Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Renault......Merita banii?
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Renault
Pages: 1, 2
Blizzzard
salut !
sunt la primul meu post dupa ce am citit cred ca jumatate din topic-uri !

peste vreo 2 sapt dau de carnet si obtinand-ul (sper ) sa imi iau o masina noua.
avand in vedere ca voi fi incepator 'avansat' credeti ca imi va fi buna ce masina? ...eu am ales un clio , megane sau o masina pana in 10k .nu vreau in caz de accident sau mai stiu ce sa platesc niste sume exorbitante!
sper sa ma puteti ajuta!
p.s. am uitat sa va spun ca as vrea un consum mic de benzina(numai) si pisele sa coste in limitele bunului simt! va trebui sa imi intretin masina singur dintr-un salariu de vreo 4 mil ....deh sunt inca student ( an i (( ) ! thanx
G e o r g e
la un salariu de 4 mil , mai bine lasa . nu te gandi la altceva decat la dacia . la renault or fi piesele / manopera / intretinerea ieftine dar nici chiar asa. o revizie este pe la 5-7 mil. consumul de benzina la 1.4 16v este de vreo 10 % iar la 1.6 16v este de vreo 11%. asta in cazul in care nu te grabesti .

iti propun ca pana nu mai esti student sa te limitezi la o dacia.
V l a d
sunt de acord cu george, dacia e un inceput bun mai ales daca nu ai bani. ia o dacie noua si cat te tine te tine dar dupa aia nu bagi bani in ea ca intr-un clio sau megane. bafta la examenul de carnet.
Emanoel-Adrian
ba mai bine ia-ti un cielo , decat 5-6000 de euroi pe o solnita (solenza) mai bine 7000 pe un cielo . garantie 3 ani sau 100.000 km.
ce zici ??. incearca un drive test si cu una si cu cealalta . bafta!.
Blizzzard
multumesc pentru raspunsuri ! ....si urari de bine.
despre cielo am citit lucruri destul de proaste si ma gandesc ca un clio la acelasi pret este mai bun.



dacia iese din discutie pentru ca tatal meu are solnitza .... .

daca o sa fie renault revizile si o piesa sau mai multe ma ajuta ai mei parinti ca nu as fi fost chiar asa de bun sa ma descurc singur cu 4 mil.

ca tot ziceati de revizii si piese ....daca stiti cat ar costa pe an sau km revizile/piesele cele necesare (consumabile etc) ?

puteti sa mai imi dati detalii despre masina (renault) avand in vedere ca voi face cca 30 km/zi ? ce ar trebui sa fac cand o iau si ce nu?

sau daca o alta masina ar fi potrivita (fara dacie) noua (garantie) sau sh (cu ceva garantie).



thanx ! may the spirit of 2pac be whit you !

[ acest mesaj a fost modificat de : de 2004-04-23 04:41 ]
sorin24816
Raspunzandu-ti direct la intrebare: Renault nu merita banii!!!!
A ramas alaturi de Dacia si de masinile de spalat, marca cu singura garantie de 18 luni iar la elemente de directie si suspensie numai 20.000 km.!!!!!
Am avut un Clio Symbol dci in care la 3 luni dupa ce a iesit din garantie si la 50.000 km am "bagat" mai bine de 4.000 euro in reparatia motorului (pompa injectie, injectoare..)
In plus service-ul este execrabil. O revizie simpla (ulei, filtru ulei, filtre combustibil) trece bine de 4-5 mil.
Sfatul meu: uitati de Renault cand vreti sa va luati masini.
krysty
ai pus acelasi mesaj pe 2 topikuri... am inteles.
ai o aversiune fata de renault... am inteles si asta. dar satisface-mi si mie o curizitate... ce alta marca are costurile de revizie mai mici de 4-5mil ca eu nu am gasit inca?
cristianc
Sorin am 2 intrebari:

1.la cati Km are Clio revizia kapitala?
2. Poti sa imi spui mai amanuntit pe ce ai dat 4000 euro? Nu as vrea chiar factura dar ma intereseaza ca esti sofer de Constanta si vreau sa stiu ce a avut de fapt masina?
G e o r g e
aseara m-am plimbat cu un megane II 1.6 16v si am ramas placut impresionat. masina are o tinuta de drum f buna, motorul urca frumos in ture si franele sunt exceptionale. chiar pot fi comparate cu cele de pe golf . masina isi pastreaza o traiectorie subviratoare in curbe , ceea ce este normal. motorul functioneaza f placut avand un sunet superb la peste 4000 rpm. urca lejer pana la 6500 fara sa gafaie deloc.
V l a d
george, remarca ta ma face fericit!!! abia astept sa imi vina masina!!!
Blizzzard
Despre Clio am citit si lucruri bune, poate tu ai fost unul din cazurile nefericite!!!! :cry: ....altfel nu imi pot explica , deoarece vad orasul plin de clio si mai aud si la stiri(protv) ca renault clio este f vanduta!
Eu m-am gandit la clio ptr ca este printre singurele masini la pretul asta care mi-l pot permite!.....ar mai fi Kalos , swift si cam atat!(avand in vedere ca am 1.90 inaltime si 82kg) imi trebuie o masina cat de cat solida :blackeye: , stiind ca nici intr-un clio nu prea este loc dar am facut o tura cu un clio si uite mirare (am incaput stand chiar comfortabil) laugh.gif .
Eu din cate stiu la Renault reparatiile sunt mai ieftine sau cele mai ieftine fata de cele de sus si altele la pretul asta.Nu? :idea:
Dati-mi mai multe info despre preturile si costurile lor daca ma insel!!Un clasament daca stiti?
Multumesc
Blizzzard
......sau ar fi mai bine sa imi iau un megane din 99 - 00 la bani astia?! ....la ce ar trebui sa ma uit pentru a nu lua o Tzeapa(acte, masina).
La motor nu ma pricep, presupun ca o voi duce la reprezentanta!Acolo cati bani dau ptr verificare?si "mutarea" asta o fac la toate masinile care imi plac si as vrea sa le cumpar ?
ex: dau 4 mil cam asa nu ? si imi spuna mecanicu' ca are probleme mari.....am pierdut 4 mil nu?...deoarece masina nu o mai cumpar!...si tot asa.... :cry:
p.s. nu cunosc nici un mecanic priceput sau nu! :cry: help
Gardan25835
daca ai zis ca ai pana in 10.000euro de dat pe masina ia-ti un golf 4 tdi si nu o sa mai ai nici o treaba nici cu masina nici cu costurile de intretinere!buna masina!renault nu ai recomand nici unui dusman avand in vedere 2 ani lucrati la un mare dealer renault din romania!!!!
FESTINA
Renault merita banii, mi-am venit insfarsit masina, de o saptamana si am fost in concediu o saptamana in moldova am facut cu ea deja 2000 Km si merge perfect, am verificat-o pe diferite tipuri de drum, intins, serpentine, ploaie ca am prins de toate si se comporta perfect nu mi-a facut nici un fel de probleme.

