IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Subaru Boxer Diesel

This topic is about Subaru Boxer Diesel, the author, G e o r g e, wrote about: cu benzina afara n-am fost. doar cu diesel , si crede-ma ca am simtit. consum scazut la un 7.0-7.5 (4 persoane + bagaje) vs un 8.5-9 in tara . iar mas ... To read more just scroll down

12 Pages V  « < 10 11 12  
Reply to this topicStart new topic
> Subaru Boxer Diesel
G e o r g e
post Aug 1 2009, 07:02 PM
Post #221


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



cu benzina afara n-am fost. doar cu diesel , si crede-ma ca am simtit.

consum scazut la un 7.0-7.5 (4 persoane + bagaje) vs un 8.5-9 in tara .
iar masina se infigea mult mai bine.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GLC120
post Aug 1 2009, 07:27 PM
Post #222


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.445
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.958



Cand vom avea sosele si autostrazi ca ei, vom putea spune ca se datoreaza carburantului.....

Pana atunci, crd ca diferenta de consum este foarte mare si este cauzata probabil de depasirile la limita si slalomul printre camioane sau viteze mult peste limita legala pe autostrada. In Europa majoritatea vitezomanilor se mai calmeaza.


--------------------
Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Aug 2 2009, 08:20 AM
Post #223


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



mersul a fost la fel in ambele cazuri , legal , fara depasiri aiurea .


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GLC120
post Aug 2 2009, 11:24 AM
Post #224


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.445
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.958



Poate e adevarat, dar din cate am constatat in e.g. Germania si Austria nu depasesti deloc, in timp ce la noi ma indoiesc ca TU depasesti ca soferii de duminica unsure.gif care raman in treapta maxima si doar apasa usor pe acceleratie profitand de motorul lor care trage bine si consuma putin. rolleyes.gif

Eu de fiecare data am consumat sensibil mai mult in afara, din cauza vitezei. Desi mergi mai constant si relaxat, la 130-140km/h orice masina consuma mult mai mult fata de 70-110. Rezistenta aerodinamica e proportionala cu patratul vitezei. De la 85km/h la 120 se dubleaza. La fel se dubleaza de la 120 la 170.
Vezi si exemplul lui Bogcot de pe topicul de consum..... real aproape de 8L/100 cu OBD in Germania/Austria.

This post has been edited by GLC120: Aug 2 2009, 11:28 AM


--------------------
Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogcot76
post Aug 2 2009, 09:00 PM
Post #225


specialist
******

Group: Membri
Posts: 789
Joined: 28-July 09
From: Bucuresti
Member No.: 120.558



- pretul de 4000 Euro este o teapa, se refera strict la importatorul made in Greece, nu la Subaru.
[/quote]

Corect !!! Mai exact 4800 euro (4000 fara TVA). In Germania la Subaru Deutschland turbina de diesel costa exact 1233,24 euro, iar la Singapore intr-un centru de distributie al IHI am gasit-o cu vreo 1300 dolari americani!!! wallbash.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GLC120
post Aug 26 2009, 06:57 PM
Post #226


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.445
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.958



Uite ceva on-topic dupa atata poluare:

http://www.flickr.com/photos/pupsandstuff/2496173814/


--------------------
Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil."
Go to the top of the page
 
+Quote Post

12 Pages V  « < 10 11 12
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 12th May 2024 - 03:09 PM