Tuning motor aspirat |
This topic is about Tuning motor aspirat, the author, pista, wrote about: CITAT(G e o r g e Feb 6 2009, 1138 AM) @ pista , TE ROG SA MONTEZI ASA CEVA /smile.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":)" border="0" alt="smile ... To read more just scroll down
Tuning motor aspirat |
Feb 6 2009, 01:51 PM
Post
#61
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.818 Joined: 30-September 08 From: Odorheiu Secuiesc Member No.: 118.083 |
@ pista , TE ROG SA MONTEZI ASA CEVA ti'l cumpar eu daca mergi cu el pe masina de acum incolo si nu il mai dai jos. Propunerea ta este tentanta , singura problema ar fi cu prezenta ta permanenta in masina mea (ca sa poti verfica daca nu am dat jos cumva) . Asta ar insemna o greutate in plus, un consum mai ridicat , iar in criza asta financiara totusi ar trebui sa reducem consumul. Nu ? This post has been edited by pista: Feb 6 2009, 01:54 PM -------------------- |
|
|
Feb 6 2009, 02:38 PM
Post
#62
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
Jorj, ma ofer sa impart cu tine costurile la superchargerele astea electrice pt. baieti !
Nu stiu insa de ce se complica: exista ventilatoare de PC (pt racire) pe care il iei de la un desktop bun de pus la gunoi. Alea merg la 12-20 volti. Asa ca tragi 2 fire si il pui direct la baterie. Nu stiu de ce nu si-l fac acasa. Iar daca pui 2 unul dupa altul, in serie, ca bateriile - iti dai seama - devine TWIN INLINE ELECTRIC SUPERCHARGER. Double the power. Double the fun. Only with Wrigley Double Mint Gum. De-abia astept sa se deschida aici pe site discutia despre SI-DRIVE si ce consumuri spectaculoase / respectiv ce performante miraculoase se obtin in modurile INTELLIGENT [ I ] respectiv SPORT SHARP [S#]. -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Feb 6 2009, 02:46 PM
Post
#63
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Pfaaa... topicul asta imi aduce aminte de un topic epic (de pe un alt forum, cred ca dacia) in care un nene explica procedura de tuning la dacia pentru triplarea sau chiar cvadruplarea performantelor: trebuie scoasa limitarea turatiei astfel incat acul turometrului sa nu se opreasca la 6000 rpm ci sa faca mai multe ture ture ale ceasului... astfel dupa ce ajunge la 6000, merge in continuare si mai face o tura si ajunge la 12.000 rpm apoi la 18.000 rpm si tot asa...
Procedura asta de scoatere a limitarii se face prin amplasarea cu grija a unei caramizi pe pedala de acceleratie iar intr-o ora limitarea va disparea... totusi autorul acestui manual avertiza ca trebuie sa fim precauti intrucat la 18.000 rpm motorul tragea atat de mult incat a aspirat cu totul o pisica... care a iesit in cele din urma pe teava de esapament dar va dati seama ca era foarte traumatizata saraca. -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Feb 6 2009, 03:14 PM
Post
#64
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
@ pista , TE ROG SA MONTEZI ASA CEVA ti'l cumpar eu daca mergi cu el pe masina de acum incolo si nu il mai dai jos. Propunerea ta este tentanta , singura problema ar fi cu prezenta ta permanenta in masina mea (ca sa poti verfica daca nu am dat jos cumva) . Asta ar insemna o greutate in plus, un consum mai ridicat , iar in criza asta financiara totusi ar trebui sa reducem consumul. Nu ? stai linistit ca nu vin cu tine in masina , imi mai faci tu o poza din cand in cand . eu cu f1natic ne-am oferit , suportam integral costul piesei , tu suporti montajul si viata cu ea sa zicem vreo 2 ani sau pana cand vinzi masina. in cazul in care nu este ok tiriplisca asta electrica , ne dai inapoi la amandoi banii e 2 ori . ce zici ? fiecare cu partea lui de risc si posibil castig. -------------------- |
|
|
Feb 6 2009, 03:29 PM
Post
#65
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.818 Joined: 30-September 08 From: Odorheiu Secuiesc Member No.: 118.083 |
Iti multumesc pentru propunerea ta si pentru f1anatic ca ma ajutati financiar sa fac motorul mai puternic. Totusi ceva nu este in regula cu ajutorul propus de tine : 1. daca va functiona la mine, se vor navali peste voi ceilalti forumisti-->> faliment 2. daca stii din start ca nu va functiona, propunerea este indecenta cu un castig de 100% -------------------- |
|
|
Feb 6 2009, 03:37 PM
Post
#66
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
@George Iti multumesc pentru propunerea ta si pentru f1anatic ca ma ajutati financiar sa fac motorul mai puternic. Totusi ceva nu este in regula cu ajutorul propus de tine : 1. daca va functiona la mine, se vor navali peste voi ceilalti forumisti-->> faliment 2. daca stii din start ca nu va functiona, propunerea este indecenta cu un castig de 100% 1. propunerea e limitata la tine 2. nu este indecenta , este o propunere normala de afaceri cu riscuri si castiguri . vrei sa'ti fac un calcul de riscuri , poate si o ishikawa . -------------------- |
|
|
Feb 6 2009, 03:46 PM
Post
#67
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.818 Joined: 30-September 08 From: Odorheiu Secuiesc Member No.: 118.083 |
Te anunt prin PM in legatura cu acceptarea propunerii tale.
