Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Cum Renault România și Meridian Vest își bat joc de clienți
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Renault
LiviuStefan
Pentru cei care se grăbesc și pe care îi interesează doar concluzia, încep cu aceasta:
Cumpărând o mașină Renault, riscați ca defecțiuni tehnice evidente din fabricație să nu fie reparate de service, iar Renault România să spună că "nu s-au constatat neconformități".

Detaliind:
Am achiziționat de la Meridian Vest un Renault Fluence. De la început, la acționarea sistemului de spălare a parbrizului, întâi pornesc ștergătoarele, fac o mișcare completă pe uscat, iar abia apoi vine și lichidul de spălare. Astfel, pe lângă zgomotul foarte neplăcut, lamelele se tocesc și nu mai șterg cum ar trebui, iar parbrizul poate fi afectat de zgârieturi fine.

Am semnalat problema la service-ul Meridian. Cu dificultate, am convins personalul de acolo că într-adevăr este ceva în neregulă (insistau că este normal, că așa e la toate autoturismele - deși am condus și alte autoturisme și situația nu este aceeași, că așa se întâmplă când este acționat sistemul de spălare după mult timp - deși problema este aceeași și când îl acționez la interval de câteva secunde).

Au spus că este necesară o pompă de lichid nouă, astfel am lăsat mașina la ei pentru montare. Ulterior m-au anunțat că s-a rezolvat, dar la ridicarea autoturismului situația era aceeași. După alte verificări din partea mecanicilor, mi s-a spus că, deși este adevărat că nu e în regulă succesiunea secvențelor, problema afectează toate autoturismele Renault și, prin urmare, nu au ce să facă (fără a accepta sugestia de a contacta nivelul tehnic superior, pentru a se remedia defecțiunea la linia de fabricație). Pe moment am crezut că e adevărat, dar vorbind cu alți posesori de Renault, înțeleg că la ei nu se întâmplă așa.

Am reclamat situația la Renault România și am fost rechemat la service pentru a se filma problema. Și mecanicul cu care m-am întâlnit în faza aceasta a recunoscut că nu e normal cum funcționează. După câteva zile, am primit de la Renaul România următorul răspuns:
"Nu s-au constatat neconformități în funcționarea autovehiculului, acesta funcționind conform specificației."

Am făcut o reclamație pe Renault.com și în prezent aștept răspunsul lor. Dacă nu se rezolvă, urmează ANPC.

A fost prima și ultima dată când achiziționez un autoturism Renault.
DORU
Stai sa vezi ce face Porsche Romania biggrin.gif

Secventa de spalare "anapoda" se regaseste si la Skoda Octavia 2 FL, asa ca se pare ca e o gaselnita noua si paguboasa la mai multi producatori.
LiviuStefan
În urma reclamației la entitatea centrală a Renault (din FRA), am primit răspuns... de la Renault România, mai exact de la aceeași persoană care îmi spusese înainte că totul e în regulă (deși chiar și mecanicii de la service au spus că nu e normal). Astfel, sunt anunțat că "asa cum dealtfel v-am comunicat si in cadrul discutiilor telefonice avute, (...) nu s-au constatat neconformitati in functionarea autovehiculului".

I-am contactat din nou, rugându-i să nu mai dea "forward" tocmai la cei pe care îi reclam, ci să citească problema. Am primit un răspuns automat identic cu cel aferent primei sesizări, în care sunt anunțat că au trimis-o la departamentul de relații cu clienții (adică tot la cei din ROU). Am dat "reply" și i-am rugat același lucru, să citească înainte de a redirecționa, drept pentru care mi s-a răspuns (tot automat) că, de data asta, au trimis solicitarea la un expert. Să vedem ce spune expertul.

Totodată, ca să economisim timp, am făcut ieri reclamație la ANPC.
OvidiuH
Jenanta problema, insa mult mai jenanta rezolvarea celor de la service.
LiviuStefan
Salutări și la mulți ani!

M-a sunat din nou domnul de la "relații cu clienții" și a rămas să îmi mai programeze o verificare, la un alt service autorizat, săptămâna viitoare.

Revin cu rezultatul, sper să și pot recomanda service-ul respectiv în urma experienței.
iHondafan
ar trebui sa fie o problema simplu de rezolvat - inlocuit un modul. nu ai de ce sa schimbi pompa ca aia merge. e vorba de secventa. desigur ca daca "asa face toate" devine o problema mai de amploare pt Renault, dar ma indoiesc ca asta ar fi cazul - ar fi mult mai multa lume care s-ar plange.
Titi1988
incredibila situatia.. eu de la a 2-a intalnire cred ca recurgeam la violenta starwars.gif drag.gif
Nu este posibil sa isi bata asa joc de clienti, a disparut vorba "clientul nostru, stapanul nostru" ? sau este valabila pana isi vand bunul?
Oricum si eu am incheiat legaturile cu reprezentanta Dacia Cluj si Turda dupa ce m-au furat pe fata, pe deviz piese noi si montate pe masina piese vechi refacute.. Am mers si cand au vazut ca is cu musca pe caciula au pus repede piesa noua cu rugamintea sa nu ii reclam la nivel mai inalt.. nu am mai facut nimic dar nici nu mai pun piciorul acolo+reclama negativa cat cuprinde
LiviuStefan
Salutări tuturor.

Ca o confirmare a... nivelului de profesionism al Renault, după mai mult de două săptămâni de când persoana de la "relații cu clienții" mi-a zis că va aranja să fiu sunat de service pentru o programare, încă nu m-a contactat nimeni.

Aștept răspunsul ANPC (care, conform lor, vine în 30, maxim 45 zile), după care o să merg la un service cu oameni competenți și de cuvânt (nu Renault).
DORU
Da, nu stiu sa-ti tina blazonul thumbsup.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.