Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Radacini vs. Subaru Motors, reluare
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Subaru
victor71773
Ei bine. acum pot vorbi in cunostinta de cauza: eu anul am uitat de Radacini!
Iata faptele:
- ma prezint cu masina (Legacy 3.0AT, 60,000 km) la revizie, la Radacini. ma intreaba ce ulei sa schimbe?! Le raspund sa faca tot ce trebuie la revizia de 60,000 km. Printre altele schimb ulei motor si cutie de viteze.
- valoare revizie: 2,400 RON inclus TVA (cu tot uleiul de la Radacini). nu comentez nimic acum - desi mi s-a parut cam scump... Orele de manopera au fost cu reducere totusi - fiindca facusem programare.
- dupa 2 zile plec in concediu cu masina si familia spre mare. Pe drum observ cu (mare) surprindere consumul mult mai mare decat cel pe care il stiam eu (dupa 60,000 km). Asta inseamna cca. 18L-20L/100km, pe autostrada soarelui, medie 150 km/ora! Sun la Radacini, imi spun "pai ce doriti de la un motor de 3 litri?" Le raspund ca doresc ca masina sa consume ca si pana atunci, normal (adica cca. 12 l/100km)! In plus: consumul indicat nu era cel instantaneu afisat de calculatorul masinii, ci cel masurat de mine nr. km/litri introdusi in rezervor, deci era cel adevarat. In plus: la jumatatea drumului incep sa vad fum de sub capota!! Opresc, deschid: un nor de fum iese afara! Miros puternic de ulei ars. Sun iar la Radacini, imi indica sa vin cu masina inapoi in Bucuresti la service.
- zis si facut: ajung la ei; ridica masina pe stand; pe INTREAGA suprafata a fundului masinii uleiul BALTEA!! Era pur si simplu balta de ulei de la cutia de viteza, care refulase practic din cauza ca desteptul care facuse schimbul pusese totul la ochi!! Nici macar nu mai stia cat ulei pusese acolo!! Am aflat dealtfel ca atunci a schimbat pentru prima data uleiul la un Legacy!!
- si cireasa de pe tort: pun masina pe tester, rezultatul: ambele sonde Lambda sunt defecte. Intrebarea mea de bun simt a fost daca nu cumva este destul de indoielnic ca ambele sonde sa se strice in acelasi moment. Toti au dat din umeri si m-au trimis la garantie la Subaru Motors: sondele sunt clar defecte, masina consuma un amestec prea bogat in benzina si prea putin aer si de-aici consumul urias.
- Continuarea in postarea imediata...
victor71773
- Ajung asadar, cu copii in masina, cu bagaje etc., pe Sos. de Centura la Subaru Motors. oamenii urca si ei masina pe stand si se iau cu mainile de cap: imi spun ca schimbarea uleiului in cutia de viteze se face dupa o anumita procedura, cu scoaterea aerului in cateva reprize si introducerea unei cantitati exacte de ulei, totul fiind scris clar in manualul de service... Inca o nota proasta pentru Radacini (daca mai era nevoie), care a pus un neica-nimeni sa faca scoala pe masina mea...
- Problema cu sondele lambda (intre timp, pe drumul de la Radacini la Subaru Motors, becurile de avarie de pe bord se aprinsesera, pkus alte becuri aiurea (faruri, centuri, ABS...). parca vedeam plecarea in concediu cu Peugeot-ul 206 al sotiei...
- dar in 10 minute totul s-a rezolvat: mecanicul a resetat sondele si le-a adus la valorile initiale! Sondele nu erau defecte dar dintr-o cauza (poate benzina proasta, cu toate ca nu alimentez decat OMV 100 sau MOL 98) se dadusera peste cap...
- Dar de ce a fost nevoie sa ma chinui intreaga zi? De ce "meseriasii" de la Radacini nu au stiut sa faca acelasi lucru?

Nu am nici o legatura nici cu cei de la Subaru Motors nici cu cei de la Radacini... Am propria afacere fara nici o legatura cu domeniul auto... Deci nu pot fi acuzat de vreu partizanat. dar vreau ca atunci cand platesc un serviciu acesta sa fie realizat corect si de buna calitate.
radacini si-a batut joc de mine ca si client si de aceea eu unul nu mai calc pe la ei!!!

