IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Subaru vs. Restul Lumii Reloded

This topic is about Subaru vs. Restul Lumii Reloded, the author, GLC120, wrote about: Salut, revin dupa o pauza mai lunga, in incercarea pacifista si disperata de a opri acest masacru. Am incercat sa privesc obiectiv /unsure.gif" style= ... To read more just scroll down

47 Pages V  « < 30 31 32 33 34 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Subaru vs. Restul Lumii Reloded, Va rog sa postati opinii corecte, obiective si fara patima
GLC120
post Nov 25 2009, 10:43 PM
Post #621


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.445
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.958



Salut, revin dupa o pauza mai lunga, in incercarea pacifista si disperata de a opri acest masacru.

Am incercat sa privesc obiectiv unsure.gif si constat ca scorul este deja:

subaru vs restul lumii : rebel conduce cu 6-0

subaristii genuine (made in America) vs subaristi de duzina (sau de promotie): 12-0

Va rog sa va opriti dragi colegi subaristi, nu aveti nici masinile, nici posibilitatile, nici experienta, nici pasaportul, nici masinile, nici modestia acestor baieti. Opriti-va inainte ca Subaru sa dea faliment din cauza ambitiei voastre puerile! Cate grafice si argumente mai vreti? Consumati aiurea timpul pretios al unor oameni importanti si unanim recunoscuti de toata scara blocului. Multumesc pentru intelegere! thanks.gif

PS Nu radeti ignorantilor, la ei blocul average are 100 de etaje !


--------------------
Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Nov 25 2009, 11:00 PM
Post #622


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



QUOTE (pista @ Nov 25 2009, 02:40 PM) *
1. Trebuia sa scrii "mai moale" sau "mai incert". Nu sunt de acord cu tine afirmat asa la general . Nu uita ca mai conduc si BMW 120d si am condus LGT 2006. Spune te rog directia cat "moale" si "incerta" este LGT vs. 120d.
2. Tu ai afirmat ca open fata + open spate la modelele 2,5 N/A e practic 2wd. Nu stii ca OBK 2.5i MY2007 are LSD pe spate ? Cat de explicit sa fiu ?
3. Sugestiile vei primi. Sa ne povestesti si despre efectele negative. Un prieten care are LGT modificat inclusiv diferentialul fata(nu mai retin ce tip) nu are numai impresii pozitive in legatura cu diferentialul. Intamplator are si un STI JDM puternic modificat "just for fan".
4. Informeaza-te inainte sa faci afirmatii.


Punctul tau 4) este nemaipomenit de potrivit punctului tau 1).
Aici nu discutam despre directia la BMW comparat cu directia la Subaru. Informeaza-te, intre timp, daca 120d este disponibil pe piata americana. Poti discuta asta cu Rebel despre aceasta comparatie, eu nu doresc sa fac o declaratie in aceasta problema.
Nu stiu de asemeni unde si cind ai condus tu 2006 LGT. Arata-mi un link, aici pe site, unde ai scris un "review" sau ai afirmat acest lucru. Te cred pe cuvint, dar sint curios ce impresii ti-a facut.
Cred ca ii cunosc pe toti posesorii (direct sau indirect in sensul ca ori ii cunosc personal or pe internet) de Subaru Legacy GT din State care au diferential LSD pe fata. In general daca nu sint pe forumuri nu sint interesati de modifcat masini. Sa zicem ca l-am "scapat" de la numaratoare pe prietenul tau sau poate ca prietenul tau nu este in America. Sigur. Prietenul tau poate nu are diferential STi. Oricum, daca nu ii convine, sa si-l dea jos.
---------------
In speranta ca aceste dovezi prezinta clar ca nu toate subaru sint facute identic, va cer atentia asupra categoriei STEERING prezentate aici pt Impreza 2002-2005(6*; 7*) si Legacy/Outback 2005-2009. se observa clar - zic eu - motivul pt care mie mi se pare directia la modelele non-turbo mai incerta. Minimum Turning Circle Wall to Wall este la fel - adica pina la coada intorci masina in acelasi spatiu minim. Insa Turns Lock to Lock difera intre modele: Legacy GT (2.8) fiind apropiat de STi (2.7) restul avid 3.0 sau 3.2. Si cine stie ce bucsi si alte elemente ii dau un feeling complet diferit, mai incert, ambiguu, in aprecierea mea, si numai a mea. Modelele americane. Banuiesc o combinatie similara de sisteme (bazat numeric pe "turns, lock to lock") se intilneste si la Forester; banuiesc 2.8 si 3.2. Desigur recunosc ca nu am datele precise pt Forester respectiv pt noul Impreza, dar nu vad de ce ar fi exclus ca Subaru sa continue aceasta disctinctie la "directie" intre modele, in functie de motorizare. Oricum, ca o comparatie directa, am condus 2009 Legacy asta vara 1500 de mile si pe a mea, LGT si diferenta in directie este evidenta. Bineinteles nu este exclus ca piata europeana sa aiba numai piese de STI pe toate modelele si deci sa fie tehnologic superioare. Dar sper ca a devenit un pic mai clar ca nu imi trebuiesc mie calibrati senzorii cind conduc diferite masini Subaru ci chiar exista o diferenta mecanica.