desi inainte aveam indoieli, nimic din ceprobleme s-au mai discutat pe forum nu le-am intalnit.

De exemlu:
1. toate dotarile care sunt prevazute in standard exista nu lipseste nimic
2. toate merg, nimic nu troncane
3. consumul e ok 8,3 mixt cu clima tot timpul
James Kilowatt
QUOTE(G e o r g e)
masina (megane) isi pastreaza o traiectorie subviratoare in curbe , ceea ce este normal. motorul functioneaza f placut avand un sunet superb la peste 4000 rpm. urca lejer pana la 6500 fara sa gafaie deloc.



Pai cred si eu ca e subviratoare avand un raport de mase sub orice critica (62-38), cu toate cele 5 stele NCAP ale lui. Toate cu tractiune si motor sunt subviratoare, insa unele sunt mai subviratoare decat altele...
Nu vreau sa spun ca e o masina proasta, insa sunt multe chestii care nu se vad din prima si nici nu sunt trecute in pliantul publicitar, nici la Renault si nici la altii
Multi din cei cu clio pe benzina sunt multumiti de ele... asa ca parerea ca sunt proaste e impartita.
Tatal meu are clio dCI si sper sa nu fie nevoit sa sparga 4000€ la 50.000km.... Se spune ca hranite cu motorina de calitate ajung lejer la 150.000 fara probleme de fiabilitate, insa nu cunosc personal pe nimeni care sa fi mers atat.
Renault este totusi o companie care se declara de top si nu cred ca-si permit sa vanda rable in serie, indiferent ca sunt produse in turcia sau in alta parte.
Iulian HondaFan
am si eu o intrebare de gaga...

e raportul de mase sau handlingul mai bun la golf, astra, focus sau corolla? mie, de la distanta, mi se pare ca Megane 2 este o masina f. buna ca raport pret calitate. sunt doar curios sa aflu informatii si detalii pertinente... what really sucks and what is cool... pt. ca toate masinile au si bune si rele...
James Kilowatt
Focus se spune ca e mult mai bun... Se pare ca in materie de handling e printre cele mai reusite la clasa lui. Golf nu e stralucit ( IV, despre V n-am citit). Despre celelalte nu stiu...
Sunt publicate in reviste rezultatele testelor de viraj, franare, slalom pe uscat, pe ud si asa mai departe. La revistele franceze trebuie sa vezi cifrele, pentru ca reporterii sunt partinitori, insa pe megane pana si ei l-au criticat ca fiind subvirator. BMW sau alfa domina in general genul asta de teste, iar de la Renault, Clio e mai rasarit la clasa lui, nu megane. De fapt, daca stai putin si te gandesti... Focus a fost la raliu, clio (ala vechi) la fel, P 206 si 307, insa megane nu.... Iar bmw si alfa sunt de multi ani in top la campionatele de turisme.
Pe de alta parte, foarte mica parte din cumparatori sunt interesati de handling. Important pe aici e pretul, economia, confortul, si mai ales publicitatea, designul.... sportivitatea nu e printre criteriile principale.
Apropo de reviste... Doar masinile frantuzesti sunt perfecte. Celelalte, daca sunt lente atunci sunt puturoase, iar daca sunt iuti atunci sunt calificate drept "brutale" smile.gif Daca au handling prost sunt proaste, iar daca au handling bun, atunci sunt adresate doar profesionistilor... E o adevarata placere sa le citesti articolele smile.gif
Iulian HondaFan
asta este parerea si aici, focusul avea, pana la mazda3, cel mai bun handling din clasa urmat de nissan sentra ( echivalentul de platforma al almerei din Europa). golf IV era si, aici este inca, decent la handling de fapt la paritate cu civic si corolla, dar peste hyundai elantra sau chevrolet/pontiac. golf IV si jetta ( sedanul = bora) aici erau considerate pana mai anul trecut cele mai reusite compacte cu o buba mare la fiabilitate ( cred eu chestia care a ranit cel mai mult vanzarile) plus un pret mai mare. oricum combinat cele 2 erau pe locul 5 la vanzari in clasa dupa civic, focus, corolla si chevrolet cavalier...

e megane2 sub golf sau astra ca handling?

