IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Renault......Merita banii?

This topic is about Renault......Merita banii?, the author, adrian33032, wrote about: fratzilor....am facut-o lata...dupa indelungi plimbari cu masinutze prin capitala noastra zuberba am dat banu' jos pe un Sedan II....de pe Timisoara.. ... To read more just scroll down

3 Pages V  < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Renault......Merita banii?
adrian33032
post Sep 28 2004, 12:04 PM
Post #21


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 22-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 33.025



fratzilor....am facut-o lata...dupa indelungi plimbari cu masinutze prin capitala noastra zuberba am dat banu' jos pe un Sedan II....de pe Timisoara...ma duc sa-l ridic vineri...il aveau pe stoc, fapt pentru care a trebuit sa-l iau cu clima cu tot...asta e !!! n-am putut sa astept...m-a costat in total...cu tot cu asigurare 16.100....credeti-ma m-am urcat in peste 11 masini....nimic nu se compara cu aceasta....nu stiu dpdv tehnic cum se va comporta...si.. by the way...am si eu o intrebare....ce benzina arde cel mai bine in 1.6 16V ???? mercic
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Eugen Valeriu
post Nov 1 2004, 11:13 PM
Post #22


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 3-December 02
From: Bucuresti
Member No.: 8.229



Mai Baieti,
Nu sunt un fan Renault , insa imprejurarile m-au adus in posesia unui Renault tip Laguna II.
Din cei aproape 50.000 km parcursi va spun urmatoarele :
1. Am facut toate reviziile la timp si corect. Fiecare costa aprox 7-9 mil lei. Ca si comparatie la Skoda costa 12 mil lei. Nu este mare lucru dar conteaza.
2. Pina acum nu am avut nici o problema cu ea
3. Service-uri sunt peste tot , mai ales dupa maritisul cu Dacia , iar in cazul in care ai probleme te poti duce oriunde fara programare. Masina este simplu de servisat , la lucratori nu se pune problema inaltei calificari iar piese de schimb au in stoc tot timpul. Piesele de schimb nu sunt nici mai scumpe nici mai ieftine decit la alte marci, diferenta fiind la manopera.
4. Legatura la sol este mai buna decit la alte marci ( Skoda , Dacia , italiene , Ford , etc ) dar mult mai slaba decit la WW - Mersul pe pietre cu un WW de aceiasi km este mult mai silentios pe piatra cubica decit la Renault.
5. Daca ai motorul pe motorina 1.9 dCi common rail - intradevar merge degeaba - consumul mediu de 5.5 l/100km nefiind poveste

Una peste alta - sunt foarte multumit iar relativ la pretul DDP - sunt sigur va Renault are de departe cel mai bun pret/calitate atit la cumparare cit si in exploatare.

Succes !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FESTINA
post Nov 3 2004, 04:19 PM
Post #23


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.007
Joined: 26-July 04
From: Bucuresti
Member No.: 29.898



Renault oare merita banii?
E o intrebare buna, haideti sa va spun ce mi sa intamplat sau ce mi se mai intampala mai bine spus, ca inca nu s-a terminat.
Paraca v-am mai spus ca in urma cu 2 luni jumate mi-am achizitionat un reault megan sedan 1,6 16 V, toatul a fost ok, pana saptamana trecuta cand am auzit un scartait in fata la masina, eu il aud pe partea dreapta fata, dar poate nu il localizez eu foarte bine, si i-mi face de obicei la rece dimineata, si seara sau daca las masina parcata mai mult timp intr-un loc.

Miercuri dimineata, ma duc la cei de la Serus, de unde am achizitionat masina, tipul de la service i-mi spune ca nu are cum sa i-si dea seama ce ar avea, daca nu o probeza si el la rece, asa ca mi-a propus sa o aduc in service in urmatoarea zii adica joi dupamiaza si sa o las pana vineri, sa i-mi faca constatarea. Nimic anormal pana aici, dar urmeza ziua de vineri cand incepe balamucul.