Stiu ca va plac comparatiile. Vorbim de frinele pe fata. Frinele de la LGT - asa ca performanta - sint intre Impreza WRX si cele de pe STI. WRX are 4 pistonase in etriera pe fata dar disc un pic mai mic de 255 mm. Dar suprafata placutei de frina este 116 x 47.7 mm= 5533 mm2 Pe de alta parte LGT are discuri de 261 mm, 2 pistonase in etriera dar suprafata placutei de 130 x 53.5 mm = 6955 mm2. WRX poate aplica frina mai uniform, poate mai "tare", dar pe o suprafata mai mica cu 20%. Cit despre STI 129.8 x 60.5 mm = 7853mm2 si discuri de 268 mm si 4 pistonase sint cu 12% mai mari ca la Legacy GT respectiv 30% mai mari ca la Impreza WRX. What about Impreza si Legacy/Outback non-turbo ? Pe fata au aceleasi frine: discuri mici de 228 mm si placute de frina 117.8 mm x 50.5 mm = 5949mm2 Ca suprafata, placutele sint un pic mai mari cu 7% fata de WRX, mai mici cu 14.5% fata de LGT respectiv 24.5% fata de STI dar sint actionate de doar 2 pistonase, si pe un disc mai mic cu 10% in diametru fata de WRX (13% fata de LGT, 15% fata de STi). Marimea discului este importanta nu doar ca element de frecare ci prin marimea si masa pe care o are, pt disiparea caldurii.

Eu iau o pauza, ca am obosit. Urmatoarele 4 zile sper sa fie pline de stoluri de fazani si cete de caprioare in bataia pustii :-). Unii dintre noi in America sarbatoresc si altfel week-end-ul lung de Thanksgiving decit sa haleasca pina se sparg si sa se uite la rugby jucat de barbati in general grasi in armura si casca care fac o pauza la fiecare 5 secunde.

This post has been edited by f1anatic: Nov 26 2009, 05:58 AM
Attached File(s)
Attached File  Vehicle_Specifications_Legacy.jpg ( 295.64K ) Number of downloads: 16
Attached File  Vehicle_Specifications_Impreza.jpg ( 268.97K ) Number of downloads: 8
Attached File  Legacy_Outback_Brakes.jpg ( 351.71K ) Number of downloads: 9
Attached File  Impreza_Brakes.jpg ( 380.14K ) Number of downloads: 11
 


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pista
post Nov 26 2009, 02:10 PM
Post #623


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.818
Joined: 30-September 08
From: Odorheiu Secuiesc
Member No.: 118.083



CITAT(pista @ Nov 25 2009, 09:40 PM) *
CITAT(f1anatic @ Nov 25 2009, 09:14 PM) *

1) Nu stiu de ce nu a fost clar de la inceput: directia este "moale" si "incerta" la fiecare model N/A condus, cu exceptia Tribeca-i.

1. Trebuia sa scrii "mai moale" sau "mai incerta". Nu sunt de acord cu tine afirmat asa la general...

CITAT(f1anatic @ Nov 25 2009, 10:00 PM) *
In speranta ca aceste dovezi prezinta clar ca nu toate subaru sint facute identic, va cer atentia asupra categoriei STEERING prezentate aici pt Impreza 2002-2005(6*; 7*) si Legacy/Outback 2005-2009. se observa clar - zic eu - motivul pt care mie mi se pare directia la modelele non-turbo mai incerta.
....................................
Oricum, ca o comparatie directa, am condus 2009 Legacy asta vara 1500 de mile si pe a mea, LGT si diferenta in directie este evidenta.

E o mare diferenta intre afirmatiile "incerta" la fiecare model N/A sau "mai incerta" fata de modele turbo. Ma bucur ca ai observat si tu .
Nu contest ca o motorizare mult superioara poate avea o directie mai directa, mai grea si poate chiar mai precisa.
Te rog sa nu transformam acest topic in combat Subaru N/A vs. Subaru turbo.
-----------------
LGT am condus in Budapesta acum 2 ani, cand un subarist localnic s-a oferit sa ma ajute cand cautam un OBK 2.5XT.
Diferenta de motorizare, suspensii, scaune, feeling, handling e evidenta fata de masina mea. Eu am incercat sa fac o impresie cum se comporta motorul 2.5turbo intr-o caroserie de Legacy ca pe Forester deja stiam. Tipul a stat cativa ani in State si m-a ajutat inclusiv cu obtinerea istoricului masinii dupa VIN. Pana la urma nu am luat acel OBK 2.5XT datorita pretului prea ridicat.
LGT-ul lui are in fata Quaife ATB, pe spate Cusco Sperr iar la mijloc DCCD. Ca sa menajeze GT-ul a luat inca o masina.
Iata poze si un mic video despre a doua masina JDM STI Type R ( modificat la 340CP, 440nm. Greutate 1250kg)
Attached File  sti_jdm.jpg ( 137.76K ) Number of downloads: 23
Attached File  JDM_STI_3.jpg ( 1.37MB ) Number of downloads: 24

http://vimeo.com/2852859







--------------------
Mazda 6 MPS

ex: Subaru Outback 2.5i MY07 5MT Bi-Fuel
BMW 120d MY'04 6MT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bakero
post Nov 26 2009, 09:57 PM
Post #624


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 432
Joined: 25-April 09
From: Constanta
Member No.: 119.833



QUOTE (f1anatic @ Nov 25 2009, 11:36 PM) *
rolleyes.gif Cum zici tu. thumbsup.gif

PS: cum de ai uitat de Lamborghini Gallardo si STI ?