Victor
---------------
Subaru Legacy 3.0AT
Cristi61091
Victor
Ceea ce spui tu despre Radacini este foarte grav.
Ma bucur ca la SMT ai avut parte de service profesionist, te asigur ca si la vanzari vei avea parte de aceleasi servicii.
Oricand ai nevoie iti stam la dispozitie.
Daniel91650
Nu stiu daca sunt neaparat in topic, dar "n-am gasit alta rima" ca sa zic asa.
Am un Forester 2.0X din 2003 (dar varianta pt. 2004). Sunt tare multumit de el, singura problema ca in 2 ani s-a cam dus bateria si in primavara asta a trebuit sa iau alta noua. Testele (facute de cei de la Radacini) nu au indicat nicaieri vreo pierdere de curent sau vreo alta problema, desi mie unul doi ani mi se pare o durata de viata cam mica pt. o baterie, iar daca voiati cumva sa intrebati sa stiti ca nu iau contactul fara a inchide intai consumatorii biggrin.gif. Doar ca a fost haios sa alerg intr-o dimineata sa cumpar cabluri ca sa pot "lua curent" de la niste baieti de la o firma de paza si protectie.
Problema care a devenit destul de stresanta lately e urmatoare. De ceva vreme se aude un zgomot ciudat la motor. De obicei, motorul toarce de nici nu-l auzi in interior, dar in ultima vreme, mai ales "la rece" se aude de la motor un zgomot de parca as avea toba sparta (ca un tzacanit). Zgomotul nu apare intotdeauna cand e motorul rece, dar e adevarat ca a aparut si de vreo 2 ori cu motorul cald. Deci nu as putea sa trag o concluzie anume. Un prieten mi-a vandut la sigur wink.gif pontul cum ca ar fi vorba despre un catalizator aflat undeva sub schimbator; cica ar fi avut si el candva aceeasi problema si a rezolvat-o biggrin.gif (are un model mai vechi de Forester). Ideea este ca, aflandu-ma la revizia de 40k, cei de la SMT nici nu au descoperit vreo defectiune si nici nu-si imaginau ce ar putea fi. Recomandarea lor a fost sa las masina in service ca sa poata constata eventual natura si cauza zgomotului.
Si inca ceva, la acea revizie nu mi-au schimbat filtrul de polen pentru ca nu aveau; lucru valabil si 2 saptamani mai tarziu cand ma intorsesem la ei pt. schimbul uleiului din diferential; mi-au curatat filtrul vechi si gata!...asta asa ca sa fiu totusi cat de cat in topic biggrin.gif
florin91975
Salut tuturor posesorilor de subaru.
am un legacy 2006 si momentan nu am nici o problema cu ea.
Dar totusi am o nelamurire.
Doar ce am venit din HONG KONG si intamplarea face sa fi vizitat un dealear subaru de acolo.
Stiti ce garantie ofera Subaru acolo? 8 ANI!!!!!!!
pTR ABSOLUT ORICE. De la prezoane pana la ultimul cablu electric.
blink.gif
Eu am luat masina de la cta. garantia dupa cum stiti este de 4 ani la noi.
si asta doar ptr anumite componente ale masinii.
Imi pare foarte ciudat, ptr ca totusi este aceeasi masina.
Astept comentarii. TVM
G e o r g e
e vorba de politica de garantii din romania smile.gif

atata tot , cu toate asta subaru ofera o garantie foarte mare in comparatii cu competitia .