Ziua de vineri, dupa ce in prealabil duc masina in service de joi seara si o las la serus, incepe cu un telefon dimineata pe la noua.
Ma suna un tip de la serus care ma inreaba:

SERUS: "... mai sunteti la noi la serus?"
EU: " nu!"
SERUS: " ... atunci va rog sa va intoarceti ca e gata masina"
EU: " multumesc!! ... dar eu nici nu am ajuns la Srus in dimineata asta"
SERUS: " ... pai nu a-ti adus masina?"
SERUS: " ... a dvs. a-ti adus-o ieri. Oricum sa stiti ca e gata si puteti sa veniti sa o luati."

In fine am ajuns la SERUS si mi-au dat vestitul certificat de constatare, cu explicatia ca am lovit-o pe dedesupt si am CADRUL MOTOR indoit (deformat) si ca motorul se prinde de acest cadru motor cu fel de surub, bucsa nu am inteles foarte bine defapt nici nu ma prea pricep, si ca acel surub nu ar mai sta drept si ca asta ar fi cauza scartaitului, si ca sa ma duc la cei de la Alliantz la care am casco sa-mi faca constatarea, sa i-mi deschida dosarul, mai pe scurt sa o fac pe casco.

Am uitat sa va spun ca constatarea de la serus m-a costat 270.000 lei, desi masina e in garantie, un lucru care nu l-am prea inteles dar ma rog m-am am aceptat situatia.

Pentru a ma duce la cei de la asigurare mai aveam nevoie de doua chestii, relativ simple la prima vedere.
1. o imputernicire de la firma de leasig (ca masina e luata in leasing)
2. un proces verbal de reparatie de la politie

Primul puncat l-am rezolvat repede, dar ma duc la politia romana, le explic care e problema si politia romana raspunde:

POLITIA: ".... trebuie sa i-mi scrieti in decalratie unde si pe ce strada s-a intamplat evenimentul."
EU: "... dar nu tin minte cand am lovit-o, se poate ca am lovit-o in afara Bucurestiului, sau in Bucuresti, si daca s-a intamplat in Bucuresti cine mai stie pe ce strada"
POLITIA: " ... nu, nu avem cum, daca daca nu ne precizati strada si locul nu avem cum sa va dam procesul verbal de reparatie."
EU: " ... va dati seama ca daca va dau o srada e pur si simplu fictiva"
POLITIA: " nu e nici o problema"

In fine completez vestiul formular care cred ca il cunoasteti, si intru din nou la ei.

POLITIA: ".. unde aveti masina"
EU: " ... in fata "
POLITIA: " ... pai haideti sa o vedem"
EU: " nu va suparati, dar ce vedeti la ea, ca e lovita pe dedesupt"
POLITIA: " ... a da aveti dreptate dar constatarea de la service o aveti?"
EU: " da"

Si pana la urma am rezolvat-o

Dupa care a venit ziua de luni cand am ajuns la Alliantz, ajung la inspector si i-mi spune ca nu are cum sa faca constatarea, ca nu are cum sa se uite sub ea, si sa vorbesc eu cu cei de la Mit Motors care sunt vecini lor, sa aflu ca de fapt cei de la Mit Motors nu au nici o obligatie sa le ridice celor de la Alliantz masinile pe rampa pt. a efectua constatarea, si ca oricum nu au nici o rampa libera pana la 13.30 (atunci fiind oara 10.00), plin de nervi si cu scandalul de rigoare ca altfel nu se rezolva nimic in tara asta, primind o scuza puerila "... va rog sa ne intelegeti si pe noi, ca nu avem cum face constatarea", m-am intors la 13.30 din nou la cei de la Alliantz, cand din nou nu am gasit nici o rampa libera (din nou scandalul de rigoare), si au vrut sa ma amane din nou, (am uitat sa va aduc aminte ca asigurarea CASCO e in valoare de aproximativ 1200 euro/an ceea ce inseamna aproximativ 48.000.000 lei/an) dar dupa lungi parlamentari undeva in jurul orei 14.00 se gaseste o rampa libera, si se face constatarea si atunci surpriza.
La contatare spun ca nu e lovit cadrul motor si ca scartaitul, care il aud la masina e de la un tampon de la motor rupt, sau ceva de la directie, si ca nu are cum sa intre pe asigurare, ca e o chestie de rezolvat pe garantie la cei de la SERUS (mai pe scurt nu intra in asigurare) dar totusi ca sa stau eu linistit sa ma duc la cei de la SERUS sa las masina acolo si vin ei joi sau vineri (dar nu stiu exact cand la ce ora si in ce zi) sa faca o reconstatare impreuna cu cei di sevice.

