IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Subaru Boxer Diesel

This topic is about Subaru Boxer Diesel, the author, andrei5130, wrote about: QUOTE (GLC120 Jan 16 2009, 0729 PM) Cel mai mic motor la Allroad este 2.7 Diesel. Este o masina mai mare, mai accesorizata si mult mai scumpa. Se cons ... To read more just scroll down

12 Pages V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Subaru Boxer Diesel
andrei5130
post Jan 16 2009, 07:50 PM
Post #21


Prieten cu WMZ-ul mare
******

Group: Membri
Posts: 623
Joined: 16-January 09
From: Bucuresti
Member No.: 119.002



QUOTE (GLC120 @ Jan 16 2009, 07:29 PM) *
Cel mai mic motor la Allroad este 2.7 Diesel. Este o masina mai mare, mai accesorizata si mult mai scumpa.

Se considera totusi concurent pentru OBK, pe langa XC70. As mai adauga cu riscul sa va supar, Octavia Scout.
Pentru cunoscatori alegerea este evidenta, daca vrei un break inaltat cu tractiune integrala, mai ales acum dupa aparitia primului boxer Diesel.

Nu cred ca e facuta sa mearga la Babele, dar e bine sa stii ca, in caz de forta majora poti sa te refugiezi acolo cu tot cu masina rolleyes.gif




am avut octavia 2 si am iesit cu ea pe drumurui forestiere si nu am avut surprize neplacute cat despre Scout jos palaria numai ca la momentul achizitiei subaru avea discaunt de 6300 euro din pretul fara taxe iar cei de la Skoda imi faceau cadou covorasele. eu sunt de parere ca subaru este peste scoda di punct de vedere al tehnologiei si totusi Scout-ul(4*4) este o masina reusita...


--------------------
Subaru, Subaru si dinnou Subaru
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andrei5130
post Jan 16 2009, 08:17 PM
Post #22


Prieten cu WMZ-ul mare
******

Group: Membri
Posts: 623
Joined: 16-January 09
From: Bucuresti
Member No.: 119.002



QUOTE (andrei5130 @ Jan 16 2009, 07:50 PM) *
QUOTE (GLC120 @ Jan 16 2009, 07:29 PM) *
Cel mai mic motor la Allroad este 2.7 Diesel. Este o masina mai mare, mai accesorizata si mult mai scumpa.

Se considera totusi concurent pentru OBK, pe langa XC70. As mai adauga cu riscul sa va supar, Octavia Scout.
Pentru cunoscatori alegerea este evidenta, daca vrei un break inaltat cu tractiune integrala, mai ales acum dupa aparitia primului boxer Diesel.

Nu cred ca e facuta sa mearga la Babele, dar e bine sa stii ca, in caz de forta majora poti sa te refugiezi acolo cu tot cu masina rolleyes.gif




am avut octavia 2 si am iesit cu ea pe drumurui forestiere si nu am avut surprize neplacute cat despre Scout jos palaria numai ca la momentul achizitiei subaru avea discaunt de 6300 euro din pretul fara taxe iar cei de la Skoda imi faceau cadou covorasele. eu sunt de parere ca subaru este peste scoda di punct de vedere al tehnologiei si totusi Scout-ul(4*4) este o masina reusita...



P.S. ai dreptate allroad-ul avea 2,7 l


--------------------
Subaru, Subaru si dinnou Subaru
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GLC120
post Jan 16 2009, 08:29 PM
Post #23


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.445
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.958



La OBK Diesel ai incercat sa testezi cum functioneaza controlul tractiunii, pe zapada sau gheata? Inca nu sunt sigur ca, atunci cand rotile din dreapta se impotmolesc in zapada mare (de exemplu) ele vor fi franate ca sa ajunga cuplu si in stanga un rotile au aderenta.

Cum ti se pare masina comparand cu ce ai avut inainte?