sa nu mai zic de drumurile lor si drumurile noastre smile.gif
gorila100252
4 ani garantie?
la cine ?
cred ca asta e destul de interesant ar trebui sa intoarca multi proprietari de subaru inapoi la dealer ca sa isi extinda garantia nu?
Daniel91650
În vederea efectuării unor mici reparații (bară față de reparat, bară spate de înlocuit, portiere dreapta – față și spate – de reparat), am contactat telefonic reprezentanții SC SUBARU MOTORS TRADING SRL. Mi s-a părut rezonabil faptul că am fost rugat să revin după perioada sărbătorilor pascale, invocându-se în plus și o perioadă destul de aglomerată în activitatea societății.
În data de 23.05.2008, am revenit cu un apel telefonic și am discutat cu dl. Dragoș, care m-a rugat ca, având în vedere că în săptămâna ce urma (26-31 mai) nu va avea la dispoziție toți angajații, să aduc autoturismul în săptămâna 2-6 iunie. Dumnealui a mai menționat că reparațiile vor dura o săptămână. L-am rugat să precizeze dacă acest lucru înseamnă de luni până luni sau de luni până vineri și mi-a confirmat că mașina ar putea fi gata până la sfârșitul săptămânii respective.
Am lăsat autovehiculul la SMT din Theodor Pallady luni, 02.06.2008. Joi, 05.06.2008 am revenit cu un apel telefonic pentru a avea confirmarea că pot prelua mașina a doua zi. Dl. Dragoș mi-a comunicat, oarecum intrigat, că mașina va fi gata doar săptămâna următoare. La insistența mea de a se preciza un termen, mi s-a comunicat că marți, 10.06.2008, aș putea să-mi iau mașina.
Neavând urgent nevoie de mașină, am acceptat și am revenit marți cu un telefon. Am fost din nou amânat și mi s-a comunicat că abia în seara acelei zile sau mai degrabă a doua zi de dimineață pot merge să preiau auto.
În cursul dimineții de miercuri, 11.06.2008, după încercări repetate de a contacta telefonic pe dl. Dragoș sau pe altcineva de la service-ul SMT, am reușit să vorbesc cu cineva de la Departamentul Vânzări și mi-am manifestat nemulțumirea față de ceea ce mi se întâmplă. Am fost direcționat către dl. Andrei Rădulescu prin intermediul căruia am reușit în sfârșit să discut cu dl. Dragoș. După ce s-a interesat de stadiul mașinii, dl. Dragoș mi-a comunicat că aceasta va sosi în seara acelei zile, dar foarte târziu și nemaiputându-se efectua formalitățile de ieșire a mașinii din service, m-a rugat să trec a doua zi (joi) pentru a-mi recupera mașina.
M-am grăbit și am reușit să-mi termin toate chestiunile profesionale ale zilei de joi, 12.06.2008, mai devreme și, deși fusesem asigurat inițial că voi fi așteptat pentru a prelua mașina până spre orele 19:00 dacă este nevoie, la ora 15:30 am sunat totuși preventiv ca să aflu dacă mașina a ajuns la SMT.
Mi s-a comunicat (a câta oară) că mașina nu este încă gata și că va ajunge abia în ziua următoare (vineri, adică azi) la SMT. M-am arătat iritat și deranjat de modul în care sunt tratat, și mai ales contrariat de perioada foarte lungă de timp necesară pentru reparațiile (minore de altfel în opinia mea) pentru care mașina este încă ținută în service.
Am aflat că mașina a părăsit sediul SMT din Th. Pallady (fără să mi se ceară acordul în acest sens), fiind dusă la un service cu care s-a afirmat ca SMT are contract de colaborare.
Am solicitat să primesc de urgență autovehiculul în aceeași seară (aseară) și în cele din urmă mi s-a transmis că cineva de la service îmi va aduce mașina la domiciliu în jurul orelor 18-19.
Având în vedere că mașina mi-a fost adusă acasă, dar abia în jurul orei 22:30, pe deasupra destul de murdară, pot presupune că, până atunci, pe ultima sută de metri s-au efectuat toate reparațiile necesare.
La fel de inexplicabilă îmi apare și diferența de kilometraj: am lăsat mașina la SMT cu 53.053 km și când am preluat-o indica 53.143 km. Mi se pare ciudat de mult (90km!!!) pentru maxim două drumuri efectuate în București (presupun că de la SMT la acel service cu care SMT are contract de colaborare și apoi până la mine acasă).

