Radacini vs. Subaru Motors, reluare |
This topic is about Radacini vs. Subaru Motors, reluare, the author, victor71773, wrote about: Ei bine. acum pot vorbi in cunostinta de cauza: eu anul am uitat de Radacini! Iata faptele: - ma prezint cu masina (Legacy 3.0AT, 60,000 km) la revizi ... To read more just scroll down
Radacini vs. Subaru Motors, reluare |
Aug 9 2006, 07:14 PM
Post
#1
|
|
sofer Group: Membri Posts: 52 Joined: 25-March 06 From: Bucuresti Member No.: 71.766 |
Iata faptele: - ma prezint cu masina (Legacy 3.0AT, 60,000 km) la revizie, la Radacini. ma intreaba ce ulei sa schimbe?! Le raspund sa faca tot ce trebuie la revizia de 60,000 km. Printre altele schimb ulei motor si cutie de viteze. - valoare revizie: 2,400 RON inclus TVA (cu tot uleiul de la Radacini). nu comentez nimic acum - desi mi s-a parut cam scump... Orele de manopera au fost cu reducere totusi - fiindca facusem programare. - dupa 2 zile plec in concediu cu masina si familia spre mare. Pe drum observ cu (mare) surprindere consumul mult mai mare decat cel pe care il stiam eu (dupa 60,000 km). Asta inseamna cca. 18L-20L/100km, pe autostrada soarelui, medie 150 km/ora! Sun la Radacini, imi spun "pai ce doriti de la un motor de 3 litri?" Le raspund ca doresc ca masina sa consume ca si pana atunci, normal (adica cca. 12 l/100km)! In plus: consumul indicat nu era cel instantaneu afisat de calculatorul masinii, ci cel masurat de mine nr. km/litri introdusi in rezervor, deci era cel adevarat. In plus: la jumatatea drumului incep sa vad fum de sub capota!! Opresc, deschid: un nor de fum iese afara! Miros puternic de ulei ars. Sun iar la Radacini, imi indica sa vin cu masina inapoi in Bucuresti la service. - zis si facut: ajung la ei; ridica masina pe stand; pe INTREAGA suprafata a fundului masinii uleiul BALTEA!! Era pur si simplu balta de ulei de la cutia de viteza, care refulase practic din cauza ca desteptul care facuse schimbul pusese totul la ochi!! Nici macar nu mai stia cat ulei pusese acolo!! Am aflat dealtfel ca atunci a schimbat pentru prima data uleiul la un Legacy!! - si cireasa de pe tort: pun masina pe tester, rezultatul: ambele sonde Lambda sunt defecte. Intrebarea mea de bun simt a fost daca nu cumva este destul de indoielnic ca ambele sonde sa se strice in acelasi moment. Toti au dat din umeri si m-au trimis la garantie la Subaru Motors: sondele sunt clar defecte, masina consuma un amestec prea bogat in benzina si prea putin aer si de-aici consumul urias. - Continuarea in postarea imediata... |
|
|
Aug 9 2006, 07:22 PM
Post
#2
|
|
sofer Group: Membri Posts: 52 Joined: 25-March 06 From: Bucuresti Member No.: 71.766 |
- Ajung asadar, cu copii in masina, cu bagaje etc., pe Sos. de Centura la Subaru Motors. oamenii urca si ei masina pe stand si se iau cu mainile de cap: imi spun ca schimbarea uleiului in cutia de viteze se face dupa o anumita procedura, cu scoaterea aerului in cateva reprize si introducerea unei cantitati exacte de ulei, totul fiind scris clar in manualul de service... Inca o nota proasta pentru Radacini (daca mai era nevoie), care a pus un neica-nimeni sa faca scoala pe masina mea...
