Impresii Swift motor 1.5 versus 1.3 si altele |
This topic is about Impresii Swift motor 1.5 versus 1.3 si altele, the author, Lucian107416, wrote about: QUOTE(coco102888) Am citit pe forum de faza cu fabricatul in 2006 si am intrebat special la semnarea contractului. Mi s-a spus clar ca e fabricata 200 ... To read more just scroll down
Impresii Swift motor 1.5 versus 1.3 si altele |
Jun 21 2007, 05:34 PM
Post
#21
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.042 Joined: 1-June 07 From: Bucuresti Member No.: 107.409 |
QUOTE(coco102888) Am citit pe forum de faza cu fabricatul in 2006 si am intrebat special la semnarea contractului. Mi s-a spus clar ca e fabricata 2007. Daca nu e asa am un prim motiv de enervare....O sa mai intreb o data. Sper sa nu fie adevarat :evil: Nu ca ar fi grav, dar nu e corect. :furios:
Mie mi s-a spus ca e din 2007 si este din 2007. Catalin, ce garantie ai ca ti se va face buy-back la pretul pe care l-ai spus? Ai ceva scris? Eu unul sunt mai neincrezator din fire, dar poate totusi... Ar fi o pata pe obrazul lor sa nu se tina de cuvant, insa daca n-ai nimic scris n-ai argumente intr-o disputa juridica. |
|
|
Jun 22 2007, 12:31 AM
Post
#22
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 158 Joined: 14-April 07 From: Oradea Member No.: 103.979 |
Am o intelegere facuta in scris in 3 exemplare, semnata si stampilata. In plus sunt in relatii bune cu dealerul. Va dati seama ca daca nu se facea intelegerea respectiva, refuzam masina... Inteleg ca masina ta e din 2007, ce model e? GLX sau GS? In cazul in care e GS, e din seria noua cu climatizare automata sau tot cu AC manual?
-------------------- Saab 9-3 ARC 1.9 TiD 150 HP |
|
|
Jun 22 2007, 06:22 PM
Post
#23
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.042 Joined: 1-June 07 From: Bucuresti Member No.: 107.409 |
QUOTE(Catalin103986) Am o intelegere facuta in scris in 3 exemplare, semnata si stampilata. In plus sunt in relatii bune cu dealerul. Va dati seama ca daca nu se facea intelegerea respectiva, refuzam masina... Inteleg ca masina ta e din 2007, ce model e? GLX sau GS? In cazul in care e GS, e din seria noua cu climatizare automata sau tot cu AC manual?
1.5 GS. AC. In schimb are incalzire in scaune in plus fata de dotarile anuntate initial. Nu stiu daca toate GS-urile au asta, sau doar modelele din promotia masinii mele. Oricum, probabil cele noi vor avea. Referitor la tunning, eu sigur nu mi-as pune turbina. Sasiul nu e sport si nu stiu cum s-ar descurca cu atata putere suplimentara. Chip-uri am vazut pe net si-ti dau 115 cp la motorul 1.5, plus, mai important cuplu. nu mai stiu valoarea exacta. Parca era 147Nm, dar nu sunt sigur. Oricum, pana imi voi tuna eu masina se mai schimba multe, ca la garantie nici vorba sa renunt. |
|
|
Jun 24 2007, 07:54 PM
Post
#24
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 158 Joined: 14-April 07 From: Oradea Member No.: 103.979 |
-------------------- Saab 9-3 ARC 1.9 TiD 150 HP |
|
|
Jun 26 2007, 11:26 AM
Post
#25
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.042 Joined: 1-June 07 From: Bucuresti Member No.: 107.409 |
