IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Clio Bicorp Confort Dynamique vs Megan Bicorp Influence

This topic is about Clio Bicorp Confort Dynamique vs Megan Bicorp Influence, the author, Andrei Suzuki, wrote about: Pai 200 km/h minus abaterea cat e la viteza aia..ajungi in jur de 180 km/h cat e in talon. /biggrin.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":D" bord ... To read more just scroll down

5 Pages V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Clio Bicorp Confort Dynamique vs Megan Bicorp Influence
Andrei Suzuki
post Mar 18 2005, 08:09 PM
Post #21


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.291
Joined: 17-June 04
From: Bucuresti
Member No.: 28.023



Pai 200 km/h minus abaterea cat e la viteza aia..ajungi in jur de 180 km/h cat e in talon. biggrin.gif


--------------------
2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
madalina
post Mar 18 2005, 11:18 PM
Post #22


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.566
Joined: 17-October 03
From: Bucuresti
Member No.: 17.205



Abaterile la vitezometru sunt mult mai mari de 4-5 km. Dupa 60 km/h (cu mare aproximatie in functie de masina) abaterea creste proportional cu viteza.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tupac
post Mar 19 2005, 12:33 PM
Post #23


sofer
***

Group: Membri
Posts: 83
Joined: 27-January 05
From: Bucuresti
Member No.: 39.340



QUOTE(google41800)
Hei! Hei! Ce ti-a sarit asa tandara? :notworthy:
Te-am intrebat deoarece stiu ca se poate depasii viteza maxima cu 5-10km/h, plus ca de obicei spre capat de cursa vitezometrele au o abatere in plus de 4-6 km/h. Din ce ai afirmat reiese o depasire cu 20km/h ceea ce mi se pare cam mult. Da si tu niste detalii. Cat timp ai reusit sa o tii constant la 200km/h? Banui ca destul de mult ca ai avut posibilitatea sa-i testezi si stabilitatea la viteza asta. Ai sesizat vreun comportament sub/ supravirator sau se lipeste perfect de sosea?

Nu mi-a sarit, nu mi-a sarit arigato.gif :wave: :console:
Viteza asta am atins-o pe Autostrada Soarelui smile.gif, si eu si proprietarul masinii mergeam pe aici constant 180-190-200. Cand masina era un pic mai plina nu mergea decat 190 maxim...
Dar am mers si pe Buc-Prahova la fel, si proprietarul mergea mult in tara, la fel, cat putea masina maxim, 200km/h
Acum are un Allroad 2.5TDI 180CP Tiptronic si asta fuge 220km/h maxim cu 2 insi, altfel mai plina merge doar 210km/h. ca o comparatie se vede ca asta fuge mai tare, nu stiu de abateri, dar e diferenta biggrin.gif
Cat priveste stabilitatea Borei, ce sa spun, perfect stabila la viteza maxima..merge brici, este o masina foarte buna cred si consuma si putin. Ca o comparatie Allroad-ul actual consuma de rupe, afara condus cu 200-220k/h are media de 18% consum :bash: , condus sportiv, eu cand il conduc (max 200km/h) consuma mediu 13% - cica sunt bun la casa omului, fac economie biggrin.gif
Nu stiu ce sa zic, mie Bora mi s-a parut o super masina, foarte buna si economica cea cu 90CP. Probleme cu ea au fsot cu debitmetrul si eterna problema a VW Bora si Golf, aia cu macaraua la usi, a cazut geamul biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Mar 19 2005, 01:10 PM
Post #24


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



he,he, geamurile la Golf si Jetta au cazut si prin America intr-o veselie... am un prieten aici cu GTI care i-a cazut geamul pe ploaie cand se ducea la serviciu...

Eu am mers cu GTI-ul pana la 200-210km/h ( in carti se zice Vmax 225km/h), stabilitatea era bunicica ( cam ca Solenza la 120km/h) dar peste 180km/h nu se mai simte lipita de asfalt cum e la viteze mai mici...