- Problema cu sondele lambda (intre timp, pe drumul de la Radacini la Subaru Motors, becurile de avarie de pe bord se aprinsesera, pkus alte becuri aiurea (faruri, centuri, ABS...). parca vedeam plecarea in concediu cu Peugeot-ul 206 al sotiei... - dar in 10 minute totul s-a rezolvat: mecanicul a resetat sondele si le-a adus la valorile initiale! Sondele nu erau defecte dar dintr-o cauza (poate benzina proasta, cu toate ca nu alimentez decat OMV 100 sau MOL 98) se dadusera peste cap... - Dar de ce a fost nevoie sa ma chinui intreaga zi? De ce "meseriasii" de la Radacini nu au stiut sa faca acelasi lucru? Nu am nici o legatura nici cu cei de la Subaru Motors nici cu cei de la Radacini... Am propria afacere fara nici o legatura cu domeniul auto... Deci nu pot fi acuzat de vreu partizanat. dar vreau ca atunci cand platesc un serviciu acesta sa fie realizat corect si de buna calitate. radacini si-a batut joc de mine ca si client si de aceea eu unul nu mai calc pe la ei!!! Victor --------------- Subaru Legacy 3.0AT |
|
|
Sep 4 2006, 11:48 AM
Post
#3
|
|
sofer Group: Membri Posts: 60 Joined: 17-November 05 From: Bucuresti Member No.: 61.084 |
Victor
Ceea ce spui tu despre Radacini este foarte grav. Ma bucur ca la SMT ai avut parte de service profesionist, te asigur ca si la vanzari vei avea parte de aceleasi servicii. Oricand ai nevoie iti stam la dispozitie. |
|
|
Nov 6 2006, 05:33 PM
Post
#4
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 13 Joined: 6-November 06 From: Bucuresti Member No.: 91.643 |
Am un Forester 2.0X din 2003 (dar varianta pt. 2004). Sunt tare multumit de el, singura problema ca in 2 ani s-a cam dus bateria si in primavara asta a trebuit sa iau alta noua. Testele (facute de cei de la Radacini) nu au indicat nicaieri vreo pierdere de curent sau vreo alta problema, desi mie unul doi ani mi se pare o durata de viata cam mica pt. o baterie, iar daca voiati cumva sa intrebati sa stiti ca nu iau contactul fara a inchide intai consumatorii . Doar ca a fost haios sa alerg intr-o dimineata sa cumpar cabluri ca sa pot "lua curent" de la niste baieti de la o firma de paza si protectie. Problema care a devenit destul de stresanta lately e urmatoare. De ceva vreme se aude un zgomot ciudat la motor. De obicei, motorul toarce de nici nu-l auzi in interior, dar in ultima vreme, mai ales "la rece" se aude de la motor un zgomot de parca as avea toba sparta (ca un tzacanit). Zgomotul nu apare intotdeauna cand e motorul rece, dar e adevarat ca a aparut si de vreo 2 ori cu motorul cald. Deci nu as putea sa trag o concluzie anume. Un prieten mi-a vandut la sigur pontul cum ca ar fi vorba despre un catalizator aflat undeva sub schimbator; cica ar fi avut si el candva aceeasi problema si a rezolvat-o (are un model mai vechi de Forester). Ideea este ca, aflandu-ma la revizia de 40k, cei de la SMT nici nu au descoperit vreo defectiune si nici nu-si imaginau ce ar putea fi. Recomandarea lor a fost sa las masina in service ca sa poata constata eventual natura si cauza zgomotului. Si inca ceva, la acea revizie nu mi-au schimbat filtrul de polen pentru ca nu aveau; lucru valabil si 2 saptamani mai tarziu cand ma intorsesem la ei pt. schimbul uleiului din diferential; mi-au curatat filtrul vechi si gata!...asta asa ca sa fiu totusi cat de cat in topic |
|
|
Nov 9 2006, 11:44 PM
Post
#5
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 9-November 06 From: Constanta (Constanta) Member No.: 91.968 |
am un legacy 2006 si momentan nu am nici o problema cu ea. Dar totusi am o nelamurire. Doar ce am venit din HONG KONG si intamplarea face sa fi vizitat un dealear subaru de acolo. Stiti ce garantie ofera Subaru acolo? 8 ANI!!!!!!! pTR ABSOLUT ORICE. De la prezoane pana la ultimul cablu electric. Eu am luat masina de la cta. garantia dupa cum stiti este de 4 ani la noi. si asta doar ptr anumite componente ale masinii. Imi pare foarte ciudat, ptr ca totusi este aceeasi masina. Astept comentarii. TVM |
|
|
Nov 10 2006, 09:57 AM
Post
#6
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
e vorba de politica de garantii din romania
atata tot , cu toate asta subaru ofera o garantie foarte mare in comparatii cu competitia . sa nu mai zic de drumurile lor si drumurile noastre -------------------- |
|
|
Feb 25 2007, 03:00 PM
Post
#7
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 3 Joined: 25-February 07 From: Bucuresti Member No.: 100.245 |
4 ani garantie?
la cine ? cred ca asta e destul de interesant ar trebui sa intoarca multi proprietari de subaru inapoi la dealer ca sa isi extinda garantia nu? |
|
|
Jun 13 2008, 02:31 PM
Post
#8
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 13 Joined: 6-November 06 From: Bucuresti Member No.: 91.643 |
În vederea efectuãrii unor mici reparaþii (barã faþã de reparat, barã spate de înlocuit, portiere dreapta – faþã ºi spate – de reparat), am contactat telefonic reprezentanþii SC SUBARU MOTORS TRADING SRL. Mi s-a pãrut rezonabil faptul cã am fost rugat sã revin dupã perioada sãrbãtorilor pascale, invocându-se în plus ºi o perioadã destul de aglomeratã în activitatea societãþii.