Mulțumesc pentru atenția acordată în lecturarea prezentei.
G e o r g e
si n-ai de gand sa faci nimic in acest sens ?

stim ca smt se poarta asa ... si stam in continuare indiferenti ?
Zetics
Din cate am inteles, totusi SMT e singurul autorizat acum, corect? Adica mai mult decat scandal nu avem ce face, de genul ne luam jucariile si plecam in alta parte.
G e o r g e
oarecum ... vorbim pe privat daca te intereseaza sa cumperi
20krpm
?? in romania, cind iti dai masina la service, trebuie sa semnezi automat si faptul ca le dai dreptul sa ti-o utilizeze? cum adica diferenta de kilometri la bord. ok, ca-ti duc masina la alt service pentru ca au sa-i faca ceva, da, se poate, dar e asa de greu sa o duca cu o platforma?... daca de la un service la altul masina aia provoaca un accident, cine e responsabil, si asigurarea cui plateste?

edit: gramatica
Ciprian86626
probabil ti-au reparat-o la lehliu-gara

eu merg in continuare la top lac (acum s-au mutat pe timisoara). s-au dezvoltat si s-ar putea sa apara probleme (e prima oara cand ma duc la sediul nou). o sa va spun cume, mai ales ca am lucrare destul de mare: toata fata
mike.omega
QUOTE (20krpm @ Jun 17 2008, 02:37 AM) *
?? in romania, cind iti dai masina la service, trebuie sa semnezi automat si faptul ca le dai dreptul sa ti-o utilizeze? cum adica diferenta de kilometri la bord. ok, ca-ti duc masina la alt service pentru ca au sa-i faca ceva, da, se poate, dar e asa de greu sa o duca cu o platforma?... daca de la un service la altul masina aia provoaca un accident, cine e responsabil, si asigurarea cui plateste?

edit: gramatica


Aici vorbim de inca o lacuna in legislatia romaneasca. In momentul in care lasi masina la un service ar trebui sa dormi linistit dar nu e asa. Eu sunt patit! Am lasat dacia la un atelier de vopsitorie, cu o curte de ~200mp, n-am mai stat sa mai pun si benzina, am lasat masina cu ~7-8L de benzina. Cand am fost s-o ridic mi-au reprosat ca nu le-am lasat si benzina, ca baietii avusesera chef de plimbari si mi-am gasit motorul facut varza(bujii, aprindere, carburator), interiorul la fel(centuri rupte si alte chestii). Nu am avut timp de scandal pt ca nevoie de masina era mare smile.gif

Revenind la subiect. Nu cred ca scrie in fisa de predare a masinii ceva de "integritatea" ei. Trebuie sa o verifici minutios cand o ridici si semnezi. Asta e tara in care traim! Evident masina nu ar trebui sa paraseasca incinta decat pe platforma si aia asigurata full ca in caz de ceva sa ai o acoperire. Dar vorbim de cazuri ideale sad.gif
ROSERVICE
QUOTE (Ciprian86626 @ Jun 21 2008, 06:49 PM) *
probabil ti-au reparat-o la lehliu-gara

eu merg in continuare la top lac (acum s-au mutat pe timisoara). s-au dezvoltat si s-ar putea sa apara probleme (e prima oara cand ma duc la sediul nou). o sa va spun cume, mai ales ca am lucrare destul de mare: toata fata