Nervos si plin de draci, am plecat spre cei de la SERUS cand am ajuns acolo, le-am explicat celor de acolo ca asicurarea nu mi-a acceptat reparatia, si ca e o problema de garantie. Foarte revoltat de cele auzite, tipul de la SERUS raspunde:
"... si daca ii schimb taponul care zic ei ca e rupt, garanteaza ei ca nu mai scartie"
Si eu ce vina am la chestia asta spuneti si voi.

Cum a ramas pana la urma, ca in tren, ma duc joi din nou la cei de la SERUS cad vor venii si cei de la asigurari sa faca reconstatarea.

PS.
Nu stiu daca acest mesaj l-am posta cum trebuie, dar simt ca ma dau cu capul de toti peretii, cred ca or sa ma lase nervii joi daca tot ca in tren ramane. O sa vedem joi.
Va anut joi.

:banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Nov 3 2004, 07:28 PM
Post #24


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



asta suna ca un scenariu caragialesc de film de scurt metraj. poate vreo televiziune ar fi interesata sa faca unul.

oricum, bafta si stai tare pe pozitii.


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TheCube
post Nov 4 2004, 12:53 PM
Post #25


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 191
Joined: 2-April 04
From: Bucuresti
Member No.: 23.312



Pai cei de la SERUS nu ti-au spus de tamponul rupt ca sa nu ti-l inlocuiasca pe garantie ?!? :shock: Sau nu l-au vazut? Nu prea-mi vine a crede.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stefan_ieu
post Nov 4 2004, 01:11 PM
Post #26


specialist
******

Group: Membri
Posts: 518
Joined: 8-July 02
From: Bucuresti
Member No.: 5.114



Sunt alaturi de tine in problema asta si iti urez sa se rezolve cat mai repede. Am avut si eu parte de o gramada de idioti pe la service-uri si stiu ce inseamna. E adevarat ca eu mergeam la de-astea de cartier cu dacia lui taica-meu.
Aici nu e vina masinii ci a tampitilor de mecanici. Foarte putine service-uri bune in Romania...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FESTINA
post Nov 4 2004, 07:10 PM
Post #27


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.007
Joined: 26-July 04
From: Bucuresti
Member No.: 29.898



A venit si ziua de joi care nu a inceput bine deloc.
I-am sunat pe cei de la Alliantz, respectiv pe agentul de asigurari care mi-a deschis dosarul, si...

EU:Buna ziua. V-am sunat in legatura cu masina care, i-ati dat reconstatare la Cadrul motor lovit. As vrea sa stiu cand ajungeti astazi la Serus? Ca sa stiu cand aduc masina.
ALLIANTZ:Nu trec eu pe acolo, dar cred ca o sa vina un coleg de al meu, in jurul orei 15.00 pentru a face din nou constatarea. Dar sa stiti ca s-a vorbit cu cei de la Serus, iar cei de la Serus au spus ca ii mai fac verificarea inca o data si daca e cazul ne cheama ei.
EU: Nu am fost informat de cei de la Serus de asa ceva !!!
ALLIANTZ: Nu, nu duceti-va cu masina in service la cei de la Serus ca s-a vorbit cu baietii si s-a rezolvat.

M-a duc la Serus, si vorbesc cu tipul care se ocupa de service:

SERUS: A-ti rezolvat problema pana la urma?
EU: Nu, vad ca sunt pasat de la unii la altii ca la tenis.
SERUS: De ce? Ce s-a mai intamplat?
EU: Pai in principiu, am venit sa las masina in service pt. reconstatare ca am inteles ca s-a discutat cu cei de la Alliantz si a-ti stabilit sa mai faceti o reconstatare, si daca verdictul e acelasi, atunci ii chemati dvs.
SERUS: Nu, nu stiu nimic, dar stati sa ma interesez. (si pune mana pe telefon si pune aceiasi intrebare, care i-am pus-o si eu lui daca s-a vorbit cu cineva de la Alliantz)
SERUS: Nu, nu s-a vorbit, asa ceva cu cei de la Alliantz. Dar oricum dumnevoastra trebuie sa vorbiti cu cei de la Alliantz, sa stabiliti cu ei cand ajung pe aici ca sa aduce-ti masina.