poti sa imi recomanzi un site serios francez? cred sa mai bunghesc ceva franceza... cu germana imi e imposibil. cu spaniola de asemnea sunt OK...

si eu ma uit mai mult pe numere la testele de handling, chestia ca traseele cu popice si manevrele bruste nu sunt similare intre diferiti testeri. oricum testerii seriosi de aici, pun 10 pana la 30 de persoane sa dea rating-uri pt. anumite trasaturi care sunt mai subiective, ca tinuta de drum, si fac medii, de aceea eu le iau in general in serios...
James Kilowatt
un site de comentarii generale si date tehnice e www.webcarcenter.com.
mai sunt teste si comentarii si pe e-annonces.com, si argus.com
ionut32111
Tinand cont ca esti student dar si de faptul ca esti incepator mai bine o dacie,Renaulturile nu mi se par fiabile,daca mai socotim si faptul ca sunt fabricate in Turcia....service-ul nu este asa de ieftin comparativ cu Daewoo sau Dacia
adrian33032
fratzilor....am facut-o lata...dupa indelungi plimbari cu masinutze prin capitala noastra zuberba am dat banu' jos pe un Sedan II....de pe Timisoara...ma duc sa-l ridic vineri...il aveau pe stoc, fapt pentru care a trebuit sa-l iau cu clima cu tot...asta e !!! n-am putut sa astept...m-a costat in total...cu tot cu asigurare 16.100....credeti-ma m-am urcat in peste 11 masini....nimic nu se compara cu aceasta....nu stiu dpdv tehnic cum se va comporta...si.. by the way...am si eu o intrebare....ce benzina arde cel mai bine in 1.6 16V ???? mercic
Eugen Valeriu
Mai Baieti,
Nu sunt un fan Renault , insa imprejurarile m-au adus in posesia unui Renault tip Laguna II.
Din cei aproape 50.000 km parcursi va spun urmatoarele :
1. Am facut toate reviziile la timp si corect. Fiecare costa aprox 7-9 mil lei. Ca si comparatie la Skoda costa 12 mil lei. Nu este mare lucru dar conteaza.
2. Pina acum nu am avut nici o problema cu ea
3. Service-uri sunt peste tot , mai ales dupa maritisul cu Dacia , iar in cazul in care ai probleme te poti duce oriunde fara programare. Masina este simplu de servisat , la lucratori nu se pune problema inaltei calificari iar piese de schimb au in stoc tot timpul. Piesele de schimb nu sunt nici mai scumpe nici mai ieftine decit la alte marci, diferenta fiind la manopera.
4. Legatura la sol este mai buna decit la alte marci ( Skoda , Dacia , italiene , Ford , etc ) dar mult mai slaba decit la WW - Mersul pe pietre cu un WW de aceiasi km este mult mai silentios pe piatra cubica decit la Renault.
5. Daca ai motorul pe motorina 1.9 dCi common rail - intradevar merge degeaba - consumul mediu de 5.5 l/100km nefiind poveste

Una peste alta - sunt foarte multumit iar relativ la pretul DDP - sunt sigur va Renault are de departe cel mai bun pret/calitate atit la cumparare cit si in exploatare.

Succes !
FESTINA
Renault oare merita banii?
E o intrebare buna, haideti sa va spun ce mi sa intamplat sau ce mi se mai intampala mai bine spus, ca inca nu s-a terminat.
Paraca v-am mai spus ca in urma cu 2 luni jumate mi-am achizitionat un reault megan sedan 1,6 16 V, toatul a fost ok, pana saptamana trecuta cand am auzit un scartait in fata la masina, eu il aud pe partea dreapta fata, dar poate nu il localizez eu foarte bine, si i-mi face de obicei la rece dimineata, si seara sau daca las masina parcata mai mult timp intr-un loc.

Miercuri dimineata, ma duc la cei de la Serus, de unde am achizitionat masina, tipul de la service i-mi spune ca nu are cum sa i-si dea seama ce ar avea, daca nu o probeza si el la rece, asa ca mi-a propus sa o aduc in service in urmatoarea zii adica joi dupamiaza si sa o las pana vineri, sa i-mi faca constatarea. Nimic anormal pana aici, dar urmeza ziua de vineri cand incepe balamucul.

Ziua de vineri, dupa ce in prealabil duc masina in service de joi seara si o las la serus, incepe cu un telefon dimineata pe la noua.
Ma suna un tip de la serus care ma inreaba:

SERUS: "... mai sunteti la noi la serus?"
EU: " nu!"
SERUS: " ... atunci va rog sa va intoarceti ca e gata masina"
EU: " multumesc!! ... dar eu nici nu am ajuns la Srus in dimineata asta"
SERUS: " ... pai nu a-ti adus masina?"
SERUS: " ... a dvs. a-ti adus-o ieri. Oricum sa stiti ca e gata si puteti sa veniti sa o luati."

In fine am ajuns la SERUS si mi-au dat vestitul certificat de constatare, cu explicatia ca am lovit-o pe dedesupt si am CADRUL MOTOR indoit (deformat) si ca motorul se prinde de acest cadru motor cu fel de surub, bucsa nu am inteles foarte bine defapt nici nu ma prea pricep, si ca acel surub nu ar mai sta drept si ca asta ar fi cauza scartaitului, si ca sa ma duc la cei de la Alliantz la care am casco sa-mi faca constatarea, sa i-mi deschida dosarul, mai pe scurt sa o fac pe casco.

Am uitat sa va spun ca constatarea de la serus m-a costat 270.000 lei, desi masina e in garantie, un lucru care nu l-am prea inteles dar ma rog m-am am aceptat situatia.