Traiasca Romania si service-urile de cacat!
Eu am fost la "din lac in put" sau "top lac service" la sediul nou, cu un Ford . Am doar 1 bara de schimbat din fatza + grilajul (plastic negru) , deci o nimik toata. Daca imi permitea legea le schimbam eu. Buun, ma programeaza duduia cam peste 2 saptamani. Zic , hopa e de bine, totusi in 2 saptamani scap, nu ca la BDT (2-3 luni). Neah, nu-i asa. Vine mandea cu masina, o lasa pe data programata, vb cu duduia si primeste raspuns ca a doua zi (vineri) mai pe la pranz e ok, dar ca sa sun dimineatza. Sun a doua zi dimineatza: CANCI, ca nu e gata, "suna-ti dvs. luni si o luati atunci. Sun luni, nu e gata, ca au comandat gresit grilajul, "nu stiu cand va fi". Ca sa nu mai zic ca am sunat de 20 de ori, iar tolomacii de acolo habar n-au de nimik fara sefu de service: "nu pot sa va dau un raspuns, sefu de service n-a venit inca". Normal, era Luni, a stat omul la o bauta duminica si e greu sa se scoale. (Nota bene: primul telefon l-am dat la ora 10.30, deci nu la ora 7 AM). Sa inteleg ca angajatii nu se duc nici la buda, daca nu e sefu? Pai ce faci cand e asta beat mort (se pare ca in firma aia se poarta betia, paznicul m-a "traznit" cand a incercat sa-mi vorbeasca, si era dimineatza) sau bolnav sau in concediu. Revii la anu'?
klm
CITAT(ROSERVICE @ Jun 30 2008, 02:49 PM) *
Am doar 1 bara de schimbat din fatza + grilajul (plastic negru) , deci o nimik toata. Daca imi permitea legea le schimbam eu.

Care lege? Adica n-ai voie sa iti schimbi singur bara de la masina?!
Daniel91650
Salutare din nou.

Aia ziceam si eu: cine puii mei a condus masina? Vreun Fitipaldi sau Massa? Sau mi-au cerut cumva acordul in prealabil?
Asta e si caz penal (din cate imi aduc eu aminte din facultate), infractiunea se cheama "abuz de incredere".

George, am facut si eu ce am putut, adica:
1. le-am trimis o reclamatie pe fax (ca sa o citeasca cine trebuie...daca intereseaza pe cineva)
2. am reclamat in scris la ANPC
3. am scris si aici pe site (ca sa afle tot poporu')
4. mi-am luat noul Forester 2009 din USA (motorul de 2.5); configurat super, cu o multime de optionale, plus costuri de transport, indigenizare si omologare si tot o sa-mi iasa cu vreo 5.000 euro mai putin decat daca as fi luat de aici (astept masina cam pe la sfarsitul lui august).
Si ma gandesc serios daca sa mai fac reviziile in tara sau sa plec in Ungaria/Austria pt asa ceva.

Daca mai aveti si alte idei, va rog sa le dati glas si poate ca voi tine cont de ele in viitor.
N-ar trebui sa permitem sa-si bata joc de noi si de munca noastra toti frustratii si tampitii acestei tari (aici poate ca e valabil indiferent de domeniu).
Daca nu o sa luam atitudine, o sa ne calce mereu cineva in picioare, pe coada sau mai stiu eu pe unde.


Hai spor in toate!
G e o r g e
eu sunt alaturi de tine . intre timp am schimbat marca si am trecut pe un mercedes . o sa vad cum se comporta si fierul asta in timp.
pista
Allrad Automobile Gmbh
Dealer Subaru in Germania si Romania
http://www.subaru.ro/subaru-home.html
Nu e cumva "die ehemalige Radatschini" ? "Nichts Neues unter der Sonne" sau ba ? unsure.gif
GLC120
Nu este ehemalige ci chiar Radacini. Au schimbat numai diviziei Subaru si aduc masinile prin germania ca sa fie in legalitate. Garantia este asigurata numai in reteaua lor.

O fi bine, o fi rau ? Cred ca orice competitie e binevenita.
G e o r g e
QUOTE (pista @ Dec 4 2009, 01:22 PM) *
Allrad Automobile Gmbh
Dealer Subaru in Germania si Romania
http://www.subaru.ro/subaru-home.html
Nu e cumva "die ehemalige Radatschini" ? "Nichts Neues unter der Sonne" sau ba ? unsure.gif

este un dealer din germania care vinde masini EU SPECS in romania . tu vad legal totul inclusiv garantia.
ahh da , radacini a cumparat dealerul asta smile.gif sau viceversa smile.gif dar conteaza ?
pista
Sigur conteaza, este esenta intrebarii mele. woot.gif
Daca aduce Radacini prin Allrad-Daewel nu e mare lucru, insa daca divizia Subaru a fost preluat de Daewel atunci poate fi un progres in timp.