A am uitat sa va spun ca cei de la de la Serus au decontare directa cu cei de la Alliantz

EU: ... uite cum facem eu va las masina aici si ma anuntati cand e gata cand se face constatarea, si ce are concret, si daca in doua zile nu e gata sun la cei de la BCR LEASING si renunt la leasing, si ma duc si i-mi i-au alta masina de la alta firma. Si am incheiat discutia.

Dupa tamtamul de rigoare ma suna in jur de 16.30 si i-mi spun ca masina e gata ca s-a refacut constatarea si ca s-a ajuns la o intelegere si cu cei de la Alliantz si pana la urma se face pe asigurare.
Ajung in jurul orei 17.00 acolo unde ii mai inreb o data daca verificarea s-a facut cum trebuie daca s-au ferificat si tampoanele de la motor care sustineau cei de la Alliantz ca car fi rupte.
Mi s-a comfirmat ca da ca toate tapoanele de la motor sunt in perfecta stare si ca singura piesa care e defecta e o tija care leaga motorul de cadrul motor (deci nu avea legatura cu cadrul motor si nu el era lovit propriuzis)

De ce s-a produs aceasta lovitura sub scut, am aflat cu stupefactie ca toate masinile renault (ma refer la automobile) au scut de plastic, adica si a mea, acest scut in momentul loviturii fiind elastic s-a curbat apoi a revenit la loc, fara sa se cunoasca pe el decat o mica zgarietura, de aceea nici cei de la asigurari nu au putut constata nimic pana nu a fost dat scutul jos.
Singurul automobil renault care are scut metalic e clio.

Concluzie am reusit masina pana la urma se repara pe casco, piesa a fost comandata si vine cam in 10 zile, si am mai aflat ca se poate monta pe ele si scuturi metalice, asa ca mi-am comandat si un scut metalic in valore de 3.800.000 lei fara tva si montaj.

Haideti sa va mai spun una tare si cu asta inchei, cand i-am inrebat pe cei de la serus de ce renault foloseste scuturi de plastic mi s-a raspuns scurt
"... ca sa nu intre paraful, ca la alceva nu foloseste la nimic, si ca masinile sun concepute pt. afara iar cei de afara nu au gropi."

Asa ca sfatul meu e ca atinci cand achizitionati un renault punetii scut metalic inainte de a o ridica pt a nu mai alerga ca mine o saptamana intreaga, iar cat costa e apa de ploie fata de alergatura, si timpul pierdut.

Bine ca am scapat si de asta
Go to the top of the page
 
+Quote Post
madalina
post Nov 4 2004, 07:18 PM
Post #28


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.566
Joined: 17-October 03
From: Bucuresti
Member No.: 17.205



Nu numai Renault pune pe masini scut de plastic. Sunt unii care nu pun deloc, in functie de clasa masinii. Foarte rar au scut metalic.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
silviu39323
post Jan 27 2005, 12:30 AM
Post #29


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 11
Joined: 26-January 05
From: Eforie Nord (Constanta)
Member No.: 39.316



Salut!
Asta nu inseamna ca renaultul nu e o masina buna e chiar foarte buna mai ales modelul pe benzina ,ai grija la ..gropi si n-o sa regreti o secunda .Abia mai tarziu vei afla de fapt ce masina buna ai ,sub toate aspectele.Eu am 63000 de km cu un bicorp 1,6 16v si daca vrei sa ma crezi totul e ca nou ,sincer!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eddie
post Feb 3 2005, 06:33 PM
Post #30


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.222
Joined: 30-January 04
From: Bucuresti
Member No.: 20.522



