclina spre Insingia. Daca vrei ceva mai sportiv... ce zici de-asta? http://www.autovit.ro/lexus-is220-C16637060.html
Personal, daca as fi in locul tau, as avea ochi doar pentru asa ceva http://www.autovit.ro/volvo-s80-C17073539.html asta are si ercane in tetiere.

Halba, cred ca avem pareri total diferite referitor la depasiri(le din scurt) si viteza.

This post has been edited by laurentiu: Mar 19 2011, 10:18 PM


--------------------
Opel Astra F 1.6 75 CP (Das Auto), VW New Beetle 1.4 75 CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Mar 19 2011, 10:22 PM
Post #26


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Nu va mai certati ca aveti dreptate amandoi.
Daca ai 200CP depasesti mai usor, uneori chiar si daca conduci ca o blonda. Adica astepti sa se elibereze traficul si calci pedala si motoru' isi face treaba. In cazul asta, daca esti foarte blond e posibil sa fii nemultumit uneori si de 200CP, poate 400 ar fi si mai potriviti.

Da' si daca ai 75CP poti trai, atata doar ca esti obligat sa conduci altfel. Nu mai faci 5s de la 80 la 120, ci 15. Ok, asta inseamna ca trebuie sa incepi accelerarea cu 10s mai devreme. Si asta e o chestie care se invata, apoi devine reflex si nici nu-ti mai dai seama de asta.

Revenind la topic, sunt cateva caracteristici care dupa mine nu se incadreaza la masina ideala:

Sa fie SH pinch.gif
Sa fie mare cat china si berlina pt un tip de 20 de ani. Sau asteapta Iulia gemeni, nebunule?
Sa fie dizal?! ninja.gif OK, asta nu e un defect foarte mare luat separat, insa avand in vedere si aspectul SH as cam fugi de ele.

Eu as vedea-o mai degraba asa
Sa fie usoara si cu CP multi -> hot hatch sau coupe
Sa fie noua
Sa fie rwd.


PS
Sa te plangi ca interiorul la Superb e pentru 40 ani si apoi sa "judeci" alte modele dupa plasticul interior e tot atitudine de 40 ani. rolleyes.gif LA 20 ani te uiti la raportul CP/kg, nu la plastic. Plastic "pentru douaj' de ani" nu exista, plasticul prin definitie intra in colimatorul alora de 40.

This post has been edited by James Kilowatt: Mar 19 2011, 10:30 PM


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Mar 19 2011, 10:31 PM
Post #27


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



@J.Kw, asa e, in Romania caii putere sunt o chestiune de comfort si siguranta. Daca ai mai multi cai iti permti sa nu fii mereu concentrat si cu bucile stranse sa gasesti urmatoarea oportunitate de depasire, chiar daca ratezi una, la urmatoarea ii vei depasi pe toti si vei recupera sansa pierduta. Nu cred ca eram mult mai lent cu opelul vectra de 83 de cp decat sunt acum cu C320-ul de 224 cp... atata doar ca e mult mai comfortabil sa merg la fel de repede, iar daca chiar vreau pot sa merg muuult mai repede decat as fi putut merge cu opelul (dar asta e o chestiune de optiune, si absolut ilegala biggrin.gif)

P.S: Ar trebui sa facem un topic sticky pe toate ariile care sa se numeasca: "De ce trebuie sa ai un miliard de cai putere in Romania ?". Argumentele le livrez eu, have no fear.


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Mar 19 2011, 10:38 PM
Post #28


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Cu argumentele suntem toti de acord, nu cred ca isi mai pune cineva intrebari pe tema asta. Insa nu trebuie sa cadem nici in extrema ailalta, sa consideram ca daca avem sub 100CP trebuie musai sa ne taraim. Se poate trai si cu CP mai putini desi mai multi sunt mai buni biggrin.gif

Back on topic:
Cat e in Ro un 120i sau 120d, nou?
Sau o Kia ProCeed? Am vazut ca pe fastestlaps are timpi interesanti.

