Octavia Tour 1.4 MPI |
This topic is about Octavia Tour 1.4 MPI, the author, Cosmin96733, wrote about: Salut. Sunt pe punctul de a achizitiona, in leasing, o Skoda Octavia Tour de 1.400 cmc, si nu am reusit pana acum sa conduc acest model (cu motorizare ... To read more just scroll down
Octavia Tour 1.4 MPI |
Jan 14 2007, 09:59 AM
Post
#1
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 12 Joined: 14-January 07 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 96.726 |
|
|
|
Jan 14 2007, 10:44 AM
Post
#2
|
|
sofer Group: Membri Posts: 65 Joined: 6-June 03 From: Bucuresti Member No.: 13.154 |
salut...eu zic sa faci un mic efort si sa iei macar motorizarea 1.6 de 102 cai pt ca cea de 1.4 e mult inferioara pt gabaritul masinii si ai sa vezi ca pana la urma o sa iti consume si mai mult, plus ca atunci cand pornesti aerul conditionat la cea de 1.4 o sa ai senzatia ca nu mai pleci de pe loc sau ca mergi cu frana de mana trasa...75 cai sunt mult prea putin pt Octavia....Bafta! Plus ca motorul de 1.6 e foarte cunoscut gasindu-se atat pe vw cat si pe audi
|
|
|
Jan 14 2007, 11:04 AM
Post
#3
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 125 Joined: 26-August 06 From: Bucuresti Member No.: 85.617 |
QUOTE(Cosmin96733) Salut. Sunt pe punctul de a achizitiona, in leasing, o Skoda Octavia Tour de 1.400 cmc, si nu am reusit pana acum sa conduc acest model (cu motorizare benzina 1.400). Ma intereseaza daca merita sa fac un efort pentru un motor de 1.6, avand in vedere ca nu sunt chiar pornit sa fac "liniutze", si, mai ales, ca nu vreau sa dau taxe mai mari la iubitul stat roman.
Frate vad ca ai primit deja un sfat si ma chinui sa iti dau si eu unul ,asta nu inseamna ca trebuie sal iei in consideratie! Personal eu am o Skoda din septembrie de 1,6 si cred ca taxe mai mici nu plateam daca aveam pe cea de 1,4,puterea se cunoaste zic eu foarte putin,intradevar este mai mare si cred ca este si normal la cel de 1,6,consumul,aici este un mare semn de intrebare,spun ca este un mare semn de intrebare pentru ca am apucat sa circul si cu unul de 1,4 si bineintales si cu cel de 1,6,personal eu cred ca cei care spun " ca motorul de 1,4 este prea mic pentru caroseria Octaviei si de unde rezulta ca motorul trage mai greu cu un consum mai mare " cred ca se inseala,personal eu pot sa afirm ca este cel putin egal daca nu mai mic cu cel de 1,6,singura diferenta ,foarte putin sesizabila este in putere. Trebuie sa ti cont ca motorul de 1,6 este de generatie veche(SOHC),chiar daca are unele imbunatatiri in sistemul de alimentatie,iar cel de 1,4 este de generatie relativ noua (DOHC)cu acelasi sistem de alimentatie ,daca nu sti ce inseamna te rog intre pe aceasta pagina http://www.samarins.com/glossary/dohc.html Eu am luat o mica plasa in aceasta privinta cind am ales acest tip de motor ,crezand ca si cel de 1,6 est etot de tip DOHC,adica cu doua axe cu came si 16 valve,acum vad ca cei de la Skoda au modificat site lor. O alegere cat mai corecta iti doresc Piciul -------------------- Skoda Octavia TOUR 1,6l si cateva lazi de bere.
|
|
|
Jan 14 2007, 03:59 PM
Post
#4
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 12 Joined: 14-January 07 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 96.726 |
Intr-adevar, si mie imi pare mic 1,4 l pentru masina asa de grea, dar poate ca ma insel (ceea ce ar fi extraordinar, sincer). |
|
|
Jan 14 2007, 04:55 PM
Post
#5
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.071 Joined: 23-August 05 From: Timisoara (Timis) Member No.: 53.969 |
Impresii? Se simtea in depasiri, uneori, ca ai avea nevoie de mai multa putere. Dar atit. Nu o problema radicala, te vei obisnui cu ea. Eu am condus-o aprox 50000 km, am fost in concedii cu ea incarcata si n-am avut probleme. Chestia cu consumul crescut e o poveste, uita-te in consumurile de catalog. Nu stiu cum e cu OHC si DOHC, nici nu ma intereseaza, ca oricum nu deschid capota. Trebuie ca masina sa mearga si-atit. -------------------- Ford cu motor de Skoda
Citroen cu motor de BMW |
|
|
Jan 14 2007, 05:54 PM
Post
#6
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.471 Joined: 18-November 05 From: Timisoara (Timis) Member No.: 61.358 |
Personal as face un efort pentru motorul de 1.6, cea de 1.4 mi se pare submotorizata.
