Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Vreau masina perfecta
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11
Titi1988
Am reusit sa fac o lista destul de lunga despre cum ar arata viitoarea masina a familiei.
Cerintele suna in felul urmator: (unele sunt ciudate..dar dupa cum spune titlul, vreau sa fie perfecta)

Caracteristici
*Suma- maxim 18.000 euro (se da avans si se ia in leasing, nu avem bani cash)
*Second hand maxim 3 ani vechime si maxim 70,000 km
*Berlina
*Motor maxim 2000 cmc cu turbo, minim 150 de cai, benzina sau diesel ramane sa discutam
*25.000 km/an
*intentionez sa o tin 3-4 ani
*50% urban-Turda, Cluj 50% extraurban
Cerinte si dotari
*Sa fie la fel sau mai mare la interior decat nissan primera ( nu gasesc dimensiunile interioare nicaieri din pacate, front-rear leg room etc)
*Servotronic= directie asistata electric
*Cruise control
*Xenon
*Aer conditionat automat ( bizonal cred ca este pe majoritatea modelelor vizate)
*Cotiere fata/ spate
*Comenzi pe volan - volumul si schimbat track/post pe partea stanga daca se poate
*Duze incalzite parbriz
*Proiectoare ceata
*minim ABS ESP
*Senzori ploaie si parcare fata/ spate ,camera marsalier optional
*Geamuri electrice fata/ spate
*Oglinda retrovizoare heliomata
*Oglinzi electrice incalzite rabatabile
*MP3 si USB
*4x4 optional

Pana acum am luat in calcul
-Opel Insignia
PRO
seamana cu nissanul la exterior
imi place foarte mult interiorul
preturi second mici
sasiu Flexride si mod SPORT
scaune confortabile
CONTRA
gama de motorizari lasa de dorit, cele pe benzina sunt foarte proaste deci ramane 2.0 cdti de 160 cp
spatiul din spate este mic ( am citit in reviewuri dar nu m-am urcat in insignia din pacate)

-VW Passat CC
PRO
exterior si interior
spatiul interior mare
usi tip coupe thumbsup.gif
motorul de 1.8 TFSI
CONTRA
scump second-hand
se plange multa lume de fiabilitate si asta ii ingrijorator...topicul Probleme PASSAT CC are cateva zeci de pagini numai cu plangeri

-Skoda Octavia RS
PRO
-lookul sport
-culoarea racing blue
-preturi second mici
CONTRA
motorul de 2.0 tfsi consuma mult
interiorul este foarte "sarac"
nu are comenzi pe volan

Audi A4 ultimul model B7 parca
PRO
cam tot
CONTRA
pretul


Audi A6 2.0 TDI si BMW 520 nu cred ca le iau in calcul pentru ca sunt submotorizate, scumpe la intretinere si au un pret mare dar la interior sunt imense confused.gif

Skoda Superb este ok.... dar exteriorul nu ma incanta, masina pentru barbati +40 ani


cam atat pentru moment. astept pareri si observatii
Titi1988
am uitat-ecran mare(navigatie) si cutie manuala
laurentiu
Sincer cred ca masina cum o vrei tu se incadreaza de la un Clasa E in sus. Nu inteleg de ce ai avea nevoie de senzori de ploaie (eu am asa ceva si e fake-ba merg cand parbrizul e aproape curat, ba pornesc prea tarziu, asa ca eu il folosesc rar), camera pentru marsalier daca vrei si senzori de perimetru sau oglinzi rabatabile electric. La 18 000 de euro nu cred ca poti gasi una care sa le aiba pe toate.
Cred ca cel mai bun compromis il gasesti la Insignia. "gama de motorizari lasa de dorit, cele pe benzina sunt foarte proaste". Adica?
T u d o r
Mai dar la ce-ti trebuie autobuz? La varsta ta stiu deja masina perfecta, ti-o spun daca renunti la spatiul interior. biggrin.gif
Titi1988
@laurentiu
motorul pe benzina de 1.8 aspirat de 140 de cai consuma mult si este lenes iar cel de 1.6 turbo de 188 de cai consuma...cam o cisterna pe luna turned.gif
am condus un opel astra sport tourer cu motorul de 2.0 cdti de 160 de cai si nu mi s-a parut deloc puternic. am fost dezamgit. ma asteptam sa se infiga mai tare decat leonul iuliei dar... avea si 1600 kg masina plus 3 barbati de 100 de kg fiecare

si in legatura cu spatiul interior, eu am 1.90 si 104 kg (mama ei de sala whistling.gif ) fratele meu la 17 ani are 1.84 si 88 kg iar tata are 1.87 si 125 de kg. In urmatorul weekend planuim un Romania-Italia toti 3.. in cazuri de genul asta spatiul interior este NECESAR!