This post has been edited by James Kilowatt: Mar 19 2011, 10:39 PM


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Mar 19 2011, 10:39 PM
Post #29


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Stati ca nu e asa. Inteleg ca e masina familiei si nu a ta personala, nu Titi? In cazul asta reluam rationamentul, uitam de Clio RS (mama ta sigur n-ar vrea sa se rujeze in mers intr-o astfel de masina biggrin.gif). Pacat, eu i-as fi convins ca visul lor de deplasare pe sosea e totusi un RS dar treaca de la mine. Nu toti suntem asa de convingatori. laugh.gif

Deci un sedan de clasa medie. Deci diesel (aici am dubii, la cati km preconizezi ca va face masina nu se impune ca necesitate). Imaginea de marca inteleg ca nu conteaza daca ai luat in discutie cele doua modele.

Dar de ce Insignia? E o masina cu masa cat Mertzanul lui Halba dar cu motor cat Honda mea. Va fi mai lenta si mai gurmanda decat amandoua.

Daca vrei spatiu intreaba-l pe JK ce sa-ti iei. biggrin.gif Si daca ma gandesc bine poti sa-l intrebi si de motor ca stie el si ce e bun.

Mondeo nu e ok? E o masina buna, cu tinuta de drum excelenta si motorizari fiabile. In plus nu-si tine pretul prea bine asa ca ai putea gasi una ok cu banii aia. Mazda 6 e mai rigida dar ca toate japonezele e fiabila. Repet cu Honda Accord modelul nou, in Romania ii scade valoarea exponential. Toyota Avensis modelul actual e iarasi o varianta buna, sper ca nu esti setat pe germane cu orice pret.

LE: Cu argumentele te ajut si eu Halba. biggrin.gif

This post has been edited by T u d o r : Mar 19 2011, 10:41 PM


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Titi1988
post Mar 19 2011, 10:39 PM
Post #30


disperat..dupa masini
******

Group: Membri
Posts: 1.395
Joined: 4-November 07
From: Cluj
Member No.: 115.339



Passat CC la dotarile pe care le vreau eu ar fi cam la 22.000 euro la 30-40.000 km 2009... so mai trebuie sa astept un pic sa scada preturile.

@laurentiu te rog citeste cerintele sa nu mai fiu nevoit sa scriu ca am nevoie de spatiu=> pica lexusul si in legatura cu volvo prea vechi, motor prea mare si are automata!
@JK repet nu o sa fie masina mea personala, o sa fie a familiei mele. in legatura cu SH spune-mi ce masina se incadreaza in cerintele mele la 18.000 euro DDP???? si in elgatura cu superbul am zis citez "Skoda Superb este ok.... dar exteriorul nu ma incanta, masina pentru barbati +40 ani "

LE ma enervati!! nu pot sa citesc la fel de repede cum postati toti 36182451.gif laugh.gif

LE 2 nu imi trebuie diesel!!! era vorba de diesel pe insignia! atat, ca motoarele pe benzina is varza! eu vreau 1.8 tfsi sau tsi ( care ii corect?)

This post has been edited by Titi1988: Mar 19 2011, 10:42 PM


--------------------
Nissan Primera Acenta 1.6i 109 cp 2007
Dacia Logan MCV Ambiance 1.5 dCi 70 cp 2007
Dacia Logan MCV Laureate 1.5 dCi 85 cp 2009
Dacia Lodgy Laureate 1.5 dCi 110 cp 2014
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Mar 19 2011, 10:45 PM
Post #31


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Scuze, am inteles aiurea. Insa daca aduni varstele iesiti la +40 biggrin.gif

Are dreptate Tudor, in cazul in care iei masina pentru familie sunt de acord cu el. Insa am asa o intuitiile care imi spune ca drumurile cu toata familia se vor rari incetisor....

Apropo, daca inca mai ai in calcul Octavia RS, insa te deranjeaza consumul, fa un calcul cu Octavia TSI. Prin tuning ajungi la aceeasi putere (e drept ca RS prin tuning ajunge si mai departe biggrin.gif) insa la TSI consumul poate fi foarte decent daca nu te dai la ea ca inecatul.

Passat CC e mai fara indoiala mai cool, insa intre un CC SH si o Octavia noua as prefera Octavia.