Spre deosebire de tine eu nu fabulez...

@GLC

Esti mare ma!Ai pus punctul pe I.Felicitari!
Va urez succes in ascensiunea voastra catre elitele analistilor in domeniul auto...sper sa va vad in curand in dreapta unui pilot de raliuri intr-un STi ca sa va puna pe ganduri si sa va provoace vise umede,fetisuri bizare cum i-a provocat Loeb cu C4 lui Berti....
Inc-o data,SUCCES!


--------------------
SUBARU.FRIENDS INCLUDED.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bakero
post Nov 26 2009, 10:05 PM
Post #625


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 432
Joined: 25-April 09
From: Constanta
Member No.: 119.833



S-a postat textul needitat.Asta e mai profund!... thumbsup.gif

QUOTE (f1anatic @ Nov 25 2009, 11:36 PM) *
rolleyes.gif Cum zici tu. thumbsup.gif

PS: cum de ai uitat de Lamborghini Gallardo si STI ?


Spre deosebire de tine eu nu fabulez...

@GLC

Esti mare ma!Ai pus punctul pe I.Felicitari!
Va urez succes in ascensiunea voastra catre elitele analistilor in domeniul auto...sper sa va vad in curand in dreapta unui pilot intr-un STi drive.gif ca sa va puna pe ganduri si sa va provoace vise umede,furnicaturi si un puls al inimii care ar uimii si pe cel mai "cardiac" doctor de pe Terra.Cam cum s-a simtit Berti in C4...Sper sa filmeze cineva asta! thumbsup.gif
Inc-o data,SUCCES!

This post has been edited by bakero: Nov 26 2009, 10:06 PM


--------------------
SUBARU.FRIENDS INCLUDED.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Nov 26 2009, 11:18 PM
Post #626


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



QUOTE (pista @ Nov 26 2009, 06:10 AM) *
QUOTE (pista @ Nov 25 2009, 09:40 PM) *
QUOTE (f1anatic @ Nov 25 2009, 09:14 PM) *

1) Nu stiu de ce nu a fost clar de la inceput: directia este "moale" si "incerta" la fiecare model N/A condus, cu exceptia Tribeca-i.

1. Trebuia sa scrii "mai moale" sau "mai incerta". Nu sunt de acord cu tine afirmat asa la general...

QUOTE (f1anatic @ Nov 25 2009, 10:00 PM) *
In speranta ca aceste dovezi prezinta clar ca nu toate subaru sint facute identic, va cer atentia asupra categoriei STEERING prezentate aici pt Impreza 2002-2005(6*; 7*) si Legacy/Outback 2005-2009. se observa clar - zic eu - motivul pt care mie mi se pare directia la modelele non-turbo mai incerta.
....................................
Oricum, ca o comparatie directa, am condus 2009 Legacy asta vara 1500 de mile si pe a mea, LGT si diferenta in directie este evidenta.

E o mare diferenta intre afirmatiile "incerta" la fiecare model N/A sau "mai incerta" fata de modele turbo. Ma bucur ca ai observat si tu .
Nu contest ca o motorizare mult superioara poate avea o directie mai directa, mai grea si poate chiar mai precisa.
Te rog sa nu transformam acest topic in combat Subaru N/A vs. Subaru turbo.
-----------------
LGT am condus in Budapesta acum 2 ani, cand un subarist localnic s-a oferit sa ma ajute cand cautam un OBK 2.5XT.
Diferenta de motorizare, suspensii, scaune, feeling, handling e evidenta fata de masina mea. Eu am incercat sa fac o impresie cum se comporta motorul 2.5turbo intr-o caroserie de Legacy ca pe Forester deja stiam. Tipul a stat cativa ani in State si m-a ajutat inclusiv cu obtinerea istoricului masinii dupa VIN. Pana la urma nu am luat acel OBK 2.5XT datorita pretului prea ridicat.
LGT-ul lui are in fata Quaife ATB, pe spate Cusco Sperr iar la mijloc DCCD. Ca sa menajeze GT-ul a luat inca o masina.
Iata poze si un mic video despre a doua masina JDM STI Type R ( modificat la 340CP, 440nm. Greutate 1250kg)
Attached File  sti_jdm.jpg ( 137.76K ) Number of downloads: 23
Attached File  JDM_STI_3.jpg ( 1.37MB ) Number of downloads: 24

http://vimeo.com/2852859



Vrei sa stii de ce NU prea cred ce ai scris mai sus...? 2 motive.

Sint convins ca stii ce inseamna JDM: Japanese Domestic Market. Si masina mea, si masina ta sint la fel de "JDM" - adica NU sint. JDM este varianta exclusiv pt piata interna, Japoneza.

