Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Clio Bicorp Confort Dynamique vs Megan Bicorp Influence
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Renault
Pages: 1, 2
google41800
Vreau sa cumpar o masina pana in 12000-12500 euro CIP pt. uz personal. De vreo luna si jumatate caut pe piata si in sfarsit, dupa indelungi deliberari, m-am hotarat, in proportie de 90% pt. un Clio Bicorp 1,5dci/80cp full options ( mai putin trapa, deoarece, zic eu, nu-mi trebuie ca are clima, si magazie cd, pe care pot sa o pun si ulterior). M-ar mai atrage si un Megane Bicorp Influence (am inteles ca e serie limitata) cu aceeasi motorizare, tot full options (dar care la seria asta nu inseamna mare lucru). Clio 10518 euro CIP, Meganul 12048 euro CIP. La dotari de confort, Clio e mai bun, la siguranta Meganul (Clio 4* EuroNCAP, Meganul 5* EuroNCAP), dar parca as prefera, avand in vedere si diferenta de pret, cofortul decat a cincea "*", plus ca, la aceeasi motorizare, Clio este mai performant, Meganul fiind mai greu.
La Clio este un singur inconvenient, termenul de livrare (2 luni) deoarece, mi s-a spus, ca fiind full options trebuie comandat in fabricatie intrucat nu este pe stoc nici la fabrica.
Fiind pe ultima suta de metri (strang actele pt. dosarul de leasing), ce ziceti: gresesc rau in alegerea facuta?

Merci!
eddie
La Clio asta te referi ?
eddie
......
eddie
....asta e de 80 C.P.
eddie
Bordul.....
eddie
Si in sfarsit spatele...
google41800
Nu. Blue Otoman biggrin.gif .
Vorbind serios, da, daca are toate alea, alea pe el.
Tupac
Am observat azi ca mai exista oferta la VW pt Bora Amazing! 1.9TDI 90CP, ABS, aer cond, 4 gemuri electrice, oglinzi el, etc..tot ce ai nevoie la un pret de 12.600E CIP.Mi se pare o oferta de luat in seama arigato.gif
eddie
QUOTE(google41800)
Nu. Blue Otoman.

Si eu am vrut-o argintie,dar la cat m-au dus cu vorba aia de la pod le la Otopeni, am luat-o pe asta de pe o zi pe alta de la fostul Mach 1 si imi place culoarea pe zi ce trece,ca e rara...E cam pretentioasa la murdarie,dar asta e,nu poti sa le ai pe toate....
V l a d
chiar azi m-am dat cu un golf 5 1.9 - 90cp si e lenesa rau de tot. Daca motorul de 90cp nu face fata pe golf iti dai seama in ce hal face pe Bora.
Eu as alege Clio. Mai spotiva, mai multe dotari.
google41800
Nici nu ma mir. E vorba de IPSO din Otopeni. Am vazut ca ai citit ce am spus pe sectiunea versus, asa ca te cred ca ti-au bagat pe gat alta culoare daca mie au vrut sa-mi bage pe gat alt model.
Iulian HondaFan
QUOTE(V l a d)
chiar azi m-am dat cu un golf 5 1.9 - 90cp si e lenesa rau de tot. Daca motorul de 90cp nu face fata pe golf iti dai seama in ce hal face pe Bora.
Eu as alege Clio. Mai spotiva, mai multe dotari.


Bora4 e cam la aceeasi greutate cu Golf5...poate chiar un pic mai usoara.

Este si un Symbol parca cu 1,5Dci de 80CP care ar fi probabil si mai ieftin... desigur daca nu te deranjeaza ca e sedan si produs in Turcia...

la aceeasi motorizare si eu as inclina spre Clio...

Eddie, Clio-ul tau e "cute"... sa-ti traiasca...
google41800
QUOTE(V l a d)
chiar azi m-am dat cu un golf 5 1.9 - 90cp si e lenesa rau de tot. Daca motorul de 90cp nu face fata pe golf iti dai seama in ce hal face pe Bora.
Eu as alege Clio. Mai spotiva, mai multe dotari.

La asta ma gandesc si eu. Pana la urma cred ca aleg Clio chiar daca Meganul e generatie mai noua, clasa superioara, Clio e, totusi, in banii astia, mai sportiv si complet full options. Parca mai bine una mai mica dar mai fasneata si mai "confortabila" plus ca fiind aproape de sfarsitul carierei sper sa fie rezolvate marea majoritate a "bubelor".
Tupac
QUOTE(V l a d)
chiar azi m-am dat cu un golf 5 1.9 - 90cp si e lenesa rau de tot. Daca motorul de 90cp nu face fata pe golf iti dai seama in ce hal face pe Bora.
Eu as alege Clio. Mai spotiva, mai multe dotari.