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Titi1988
post Mar 19 2011, 11:14 PM
Post #32


disperat..dupa masini
******

Group: Membri
Posts: 1.395
Joined: 4-November 07
From: Cluj
Member No.: 115.339



as alege CC-ul pentru lookul exterior, pentru interiorul elegant si spatios, pentru usile tip coupe, pentru manerele de la usi care sunt ca si la nissan. urasc manerele cum sunt la skoda sau la seatul leon.
m-am uitat la japoneze dar...nu ma impresioneaza. mazda 6 ii urata, la fel si noul avensis. accord-ul este ok dar nu se ridica la nivelul CC-ului


--------------------
Nissan Primera Acenta 1.6i 109 cp 2007
Dacia Logan MCV Ambiance 1.5 dCi 70 cp 2007
Dacia Logan MCV Laureate 1.5 dCi 85 cp 2009
Dacia Lodgy Laureate 1.5 dCi 110 cp 2014
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Mar 19 2011, 11:36 PM
Post #33


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Pe mine m-ai zapacit, iti mai iei sau nu masina aia? Ba ziceai ca mai astepti CC-ul sa mai scada pretul, ba zici ca vrei musai CC biggrin.gif

Ai facut drivetest? Ai urcat pe toata lumea sa vezi daca incape? Sa stii ca nu e chiar atat de spatios. E OK, da' nu incape in el nationala de rugby.


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
laurentiu
post Mar 19 2011, 11:49 PM
Post #34


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.204
Joined: 19-September 02
From: Bucuresti
Member No.: 6.478



Eu nu prea vad latura practica la CC. Ok, e un "coupe cu 4 usi", deci e mai spatios decat unul cu doua usi. Insa nu mai spatios decat un sedan... gandit mult si pentru spatiu biggrin.gif


--------------------
Opel Astra F 1.6 75 CP (Das Auto), VW New Beetle 1.4 75 CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Mar 20 2011, 01:17 AM
Post #35


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Corect, daca tot vrei masina de familie uita-te la Passat simplu nu la CC.

Si crede-ma ca cineva caruia ii poate placea Insignia nu e calificat sa defineasca care masina e impresionanta si care nu. laugh.gif

Poate Accord nu e cea mai calificata pentru "familiala" dar Avensis cu siguranta e. Ar trebui sa iei showroomurile la rand, sa conduci tot, sa te urci in spate, sa faci configuratii. S-ar putea ca CC-ul sa-l elimini chiar tu daca te vei urca in spate. Eu am facut-o. smile.gif


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DRAGOS
post Mar 20 2011, 01:28 AM
Post #36


PGM-FI
******

Group: Membri
Posts: 2.877
Joined: 2-March 07
From: Bucuresti/Ploiesti (Prahova)
Member No.: 100.675



Am zis ca te sustin...eh, ceva nu se mai leaga biggrin.gif

Daca si interiorul de passat CC e elegant si spatios...zau asa! e un interior banal, prezent in absolut toata gama vw! il gasesti si la golf 6 pt jumatate din pret. Spatioasa? Nici pe departe, locuri din spate sunt mici si sunt doar 2 (are in talon doar 4 locuri). Daca o luai pentru tine intelegeam, dar pentru familie nu e buna deloc. Mi-as lua Passat CC pentru mine, dar doar daca as avea bani de unul cu DSG si 4x4, cu toate ca mi-ar lua ceva pana m-as obsinui cu interiorul ala de polo...ma rog, chestie de gusturi.

Mazda 6..urata? confused.gif

As indrazni sa spun ca accordul pe care il are Tudor se ridica cel putin la nivelul passat-ului CC. Ca sa nu mai spun ca e considerabil mai ieftin, arata foarte bine(ok, nu e un coupe cu 4 usi, dar ca look exterior e berlina mea favorita) si are un interior fabulos fata de CC. Incearca sa faci un drive-test, am cel putin 2 exemple de posesori ai accordului nou care inainte sa o cumpere erau siguri ca vor alta masina de clasa medie smile.gif

@laurentiu, care e cel mai lung drum pe care l-ai facut extraurban? Ai incercat vreodata sa pleci dimineata de la bucuresti pana la iasi(ca exemplu) si sa trebuiasca sa te intorci in aceeasi zi? Ala a fost un moment in care mi-a parut rau ca n-am cel putin 200cp smile.gif

Insignia chiar arata ok, dar are nevoie de cel putin 200 cp ca se miste decent. Cu 160cp diesel va fi rapida cam cat un logan 1.6 16v.