Oricum multumesc mult pentru ajutorul acordat. -------------------- |
|
|
Feb 6 2009, 03:58 PM
Post
#68
|
|
Prieten cu WMZ-ul mare Group: Membri Posts: 623 Joined: 16-January 09 From: Bucuresti Member No.: 119.002 |
@George Iti multumesc pentru propunerea ta si pentru f1anatic ca ma ajutati financiar sa fac motorul mai puternic. Totusi ceva nu este in regula cu ajutorul propus de tine : 1. daca va functiona la mine, se vor navali peste voi ceilalti forumisti-->> faliment 2. daca stii din start ca nu va functiona, propunerea este indecenta cu un castig de 100% 1. propunerea e limitata la tine 2. nu este indecenta , este o propunere normala de afaceri cu riscuri si castiguri . vrei sa'ti fac un calcul de riscuri , poate si o ishikawa . Hai sa facem un alt topic unde sa ne facem de cap sa ne luam peste picior etc .... Dupa ce ca imi prind urechile in ce priveste tuning-ul acum ma bagati si voi in ceata, nu zice nimeni sa nu ne si distram, faptul ca uni au acces la piese mai deosebite la preturi rezonabile si au avut posibilitatea sa experimenteze nu poate fi decat un lucru bun, asta inseamna ca nu va trebui sa o luam si restul de la ZERO pentru a putea gasi varianta optima de tunare ... P.S. consider ca orice afirmatie trebuie sustinuta cu argumente bine fondate -------------------- Subaru, Subaru si dinnou Subaru
|
|
|
Feb 6 2009, 04:00 PM
Post
#69
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
@George Iti multumesc pentru propunerea ta si pentru f1anatic ca ma ajutati financiar sa fac motorul mai puternic. Totusi ceva nu este in regula cu ajutorul propus de tine : 1. daca va functiona la mine, se vor navali peste voi ceilalti forumisti-->> faliment 2. daca stii din start ca nu va functiona, propunerea este indecenta cu un castig de 100% 1. propunerea e limitata la tine 2. nu este indecenta , este o propunere normala de afaceri cu riscuri si castiguri . vrei sa'ti fac un calcul de riscuri , poate si o ishikawa . Hai sa facem un alt topic unde sa ne facem de cap sa ne luam peste picior etc .... Dupa ce ca imi prind urechile in ce priveste tuning-ul acum ma bagati si voi in ceata, nu zice nimeni sa nu ne si distram, faptul ca uni au acces la piese mai deosebite la preturi rezonabile si au avut posibilitatea sa experimenteze nu poate fi decat un lucru bun, asta inseamna ca nu va trebui sa o luam si restul de la ZERO pentru a putea gasi varianta optima de tunare ... P.S. consider ca orice afirmatie trebuie sustinuta cu argumente bine fondate QED tocmai ca "unii" va impartasesc din experientele lor ... tocmai ca nu vrem sa va stricati aiurea masinile ... tocmai d'aia spun ca nu sunt ok anumite modificari , gen feon pe intake . -------------------- |
|
|
Feb 6 2009, 04:45 PM
Post
#70
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.818 Joined: 30-September 08 From: Odorheiu Secuiesc Member No.: 118.083 |
@andrei5130
Imi cer scuze de la tine si de la ceilalti care citesc acest topic. Genul asta de discutii nu are ce cauta in acest topic. Eram curios daca George recunoaste sau nu, ca nu este tot timpul bine documentat. Eu de la el si de la ceilalti moderatori, membrii mai experimentati astept informatii precise, bine argumentate. De aici a pornit toata discutia asta neproductiva. Eu am inchis din partea mea. Ce m-a surprins (sau nu?) stilul raspunsurilor "venite de sus" gen atotstiutor. Uneori fara nici o argumentare, alta data cu jumatate de adevar. Poate ma obisnuiesc cu timpul cu acest stil de moderare (sau nu). Incaodata scuze... -------------------- |
|
|
Feb 6 2009, 05:13 PM