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tupac
post Mar 19 2005, 03:07 PM
Post #25


sofer
***

Group: Membri
Posts: 83
Joined: 27-January 05
From: Bucuresti
Member No.: 39.340



Pai e boala lor chestia asta cu geamurile. biggrin.gif
Mai am un prieten care conduce un Golf4 TDI 130CP 4motion, si de curand, acum 2 saptamani aproximativ, exact cand a nins sanatos pe aici prin Bucuresti, i-a cazut si lui geamul biggrin.gif
Nu stiu de Golf la viteze mari (se zice ca cica ar fi mai stabila decat Bora, ca e mai lata?! blink.gif ), dar Bora mie mi s-a parut destul de stabila pentru acea viteza. Dar nu am condus prea multe masini cu asa viteza, asa ca nu pot spune ca sunt expert. Proprietarul insa a condus si conduce foarte multe masini puternice (A4, A6, A8, A8L, etc..) si aprecierea lui era ca Bora este destul de stabila.
Eu pot sa spun doar ca intr-adevar Alrroad-ul e mai stabila smile.gif, dar este si mai tanc, e mai grea, e normal...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ciobanu33567
post Mar 19 2005, 06:42 PM
Post #26


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 167
Joined: 1-October 04
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 33.560



Google sa fiu in locul tau nici nu as sta pe ganduri. Daca ai un ban in plus ia-ti megan, iar cu 200 de euro iti mai pui si clima pe el AI MASINA!.
Pt. mine clio este masina de dame sau de tineri, dar daca ai si nevasta OFFF iati megane , poate vrei sa te duci si tu intr-un concediu,chiar vrei sa te duci numai cu nevasta si sa rabatezi bancheta din spate ca sa pui bagajele????!!!

PAREREA MEA NA!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
google41800
post Mar 19 2005, 08:17 PM
Post #27


sofer
***

Group: Membri
Posts: 97
Joined: 7-March 05
From: Bucuresti
Member No.: 41.793



Nu are nici macar ca optionala.
Uite dotarea standard.
A.B.S. cu repartitor electronic de franare E.B.V.+ A.F.U. (Asistenta la Franarea de Urgenta)
Aprinderea automata a luminilor de avarie in cazul unei franari de urgenta
Airbag-uri frontale adaptabile pentru sofer si pasager (cu posibilitatea de deconectare manuala a airbag-ului pasager)
Airbag-uri laterale torace pentru locurile din fata
Airbag-uri laterale cap pentru locurile din fata si din spate
Centuri fata in 3 puncte, cu reglare pe inaltime, pretensionare si limitator de efort
Centuri laterale spate in 3 puncte, cu pretensionare si limitator de efort
Centura centrala spate in 3 puncte, cu limitator de efort
Sistem Isofix de prindere a scaunului copil pentru locul pasagerului din fata si cele laterale spate
Tetiere fata reglabile pe inaltime
Imobilizator electronic codat
C.A.R. (Inchiderea automata a usilor, portbagajului si a trapei pentru carburant la demaraj)
Directie asistata electric variabila
Volan reglabil pe inaltime si in profunzime
Computer de bord cu 6 functii: distanta parcursa, viteza medie, autonomia de carburant, consum total/mediu/instantaneu
Semnal sonor pentru uitarea stingerii farurilor, centurii de siguranta, nivelul minim de carburant, alerte rosii
Faruri dublu optice reglabile pe inaltime cu ajutorul comenzii plasate pe tabloul de bord
Stergatoare parbriz cu 2 viteze si cadenta variabila
Stergator luneta cu activare automata la mersul cu spatele
Functia "Follow me home"
Inchidere centralizata si demaraj cu card
Radiocasetofon 4X15 W RDS codat, cu afisaj separat, satelit de comanda
Geamuri electrice fata
Geamuri si parbriz cu tenta
Plafon fata cu spot de lectura pentru pasager, spot de lumina in partea centrala din spate
Parasolar pentru sofer si pasager cu oglinda pentru machiaj
Scrumiera mobila (cu posibilitatea de plasare pe consola, in panourile usilor) si bricheta
Trapa pentru carburant cu deschidere integrata
Scaun sofer cu reglare pe inaltime
Bancheta spate rabatabila si fractionabila 1/3-2/3
Trape sub locurile din fata
Spatiu de depozitare inchis in cotiera din fata
Tabliera spate mobila
Aer conditionat manual, filtru habitaclu
Torpedou (17 litri) iluminat si cu refrigerare
Tapiterie ambosata

Optional
Jante aluminiu 16" = 325 Euro
Culoare metalizata = 221 Euro
Proiectoare ceata = 104 Euro
Airbag-uri laterale torace pentru locurile din spate = 32 Euro
E.S.P + A.S.R. = 519 Euro

Preturi de plecare
1,5dci/80cp = 12279 Euro
1,5dci/100cp = 13169 Euro
la care se aplica 1400 Euro reducere.