This post has been edited by GLC120: Jan 16 2009, 08:30 PM


--------------------
Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andrei5130
post Jan 16 2009, 08:36 PM
Post #24


Prieten cu WMZ-ul mare
******

Group: Membri
Posts: 623
Joined: 16-January 09
From: Bucuresti
Member No.: 119.002



QUOTE (GLC120 @ Jan 16 2009, 08:29 PM) *
La OBK Diesel ai incercat sa testezi cum functioneaza controlul tractiunii, pe zapada sau gheata? Inca nu sunt sigur ca, atunci cand rotile din dreapta se impotmolesc in zapada mare (de exemplu) ele vor fi franate ca sa ajunga cuplu si in stanga un rotile au aderenta.

Cum ti se pare masina comparand cu ce ai avut inainte?

am stat pana acum si am citit topicul cu diferentialele si sunt curios daca are sau nu nu am supuso la teste ca nu sunt obisnuit cu ea dar dupa ce am urcat cu un tico la Sarmissegetusa Regia si la pestera Scarisoara sunt convins ca Scubi (Outback-ul meu)nu va avea viata usoara dupa cum ziceam astept sa ma obisnuiesc cu masina pentru ca inca imi mai omare ocazional motoru la plecare (e mult diferita de un disel nodmal) am sa o supun la teste wink.gif


--------------------
Subaru, Subaru si dinnou Subaru
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GLC120
post Jan 16 2009, 09:04 PM
Post #25


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.445
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.958



E bine ca mai citeste cineva ce scrie la "diferentiale".... Pneuri de iarna? Sau merg cele originale? Consum? Cred ca ar fi mai bine sa continuam pe topicul cu OBK diesel.


--------------------
Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andrei5130
post Jan 16 2009, 09:08 PM
Post #26


Prieten cu WMZ-ul mare
******

Group: Membri
Posts: 623
Joined: 16-January 09
From: Bucuresti
Member No.: 119.002



QUOTE (GLC120 @ Jan 16 2009, 09:04 PM) *
E bine ca mai citeste cineva ce scrie la "diferentiale".... Pneuri de iarna? Sau merg cele originale? Consum? Cred ca ar fi mai bine sa continuam pe topicul cu OBK diesel.

tocmai citeam si acolo si in curand am sa ma mut acolo cred ca puteti sa imi urati bun venit ca nu mai scapati de mine smile.gif


--------------------
Subaru, Subaru si dinnou Subaru
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GLC120
post Jan 16 2009, 09:28 PM
Post #27


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.445
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.958



Bun venit! Eu am o mare vechime de cateva ... zile! Ne mutam pe OBK Diesel?


--------------------
Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hdi
post Jan 16 2009, 10:31 PM
Post #28


subarugeot
******

Group: Membri
Posts: 1.484
Joined: 11-December 08
Member No.: 118.741



Draga Andrei, welcome!
Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea.
Esti cam zgarcit in privinta detaliilor: ce versiune de echipare este, culoare, cand ai luat-o, cati km are, care sunt primele impresii?
Care au fost finalistele?
I-ai pus gume de iarna si de care? Be inspired!
Nu astepta sa se topeasca zapada ca pierzi tot farmecul. Eu nu stiu unde sa ma mai duc ca sa o gasesc... drive.gif



--------------------
スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ...
"Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andrei5130
post Jan 17 2009, 12:17 AM
Post #29


Prieten cu WMZ-ul mare
******

Group: Membri
Posts: 623
Joined: 16-January 09
From: Bucuresti
Member No.: 119.002



QUOTE (hdi @ Jan 16 2009, 10:31 PM) *
Draga Andrei, welcome!
Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea.
Esti cam zgarcit in privinta detaliilor: ce versiune de echipare este, culoare, cand ai luat-o, cati km are, care sunt primele impresii?
Care au fost finalistele?
I-ai pus gume de iarna si de care? Be inspired!
Nu astepta sa se topeasca zapada ca pierzi tot farmecul. Eu nu stiu unde sa ma mai duc ca sa o gasesc... drive.gif

finalistele au fost scout si outback
varianta de echipare cred ca AC prima de la disel fara trapa si xenon
culoare gri inchis
nu am pus gume de iarna dar urmeaza multe accesori
modul de inchidere geamuri scuturi metalice tavita portbagaj senzori de ploaie si daca se va putea si comenzi audio pe volan
ma mut pe outback diesel


--------------------
Subaru, Subaru si dinnou Subaru
Go to the top of the page
 
+Quote Post
M A R I A N
post Jan 23 2009, 10:54 PM
Post #30


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 2.274
Joined: 9-February 06
From: Between VT & MA
Member No.: 67.555



Eu stiu un lucru pe care l-am invatat de la Toyotele pe care le-am avut de-a lungul timpului: cand pare ca este o problema, de fapt nu (prea) este o problema. Totul se regleaza de la sine. Asta vis a vis de tremuraturi la ralanti si de "fum". Motorul asta este facut in colaborare cu Toyota, este exclus sa fie probleme.