din acest motiv am pus pe primul loc: Sa fie la fel sau mai mare la interior decat nissan primera

Si mie tot insignia mi se pare cea mai buna alegere. Anuntul asta de 3 saptamni sta pe firefox http://www.autovit.ro/opel-insignia-C17670335.html wub.gif

Tudor...ii berlina?ninja.gif
ozz86651
Ce relevanta are consumul la Skoda daca masina costa citeva mii de euro mai putin decit Passat CC? In cit timp consumi benzina de mii de euro?
Titi1988
mai repede as cumpara CC decat RS si daca este mai scump, nu se compara... dar pe mine ma intereseaza foarte mult si fiabilitatea si nu pot sa stau cu o masina in service.. era un posesor care a spus ca pana la 15.000 km a mers cu CC-ul de 8 ori in service, mai mult a stat masina acolo decat la el. cosmar nu alta pentru mine..
DORU
Trebuie sa te dezamagesc:

1= masinile perfecte dpdv tehnic sunt Euro 3 maxim !
[ am atatea argumente cat nu ai tu timp sa citesti biggrin.gif ]

2= masinile de prin 2005 incoace si cu precadere cele din 2007 sunt niste panarame pe roti, design-ul si dotarile atrag in plasa cumparatorii ce nu afla decat cam tarziu ce materiale ieftine sunt folosite in locuri "cheie" si cat ii costa remedierea acestora... eu personal fac referire la VAG si Ford/Opel/PSA...
[ am si aici destule exemple concrete...ce te-ar lasa masca ]

Poti ignora recomandarea mea daca vrei sa experimentezi pe banii si timpul tau... thumbsup.gif
AlexTM
Referitor la Octavia:
Daca RS nu are comenzi pe volan, ia una non-RS cu echiparea dorita. Are comenzi
Daca TFSI consuma mult, cauta TDI.
xamez
cred ca am gasit ce cauti tu ,mie mi-a ramas la suflet http://www.autovit.ro/audi-rs4-C18015050.html
Titi1988
ai mei tot la ideea de masina noua au ramas...acum cu scaderea preturilor la masini second reusesc sa-i conving, dar sa le zic sa cumparam masina mai veche de 2-3 ani o sa zica sa-mi vad de treaba turned.gif


@Alex cand ma uit la interiorul insigniei..CC-ului sau audiului dupa care la interiorul RS-ului cam...stramb din nas. confused.gif
@xamez .. de unde ai stiut ca aia ii masina mea favorita????
T u d o r
QUOTE (Titi1988 @ Mar 19 2011, 06:49 PM) *
Tudor...ii berlina?ninja.gif


Intai leapada-te de satana. laugh.gif

La ce-ti trebuie frate berlina la 20 ani? Masina pe care as alege-o eu la varsta asta (de fapt as alege-o la orice varsta cu conditia ca pentru familie sa mai am una) e un hot hatch. Acum pe loc as zice Clio RS.
xamez
QUOTE (xamez @ Mar 19 2011, 05:26 PM) *
cred ca am gasit ce cauti tu ,mie mi-a ramas la suflet http://www.autovit.ro/audi-rs4-C18015050.html

bine ideea mea este fantasmagorica whistling.gif
DRAGOS
Tudor, sa-ti fac o poza la portbagajul meu(pt 2 persoane), nu stiu unde naiba ar incapea toate alea intr-un clio biggrin.gif

Titi, te sustin thumbsup.gif misto lista, cu conditia sa scoti nabii tractoarele din ecuatie biggrin.gif Insignia trebuie luata cu 1.6 turbo, ala e motorul pt ea. Sau ai senzatia ca 2.0 160cp diesel o sa consume 5? biggrin.gif Mai mult de 2 litri diferenta intre cele 2 nu va fi.

Eu zic asa: Insignia, Passat CC si...Accord smile.gif

Acum sa le luam pe rand. Daca as avea destul de multi bani sa iau CC-ul echipat cum trebuie...asta as lua. Totusi e foarte scumpa masina aia. Insignia am condus-o si mi se pare o masina mare si grea. La 1.8 140 avea ceva peste 1,5 tone!!!! Enorm!

Ca atare, Honda Accord 2.4 M/T Executive. 200cp, motor foarte reusit si foarte potrivit pt caroseria aia, dotari...de toate pt toti. Are tot ce vrei si ce nu vrei. Eu asta as lua smile.gif Mi se pare compromisul ideal. Si eu ma gandesc serios la masina asta, singura mea problema fiind locurile de parcare din bucuresti si lipsa unei cutii automate destepte. Dar cred ca as face compromisul de a o lua manuala, este o masina SUPERBA!