Pentru a ma duce la cei de la asigurare mai aveam nevoie de doua chestii, relativ simple la prima vedere.
1. o imputernicire de la firma de leasig (ca masina e luata in leasing)
2. un proces verbal de reparatie de la politie

Primul puncat l-am rezolvat repede, dar ma duc la politia romana, le explic care e problema si politia romana raspunde:

POLITIA: ".... trebuie sa i-mi scrieti in decalratie unde si pe ce strada s-a intamplat evenimentul."
EU: "... dar nu tin minte cand am lovit-o, se poate ca am lovit-o in afara Bucurestiului, sau in Bucuresti, si daca s-a intamplat in Bucuresti cine mai stie pe ce strada"
POLITIA: " ... nu, nu avem cum, daca daca nu ne precizati strada si locul nu avem cum sa va dam procesul verbal de reparatie."
EU: " ... va dati seama ca daca va dau o srada e pur si simplu fictiva"
POLITIA: " nu e nici o problema"

In fine completez vestiul formular care cred ca il cunoasteti, si intru din nou la ei.

POLITIA: ".. unde aveti masina"
EU: " ... in fata "
POLITIA: " ... pai haideti sa o vedem"
EU: " nu va suparati, dar ce vedeti la ea, ca e lovita pe dedesupt"
POLITIA: " ... a da aveti dreptate dar constatarea de la service o aveti?"
EU: " da"

Si pana la urma am rezolvat-o

Dupa care a venit ziua de luni cand am ajuns la Alliantz, ajung la inspector si i-mi spune ca nu are cum sa faca constatarea, ca nu are cum sa se uite sub ea, si sa vorbesc eu cu cei de la Mit Motors care sunt vecini lor, sa aflu ca de fapt cei de la Mit Motors nu au nici o obligatie sa le ridice celor de la Alliantz masinile pe rampa pt. a efectua constatarea, si ca oricum nu au nici o rampa libera pana la 13.30 (atunci fiind oara 10.00), plin de nervi si cu scandalul de rigoare ca altfel nu se rezolva nimic in tara asta, primind o scuza puerila "... va rog sa ne intelegeti si pe noi, ca nu avem cum face constatarea", m-am intors la 13.30 din nou la cei de la Alliantz, cand din nou nu am gasit nici o rampa libera (din nou scandalul de rigoare), si au vrut sa ma amane din nou, (am uitat sa va aduc aminte ca asigurarea CASCO e in valoare de aproximativ 1200 euro/an ceea ce inseamna aproximativ 48.000.000 lei/an) dar dupa lungi parlamentari undeva in jurul orei 14.00 se gaseste o rampa libera, si se face constatarea si atunci surpriza.
La contatare spun ca nu e lovit cadrul motor si ca scartaitul, care il aud la masina e de la un tampon de la motor rupt, sau ceva de la directie, si ca nu are cum sa intre pe asigurare, ca e o chestie de rezolvat pe garantie la cei de la SERUS (mai pe scurt nu intra in asigurare) dar totusi ca sa stau eu linistit sa ma duc la cei de la SERUS sa las masina acolo si vin ei joi sau vineri (dar nu stiu exact cand la ce ora si in ce zi) sa faca o reconstatare impreuna cu cei di sevice.

Nervos si plin de draci, am plecat spre cei de la SERUS cand am ajuns acolo, le-am explicat celor de acolo ca asicurarea nu mi-a acceptat reparatia, si ca e o problema de garantie. Foarte revoltat de cele auzite, tipul de la SERUS raspunde:
"... si daca ii schimb taponul care zic ei ca e rupt, garanteaza ei ca nu mai scartie"
Si eu ce vina am la chestia asta spuneti si voi.

Cum a ramas pana la urma, ca in tren, ma duc joi din nou la cei de la SERUS cad vor venii si cei de la asigurari sa faca reconstatarea.

PS.
Nu stiu daca acest mesaj l-am posta cum trebuie, dar simt ca ma dau cu capul de toti peretii, cred ca or sa ma lase nervii joi daca tot ca in tren ramane. O sa vedem joi.
Va anut joi.

:banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead:
Iulian HondaFan
asta suna ca un scenariu caragialesc de film de scurt metraj. poate vreo televiziune ar fi interesata sa faca unul.

oricum, bafta si stai tare pe pozitii.
TheCube
Pai cei de la SERUS nu ti-au spus de tamponul rupt ca sa nu ti-l inlocuiasca pe garantie ?!? :shock: Sau nu l-au vazut? Nu prea-mi vine a crede.
stefan_ieu
Sunt alaturi de tine in problema asta si iti urez sa se rezolve cat mai repede. Am avut si eu parte de o gramada de idioti pe la service-uri si stiu ce inseamna. E adevarat ca eu mergeam la de-astea de cartier cu dacia lui taica-meu.
Aici nu e vina masinii ci a tampitilor de mecanici. Foarte putine service-uri bune in Romania...
FESTINA
A venit si ziua de joi care nu a inceput bine deloc.
I-am sunat pe cei de la Alliantz, respectiv pe agentul de asigurari care mi-a deschis dosarul, si...

EU:Buna ziua. V-am sunat in legatura cu masina care, i-ati dat reconstatare la Cadrul motor lovit. As vrea sa stiu cand ajungeti astazi la Serus? Ca sa stiu cand aduc masina.
ALLIANTZ:Nu trec eu pe acolo, dar cred ca o sa vina un coleg de al meu, in jurul orei 15.00 pentru a face din nou constatarea. Dar sa stiti ca s-a vorbit cu cei de la Serus, iar cei de la Serus au spus ca ii mai fac verificarea inca o data si daca e cazul ne cheama ei.
EU: Nu am fost informat de cei de la Serus de asa ceva !!!
ALLIANTZ: Nu, nu duceti-va cu masina in service la cei de la Serus ca s-a vorbit cu baietii si s-a rezolvat.

