Probleme cu ambreiajul, Outback diesel |
This topic is about Probleme cu ambreiajul, the author, timejumper, wrote about: QUOTE (bogcot76 Mar 9 2010, 0407 PM) Pai bravo nene. In ultima vreme tot mai multe lucruri bune de la SMT. Eu totusi nu as fi atat de radical si dur ( ... To read more just scroll down
Probleme cu ambreiajul, Outback diesel |
Mar 9 2010, 04:37 PM
Post
#321
|
|
novice Group: Membri Posts: 30 Joined: 8-March 10 Member No.: 124.517 |
Pai bravo nene. In ultima vreme tot mai multe lucruri bune de la SMT. Eu totusi nu as fi atat de radical si dur (legat de sfatul de a nu cumpara Diesel Subaru). Mai ales ca toti se vaita insa vad ca pana la urma ambreiajul se schimba pe garantie. Mie unul imi place masina la nebunie. Am mers destul de mult cu TDI-urile de la VAG si stiu cum merge si 118 D de la BMW. Cu ultimul poti sa-l compari. Sunt la fel de placute. Insa e peste TDI-uri si o spun dupa ce am mers peste 10000 km cu ele (cele de 140 cai). Daca vrei sa ramai in camp si sa pierzi trei zile cu reparatia be my guest -------------------- Legacy 2.0D 2008, ex Forester 2.0X 2003
|
|
|
Mar 9 2010, 07:46 PM
Post
#322
|
|
specialist Group: Membri Posts: 789 Joined: 28-July 09 From: Bucuresti Member No.: 120.558 |
Departe de mine gandul de a lua apararea SMT (am si eu o intreaga poveste acum un an cu ei), insa ce nu inteleg eu la romanasii nostrii e urmatoarea cascada de evenimente:
1. se intampla o chestie naspa (ex - pica ambreiajul la boxer diesel) 2. pagubitul se inscrie pe un forum de profil 2. nu se stie exact ce se va intampla la service insa apar o serie de blesteme si refulari pe forum - sa-i f.t, sa-mi bag, sa le arat eu lor etc. 3. se rezolva problema oarecum rapid in garantie la service (ex. se inlocuieste volanta, set ambreiaj) 4. se face doar un update la informatiile postate fara nici o mica umbra de genul "sorry, uite ca totusi mi-au rezolvat problema si i-am injurat degeaba" 5. in general pagubitul dispare de pe forum Spun asta pentru ca imi aduc aminte ca acum vreo 6 luni tot asa a aparut o Domnisoara / Doamna care a facut cam acelasi lucru si dusa a fost pe urma. Eu unul ma simt putin ofensat daca cineva vine pe aici numai sa injure fara a mai participa din cand in cand la discutiile "antrenante / utile etc" de pe forum. Daca ma insel, imi cer de pe acum scuze si nu numai (dau si o bere), insa eu pe moment cam asta simt. Nu de alta dar in general cine vine si cu alte intentii pe aici decat cele enumerate de mine mai sus, mai spune si buna ziua, mai zice si doua vorbe despre cine este si ce face , bla bla. Ca asa e frumos. |
|
|
Mar 9 2010, 08:03 PM
Post
#323
|
|
pilot Group: Membri Posts: 256 Joined: 20-November 08 From: Bucuresti Member No.: 118.585 |
Departe de mine gandul de a lua apararea SMT (am si eu o intreaga poveste acum un an cu ei), insa ce nu inteleg eu la romanasii nostrii e urmatoarea cascada de evenimente: Pai sa luam in ordine organigrama ? After-sale, service ,PR. Se pare, ca vorba aia, au o activitate atat de prodigioasa ca piata are reactie la felul in care si-au derulat afacerea vv de cumparatorul care le-a bagat bani in cont. Pot sa le adresez un : SMT, Baieti , ati infrant !? -------------------- Mrrrr = Outback 2.0T-D NS
backyard inv.: Astra H, VW , Mitsu Pajero Sport ---------------------------------------------------------------------------- Armula indecisa intre concluziile auto-psihanalizei si paiul din ochiul celorlalti : "Sincer (impaciuitor dar sincer cu el insusi -n.b.), sugerez anumitor participanti pasivi ai acestui forum care sunt in cautarea de informatii sa nu ia in considerare toate dizertatiile postate pe acest forum intrucat anumite postari sunt total paralele cu subiectul si sunt furnizate de personaje care in afara lipsei unei baze elementare de cunostinte in domeniu, nu sunt capabile decat sa posteze ineptii si aberatii. Insa, in spiritul dreptului de a ne exprima liberi, trebuie sa acceptam si monologurile prin care unii isi poarta propriul razboi imaginar sau isi refuleaza frustrarile." |
