Toyota Aygo |
This topic is about Toyota Aygo, the author, lucian14, wrote about: QUOTE(DAN) QUOTE(bebelacus92825) totusi si nici astia nu cistiga mult de pe urma ei In sfarsit aud si eu pe cineva constient de faptul ca un dealer nu ... To read more just scroll down
Toyota Aygo |
Sep 27 2007, 07:08 PM
Post
#61
|
|
specialist Group: Membri Posts: 837 Joined: 7-March 04 From: Bucuresti Member No.: 22.113 |
QUOTE(DAN) QUOTE(bebelacus92825) totusi si nici astia nu cistiga mult de pe urma ei
In sfarsit aud si eu pe cineva constient de faptul ca un dealer nu castiga "miliarde" de pe urma unei masini si sa vina sa ceara discount pentru o masina, mai mare decat marja dealerului respectiv.... Hai ca vio si danutz sunt simpatici...daca ii asculti baietii astia mor de foame. Ma mir ca mai tin deschise reprezentantele dealerii astia amarati Doarau cheltuieli lunare de mii sau chiar zeci de mii de euro. Am cunostinte care s-au lasat de meseria asta si s-au facut profesori ca acolo se castiga mai bine ! Fratilor hai sa nu o dam in ridicol...Ticalosii de greci, sistemul, arbitrul, natura si oricine e de vina...numai noi suntem cei mai corecti, cinstiti, altruisti oameni din lume. Bebelacus ai auzit de factura de discount financiar? Poate ne explica Vio ce e aia? -------------------- Feritzi-va de cei saraci cu duhul!
|
|
|
Sep 27 2007, 07:47 PM
Post
#62
|
|
Warp Member Group: Membri de onoare Posts: 4.752 Joined: 9-May 03 From: Bucuresti Member No.: 12.270 |
back end rebate-uri, over commission fees, marketing funds... mai zic?
toate astea se pot factura pe facturi de discount in cazul in care un dealer vrea sa vanda o masina sub pretul de achizitie (dupa cum stiti este interzis sa vinzi un produs sub pretul de achizitie in afara cazului de oferta de reducere de pret, caz in care e o gramada de birocratie de facut). se poate si ca aceste prime, bonusuri sa nu fie pe facturi de discount, tinand cont ca in 99.9% din cazuri nu se da discount mai mare de marginul real obtinut. insa, nici un dealership nu se dezvolta cu adevarat pana nu are linie de service. din serviciile de service, adaosul mare de la piese de schimb, de acolo vine grosul banilor. da, mi-ar place ca dealerii sa creasca, sa ofere servicii extra, de top, dar sint si alaturi de clientii care cer un pret mai bun pentru produsul dorit. e economie de piata, ce naiba. daca nu poti diferenta doi dealeri prin prisma serviciilor, aftersales, etc, macar pretul sa fie un motiv de achizitie -------------------- |
|
|
Sep 27 2007, 09:52 PM
Post
#63
|
|
ZEUS Group: Membri Posts: 5.581 Joined: 9-March 06 From: Bucuresti Member No.: 70.400 |
Lucian nush de ce ai tu impresia ca io lucrez sau ma pricep la vanzari auto ... stiu decat ca cei din Gretzia fanariota dicteaza la noi ce si cum inca ....
cum zici si tu mashina costa la poarta fabricii brut cam cu 50 poate 60 % din pretul final de vanzare , dar gandeste te cat se chetuie pt matritze , pt retehnologizare si tot ce tine de o mashina , ca aia nu apare asa , face toyota un nou tip de ovul si spermatozoid ii pune la fecundat intr-o fabrica si apar toyotitze ..... ei tre sa isi acopere si astea , Toyota merge pe calitate si fibilitate f mare la pretz minim , de aici este aceasta reticientza la acordarea de discount. eu am avut 3% pt am platit cash si cu banu jos pe langa astia pot sa zic ca m am scos enorm cu reviziile moca care pana acum au mai salvat inca 400 de euro si or sa mai fie inca vreo 250 . deci daca fac un total mi au oferit f mult discount . ca nu i am simtit direct ci indirect tot aia este ca la mom achizitionarii aveam banii aia oricum , asa dupa cand stii ca te duci fara sa platesti parca e ceva mai relaxant nu ?! -------------------- daca as fi cel mai sarac om mi-as lua Skoda sau VW . asa imi permit cel putin un Logan.