Cu privire la Legacy GT.
1) Amicul tau nu are cutia de viteza originala de pe un LGT... DACA are DCCD. Asta ca sa vorbesc strict din experienta mea. Nu poti pune DCCD pe masina mea. Da, exista DCCD pt Subaru STI; cu transmisie specifica modelului STI si 5 trepte (diferentialul meu pe fata este de la un asemenea model care nu se mai face de mult); da pt STI cu 6 trepte. Dar nu poti pune DCCD "retroactiv" pe nici o transmisie decit pe cea de STI - in conditiile in care faci transplant de transmisie STI pe un alt Subaru dar nu instalezi DCCD. iar a face DCCD sa functioneze pe o alta masina decit STI, este o intreaga afacere...se poate, dar cei pe care ii stiu ca au (FXT, LGT) nu au facut-o inca pt ca este foarte complicat. Si cind iti permiti $7000 pt o transmisie, nu te opresti la un buton amarit din lipsa de bani. Nu poti pune DCCD pe un LGT spec B de 6 trepte si nu pe una de 5 trepte. Been there done that buddy. Si ca sa schimbi 3 diferentiale si cutia: cel central care primeste DCCD si cele 2 pe fata, iese mult mai scump decit sa o cumperi gata facuta. Sau cu alte cuvinte, ajuns in situatia de a cumpara mai toate piesele separat, ai practic alta transmisie. Oricum ai da-o transmisia lui nu poate fi originala de LGT daca are DCCD ci doar transmisie de STi.

Cu privire la asa-zis-a masina JDM.
2) Un Subaru (sau orice masina ) JDM (adica facuta pt. piata Japoneza, cu volan pe dreapta ca semn imediat distinctiv) are stergatoarele de parbriz facute sa stearga invers decit masinile noastre. Adica se invirtesc in asa fel incit sa stearga cit mai mult spre sofer (care este pe dreapta) iar "curbura" este pe partea pasagerului. Doar ca in poza ta "curbura" este pe partea din dreapta iar linia dreapta caracteristica partii cu soferul...este pe stinga . Noroiul de pe parbrizul masinii din poza pe care ai pus-o tu...are amprenta tipica masinilor noastre cu volan pe stinga si stergatoarele sint indreptate spre dreapta, cum este firesc la o masina cu volan pe stinga. Masina aceea este in esenta, la fel de JDM ca si a mea si a ta. Adica nu este JDM. STi ? Desigur. JDM ? Nu mai mult decit EDM-ul tau sau NADM-ul meu asta ca sa vorbim in acronime.

Fii atent aici.



Vezi in ce directie sint indreptate stergatoarele ? Foarte evident bratul stergatorul de pe partea soferului: Spre stinga...pt ca e o masina JDM cu volan pe dreapta.
http://masini.ro/forum/index.php?act=attac...st&id=25518
Unde sint indreptate stergatoarele in poza pe care mi-ai pus-o tu ? Spre dreapta...pt ca e o masina cu volan pe stinga. Deci nu JDM. Desigur, STI, dar nu JDM.

Ma bucur ca te-ai convins cum e treaba cu directia.

Daca este Subaru vs. restul lumii, este si Subaru vs. Subaru, indiferent ca e turbo vs NA sau Forester vs. Outback. Cind participi la Olimpiada (si nu ma refer la aia de Mate sau Chimie) ci la Jocurile Olimpice, de regula participi impotriva unor alti reprezentanti ai tarii tale...si versus restul lumii.

Si sa nu zici ca nu laud si motoarele Subaru NA. Azi am scos o medie de 32.1 mpg adica 7.4 L/100km operind cu cruise control fixat pe 60 mph (100 kph) pe o distanta de cca 230 km, 2 insi, un ciine de 50 kg si o gramada de echipament, plus rezervor plin, ca sa nu mai spun de stolul de fazani doborit. unsure.gif ca de abia au incaput in masina ninja.gif

Aoleu Pista, mai rupt. Am dat click pe video ala. Am scris ditamai lucrearea stiintifica...cum ca STI-ul ala nu e JDM...ca uite cum e stergatorul aia aia...si dau click pe videoclip. Volan pe stinga thumbsup.gif 19-0 pt tine. Ma dau batut.

This post has been edited by f1anatic: Nov 26 2009, 11:56 PM


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Nov 26 2009, 11:48 PM
Post #627


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



QUOTE (bakero @ Nov 26 2009, 02:05 PM) *
S-a postat textul needitat.Asta e mai profund!... thumbsup.gif

QUOTE (f1anatic @ Nov 25 2009, 11:36 PM) *
rolleyes.gif Cum zici tu. thumbsup.gif

PS: cum de ai uitat de Lamborghini Gallardo si STI ?


Spre deosebire de tine eu nu fabulez...

@GLC

Esti mare ma!Ai pus punctul pe I.Felicitari!
Va urez succes in ascensiunea voastra catre elitele analistilor in domeniul auto...sper sa va vad in curand in dreapta unui pilot intr-un STi drive.gif ca sa va puna pe ganduri si sa va provoace vise umede,furnicaturi si un puls al inimii care ar uimii si pe cel mai "cardiac" doctor de pe Terra.Cam cum s-a simtit Berti in C4...Sper sa filmeze cineva asta! thumbsup.gif
Inc-o data,SUCCES!