|
|
Mar 10 2010, 09:13 AM
Post
#324
|
|
novice Group: Membri Posts: 30 Joined: 8-March 10 Member No.: 124.517 |
Departe de mine gandul de a lua apararea SMT (am si eu o intreaga poveste acum un an cu ei), insa ce nu inteleg eu la romanasii nostrii e urmatoarea cascada de evenimente: 1. se intampla o chestie naspa (ex - pica ambreiajul la boxer diesel) 2. pagubitul se inscrie pe un forum de profil 2. nu se stie exact ce se va intampla la service insa apar o serie de blesteme si refulari pe forum - sa-i f.t, sa-mi bag, sa le arat eu lor etc. 3. se rezolva problema oarecum rapid in garantie la service (ex. se inlocuieste volanta, set ambreiaj) 4. se face doar un update la informatiile postate fara nici o mica umbra de genul "sorry, uite ca totusi mi-au rezolvat problema si i-am injurat degeaba" 5. in general pagubitul dispare de pe forum Spun asta pentru ca imi aduc aminte ca acum vreo 6 luni tot asa a aparut o Domnisoara / Doamna care a facut cam acelasi lucru si dusa a fost pe urma. Eu unul ma simt putin ofensat daca cineva vine pe aici numai sa injure fara a mai participa din cand in cand la discutiile "antrenante / utile etc" de pe forum. Daca ma insel, imi cer de pe acum scuze si nu numai (dau si o bere), insa eu pe moment cam asta simt. Nu de alta dar in general cine vine si cu alte intentii pe aici decat cele enumerate de mine mai sus, mai spune si buna ziua, mai zice si doua vorbe despre cine este si ce face , bla bla. Ca asa e frumos. Nu simt nevoia sa ma justific referitor la insinuarile de mai sus, tb un pic de moderatie si intelegere fata de un sofer care ramane in drum cand ii e lumea mai draga. Mai ales ca sunt fun convins Subaru si m-am simtit f bine si cu Diesel-ul. Experienta mea cu SMT a fost buna de data asta, s-au miscat bine. Daca vrei, insa, sa iti repari masina la ei sau sa iti faci revizia poti primi un termen de 3 saptamani destul de lejer, deci mai au de lucru. Faptul ca isi pun mult la pretul pieselor este general in economia de piata autohtona. Daca de 3 ori ai experiente nasoale, a 4-a oara presupui ca poate fi la fel dar pana la urma a fost bine. Am pierdut 3 zile din business si mi-am vazut masina pe platforma . E un pic cam ciudata faza cu ambreiajul ca ei la revizie nu au cum sa se prinda, ar tb sa dea jos cutia de viteze ... doar daca eram atentionat inainte despre problema si reactionam cand vedeam ca nu mai trage ca inainte, puteam evita problema si schimba piesele in conditii previzibile dar probabil pe banii mei. Prin experientele de acest gen invatam si cautam sa mai dam informatia si la altii, fara "tari cu apa calda / bananiere" etc ... No hard feelings Drive safe -------------------- Legacy 2.0D 2008, ex Forester 2.0X 2003
|
|
|
Mar 11 2010, 12:32 PM
Post
#325
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 101 Joined: 25-January 09 From: GRECIA Member No.: 119.070 |
a, si you tube-ul mere bine... |
|
|
Mar 11 2010, 12:48 PM
Post
#326
|
|
Guest Star Group: Membri Posts: 1.453 Joined: 1-April 04 From: Bucuresti Member No.: 23.282 |
Acum sa nu fie cu suparare, dar eu nu am avut nici o problema cu Legacy-ul meu si service-ul din Brasov la care merg e foarte fain din toate punctele de vedere... nu vad de ce sa lovim si in Subaru si in toate service-urile. Hai sa facem niste diferente...
