Subaru Boxer Diesel |
This topic is about Subaru Boxer Diesel, the author, V_I_C_T_O_R, wrote about: /woot.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":woot:" border="0" alt="woot.gif" /> /yes.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":yes:" border="0" ... To read more just scroll down
Subaru Boxer Diesel |
Jan 24 2009, 07:16 PM
Post
#41
|
|
specialist Group: Membri Posts: 590 Joined: 5-December 08 From: ARAD, ROMANIA Member No.: 118.699 |
This post has been edited by V_I_C_T_O_R: Jan 24 2009, 07:18 PM -------------------- BMW 530XD MY2007 BMW 320i MY 2006 Ex: SUBARU OUTBACK 2.0D - NS - MY09 Ex: SUBARU IMPREZA 2.0 R - 2006 Afraid of the Apocalypse? Come to Romania!! We are 50 years behind... |
|
|
Jan 24 2009, 07:59 PM
Post
#42
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 9 Joined: 19-January 09 Member No.: 119.017 |
Motorul diesel Subaru este construit in colaborare cu Toyota. PUNCT. Asa da! Asta este exact genul de argument care pe mine ma convinge! De ce sa ma supar? Nu avem toti dreptul la un punct de vedere? Ar fi culmea sa ma supar! Ceea ce am scris eu este oarecum documentat si nicidecum nu este rezultatul unor reflectii profunde care sa-mi apartina. Si continui sa ma documentez (si cu ajutorul acestui forum) asa ca este posibil sa ajung si eu la concluzia ca Boxer Diesel este rodul colaborarii Subaru-Toyota insa pentru asta (si acum te rog pe tine Colonele sa nu te superi) este nevoie de mai mult decat cuvantul tau. HDI, tu ai pus o intrebare normala. Stim cu totii de modelul JUSTY. Este Subaru, da? Ce motor are, boxer sau linie? Linie, de ce? nu imi spuneti ca are platforma comuna cu Daihatsu, care este divizie Toyota etc.. Ce vreau sa spun este ca asa cum Subaru a pus un motor ce nu ii este caracteristic pe un model al ei, asa si multe alte modele, marci, procedeaza. Viitorul proiect comun Subaru-Toyota, unul din ele, este un coupe cu mecanica Subaru, restul fiind Toyota. Alt exemplu, mai indepartat, Land Rover cu motor Peugeot, fostul Rover cu motor Honda si multe altele. Subaru putea foarte simplu sa puna un alt motor diesel pe masinile ei. Era mai comod, mai ieftin chiar, insa nu mai era asa cum spun unii, posibil cel mai bun motor la clasa lui, asa cum a fost 2,5 turbo. Au vrut sa faca ceva unic si au reusit. Viitorul ne va confirma daca s-au orientat bine ori nu. Mai ales acum cand viata grea a constructorilor auto ii va impinge la tot felul de fuziuni. Hai sa ne dam cu parerea, dupa Fiat-Chrysler-Peugeot, cine urmeaza? posibil si Toyota-Subaru-Lexus-Daihatsu? Atunci sa vezi incurcaturi de matze, de nu mai stii ce masina iei. In concluzie, nu mai acceptati pumni in gura, nimeni nu detine adevarul absolut, aici ne antrenam in discutii amicale, nu ne tragem la raspundere, altfel se inchide repede dialogul si nu castigam nimic. Cu cat mai multi isi spun parerea cu atat suntem cu totii mai documentati si mai multumiti de masinile noastre, actuale si viitoare. Cu stima |
|
|
Jan 24 2009, 08:00 PM
Post
#43
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
