Adolescentii la volan: cu 230 kph in Subie WRX |
This topic is about Adolescentii la volan: cu 230 kph in Subie WRX, the author, Daniel104187, wrote about: Am avut un exempliu destul de elocvent al (ne-)sportivitatii suv-urilor: Pe dealul negru an fost depasit de un Q7, nimic neobisnuit pana acum, sunt de ... To read more just scroll down
Adolescentii la volan: cu 230 kph in Subie WRX |
Aug 30 2007, 03:36 PM
Post
#141
|
|
pilot Group: Membri Posts: 434 Joined: 17-April 07 From: Bucuresti Member No.: 104.180 |
Pe dealul negru an fost depasit de un Q7, nimic neobisnuit pana acum, sunt depasit in mod constant de masini puternice. Doar ca acesta, dupa ce m-a depasit s-a postat in fata mea si nu voia sa mearga mai repede. Sa ma lase sa-l depasesc, nici nu s-a pus problema (imi taia fata la fiecare curba). La viteza cu care mergeam amandoi (eu presandu-l din spate) Q7-le schimba la fiecare curba 3 benzi (2 de urcare si 1 de contrasens), Ibiza mea stand cuminte pe banda de depasire. Este posibil sa fie vorba si de sofer, dar sunt sigur ca masina aia avea o dinamica de rulare inferioara Ibizei mele, care nu are pretentii sportive. Asta m-a lecuit de orice gand as fi avut (foarte fugar) de a-mi lua un SUV ca masina de familie peste 5-6 ani. -------------------- Seat Ibiza 1.4 TDI 70CP (Mica si rosie)
A3 SB Ambition 1.6 102 CP (Neagra si suparata) |
|
|
Aug 30 2007, 04:07 PM
Post
#142
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Nu-mi aminti de Q7. Cel putin TDI-urile 3.0 si 4.2 sunt mancare de peste la peste 220-230km/h pe A1 / A2. Adica se plafoneaza...in timp ce altii trec pe langa ele nonsalant. Deci, sa nu aud de Q7.
-------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Aug 30 2007, 05:15 PM
Post
#143
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.387 Joined: 8-September 06 From: San Francisco Member No.: 86.644 |
QUOTE 1,2 ani de condus nu cred ca te poti considera meserias pe o masina de 3L si 250 CP,
Ce-mi plac mie ideile astea ca o masina de peste 200CP te maninca de viu . E adevarat la motociclete dar nu are absolut nici o relevanta la masini. O masina de 2-300CP se poate conduce si incet si repede, si prudent, si d ecatre un incepator. Exista evident cazuri extreme, masini sport cu motorul in spate si puteri peste 3-400CP, mai vechi si fara electronica care intradevar sint periculoase pe ploaie etc, dar masini normale, "civile", peste 200CP sint perfecte pentru un incepator. Eu am si exemplu personal, nevasta-mea a avut pe mina Mazda o groza de timp desi inainte nu cred ca condusese mai mult de 15.000km, poate nici atit. Daca nu era sigur nici nu ma gindeam, dar eu pur si simplu nu vad diferenta intre 220CP si 70CP la un incepator. Din contra ai frine mai bune, cauciucuri mai bune, suspensii mai tari, manevrabilitate mai buna, deci e mai sigur. -------------------- ---------------
Honda Civic EX 2006 140CP Mazda 6S 2003 220CP |
|
|
Aug 30 2007, 06:33 PM
Post
#144
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Eu nu as da mai mult de 100 cai pe mana copilului meu la varsta majoratului... pentru ca vreau sa ma ingroape el pe mine. -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Aug 30 2007, 06:44 PM
Post
#145
|
|
novice Group: Membri Posts: 48 Joined: 3-March 05 From: Bucuresti Member No.: 41.549 |
-------------------- Laguna Privilege 1.8i-125CP-nascuta'02
|
|
|
Aug 30 2007, 08:50 PM
Post
#146
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Aici sunt de acord cu ozz... nu stiu de ce asociati teribilismul si inconstienta cu masinile puternice, credeti ca aceste trasaturi sunt apanajul baietilor de bani gata ? Credeti ca cei care la varsta majoratului primesc o dacie rablagita si fara frane se gandesc "eu am dacie, nu am voie sa merg tare si sa fortez limitele masinii" ? Daca s-ar face o statistica cu tineri incostienti decedati in accidente cred ca dacia ar iesi pe primul loc.