Octavia...esti sgur ca vrei o compacta alungita la pret de masina de clasa medie? Plus de asta mie mi se pare lipsita de suflet masina aia.
Titi1988
pentru consum insignia 1.6 T=> http://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=69540 foarte mult!!

motor mai mare de 2000 cmc nu ma intereseaza din pacate

lupta se da intre Insignia 2.0 cdti 160 cp si Passat CC 1.8 TFSI 160 cp... poate scade pretul la audi a4 pana in toamna
T u d o r
Accordul 2.4 consuma prea mult si are taxe mari. 2.0 e un motor ok pentru Romania si sincer n-am avut nevoie de mai mult decat in 2% din ocazii, ca sa zic asa. In rest dupa 50000 km pot sa recomand oricui masina mea. Nu mi-a creat probleme si-mi place ca in prima zi. smile.gif

Insignia e o balena greoaie, 160 cai se vor misca mediocru pe ea. Mai degraba dieselul care are cuplu mare si o etajare ok pentru o masa mare. Oricum sportivitatea iese din discutie pana la OPC.

In privinta portbagajului care e problema? E tanar, n-are carucior de copii sau landou de dus cu el in concediu la Mamaia. biggrin.gif

Titi du-te si la Honda si vezi Accordul. Strict dintre cele doua din lista ta ultima as alege CC-ul la orice ora.
Legionaru'
Cauta un Accord TypeS second-hand. thumbsup.gif
xamez
QUOTE (Titi1988 @ Mar 19 2011, 07:05 PM) *
pentru consum insignia 1.6 T=> http://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=69540 foarte mult!!

motor mai mare de 2000 cmc nu ma intereseaza din pacate

lupta se da intre Insignia 2.0 cdti 160 cp si Passat CC 1.8 TFSI 160 cp... poate scade pretul la audi a4 pana in toamna

mi s-au parut interesante preturile in vitan dar nu recomand sa cumperi de acolo http://www.autovit.ro/index.php?sect=searc...&order_by=p
Titi1988
la interior clar ca CC-ul este mai mare decat insignia.. si motorul de 1.8 tfsi este preferatul meu. Preturile sunt cam piperate la CC dar sigur scad, majoritatea sunt din 2009 deci pot astepta si pana la anul. Singura problema la aceasta masina ramane parerea posesorilor care este una negativa..pana am ajuns la citesc forumul vw ma vedeam in CC thumbsup.gif
HalbaSus
Titi, vrei prea multe. Si nu inteleg de ce vrei berlina. A mai zis-o si Tudor, o mai zic si eu... ai 20 si ceva de ani, ce naiba vrei tu berlina ? Berlinele au fost create ca sa mergi repede fara sa simti ca mergi repede. Compactele mai smechere au fost facute sa mergi repede. punct. Aici ar trebui sa termin pledoaria.

Ahh... ca idee, iarna asta am circulat exclusiv cu C320 cdi... are o gramada de cupluri, tractiune integrala, suspensie controlata electronic (foarte misto dupa parerea mea), cutie automata cu 7 trepte de mers inainte si 2 de mers inapoi, chiar n-am nici un motiv sa ma plang. De vreo saptamana circul cu A3-ul... 1.9 TDI cipuit spre 145 cp (nimeni nu stie exact cati)... Ca performante 0-100 (pe masurate) e cu vreo 2 secunde mai lent decat mertzul. Dar prin faptul ca e mai mica, mai scurta, mai rigida si mai brutala (toate acestea sunt defecte la o berlina) este mult mai fun de condus. Serios, berlinele de clasa medie (si mai sus) sunt pentru oameni batrani... pana si eu ma simt cu 10 ani mai batran... momentan in permit, dar cand implinesc 40 de ani serios ca trec la hot hatch-uri sau coupe-uri decapotabile biggrin.gif.

laurentiu
Mai, daca omul vrea berlina, hai sa ne dam parerea despre berline. teehee.gif
Asa, eu am o nelamurire. DE CE ar fi nevoie de motoare cat mai puternice intr-o tara unde drumurile sunt cum sunt, conditiile de trafic... ninja.gif , autostrazi... ninja.gif ninja.gif ... deci, unde folosesti puterea aia? Fratilor, eu am un Beetle de 75 CP. Daca spun ca-mi sunt suficienti, ma crede cineva? O Insignia de 140 CP ajunge de la 0 la 100 km/h in 11,5 secunde, vit. maxima 207 km/h. Chiar asa de rele vi se par performanetele astea?
Titi1988
@halba pentru ca nu este masina mea personala. daca era.. alta era situatia.
@laurentiu 150-170 cp mi par ok pentru o berlina in Romania. De ce? pentru depasiri! nu avem autostrazi sa mergem pe banda de viteza si gata...nuuu cand faci un drum de Cluj-Bucuresti conteaza foarte mult cp, conteaza daca depasesti un tir in 10 secunde sau in 5... aia ii parerea mea. mai multi cai iti ofera siguranta la depasiri. plus ca cu cat o masina are mai multi cp are si frane mai bune, are si o stabilitate mai buna etc
HalbaSus
laurentiu, TOCMAI fiindca traim intr-o tara fara autostrazi avem nevoie de masini cu foarte foarte multi cai putere. Sa argumentez: o berlina de 120 de cp poate sa mearga lejer timp de cateva ore cu 180 km/h pe autostrada. Ok, nu ajunge la fel de rapid la viteza asta ca una de 420 de cp... dar ce conteaza... odata ajunsa acolo poate sa o tina tot asa... si deja a depasit cu 50 km/h viteza maxima permisa in majoritatea tarilor europene... iar daca vrea sa respecte legea atunci va merge cu 130-140 la ora, iar pentru viteza asta ii ajung si vreo 70-80 de cp. Deci argumentarea ta e corecta.