Acum, prea tare nu ma deranjeaza lipsa climei ci faptul ca nu are oglinzile electrice si degivrate ( ce vrei fiecare cu pasarica lui, ca unii au un stol e alta treaba biggrin.gif ). Pe de alta parte la bani mai putini iau un Clio Bicorp full options inclusiv trapa electrica (m-am hotarat aseara sa o pun si pe asta). Marele dubiu e ca Clio e model vechi (dar testat) in care o sa am tot confortul iar Meganul e model nou (proiectata de curand, dar din cate am vazut pe forum-uri cam cu probleme mai ales pe la amortizoare, niste flanse ceva) dar pt. care nu am bani sa iau varianta Confort.
Ma mai gandesc ca in urmatorii 4 ani, in care o sa am ratele, daca pica ceva pe Megan si nu face obiectul garantiei (si de obicei service-urile cam se "fofileaza") sau pica dupa garantie o sa cam dau din colt in colt wallbash.gif .


--------------------
Clio Bicorp 1.5 dCI/80 CP Dynamique full options. (din 16.06.2005)
VW Polo 1.4 TDI PD/105CP Attractive chiptuning by TCM Turbo.(din 24.10.2005)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ciobanu33567
post Mar 20 2005, 06:10 AM
Post #28


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 167
Joined: 1-October 04
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 33.560



faci cum vrei ai cerut parerea !!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
google41800
post Mar 20 2005, 12:24 PM
Post #29


sofer
***

Group: Membri
Posts: 97
Joined: 7-March 05
From: Bucuresti
Member No.: 41.793



Normal ca decizia e la mine. Am cerut parerea, deoarece merg pe principiul ca "daca doi insi iti spun ca esti beat trebuie sa te duci sa te culci", si va multumesc la toti ca v-ati pierdut timpul dand sfaturi.
Dilema mea este destul de mare: model vechi, fara surprize (tehnice), full options sau model nou, echipare "subtire", clasa mai buna.
Sper sa pot sa-mi fac timp saptamana asta si sa gasesc undeva unde sa pot face un drive test cu amandoua. Probabil ca, asa cum a mai spus cineva, acesta va fi argumentul hotarator.


--------------------
Clio Bicorp 1.5 dCI/80 CP Dynamique full options. (din 16.06.2005)
VW Polo 1.4 TDI PD/105CP Attractive chiptuning by TCM Turbo.(din 24.10.2005)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eddie
post Mar 20 2005, 05:16 PM
Post #30


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.222
Joined: 30-January 04
From: Bucuresti
Member No.: 20.522



QUOTE(Marius-Iulian)
si daca vrei benzina uita-te si la Mitsubishi Colt 1,3l benzina, e mai spatios, mai fasnetz decat Clio si e cea economica oferta pe benzina (6l% mediu)... am vazut ca preturile sunt in jur de 10000euro...

Tu ai spus benzina,corect,dar sunt curios sa ne dai mai multe informatii despre Mitsubishi Colt 1,3 benzina, nu cred ca depaseste Clio bicorp 1,5 DCI(80 c.p.) nici la demaraj,nici la consum....cred ca si la pretul e destul de apropiat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
madalina
post Mar 20 2005, 08:36 PM
Post #31


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.566
Joined: 17-October 03
From: Bucuresti
Member No.: 17.205



Eu aleg comfortul. Decat o masina dintr-o clasa superioara "subtirica", dar sa ma laud ca eu am masina din clasa mai mare, mai bine un amai mica, in care sa ma simt eu bine, din moment ce o cumpar pentru mine si nu pentru ceilalti.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
google41800
post Mar 20 2005, 09:11 PM
Post #32


sofer
***

Group: Membri
Posts: 97
Joined: 7-March 05
From: Bucuresti
Member No.: 41.793



Madalina, ai baut cafeaua cu sotia mea azi si nu stiu eu :scratchchin: ?