-------------------- Skoda Octavia I, 1.9 TDI
|
|
|
Jan 14 2007, 07:14 PM
Post
#7
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 127 Joined: 17-November 06 From: Constanta (Constanta) Member No.: 92.630 |
Amcondus o 1,4 pe distanta C-ta-Buc si retur si sincer am avut impresia ca nu prea ''trage'' cand e nevoie .Cam aceeasi senzatie o ai si in Loganul de 1,4 desi nu cred ca e cea mai fericita comparatie .Daca diferenta nu e mare ia totusi 1,6 si in mod sigur ai sa simti cei 100CP.
-------------------- Skoda Octavia Tour Sport 1,9 TDI 101CP
|
|
|
Jan 14 2007, 08:12 PM
Post
#8
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 12 Joined: 14-January 07 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 96.726 |
GhitaTM, nu cred ca masina pe care ai condus-o tu avea aer conditionat, nu? Pentru ca si acesta, odata pornit, reduce simtitor puterea motorului.
Din ce studiez eu, precum si din raspunsurile voastre, cred ca, in ciuda costurilor, o sa optez pana la urma, pentru motorul de 1,6. |
|
|
Jan 14 2007, 09:48 PM
Post
#9
|
|
specialist Group: Membri Posts: 881 Joined: 31-July 06 From: Bacau (Bacau) Member No.: 83.645 |
daca faci un efort pentru 1,6 iti recomand sa te mai strofoci un pic (900euro)si iati 1,9 tdi si ai si putere si consum f bun !(parerea mea)
eu personal as renunta la optionale pentru o motorizare bune si economica (nu ca aia de 1,6 nar fi buna dar dieselu e mai economic mai ales prin oras) -------------------- masina e un cosmar frumos!
bmw 320 d-nu mai am audia4 1.6-altul! caravelle 2.5 tdi-specialist! |
|
|
Jan 14 2007, 09:56 PM
Post
#10
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.471 Joined: 18-November 05 From: Timisoara (Timis) Member No.: 61.358 |
Zice bine Ionut atat doar ca strofocatu ala nu-i un pic ci ii destul de mult daca pleaca omul de la 1.4 benzina spre 1.9 TDI.
-------------------- Skoda Octavia I, 1.9 TDI
|
|
|
Jan 14 2007, 10:38 PM
Post
#11
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 14 Joined: 9-January 07 From: Targu Mures (Mures) Member No.: 96.293 |
si eu sunt total de acord cu antevorbitorii mei :wave: , mai ales ca in timp diferenta de bani se va amortiza din combustibil
|
|
|
Jan 14 2007, 10:44 PM
Post
#12
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.471 Joined: 18-November 05 From: Timisoara (Timis) Member No.: 61.358 |
Depinde cati kilometri va face omul pe an, cati ani estimeaza sa tina masina etc.s-a mai discutat.
-------------------- Skoda Octavia I, 1.9 TDI
|
|
|
Jan 14 2007, 11:12 PM
Post
#13
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 14 Joined: 9-January 07 From: Targu Mures (Mures) Member No.: 96.293 |
sunt de acord cu tine TLS :help:
|
|
|
Jan 14 2007, 11:35 PM
Post
#14
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.222 Joined: 30-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.522 |
Mai bine un efort financiar mai mare la inceput decat un regret foarte mare dupa ce ne dam seama ce am cumparat ! .....
-------------------- Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P. ,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga |
|
|
Jan 15 2007, 10:17 AM
Post
#15
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 125 Joined: 26-August 06 From: Bucuresti Member No.: 85.617 |
QUOTE(E d d i e) Mai bine un efort financiar mai mare la inceput decat un regret foarte mare dupa ce ne dam seama ce am cumparat ! .....