Motorul diesel Subaru este construit in colaborare cu Toyota. PUNCT. hdi, pui problema colaborarii Toyota-Subaru in mod gresit. Iarta-ma ca iti spun, dar intrebarea ta: "De ce nu il monteaza atunci si Toyota pe niciun model?" este de-a dreptul simplista. Fiecare constructor are modul sau propriu de abordare a solutiei constructive generale a unei masini. Toyota nu produce decat motoare linie sau in "V", cu dispunere transversala sau longitudinala, pe cand Subaru are doar motoare boxer. Cum poti sa spui ca de ce nu au pus cei de la Toyota un motor boxer pe masinile lor? Transferul de know-how s-a facut in cazul motoarelor diesel dinspre Toyota spre Subaru, pentru ca Toyota avea deja experienta in domeniul constructiei motoarelor diesel, in special la cele de ultima generatie, iar Subaru nu trebuia decat sa rezolve dispunerea in sistem boxer a pistoanelor. Problema cea mai mare a lui Subaru a fost rezolvarea fortelor din interiorul motorului la actionarea in sistem boxer a vilbrochenului. Toyota a venit cu tehnologiile de turnare a blocului motor, a pistoanelor, a sistemului de injectie commonrail si a injectoarelor piezo. Un argument impresionant. Dar nefondat atita vreme cit nu este sprijinit cu dovezi. Subaru Australia http://www.subaru.com.au/about-subaru/boxer-diesel-engine-/ QUOTE Another outcome from Toyota?s shareholding has been FHI?s ability to concentrate on developing their first diesel engine. Subaru CEO Mr Takenaka said: Because we are a small company, we had to choose between hybrid and diesel. Now that we have this arrangement with Toyota,diesel engine development and production are going to be our priorities. Eu interpretez in felul acesta Ma rog, nici nu trebuie interpretat: se traduce direct. Am avut de ales intre diesel si hibrid. Avem aranjamentul cu totoya - deci am facut o prioritate dezvoltarea si productia motorului diesel. Adica - urmind logica, aranjamentul cu Toyota va permite Subaru folosirea tehnologiei hibride. Motorul Diesel a fost facut de Subaru cum i-a dus capul. ca se fura unii pe alti e alta treaba. Revin cu o completare. Nu ma dau eu specialist, ca nu sint. Dar am invatat ca la un anumit nivel, in lumea asta, se recunoaste contributia altora. Daca Toyota ar fi ajutat Subaru la motorul diesel, atunci cuvintele ar fi fost de genul "Cu ajutorul specialistilor de la Toyota, am facut, am dres am aia si ailalta". Dar cind seful spune: colaboram cu aia; da, si am avut de ales intre asta si asta. Am ales sa ne punem eforturile pe tehnologia diesel - insamna ca primesc ajutor cu problema ailalta. Restul este chestii pe auzite, raportate pe internet una alta. Eu am dat link la pozitia oficiala a firmei si o iau de buna. Ca fapt divers Toyota Camry (care este oferita hibrid) se asammbleaza la Subaru of Indiana Automotive in Lafayette, Indiana - in uzina Subaru. http://www.subaru-sia.com/ Tot acolo se asambleaza Outback; Legacy si Tribeca. Din cite am inteles eu, acum citiva ani Fuji Heavy Industries gasise ceva revolutionar in domeniul acumulatorilor, dupa care s-a facut liniste. Iar mai nou rapoartele indica faptul ca Toyota si Subaru colaboreaza la un nou motor hibrid, Subaru urmind sa foloseasca varianta oferita pe RWD Lexus pentru ca varianta FWD Prius nu prea merge sa fie incorporata cu motorul boxer (si de 4 si de 6 cyl) - care este pina la urma un motor longitudinal (cu inghiul de 180 grade). Lexus-ul are V8 (care sint doar longitudinale). Poftim link-ul http://www.subaru-sia.com/Company/sia_outl...nglish_2007.pdf QUOTE 2007
147,148 A-Line: Legacy/Outback 84,960 Tribeca 24,218 B-line: Camry 37,970 2008 Projected 190,000 A-Line: Legacy/Outback 79,000 Tribeca 19,000 B-line: Camry 92,000 March 13, 2006 Announcement of production of the Toyota Camry at SIA February 28, 2007 Start of Toyota Camry production September 9, 2008 Production of 100,000th Camry This post has been edited by f1anatic: Jan 24 2009, 08:32 PM -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Jan 24 2009, 08:02 PM