Buna,
eu zic ca la momentul asta cam toate firmele straine care se respecta ar fi mai bune,mai fiabile decat orice de la noi.Eu sunt fericitul posesor al unui Clio Extreme,facut la mama lui nu in Turcia. Am 5.000 de km,ca o tin numai ca masina de oras si sunt foarte incantat de ea. Dotari pe ea cat incape,ai tot confortul,mai mult aproape ca nu se poate si pretul nu a fost mare rau,12.700 euro si are 1.5 DcI ,80 C.P.,consuma putin si fuge al naibii de bine. Este cu siguranta cel mai bun raport calitate/pret. Alegerea ramane numai a ta. Intotdeauna vor fi pareri pro si contra
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Doc
post Feb 3 2005, 06:53 PM
Post #31


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 139
Joined: 21-October 04
From: Bucuresti
Member No.: 34.709



Aici nu se pune problema cat de bun este Renault, ci cat de incapabili sunt unii mecanici sau cat de indiferenti sunt cand avem probleme cu masinile pe care am dat bani munciti.

Cei de la Serus sunt niste dereglati mintal. Am avut si eu probleme cu ei si am renuntat imediat cand am vazut ce comportament au. Se cred cei mai buni din Bucuresti si ca ei nu mai este nimeni. Tot ei au cel mai bun service si cel mai mare showroom. Asta este parerea lor, iar daca nu ai masina cumparata de la ei, nu esti bun sa intri in service-ul lor.

Iti sugerez ca in viitor sa nu mai lasi masina la ei si nici sa nu mai crezi ceva din ce spun. Cand ai problema cu ea, dute peste ei si stai langa masina pana descopera defectul. Schimba service-ul , recomand Ipso Otopeni, chiar daca nu mai sunt si acolo probleme. Eu la ei am rezolvat majoritatea problemelor si am stat langa masina.

Este adevarat, Clio Bicorp are cel mai bun raport pret/performanta/dotari. Are scut metalic si traverse de la un cap la altul al masinii, foarte bun la coboratul de pe borduri.


--------------------
07' Honda Civic Type-R 201CP Milano Red
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eddie
post Feb 8 2005, 09:04 PM
Post #32


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.222
Joined: 30-January 04
From: Bucuresti
Member No.: 20.522



QUOTE(Gardan25835)
daca ai zis ca ai pana in 10.000euro de dat pe masina ia-ti un golf 4 tdi si nu o sa mai ai nici o treaba nici cu masina nici cu costurile de intretinere!buna masina!renault nu ai recomand nici unui dusman avand in vedere 2 ani lucrati la un mare dealer renault din romania!!!!

Probabil din cauza aia aveau probleme cu calitatea cei de la Renault ?!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cip40884
post Feb 21 2005, 05:31 PM
Post #33


novice
**

Group: Membri
Posts: 37
Joined: 21-February 05
From: Constanta (Constanta)
Member No.: 40.877



Am un megane 2 de 1,6 L . Am si eu o curiozitate: am bagat odata benzina euro si mi s-a parut apa chioara. Ajungeam prea greu la 180 km/h . A mai incercat cineva? In rest cu benzina fara plumb normala fuge de rupe masinutza mea.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FESTINA
post Feb 21 2005, 07:07 PM
Post #34


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.007
Joined: 26-July 04
From: Bucuresti
Member No.: 29.898



Eu de cand o am merg numai pe benzina euro si nu mi se pare, in schimb mi se pare o dif. destul de mare intre euro de la Petron, Agip, si altele si cea de la OMV, sau MOL, cel putin la a mea se cunoaste.

Dar cam costa. blush.gif


--------------------
Nimeni nu moare virgin/a. viata i-o trage fiecaruia cel putin o data.
Nissan PATHFINDER 2.5 LE PLUS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian41198
post Feb 26 2005, 11:35 PM
Post #35


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 179
Joined: 25-February 05
From: Bucuresti
Member No.: 41.191



Parerea mea este ca Renault merita banii dar sunt de acord cu cele spuse mai sus referitor la service-urile de la noi. De fapt nu service-ul este de vina ci cei care lucreaza acolo (de la mecanic pana la sef).
Din cele 5 (cinci) ateliere incercate de mine pana acum cel mai bun mi s-a parut IPSO Otopeni.
Scuze pentru reclama gratuita!
Chiar nu stiam ca Megane-ul nu are scut metalic. O sa verific cu prima ocazie. Eram convins ca are.
Cu sau fara scut metalic, Renault merita banii.
Cei cu parere contrara sunt rugati sa-si argumenteze pozitia.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ciobanu33567
post Mar 6 2005, 10:52 PM
Post #36


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 167
Joined: 1-October 04
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 33.560



Nasoala viata mai am!!!!!