La prima citire a acestui topic scris de E d d i e s-ar putea sa fie logic dar daca te gandesti cati dintre romani si-au luat LOGAN....................! Totusi traim intr-o tara cu un nivel de trai destul de scazut si cred ca personal cu foarte multe figuri in cap Totusi sfaturi putem da toti,chiar daca Cosmin nu trebuie sa tina seama decat de bani pe care ii are si de gusturi, nu de aberatiile noastre asa ca draga Cosmine incearca sa faci un test cu toate masinile care le vei gasi pe la reprezentantele Skoda,ma indoiesc sa gasesti o Octavia de 1,4,eu nu am gasit nici pe cea de 1,6 sa fac un mic test mi s-a recomandat un diesel de 1,9 foarte bine pus la punct cu care de alfel mam plimbat vreo 10 minute pentru ca nu mi-am dorit o asfel de masina si nici putere financiara nu am avut.Daca nu ai nevoie de sportivitate,nici cea de 1,6 sau 1,9 d nu sant cine stie de sportive si aici trebuie sa lom in calcul ca,Skoda este o masina de familie nu sportiva,iar daca ti cont de consum atunci cu siguranta trebuie sa analizezi mai multe variante. piciul -------------------- Skoda Octavia TOUR 1,6l si cateva lazi de bere.
|
|
|
Jan 15 2007, 03:11 PM
Post
#16
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Am cateva chestiuni de lamurit:
1- Cosmin, AVIA din Bucuresti are motorul de 1.4 pe o Octavia de drive-test. Fa-ti o programare! 2- Am condus acest motor cu 2 pers in masina. Motorul este incredibil de elastic si suna f placut la accelerare. In plus, consumul urban este redus, mai mic decat la motorul de 1.6 8v 102 CP. Pare greu de crezut, dar n-am simtit nici o clipa ca nu poate duce onorabil caroseria! Cu AC pornit nu sunt mari diferente. TE ROG sa citesti topicul "Drive-test - Impresii" pt ca am postat acolo mai multe detalii. Bafta! -------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Jan 15 2007, 04:07 PM
Post
#17
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
eu am avut vreo 2 ani un G IV cu motorul de 1.4 16v 75cp si tin sa zic ca e mult prea mic motorul pentru caroseria aia
-------------------- |
|
|
Jan 15 2007, 08:15 PM
Post
#18
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 12 Joined: 14-January 07 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 96.726 |
Diesel, nici nu se pune problema, din doua cauze:
1. cea mai importanta - depaseste bugetul prea tare 2. revizii mai scumpe Daca am sugrumat veniturile pentru o rata de 180 sau 160 euro, sa mai dau si la o revizie inca 1000 lei, ma lipsesc. Despre circulat multi km, nu se pune problema, ca nu cred ca trec de 15.000/an (deja e mult). Am mers cu o Skoda 1,4, insa condusa de altcineva, si nu am sesizat putere redusa, insa persoana respectiva o conducea "batraneste", si nici nu a fost necesar aer conditionat. Cat priveste drive test, in Ploiesti, de unde sunt eu, exclus sa cumperi o masina testata in prealabil, ca parca ai cumpara pui de la alimentara, nu un obiect de peste 10.000 euro. Prietena mea a cumparat o Fabia cu motor de 64 cp, doar de frica sa nu fie prea slab motorul cel mai mic (pentru ca nu sunt masini de drive test!). Iar la Bucuresti, sincer, nu prea am timp sa ma duc. |
|
|
Jan 15 2007, 11:33 PM
Post
#19
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.471 Joined: 18-November 05 From: Timisoara (Timis) Member No.: 61.358 |
Avand in vedere ca optiunea ta trebuie facuta intre 1.4 si 1.6 pentru ca asta poti acuma, sfatul meu este sa iei 1.6.
-------------------- Skoda Octavia I, 1.9 TDI
|
|
|
Jan 16 2007, 10:08 AM
Post
#20
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.071 Joined: 23-August 05 From: Timisoara (Timis) Member No.: 53.969 |
QUOTE(Cosmin96733) GhitaTM, nu cred ca masina pe care ai condus-o tu avea aer conditionat, nu? Pentru ca si acesta, odata pornit, reduce simtitor puterea motorului.
Din ce studiez eu, precum si din raspunsurile voastre, cred ca, in ciuda costurilor, o sa optez pana la urma, pentru motorul de 1,6. Intr-adevar, nu avea clima. -------------------- Ford cu motor de Skoda
Citroen cu motor de BMW |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 6th May 2024 - 06:01 AM |