Lambo Gallardo vs. STI.
4Tuning. Acum citiva (3-4) ani. Sebastian sau cum il cheama s-a dat cu un Gallardo pe linga Casa Poporului. E rusinos ca eu de aici, de departe, sa iti amintesc despre aceasta epopee intimplata inainte ca tu sa fi descoperit firma Subaru.

Nu cred ca realizezi ca sint mai "iute" decit un STI nemodificat. Dupa cum nu constientizezi costurile necesare unei masini ca a lui Ken Block/Crawford Performance de care aminteait mai devreme. Tu crezi ca orice STI poate fi adus usor la acele performante si sa ramina fiabil ? Cumva stii ca la cel putin una din masini - aia mai veche - blocul lui motor nu este 2.5 L ci 2.65 L ? Si ca este de fapt preparat de cosworth ? Stii cit costa un bloc motor pt STI pregatit de Cosworth ? Uita-te aici:
http://www.cosworthusa.com/store/pc/viewCa...p?idCategory=14
Si astea sint doar de 2.5 L stai sa vezi cit costa ala de 2.65 L ?
http://www.rallysportdirect.com/shop/coswo...tor-p-3818.html
Faptul ca ai vazut XYZ STI batind cine stie ce supercar inseamna doua lucruri: ori ca masina aia isi va da duhul foarte curind ori ca de fapt masina (STI-ul respectiv) costa cit supercarul respectiv, dupa ce aduni costul transmisiei, blocului motor, al reducerii de greutate etc. Si practic nu mai este STI decit ca...infatisare externa si stickere.

Dar Honda Civic batind Ferrari F430 pe 400 de metri ai vazut ?



--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rebel
post Nov 27 2009, 12:36 AM
Post #628


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.198
Joined: 11-July 08
From: Location Unknown
Member No.: 117.474



he he, in sfarsit un post la obiect. poate venind din partea unuia cu Subaru care si-a bagat manutele in el, pricep si baietii astia ca nici Subaru' lui Ken nu-i ca ala din show-room si nici Citroen-ul lui Loeb nu ca ala de acasa. Unele masini din aceasta liga papa un motor pe cursa, dar cati cunosc acest lucru?


@bakero,
Cursele alea de care vorbesti nu au nici o relevanta. Prima oara am crezut ca-i la misto dar acum...
Pai tu ai ajuns sa iei drept litera de lege niste curse facute intre pustani cu masini cu un tuning indoielnic?

Fanatic, la modul foarte sincer astept concluziile dupa ce instalezi diferentialul ala pe fata. thumbsup.gif


--------------------
///M - The Ultimate Driving Machine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GLC120
post Nov 27 2009, 12:56 AM
Post #629


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.445
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.958



bakero, la modul foarte sincer, daca ai un minim bun simt cauta niste huse care se folosesc la testarea noilor modele, ca sa nu le vada lumea pe strada inainte de lansare. Dupa ce ca ai Subaru, mai e si stock!

Pentru astia care mai avem si fumigene chiar nu stiu ce putem face ca sa spalam rusinea. Daca stie cineva cum putem schimba caroseria astept raspuns pe topicul cu accesorii de vanatoare si bombardament. Apoi ma gandesc sa pun folie oglinda la toate geamurile sa nu se vada cumva interiorul. ninja.gif



--------------------
Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pista
post Nov 27 2009, 09:50 AM
Post #630


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.818
Joined: 30-September 08
From: Odorheiu Secuiesc
Member No.: 118.083



F1anatic, de ce esti surprins ca in Europa de Est sunt posesori de LGT si JDM STI modificate ? Si intamplator se pricep foarte bine la masini ?

Cu privire la Legacy GT:
1) Are transmisie de STi, motor modificat, evacuare modificata, frane Brembo, etc. Eu am incercat in 2007 cand avea numai evacuarea si softul modificate. A transformat in profunzime in 2008. E un tip care cunoaste partea tehnica in detalii si e un sofer talentat. Pentru macadam si nebunii a avut nevoie de o alta masina ca sa menajeze LGT-ul modificat(si care nu e pentru macadam), astfel a luat din Japonia un JDM STI Type R.

Cu privire la JDM STI Type R:
2) A fost adus din Japonia anul trecut si transformat din volan de dreapta in stanga + tot ce implica. Ce nu pricepi ?
Poza masinii inainte de achizitionare:
Attached File  jdm_sti_in_japonia.jpg ( 156.15K ) Number of downloads: 14
Attached File  jdm_sti_interior.jpg ( 137.98K ) Number of downloads: 14


Sper ca cele de mai sus te-au lamurit in legatura cu nivelul tau de pricepere si competenta ta. La fel si pe he he rebel care considera postul tau la obiect.

P.S. cu atitudinea voastra pe acest forum reusiti sa tineti departe multi pasionati auto. Daca asta e rolul vostru sunteti pe calea cea buna.