--------------------
Clio Bicorp 1.5 dCI/80 CP Dynamique full options. (din 16.06.2005)
VW Polo 1.4 TDI PD/105CP Attractive chiptuning by TCM Turbo.(din 24.10.2005)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei Suzuki
post Mar 20 2005, 09:11 PM
Post #33


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.291
Joined: 17-June 04
From: Bucuresti
Member No.: 28.023



Sunt de acord cu Madalina.
Si ca o mica completare:eu personal prefer o masina mai mica dar in care sa am de toate,de ce nu pana si piele biggrin.gif,decat una mare si cheala in care sa stau sa dau la manivela sa deschid geamu.


--------------------
2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
google41800
post Mar 20 2005, 09:58 PM
Post #34


sofer
***

Group: Membri
Posts: 97
Joined: 7-March 05
From: Bucuresti
Member No.: 41.793



Acum vrei sa te intreb si pe tine unde ti-ai baut cafeaua :boxing: ?


--------------------
Clio Bicorp 1.5 dCI/80 CP Dynamique full options. (din 16.06.2005)
VW Polo 1.4 TDI PD/105CP Attractive chiptuning by TCM Turbo.(din 24.10.2005)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei Suzuki
post Mar 20 2005, 10:01 PM
Post #35


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.291
Joined: 17-June 04
From: Bucuresti
Member No.: 28.023



Stai linistit ca nu am nici o treaba cu sotia ta. laugh.gif


--------------------
2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
google41800
post Mar 20 2005, 11:23 PM
Post #36


sofer
***

Group: Membri
Posts: 97
Joined: 7-March 05
From: Bucuresti
Member No.: 41.793



Aveti parei identice sigur biggrin.gif . La asta ma refeream wink.gif .


--------------------
Clio Bicorp 1.5 dCI/80 CP Dynamique full options. (din 16.06.2005)
VW Polo 1.4 TDI PD/105CP Attractive chiptuning by TCM Turbo.(din 24.10.2005)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei Suzuki
post Mar 20 2005, 11:45 PM
Post #37


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.291
Joined: 17-June 04
From: Bucuresti
Member No.: 28.023



Am inteles,stai linistit. biggrin.gif


--------------------
2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Mar 21 2005, 03:43 PM
Post #38


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



QUOTE(eddie33)
Tu ai spus benzina,corect,dar sunt curios sa ne dai mai multe informatii despre Mitsubishi Colt 1,3 benzina, nu cred ca depaseste Clio bicorp 1,5 DCI(80 c.p.) nici la demaraj,nici la consum....cred ca si la pretul e destul de apropiat.


clio1,5DCi nu e mai rapid decat colt1,3 benzina... 0-100km/h in 11,1sec( fata de clio1,5DCi 12,2sec), motorul Mitsu are totusi 94CP...consumul e de partea dieselului ca mai intotdeauna... manevrabilitatea pare sa fie tot de partea Coltului...


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
google41800
post Mar 24 2005, 02:42 PM
Post #39


sofer
***

Group: Membri
Posts: 97
Joined: 7-March 05
From: Bucuresti
Member No.: 41.793



Gata, am depus dosarul la BCR Leasing pt. Clio Bicorp 1,5dCi/80cp full-options (fara magazie CD si trapa). Multumesc tuturor pt. sfaturi.

P.S. Vlad merci pt. ajutor, am rezolvat, cu Dragos, mai mult decat elegant.


--------------------
Clio Bicorp 1.5 dCI/80 CP Dynamique full options. (din 16.06.2005)
VW Polo 1.4 TDI PD/105CP Attractive chiptuning by TCM Turbo.(din 24.10.2005)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nazareno Gabriel...
post Mar 24 2005, 03:22 PM
Post #40


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 470
Joined: 29-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 33.451



Brovos. E o alegere inteleapta. Si mie imi place modelul. Abia astept sa aud primele impresii ca ma bate gandu'....


--------------------
Kadett fun...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Pages V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 14th May 2024 - 02:57 PM