In legatura cu alesul masinii pt 20 ani...e discutabil. Avand in vedere ca merg destul de mult si ca sunt maniac apropo de greieri/zgomote/calitatea asamblarii, de zi cu zi o sa-mi iau o berlina sau un coupe mai mare. Dar e in plan si un S2000, just for fun!


--------------------
Honda Accord 2.0 MT Executive Arctic Blue Pearl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
laurentiu
post Mar 20 2011, 01:48 AM
Post #37


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.204
Joined: 19-September 02
From: Bucuresti
Member No.: 6.478



Dragos, cel mai lung drum cu "bolidul" a fost Bucuresti-Severin si intors in aceasi zi. Si m-am descurcat. Evident, nu am facut pe regele soselelor si am constientizat mereu ce motor am sub capota. Am mers cu 50-60 in localitati, 90-100 in afara, 120-130 autostrada. Cred ca e suficient.
Titi, daca as fi in locul tau m-as uita si la Alfa 159. Poate ca nu ar fie ea "cea mai cea", dar cred ca macar pentru aspect ar merita sa faci un drive test. Vorba celorlalti, ce naiba, ai 20 de ani. teehee.gif


--------------------
Opel Astra F 1.6 75 CP (Das Auto), VW New Beetle 1.4 75 CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Otto73
post Mar 20 2011, 07:02 AM
Post #38


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.060
Joined: 28-June 05
From: vecin cu Obama
Member No.: 49.917



QUOTE (Titi1988 @ Mar 19 2011, 05:14 PM) *
as alege CC-ul pentru lookul exterior, pentru interiorul elegant si spatios, pentru usile tip coupe, pentru manerele de la usi care sunt ca si la nissan.
mazda 6 ii urata, la fel si noul avensis. accord-ul este ok dar nu se ridica la nivelul CC-ului

Eu pot spune doar atat :
Cand te duci la "shopping" de masini tine ochii deschisi........................... banned.gif


--------------------
The world contains a lot of awfully fast drivers.
And a few good ones, too.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RUE
post Mar 20 2011, 08:49 AM
Post #39


mashinutza
******

Group: Membri
Posts: 2.410
Joined: 30-April 05
From: Internet
Member No.: 45.702



au fost aproape 2 ani in care la 8 diminieata plecam din TM la Budapesta, ajungeam intre 12si 13 ora lor, munceam intre 6 si 8 ore si apoi ma intorceam in Timisoara (inca 300 km) in cursul noptii. aveam 26-27 de ani si era usor.
ce masina foloseam? Tico... uneori pe autostrada - 4 ore, uneori pe 5 (european) - 5-6 ore.
Depaseam tot ce prindeam pana la 110 la ora pe european si in localitati mergeam legal.
Deci se poate si cu o masina mica. NU vorbesc de siguranta.
Optiunile propuse sunt decente. Insignia e de imagine si nu de performanta. Din cate stiu e vorba de mare la exterior, mica la interior...
Si eu as agrea a6 de 2.0 tdi de ex in dauna fortei motorului dar pentru pret, taxe, siguranta, frumusete si optiuni oferite.


--------------------
Laureate 1.4 aproape PLUS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Mar 20 2011, 10:16 AM
Post #40


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



Passatul CC e OK ca spatiu interior, singura problema e ca persoanele de peste 1.75 care stau in spate vor ajunge sa dea cu capul de luneta la fiecare denivelare... In mod surprinzator spatiul pentru genunchi (acolo unde se simte lipsa cea mai mare la majoritatea masinilor) este surprinzator de generos.
DRAGOS, sistemul tau de valori in domeniul interioarelor este afectat iremediabil, tu ai honda civic. Prin comparatie toate masinile au un interior plictisitor. Asta nu inseamna ca imi place in mod deosebit interiorul CC-ului, e ok, dar nu se ridica la nivelul exeriorului (cu exceptia scaunelor care imi plac). Oricum pt ce vrea titi nu exista compromis mai bun decat CC 1.8 TSI. Cat despre Insignia... c'mon... trecand peste aspect, ca aici cu totii suntem subiectivi, este o vaca grasa fara nicio valenta sportiva (cel putin la motorizarile normale, probabil ca OPC-urile sau motorizarile de top sunt cea mai sprintene).




--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post

26 Pages V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 11th May 2024 - 03:12 PM