In romania NU ai autostrazi, deci depasirile trebuie sa le faci pe contrasens, cu cat mai repede accelerezi cu atat poti depasi mai multe masini intr-un interval de timp dat. Sau poti depasi la fel de multe, dar mult mai comfortabil, cu riscuri mai mici.

Acum ne intoarcem la fizica, cu cat ai mai multi cai putere cu atat accelerezi mai repede... si uite de asta in romania e recomandat sa ai triliarde de cai putere chiar daca nu intentionezi sa depasesti 130 la ora.
HalbaSus
Titi, am postat simultan, oricum, daca esti limitat la berline atunci eu as prefera un CC stricat in locul unei Insignia functionale tongue.gif . Deci votul meu se duce in mod clar si fara echivoc spre passat CC, 1.8 TSI... cu DSG... sau daca cu manuala atunci obligatoriu cipuita la vreo 220 cp si atunci va fi cel putin la fel de rapida ca mertzul meu cu tone de cupluri. Chiar si in ipoteza (neverificata) ca ar fi mai putin fiabila. Dar eu nu cred in sondaje de fiabilitate sau in "cate pagini are topicul de probleme pe nusht ce forum". Si pe forumulul nostru sunt sute de pagini de Subaru vs altii... si totusi Subaru nu este cel mai important producator de masini, asa cum s-ar putea deduce biggrin.gif.
laurentiu
Te contrazic. In cazul asta ar trebui sa dau foc Beetle-ului? biggrin.gif
Serios acum. Niciodata cand am avut un dum in afara Bucurestiului (ma refer la drumuri de peste 100 de km) nu am simtit ca nu am putere suficienta sau frane suficiente sau confort... din contra chiar. Cel putin in privinta tinutei de drum iubesc Beetle-ul. Ma rog, masina trebuie sa fie asa cum vrei tu, insa parerea mea este ca nu puterea ar trebui sa fie pe primele locuri.
Asa cum am mai zis, as inclina spre Insingia. Daca vrei ceva mai sportiv... ce zici de-asta? http://www.autovit.ro/lexus-is220-C16637060.html
Personal, daca as fi in locul tau, as avea ochi doar pentru asa ceva http://www.autovit.ro/volvo-s80-C17073539.html asta are si ercane in tetiere.

Halba, cred ca avem pareri total diferite referitor la depasiri(le din scurt) si viteza.
James Kilowatt
Nu va mai certati ca aveti dreptate amandoi.
Daca ai 200CP depasesti mai usor, uneori chiar si daca conduci ca o blonda. Adica astepti sa se elibereze traficul si calci pedala si motoru' isi face treaba. In cazul asta, daca esti foarte blond e posibil sa fii nemultumit uneori si de 200CP, poate 400 ar fi si mai potriviti.

Da' si daca ai 75CP poti trai, atata doar ca esti obligat sa conduci altfel. Nu mai faci 5s de la 80 la 120, ci 15. Ok, asta inseamna ca trebuie sa incepi accelerarea cu 10s mai devreme. Si asta e o chestie care se invata, apoi devine reflex si nici nu-ti mai dai seama de asta.

Revenind la topic, sunt cateva caracteristici care dupa mine nu se incadreaza la masina ideala:

Sa fie SH pinch.gif
Sa fie mare cat china si berlina pt un tip de 20 de ani. Sau asteapta Iulia gemeni, nebunule?
Sa fie dizal?! ninja.gif OK, asta nu e un defect foarte mare luat separat, insa avand in vedere si aspectul SH as cam fugi de ele.

Eu as vedea-o mai degraba asa
Sa fie usoara si cu CP multi -> hot hatch sau coupe
Sa fie noua
Sa fie rwd.