În data de 23.05.2008, am revenit cu un apel telefonic ºi am discutat cu dl. Dragoº, care m-a rugat ca, având în vedere cã în sãptãmâna ce urma (26-31 mai) nu va avea la dispoziþie toþi angajaþii, sã aduc autoturismul în sãptãmâna 2-6 iunie. Dumnealui a mai menþionat cã reparaþiile vor dura o sãptãmânã. L-am rugat sã precizeze dacã acest lucru înseamnã de luni pânã luni sau de luni pânã vineri ºi mi-a confirmat cã maºina ar putea fi gata pânã la sfârºitul sãptãmânii respective. Am lãsat autovehiculul la SMT din Theodor Pallady luni, 02.06.2008. Joi, 05.06.2008 am revenit cu un apel telefonic pentru a avea confirmarea cã pot prelua maºina a doua zi. Dl. Dragoº mi-a comunicat, oarecum intrigat, cã maºina va fi gata doar sãptãmâna urmãtoare. La insistenþa mea de a se preciza un termen, mi s-a comunicat cã marþi, 10.06.2008, aº putea sã-mi iau maºina. Neavând urgent nevoie de maºinã, am acceptat ºi am revenit marþi cu un telefon. Am fost din nou amânat ºi mi s-a comunicat cã abia în seara acelei zile sau mai degrabã a doua zi de dimineaþã pot merge sã preiau auto. În cursul dimineþii de miercuri, 11.06.2008, dupã încercãri repetate de a contacta telefonic pe dl. Dragoº sau pe altcineva de la service-ul SMT, am reuºit sã vorbesc cu cineva de la Departamentul Vânzãri ºi mi-am manifestat nemulþumirea faþã de ceea ce mi se întâmplã. Am fost direcþionat cãtre dl. Andrei Rãdulescu prin intermediul cãruia am reuºit în sfârºit sã discut cu dl. Dragoº. Dupã ce s-a interesat de stadiul maºinii, dl. Dragoº mi-a comunicat cã aceasta va sosi în seara acelei zile, dar foarte târziu ºi nemaiputându-se efectua formalitãþile de ieºire a maºinii din service, m-a rugat sã trec a doua zi (joi) pentru a-mi recupera maºina. M-am grãbit ºi am reuºit sã-mi termin toate chestiunile profesionale ale zilei de joi, 12.06.2008, mai devreme ºi, deºi fusesem asigurat iniþial cã voi fi aºteptat pentru a prelua maºina pânã spre orele 19:00 dacã este nevoie, la ora 15:30 am sunat totuºi preventiv ca sã aflu dacã maºina a ajuns la SMT. Mi s-a comunicat (a câta oarã) cã maºina nu este încã gata ºi cã va ajunge abia în ziua urmãtoare (vineri, adicã azi) la SMT. M-am arãtat iritat ºi deranjat de modul în care sunt tratat, ºi mai ales contrariat de perioada foarte lungã de timp necesarã pentru reparaþiile (minore de altfel în opinia mea) pentru care maºina este încã þinutã în service. Am aflat cã maºina a pãrãsit sediul SMT din Th. Pallady (fãrã sã mi se cearã acordul în acest sens), fiind dusã la un service cu care s-a afirmat ca SMT are contract de colaborare. Am solicitat sã primesc de urgenþã autovehiculul în aceeaºi searã (asearã) ºi în cele din urmã mi s-a transmis cã cineva de la service îmi va aduce maºina la domiciliu în jurul orelor 18-19. Având în vedere cã maºina mi-a fost adusã acasã, dar abia în jurul orei 22:30, pe deasupra destul de murdarã, pot presupune cã, pânã atunci, pe ultima sutã de metri s-au efectuat toate reparaþiile necesare. La fel de inexplicabilã îmi apare ºi diferenþa de kilometraj: am lãsat maºina la SMT cu 53.053 km ºi când am preluat-o indica 53.143 km. Mi se pare ciudat de mult (90km!!!) pentru maxim douã drumuri efectuate în Bucureºti (presupun cã de la SMT la acel service cu care SMT are contract de colaborare ºi apoi pânã la mine acasã). Mulþumesc pentru atenþia acordatã în lecturarea prezentei. |
|
|
Jun 15 2008, 02:13 PM
Post
#9
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
si n-ai de gand sa faci nimic in acest sens ?