Prima mea masina la 18 ani a fost o supernova, si va jur ca o forjam mai tare decat forjez audi-ul de acum. Am un prieten care la 18 ani a cumparat o dacie 1300 fara frane (a zis ca oricat a incercat sa le repare, frane ca lumea nu a avut niciodata), imi povestea ca la varsta cand esti tampit (18-19 ani) mergea rupt de beat cu dacia 1300 la viteza maxima (cat o fi aia nici el nu stie, ca vitezometrul nu functiona bine), acum si el se mira cum naiba a supravietuit, eu zic ca tine de norocul betivilor . Dar ca el sunt multi altii, care nu au bani (nici ei nici parintii) de bmw-uri sau alte masini de peste 200 de cp dar isi iau sau mostenesc o dacie rablagita pe care o duc la limite. E adevarat ca intr-o masina mai puternica poti atinge viteze mai mari, deci teoretic sunt expusi la pericole mai mari cei cu masini "tari", dar numai teoretic, pentru ca masinile "tari" au si suspensii mai bune si frane mai bune (asta bineinteles daca nu au SUV-uri ) -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Aug 30 2007, 09:00 PM
Post
#147
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.387 Joined: 8-September 06 From: San Francisco Member No.: 86.644 |
Se confunda responsabilitatea individuala cu puterea masinii. Pai 160 e suficient sa generezi dezastre si 160 prinde orice masina (ce spun eu, poti omori pe cineva si la 50kmh). Eu am avut masini sub 100CP cu care am facut o groaza de "minunatii", si asta fara sa ajung prea des la viteza lor maxima. Ala care a murit la 200 in Cayenne murea si in Dacie numai ca la 140. Ca aia mor in BMWuri puternice e ca sint ei timpiti nu ca e bmwul puternic. Te poti sinucide cu succes si cu o bicicleta sau cu schiurile, va zic eu.
-------------------- ---------------
Honda Civic EX 2006 140CP Mazda 6S 2003 220CP |
|
|
Aug 30 2007, 09:27 PM
Post
#148
|
|
CFO Group: Membri Posts: 2.695 Joined: 10-September 04 From: Bucuresti Member No.: 32.254 |
QUOTE Te poti sinucide cu succes si cu o bicicleta sau cu schiurile, va zic eu...
..."din experienta" Scuzati, pur si simplu m-am tavalit de ras la faza si am vrut sa va impartasesc asta -------------------- Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua |
|
|
Aug 30 2007, 09:40 PM
Post
#149
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Oameni buni, sa alergi cu 200 la ora pe un drum public inseamna sa si poti, nu? Adrenalina, betia vitezei, etc... sunt apanaje ale altor masini decat un O1 tdi sau Logan. Daca adaugi la aceste ingrediente si o dameza in dreapta... ai gasit reteta unui accident posibil. Pe langa astea, o masina sigura, stabila, puternica te face sa ai incredre mai multa. Increderea ca nu ti se poate intampla nimic e primejdioasa. Si te poate indemna sa faci locruri nesabuite daca nu ai o experienta suficienta si o minte coapta. Macar una dintre ele sa o ai si tot e bine...