M-a duc la Serus, si vorbesc cu tipul care se ocupa de service:

SERUS: A-ti rezolvat problema pana la urma?
EU: Nu, vad ca sunt pasat de la unii la altii ca la tenis.
SERUS: De ce? Ce s-a mai intamplat?
EU: Pai in principiu, am venit sa las masina in service pt. reconstatare ca am inteles ca s-a discutat cu cei de la Alliantz si a-ti stabilit sa mai faceti o reconstatare, si daca verdictul e acelasi, atunci ii chemati dvs.
SERUS: Nu, nu stiu nimic, dar stati sa ma interesez. (si pune mana pe telefon si pune aceiasi intrebare, care i-am pus-o si eu lui daca s-a vorbit cu cineva de la Alliantz)
SERUS: Nu, nu s-a vorbit, asa ceva cu cei de la Alliantz. Dar oricum dumnevoastra trebuie sa vorbiti cu cei de la Alliantz, sa stabiliti cu ei cand ajung pe aici ca sa aduce-ti masina.

A am uitat sa va spun ca cei de la de la Serus au decontare directa cu cei de la Alliantz

EU: ... uite cum facem eu va las masina aici si ma anuntati cand e gata cand se face constatarea, si ce are concret, si daca in doua zile nu e gata sun la cei de la BCR LEASING si renunt la leasing, si ma duc si i-mi i-au alta masina de la alta firma. Si am incheiat discutia.

Dupa tamtamul de rigoare ma suna in jur de 16.30 si i-mi spun ca masina e gata ca s-a refacut constatarea si ca s-a ajuns la o intelegere si cu cei de la Alliantz si pana la urma se face pe asigurare.
Ajung in jurul orei 17.00 acolo unde ii mai inreb o data daca verificarea s-a facut cum trebuie daca s-au ferificat si tampoanele de la motor care sustineau cei de la Alliantz ca car fi rupte.
Mi s-a comfirmat ca da ca toate tapoanele de la motor sunt in perfecta stare si ca singura piesa care e defecta e o tija care leaga motorul de cadrul motor (deci nu avea legatura cu cadrul motor si nu el era lovit propriuzis)

De ce s-a produs aceasta lovitura sub scut, am aflat cu stupefactie ca toate masinile renault (ma refer la automobile) au scut de plastic, adica si a mea, acest scut in momentul loviturii fiind elastic s-a curbat apoi a revenit la loc, fara sa se cunoasca pe el decat o mica zgarietura, de aceea nici cei de la asigurari nu au putut constata nimic pana nu a fost dat scutul jos.
Singurul automobil renault care are scut metalic e clio.

Concluzie am reusit masina pana la urma se repara pe casco, piesa a fost comandata si vine cam in 10 zile, si am mai aflat ca se poate monta pe ele si scuturi metalice, asa ca mi-am comandat si un scut metalic in valore de 3.800.000 lei fara tva si montaj.

Haideti sa va mai spun una tare si cu asta inchei, cand i-am inrebat pe cei de la serus de ce renault foloseste scuturi de plastic mi s-a raspuns scurt
"... ca sa nu intre paraful, ca la alceva nu foloseste la nimic, si ca masinile sun concepute pt. afara iar cei de afara nu au gropi."

Asa ca sfatul meu e ca atinci cand achizitionati un renault punetii scut metalic inainte de a o ridica pt a nu mai alerga ca mine o saptamana intreaga, iar cat costa e apa de ploie fata de alergatura, si timpul pierdut.

Bine ca am scapat si de asta
madalina
Nu numai Renault pune pe masini scut de plastic. Sunt unii care nu pun deloc, in functie de clasa masinii. Foarte rar au scut metalic.
silviu39323
Salut!
Asta nu inseamna ca renaultul nu e o masina buna e chiar foarte buna mai ales modelul pe benzina ,ai grija la ..gropi si n-o sa regreti o secunda .Abia mai tarziu vei afla de fapt ce masina buna ai ,sub toate aspectele.Eu am 63000 de km cu un bicorp 1,6 16v si daca vrei sa ma crezi totul e ca nou ,sincer!
eddie
Buna,
eu zic ca la momentul asta cam toate firmele straine care se respecta ar fi mai bune,mai fiabile decat orice de la noi.Eu sunt fericitul posesor al unui Clio Extreme,facut la mama lui nu in Turcia. Am 5.000 de km,ca o tin numai ca masina de oras si sunt foarte incantat de ea. Dotari pe ea cat incape,ai tot confortul,mai mult aproape ca nu se poate si pretul nu a fost mare rau,12.700 euro si are 1.5 DcI ,80 C.P.,consuma putin si fuge al naibii de bine. Este cu siguranta cel mai bun raport calitate/pret. Alegerea ramane numai a ta. Intotdeauna vor fi pareri pro si contra
Doc
Aici nu se pune problema cat de bun este Renault, ci cat de incapabili sunt unii mecanici sau cat de indiferenti sunt cand avem probleme cu masinile pe care am dat bani munciti.

Cei de la Serus sunt niste dereglati mintal. Am avut si eu probleme cu ei si am renuntat imediat cand am vazut ce comportament au. Se cred cei mai buni din Bucuresti si ca ei nu mai este nimeni. Tot ei au cel mai bun service si cel mai mare showroom. Asta este parerea lor, iar daca nu ai masina cumparata de la ei, nu esti bun sa intri in service-ul lor.