Post
#44
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 9 Joined: 19-January 09 Member No.: 119.017 |
|
|
|
Jan 24 2009, 08:18 PM
Post
#45
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
Hai sa ne dam cu parerea, dupa Fiat-Chrysler-Peugeot, cine urmeaza? posibil si Toyota-Subaru-Lexus-Daihatsu? Atunci sa vezi incurcaturi de matze, de nu mai stii ce masina iei. In concluzie, nu mai acceptati pumni in gura, nimeni nu detine adevarul absolut, aici ne antrenam in discutii amicale, nu ne tragem la raspundere, altfel se inchide repede dialogul si nu castigam nimic. Cu cat mai multi isi spun parerea cu atat suntem cu totii mai documentati si mai multumiti de masinile noastre, actuale si viitoare. Cu stima Padurare, perfect de acord ca principiu. Nu stiu daca e topicul potrivit poate cineva deschide altul, "Originea boxer Diesel", sau "colaborari Subaru"..... Totusi nu se pot compara colaborarile de mai sus. Una este cand companii care nu au nici o legatura dezvolta impreuna modele de masini sau motoare (PSA-Ford, PSA-BMW, GM-Fiat....) si alta este Toyota cu diviziile ei Lexus si Daihatsu...eventual Subaru unde sunt actionari si unde deocamdata colaborarea nu este asa de evidenta, neexistand modele/motoare comune. Un motor performant cum e si al nostru de pe Outback Diesel implica uriase costuri si toti vor sa vanda milioane de motoare ca sa le amortizeze. Daca il fac impreuna se vor produce cam dublu, implicit se vor amortiza mai repede costurile. Toyota pana acum s-a tinut tare dar fabrica lor din Europa comuna PSA face Aygo, 107 si C1 iar motorul mic pe benzina este comun de origine Toyota. Boxer Diesel nu apare inca pe site nici in America, nici in Australia... cate oare vor vinde in Europa? -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Jan 24 2009, 08:58 PM
Post
#46
|
|
subarugeot Group: Membri Posts: 1.484 Joined: 11-December 08 Member No.: 118.741 |
Sa consideram micul derapaj democratic ca fiind un accident nefericit.
Sper ca sunt in asentimentul tuturor cand spun ca parerea fiecaruia conteaza, inclusiv a Colonelului. Daca si reusim sa ne-o exprimam cum trebuie, atunci e parfum! Sa continuam deci: Subscriu la cele spuse de f1anatic, mai ales ca citam aceleasi surse Din ce spune CEO Subaru inteleg ca s-au inteles sa se foloseasca si ei de tehnologia hybrid Toyota, lucru care le va permite sa se concentreza asupra propriului proiect diesel. ( http://www.theautochannel.com/news/2006/03/24/001912.html ) Sau aici: http://hybridreview.blogspot.com/2007/10/s...ll-be-late.html Proiectele comune sunt altele: http://www.automarket.ro/stiri/dezvoltarea...nata-17337.html Padurare, observ ca ai hotarat sa devi activ. Bun venit! Sunt convins ca vei aduce +valoare forumului! PS: ma gandeam sa deschid un topic nou in care fiecare nou venit sa se prezinte da' iar o sa faceti misto' de mine ; face-ti-l unul din voi! -------------------- スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ... "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p. |
|
|
Jan 24 2009, 09:06 PM
Post
#47
|
|
specialist Group: Membri Posts: 590 Joined: 5-December 08 From: ARAD, ROMANIA Member No.: 118.699 |
E o idee f faina de topic. Creeaza-l, dar sa se prezinte si memnrii activi nu doar cei nou veniti.