In alta ordine de idei, am pus
-folie protectoare pe faruri (inclusiv ceata), stopuri si bara spate = 430 RON
-bare transversale+portbagaj tip grilaj Thule Xplorer=1800 RON


--------------------
Toyota Prius
Subaru Legacy 2016
Subaru Outback 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hdi
post Jan 24 2009, 12:15 AM
Post #31


subarugeot
******

Group: Membri
Posts: 1.484
Joined: 11-December 08
Member No.: 118.741



QUOTE (M A R I A N @ Jan 23 2009, 10:54 PM) *
Motorul asta este facut in colaborare cu Toyota, este exclus sa fie probleme.


Sigur? De ce nu il monteaza atunci si Toyota pe niciun model?
Eu stiu de colaborarea Subaru-Toyota insa pt. un motor hibrid si pt. un model sport de masina.


--------------------
スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ...
"Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GLC120
post Jan 24 2009, 12:42 AM
Post #32


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.445
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.958



QUOTE (M A R I A N @ Jan 23 2009, 10:54 PM) *
In alta ordine de idei, am pus
-folie protectoare pe faruri (inclusiv ceata), stopuri si bara spate = 430 RON


Interesant asta. Cum arata? Si pe bara din spate acelasi tip de folie?


--------------------
Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
V_I_C_T_O_R
post Jan 24 2009, 01:41 AM
Post #33


specialist
******

Group: Membri
Posts: 590
Joined: 5-December 08
From: ARAD, ROMANIA
Member No.: 118.699



QUOTE (hdi @ Jan 23 2009, 10:15 PM) *
QUOTE (M A R I A N @ Jan 23 2009, 10:54 PM) *
Motorul asta este facut in colaborare cu Toyota, este exclus sa fie probleme.


Sigur? De ce nu il monteaza atunci si Toyota pe niciun model?
Eu stiu de colaborarea Subaru-Toyota insa pt. un motor hibrid si pt. un model sport de masina.


Sa stii ca si eu am auzit acelasi lucru. Sursa nu este 100%, dar sigur nu e aceeasi cu cea a lui Marian. Deci poate totusi exista un sambure de adevar. Oricum mi-e greu sa cred ca Subaru, cu experienta 0 la motoare diesel, s-a hotarat asa intr-o zi sa construiasca un motor diesel si hop tzop dupa un an de cercetari si teste, sa scoata primul boxer diesel. Ok, sigur isi au si ei meritele care trebuie recunoscute, dar parerea mea e ca sigur au fost ajutati de cineva cu multa experienta in spate.


--------------------


BMW 530XD MY2007
BMW 320i MY 2006
Ex: SUBARU OUTBACK 2.0D - NS - MY09
Ex: SUBARU IMPREZA 2.0 R - 2006

Afraid of the Apocalypse? Come to Romania!! We are 50 years behind...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pista
post Jan 24 2009, 02:15 AM
Post #34


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.818
Joined: 30-September 08
From: Odorheiu Secuiesc
Member No.: 118.083



La motor s-a lucrat ani de zile. Numai testele in vivo au durat mai mult de un an.


--------------------
Mazda 6 MPS

ex: Subaru Outback 2.5i MY07 5MT Bi-Fuel
BMW 120d MY'04 6MT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hdi
post Jan 24 2009, 12:20 PM
Post #35


subarugeot
******

Group: Membri
Posts: 1.484
Joined: 11-December 08
Member No.: 118.741



QUOTE (pista @ Jan 24 2009, 02:15 AM) *
La motor s-a lucrat ani de zile. Numai testele in vivo au durat mai mult de un an.