Iti sugerez ca in viitor sa nu mai lasi masina la ei si nici sa nu mai crezi ceva din ce spun. Cand ai problema cu ea, dute peste ei si stai langa masina pana descopera defectul. Schimba service-ul , recomand Ipso Otopeni, chiar daca nu mai sunt si acolo probleme. Eu la ei am rezolvat majoritatea problemelor si am stat langa masina.

Este adevarat, Clio Bicorp are cel mai bun raport pret/performanta/dotari. Are scut metalic si traverse de la un cap la altul al masinii, foarte bun la coboratul de pe borduri.
eddie
QUOTE(Gardan25835)
daca ai zis ca ai pana in 10.000euro de dat pe masina ia-ti un golf 4 tdi si nu o sa mai ai nici o treaba nici cu masina nici cu costurile de intretinere!buna masina!renault nu ai recomand nici unui dusman avand in vedere 2 ani lucrati la un mare dealer renault din romania!!!!

Probabil din cauza aia aveau probleme cu calitatea cei de la Renault ?!
cip40884
Am un megane 2 de 1,6 L . Am si eu o curiozitate: am bagat odata benzina euro si mi s-a parut apa chioara. Ajungeam prea greu la 180 km/h . A mai incercat cineva? In rest cu benzina fara plumb normala fuge de rupe masinutza mea.
FESTINA
Eu de cand o am merg numai pe benzina euro si nu mi se pare, in schimb mi se pare o dif. destul de mare intre euro de la Petron, Agip, si altele si cea de la OMV, sau MOL, cel putin la a mea se cunoaste.

Dar cam costa. blush.gif
adrian41198
Parerea mea este ca Renault merita banii dar sunt de acord cu cele spuse mai sus referitor la service-urile de la noi. De fapt nu service-ul este de vina ci cei care lucreaza acolo (de la mecanic pana la sef).
Din cele 5 (cinci) ateliere incercate de mine pana acum cel mai bun mi s-a parut IPSO Otopeni.
Scuze pentru reclama gratuita!
Chiar nu stiam ca Megane-ul nu are scut metalic. O sa verific cu prima ocazie. Eram convins ca are.
Cu sau fara scut metalic, Renault merita banii.
Cei cu parere contrara sunt rugati sa-si argumenteze pozitia.
ciobanu33567
Nasoala viata mai am!!!!!

Cand mi-am luat m2 1.6 bicorp am optat sa fie fara jante, iar acum sunt disperat.

NU gasesc jante pt. ea. Toate modelele care mi-au placut nu sunt. Am incercat de la Alessio, aez, aws, rial, etc.

:evil:

Apus cineva pe masina alte jante decat cele originale?
eddie
In final vei apela tot la ei sa-ti aduca unele de Renault, dar te va costa ceva mai mult, tu ai pe 17 inch. Nu e pacat ca asa masina sa o iei fara jenti? La inceput sunt mult mai ieftine,adunate la pretul de plecare al masinii.Alea pe 15 inch. erau vreo 500 de euro ca dotare suplimentara.
ciobanu33567
Am gasiut pana la urma niste variante, dar mai astept putin. De ce? Am descoperit o firma in iasi care aduce jante din afara si cred ca va avea preturile mai bune , dar ma rugat directorul de acolo sa mai astept o saptamana sa termine de amenajat noul sediu, daca nu am sa ma duc pe 25-27 martie la bucuresti un de este expozitia auto de tuning si acolo sigur voi gasi ceva.

Jantele pe cvare vreau sa le iau is pe 15" , ca de la 15 la 16 sare f mult preturi la cauciucuri, iar ea mergand destul de mult va trebui sa le schimb pe cele de vara o data pe an. Am masina de pe 20 decembrie si am 6500 de km., si a fost iarna.

]Cred ca o sa cumpar ciste cauciucuri pe 15 , dar mai late, iar cu distantiere pe spate o sa arate destul de cracanata, (dar mie imi palce asa) + eleroanele de pe spate, o sa mearga bine cred!
ben41696
Eu am un clio bicorp 1,4 16v 98cp,cumparat acum vreo 3ani. La inceput am fst putin sceptic in legatura cu calitatea renault-urilor, toata lumea vb de bine despre masinile nemtesti,si recomandandu-mi sa-mi iau una din aceea. Acum pot spune ca imi pare bine ca nu i-am ascultat, fiind foarte multumit de masina, de dotari si mai ales de motor, care depaseste la performante multe motoare de 1,6.. biggrin.gif

La vreun an dupa mine,un vecin si-a luat tot un clio,insa symbol, 1,4 75cp, iar in 2 ani de zile a avut ceva probleme la ea (acum nu vreau sa par snob,insa poate si din cauza ca este facuta in Turcia). Oricum,ce am observat, ca sunt diferente destul de mari intre calitatea materialelor de pe symbol si de pe bicorp. In special plasticul de pe symbol,bordul pare de proasta calitate,si chiar este,incepand sa scartaie prin unele locuri...

In concluzie mi se pare cam aiurea sa existe asemenea diferente, eu crezand inainte ca intre symbol si bicorp nu exista decat o deiferenta: porbagajul smile.gif

p.s. acu' cei cu symbol nu sariti pe mine,asta e parerea mea,una subiectiva wink.gif
ncristi
Eu am un clio symbol 1.4 8v care tocmai a facut 45000 timp in care nu i s-a schimbat nimic (o biela de directie dar justificat pt ca am dat cu el intr-o gura de canal)...