Oricum, atentie mare la borduri cei cu Swift. A atins USOR sotia o bordura cu partea inferioara si a trebuit schimbat spoilerul. Fixarea mastii este o solutie extrem de proasta. Are niste urechiuse care se rup imediat, asa ca atentie maxima. Revenind la drum, putine masini au avut ritmul meu si alea erau cateva clase deasupra. Motorului ii place turat, trage bine, dar pentru un ritm alert trebuie sa te joci destul de mult cu cutia de viteze. Oricum, satisfactia depaseste cu muuuuult efortul. Practic, am plecat obosit din Bucuresti si am ajuns mai odihnit in Sibiu. Imi place masina si tot asta as alege. N-as renunta la nici un CP sau Nm. De fapt, as mai vrea cateva zeci din fiecare:). Tinuta de drum este excelenta, dar din pacate Valea Oltului a fost destul de aglomerata si jn-am putut sa merg la limita. am prins 150km/h pe o scurta portiune, dar n-am putut ataca multe viraje la limita. Daca ma gandesc bine, cea mai placuta parte a drumului a fost Dealul Negru. Mie oricum, nu viteza imi place, ci virajele de viteza mica luate la limita. Cert este ca n-am prea reusit sa iau multe la limita(punctul de rupere a aderentei), de unde deduc ca masina mai are rezerve importante de explorat la tinuta. A stat ca pe sine majoritatea timpului. Din pacate nu e masina mea de zi cu zi si va trebui sa ma mai obisnuiesc cu ea, ca doar n-o sa ma bag ca prostu'n prapastie. Parti negative : am observat ca e destul de greu sa mergi constant cu 40km/h in coloana. E destul de greu de dozat acceleratia. In oras nu am observat niciodata asta. Tico parea o masina foarte confortabila si usor de condus in comparatie cu fosta masina : Skoda Favorit. Acum am senzatia ca trebuie sa ma lupt cu el sa ia un viraj. Parca m-am intors in epoca de piatra |
|
|
Jul 16 2007, 05:49 PM
Post
#26
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.042 Joined: 1-June 07 From: Bucuresti Member No.: 107.409 |
Se simte clar cand intre VVT-ul pe motorul de 1.5. La 1.3 nu e cazul deoarece nu are VVT(pe Swift. pe Ignis are). Mie nu-mi place cand intra vvt-ul in functiune( dupa ce a intrat, da). Zvac-ul imi distrage atentia de fiecare data. Pur si simplu nu-mi place(chestiune de gust. cu turbo ma plangeam si mai mult probabil).
Alte observatii: intre 30-40km/h in a doua ai sub 3000rot/min. Daca vrei o depasire rapida, trebuie sa schimbi in treapta I-a(duce pana la aproximativ 55-60km/h). In a II-a ajunge pana la circa 100km/h. Putin diferit fata de masinile pe care le-am mai condus. |
|
|
Jul 17 2007, 10:12 AM
Post
#27
|
|
novice Group: Membri Posts: 23 Joined: 1-July 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 109.373 |
Se simte intr-adevar VVT-ul. Cel mai mult in treptele II si III, asta e partea care imi place cel mai mult cand accelerez: mentinand pedala apasata la un unghi constant, la o anumita turatie simti un soc de cuplu si masina incepe sa ia viteza tare de tot. E aproape, intr-adevar, ca la cele cu turbina, mai putin fasaitul- pe care insa il poti imita din buze.
-------------------- Swift 1.5GS 5u Grey
|
|
|
Jul 30 2007, 05:01 PM
Post
#28
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 158 Joined: 14-April 07 From: Oradea Member No.: 103.979 |
Am implinit 4900 Km... Masina asta a fost facuta pentru oameni ca mine! Sunt ingrozitor de multumit de ea! Depaseste tot ce misca... Apropo, voua cum va consuma? La mine pe BC consuma ca in carte in oras, in afara insa consuma cam 6. Iar consumul real se pare ca e cam cu 0,3L mai mult fata de ce afisaza BC-ul. In medie ia intre 6,7 si 7,6, in functie de raportul oras/afara. In oras am reusit sa scot maxim 9,5 din plin in plin, dar asta asa ca la concurs .