|
|
|
Sep 27 2007, 10:31 PM
Post
#64
|
|
specialist Group: Membri Posts: 837 Joined: 7-March 04 From: Bucuresti Member No.: 22.113 |
-------------------- Feritzi-va de cei saraci cu duhul!
|
|
|
Oct 24 2007, 02:08 AM
Post
#65
|
|
Alergator de viteza Group: Membri Posts: 3.371 Joined: 19-September 05 From: Craiova Member No.: 56.143 |
Sau e unic model fiind fabricat de Toyota-Citroen-Peugeot? Ma bate gandul sa iau unul in primavara. -------------------- |
|
|
Dec 9 2007, 01:58 AM
Post
#66
|
|
pilot Group: Membri Posts: 384 Joined: 20-November 06 From: pe drum Member No.: 92.818 |
salutare, din nou.
treaba e hotarita. nevasta-mea s-a hotarit in cele din urma sa ia un Aygo rosu M/M, 5 usi. masina va veni prin februarie, cred, sper. din ce mi-a spus, discount 2.5% plus covorase cauciuc, sintem si la 2-a masina luata de la ei. din cauza termenului lung de livrare se razgindise si se uita deja spre fiat 500 asta nou dar nu aparusera preturi dar e de asteptat sa fie scump. i-am explicat ca are doar 3 usi si s-a mai dezumflat. multumiri lui Dan din Iasi pt ajutorul oferit. Oferta la fel de buna, dar cu ridicarea masinii din Bucuresti. insa prin februarie fiind plecat din tara, iar nevasta-mea gravida, acum in 3 luni, nu a mai avut chef sa bata drumul. nu am reusit sa ma dau cu aygo m/m ca sa-mi fac vreo idee, nici macar cu yaris m/m. mai sint posesori care pot spune cite ceva? pe la dealeri daca te duci si intrebi daca a avut ceva probleme, desigur ca toti iti spun ca pina acum nu a venit nimeni. pacat ca nu au si un rosu metalizat pt masina asta. This post has been edited by bebelacus92825: Dec 9 2007, 02:00 AM -------------------- Avensis 2.0 D-4D
Aygo 1.0 M/M |
|
|
Dec 11 2007, 09:22 PM
Post
#67
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 11-December 07 Member No.: 115.776 |
nu am reusit sa ma dau cu aygo m/m ca sa-mi fac vreo idee, nici macar cu yaris m/m. mai sint posesori care pot spune cite ceva? pe la dealeri daca te duci si intrebi daca a avut ceva probleme, desigur ca toti iti spun ca pina acum nu a venit nimeni. pacat ca nu au si un rosu metalizat pt masina asta. [/quote] Eu am un Aygo de 1 an si 13500km.Am cumparat-o cu 9000km din Germania de 3 luni..Pot spune ca masine este OK pentru categoria ei si nivelul de pret.Eu o folosesc si la drmuri mai lungi (150 - 300 km) destul de des + oras tot timpul.Are suspensii bune,putin cam tari dar mie imi place exact asa,directie exacta cu bun feedback,frane neasteptat de puternice ABS+EBD standard la Aygo,pentru 4 oameni este loc suficient daca nu sunt "extralarge" in fata se sta chiar bine,dar portbagajul este cam micut.Consum mediu cam de 5.6 l/100km.Per total eu sunt foarte multumit de masina,cu toate ca mai am una mare (C5,2.2 HDI Exclusive ,automatic) prefer de multe ori sa merg cu asta mica.Cei care vor alege un aygo nu cred ca vor regreta,este ideal pentru tineri sau ca a doua masina in familie. |
|
|
Dec 13 2007, 10:38 PM
Post
#68
|
|
pilot Group: Membri Posts: 384 Joined: 20-November 06 From: pe drum Member No.: 92.818 |
multzam de informatii; chiar azi am pus mina pe un aygo m/m si l-am testat. concluziile sint la clubtoyota pe topicul de aygo si mi-e lene acum sa mai tastez din nou.