PS
Sa te plangi ca interiorul la Superb e pentru 40 ani si apoi sa "judeci" alte modele dupa plasticul interior e tot atitudine de 40 ani. rolleyes.gif LA 20 ani te uiti la raportul CP/kg, nu la plastic. Plastic "pentru douaj' de ani" nu exista, plasticul prin definitie intra in colimatorul alora de 40.
HalbaSus
@J.Kw, asa e, in Romania caii putere sunt o chestiune de comfort si siguranta. Daca ai mai multi cai iti permti sa nu fii mereu concentrat si cu bucile stranse sa gasesti urmatoarea oportunitate de depasire, chiar daca ratezi una, la urmatoarea ii vei depasi pe toti si vei recupera sansa pierduta. Nu cred ca eram mult mai lent cu opelul vectra de 83 de cp decat sunt acum cu C320-ul de 224 cp... atata doar ca e mult mai comfortabil sa merg la fel de repede, iar daca chiar vreau pot sa merg muuult mai repede decat as fi putut merge cu opelul (dar asta e o chestiune de optiune, si absolut ilegala biggrin.gif)

P.S: Ar trebui sa facem un topic sticky pe toate ariile care sa se numeasca: "De ce trebuie sa ai un miliard de cai putere in Romania ?". Argumentele le livrez eu, have no fear.
James Kilowatt
Cu argumentele suntem toti de acord, nu cred ca isi mai pune cineva intrebari pe tema asta. Insa nu trebuie sa cadem nici in extrema ailalta, sa consideram ca daca avem sub 100CP trebuie musai sa ne taraim. Se poate trai si cu CP mai putini desi mai multi sunt mai buni biggrin.gif

Back on topic:
Cat e in Ro un 120i sau 120d, nou?
Sau o Kia ProCeed? Am vazut ca pe fastestlaps are timpi interesanti.
T u d o r
Stati ca nu e asa. Inteleg ca e masina familiei si nu a ta personala, nu Titi? In cazul asta reluam rationamentul, uitam de Clio RS (mama ta sigur n-ar vrea sa se rujeze in mers intr-o astfel de masina biggrin.gif). Pacat, eu i-as fi convins ca visul lor de deplasare pe sosea e totusi un RS dar treaca de la mine. Nu toti suntem asa de convingatori. laugh.gif

Deci un sedan de clasa medie. Deci diesel (aici am dubii, la cati km preconizezi ca va face masina nu se impune ca necesitate). Imaginea de marca inteleg ca nu conteaza daca ai luat in discutie cele doua modele.

Dar de ce Insignia? E o masina cu masa cat Mertzanul lui Halba dar cu motor cat Honda mea. Va fi mai lenta si mai gurmanda decat amandoua.

Daca vrei spatiu intreaba-l pe JK ce sa-ti iei. biggrin.gif Si daca ma gandesc bine poti sa-l intrebi si de motor ca stie el si ce e bun.

Mondeo nu e ok? E o masina buna, cu tinuta de drum excelenta si motorizari fiabile. In plus nu-si tine pretul prea bine asa ca ai putea gasi una ok cu banii aia. Mazda 6 e mai rigida dar ca toate japonezele e fiabila. Repet cu Honda Accord modelul nou, in Romania ii scade valoarea exponential. Toyota Avensis modelul actual e iarasi o varianta buna, sper ca nu esti setat pe germane cu orice pret.

LE: Cu argumentele te ajut si eu Halba. biggrin.gif
Titi1988
Passat CC la dotarile pe care le vreau eu ar fi cam la 22.000 euro la 30-40.000 km 2009... so mai trebuie sa astept un pic sa scada preturile.

@laurentiu te rog citeste cerintele sa nu mai fiu nevoit sa scriu ca am nevoie de spatiu=> pica lexusul si in legatura cu volvo prea vechi, motor prea mare si are automata!
@JK repet nu o sa fie masina mea personala, o sa fie a familiei mele. in legatura cu SH spune-mi ce masina se incadreaza in cerintele mele la 18.000 euro DDP???? si in elgatura cu superbul am zis citez "Skoda Superb este ok.... dar exteriorul nu ma incanta, masina pentru barbati +40 ani "

LE ma enervati!! nu pot sa citesc la fel de repede cum postati toti 36182451.gif laugh.gif

LE 2 nu imi trebuie diesel!!! era vorba de diesel pe insignia! atat, ca motoarele pe benzina is varza! eu vreau 1.8 tfsi sau tsi ( care ii corect?)
James Kilowatt
Scuze, am inteles aiurea. Insa daca aduni varstele iesiti la +40 biggrin.gif

Are dreptate Tudor, in cazul in care iei masina pentru familie sunt de acord cu el. Insa am asa o intuitiile care imi spune ca drumurile cu toata familia se vor rari incetisor....