-------------------- Saab 9-3 ARC 1.9 TiD 150 HP |
|
|
Jul 31 2007, 08:56 AM
Post
#29
|
|
novice Group: Membri Posts: 23 Joined: 1-July 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 109.373 |
Mie imi consuma in oras cam 9.1 (mai mult sta pe la semafoare) si 5.7 pe drumurile tarii. Am dat o tura pana in Germania si consumul mediu pe 3000km (300km drum national RO, 500km drum national HU, 1400km autostrada 130kmph, 800km autostrada >130kmph) a fost 6.6 pentru viteza de croaziera de 130kmph cu excesele de rigoare in Germania (160-170kmph pe bucati de 20-30km). De la 180kmph in sus se misca foarte greu - cred ca e cam inalta si fortele aerodinamice sunt cam mari la viteza asta.
-------------------- Swift 1.5GS 5u Grey
|
|
|
Aug 2 2007, 06:59 PM
Post
#30
|
|
novice Group: Membri Posts: 43 Joined: 29-March 07 From: Bucuresti Member No.: 102.881 |
Am terminat rodajul(l-am tinut pina la 1500 km). Si acum...sint regele soselelor!!!!!!! :minigun: :boxing: :bandit: Mamicuta, cu masinuta asta nu imi sta nimic in fata prin Bucuresti. Din cauza asta mai nou pun antiradarul si in Buc Motorul se-aude extraordinar si se e supernervoasa, mai ales ca imi place sa o tin la 5-6 mii de ture unde da tot ce poate. Vitezele a doua si a treia sint senzationale. Din pacate viteza inti mi se pare cam scurta si inecata fata de ce urmeaza... In fiecare zi ma felicit pentru alegere :wave:
PS: Nu va spun cu ce masini am facut liniute din stop in stop ca nu ma credeti... -------------------- Swift 1.5 GS
|
|
|
Aug 3 2007, 11:25 AM
Post
#31
|
|
novice Group: Membri Posts: 23 Joined: 1-July 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 109.373 |
Astea cu liniutele la stop sunt copilarii si nu le face nici un posesor de Swift . Uite eu, de exemplu, as putea zice ca am repliat pe banda doi in fata unui bmw 320d ca urmare a unei plecari mai rapide a ambelor masini (ca sa zic asa ), dar nu e un lucru cu care sa ma laud (sic!), e imposibil si e imatur sa faci asa ceva :angel: .
Va rog sa infierati public acest lucru. Mie mi-e jena de ce am facut. Era diesel si nu merita sa ma port asa cu el. Nu e vina mea, viteza a 2-a la masina asta e dementa! -------------------- Swift 1.5GS 5u Grey
|
|
|
Aug 3 2007, 11:27 AM
Post
#32
|
|
CFO Group: Membri Posts: 2.695 Joined: 10-September 04 From: Bucuresti Member No.: 32.254 |
QUOTE Mie mi-e jena de ce am facut. Era diesel si nu merita sa ma port asa cu el.
FOARTE TARE! Ar fi material de semnatura, dar e inca vie asta de acum -------------------- Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua |
|
|
Aug 3 2007, 11:37 AM
Post
#33
|
|
sofer Group: Membri Posts: 81 Joined: 10-June 07 From: Bucuresti Member No.: 108.079 |
QUOTE(coco102888) Am terminat rodajul(l-am tinut pina la 1500 km). Si acum...sint regele soselelor!!!!!!! :minigun: :boxing: :bandit: Mamicuta, cu masinuta asta nu imi sta nimic in fata prin Bucuresti.:
Tre sa ne intalnim dupa ce termin si eu rodajul la SSS :boxing: :wave: -------------------- 2006 Acord 2.0 Executiv MT
2007 Suzuki Swift Sport 2008 Subaru Forester 2.5 XT 4-EAT |
|
|
Aug 3 2007, 07:53 PM
Post
#34
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 106 Joined: 14-December 06 From: Bucuresti Member No.: 94.920 |
QUOTE(Vlad108086) Tre sa ne intalnim dupa ce termin si eu rodajul la SSS :boxing: :wave:
De ce, vrei liniute? -------------------- 2007 Suzuki Swift 1,3 GS
2003 Matiz 0,8 E |
|
|
Aug 4 2007, 08:37 AM