Post
#71
|
|
Prieten cu WMZ-ul mare Group: Membri Posts: 623 Joined: 16-January 09 From: Bucuresti Member No.: 119.002 |
@andrei5130 Incaodata scuze... nu se pune problema de cerut scuze, la fel ca si tine am sesizat ca nu sunt bine argumentate unele afirmatii si ca discutia se duce putin pe campie, nu ca nu mi-ar placea pe campie dar prefer cu masina si nu cu discutia.... Variante de tunare sunt multe important este sa gasesti ce ti se potriveste... Faptul ca un feon pe intake nu e bun pentru motor nu stie toata lumea, asa cum nici eu nu am stiut si recunosc ca mi-se parea o idee dragutza, din tot ce am citit de la voi cei ce stiti, tot nu am inteles care este cea mai buna solutie dupa parerea voastra pentru a obtine acel procenrt 15-20 % pe care li vrea Pista ... Asta e ce am iteles eu : refresh + filtru sport + evacuare schimbata =10-15 % dar nu sunt 15 -20 % Se pot obtine cei 15-20 de procente fara modificari majore ale motorului ? -------------------- Subaru, Subaru si dinnou Subaru
|
|
|
Feb 6 2009, 05:23 PM
Post
#72
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.805 Joined: 27-April 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 104.894 |
Sunt curios sa stiu de ce si cum un "feon"(minicompresor electric) pe admisie(intake) dauneaza motorului ? Vreau o explicatie serioasa si documentata.
(Cu exceptia sfaramarii paletelor si absorbtia lor in camera de ardere ) ) This post has been edited by Mircea104901: Feb 6 2009, 05:26 PM -------------------- BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07 Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience. “If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein |
|
|
Feb 6 2009, 06:08 PM
Post
#73
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.805 Joined: 27-April 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 104.894 |
Uite un "feon" mai mare, dezvoltat de mai bine de 26 de ani:
http://www.turbomagazine.com/tech/0406tur_...rger/index.html Bine, baietii au sarit calul si au "prajit" niste motoare. Efectul turbo se bazeaza pe introducerea aerului in camera de ardere sub presiune. Nu conteaza cum e produsa presiunea. Se poate in mai multe moduri: -turbina antrenata de gaze (turbo-ul clasic); -compresor mecanic antrenat prin curea; -"feon" sau compresor electric. Toate cu avantajele lor si dezavantajele lor. Problema la turbo benzina este ca daca montezi turbo pe motor atmosferic, trebuie redusa presiunea cauzata de compresie, pentru a evita detonatia(aprinderea mix-ului inainte de scanteia bujiei). Asta in caz ca dispui de presiune adecvata. Daca "feonul" nu produce mai mult de 0,2PSI, nu vad nici un dezavantaj. Mai ales daca alimentam cu CO98 (se stie ca 95-98 -cifra octanica- reprezinta tocmai calitatea combustibilului de a rezista la detonatii). Singurul dezavantaj ipotetic pe care l-as vedea eu ar fi restrictionarea air-flow-ului la turatii peste 5000. Dar, nu sunt sigur. Oricum, eu sunt tentat sa incerc. Si, daca as pune, as pune inainte de filtrul de aer, pentru a evita absorbtia palelor in motor, in caz ca se rup. Si as pune totusi o dioda pe alimentare, sa nu cumva sa se transforme in alternator la turatii mari -------------------- BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07 Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience. “If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein |
|
|
Feb 6 2009, 06:12 PM
Post
#74
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.274 Joined: 9-February 06 From: Between VT & MA Member No.: 67.555 |
N-are ce sa dauneze.