Apropo, daca inca mai ai in calcul Octavia RS, insa te deranjeaza consumul, fa un calcul cu Octavia TSI. Prin tuning ajungi la aceeasi putere (e drept ca RS prin tuning ajunge si mai departe biggrin.gif) insa la TSI consumul poate fi foarte decent daca nu te dai la ea ca inecatul.

Passat CC e mai fara indoiala mai cool, insa intre un CC SH si o Octavia noua as prefera Octavia.
Titi1988
as alege CC-ul pentru lookul exterior, pentru interiorul elegant si spatios, pentru usile tip coupe, pentru manerele de la usi care sunt ca si la nissan. urasc manerele cum sunt la skoda sau la seatul leon.
m-am uitat la japoneze dar...nu ma impresioneaza. mazda 6 ii urata, la fel si noul avensis. accord-ul este ok dar nu se ridica la nivelul CC-ului
James Kilowatt
Pe mine m-ai zapacit, iti mai iei sau nu masina aia? Ba ziceai ca mai astepti CC-ul sa mai scada pretul, ba zici ca vrei musai CC biggrin.gif

Ai facut drivetest? Ai urcat pe toata lumea sa vezi daca incape? Sa stii ca nu e chiar atat de spatios. E OK, da' nu incape in el nationala de rugby.
laurentiu
Eu nu prea vad latura practica la CC. Ok, e un "coupe cu 4 usi", deci e mai spatios decat unul cu doua usi. Insa nu mai spatios decat un sedan... gandit mult si pentru spatiu biggrin.gif
T u d o r
Corect, daca tot vrei masina de familie uita-te la Passat simplu nu la CC.

Si crede-ma ca cineva caruia ii poate placea Insignia nu e calificat sa defineasca care masina e impresionanta si care nu. laugh.gif

Poate Accord nu e cea mai calificata pentru "familiala" dar Avensis cu siguranta e. Ar trebui sa iei showroomurile la rand, sa conduci tot, sa te urci in spate, sa faci configuratii. S-ar putea ca CC-ul sa-l elimini chiar tu daca te vei urca in spate. Eu am facut-o. smile.gif
DRAGOS
Am zis ca te sustin...eh, ceva nu se mai leaga biggrin.gif

Daca si interiorul de passat CC e elegant si spatios...zau asa! e un interior banal, prezent in absolut toata gama vw! il gasesti si la golf 6 pt jumatate din pret. Spatioasa? Nici pe departe, locuri din spate sunt mici si sunt doar 2 (are in talon doar 4 locuri). Daca o luai pentru tine intelegeam, dar pentru familie nu e buna deloc. Mi-as lua Passat CC pentru mine, dar doar daca as avea bani de unul cu DSG si 4x4, cu toate ca mi-ar lua ceva pana m-as obsinui cu interiorul ala de polo...ma rog, chestie de gusturi.

Mazda 6..urata? confused.gif

As indrazni sa spun ca accordul pe care il are Tudor se ridica cel putin la nivelul passat-ului CC. Ca sa nu mai spun ca e considerabil mai ieftin, arata foarte bine(ok, nu e un coupe cu 4 usi, dar ca look exterior e berlina mea favorita) si are un interior fabulos fata de CC. Incearca sa faci un drive-test, am cel putin 2 exemple de posesori ai accordului nou care inainte sa o cumpere erau siguri ca vor alta masina de clasa medie smile.gif

@laurentiu, care e cel mai lung drum pe care l-ai facut extraurban? Ai incercat vreodata sa pleci dimineata de la bucuresti pana la iasi(ca exemplu) si sa trebuiasca sa te intorci in aceeasi zi? Ala a fost un moment in care mi-a parut rau ca n-am cel putin 200cp smile.gif

Insignia chiar arata ok, dar are nevoie de cel putin 200 cp ca se miste decent. Cu 160cp diesel va fi rapida cam cat un logan 1.6 16v.

In legatura cu alesul masinii pt 20 ani...e discutabil. Avand in vedere ca merg destul de mult si ca sunt maniac apropo de greieri/zgomote/calitatea asamblarii, de zi cu zi o sa-mi iau o berlina sau un coupe mai mare. Dar e in plan si un S2000, just for fun!
laurentiu
Dragos, cel mai lung drum cu "bolidul" a fost Bucuresti-Severin si intors in aceasi zi. Si m-am descurcat. Evident, nu am facut pe regele soselelor si am constientizat mereu ce motor am sub capota. Am mers cu 50-60 in localitati, 90-100 in afara, 120-130 autostrada. Cred ca e suficient.
Titi, daca as fi in locul tau m-as uita si la Alfa 159. Poate ca nu ar fie ea "cea mai cea", dar cred ca macar pentru aspect ar merita sa faci un drive test. Vorba celorlalti, ce naiba, ai 20 de ani. teehee.gif
Otto73
QUOTE (Titi1988 @ Mar 19 2011, 05:14 PM) *
as alege CC-ul pentru lookul exterior, pentru interiorul elegant si spatios, pentru usile tip coupe, pentru manerele de la usi care sunt ca si la nissan.
mazda 6 ii urata, la fel si noul avensis. accord-ul este ok dar nu se ridica la nivelul CC-ului