-------------------- BMW 530XD MY2007 BMW 320i MY 2006 Ex: SUBARU OUTBACK 2.0D - NS - MY09 Ex: SUBARU IMPREZA 2.0 R - 2006 Afraid of the Apocalypse? Come to Romania!! We are 50 years behind... |
|
|
Jan 24 2009, 09:18 PM
Post
#48
|
|
specialist Group: Membri Posts: 630 Joined: 11-December 03 From: Iasi (Iasi) Member No.: 19.067 |
@padurarul,
Subaru a rezolvat problema dispunerii boxer a pistoanelor in urma cu multi ani, dar pentru motoarele pe benzina si nu pentru cele diesel. Nu am nici timp si nici nu este aici locul unde sa explic toata problematica functionarii unui motor diesel de ultima generatie, dar daca esti cu adevarat interesat poti gasi si singur aceste raspunsuri. Apropo, stiai ca Subaru a avut o incercare de a produce motoare pe tehnologie ceramica undeva prin anii '86? Prin 2001 am participat la un training de specialitate in Germania care a cuprins si vizita la una din fabricile Mahle, unde se fabricau pistoane auto. Vizita a inceput in atelierul scoala, apoi prin turnatorie samd si a sfarsit in camera de temperatura constanta unde se faceau masuratori de inalta precizie. Cu acea ocazie am putut afla foarte multe amanunte de culise la care multi nu au acces. Toate acele informatii primite atunci, plus multe altele primite cu ocazia altor traininguri de specialitate si a studiilor personale cred ca imi pot da voie sa fac unele afirmatii corecte deoarece se bazeaza pe date concrete. De cele mai multe ori aduc si probe in sprijinul afirmatiilor pe care le fac, dar sunt dati cand raspund mai repede si nu mai am timp sa caut dovada. hdi cred ca a inteles perfect ce am vrut sa spun mai sus si sper ca nu s-a suparat, pentru ca eu nu am atacat persoana ci doar afirmatiile. @Victor, Atata timp cat confruntarea ramane la nivel de idei, raman pe scena. Daca se trece la atacuri la persoana, atunci imi iau traista si plec imediat. Era sa uit: vezi ca trebuie sa dai cota parte din vanzarea biletelor la participantii la confruntare, adica mie, lui hdi, padurarul si cine se mai baga. -------------------- Toyota Avensis 2.0 D-4D nov. 2007
Ex: Dacia 1410 Sport, Renault 20 diesel, Dacia 1410 Break, Dacia 1300, Citroen Berlingo 1.9D, Citroen Xantia 2.0i, Audi 100 2.0D, Toyota Yaris 1.0i, Mercedes Vito 2.3TD |
|
|
Jan 24 2009, 10:08 PM
Post
#49
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.274 Joined: 9-February 06 From: Between VT & MA Member No.: 67.555 |
In alta ordine de idei, am pus -folie protectoare pe faruri (inclusiv ceata), stopuri si bara spate = 430 RON Interesant asta. Cum arata? Si pe bara din spate acelasi tip de folie? Da, folia este Llumar si se poate pune pe faruri si/sau pe caroserie. Arata...transparent. Deocamdata nu pot face poze pentru ca masina este atat de murdara incat nici nu se mai vad placutele de inmatriculare. -------------------- Toyota Prius
Subaru Legacy 2016 Subaru Outback 2015 |
|
|
Jan 24 2009, 10:40 PM
Post
#50
|
|
specialist Group: Membri Posts: 630 Joined: 11-December 03 From: Iasi (Iasi) Member No.: 19.067 |
No, si daca tot am fost provocat sa aduc dovada, va redau mai jos (din pacate in engleza si imi cer scuze pentru aceasta) afirmatiile facute de CEO Kyoji Takenaka in martie 2006 unui grup restrans de reporteri:
<<TOKYO -- Fuji Heavy Industries Ltd., the maker of Subaru cars, is developing a diesel engine with an eye to mounting it on its flagship model in Europe as early as the end of next year, its president said. CEO Kyoji Takenaka told a small group of reporters on Friday that Fuji Heavy would bring the engine to production at full throttle after agreeing last week to borrow Toyota Motor Corp.'s technology for hybrid cars. "Because we're a small company, we had to choose between hybrid and diesel. Now that we have this arrangement with Toyota, diesel engine development and production are going to be our priority," Takenaka said, adding that the fuel-efficient engine, which powers half of Europe's cars, was also gathering momentum in major markets such as the United States and China.>> De aici se intelege foarte clar si fara dubii ca dezvoltarea motorului diesel a fost facuta impreuna cu Toyota si a fost prioritara inaintea tehnologiei hibride. Sursa din care am citat si unde puteti gasi si alte informatii valoroase: http://www.autonews.com/apps/pbcs.dll/arti...S/60324034/1003 De asemenea, acelasi lucru il gasiti exprimat si aici: http://www.channel4.com/4car/news/news-sto...p?news_id=14266 Pe de alta parte, pentru cei care inca nu ati citit articolul urmator, aveti acum posibilitatea sa va informati cu privire la istoria dezvoltarii motorului diesel Subaru: http://www.boxerdiesel.com/engineering/en/01.html Chiar de la inceput veti afla problemele cu care s-au confruntat in dezvoltarea acestui motor. Pentru carcotasi redau doar doar un scurt pasaj: "Consequently, at the beginning of our project, when Subaru discussed the development of the BOXER DIESEL with allied automakers or a research institute specialized in diesel engines, they concluded that the boxer configuration is not structurally suitable for diesel engines. Subaru then also considered the possibilities of developing a new inline diesel engine or purchasing a diesel engine from another manufacturer." Sper ca acum am reusit sa lamuresc treburile si sa-mi iertati exprimarea din posturile anterioare. Cu stima, P.S. Nu sunt perfect, dar tind spre perfectiune, iar atunci cand ma pasioneaza ceva reusesc sa aflu toate amanuntele. -------------------- Toyota Avensis 2.0 D-4D nov. 2007
Ex: Dacia 1410 Sport, Renault 20 diesel, Dacia 1410 Break, Dacia 1300, Citroen Berlingo 1.9D, Citroen Xantia 2.0i, Audi 100 2.0D, Toyota Yaris 1.0i, Mercedes Vito 2.3TD |
|
|
Jan 24 2009, 10:56 PM
Post
#51
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
E foarte bine, tot de idei discut si eu.