This post has been edited by pista: Nov 27 2009, 09:53 AM


--------------------
Mazda 6 MPS

ex: Subaru Outback 2.5i MY07 5MT Bi-Fuel
BMW 120d MY'04 6MT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gont
post Nov 27 2009, 10:21 AM
Post #631


novice
**

Group: Membri
Posts: 43
Joined: 26-January 09
From: Iasi
Member No.: 119.079



Salutare,

Ce observ eu pana acum pe thread-ul asta, ca si in general pe aria Subaru, este ca, exista oameni care "stiu" si oameni care nu vor sa "priceapa". Dar si cei care "stiu" nu vor sa accepte ca poate exista si altii care mai "stiu" cate ceva.

Eu inteleg ca marca asta naste pasiuni puternice, dar am crezut ca posesorii de SUBARU sunt mult diferiti fata de vestitii posesori de SH diesel germane.
Plus ca, cam orice topic de pe aria asta, in loc de un dialog civilizat, se duce invariabil cate discutii de genu: "Cine o are mai lunga/noduroasa" sau "struguri acrii" sau alte tampenii de genu asta.

Scopul initial era sa vedem care sunt avantajele (pe care le stiu cat de cat smile.gif ) unui SUBARU cat si DEZAVANTAJELE (adik alea care ma intereseaza), nu sa ne contrazicem ca nu stiu ce BMW care o culoare mai albastra decat STI-ul sau nu mai stiu ce alte comparatii, in marea lor majoritate, total irelevante.


--------------------
AWD saves airbags :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GLC120
post Nov 27 2009, 11:07 AM
Post #632


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.445
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.958



QUOTE (pista @ Nov 27 2009, 10:50 AM) *
P.S. cu atitudinea voastra pe acest forum reusiti sa tineti departe multi pasionati auto. Daca asta e rolul vostru sunteti pe calea cea buna.


Pista, vezi aria BMW ca esti in domeniu. Masini excelente dar trei posturi pe luna si acelea despre cum sa inmatriculezi masini furate apoi castigate la barbut sau cum sa dai kilometrajul inapoi cu N>180,000 km astfel incat sa ramana numarul minim cu suma cifrelor 17.

Poate la un moment dat se sesizeaza si mogulul proprietar ce fac baietii astia si le confisca masinile. blink.gif Dar daca sunt rude? Ce ne facem ? George poate reusesti cu avocatii tai renumiti sa preiei forumul cu acte cu tot si sa faci ordine. IMGB face ordine! Vom decreta ca orice Subaru e masina sport si ca e cea mai buna masina din lume, dintre toate cele care costa mai putin decat o usa de Mercedes. Cine nu e de acord sau face glume pe acest subiect va fi suspendat intre 1 si 87 e ani fara drept la recurs. Asa ar fi corect. Parerea mea.

This post has been edited by GLC120: Nov 27 2009, 11:09 AM


--------------------
Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Nov 27 2009, 11:14 AM
Post #633


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



departe de mine ideea de a baga pumnul in gura ( pardon de expresia prezidentiala teehee.gif )

subaru face masini ok , dar departe de mine ideea de a spune ca orice subaru e masina sport sau ca subaru e masina din clasa premium . premium inseamna multe dar in nici un caz subaru nu este acum marca premium .

de asemenea , un subaru trebuie sa aibe suflatoare.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogcot76
post Nov 27 2009, 11:48 AM
Post #634


specialist
******

Group: Membri
Posts: 789
Joined: 28-July 09
From: Bucuresti
Member No.: 120.558



QUOTE (G e o r g e @ Nov 27 2009, 11:14 AM) *
premium inseamna multe dar in nici un caz subaru nu este acum marca premium .


Hai ca esti tendentios. Cum nu e mah marca premium. Ia uite aici:

Attached File(s)
Attached File  phaeton_sti.jpg ( 50.76K ) Number of downloads: 13
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bakero
post Nov 27 2009, 12:52 PM
Post #635


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 432
Joined: 25-April 09
From: Constanta
Member No.: 119.833