Sa zicem (desi eu nu cred) ca acest minicompresor electric "suge" mai mult aer decat ar trage in mod normal motorul (singur, fara compresor) printr-un filtru conic sport clasic si il impinge in camera de ardere. Ce se intampla in mod logic? Debitmetrul (mass air sensor) "citeste" ca volumul aerului este unul mai mare, trimite informatia la ECU, care la randul lui mareste puterea motorului sau ce naiba face el. Eu nu vad nimic care sa se strice. Alte echipamente pentru inspiratie... http://www.yourhotcar.com/product/list/200.../Superchargers/ -------------------- Toyota Prius
Subaru Legacy 2016 Subaru Outback 2015 |
|
|
Feb 6 2009, 06:33 PM
Post
#75
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.805 Joined: 27-April 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 104.894 |
-------------------- BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07 Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience. “If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein |
|
|
Feb 6 2009, 10:08 PM
Post
#76
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
Mircea, Aceste piese NU functioneaza asa cum ar vrea aia sa credeti voi 1)pt ca ele sint consumatori 2) pt ca sint piedici in calea aerului Pt ca un motor de 2.5 L operind la 4000 rpm inseamna ca suge 2.5 L x 4000 = 10,000 de L pe minut prin vacuum Pt ca MIMUSA baga 250 CFM inseamna 7,082 L (4000 rpm era raportata pe site-ul alalalt) Adica el functionind baga 7000 de litri DOAR iar motorul are nevoie de 10,000 ? Deci e piedica. Stii citi CFM (cubic feet per minute) are un IHI-VF-39 (turbo de pe STI ?) In jur de 460 cfm (daca nu uit, am o "harta" acasa) adica vreo 13,000 de litri - ceva mai mult decit ar "suge" motorul. 3) Pt ca voi credeti ca va luam la bascalie oferindu-ne sa va cumparam piesa aceea pt teste dar eu cel putin consider ca sint luat la bascalie cind incerc sa va conving ca nu merge, aducind explicatii si dovezi si nu sint crezut. Dude...EU am dat peste 2000 de dolari pt a putea obtine 20% crestere de putere. DACA puteam obtine 10% cu 400 de dolari, o faceam pina acuma. O faceam de la inceput; o faceam in continuarea la ce am acum. http://www.ihi-turbo.com/turbo-chart5_big.gif IHI dupa cum am spus face turbo pt Subaru. Uita-te la AIR FLOW in ultima poza: si fa si tu socotelile in functie de MIMOUSA care baga 250 cfm adica 7 m3/min; la un motor de 2.5 L O fi suficient...nu o fi suficient ? Ce zici ? IHI VF-39 este echivalentul lui RHF55 (mai aproape de RHF-6). Vezi pina unde se duce "conul" volumului ? Pina spre 15 m3/min ? This post has been edited by f1anatic: Feb 6 2009, 10:21 PM -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Feb 7 2009, 02:31 AM
Post
#77
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.818 Joined: 30-September 08 From: Odorheiu Secuiesc Member No.: 118.083 |
@f1anatic Cum interpretezi tu descrierea pentru 1 PSI Super Charger System ? -------------------- |
|
|
Feb 7 2009, 06:30 AM
Post
#78
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
@f1anatic Cum interpretezi tu descrierea pentru 1 PSI Super Charger System ? Uite cum...Acestea sint graficele oficiale de la Cobb Tuning. Masina a cistigat 27 de cai putere (cam 8 %) prin reflash (Stage 1) si cca 41 de cai putere prin reflash si evacuare (dar aici noi nu vorbim tobele finale ci prin inlocuirea tobelor catalitice cu unele sport, de mare capacitate). Si aici diferentele relative sint de un PSI...dar ce ne facem. Calibrarea din fabrica, la Legacy presupune peak Boost 14.5 PSI (250 cp); 16 psi = 290 cp; 17.5 psi (astea sint numerele pe care le-am vazut eu la masina mea - se inscriu in datele date de Cobb, respectiv 15.5 si 16.5 psi). Nu prea inteleg cum ai tu sperante la 20% cresteri de putere...sau de altfel orice crestere de putere de la 1 psi ? Ce iti vind aia este un ventilator. Ventilatorul misca aerul, nu ti-l comprima. Si daca ti-l comprima, ti-l incalzeste...Si aerul cald inseamna pierderi de putere. De ce crezi ca masinile turbo au intercoolere ? Dar revin la ideea aceasta: ei iti vind un glorios ventilator...Ventilatorul misca aerul in absenta unei presiuni in spatele sau si fara sa intimpine rezistenta dincolo de el. Stage 1 MTv116 Description: Stage 1 for Stock Vehicles. 93 or 94 octane fuel. 290HP / 305 ft-lbs. Target peak boost pressure is 15.47psi +/- 0.7psi depending on vehicle and conditions. Stage 2 MTv116 Description: Stage 2 for vehicles with a turbo-back exhaust system and stock intake system. 93 or 94 octane fuel. 305 HP / 345 ft-lbs. Target peak boost pressure is 16.44psi +/- 0.7psi Mai da click aici. http://www.electricsupercharger.net/press.php# Uita-te la graficul puterii. Unde se intersecteaza curba cuplului cu cea a cailor putere ? Pe la 6500 ?\ Cauta pe internet 5252 rpm ! Vezi ce zice despre cifra asta magica. 5252 rpm ! In cele din urma. Daca ar merge, fiecare masina ar avea asa ceva. Nu este nici o consipratie. Daca pt 2-300 de dolari ai putea sa faci acelasi motor cu 30 cp mai puternic si sa consume mai putin punind un motor electric undeva; fiecare productator auto ar fi facut-o pina acum.
