Cum Renault România și Meridian Vest își bat joc de clienți |
This topic is about Cum Renault România și Meridian Vest își bat joc de clienți, the author, LiviuStefan, wrote about: Pentru cei care se grăbesc i pe care îi interesează doar concluzia , încep cu aceasta: Cumpărând o maină Renault, riscai ca defeciuni tehnice evidente ... To read more just scroll down
Cum Renault România și Meridian Vest își bat joc de clienți |
Dec 14 2012, 12:35 PM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 14-December 12 Member No.: 140.349 |
Cumpărând o mașină Renault, riscați ca defecțiuni tehnice evidente din fabricație să nu fie reparate de service, iar Renault România să spună că "nu s-au constatat neconformități". Detaliind: Am achiziționat de la Meridian Vest un Renault Fluence. De la început, la acționarea sistemului de spălare a parbrizului, întâi pornesc ștergătoarele, fac o mișcare completă pe uscat, iar abia apoi vine și lichidul de spălare. Astfel, pe lângă zgomotul foarte neplăcut, lamelele se tocesc și nu mai șterg cum ar trebui, iar parbrizul poate fi afectat de zgârieturi fine. Am semnalat problema la service-ul Meridian. Cu dificultate, am convins personalul de acolo că într-adevăr este ceva în neregulă (insistau că este normal, că așa e la toate autoturismele - deși am condus și alte autoturisme și situația nu este aceeași, că așa se întâmplă când este acționat sistemul de spălare după mult timp - deși problema este aceeași și când îl acționez la interval de câteva secunde). Au spus că este necesară o pompă de lichid nouă, astfel am lăsat mașina la ei pentru montare. Ulterior m-au anunțat că s-a rezolvat, dar la ridicarea autoturismului situația era aceeași. După alte verificări din partea mecanicilor, mi s-a spus că, deși este adevărat că nu e în regulă succesiunea secvențelor, problema afectează toate autoturismele Renault și, prin urmare, nu au ce să facă (fără a accepta sugestia de a contacta nivelul tehnic superior, pentru a se remedia defecțiunea la linia de fabricație). Pe moment am crezut că e adevărat, dar vorbind cu alți posesori de Renault, înțeleg că la ei nu se întâmplă așa. Am reclamat situația la Renault România și am fost rechemat la service pentru a se filma problema. Și mecanicul cu care m-am întâlnit în faza aceasta a recunoscut că nu e normal cum funcționează. După câteva zile, am primit de la Renaul România următorul răspuns: "Nu s-au constatat neconformități în funcționarea autovehiculului, acesta funcționind conform specificației." Am făcut o reclamație pe Renault.com și în prezent aștept răspunsul lor. Dacă nu se rezolvă, urmează ANPC. A fost prima și ultima dată când achiziționez un autoturism Renault. |
|
|
Dec 14 2012, 01:21 PM
Post
#2
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Stai sa vezi ce face Porsche Romania
Secventa de spalare "anapoda" se regaseste si la Skoda Octavia 2 FL, asa ca se pare ca e o gaselnita noua si paguboasa la mai multi producatori. -------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Dec 21 2012, 10:21 AM
Post
#3
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 14-December 12 Member No.: 140.349 |
În urma reclamației la entitatea centrală a Renault (din FRA), am primit răspuns... de la Renault România, mai exact de la aceeași persoană care îmi spusese înainte că totul e în regulă (deși chiar și mecanicii de la service au spus că nu e normal). Astfel, sunt anunțat că "asa cum dealtfel v-am comunicat si in cadrul discutiilor telefonice avute, (...) nu s-au constatat neconformitati in functionarea autovehiculului".
I-am contactat din nou, rugându-i să nu mai dea "forward" tocmai la cei pe care îi reclam, ci să citească problema. Am primit un răspuns automat identic cu cel aferent primei sesizări, în care sunt anunțat că au trimis-o la departamentul de relații cu clienții (adică tot la cei din ROU). Am dat "reply" și i-am rugat același lucru, să citească înainte de a redirecționa, drept pentru care mi s-a răspuns (tot automat) că, de data asta, au trimis solicitarea la un expert. Să vedem ce spune expertul. Totodată, ca să economisim timp, am făcut ieri reclamație la ANPC. |
|
|
Dec 21 2012, 11:21 AM
Post
#4
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.659 Joined: 7-January 08 From: Bucuresti Member No.: 115.994 |
-------------------- |
|
|
Jan 10 2013, 12:36 PM
Post
#5
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 14-December 12 Member No.: 140.349 |
M-a sunat din nou domnul de la "relații cu clienții" și a rămas să îmi mai programeze o verificare, la un alt service autorizat, săptămâna viitoare. Revin cu rezultatul, sper să și pot recomanda service-ul respectiv în urma experienței. |
|
|
Jan 11 2013, 04:43 AM
Post
#6
|
|
specialist Group: Membri Posts: 874 Joined: 3-October 12 From: PA Member No.: 139.632 |
ar trebui sa fie o problema simplu de rezolvat - inlocuit un modul. nu ai de ce sa schimbi pompa ca aia merge. e vorba de secventa. desigur ca daca "asa face toate" devine o problema mai de amploare pt Renault, dar ma indoiesc ca asta ar fi cazul - ar fi mult mai multa lume care s-ar plange.
-------------------- 235i, S60, MDX
|
|
|
Jan 12 2013, 06:20 PM
Post
#7
|
|
disperat..dupa masini Group: Membri Posts: 1.395 Joined: 4-November 07 From: Cluj Member No.: 115.339 |
incredibila situatia.. eu de la a 2-a intalnire cred ca recurgeam la violenta
Nu este posibil sa isi bata asa joc de clienti, a disparut vorba "clientul nostru, stapanul nostru" ? sau este valabila pana isi vand bunul? Oricum si eu am incheiat legaturile cu reprezentanta Dacia Cluj si Turda dupa ce m-au furat pe fata, pe deviz piese noi si montate pe masina piese vechi refacute.. Am mers si cand au vazut ca is cu musca pe caciula au pus repede piesa noua cu rugamintea sa nu ii reclam la nivel mai inalt.. nu am mai facut nimic dar nici nu mai pun piciorul acolo+reclama negativa cat cuprinde -------------------- Nissan Primera Acenta 1.6i 109 cp 2007
Dacia Logan MCV Ambiance 1.5 dCi 70 cp 2007 Dacia Logan MCV Laureate 1.5 dCi 85 cp 2009 Dacia Lodgy Laureate 1.5 dCi 110 cp 2014 |
|
|
Jan 25 2013, 03:14 PM
Post
#8
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 14-December 12 Member No.: 140.349 |
Salutări tuturor.
Ca o confirmare a... nivelului de profesionism al Renault, după mai mult de două săptămâni de când persoana de la "relații cu clienții" mi-a zis că va aranja să fiu sunat de service pentru o programare, încă nu m-a contactat nimeni. Aștept răspunsul ANPC (care, conform lor, vine în 30, maxim 45 zile), după care o să merg la un service cu oameni competenți și de cuvânt (nu Renault). |
|
|
Jan 25 2013, 05:20 PM
Post
#9
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Da, nu stiu sa-ti tina blazonul
-------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 26th April 2024 - 03:35 PM |