Ce legatura are cu Outback diesel chestiile astea? Nu stiu inca sigur ce diferential am pe spate la masina si se umplu pagini cu declaratii usor in coada de peste ale CEO-ului. Nu am citit toate articolele enuntate dar: - daca acordul este pentru hibrid si atunci Subaru si-a concentrat toate fortele (si fondurile) spre Diesel? - daca Toyota i-a ajutat asa mult, ar avea tot interesul sa amortizeze costurile, deci ce motiv ar fi sa nu foloseasca si ei motorul minune? De ce ar pune pe noul Avensis motorul vechi de 126 CP? Eu cred ca ce discuta CEO-ii de la Toyota si Subaru nu sunt subiecte care pot fi CLARICATE citind articole indiferent din ce surse. Nu e un subiect unde sa se dea verdicte categorice sau sa se puna punct. Va rog mult sa creati un topic separat. Cred ca si subiectul si modul de abordare sunt cam nepotrivite cu acest forum Subaru. -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Jan 25 2009, 05:30 AM
Post
#52
|
|
pilot Group: Membri Posts: 256 Joined: 20-November 08 From: Bucuresti Member No.: 118.585 |
No, si daca tot am fost provocat sa aduc dovada, va redau mai jos (din pacate in engleza si imi cer scuze pentru aceasta) afirmatiile facute de CEO Kyoji Takenaka in martie 2006 unui grup restrans de reporteri: P.S. Nu sunt perfect, dar tind spre perfectiune, iar atunci cand ma pasioneaza ceva reusesc sa aflu toate amanuntele. Nu te supara Colonele, dar sa crezi in reporteri... Si ce inteleg ei... Ce naiba, nu facem parte din cei ce cred stirile interpretate de categoria asta profesionala. Daca sunt in engleza nu stiu daca au mai mare credibilitate decat can-canurile noastre. Bafta maxima -------------------- Mrrrr = Outback 2.0T-D NS
backyard inv.: Astra H, VW , Mitsu Pajero Sport ---------------------------------------------------------------------------- Armula indecisa intre concluziile auto-psihanalizei si paiul din ochiul celorlalti : "Sincer (impaciuitor dar sincer cu el insusi -n.b.), sugerez anumitor participanti pasivi ai acestui forum care sunt in cautarea de informatii sa nu ia in considerare toate dizertatiile postate pe acest forum intrucat anumite postari sunt total paralele cu subiectul si sunt furnizate de personaje care in afara lipsei unei baze elementare de cunostinte in domeniu, nu sunt capabile decat sa posteze ineptii si aberatii. Insa, in spiritul dreptului de a ne exprima liberi, trebuie sa acceptam si monologurile prin care unii isi poarta propriul razboi imaginar sau isi refuleaza frustrarile." |
|
|
Jan 25 2009, 09:12 AM
Post
#53
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
Nu ma pun nici Gogu Contra, si nici ca vara-su Gica.