Eu pot spune doar atat :
Cand te duci la "shopping" de masini tine ochii deschisi........................... banned.gif
RUE
au fost aproape 2 ani in care la 8 diminieata plecam din TM la Budapesta, ajungeam intre 12si 13 ora lor, munceam intre 6 si 8 ore si apoi ma intorceam in Timisoara (inca 300 km) in cursul noptii. aveam 26-27 de ani si era usor.
ce masina foloseam? Tico... uneori pe autostrada - 4 ore, uneori pe 5 (european) - 5-6 ore.
Depaseam tot ce prindeam pana la 110 la ora pe european si in localitati mergeam legal.
Deci se poate si cu o masina mica. NU vorbesc de siguranta.
Optiunile propuse sunt decente. Insignia e de imagine si nu de performanta. Din cate stiu e vorba de mare la exterior, mica la interior...
Si eu as agrea a6 de 2.0 tdi de ex in dauna fortei motorului dar pentru pret, taxe, siguranta, frumusete si optiuni oferite.
HalbaSus
Passatul CC e OK ca spatiu interior, singura problema e ca persoanele de peste 1.75 care stau in spate vor ajunge sa dea cu capul de luneta la fiecare denivelare... In mod surprinzator spatiul pentru genunchi (acolo unde se simte lipsa cea mai mare la majoritatea masinilor) este surprinzator de generos.
DRAGOS, sistemul tau de valori in domeniul interioarelor este afectat iremediabil, tu ai honda civic. Prin comparatie toate masinile au un interior plictisitor. Asta nu inseamna ca imi place in mod deosebit interiorul CC-ului, e ok, dar nu se ridica la nivelul exeriorului (cu exceptia scaunelor care imi plac). Oricum pt ce vrea titi nu exista compromis mai bun decat CC 1.8 TSI. Cat despre Insignia... c'mon... trecand peste aspect, ca aici cu totii suntem subiectivi, este o vaca grasa fara nicio valenta sportiva (cel putin la motorizarile normale, probabil ca OPC-urile sau motorizarile de top sunt cea mai sprintene).


AlexTM
QUOTE (DRAGOS @ Mar 20 2011, 01:28 AM) *
Mazda 6..urata? confused.gif

As indrazni sa spun ca accordul pe care il are Tudor se ridica cel putin la nivelul passat-ului CC.


Sa nu uitam ca frumusetea e un factor subiectiv. Daca cineva zice ca e urata, asa e. Nici tu n-o sa cumperi o masina doar pentru ca altuia i se pare frumoasa smile.gif
Titi1988
Passat simplu no way. nu-mi place pentru ca este foarte banal. vreau ceva diferit. M-am indreptat spre VAG pentru motorul 1.8 tfsi, care este perfect pentru mine la raportul putere/consum plus taxe mici.
Am zis ca in viata mea nu o sa-mi iau opel, dar insignia m-a luat pe nepregatite pentru ca este o masina la interior si exterior exact cum imi place mie dar gama de motorizari fac din ea un mare semn de intrebare. Nu mai am 19 ani sa se gandeasca ai mei ca am pitici pe creier si o sa conduc ca un nebun ( de aia au luat 1.6 pe nissan).
CC-ul mi se pare elegant, ii mareee, ii lunggg parerea mea este ca as arata ciudat sa cobor dintr-un Renault Clio spre exemplu. In legatura cu spatiul interior o sa ma conving cand o sa ma duc sa ma urc in el la reprezentanta.,, sper sa aiba. Cele 4 locuri nu ma deranjeaza, nici in nissan mai mult de 4 persoane nu lasam eu. Calatoriile in familie o sa scada intradevar dar o sa am nevoie de un grand tourer pentru drumuri mai lungi prin Romania, facem case in mare parte in jurul Bucurestiului..
Sunt dispus sa astept mult pana gasesc masina perfecta, am invatat din experienta leonului ca masinile bune nu sunt ieftine...si ca sunt foarte multi samsari dar ma bazez ca proprietarii CC-urilor sunt oameni mai seriosi ca este vorba despre o masna care a costat peste 30.000 euro de noua..

@Dragos Sa incep iar ca mi se pare foarte frumos X6?sa vezi cum fac depaseste topicul 10 pagini 36182451.gif

PS nu ma grabesc sa cumpar nicio masina, toate optiunile se iau in considerare. merg sa vad si accordul whistling.gif
James Kilowatt
Accordul are spatiu interior mai mic decat Civicul. Pare imposibil, insa asa e...