masina mi-a placut foarte mult cu m/m si am ramas sa o comand. -------------------- Avensis 2.0 D-4D
Aygo 1.0 M/M |
|
|
Dec 14 2007, 12:07 AM
Post
#69
|
|
ZEUS Group: Membri Posts: 5.581 Joined: 9-March 06 From: Bucuresti Member No.: 70.400 |
multzam de informatii; chiar azi am pus mina pe un aygo m/m si l-am testat. concluziile sint la clubtoyota pe topicul de aygo si mi-e lene acum sa mai tastez din nou. masina mi-a placut foarte mult cu m/m si am ramas sa o comand. copy / paste . copy / paste... sti doar ca Dark Side nu poate fi accesat de oricune in fine sa o pedalezi sanatos si sa fie intr un ceas bun -------------------- daca as fi cel mai sarac om mi-as lua Skoda sau VW . asa imi permit cel putin un Logan.
|
|
|
Dec 30 2007, 05:30 PM
Post
#70
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 212 Joined: 19-April 06 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 73.992 |
multzam de informatii; chiar azi am pus mina pe un aygo m/m si l-am testat. concluziile sint la clubtoyota pe topicul de aygo si mi-e lene acum sa mai tastez din nou. masina mi-a placut foarte mult cu m/m si am ramas sa o comand. copy / paste . copy / paste... sti doar ca Dark Side nu poate fi accesat de oricune in fine sa o pedalezi sanatos si sa fie intr un ceas bun Era intradevar interesant un copy paste... -------------------- |
|
|
Jan 4 2008, 04:05 PM
Post
#71
|
|
pilot Group: Membri Posts: 384 Joined: 20-November 06 From: pe drum Member No.: 92.818 |
mda, era bne dar cin am vrut sa fac asta am vazut ca forumul s-a desfiintat.
ma rog, masina mi-a placut foarte tare cum se misca. m-au lasata sa-mi fac de cap cu ea vreo 15 km. suspensile sint excelente mai ales pt o masinuta de talia asta, la confort si dinamica sta foarte bine. directia este de asemenea excelenta, iar volanul are o forma si o priza la fel, plus materialul din care e facut, iti face placere sa-l tii in maini. finisaje ok, bordul este char ok si mai bine lucrat si placut privirii/aingerii edcit masini sin clasa imediar superioara. in mers: nu am avut nici o problema cu modul in care functioneaza cutia. trage foarte bine daca o calci si fara intarziere sau cel putin nu ceva foarte sesizabil. cred ca tot cam atit iti ia sa retrogradezi daca vrei sa cmpari cu o cutie manuala. exista kick-down si sesimte acea bariera l a pedala, ceva ca un click, o anume rezistenta pe care trebuie sa o nvingi cind bagi pedala la blana. urca in ture ceva de speriat, in viteza a 2-a cred ca aveam vreo 70-80- km/h si acul aproape la rosu cind a schimbat in a 3-a daca accelerezi tare, sa zicem in a 2-a si ridici piciorul de pe acceleratie, iti va trece direct in a 5-a daca esti la o viteza convenabila. in modul manual raspunde la fel de bine, trebuie doar sa ridici piciorul de pe acce;leratie cind schimbi viteza. spre deosebire de cutia dsg la care puteam schimba vitezele cu pedala la fund, in modul manual. eram chiar stresat ca va fi aiurea, ca raspunde aiurea dar per total, mi-a placut mult. trebuie sa vina zilele astea. eu sint in korea pt o luna de zile dar a comandat-o nevasta si astept sa-mi spuan cum se prezinta. oricum, o critica mai profunda i vo face dupa vreo 2-3 luni, timp in care ma voi confrunta cu amjoritatea situatiilor posibile in trafic real si nu doar in 15 km de teste. -------------------- Avensis 2.0 D-4D
Aygo 1.0 M/M |
|
|
Jan 15 2008, 10:48 AM
Post
#72
|
|
pilot Group: Membri Posts: 384 Joined: 20-November 06 From: pe drum Member No.: 92.818 |
Uraaaaaaaa! a venit masinutza!