Acum a inceput sa scartaie cand franez, semn ca placutele sunt uzate...rest nimic doar ulei si benzina...
Parerea mea este ca symbolul isi merita fiecare leut...masina e super cel putin pana acum...
eddie
QUOTE(ben41696)
Eu am un clio bicorp 1,4 .Oricum,ce am observat, ca sunt diferente destul de mari intre calitatea materialelor de pe symbol si de pe bicorp. In special plasticul de pe symbol,bordul pare de proasta calitate,si chiar este,incepand sa scartaie prin unele locuri...

In concluzie mi se pare cam aiurea sa existe asemenea diferente, eu crezand inainte ca intre symbol si bicorp nu exista decat o deiferenta: porbagajul smile.gif
p.s. acu' cei cu symbol nu sariti pe mine,asta e parerea mea,una subiectiva wink.gif


Iti sar eu in ajutor,asa gandeste omul de rand, sa fie ieftina si sa aiba porbagaj....sa mearga la tara si sa ia damigeana de vin,porcul...restul nu mai conteaza.Calitatea de pe Bicorp e mult mai mare decat la Symbol.Cineva insista pe aici ca ar fi Bicorpul facut in Slovenia,eu stiam ca numai in Franta se fac,al tau unde e facut?
ncristi
Nu prea este adevart... biggrin.gif

Intr-adevar calitatea materialelor la bicorp este mai buna insa de obicei problemele au fost comune.

Ex:princilapa problema la ambele masini au fost 1.5dci urile care au avut probleme atat le symbol cat si la bicorp...

Dati voi un exemplu de problema care a aparut la symbol si nu a avut-o si bicorpul...
ben41696
clio-ul meu este facut in Spania,si stiam ca toate bicorpurile se fac acolo...

De comparat problemele nu am cum,pt ca nu stiu pe nimeni cu symbol cu motor 1,4 16v...

Nu prea ma pricep la partea tehnica a masinii, dar pot spune,in mare, ca masina vecinului, symbol-ul, scartaie din toata incheieturile...si cand te lasi pe ea,si cnd pui frana,si bordul... asta vroiam sa subliniez,ca nu mi se pare bine inchegata...
ncristi
Eu am symbol cu 45000kM si nu scartie...merge exact ca atunci cand
l-am cumpart...

Stiu o groza de persoane care au symboluri insa pe nici unul nu l-am auzit planagandu-se de scartaiturii...

Cei care mai aveti clios symb. ati mai avut asemenea problema?
ncristi
Cum adica scartaie cand te lasi pe ea.... biggrin.gif ?

Sau cand pui frana?
ben41696
nu mai am prieteni apropiati care sa detina symbol,asa ca eu vorbesc de un singur exemplar...

pai ce n-ai inteles cnd am spus k franele scartzaie? smile.gif cnd pui frana se aude un scartzait,si de la placutze probabil,insa si pedala...

la fel se aude si cnd imi las greutatea corpului pe masina (pe partea din spate)...

eu nu ma refer ca e o masina cu probleme la motor,sau mai proasta la motor decat bicorp-ul,pt ca sunt aceleasi motoare,ci la constructia masinii...
CRG
QUOTE(cristi36176)
Eu am symbol cu 45000kM si nu scartie...merge exact ca atunci cand
l-am cumpart...

Stiu o groza de persoane care au symboluri insa pe nici unul nu l-am auzit planagandu-se de scartaiturii...

Cei care mai aveti clios symb. ati mai avut asemenea problema?


Da, Cristi, am avut eu pentru aproape 2 ani un Symbol (avea 19 mii km cand l-am vandut) si facea doua mici galagii:

- una in plafon, fix deasupra mea (se umflase de la caldura/umezeala, nu stiu motivul exact), dar era aproape insesizabil, mai degraba eu paranoic;

- in spate la stopul suplimentar, plasticul care protejeaza stopul se mai freca de geam, si trebuia sa-l mai aranjez eu sau sa-i pun o bucata de ceva intre ele.

Oricum statea mult mai bine decat Megane II bicorp la capitolul asta (cel putin comparativ cu Bicorpul pe care l-am avut).
ncristi
Ori eu sunt insnsibil ( biggrin.gif ) , nu mai aud bine, sau sunt mai putin pretentios...

Ori sunt cel mai norocos om din lume...lucru pe care nu pot sa-l admit... biggrin.gif