Sa stii ca e tare greu sa gasesti masina perfecta. Mai ales daca ai buget strans... Trebuie sa te hotarasti la care din caracteristici poti face compromisuri. De exemplu, eu n-as face compromis pentru o masina noua, mai ales daca e "de servici" si nu vrei sa stea imobilizata prin service.
DORU
QUOTE (James Kilowatt @ Mar 20 2011, 11:07 AM) *
...eu n-as face compromis pentru o masina noua, mai ales daca e "de servici" si nu vrei sa stea imobilizata prin service.


Parca era vorba de masina de familie, nu de servici... Oricum dpmdv o masina noua iese cu totul din discutie: prea putin fiabile, scumpe, isi pierd rapid valoarea pe piata...
Titi1988
QUOTE (DORU @ Mar 20 2011, 09:13 AM) *
Oricum dpmdv o masina noua iese cu totul din discutie: prea putin fiabile, scumpe, isi pierd rapid valoarea pe piata...


alea sunt cele 2 probleme majore care ma fac sa renunt la masina noua.
xamez
banii de pasat cc nu iti ajung m-am uitat pe toate site-urile de la 22 mii in sus ,la sigur ai varianta asta http://www.autovit.ro/opel-insignia-C17703780.html. thumbsup.gif
AlexTM
Tu de fapt ai lua Insignia si vrei incurajari de la noi.
James Kilowatt
Omu' a spus ca vrea sa o cruisereasca pe unde are santiere in lucru. In cazul asta, nu vrei o masina hartanita, nu iti permiti sa o tii imobilizata. Eu am facut 3 ani de naveta cate 200km/zi si e foarte foarte naspa cand ai o problema.

Nici nu e nevoie sa fie o problema mare, poate fi si una minora, ca tot pierzi doua jumatati de zi: prima cand mergi sa vezi ce are, si a doua dupa ce vine sonda lambda si te duci s-o schimbi (orice problema ar avea masina, mecanicii in primul rand schimba sonda lambda si dupa aia mai vad ei biggrin.gif)

Parerea lui Doru despre masinile noi e interesanta, insa in cazul de fata, tot nu se aplica, intrucat oricum Titi vrea masina aprox din 2009, cf teoriei lui Doru ar trebui cautata una de prin 2005... Daca tot e sa iei una proasta, macar sa fie proasta si noua, nu proasta si deja hartanita de altu'...

Daca e doar o masina "de duminica", atunci e alta discutie.
laurentiu
CITAT(Titi1988 @ Mar 20 2011, 04:59 AM) *
Sunt dispus sa astept mult pana gasesc masina perfecta, am invatat din experienta leonului ca masinile bune nu sunt ieftine...si ca sunt foarte multi samsari dar ma bazez ca proprietarii CC-urilor sunt oameni mai seriosi ca este vorba despre o masna care a costat peste 30.000 euro de noua..


Parerea mea este sa nu te bazezi neaparat pe asta, pentru ca samsarii vand si masini scumpe. In plus au o slabiciune pentru Mercedes, Audi, BMW si VW.
DRAGOS
QUOTE (AlexTM @ Mar 20 2011, 10:20 AM) *
QUOTE (DRAGOS @ Mar 20 2011, 01:28 AM) *
Mazda 6..urata? confused.gif

As indrazni sa spun ca accordul pe care il are Tudor se ridica cel putin la nivelul passat-ului CC.


Sa nu uitam ca frumusetea e un factor subiectiv. Daca cineva zice ca e urata, asa e. Nici tu n-o sa cumperi o masina doar pentru ca altuia i se pare frumoasa smile.gif

Nu i-am dat in cap pt asta, eram doar surprins smile.gif Plus ca a scris mai jos ca ii place X6, deci e clar ca avem o problema biggrin.gif

QUOTE (James Kilowatt @ Mar 20 2011, 11:07 AM) *
Accordul are spatiu interior mai mic decat Civicul. Pare imposibil, insa asa e...

Vorbim de spatiul interior din spate, in fata accordul e mai mare, cu tot cu scaunele mult mai masive care fura din spatiu. In plus, iti spun eu de ce e asa: la civic au facut un artificiu ca sa para mare in spate, au scurtat bancheta si au pus spatarul aproape la 90 grade fata de bancheta. Chiar daca ai mai mult spatiu, la un drum lung nu vei sta la fel de bine ca in accord. Eu am stat in spate in masina mea vreo ~15km maxim si deja incepuse sa ma doara spatele. Spatiul in civic doar pare mai mare, dar cand le compari cu adevarat in acccord stai de 10 ori mai bine.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.