P.S. putine sanse ca Radacini sa cumpere Allrad-Daewel.
http://www.allrad-daewel.de/unsere_teams/unsere_teams.html
John_incognito
Da. da. ..
Sper ca nu sunt alti greci sub/pe dupa palarii germane, ca m-am cam saturat de investitori de astia care nu baga bani in oameni . Vezi ce competenta si multumire pluteste cand tre sa dai pe la service.
kroko
Eu am cautat in lista dealerilor oficiali subaru din germania si n-am gasit allrad. Oricum nu pricep mare lucru in limba lor, dar ar fi interesant de stiut daca sunt dealeri oficiali sau nu.
Nu ma intereseaza altceva decit decontarea pieselor schimbate in garantie catre fuji.
bogcot76
QUOTE (kroko @ Dec 4 2009, 04:20 PM) *
Eu am cautat in lista dealerilor oficiali subaru din germania si n-am gasit allrad. Oricum nu pricep mare lucru in limba lor, dar ar fi interesant de stiut daca sunt dealeri oficiali sau nu.
Nu ma intereseaza altceva decit decontarea pieselor schimbate in garantie catre fuji.


In Germania sunt dealeri oficiali, da sunt cam departe. Probabil de cand au vazut ca tot mai multi scriu in Germania cu probleme legate de Subaru le-a venit ideea sa vina aici sa faca concurenta 36182451.gif Probelmele mele - 1. sa instruiasca personalul brici si 2. sa nu te jupoaie de bani.
bogcot76
Dar atentie Allrad Automobile si Allrad Daewel nu sunt acelasi lucru. Primii nu par a fi dealeri Subaru nici pe departe.
bakero
de departe SMT bate Radacini,chiar daca sun t mai scumpi.Eu mi-am luat masina de la radacini si mi-am luat-o! banned.gif
am stat o luna pt o unitate audio si n-au vrut sa-mi schimbe o galerie de evacuare pe garantie.a trebuit s-o schimb pe casco...deci,slabi.asta pt ca EI " plateste "!PAC PAC!Nu le da subaru japan nimic! whistling.gif
pista
Importatorul german este SUBARU Deutschland GmbH din localitatea Friedberg, insa in Friedberg este si un dealer autorizat Subaru: SUBARU Allrad-Auto GmbH.
Eu am crezut ca e vorba de Allrad-Daewel (pe ei stiam cand am luat OBK din Germania). Mai exista si un Allrad-Grieb. Cei de la Radacini si din Friedberg stiu raspunsul corect.

P.S. Poate intreaba si ne spune George...
iulian_1976
Cel mai simplu este sa intrebati un angajat de acolo daca a ramas acelasi patron sau au fost cumparati. rolleyes.gif
Posibil sa fi cumparat Radacini o franciza de la germani sau poate chiar au fost cumparati.
S ar parea ca nu trebuie sa ceri la nimeni voie din Romania sa obtii o licenta pentru Subaru. thumbsup.gif
kroko
Cel mai simplu e sa intre pe subaru-global cineva care pricepe limba lu' Goethe si vede daca respectivii sunt sau nu dealeri oficiali in Germania.
In Romania deocamdata nu figureaza decit SMT.
bogcot76
QUOTE (kroko @ Dec 5 2009, 07:06 AM) *
Cel mai simplu e sa intre pe subaru-global cineva care pricepe limba lu' Goethe si vede daca respectivii sunt sau nu dealeri oficiali in Germania.
In Romania deocamdata nu figureaza decit SMT.


Cred ca trebuie facuta diferenta intre importator si dealer. SMT e importator autorizat Subaru. Dealeri autorizati in Romania sunt mai multi.
bogcot76
Adica sa ma explic:

http://www.subarumotors.ro/distribuitori.php
bogcot76
http://www.subaru.de/kontakt/haendlersuche...e-haendlersuche

deci sunt.
bogcot76
Iacata
iulian_1976
QUOTE (bogcot76 @ Dec 5 2009, 05:41 AM) *
Cred ca trebuie facuta diferenta intre importator si dealer. SMT e importator autorizat Subaru. Dealeri autorizati in Romania sunt mai multi.