Am condus ceva timp o Bora 1.9TDI 90CP si iti pot spune ca se infige destul de bine si pentru un om normal este mai mult decat suficient (si mie imi place condusul mia sportiv, dar iti spun ca Bora face fata cu succes), daca vrei viteza - ai, ca mere 200km/h smile.gif, super stabila chiar si la 200km/h. Parerea mea ca nici nu se compara cu gandacul de Clio (nu am nimic cu el, chiar imi place Clio, dar dupa ce am mers ceva timp cu Bora 1.9TDI 90CP vad lucrurile destul de clar). Si nu ca am gandirea "masina nemteasca-super", dar intre VW si Renault e diferenta destul de mare cred, mai ales Bora vs Clio bicycle.gif
google41800
Unde ai mers cu 200km/h? In panta! Viteza maxima la Bora cu 1,9/90cp este 180km/h cu acceleratie 12,9s/0-100km/h iar la cea cu 1,9/100cp ai 188km/h cu 12,1s/0-100km/h. Clio 1,5/80cp se tine in zona, 175km/h cu 12,2s/0-100km/h.
Iulian HondaFan
il intelege pe Vlad perfect. el conduce un Megane2 1,6 cu 115CP. Bora TDI e si mai grea si cu cai mai putini, in mod sigur se simte diferenta mai ales la demaraje de pe loc. probabil la drum lung/depasiri se simte mai putin pt. ca TDI-ul are un cuplu mai mare si reactioneaza mai bine.

Bora e clar peste clio, dar nu stiu daca diferenta de 2000 de euro se merita pt. ce vrea google...
google41800
Bora a cazut din discutie, mai demult, intrucat este sedan si orice sedan nu-i place sotiei, sub nici un chip, plus ca are un prieten o Bora, din Decembrie, de 1,9/100cp (care mi-e unuia mi-ar place) dar ei Bora, nep! A facut ea un fix ca sedan-urile sunt mari, si-i e greu sa le conduca prin aglomeratia din Bucuresti.
Iulian HondaFan
daca nu ai nevoie de spatiu si vrei sa fie mai fasneata mergi pe clio bicorp, daca aveti copil(i) ar fi mai practic Megane-ul...

si daca vrei benzina uita-te si la Mitsubishi Colt 1,3l benzina, e mai spatios, mai fasnetz decat Clio si e cea economica oferta pe benzina (6l% mediu)... am vazut ca preturile sunt in jur de 10000euro...
Tupac
QUOTE(google41800)
Unde ai mers cu 200km/h? In panta! .

Nu mai spune?! Abtine-te macar daca nu ai fost cu mine in masina! :bash:
Stiu si eu ca datele indica 180Km/h viteza maxima, dar iti spun ca Bora 1.9TDI 90CP fuge 200Km/h cu 2 insi in masina! Got it? Atat aveam pe bord: fix 200Km/k, sau ma rog..poate oi fi avut 199Km/h, e posibil :angel:
google41800
Hei! Hei! Ce ti-a sarit asa tandara? :notworthy:
Te-am intrebat deoarece stiu ca se poate depasii viteza maxima cu 5-10km/h, plus ca de obicei spre capat de cursa vitezometrele au o abatere in plus de 4-6 km/h. Din ce ai afirmat reiese o depasire cu 20km/h ceea ce mi se pare cam mult. Da si tu niste detalii. Cat timp ai reusit sa o tii constant la 200km/h? Banui ca destul de mult ca ai avut posibilitatea sa-i testezi si stabilitatea la viteza asta. Ai sesizat vreun comportament sub/ supravirator sau se lipeste perfect de sosea?
Andrei Suzuki
Pai 200 km/h minus abaterea cat e la viteza aia..ajungi in jur de 180 km/h cat e in talon. biggrin.gif
madalina
Abaterile la vitezometru sunt mult mai mari de 4-5 km. Dupa 60 km/h (cu mare aproximatie in functie de masina) abaterea creste proportional cu viteza.
Tupac
QUOTE(google41800)
Hei! Hei! Ce ti-a sarit asa tandara? :notworthy:
Te-am intrebat deoarece stiu ca se poate depasii viteza maxima cu 5-10km/h, plus ca de obicei spre capat de cursa vitezometrele au o abatere in plus de 4-6 km/h. Din ce ai afirmat reiese o depasire cu 20km/h ceea ce mi se pare cam mult. Da si tu niste detalii. Cat timp ai reusit sa o tii constant la 200km/h? Banui ca destul de mult ca ai avut posibilitatea sa-i testezi si stabilitatea la viteza asta. Ai sesizat vreun comportament sub/ supravirator sau se lipeste perfect de sosea?