Eu mi-am luat megane tocmai din cauza faptului ca symbolul s-a comportat bine..costuri de intretinere reduse (cu toate ca nu am avut probleme cu el)...
adrian41198
Se compara (pe aici si prin alte parti) Clio bicorp (indiferent unde este facut) cu Symbol si se spune ca este mai bun bicorpul. Pai consider ca asa ar fi si normal tinand cont de diferenta de pret. Sau poate este cineva care crede ca poate cumpara o masina ieftina cu dotari si calitati de lux.
Intrebarea era daca merita Renault banii iar eu spun ca merita indiferent de ce masina alegi de la ei. Cat dai, atata face.
Valentin42614
Salut tuturor
Am citit pe acest forum ce negazuri a avut un posesor de Megane cu cei de la SERUS. Am avut si eu o patanie asemanatoare cu cei de la IPSO insa. Am un Renault Megane Classic de care sunt ff multumit...dar pana sa ajung la aceasta stare era sa trec printr-un infarct. masina am luat-o de la IPSO. Incantat de achizitie, cand am plecat de la showroom am trecut cu vederea faptul ca personajul care mi-a predat-o m-a avertizat sa trec imediat pe la benzinarie caci altfel risc pana prostului. Desi mi s-a spus ca masina se livreaza cu 10 litri de benzina, nu stiu daca erau 2l in rezervor. In fine....Dupa ce am iesit pe poarta showroom-ului mi s-a parut ca volanul merge greu...dar am crezut ca este o parere. Am incercat sa probez computerul de bord...acesta imi afisa doar niste liniutze extrem de inexpresive. Opresc, pun mana pe telefon si sun la IPSO. Imi raspunde un nene:
Eu: Domne' de abia am plecat cu masina de la dvs. si vad ca nu imi functioneaza computerul de bord si directia se misca foarte greu!!
IPSO: Cati kilometri aveti?
Eu: Stati sa vad...16.
IPSO: EEEEEEEE...pai la 16 km nici nu s-a setat calculatorul. Va va functiona dupa 40 km!
Eu. Si directia?
IPSO: Tot dupa 40 de km!
Nu prea ma pricep eu la tehnica dar mi se parea destul de ciudat ca si directia sa fie controlata de calculator. Dar...asta e....Am mai mers, am ajuns pe la 100 km si nimic....Calculatorul ma trata cu acelasi dispret iar directia mergea din ce in ce mai greu. A doua zi sun din nou la IPSO. O alta voce la telefon.
Eu: V-am reclamat ieri cand am plecat cu masina ca nu imi functioneaza computerul de bord si ca directia se misca greu.
IPSO: Asa...si?
Eu: Si mi s-a spus ca totul se va seta dupa 40km. Am deja 100, calculatorul nu merge iar cu ajutorul directie nu mai am nevoie sa merg la sala. Fac un bratz ca Arnold la cat de greu merge...
IPSO: Ghinion!
Eu: Cum adica ghinion? Mi-ati vandut o masina defecta...
IPSO: Asta este, veniti la noi, facem o constatare si v-o reparam in garantie.
Trec peste imbecilitatea individului si incerc sa ii explic ca nu accept sa mi se intervina la masina a doua zi dupa ce am cumparat-o. Si ca diresc sa-mi fie schimbata. Nu am avut cu cine sa ma inteleg. M-am dus pana la urma la constatare. Am asteptat ca vita peste 45 de minute peste ora la care am fost programat si in final, dupa ce este verificata masina, mi se spune ca trebuie schimbat computerul de bord si inlocuita caseta de directie. Imi venea sa urlu...Masina nu avea decat 100km si intra la demontat...Am cerut sa imi fie schimbata, am vorbit cu directorul, dar degeaba...Aceeasi acuta durere in cot la toata lumea. Mi s-a spus ca s-a comunicat incidentul la Renault Romania si ca in maximum 30 de zile!!!!!!! vor veni piesele care imi vor fi inlocuite. Mi-am adus subit aminte ca sunt avocat si le-am cerut sa-mi dea nota de constatare pentru a-i da in judecata. Le-am spus ca ii chem in tribunal pentru faptul ca mi-au vandut o masina defecta la pret de masina buna....Credeti ca a vrut cineva sa imi dea nota respectiva? Nici pomeneala. Mi s-a spus ca este "document de uz intern"....Am plecat cu injuraturile de rigoare si m-am oprit la Cobalcescu unde am cerut o revizie in garantie. Cei de acolo, foarte amabili, mi-au verificat masina si mi-au dat nota in care scria ca trebuie schimbat computerul si caseta de directie. Cu nota respectiva i-am notificat oficial pe cei de4 la IPSO si i-am acuzat de inseluciune in conventie si de faptul ca au mai incalcat vreo 5 legi de protectie a consumatorului. Foarte prompti de aceasta data m-au chemat la o conciliere cu patroana de la IPSO, o frantuzoaica. Aceasta, la randul ei a incercat aceleasi abureli cu "garantia" si m-a acuzat ca vreau sa-i jupoi de bani. I-am explicat ca nu vreau decat o alta masina si am plecat spunandu-i ca ne vedem la tribunal. Din fericire pentru ei, in ziua respectiva fetitza mea s-a grabit sa vina pe lume. Cum directia aproape ca nu se mai misca, am dus-o pe nevasta-mea la maternitate cu un taxi. Dupa ce s-a nascut Luana si pe mine m-au dat afara din maternitate (pentru ca nici "mecanicii" de acolo nu erau prea amabili) am sunat la IPSO si le-am spus ca am nevoie urgenta de masina. Le-am spus ca renunt la orice acctiune impotriva lor daca imi repara urgent Megane-ul. Foarte solicitanti de aceasta data, mi-au spus ca, in conditiile in care accept sa renunt la actiune (adica sa accept ca am picat de fazan) ei imi pot remedia masina in 12 ore..!!!! Si nu in 30 de zile cum mi-au zis initial. Am acceptat, a venit un inginer, a luat masina si mi-a adus-o reparata a doua zi...cam asta a fost....La prima revizie am apelat tot la ei....La IPSO. Mi-au spus sa vin la 8 dimineata in Otopeni....Cu traficul infernal de la primele ore...am intarziat 20 min...Spre stupefactia mea m-au anunta ca am pierdut programarea, dar ca pot reveni peste doua saptamani.....Nu mi-a venit sa cred....!! In conditiile in care si atunci cand am venit la ora fixa m-au facut sa astept 45 de minute!!! Am plecat de la ei si mi-am incercat norocul, pe internet, din nou la Cobalcescu. Acolo programarea online a mers snur, sunt flexibili si de atunci nu am apelat decat la ei...Satu cam prost cu locurile de parcare, dar fata de nesimtirea celor de la IPSO, asta parca nici nu ma mai deranjeaza atat.... cam asta a fost. Masina merita banii, dar iti iese fiecare cent pe urechi cand e sa apelezi la service.
Valentin
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.