In general este asa cum spui insa diferentierea se face sau nu in functie de politica producatorului de automobile.
Sunt producatori ce lucreaza cu un singur importator exclusiv pe tara, impunandu le conditii stricte chiar si dealerilor
sau dimpotriva au o politica mai descentralizata nelasand o exclusivitate pentru o anume firma X.

Daca o sa studiati putin www.subaru.de o sa gasiti dealeri ce nu sunt numai dealeri Subaru ci mai au in spate la prezentare si alte marci de exemplu Suzuki,Peugeot,Volvo.Desigur pe situl Subaru nu o sa va spuna ca sunt dealeri si a altor marci auto rolleyes.gif
Din ce observ marcile germane lucreaza cu marci exclusive cel putin in Europa rolleyes.gif ...deci la Subaru oricand este loc de mai bine oricand poate apare un importator peste SMT ul mult iubit thumbsup.gif




bogcot76
QUOTE (iulian_1976 @ Dec 5 2009, 08:57 PM) *
Din ce observ marcile germane lucreaza cu marci exclusive cel putin in Europa


E pe naiba

http://www.tiriacauto.ro/
iulian_1976
...Mercedes face exceptie probabil rolleyes.gif
Insa in rest nu o sa vezi vanzator de Skoda,BMW in acelasi timp vanzand si Ford,Opel etc
...desi cu criza asta este posibil orice rolleyes.gif
GLC120
M-am uitat putin pe site sa vad unde e si ce vrea de la noi dealer-ul din Sibiu.

Am remarcat doua lucruri:
- pe www.subarumotors.ro dati click pe MODELE si asteptati. Vor apare poze cu niste masini superbe. Nu le puteti cumpara decat SH pentru ca nici una nu se mai fabrica. Unele de cativa ani. Sunt puse numai ca sa te enerveze putin. Putintica rabdare... pozele se schimba la vreo 10 secunde!
- la Sibiu apare dealer-ul Trakia care si asta are un site propriu. Scuze, nu ii cunosc, dar pare o bomba de firma iar pe site nu apare nici un cuvant sau poza cu Subaru.
Marius30562
QUOTE (GLC120 @ Mar 2 2010, 02:29 PM) *
M-am uitat putin pe site sa vad unde e si ce vrea de la noi dealer-ul din Sibiu.

Am remarcat doua lucruri:
- pe www.subarumotors.ro dati click pe MODELE si asteptati. Vor apare poze cu niste masini superbe. Nu le puteti cumpara decat SH pentru ca nici una nu se mai fabrica. Unele de cativa ani. Sunt puse numai ca sa te enerveze putin. Putintica rabdare... pozele se schimba la vreo 10 secunde!
- la Sibiu apare dealer-ul Trakia care si asta are un site propriu. Scuze, nu ii cunosc, dar pare o bomba de firma iar pe site nu apare nici un cuvant sau poza cu Subaru.


Este o eroare ... gresita !

Trakia este intr-adevar dealer-ul Subaru din Sibiu.
Pana aici e corect.

Pentru corectitudine istorica:
Au inceput ca si firma de import masini SH acum multi ani. Si leasing.
Ulterior au inceput sa aduca si masini noi via USA, apoi au devenit dealeri Subaru si Suzuki.

Site-urile dedicate, pe marci, sunt:

Subaru: http://www.subarusibiu.ro/

Suzuki: http://www.suzukisibiu.ro/

Acum cat sunt acestea de actualizate nu mai stiu !

Da chiar, ce-ti veni cu dealer-ul din Sibiu ?
Ai avut vre-o experienta neplacuta cu ei ?
Spune cine-i ?faptasul? si-l certam ! wink.gif
JohnSA
QUOTE (GLC120 @ Mar 2 2010, 08:29 PM) *
M-am uitat putin pe site sa vad unde e si ce vrea de la noi dealer-ul din Sibiu.