Nu mi-a sarit, nu mi-a sarit arigato.gif :wave: :console:
Viteza asta am atins-o pe Autostrada Soarelui smile.gif, si eu si proprietarul masinii mergeam pe aici constant 180-190-200. Cand masina era un pic mai plina nu mergea decat 190 maxim...
Dar am mers si pe Buc-Prahova la fel, si proprietarul mergea mult in tara, la fel, cat putea masina maxim, 200km/h
Acum are un Allroad 2.5TDI 180CP Tiptronic si asta fuge 220km/h maxim cu 2 insi, altfel mai plina merge doar 210km/h. ca o comparatie se vede ca asta fuge mai tare, nu stiu de abateri, dar e diferenta biggrin.gif
Cat priveste stabilitatea Borei, ce sa spun, perfect stabila la viteza maxima..merge brici, este o masina foarte buna cred si consuma si putin. Ca o comparatie Allroad-ul actual consuma de rupe, afara condus cu 200-220k/h are media de 18% consum :bash: , condus sportiv, eu cand il conduc (max 200km/h) consuma mediu 13% - cica sunt bun la casa omului, fac economie biggrin.gif
Nu stiu ce sa zic, mie Bora mi s-a parut o super masina, foarte buna si economica cea cu 90CP. Probleme cu ea au fsot cu debitmetrul si eterna problema a VW Bora si Golf, aia cu macaraua la usi, a cazut geamul biggrin.gif
Iulian HondaFan
he,he, geamurile la Golf si Jetta au cazut si prin America intr-o veselie... am un prieten aici cu GTI care i-a cazut geamul pe ploaie cand se ducea la serviciu...

Eu am mers cu GTI-ul pana la 200-210km/h ( in carti se zice Vmax 225km/h), stabilitatea era bunicica ( cam ca Solenza la 120km/h) dar peste 180km/h nu se mai simte lipita de asfalt cum e la viteze mai mici...
Tupac
Pai e boala lor chestia asta cu geamurile. biggrin.gif
Mai am un prieten care conduce un Golf4 TDI 130CP 4motion, si de curand, acum 2 saptamani aproximativ, exact cand a nins sanatos pe aici prin Bucuresti, i-a cazut si lui geamul biggrin.gif
Nu stiu de Golf la viteze mari (se zice ca cica ar fi mai stabila decat Bora, ca e mai lata?! blink.gif ), dar Bora mie mi s-a parut destul de stabila pentru acea viteza. Dar nu am condus prea multe masini cu asa viteza, asa ca nu pot spune ca sunt expert. Proprietarul insa a condus si conduce foarte multe masini puternice (A4, A6, A8, A8L, etc..) si aprecierea lui era ca Bora este destul de stabila.
Eu pot sa spun doar ca intr-adevar Alrroad-ul e mai stabila smile.gif, dar este si mai tanc, e mai grea, e normal...
ciobanu33567
Google sa fiu in locul tau nici nu as sta pe ganduri. Daca ai un ban in plus ia-ti megan, iar cu 200 de euro iti mai pui si clima pe el AI MASINA!.
Pt. mine clio este masina de dame sau de tineri, dar daca ai si nevasta OFFF iati megane , poate vrei sa te duci si tu intr-un concediu,chiar vrei sa te duci numai cu nevasta si sa rabatezi bancheta din spate ca sa pui bagajele????!!!