Aygo rosu 1.0 m/m. din pacate nu sint acasa si nu m-am dat cu ea. a fost nevasta-mea si a luat-o dar nu am apucat sa vorbesc cu ea, sa-mi impartaseasca impresii. vin abia peste o luna. insa voi incerca sa postez ce spune ea. insa cred ca o voi lasa pe ea cu avensisul -------------------- Avensis 2.0 D-4D
Aygo 1.0 M/M |
|
|
Jan 15 2008, 10:55 AM
Post
#73
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.659 Joined: 7-January 08 From: Bucuresti Member No.: 115.994 |
O familie modernã...
-------------------- |
|
|
Jan 15 2008, 09:41 PM
Post
#74
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.274 Joined: 9-February 06 From: Between VT & MA Member No.: 67.555 |
Uraaaaaaaa! a venit masinutza! Aygo rosu 1.0 m/m. din pacate nu sint acasa si nu m-am dat cu ea. a fost nevasta-mea si a luat-o dar nu am apucat sa vorbesc cu ea, sa-mi impartaseasca impresii. vin abia peste o luna. insa voi incerca sa postez ce spune ea. insa cred ca o voi lasa pe ea cu avensisul In oras e o adevarata binefacere o masina mica. Se reduc la jumatate nervii si timpul. Garantat. Inseamna ca va fi ca si la mine:masina mica in oras, "camionul" pentru afara. This post has been edited by M A R I A N: Jan 15 2008, 09:42 PM -------------------- Toyota Prius
Subaru Legacy 2016 Subaru Outback 2015 |
|
|
Jan 15 2008, 10:28 PM
Post
#75
|
|
ZEUS Group: Membri Posts: 5.581 Joined: 9-March 06 From: Bucuresti Member No.: 70.400 |
Uraaaaaaaa! a venit masinutza! Aygo rosu 1.0 m/m. din pacate nu sint acasa si nu m-am dat cu ea. a fost nevasta-mea si a luat-o dar nu am apucat sa vorbesc cu ea, sa-mi impartaseasca impresii. vin abia peste o luna. insa voi incerca sa postez ce spune ea. insa cred ca o voi lasa pe ea cu avensisul In oras e o adevarata binefacere o masina mica. Se reduc la jumatate nervii si timpul. Garantat. Inseamna ca va fi ca si la mine:masina mica in oras, "camionul" pentru afara. in bucuresti nici cu motoru nu te mai strecori mai deloc .. asa pe ici pe colo ... pt buc mashina e cam .... asa pt masochisti ca sa zic .. -------------------- daca as fi cel mai sarac om mi-as lua Skoda sau VW . asa imi permit cel putin un Logan.
|
|
|
Jan 18 2008, 05:40 PM
Post
#76
|
|
pilot Group: Membri Posts: 384 Joined: 20-November 06 From: pe drum Member No.: 92.818 |
dupa cum va spuneam, nevasta-mea a fost sa ridice masina, a vrut covorase de cauciuc dar se pare ca nu exista covorase originale, au doar textile. oare chiar nu exista la reprezentanta covorase originale de cauciuc?