Am remarcat doua lucruri:
- pe www.subarumotors.ro dati click pe MODELE si asteptati. Vor apare poze cu niste masini superbe. Nu le puteti cumpara decat SH pentru ca nici una nu se mai fabrica. Unele de cativa ani. Sunt puse numai ca sa te enerveze putin. Putintica rabdare... pozele se schimba la vreo 10 secunde!
- la Sibiu apare dealer-ul Trakia care si asta are un site propriu. Scuze, nu ii cunosc, dar pare o bomba de firma iar pe site nu apare nici un cuvant sau poza cu Subaru.


Ai si tu dreptatea ta privind imaginea online.
Despre realititate, ce sa-ti zic, depinde ce-ti place in viata : o speranta desarta, violata aproape moarta sau o surpriza placuta. Asta profesional .

Eu zic sa le bagi un telefon sa le spui parerea ta despre site. O sa-i ajuti si pana acum cred ca merita.
GLC120
Acum am vazut ca exista si un www.subarusibiu.ro desi goagalu nu l-a gasit.

Site-ul celalalt cu trakia e jalnic, nu m-as duce acolo nici sa verific presiunea la pneuri!
GLC120
Se pare ca epopeea Subaru-Radacini a luat sfarsit. Definitiv. Este un Happy-End pentru SMT care, din cate se pare, nu o duce rau, dar nici nu vinde cine stie ce. In fond e logic, de ce ai vinde mult si ieftin cand poti vinde putin si scump ?

Are cineva idee cate Subaru s-au vandut in Romania in 2010 ? Oricum sunt rare pe strada, dar astea noi Legacy/Outback sunt cele mai bine ascunse.
Zetics
In ce fel a luat sfarsit adica? A disparut Radacinu?
barboso
Nu stiu nici eu la ce se refera GLC, poate la asta ?
GLC120
Showroom-ul de la Balotesti s-a inchis, nu s-a mutat in alta parte. Am inteles ca mai vand ultimele masini din stoc, dar nu mai aduc altele. Probabil ca vor acorda garantie si vor face service in continuare la masinile vandute.

Deci SMT nu mai are concurenta si asta nu e bine. S-au vandut 90 de Subaru (multumesc bogcot!) in primele 5 luni.

Alti performeri: SAAB 16, Volvo 128, Great Wall 54 !!, Infiniti 15, Jaguar 12, Lexus 14, Land Rover 94, Porsche 22, Alfa Romeo 52, JEEP 44, Chrysler 25. Pe podium Dacia 13,000 apoi rRenault si VW aprox 3,000 fiecare.
GLC120
Scuze am uitat de FORD !! Foarte tare!
Locul I cu 3473 masini in primele 5 luni. Cred ca pentru popor conteaza ca au fabrica in Romania.
Lucian107416
Poate conteaza si faptul ca Focus RS e mai "driver's car" decat Impreza STI, sau ca Focus, Fiesta si Mondeo sunt referinte la clasele lor !!!
clauedit
QUOTE (bakero @ Dec 4 2009, 08:49 PM) *
de departe SMT bate Radacini,chiar daca sun t mai scumpi.Eu mi-am luat masina de la radacini si mi-am luat-o! banned.gif
am stat o luna pt o unitate audio si n-au vrut sa-mi schimbe o galerie de evacuare pe garantie.a trebuit s-o schimb pe casco...deci,slabi.asta pt ca EI " plateste "!PAC PAC!Nu le da subaru japan nimic! whistling.gif

Au preturile mai mari decat SMT, si aici ma refer la pretul reviziilor periodice. Am o Impreza din 2007 cumparata de la Radacini si a trebuit sa fac reviziile la ei ca altfel pierdeam garantia, dar la fiecare revizie am facut comparatie de preturi Radacini vs SMT si a iesit mai scump cam cu vreo 150 - 200 ron per total. Cred ca au adaosul mai mare la piese decat SMT. Am fost si la SMT cu alte problemute minore de mecanica si dupa fiecare lucrare am plecat mai multumit de la ei decat de la Radacini
dan_ndt
Ce parere aveti despre oferta Gut Auto Center? Despre garantie ce stiti?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.