PAREREA MEA NA!!!
google41800
Nu are nici macar ca optionala.
Uite dotarea standard.
A.B.S. cu repartitor electronic de franare E.B.V.+ A.F.U. (Asistenta la Franarea de Urgenta)
Aprinderea automata a luminilor de avarie in cazul unei franari de urgenta
Airbag-uri frontale adaptabile pentru sofer si pasager (cu posibilitatea de deconectare manuala a airbag-ului pasager)
Airbag-uri laterale torace pentru locurile din fata
Airbag-uri laterale cap pentru locurile din fata si din spate
Centuri fata in 3 puncte, cu reglare pe inaltime, pretensionare si limitator de efort
Centuri laterale spate in 3 puncte, cu pretensionare si limitator de efort
Centura centrala spate in 3 puncte, cu limitator de efort
Sistem Isofix de prindere a scaunului copil pentru locul pasagerului din fata si cele laterale spate
Tetiere fata reglabile pe inaltime
Imobilizator electronic codat
C.A.R. (Inchiderea automata a usilor, portbagajului si a trapei pentru carburant la demaraj)
Directie asistata electric variabila
Volan reglabil pe inaltime si in profunzime
Computer de bord cu 6 functii: distanta parcursa, viteza medie, autonomia de carburant, consum total/mediu/instantaneu
Semnal sonor pentru uitarea stingerii farurilor, centurii de siguranta, nivelul minim de carburant, alerte rosii
Faruri dublu optice reglabile pe inaltime cu ajutorul comenzii plasate pe tabloul de bord
Stergatoare parbriz cu 2 viteze si cadenta variabila
Stergator luneta cu activare automata la mersul cu spatele
Functia "Follow me home"
Inchidere centralizata si demaraj cu card
Radiocasetofon 4X15 W RDS codat, cu afisaj separat, satelit de comanda
Geamuri electrice fata
Geamuri si parbriz cu tenta
Plafon fata cu spot de lectura pentru pasager, spot de lumina in partea centrala din spate
Parasolar pentru sofer si pasager cu oglinda pentru machiaj
Scrumiera mobila (cu posibilitatea de plasare pe consola, in panourile usilor) si bricheta
Trapa pentru carburant cu deschidere integrata
Scaun sofer cu reglare pe inaltime
Bancheta spate rabatabila si fractionabila 1/3-2/3
Trape sub locurile din fata
Spatiu de depozitare inchis in cotiera din fata
Tabliera spate mobila
Aer conditionat manual, filtru habitaclu
Torpedou (17 litri) iluminat si cu refrigerare
Tapiterie ambosata

Optional
Jante aluminiu 16" = 325 Euro
Culoare metalizata = 221 Euro
Proiectoare ceata = 104 Euro
Airbag-uri laterale torace pentru locurile din spate = 32 Euro
E.S.P + A.S.R. = 519 Euro

Preturi de plecare
1,5dci/80cp = 12279 Euro
1,5dci/100cp = 13169 Euro
la care se aplica 1400 Euro reducere.

Acum, prea tare nu ma deranjeaza lipsa climei ci faptul ca nu are oglinzile electrice si degivrate ( ce vrei fiecare cu pasarica lui, ca unii au un stol e alta treaba biggrin.gif ). Pe de alta parte la bani mai putini iau un Clio Bicorp full options inclusiv trapa electrica (m-am hotarat aseara sa o pun si pe asta). Marele dubiu e ca Clio e model vechi (dar testat) in care o sa am tot confortul iar Meganul e model nou (proiectata de curand, dar din cate am vazut pe forum-uri cam cu probleme mai ales pe la amortizoare, niste flanse ceva) dar pt. care nu am bani sa iau varianta Confort.
Ma mai gandesc ca in urmatorii 4 ani, in care o sa am ratele, daca pica ceva pe Megan si nu face obiectul garantiei (si de obicei service-urile cam se "fofileaza") sau pica dupa garantie o sa cam dau din colt in colt wallbash.gif .
ciobanu33567
faci cum vrei ai cerut parerea !!
google41800
Normal ca decizia e la mine. Am cerut parerea, deoarece merg pe principiul ca "daca doi insi iti spun ca esti beat trebuie sa te duci sa te culci", si va multumesc la toti ca v-ati pierdut timpul dand sfaturi.
Dilema mea este destul de mare: model vechi, fara surprize (tehnice), full options sau model nou, echipare "subtire", clasa mai buna.
Sper sa pot sa-mi fac timp saptamana asta si sa gasesc undeva unde sa pot face un drive test cu amandoua. Probabil ca, asa cum a mai spus cineva, acesta va fi argumentul hotarator.
eddie
QUOTE(Marius-Iulian)
si daca vrei benzina uita-te si la Mitsubishi Colt 1,3l benzina, e mai spatios, mai fasnetz decat Clio si e cea economica oferta pe benzina (6l% mediu)... am vazut ca preturile sunt in jur de 10000euro...