stim ca smt se poarta asa ... si stam in continuare indiferenti ? -------------------- |
|
|
Jun 16 2008, 01:56 PM
Post
#10
|
|
pilot Group: Membri Posts: 462 Joined: 19-February 08 From: Bucuresti Member No.: 116.423 |
Din cate am inteles, totusi SMT e singurul autorizat acum, corect? Adica mai mult decat scandal nu avem ce face, de genul ne luam jucariile si plecam in alta parte.
-------------------- Hyundai Accent 2005 1.6 16V 105CP
Subaru Forester 2006 2.5XT 230CP Save the trees... eat more beavers! |
|
|
Jun 16 2008, 02:57 PM
Post
#11
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
oarecum ... vorbim pe privat daca te intereseaza sa cumperi
-------------------- |
|
|
Jun 17 2008, 01:37 AM
Post
#12
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.278 Joined: 22-February 07 From: in traffic Member No.: 100.009 |
?? in romania, cind iti dai masina la service, trebuie sa semnezi automat si faptul ca le dai dreptul sa ti-o utilizeze? cum adica diferenta de kilometri la bord. ok, ca-ti duc masina la alt service pentru ca au sa-i faca ceva, da, se poate, dar e asa de greu sa o duca cu o platforma?... daca de la un service la altul masina aia provoaca un accident, cine e responsabil, si asigurarea cui plateste?
edit: gramatica This post has been edited by 20krpm: Jun 17 2008, 01:38 AM -------------------- allinol IS EVIL!
2011 Subaru Outback --- 2012 Acura TL |
|
|
Jun 21 2008, 07:49 PM
Post
#13
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 165 Joined: 7-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.619 |
probabil ti-au reparat-o la lehliu-gara
eu merg in continuare la top lac (acum s-au mutat pe timisoara). s-au dezvoltat si s-ar putea sa apara probleme (e prima oara cand ma duc la sediul nou). o sa va spun cume, mai ales ca am lucrare destul de mare: toata fata |
|
|
Jun 21 2008, 10:35 PM
Post
#14
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
?? in romania, cind iti dai masina la service, trebuie sa semnezi automat si faptul ca le dai dreptul sa ti-o utilizeze? cum adica diferenta de kilometri la bord. ok, ca-ti duc masina la alt service pentru ca au sa-i faca ceva, da, se poate, dar e asa de greu sa o duca cu o platforma?... daca de la un service la altul masina aia provoaca un accident, cine e responsabil, si asigurarea cui plateste? edit: gramatica Aici vorbim de inca o lacuna in legislatia romaneasca. In momentul in care lasi masina la un service ar trebui sa dormi linistit dar nu e asa. Eu sunt patit! Am lasat dacia la un atelier de vopsitorie, cu o curte de ~200mp, n-am mai stat sa mai pun si benzina, am lasat masina cu ~7-8L de benzina. Cand am fost s-o ridic mi-au reprosat ca nu le-am lasat si benzina, ca baietii avusesera chef de plimbari si mi-am gasit motorul facut varza(bujii, aprindere, carburator), interiorul la fel(centuri rupte si alte chestii). Nu am avut timp de scandal pt ca nevoie de masina era mare Revenind la subiect. Nu cred ca scrie in fisa de predare a masinii ceva de "integritatea" ei. Trebuie sa o verifici minutios cand o ridici si semnezi. Asta e tara in care traim! Evident masina nu ar trebui sa paraseasca incinta decat pe platforma si aia asigurata full ca in caz de ceva sa ai o acoperire. Dar vorbim de cazuri ideale -------------------- |
|
|
Jun 30 2008, 01:49 PM
Post
#15
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 30-June 08 Member No.: 117.407 |