Dar interpretarea mea, si restul de cunostiinte, nu indica decit ca Subaru a ales sa isi continue eforturile in tehnologia Diesel deoarece contractul cu Toyota le-a permis accesul la tehnologia hibrida. Oricum sursa Colonelului este...acelasi citat pe care l-am dat si eu, cu exact acelasi text redat tot in engleza. http://www.autoobserver.com/2008/01/subaru...-of-a-kind.html QUOTE Wouldn?t it have been far easier, cheaper and more normal to have bought a diesel engine, maybe from Toyota which holds an 8.7 percent share in Fuji Heavy Industries, Subaru?s parent company? True, that could have been one route but that?s not the Subaru way, the engineers and management being determined instead to build an engine that fits in with the unique flat-engine/all-wheel-drive DNA and low center of gravity of Subaru?s cars. http://www.carpoint.com.au/news/2006/mediu...-on-the-way-894 QUOTE FHI and Toyota have also confirmed that Subaru will develop Toyota vehicles in the future. The collaboration will initially focus on hybrid vehicles using Toyota's existing Hybrid System. Meantime in Europe Subaru has confirmed it is developing a diesel version of its trademark boxer (horizontally-opposed) four-cylinder engine. http://fifthgear.five.tv/jsp/5gmain.jsp?mn...cy+Boxer+Diesel QUOTE The Boxer Diesel engine has been designed in-house; http://www.boxerdiesel.com/engineering/en/index.html Si acum fault by omission. http://www.boxerdiesel.com/engineering/en/01.html [quote]The initial development work for the world?s first BOXER DIESEL for passenger cars began in 1999 with a team of only four engineers. Consequently, at the beginning of our project, when Subaru discussed the development of the BOXER DIESEL with allied automakers or a research institute specialized in diesel engines, they concluded that the boxer configuration is not structurally suitable for diesel engines. Subaru then also considered the possibilities of developing a new inline diesel engine or purchasing a diesel engine from another manufacturer. The first BOXER DIESEL prototype was completed in 2004. In November of that year, a trial model was placed on the test bench and started. Alianta Toyota - Subaru a fost anuntata public in Octombrie 2005 http://money.cnn.com/2005/10/05/news/inter...gm.dj/index.htm The first BOXER DIESEL trial model was a 1.3-liter displacement engine, which was then expanded to 1.7 liters after numerous improvements, including placing the injector in the cylinder head at an angle. The challenge was to develop a 2-liter model, since Subaru wanted to make inroads into the popular 2-liter diesel engine market in Europe. In fact, 80% of diesel cars there are 2 liter models.[quote] I don't know...dar eu unul nu sint convins ca Toyota a ajutat cu ceva. Allied automakers nu inseamna si-au mutat tehnologia de la unii la altii sa ca aici cumperi vanuri Dodge care sint practice Mercedes cu alte insemne. Allied automakers poate fi oricine, inclusiv Toyota, inclusive firme precum "Denso" sau Bosch sau Cosworth sau Prodrive. Alianta Subaru-Toyota a fost anuntata pt Octombrie 2005; munca la motorul boxer a inceput in 1999, in 2004 aveau primele prototipuri care sa functioneze. Oricum nu are rost sa ne certam. Este un motor reusit indiferent cine l-a facut. This post has been edited by f1anatic: Jan 25 2009, 09:12 AM -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Jan 25 2009, 09:28 AM
Post
#54
|
|
subarugeot Group: Membri Posts: 1.484 Joined: 11-December 08 Member No.: 118.741 |
Culmea este ca discutia a pornit de la afirmatiile mele care citau fix acelasi interviu....
Din ce spune CEO Subaru inteleg ca s-au inteles sa se foloseasca si ei de tehnologia hybrid Toyota, lucru care le va permite sa se concentreza asupra propriului proiect diesel. ( http://www.theautochannel.com/news/2006/03/24/001912.html ) Explicatia e ceva mai simpla: traducem din lb. engleza in mod diferit. Si eu am inteles acelasi lucru ca si f1anatic si anume ca acordul cu Toyota privind motorul hybrid a facut ca Subaru sa se poata concentra la turatie maxima pe propriul lor proiect Diesel. Si pana la urma, Toyota-neToyota, ceea ce ne intereseaza pe noi este rezultatul final. Si pentru ca afirmatia mea a nascut aceasta maaaaaare paranteza, va rog sa-mi permiteti sa o inchid tot eu cu invitatia de a reveni asupra ei numai daca se vor gasi argumente (nu pareri) care sa demonstreze altceva. -------------------- スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ... "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p. |
|
|
Jan 25 2009, 09:33 AM
Post
#55
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
Am creat un topic separat. Cu siguranta sunt multi interesati.