Tu ai spus benzina,corect,dar sunt curios sa ne dai mai multe informatii despre Mitsubishi Colt 1,3 benzina, nu cred ca depaseste Clio bicorp 1,5 DCI(80 c.p.) nici la demaraj,nici la consum....cred ca si la pretul e destul de apropiat.
madalina
Eu aleg comfortul. Decat o masina dintr-o clasa superioara "subtirica", dar sa ma laud ca eu am masina din clasa mai mare, mai bine un amai mica, in care sa ma simt eu bine, din moment ce o cumpar pentru mine si nu pentru ceilalti.
google41800
Madalina, ai baut cafeaua cu sotia mea azi si nu stiu eu :scratchchin: ?
Andrei Suzuki
Sunt de acord cu Madalina.
Si ca o mica completare:eu personal prefer o masina mai mica dar in care sa am de toate,de ce nu pana si piele biggrin.gif,decat una mare si cheala in care sa stau sa dau la manivela sa deschid geamu.
google41800
Acum vrei sa te intreb si pe tine unde ti-ai baut cafeaua :boxing: ?
Andrei Suzuki
Stai linistit ca nu am nici o treaba cu sotia ta. laugh.gif
google41800
Aveti parei identice sigur biggrin.gif . La asta ma refeream wink.gif .
Andrei Suzuki
Am inteles,stai linistit. biggrin.gif
Iulian HondaFan
QUOTE(eddie33)
Tu ai spus benzina,corect,dar sunt curios sa ne dai mai multe informatii despre Mitsubishi Colt 1,3 benzina, nu cred ca depaseste Clio bicorp 1,5 DCI(80 c.p.) nici la demaraj,nici la consum....cred ca si la pretul e destul de apropiat.


clio1,5DCi nu e mai rapid decat colt1,3 benzina... 0-100km/h in 11,1sec( fata de clio1,5DCi 12,2sec), motorul Mitsu are totusi 94CP...consumul e de partea dieselului ca mai intotdeauna... manevrabilitatea pare sa fie tot de partea Coltului...
google41800
Gata, am depus dosarul la BCR Leasing pt. Clio Bicorp 1,5dCi/80cp full-options (fara magazie CD si trapa). Multumesc tuturor pt. sfaturi.

P.S. Vlad merci pt. ajutor, am rezolvat, cu Dragos, mai mult decat elegant.
Nazareno Gabrielli
Brovos. E o alegere inteleapta. Si mie imi place modelul. Abia astept sa aud primele impresii ca ma bate gandu'....
eddie
QUOTE(google41800)
Gata, am depus dosarul la BCR Leasing pt. Clio Bicorp 1,5dCi/80cp full-options (fara magazie CD si trapa). Multumesc tuturor pt. sfaturi.

Spune-mi mai multe detalii,ard de nerabdare,imi poti da un pm,ma intereseaza pret,dotari si coloare,daca e rosie,sa nu ne intalnim cumva de Paste !
Ma bucur ca am convins si eu pe cineva de ceva bun,sa-mi spui daca e facut in Franta sau Slovenia.
madalina
QUOTE(google41800)
Gata, am depus dosarul la BCR Leasing pt. Clio Bicorp 1,5dCi/80cp full-options (fara magazie CD si trapa). Multumesc tuturor pt. sfaturi.

P.S. Vlad merci pt. ajutor, am rezolvat, cu Dragos, mai mult decat elegant.