in rest, deocmdata, doar de bine. ii place, se misca bine multumire maxima, doar ca nu prea am intrat in detalii -------------------- Avensis 2.0 D-4D
Aygo 1.0 M/M |
|
|
Jan 19 2008, 10:37 PM
Post
#77
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 7 Joined: 19-January 08 Member No.: 116.117 |
Trebuie sa-mi vina o Toyota Aygo, in februarie, sper si as vrea sa ii pun jante de aliaj mai mari. De la dealer mi s-a spus ca nu de pot oferi optionale insa as vrea sa le trec si in talon (mai am o Skoda Octavia II cu 3 dimensiuni de pneuri in talon). Imi poti oferi un sfat? De unde se pot achizitiona, ce dimensiuni merg, ce trebuie facut? Multumesc. |
|
|
Jan 20 2008, 10:20 AM
Post
#78
|
|
pilot Group: Membri Posts: 384 Joined: 20-November 06 From: pe drum Member No.: 92.818 |
salut gabialbici. uite si aici indicatiile englezilor. iti poti schimba dimensiunile dupa cum urmeaza mai os, fara a-ti modifica suspensia sau caroseria. ai grija daca iei si jante noi sa aiba aelasi nr de rezoane si sa se potriveasca la pozitionare si dimensiune
What changes can I make to wheel sizes ? The standard wheels are 14 inch and are supplied with 155/65/14 tyres. You can change to 13, 15 or 16 inch wheels without modifying the bodywork. If you want to keep the standard 14 inch wheels but have wider tyres you can fit 185/55/14, this change will mean that when your are travelling at an indicated 70 mph you will actually be moving at 70.25 mph. You can also fit 195/50/14 tyres and at an indicated 70 mph you will actually be moving at 69.18 mph. When changing wheel and tyre sizes there are 7 considerations. 1. The wheel size. 2. The wheel width. 3. The ET (offset - how far the wheel will stick out from the body work). 4. PCD (pitch circle diameter) the size in mm of a circle drawn through the centre of you wheel bolts. 5. The number of studs (bolts). 6. Tyre size. 7. The impact the changes will have on your speedometer (indicated) readings vs actual speed. For 15 inch wheels you will need to buy rim (wheel) size 15x6.5 ET 37 PCD 4/100. In order to maintain the accuracy of the speedometer with this increased size you will need to put 195/45/15 tyres on. This change will mean that when you are travelling at an indicated 70 mph you will actually be moving at 69.92 mph. Alternatively for 15 inch wheels you can fit 175/50/15 tyres however this choice is limited to just 2 tyre manufacturers as this size is not very common. This change will mean that when you are travelling at an indicated 70 mph you will actually be moving at 69.86 mph. For 16 inch wheels you will need to buy rim (wheel) size 16x6.5 ET 37 PCD 4/100. In order to maintain the accuracy of the speedometer with this increased size you will need to put 195/40/16 tyres on. This change will mean that when you are travelling at an indicated 70 mph you will actually be moving at 70.67 mph. The recommended tyre fitments are therefore 13" 155/70/13, 14" 165/60/14, 15" 195/45/15 and 16" 195/40/16. All wheels are offset 35 – 45 and bore 54.1. Offset 37 is ideal. A handy on line tyre calculator can be found HERE. What are the correct tyre pressures ? For standard size 155/65/R14 Petrol driving under 100 mph (160 kmh) front and rear 32 PSI (2.2 bar) Petrol driving over 100 mph (160 kmh) front and rear 34 PSI (2.3 bar) Diesel driving under 100 mph (160 kmh) front 35 PSI (2.4 bar) and rear 32 PSI (2.2 bar) Diesel driving over 100 mph (160 kmh) front 35 PSI (2.4 bar) and rear 34 PSI (2.3 bar) The standard tyres supplied new with the Aygo in the UK are 'Continental EcoContact 3' T rated (for speeds up to 118 mph). The same tyre is fitted to the spare on a steel wheel. If you want to keep OEM tyres they are widely available for around £30 delivered or about £55 balanced, new valve, fitted and old tyre disposed. Try HERE for latest prices. -------------------- Avensis 2.0 D-4D
Aygo 1.0 M/M |
|
|
Jan 20 2008, 12:57 PM
Post
#79