-------------------- Suzuki Sx4 1.6 4WD - 2008, Aprilia SR50 Factory - 2008, Subaru Legacy 2.0D - 2008
|
|
|
Mar 11 2010, 04:10 PM
Post
#327
|
|
novice Group: Membri Posts: 30 Joined: 8-March 10 Member No.: 124.517 |
Acum sa nu fie cu suparare, dar eu nu am avut nici o problema cu Legacy-ul meu si service-ul din Brasov la care merg e foarte fain din toate punctele de vedere... nu vad de ce sa lovim si in Subaru si in toate service-urile. Hai sa facem niste diferente... In ce oras conduci cel mai mult? -------------------- Legacy 2.0D 2008, ex Forester 2.0X 2003
|
|
|
Mar 11 2010, 04:34 PM
Post
#328
|
|
Guest Star Group: Membri Posts: 1.453 Joined: 1-April 04 From: Bucuresti Member No.: 23.282 |
In Bucuresti, aici stau. In Brasov merg doar la service.
Merg cam 90% in oras si 10% afara. -------------------- Suzuki Sx4 1.6 4WD - 2008, Aprilia SR50 Factory - 2008, Subaru Legacy 2.0D - 2008
|
|
|
Mar 12 2010, 08:08 AM
Post
#329
|
|
novice Group: Membri Posts: 30 Joined: 8-March 10 Member No.: 124.517 |
In Bucuresti, aici stau. In Brasov merg doar la service. Merg cam 90% in oras si 10% afara. Nu ai simtit niciodata miros de la ambreiaj? De exemplu cand o scoti din parcare dupa ce a nins mult? Cum schimbi vitezele, mai ales cand stai la coada la semafor? Te intreb din cauza ca de cand am reparat-o sunt f atent la ambreiaj si inca nu m-am prins care e modalitatea optima ... -------------------- Legacy 2.0D 2008, ex Forester 2.0X 2003
|
|
|
Mar 12 2010, 09:21 AM
Post
#330
|
|
specialist Group: Membri Posts: 789 Joined: 28-July 09 From: Bucuresti Member No.: 120.558 |
Uite,reiau un post mai vechi ce era raspuns la o intrebare a lui @mgabi (nu stiu de ce la vremea aia discutam de ambreiaje pe topicul club subaru ):
"Te referi la faptul ca ti se mai opreste la plecare masina din cand in cand? Cati km ai cu ea? De asta ma plangeam si eu in primii 5000. Acuma nu mi se mai pare nimic aiurea (27000km), mi se intampla extrem de rar. Insa oricine o ia prima data la mers pateste la fel si injura ceva de genul: "bagami-as ..... ori eu sunt oligofren ori e masina asta de kkt", iar eu ii raspund - nici una nici alta, doar nu ati avut suficient timp sa va cunoasteti. Ideea e ca avand cuplu foarte mare, atunci cand incepi sa ridici piciorul de pe ambreiaj ai senzatia de o fractiune de secunda ca masina zboara de sub tine si atunci cel putin la inceput esti tentat sa nu o mai accelerezi suficient, ridici piciorul mai repede de pe ambreiaj si moare. Cel putin asta se intampla la mine. Trebuie gasit insa punctul ala in care la ridicarea ambreiajului masina se misca si apoi tre sa bagi mai tare piciorul in acceleratie. Mi-e greu sa explic asa......poate sa arat e mai usor. Nu stiu daca s-a inteles mare lucru. Daca tot schimbi BD-ul cu o alta masina frecvent s-ar putea la trecerea de pe una pe alta sa ti se intample acelasi lucru. Eu de exemplu daca merg cu golful de 105 cai benzina, care e o putoare si are un cuplu de cacat si pe urma me urc pe BD prima sau a doua plecare pot fi cu probleme. Exista si varianta in care prin ridicarea usoara , dar foarte usoara atentie, a ambreiajului fara a accelera masina pleaca usurel, usurel si daca vrei sa o misti mai departe atingi doar putin acceleratia cand aproape ai debreiat total. Asta e varianta folosita de mine la mersul bara la bara si e ok. Nu pute a ambreiaj in masina. " Ca si completare - masina asta foarte rar necesita sa fie tinuta din ambreiaj, nu prea ai ce cauta cu piciorul pe acolo. |
|
|
Mar 12 2010, 09:49 AM
Post
#331
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
In Bucuresti, aici stau. In Brasov merg doar la service. Merg cam 90% in oras si 10% afara. Nu ai simtit niciodata miros de la ambreiaj? De exemplu cand o scoti din parcare dupa ce a nins mult? Cum schimbi vitezele, mai ales cand stai la coada la semafor? Te intreb din cauza ca de cand am reparat-o sunt f atent la ambreiaj si inca nu m-am prins care e modalitatea optima ... vezi ca am scris asta in nenumarate randuri ... daca voua la 350nm vi se pare mult ... dar eu cu doar 500nm momentan. -------------------- |
|
|
Mar 12 2010, 10:32 AM
Post
#332
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
vezi ca am scris asta in nenumarate randuri ... daca voua la 350nm vi se pare mult ... dar eu cu doar 500nm momentan. Cuplurile tale sunt altfel decat cuplurile de dizal... -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Mar 12 2010, 10:41 AM
Post
#333
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
timejumper nu ai avut timp (inca) pentru topicul welcome. Ai vazut ambreiajul original de pe masina? Era uzat, adica materialul de frictiune disparuse ? Cel nou este exact la fel acelasi producator acelasi P/N ?