Culmea este ca discutia a pornit de la afirmatiile mele care citau fix acelasi interviu.... Din ce spune CEO Subaru inteleg ca s-au inteles sa se foloseasca si ei de tehnologia hybrid Toyota, lucru care le va permite sa se concentreza asupra propriului proiect diesel. ( http://www.theautochannel.com/news/2006/03/24/001912.html ) Explicatia e ceva mai simpla: traducem din lb. engleza in mod diferit. Si eu am inteles acelasi lucru ca si f1anatic si anume ca acordul cu Toyota privind motorul hybrid a facut ca Subaru sa se poata concentra la turatie maxima pe propriul lor proiect Diesel. Si pana la urma, Toyota-neToyota, ceea ce ne intereseaza pe noi este rezultatul final. Si eu sunt de acord cu interpretarea de mai sus. Evident sunt companii care si-au adus aportul dar nu se poate spune ca e un motor dezvoltat de Subaru impreuna cu Toyota. Alte argumente pro sau contra sau detalii despre cum a aparut acest motor sunt binevenite. Self-learning cu acele manifestari exista si la alti producator? This post has been edited by GLC120: Jan 25 2009, 09:34 AM -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Jan 30 2009, 09:30 AM
Post
#56
|
|
pilot Group: Membri Posts: 338 Joined: 5-October 07 From: Suceava/Bucuresti Member No.: 114.935 |
Atat de multi ingineri! Ma simt depasit de situatie si as dori cat mai rapid o clarificare ca sa stiu ce le spun curiosilor despre istoria crearii acestui motor.
P.S. In legatura cu problema motorului, sper sa nu ajungeti la concluzia ca a fost dezvoltat impreuna cu Ford! O vand, serios. This post has been edited by vlademir: Jan 30 2009, 09:34 AM -------------------- Actual Subaru Outback Diesel ZS
Fost Toyota AVENSIS 2.0 D-4D SOL din 2006 de pe Iuliu Maniu, sector 6 |
|
|
Mar 5 2009, 02:06 AM
Post
#57
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.818 Joined: 30-September 08 From: Odorheiu Secuiesc Member No.: 118.083 |
Boxer diesel de 200CP pe Impreza WRX ?
http://www.auto.ro/stiri/subaru-wrx-diesel-pentru-anglia- -------------------- |
|
|
Mar 5 2009, 10:15 PM
Post
#58
|
|
subarugeot Group: Membri Posts: 1.484 Joined: 11-December 08 Member No.: 118.741 |
Boxer diesel de 200CP pe Impreza WRX ? http://www.auto.ro/stiri/subaru-wrx-diesel-pentru-anglia- Se vorbea mai demult. La Geneva nu au prezentat nimic de genul asta. http://www.autocar.co.uk/News/NewsArticle/...Impreza/231717/ -------------------- スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ... "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p. |
|
|
Mar 9 2009, 07:09 PM
Post
#59
|
|
subarugeot Group: Membri Posts: 1.484 Joined: 11-December 08 Member No.: 118.741 |
-------------------- スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ... "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p. |
|
|
Mar 17 2009, 08:51 PM
Post
#60
|
|
subarugeot Group: Membri Posts: 1.484 Joined: 11-December 08 Member No.: 118.741 |
Duminica m-am uitat la emisiunea Automobile pe National TV si tocmai se decernau niste premii (ma rog, premiile emisiunii). Printre ele si premiul pentru inovatie tehnologica (ceva de genul asta), premiu atribuit motorului boxer diesel Subaru.
Nu am cunostinta ca BD sa fi castigat vreun premiu la nivel international, asa cum s-a intamplat la vremea sa cu primul diesel Honda. Am cautat si cu Google si nimic... -------------------- スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ... "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 13th May 2024 - 10:29 PM |