@GLC - f1anatic - Rebel

Inc-o data se vede clar ca nici macar nu cititi post-urile,si nici macar nu intelegeti idee.Si nici nu ma astept sa dati vre-un raspuns la obiect.Si se vede ca va "atacati" si cum da p-afara orgoliul din voi.Probabil ca v-ar prinde bine niste ore la biblioteca.No offence! unsure.gif
N-am zis nimic de Ken Block,n*am zis ca un STi stock bate un Gallardo,si nici ca-mi fac "idei" despre masini pe youtube!O masina trebuie sa fie in primul rand o alegere sentimentala,atunci cand iti permiti asta.Voi raportati totul la cifre.da,sunt foarte importante,si sunt total de acord cu asta.Ideea e ca discutia a pornit de la feeling-ul oferit.Eu privesc altfel masinile decat voi.Masinile trebuie sa inspire ceva.Sa transmita ceva.De la asta s-a pornit.Practic asta era discutia.Si continui sa sustin cele afirmate,in sensul ca SUBARU face masini SPORT -la general,sa nu mai aud discutii- si ca Forester,fie el si aspirat este o masina CU VALENTE SPORTIVE.Probabil ca privesti altfel cand cobori dintr-o masinia 300 CP+ una de 160,dar,cati dintre voi ati mers cu masinile la limita?Stie vre-unu dintre voi,cand ,la ce viteza,la ce turatie,in ce treapta,pe ce viraj masina intra in derapaj?A testat vre-unul asta?Ati incercat vre-unul sa vedeti in cat timp ajunge masina voastra la suta km/h?Ati incercat vre*unul senzatii pe drumuri virajate gen "carusel" cu pedala in podea?Pun pariu ca nici unul dintre voi nu-si cunoaste masina si limitele!Nu sunt nici pilot,nici cascador dar imi place sa stiu toate chestiile astea.Masina pe care o conduc stie sa ma duca la serviciu,dar stie si sa*-mi provoace goluri in stomac!E adevarat ca am un Forester aspirat de 2 litrii,pentru ca asa s-a nimerit,pentru ca n-am mai avut rabdare,si pentru ca nu m-a invatat nimeni ca pot sa gasesc si in alte parti "brek-ul turbo" pe care il vroiam.e adevarat ca sunt un novice in materie de SUBARU,si recunosc asta,dar in materie de "masini la general" nu*s chiar un "putza" cum probabil credeti voi.
Si imi pare rau s-o zic,dar cred ca sunteti prea mandrii de voi,si nu constientizati ca o masina n-o cunosti pana nu te dai cu ea,nu o simti si nu stii ca de la un punct nu mai poate.Cati dintre voi s-au dat bre cu un Clio?Toti.Dar cati ati petrecut mai mult de 5 min pana sa dati prima cheie?Se presupune ca e prima oara cand va urcati in el,iar masina este un model nou.
Si aporpo...cine a zis ma ca SUBARU e premium?
Pe final va rog,daca sunteti amabili,sa-mi descrieti in 3 -trei- cuvinte urmatoarele masini:

1.Renault Clio Symbol
2.Volkswagen Pasat 2.0 TDi
3.Mercedes Benz B200 Turbo
4.Hummer H1
5.Honda Civic
6.Mercedes-Benz S600
7.BMW 760i
8.Subaru Impreza STi
9.Volvo XC70
10.Range Rover Sport

E simplu!Scrieti in dreptul lor,trei cuvinte care va vin in minte cand vedeti masinile astea.Dupa care va zic si eu!
Va multumesc anticipat!

NOTA:Daca ma voi referii vreo-data la modele SUBARU noi-aparute in 2008-voi preciza asta.


--------------------
SUBARU.FRIENDS INCLUDED.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Nov 27 2009, 01:04 PM
Post #636


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



QUOTE (pista @ Nov 27 2009, 01:50 AM) *
F1anatic, de ce esti surprins ca in Europa de Est sunt posesori de LGT si JDM STI modificate ? Si intamplator se pricep foarte bine la masini ?

Cu privire la Legacy GT:
1) Are transmisie de STi, motor modificat, evacuare modificata, frane Brembo, etc.

Cu privire la JDM STI Type R:
2) A fost adus din Japonia anul trecut si transformat din volan de dreapta in stanga + tot ce implica. Ce nu pricepi ?


Sper ca cele de mai sus te-au lamurit in legatura cu nivelul tau de pricepere si competenta ta. La fel si pe he he rebel care considera postul tau la obiect.

P.S. cu atitudinea voastra pe acest forum reusiti sa tineti departe multi pasionati auto. Daca asta e rolul vostru sunteti pe calea cea buna.



Absolut. Eram de mult lamurit cu competenta mea tehnica si m-ati lamurit din nou cu competenta voastra tehnica. Mie mi-a fost clar ca nu poate avea transmisie stock + diferential cind ai inceput sa spui de DCCD si de alte diferentiale. Am zis asta imediat deoarece sint foarte putine combinatii de transmisie stock + differential pe fata. Iar cu stergatoarele pozitionate invers decit pe o masina JDM, mi-a fost clar ca e ceva suspect inainte de a dechide videoclipul care a confirmat ca e ceva ori in neregula ori incomplet in poveste.

Acum vreo 12 ani cind am pipait Internet prima data imi propusesem sa fac un inventar pe internet al masinilor JDM modificate sa aiba volan pe stinga...mai ales cele din Ungaria. Am facut progres masiv in fiecare an, inventariind toti posesorii, alfabetic in functie de numele de ecran pe o varietate de forumuri (am inceput cu !@#%^% si 1-9 ca prim simbol ) dar m-am oprit la litera U cu inventarul alfabetic si la T (Turkmenistan). Nu mi-am dat seama ca voi avea nevoie de aceasta informatie asa de repede. In consecinta dupa majestica lectie pe care mi-ai dat-o voi reincepe numaratoarea. Pina la VisionHu si Ungaria nu mai am mult insa. Este exact urmatoarea litera atit la nume cit si la tara. thumbsup.gif si deja am primul rind completat.

Intre timp, ca sugestie invata sa te exprimi complet si sa comunci un mic sumar eventual cu poze cind faci o afirmatie, mai ales despre "agregatul" altuia: cind ai spus JDM STI mai inainte puteai in aceeasi propozitie sa spui ca a fost modificata sa aiba volan pe stinga. Nu gaseam nimic curios in asta. Fiecare masina are o "poveste" si masina asta are o poveste mai lunga decit a multora. Atita tot.