Presupunem ca Subaru recunoaste problema si schimba in garantie. De ce pune acelasi KIT? Vedeti vreo logica? Desi am mai scris asta, mirosul apare uneori si la LC si la Subaru. In special la mers in marsarier in panta, off-road, borduri...manevre repetate, unde rar apuci sa eliberezi complet ambreiajul. Am inteles ca ar fi ceva normal sa miroasa. Referitor la cuplu BD cred ca e mai degraba mic la turatii joase. Eu nu am probleme la plecarea de pe loc dar in continuare (merg rar cu Subaru) mi se mai opreste motorul in treapta a doua. Se intampla la viteze foarte mici, cand accelerez si probabil ridic prea repede piciorul de pe ambreiaj - ca sa nu il uzez Ar trebui sa schimb I-a unde cu atentie sporita este cuplu suficient, am remarcat ca masina merge singura chiar si in rampa, viteza de 8.1 (sic) km/h, turatie sub 900rpm. BTW turatia asta de 900 este prea mica sau viteza asta 8 km/h este prea mare pentru a face off-road. Un drum accidentat, care mai si urca este cam ucigator, in primul rand pentru ambreiaj. -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Mar 12 2010, 12:14 PM
Post
#334
|
|
Guest Star Group: Membri Posts: 1.453 Joined: 1-April 04 From: Bucuresti Member No.: 23.282 |
Mi-a mirosit ambreiajul de cateva ori evident. E normal sa se intample asa cand nu esti obisnuit cu masina si nu stii cum sa-l calci. Problema la Subaru nu e la ambreiaj ci la utilizarea lui . Nu fac pe nimeni sofer prost, sa nu fiu inteles gresit si mie mi-a mirosit, dar odata obisnuit cu stilul de folosire al acestuia nu mai miroase. Probabil ca kit-urile se strica mai repede din cauza unei utilizari mai energice si din cauza protejazrii transmisiei. Forta trebuie sa se duca undeva si nu se duce in scartaitul rotilor pentru ca in cazul diesel-ului nu exista suficienta putere.
Mi-a mirosit ambreiajul si la Megane in cateva ocazii si la Suzuki in altele. E normal. In cazul suprasolicitarii miroase. O urcare de bordura cu ambreiajul la jumtate e suprasolicitare. El patineaza, si e normal sa faca asta caci asa e conceput. Recunosc ca ma enerva asta la inceput si poate ma deranjeaza si acum un pic, dar legacy diesel nu e o masina sport. Poate ca trebuiau sa faca un ambreiaj mai dur, dar poate ca daca ar fi fost mai dur asta se resimtea in uzura prematura a altor elemente. Ma indoiesc ca cei de la Subaru s-au aruncat cu capul inainte si nu au gandit... Cand stau la coada sau in ambuteiaj nu mi-a mirosit ambreiajul niciodata... sorry dar aici e clar folosire incorecta... in celelalte cazuri fortarea ambreiajului e normala, dar in ambuteiaj.... de ce l-ai forta??? -------------------- Suzuki Sx4 1.6 4WD - 2008, Aprilia SR50 Factory - 2008, Subaru Legacy 2.0D - 2008
|
|
|
Mar 12 2010, 12:42 PM
Post
#335
|
|
pilot Group: Membri Posts: 391 Joined: 3-January 08 From: St.Etienne Member No.: 115.952 |
Presupunem ca Subaru recunoaste problema si schimba in garantie. De ce pune acelasi KIT? Vedeti vreo logica? De ce pune Renault aceleasi pompe de injectie Delphi ?! De ce pe Passat VI ,2.0tdi se inlocuiesc repetat aceleasi injectoare Siemens cu probleme de peste 4 ani?! Intrebari de genul sunt retorice Chiar nu stiti la ce fabrici si subcontractori dati de mancare ?! Cautati pe net unde fabrica Sachs volantele si kiturile de ambreiaj si o sa aflati raspunsul. Ps:masina va avea un proprietar si dupa iesirea din garantie -------------------- Audi A4 1.8 aus Ingolstadt