Felicitari pentru alegere, s-o stapanesti sanatos, fara probleme de orice natura.
google41800
Acum am venit de la dealer. S-a aprobat dosarul de leasing, joi semnez contractul si platesc avansul (35% adica 4631Euro cu tot cu comisionul de managemet). Am lansat comanda pt. Clio Bicorp 1,5dCi/80CP, full-options (mai putin trapa si magazia CD) culoare Bleu Odyssee.
Si acum o veste buna si una proasta. Vestea buna: masina fiind varf de gama (mai ales datorita optionalelor) va fi facuta in Franta. Vestea proasta: din cauza faptului ca este varf de gama (adica datorita vestii bune) trebuie lansata in fabricatie si termenul de livrare este in a doua jumatate a lunii iunie !!! (dupa 15 iunie). Asa ca rabdare si tutun, pana atunci.
Pret cip 10518 Euro.
Eddie, dupa cum vezi, nici o sansa sa ne "intalnim" de pastele asta.
eddie
Pai eu nu am firma,spune DDP-ul si dotarile mot-a-mot,pe mp daca pe aici sunt prea multe...
eddie
Am vazut culorile disponibile bleu nautilus si bleu ottoman,pretul cred ca se invarte in jur de 13.500,corect ?
google41800
Bleu nautilus nu apare (si am cartea cu toate culorile in fata). Pret total, cu banii jos, cu TVA, 12 516 Euro (are o reducere, la pretul cip, fata de catalog, de 750 Euro). Practic e 10518 Euro (cu toate optionalele alese de mine) + TVA.
Dotari Clio Bicorp
Echipare PACK - ambianta AUTHENTIQUE - 1,2 8V 3 usi / 5 usi ( PMA )
Standard
Airbag-uri frontale pentru sofer si pasager (cu posibilitate de dezactivare a airbag-ului pentru pasager)
Bancheta spate rabatabila
Bare de protectie fata si spate in ton cu caroseria
Blocarea automata a usilor la demaraj
Centuri fata in 3 puncte cu reglare pe inaltime, pretensionare si limitator de efort integrat
Centuri laterale spate in 3 puncte cu limitator de efort integrat
Directie asistata electric
Geamuri electrice fata
Geamuri si parbriz cu tenta
Imobilizator electronic codat
Inchidere centralizata a usilor cu telecomanda
Oglinda retrovizoare asferica pe partea soferului
Oglinzi exterioare de culoare neagra
Proiectoare dublu optice cu semnalizatoare integrate
Radiocasetofon 2X15W RDS codat, cu afisaj integrat si satelit de comanda
Scaun sofer cu reglare pe inaltime
Stergatoare parbriz cu 2 viteze si cadenta fixa
Tetiere fata reglabile pe inaltime
Turometru
Volan reglabil pe inaltime

Echipare PACK ambianta AUTHENTIQUE 1,2 16 V / 1,5 dCi 65CP ( PKA )
Echipamente standard in plus fata de versiunea de mai sus
A.B.S. cu repartitor electronic al fortei de franare EBV
A.F.U. (Asistenta la Franare de Urgenta)
Airbag-uri laterale pentru locurile din fata

Echipare CONFORT ambiante EXPRESSION si DYNAMIQUE 1,2 16V; 1,4 16V; 1,5 dCi/ 65 si 80CP (CFE si CFD)
Echipamente standard in plus fata de versiunea de mai sus
Aer conditionat cu reglare manuala, filtru praf / polen si torpedou cu racire si parbriz atermic
Bancheta spate rabatabila si fractionabila 1/3-2/3 + 3 tetiere spate reglabile pe inaltime
Geamuri electrice fata cu impuls pe partea soferului
Manere de sprijin pentru cele 2 locuri laterale spate
Oglinzi retrovizoare electrice si degivrante
Oglinzi retrovizoare in ton cu caroseria (Dynamique)
Proiectoare de ceata
Radiocasetofon 4X15W RDS codat, cu afisaj separat si satelit de comanda
Senzor de ploaie (Dynamique)
Spatiu de depozitare sub scaunul pasager fata
Tetiere fata cu protectie marita si reglaj de confort (Dynamique)
Volan imbracat in piele (Dynamique)


Versiunea luata de mine este Dynamique + optional:
Aer conditionat cu reglare automata
Radio cu mono CD 4X22 W RDS codat, cu afisaj separat si satelit de comanda
Computer de bord
4 jante din aliaj usor 15"
Vopsea metalizata
eddie
Aproximativ la fel,scaune sport,2 sau 4 airbag-uri?Cutia aia de sub scaunul din fata eu nu o am.....motorul e de 80c.p.,nu?
google41800
4 airbag-uri. Motor de 80CP.
Echiparea e cam ca aceea de la "extreme".

P.S. azi am dat si banutul pt. avans, comision de management si taxa de inmatriculare adica 177.500.000 (4781 Euro).
eddie
Drive-test ai facut ?Noroc ca atunci cand am luat-o pe asta m-am imprumutat pe la prieteni si am luat-o cu banii jos,ca m-am saturat de comisioane,banci si asiguratori bagati pe gat....Nuanta aia de albastru cum arata pana la urma ?
google41800
Am facut, dar cu unul de 65CP. Este un albastru inchis, sau macar asa arata pe pliant, ca pe internet arata mai deschis, un pic. Nu stiu unde e greseala, in pliant datorita print-ului, sau pe internet datorita setarilor de la LCD-ul meu, cu toate ca m-as mira sa deformeze LCD-ul.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.