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 7 Joined: 19-January 08 Member No.: 116.117 |
salut gabialbici. uite si aici indicatiile englezilor. iti poti schimba dimensiunile dupa cum urmeaza mai os, fara a-ti modifica suspensia sau caroseria. ai grija daca iei si jante noi sa aiba aelasi nr de rezoane si sa se potriveasca la pozitionare si dimensiune What changes can I make to wheel sizes ? The standard wheels are 14 inch and are supplied with 155/65/14 tyres. You can change to 13, 15 or 16 inch wheels without modifying the bodywork. If you want to keep the standard 14 inch wheels but have wider tyres you can fit 185/55/14, this change will mean that when your are travelling at an indicated 70 mph you will actually be moving at 70.25 mph. You can also fit 195/50/14 tyres and at an indicated 70 mph you will actually be moving at 69.18 mph. When changing wheel and tyre sizes there are 7 considerations. 1. The wheel size. 2. The wheel width. 3. The ET (offset - how far the wheel will stick out from the body work). 4. PCD (pitch circle diameter) the size in mm of a circle drawn through the centre of you wheel bolts. 5. The number of studs (bolts). 6. Tyre size. 7. The impact the changes will have on your speedometer (indicated) readings vs actual speed. For 15 inch wheels you will need to buy rim (wheel) size 15x6.5 ET 37 PCD 4/100. In order to maintain the accuracy of the speedometer with this increased size you will need to put 195/45/15 tyres on. This change will mean that when you are travelling at an indicated 70 mph you will actually be moving at 69.92 mph. Alternatively for 15 inch wheels you can fit 175/50/15 tyres however this choice is limited to just 2 tyre manufacturers as this size is not very common. This change will mean that when you are travelling at an indicated 70 mph you will actually be moving at 69.86 mph. For 16 inch wheels you will need to buy rim (wheel) size 16x6.5 ET 37 PCD 4/100. In order to maintain the accuracy of the speedometer with this increased size you will need to put 195/40/16 tyres on. This change will mean that when you are travelling at an indicated 70 mph you will actually be moving at 70.67 mph. The recommended tyre fitments are therefore 13" 155/70/13, 14" 165/60/14, 15" 195/45/15 and 16" 195/40/16. All wheels are offset 35 – 45 and bore 54.1. Offset 37 is ideal. A handy on line tyre calculator can be found HERE. What are the correct tyre pressures ? For standard size 155/65/R14 Petrol driving under 100 mph (160 kmh) front and rear 32 PSI (2.2 bar) Petrol driving over 100 mph (160 kmh) front and rear 34 PSI (2.3 bar) Diesel driving under 100 mph (160 kmh) front 35 PSI (2.4 bar) and rear 32 PSI (2.2 bar) Diesel driving over 100 mph (160 kmh) front 35 PSI (2.4 bar) and rear 34 PSI (2.3 bar) The standard tyres supplied new with the Aygo in the UK are 'Continental EcoContact 3' T rated (for speeds up to 118 mph). The same tyre is fitted to the spare on a steel wheel. If you want to keep OEM tyres they are widely available for around £30 delivered or about £55 balanced, new valve, fitted and old tyre disposed. Try HERE for latest prices. Multumesc! |
|
|
Jan 26 2008, 11:39 AM
Post
#80
|
|
pilot Group: Membri Posts: 384 Joined: 20-November 06 From: pe drum Member No.: 92.818 |
o intebare pt cei care conduc cu cutie M/M si nu numai.
stiu ca trebuie bagat in N atunci cind stationezi mai mult, sa zicem semafoare, coloana etc. si nu se recomanda a se sta in E si cu piciorul pe frina. intrebarea: se poate sta cu piciorul pe frina cind cutia este pusa pe N si masina stationeaza cu motorul pornit? sau daca stai cu piciorul pe frina, motorul fiind pornit, ambreiajul este cuplat, cu toate ca pozitia cutiei este N? este necesar in cazul acesta sa nu calci frina ci sa folosesti doar frina de mina? -------------------- Avensis 2.0 D-4D
Aygo 1.0 M/M |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 7th May 2024 - 09:13 AM |