________________________________________________ ,,Daca am comis o greseala, imi cer scuze. Sunt insa fericit ca nu trebuie sa merg la puscarie pentru asta. ,,(Dupa eliminarea sa la Finala Carling Cup, 2006) José Mourinho. _______________________________________________ |
|
|
Mar 12 2010, 12:59 PM
Post
#336
|
|
novice Group: Membri Posts: 30 Joined: 8-March 10 Member No.: 124.517 |
timejumper nu ai avut timp (inca) pentru topicul welcome. Ai vazut ambreiajul original de pe masina? Era uzat, adica materialul de frictiune disparuse ? Cel nou este exact la fel acelasi producator acelasi P/N ? Presupunem ca Subaru recunoaste problema si schimba in garantie. De ce pune acelasi KIT? Vedeti vreo logica? Desi am mai scris asta, mirosul apare uneori si la LC si la Subaru. In special la mers in marsarier in panta, off-road, borduri...manevre repetate, unde rar apuci sa eliberezi complet ambreiajul. Am inteles ca ar fi ceva normal sa miroasa. Referitor la cuplu BD cred ca e mai degraba mic la turatii joase. Eu nu am probleme la plecarea de pe loc dar in continuare (merg rar cu Subaru) mi se mai opreste motorul in treapta a doua. Se intampla la viteze foarte mici, cand accelerez si probabil ridic prea repede piciorul de pe ambreiaj - ca sa nu il uzez Ar trebui sa schimb I-a unde cu atentie sporita este cuplu suficient, am remarcat ca masina merge singura chiar si in rampa, viteza de 8.1 (sic) km/h, turatie sub 900rpm. BTW turatia asta de 900 este prea mica sau viteza asta 8 km/h este prea mare pentru a face off-road. Un drum accidentat, care mai si urca este cam ucigator, in primul rand pentru ambreiaj. nu gasesc topicul welcome ... Am vazut piesele, nu stiu ce au pus in loc: discul de ambreiaj mai avea pe alocuri material de frictiune (mai era o insula), volanta era albastrie si juca si pe orizontala si pe verticala (tinand volanta orizontal). M-am tot jucat cu ambreiajul zilele astea si intradevar pot sa il protejez sau pot sa ma fac de cacao cu motorul inecat. Am remarcat ca am obiceiul de a calca acceleratia inante ca ambreiajul sa il las de tot cu toate ca nu e necesar, la asta clar tb sa mai lucrez. Mirosul a fost ieri cand am iesit din zapada mai greu ... -------------------- Legacy 2.0D 2008, ex Forester 2.0X 2003
|
|
|
Mar 12 2010, 01:14 PM
Post
#337
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
ca sa iesi din zapada faci asa :decuplezi VDC , dai un pic mai tare in acc si cuplezi rapid ... apoi tii masina din ACC cu ambreiajul cuplat 100% si piciorul stang relaxat . doar din ACC.
-------------------- |
|
|
Mar 12 2010, 02:04 PM
Post
#338
|
|
specialist Group: Membri Posts: 789 Joined: 28-July 09 From: Bucuresti Member No.: 120.558 |
|
|
|
Mar 12 2010, 03:50 PM
Post
#339
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
-------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Mar 12 2010, 05:19 PM
Post
#340
|
|
novice Group: Membri Posts: 30 Joined: 8-March 10 Member No.: 124.517 |
ca sa iesi din zapada faci asa :decuplezi VDC , dai un pic mai tare in acc si cuplezi rapid ... apoi tii masina din ACC cu ambreiajul cuplat 100% si piciorul stang relaxat . doar din ACC. cool, banuiesc ca te referi la butonul "ESP" din stanga volanului cand zici VDC -------------------- Legacy 2.0D 2008, ex Forester 2.0X 2003
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 16th May 2024 - 09:27 AM |