Mai precis, se lucreaza la el inca din 1999.
Toyota detine 16,6 % din actiunile Subaru (o achizitie importanta a avut loc abia in vara anului trecut). Asta nu inseamna automat ca au colaborat la dezvoltarea motorului Boxer Diesel. Eu cred ca este 100% Subaru si eventualul transfer al sau pe vreun model Toyota se va face doar in urma unui acord comercial si nu implicit, in virtutea drepturilor date de coproprietate.

Din ce spune CEO Subaru inteleg ca s-au inteles sa se foloseasca si ei de tehnologia hybrid Toyota, lucru care le va permite sa se concentreza asupra propriului proiect diesel. (http://www.theautochannel.com/news/2006/03/24/001912.html)
Sau aici: http://hybridreview.blogspot.com/2007/10/s...ll-be-late.html


Proiectele comune sunt altele:
http://www.automarket.ro/stiri/dezvoltarea...nata-17337.html


--------------------
スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ...
"Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marius30562
post Jan 24 2009, 12:30 PM
Post #36


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 420
Joined: 9-August 04
From: Sibiu (Sibiu)
Member No.: 30.555



Asa stiam si eu - la motorul boxer diesel se lucreaza de vre-o 9 ani.
Initial era proiectat sa produca cca. 170 CP, dar din motive ”ecologice” puterea a fost redusa pana la 150 CP.

Cat despre colaborarea cu Toyota, citisem si eu pe undeva ca au ceva proiecte comune, dar pentru un model sport si tehnologii hibride, asa cum s-a mai spus.


--------------------
To own one is to love one !
Subaru Forester 2.0 Diesel - Boxer Diesel
Ex. :Kalos 3u 1.4 16V
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colonelu'
post Jan 24 2009, 05:43 PM
Post #37


specialist
******

Group: Membri
Posts: 630
Joined: 11-December 03
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 19.067



Motorul diesel Subaru este construit in colaborare cu Toyota. PUNCT.

hdi, pui problema colaborarii Toyota-Subaru in mod gresit. Iarta-ma ca iti spun, dar intrebarea ta: "De ce nu il monteaza atunci si Toyota pe niciun model?" este de-a dreptul simplista. Fiecare constructor are modul sau propriu de abordare a solutiei constructive generale a unei masini. Toyota nu produce decat motoare linie sau in "V", cu dispunere transversala sau longitudinala, pe cand Subaru are doar motoare boxer. Cum poti sa spui ca de ce nu au pus cei de la Toyota un motor boxer pe masinile lor?

Transferul de know-how s-a facut in cazul motoarelor diesel dinspre Toyota spre Subaru, pentru ca Toyota avea deja experienta in domeniul constructiei motoarelor diesel, in special la cele de ultima generatie, iar Subaru nu trebuia decat sa rezolve dispunerea in sistem boxer a pistoanelor. Problema cea mai mare a lui Subaru a fost rezolvarea fortelor din interiorul motorului la actionarea in sistem boxer a vilbrochenului. Toyota a venit cu tehnologiile de turnare a blocului motor, a pistoanelor, a sistemului de injectie commonrail si a injectoarelor piezo.





--------------------
Toyota Avensis 2.0 D-4D nov. 2007

Ex: Dacia 1410 Sport, Renault 20 diesel, Dacia 1410 Break, Dacia 1300, Citroen Berlingo 1.9D, Citroen Xantia 2.0i, Audi 100 2.0D, Toyota Yaris 1.0i, Mercedes Vito 2.3TD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hdi
post Jan 24 2009, 06:03 PM
Post #38


subarugeot
******

Group: Membri
Posts: 1.484
Joined: 11-December 08
Member No.: 118.741



QUOTE (Colonelu' @ Jan 24 2009, 05:43 PM) *
Motorul diesel Subaru este construit in colaborare cu Toyota. PUNCT.