Cand mi-am luat m2 1.6 bicorp am optat sa fie fara jante, iar acum sunt disperat.

NU gasesc jante pt. ea. Toate modelele care mi-au placut nu sunt. Am incercat de la Alessio, aez, aws, rial, etc.

:evil:

Apus cineva pe masina alte jante decat cele originale?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eddie
post Mar 7 2005, 04:54 PM
Post #37


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.222
Joined: 30-January 04
From: Bucuresti
Member No.: 20.522



In final vei apela tot la ei sa-ti aduca unele de Renault, dar te va costa ceva mai mult, tu ai pe 17 inch. Nu e pacat ca asa masina sa o iei fara jenti? La inceput sunt mult mai ieftine,adunate la pretul de plecare al masinii.Alea pe 15 inch. erau vreo 500 de euro ca dotare suplimentara.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ciobanu33567
post Mar 9 2005, 12:21 PM
Post #38


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 167
Joined: 1-October 04
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 33.560



Am gasiut pana la urma niste variante, dar mai astept putin. De ce? Am descoperit o firma in iasi care aduce jante din afara si cred ca va avea preturile mai bune , dar ma rugat directorul de acolo sa mai astept o saptamana sa termine de amenajat noul sediu, daca nu am sa ma duc pe 25-27 martie la bucuresti un de este expozitia auto de tuning si acolo sigur voi gasi ceva.

Jantele pe cvare vreau sa le iau is pe 15" , ca de la 15 la 16 sare f mult preturi la cauciucuri, iar ea mergand destul de mult va trebui sa le schimb pe cele de vara o data pe an. Am masina de pe 20 decembrie si am 6500 de km., si a fost iarna.

]Cred ca o sa cumpar ciste cauciucuri pe 15 , dar mai late, iar cu distantiere pe spate o sa arate destul de cracanata, (dar mie imi palce asa) + eleroanele de pe spate, o sa mearga bine cred!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ben41696
post Mar 9 2005, 01:52 PM
Post #39


sofer
***

Group: Membri
Posts: 60
Joined: 5-March 05
From: Bucuresti
Member No.: 41.689



Eu am un clio bicorp 1,4 16v 98cp,cumparat acum vreo 3ani. La inceput am fst putin sceptic in legatura cu calitatea renault-urilor, toata lumea vb de bine despre masinile nemtesti,si recomandandu-mi sa-mi iau una din aceea. Acum pot spune ca imi pare bine ca nu i-am ascultat, fiind foarte multumit de masina, de dotari si mai ales de motor, care depaseste la performante multe motoare de 1,6.. biggrin.gif

La vreun an dupa mine,un vecin si-a luat tot un clio,insa symbol, 1,4 75cp, iar in 2 ani de zile a avut ceva probleme la ea (acum nu vreau sa par snob,insa poate si din cauza ca este facuta in Turcia). Oricum,ce am observat, ca sunt diferente destul de mari intre calitatea materialelor de pe symbol si de pe bicorp. In special plasticul de pe symbol,bordul pare de proasta calitate,si chiar este,incepand sa scartaie prin unele locuri...

In concluzie mi se pare cam aiurea sa existe asemenea diferente, eu crezand inainte ca intre symbol si bicorp nu exista decat o deiferenta: porbagajul smile.gif

p.s. acu' cei cu symbol nu sariti pe mine,asta e parerea mea,una subiectiva wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ncristi
post Mar 9 2005, 03:22 PM
Post #40


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.880
Joined: 21-November 04
From: Ploiesti (Prahova)
Member No.: 36.169



Eu am un clio symbol 1.4 8v care tocmai a facut 45000 timp in care nu i s-a schimbat nimic (o biela de directie dar justificat pt ca am dat cu el intr-o gura de canal)...

Acum a inceput sa scartaie cand franez, semn ca placutele sunt uzate...rest nimic doar ulei si benzina...
Parerea mea este ca symbolul isi merita fiecare leut...masina e super cel putin pana acum...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pages V  < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 28th April 2024 - 09:55 PM