Attached File(s)
ap_lgt_stage1.gif ( 21.14K )
Number of downloads: 2
ap_lgt_stage2.gif ( 21.88K ) Number of downloads: 1 2005_2006_LGT_MT_S2v116.pdf ( 34.41K ) Number of downloads: 1 2005_2006_LGT_MT_S2v116.pdf ( 34.41K ) Number of downloads: 1 -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Feb 7 2009, 12:18 PM
Post
#79
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.805 Joined: 27-April 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 104.894 |
Apropo de 5252. Uite un comentariu interesant vis-a-vis de cum e calculat 5252-ul asta aici http://www.revsearch.com/dynamometer/torqu...horsepower.html
Comentariul demonteaza exact: "For those hung up on radians per second we can stay in SI units and convert directly. Torque(Nm) * Omega(rad/sec) = Watts. Or kilowatts. Now divide by about 746 to get horsepower. Good luck finding a tachometer in radians per second" relatia hp = torque * RPM / 5252 pe care o sugerezi tu e gresita si e facuta doar pe baza observatiilor, nicidecum teoretic. Pentru ca puterea NU ESTE direct proportionala cu cuplul !!! Asta spune relatia de mai sus. Aberatie totala. Ca la Subaru cuplul intersecteaza PE GRAFIC SI NU este EGAL cu Puterea la 5252, e pentru ca asa au fost concepute. Dar uita-te si la alte firme, si compara graficele sa vezi ca difera rpm-ul unde se intalnesc pe grafic cele doua. Si uita-te si la Diesel.!!! Nu vreau sa ne combatem teoretic. S-ar putea sa am avantaje. This post has been edited by Mircea104901: Feb 7 2009, 12:22 PM -------------------- BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07 Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience. “If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein |
|
|
Feb 7 2009, 12:31 PM
Post
#80
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.805 Joined: 27-April 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 104.894 |
Adica el functionind baga 7000 de litri DOAR iar motorul are nevoie de 10,000 ? Deci e piedica. Stii citi CFM (cubic feet per minute) are un IHI-VF-39 (turbo de pe STI ?) In jur de 460 cfm (daca nu uit, am o "harta" acasa) adica vreo 13,000 de litri - ceva mai mult decit ar "suge" motorul. Aici ai dreptate, dar am spus si eu ca mi-e sa nu se transforme in alternator ) adica in loc sa bage aer, sa fie el invartit de curentul de aer produs de absorbtia aerului in camera de ardere si sa produca curent ) Dar nu inteleg de ce te legi numai de Mimousa? Cand am dat foarte multe exemple, printre care si turbine dezvoltate de 26 de ani, si care sunt mai puternice decat turbo-urile puse pe evacuare. Am incercat sa discutam avantaje si dezavantaje legate de un compresor electric. Mimousa - se pare intr-adevar ca e un bull-shit. Dar sunt firme care fac compresoare electrice bune, cred eu. Voi nu intelegeti ce incercam noi. Noi nu vrem masini de circuit. Vrem doar ceva in plus. Gratis daca se poate ) This post has been edited by Mircea104901: Feb 7 2009, 12:32 PM -------------------- BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07 Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience. “If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 21st May 2024 - 03:42 PM |