Asa da! Asta este exact genul de argument care pe mine ma convinge! yes.gif
De ce sa ma supar? Nu avem toti dreptul la un punct de vedere? Ar fi culmea sa ma supar!
Ceea ce am scris eu este oarecum documentat si nicidecum nu este rezultatul unor reflectii profunde care sa-mi apartina.
Si continui sa ma documentez (si cu ajutorul acestui forum) asa ca este posibil sa ajung si eu la concluzia ca Boxer Diesel este rodul colaborarii Subaru-Toyota insa pentru asta (si acum te rog pe tine Colonele sa nu te superi) este nevoie de mai mult decat cuvantul tau.
arigato.gif


--------------------
スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ...
"Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colonelu'
post Jan 24 2009, 06:55 PM
Post #39


specialist
******

Group: Membri
Posts: 630
Joined: 11-December 03
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 19.067



Recunosc, am fost mai dur in exprimare, dar sincer, am facut eforturi sa nu fiu si mai dur cand vad cum se fac tot felul de afirmatii nedocumentate. Nu sunt si nici nu ma consider atoatecunoscator, dar ma documentez temeinic inainte de a vorbi. Forumurile sunt un punct de plecare, dar nu trebuie luate ca surse perfecte pentru ca nu sunt discutii doar intre specialisti si din cate vad,chiar in acest topic este o poluare masiva din partea necunoscatorilor care fac care mai de care afirmatii cu titlu de absolut si indubitabil.

Si daca tot vreti informatii "de ultima ora" uitati mai jos calendarul aparitiilor (cine nu ma crede, sa faca cercetari sau sa astepte confirmarile oficiale):
- este deja la vanzare in RO Impreza diesel in 6 tr.
- in curand va fi lansata varianta Impreza WRX diesel cu motor de cca. 200 caluti
- in toamna se lanseaza pe piata noua Legacy, desi la Detroit i-au zis ca e concept
- tot in toamna apare si Tribeca diesel cu motor de 2.7


--------------------
Toyota Avensis 2.0 D-4D nov. 2007

Ex: Dacia 1410 Sport, Renault 20 diesel, Dacia 1410 Break, Dacia 1300, Citroen Berlingo 1.9D, Citroen Xantia 2.0i, Audi 100 2.0D, Toyota Yaris 1.0i, Mercedes Vito 2.3TD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
padurarul
post Jan 24 2009, 07:10 PM
Post #40


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 9
Joined: 19-January 09
Member No.: 119.017



QUOTE (Colonelu' @ Jan 24 2009, 05:43 PM) *
Motorul diesel Subaru este construit in colaborare cu Toyota. PUNCT.

hdi, pui problema colaborarii Toyota-Subaru in mod gresit. Iarta-ma ca iti spun, dar intrebarea ta: "De ce nu il monteaza atunci si Toyota pe niciun model?" este de-a dreptul simplista. Fiecare constructor are modul sau propriu de abordare a solutiei constructive generale a unei masini. Toyota nu produce decat motoare linie sau in "V", cu dispunere transversala sau longitudinala, pe cand Subaru are doar motoare boxer. Cum poti sa spui ca de ce nu au pus cei de la Toyota un motor boxer pe masinile lor?

Transferul de know-how s-a facut in cazul motoarelor diesel dinspre Toyota spre Subaru, pentru ca Toyota avea deja experienta in domeniul constructiei motoarelor diesel, in special la cele de ultima generatie, iar Subaru nu trebuia decat sa rezolve dispunerea in sistem boxer a pistoanelor. Problema cea mai mare a lui Subaru a fost rezolvarea fortelor din interiorul motorului la actionarea in sistem boxer a vilbrochenului. Toyota a venit cu tehnologiile de turnare a blocului motor, a pistoanelor, a sistemului de injectie commonrail si a injectoarelor piezo.


salut!

am si eu o mica neintelegere, apropo de duritatea colonelului. ceva suna neclar. cum adica' subaru nu trebuia decat sa rezolve dispunerea in sistem boxer a pistoanelor...samd'. nu asta a facut subaru acum 36 ani si continua sa imbunatateasca? Problema cea mare a fost cum sa puna turbo chargerul, d-nul colonel, nu turnarea si restul de muraturi. te rugam frumos sa nu mai pui PUNCT.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

12 Pages V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 13th May 2024 - 03:26 AM