Nu ma surprinde de loc faptul ca sint baieti talentati si cu bani in Europa/Ungaria/Romania etc care stiu despre masinile Subaru. Din contra, ma bucura, pentru ca sint fan al acestui brand si il cunosc "intim" si ma satisface in anumite aspecte. Ma deranjeaza insa lipsa de cunoastere a unora aici pe forum in anumite aspecte ale acestei masini si bineinteles ideea impamintenita ca Subaru "fvte" la categoria masini tot ce are volan precum si incapatinarea ca de la cel mai amarit 1.5i la 2.5T pe care il presupui in masina lui Ken Block, toate masinile Subaru sint construite la fel si au aceleasi valente si aceleasi "talente" de raliu. Ca orice firma, are modele competitive la scara globala in anumite categorii dar aici pe forum se exagereaza in aprecierile pozitive facute la adresa firmei; in special pe plan tehnologic, si se incearca cu mindrie o comparatie pozitiva a modelului achizitionat personal cu produsul de virf si anume Subaru Impreza STI. Iar acest lucru este foarte dificil de realizat la modul practic.

Un alt aspect rau inteles este ca voi credeti ca am ceva personal cu voi sau masinile NA. Acelasi tratament il aplic pe NASIOC sau LGT.com celor care se cred Ken Block si la 2-3 luni dupa ce au pus tot felul de videoclipuri cu vitejii prin parcari sau pe zapada, apar pe la DS1, P&L ; GRD si bineinteles se pling pe forumuri ca au nu stiu ce zgomot pe la diferentialul central, ca daca iau curbele se aude nu stiu ce troncanitura s.a.m.d. Cu atit mai dulce cind sint locali si cunosti pe acesti pustani, iesiti din college care au dat de bani si au cumparat STI.

This post has been edited by f1anatic: Nov 27 2009, 01:29 PM
Reason for edit: completare


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mircea104901
post Nov 27 2009, 01:14 PM
Post #637


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.805
Joined: 27-April 07
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 104.894



Aici totul tine de nuanta, fiecare cum o interpreteaza. F1anatic are modul lui de a ne explica cum ca ce are in curte e esenta Subaru, si ca restul sunt troace, si nu au spiritul marcii, doar masini de pluton.
E pot si eu sa zic ca daca iei Stage3-ul tau si il pui lana un monopost F1, nu e sportiva deloc. E chiar caruta, si ca Subaru nu are treaba cu sportivitatea, ca doar iti da ture una cu motor de 2600cmc fara turbo.
Aici, afirmatia de sportivitate isi avea alt sens in post-urile colegilor; cel putin asa cred.
Dau un exemplu: Luam: Forester 2.0 aspirat, CR-V 2.0 aspirat, RAV4 2.0 aspirat, Tucson 2.0, Kia sportage, Jeep Patriot, X3 2.0 aspirat, etc (in clasa lui). Din punctul meu de vedere, Subaru e cel mai sportiv. Atat ca setup, cat si ca performanta. Normal ca daca-l compar cu STi e doar un automobil moale, fara nici o pretentie. Dar, in clasa lui, e sportiv. Si daca credeti ca nu-i asa, dati-mi contraargumente.
Idem la suratele lui. Nu comparati mere cu pere, ca asa orice nas isi are nasul.


--------------------
BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07


Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience.
“If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Nov 27 2009, 01:17 PM
Post #638


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



eu zic sa te dai cu un x3 thumbsup.gif

LE: sa vezi ce ma va iubi rebel acum laugh.gif

This post has been edited by G e o r g e: Nov 27 2009, 01:18 PM


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mircea104901
post Nov 27 2009, 01:22 PM
Post #639


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.805
Joined: 27-April 07
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 104.894



QUOTE (G e o r g e @ Nov 27 2009, 07:17 AM) *
eu zic sa te dai cu un x3 thumbsup.gif

LE: sa vezi ce ma va iubi rebel acum laugh.gif


N-am zis ca X3 nu e sportiv. Doar ca 2.0 aspirat (modelul din 2007, acum nu mai stiu ce caracteristici are) era sub cel de la Subaru (si ca performante si ca dinamica). Am mers cu X3 3.0d. Alta mancare de peste smile.gif
Apoi, daca nici BMW-urile nu au un pronuntat caracter sportiv, inseamna ca trebuie sa ma redocumentez integral. (si asa tot nu mi-as schimba opinia) biggrin.gif


L.E. si cel actual, are 150CP (fata de 158 Forester) si
Performanțe X3 2.0 aspirat:
Valoarea rezistenței la frecare(cw) 0.35
Viteza maximă (km/h) 198
Accelerație 0-100 km/h (in s) 11.5 (fata de 9.6 Forester)
Accelerație 0-1000 m (in s) 32,7
Accelerație 80-120 km/h în treapta 4/5 (in s) 10.9/13.9

This post has been edited by Mircea104901: Nov 27 2009, 01:25 PM


--------------------
BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07


Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience.
“If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Nov 27 2009, 01:24 PM
Post #640


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



ok , am ajuns la concluzia ca subaru facea masini sportive.

ce masini sportive avem de la subaru in anul de gratie 2009 ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

47 Pages V  « < 30 31 32 33 34 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 3rd May 2024 - 12:19 PM