Post
#35
|
|
sofer Group: Membri Posts: 81 Joined: 10-June 07 From: Bucuresti Member No.: 108.079 |
Nu sunt amator de liniutze , dar zicea ca nu ii sta nimic in fata in Buc si vroiam sa fiu sigur ca nu am dat banii degeaba pe varianta Sport
-------------------- 2006 Acord 2.0 Executiv MT
2007 Suzuki Swift Sport 2008 Subaru Forester 2.5 XT 4-EAT |
|
|
Aug 6 2007, 11:19 AM
Post
#36
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 158 Joined: 14-April 07 From: Oradea Member No.: 103.979 |
M-am uitat pe un forum din strainatate si am vazut ca din motorul de 1.5 se pot scoate peste 125 de cai, si asta fara turbo sau compresor. Doar din admisie, evacuare si ceva chip tuning. Ma gandesc ca daca ii pui si turbo, chiar nu-ti sta nimic in fata... de exemplu, motorul de 1.6 se poate duce pana la 218 cai... cam atat are cel de pe Swift Super 1600 - masinuta care ia toate trofeele JWRC... Pretul? Pe masura: 120000 EUR.
-------------------- Saab 9-3 ARC 1.9 TiD 150 HP |
|
|
Aug 6 2007, 12:47 PM
Post
#37
|
|
specialist Group: Membri Posts: 948 Joined: 2-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.120 |
Salut,
Sunt placut impresionat de Swift, arata bine si sub capota ar tot ce ii trebuie, ca design imi place ca nu este asa de inalta ca mitsu CZ3. Sunt curios sa conduc varianta de 1.5 sa vad daca este peste Colt din punct de vere al performantelor dinamice. Mi-ar face placere sa ne intalnim, noi posesorii de Colt si voi posesorii de Swift...pe langa discutii, samd. noi mai obisnuim sa punem calutii la treaba prin bucuresti, inspre snagov... Ce ziceti ? va provocam...glumeam. -------------------- Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
|
|
|
Aug 6 2007, 01:11 PM
Post
#38
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 158 Joined: 14-April 07 From: Oradea Member No.: 103.979 |
Nu stiu ce greutate are un CZ3 cu motorizare de 1.5 benzina, insa are cu 7 cai mai mult ca 1.5-ul de pe Swift si cuplu mai bun. Deci, din punct de vedere a performantelor dinamice, s-ar putea sa fie mai OK. La prima vedere insa, Swift-ul pare mai stabil. Inainte de a lua Swift-ul ma batea gandul serios sa iau CZ3, insa "seriozitatea" dealerului din Oradea m-a incurajat spre Swift...
-------------------- Saab 9-3 ARC 1.9 TiD 150 HP |
|
|
Aug 6 2007, 02:17 PM
Post
#39
|
|
specialist Group: Membri Posts: 948 Joined: 2-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.120 |
Legat de stabilitate, desi e cea mai inalta masina din clasa asta, Coltul ofera maxim de puncte la capitolul stabilitate, nu il misti de pe sosea orice ai face, suspensiile sport, garda la sol mica, pneurile 205/R45/16, masina aproape are latimea unei masini normale latime fiind data de distanta intre roti...forma trapezoidala cu baza mare jos...o fac sa stea lipta de sosea in viraje foarte stranse si viteze mari...aici nu imi fac probleme.
PS. greutate 1 tona -------------------- Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
|
|
|
Aug 6 2007, 03:13 PM
Post
#40
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 158 Joined: 14-April 07 From: Oradea Member No.: 103.979 |
Inseamna ca are performante dinamice mai ridicate decat Swift-ul... Al meu are 1075 Kg. Nu pot sa ma plang de nimic! Ce mai? Masina noua! Nu am nici 5000 km cu ea, de ce as putea sa ma plang?
-------------------- Saab 9-3 ARC 1.9 TiD 150 HP |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 4th May 2024 - 03:28 PM |