probabil ti-au reparat-o la lehliu-gara eu merg in continuare la top lac (acum s-au mutat pe timisoara). s-au dezvoltat si s-ar putea sa apara probleme (e prima oara cand ma duc la sediul nou). o sa va spun cume, mai ales ca am lucrare destul de mare: toata fata Traiasca Romania si service-urile de cacat! Eu am fost la "din lac in put" sau "top lac service" la sediul nou, cu un Ford . Am doar 1 bara de schimbat din fatza + grilajul (plastic negru) , deci o nimik toata. Daca imi permitea legea le schimbam eu. Buun, ma programeaza duduia cam peste 2 saptamani. Zic , hopa e de bine, totusi in 2 saptamani scap, nu ca la BDT (2-3 luni). Neah, nu-i asa. Vine mandea cu masina, o lasa pe data programata, vb cu duduia si primeste raspuns ca a doua zi (vineri) mai pe la pranz e ok, dar ca sa sun dimineatza. Sun a doua zi dimineatza: CANCI, ca nu e gata, "suna-ti dvs. luni si o luati atunci. Sun luni, nu e gata, ca au comandat gresit grilajul, "nu stiu cand va fi". Ca sa nu mai zic ca am sunat de 20 de ori, iar tolomacii de acolo habar n-au de nimik fara sefu de service: "nu pot sa va dau un raspuns, sefu de service n-a venit inca". Normal, era Luni, a stat omul la o bauta duminica si e greu sa se scoale. (Nota bene: primul telefon l-am dat la ora 10.30, deci nu la ora 7 AM). Sa inteleg ca angajatii nu se duc nici la buda, daca nu e sefu? Pai ce faci cand e asta beat mort (se pare ca in firma aia se poarta betia, paznicul m-a "traznit" cand a incercat sa-mi vorbeasca, si era dimineatza) sau bolnav sau in concediu. Revii la anu'? This post has been edited by ROSERVICE: Jun 30 2008, 01:50 PM |
|
|
Jun 30 2008, 02:49 PM
Post
#16
|
|
Asa?! Group: Membri Posts: 3.821 Joined: 10-January 08 From: Galati Member No.: 116.021 |
Am doar 1 bara de schimbat din fatza + grilajul (plastic negru) , deci o nimik toata. Daca imi permitea legea le schimbam eu. Care lege? Adica n-ai voie sa iti schimbi singur bara de la masina?! -------------------- |
|
|
Jul 22 2008, 09:08 AM
Post
#17
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 13 Joined: 6-November 06 From: Bucuresti Member No.: 91.643 |
Salutare din nou.
Aia ziceam si eu: cine puii mei a condus masina? Vreun Fitipaldi sau Massa? Sau mi-au cerut cumva acordul in prealabil? Asta e si caz penal (din cate imi aduc eu aminte din facultate), infractiunea se cheama "abuz de incredere". George, am facut si eu ce am putut, adica: 1. le-am trimis o reclamatie pe fax (ca sa o citeasca cine trebuie...daca intereseaza pe cineva) 2. am reclamat in scris la ANPC 3. am scris si aici pe site (ca sa afle tot poporu') 4. mi-am luat noul Forester 2009 din USA (motorul de 2.5); configurat super, cu o multime de optionale, plus costuri de transport, indigenizare si omologare si tot o sa-mi iasa cu vreo 5.000 euro mai putin decat daca as fi luat de aici (astept masina cam pe la sfarsitul lui august). Si ma gandesc serios daca sa mai fac reviziile in tara sau sa plec in Ungaria/Austria pt asa ceva. Daca mai aveti si alte idei, va rog sa le dati glas si poate ca voi tine cont de ele in viitor. N-ar trebui sa permitem sa-si bata joc de noi si de munca noastra toti frustratii si tampitii acestei tari (aici poate ca e valabil indiferent de domeniu). Daca nu o sa luam atitudine, o sa ne calce mereu cineva in picioare, pe coada sau mai stiu eu pe unde. Hai spor in toate! |
|
|
Jul 22 2008, 11:33 AM
Post
#18
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
eu sunt alaturi de tine . intre timp am schimbat marca si am trecut pe un mercedes . o sa vad cum se comporta si fierul asta in timp.
-------------------- |
|
|
Dec 4 2009, 11:22 AM
Post
#19
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.818 Joined: 30-September 08 From: Odorheiu Secuiesc Member No.: 118.083 |
Allrad Automobile Gmbh
Dealer Subaru in Germania si Romania http://www.subaru.ro/subaru-home.html Nu e cumva "die ehemalige Radatschini" ? "Nichts Neues unter der Sonne" sau ba ? -------------------- |
|
|
Dec 4 2009, 01:00 PM
Post
#20
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
Nu este ehemalige ci chiar Radacini. Au schimbat numai diviziei Subaru si aduc masinile prin germania ca sa fie in legalitate. Garantia este asigurata numai in reteaua lor.
O fi bine, o fi rau ? Cred ca orice competitie e binevenita. -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 2nd May 2024 - 11:04 PM |