-------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Aug 30 2007, 10:20 PM
Post
#150
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
majoritatea accidentelor se intampla la viteze sub 100km/ora... dar tot la fel de adevarat e ca masinile sportive sunt mai des implicate in accidente ( d-aia si asigurarea la un 911 sau o Corvette este mai mare).
dar ii dau dreptate lui Ozz ca chestia nu tine de puterea masinii - masinile americane sunt in majoritate puternice dar faptul ca sunt mai grele si cu suspensii moi le confera o personalitate calma - intr-un Buick de 250CP nu iti vine sa faci fitze, sau oricum mult mai putin decat intr-o Mazda3 de 150CP... masini de tipul asta sunt facute pentru mers lejer si relaxat. -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Aug 31 2007, 08:09 AM
Post
#151
|
|
novice Group: Membri Posts: 48 Joined: 3-March 05 From: Bucuresti Member No.: 41.549 |
Alt exemplu. Eram aseara pe la 23 pe Th Pallady cu matizul prietenei si aud un bazait din spate, am crezut ca e un motor, cand trece pa langa mine un BMW negru "ursuletz" cred ca avea 150/H (ca era fruncea grupului) dupa el inca vreo 4-5-6 ca nici nu am apucat sa le contorizez.la un mom. dat cand sa fac dreapta hopa mai apare un intarziat pe banda dreapta care se "tara" si el cu vreo 100/H.
Acum sincer cate intreceri ati vazut cu matiz, logan si alte cele ? Si sa nu-mi spuneti ca acei soferi erau oameni in toata firea cu familie si copii care-i asteptau acasa... Daca aveau toti dacii 1300 cum spun unii colegi pe forum, mai atingeau approx 150 imediat dupa ce plecasera de la stop !!! Si me imi place sa merg cu 150-200, dar pe autostrada acolo unde e probabilitate mai mica sa ma aaccidentez pe mine sau pe altii. Adica idiotii aia de aseara aveau discernamant sau se puteau gandi la urmari, mai aleas ca in 100m e o trecere de pietoni slab luminata si semnalizata exact pe linia dreapta cum alergau baietii. -------------------- Laguna Privilege 1.8i-125CP-nascuta'02
|
|
|
Aug 31 2007, 09:47 AM
Post
#152
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.387 Joined: 8-September 06 From: San Francisco Member No.: 86.644 |
Buei ce-mi vine sa rid cind aud pe lupii astia moralisti .. auzi "si mie imi place sa merg cu 200" DAR pe autostrada Viteza legala in Romania e 130 din cite tin eu minte, nu? Care naiba e diferenta intre mers cu 200 pe limita 130 sau mers 150 la limita 50, 60, 70, 80 whatever? Nu tot peste limita cu MULT este? Nu tot cu viata altora te joci?
Ca aia au ajuns la 150 in 400 de metri (intr-o suta e cam imposibil, e clar care e treaba cu evaluarea vitezei, probabil aveau vreo 80 ) sau in 800 nu vad cu ce te incalzeste. Dupa prima trecere de pietoni mai e si a doua a treia etc... QUOTE ..."din experienta"
Asa e domle . M-ai dibuit. Mai am metode, cel mai aproape de ortul popii am fost cu plansa de surf. Singura chestie e ca incerc sa nu iau pe nimeni cu mine. Chiar cu masina mai am chef sa-i dau in goarna, dar ma duc pe niste sosele de astea de munte cu o banda pe sens, care incep la 10 minute in spatele casei, pe care nu prea nici trafic nici politie (ptiu sa nu se deoache), si-i dau tata acolo scitiileli de cauciucuri in ace de par pina nu se mai poate. Diferenta e ca nu trec de 60-80 kmh, in schimb am o activitate de schimbat 1-2-3 si transpiratii grozave. M-as duce pe circuit dar e cam departe. Si nu tine de putere, sa am 1000 de cai si n-as putea merge mai repede. -------------------- ---------------
Honda Civic EX 2006 140CP Mazda 6S 2003 220CP |
|
|
Aug 31 2007, 10:26 AM
Post
#153
|
|
specialist Group: Membri de onoare Posts: 3.446 Joined: 28-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.992 |
QUOTE(ozz86651) si-i dau tata acolo scitiileli de cauciucuri in ace de par pina nu se mai poate. Diferenta e ca nu trec de 60-80 kmh, in schimb am o activitate de schimbat 1-2-3 si transpiratii grozave. M-as duce pe circuit dar e cam departe. Si nu tine de putere, sa am 1000 de cai si n-as putea merge mai repede.
alo, tov. de peste ocean... dvs. nu conduceti sportiv dom'le... sportiv e sa mergi pe serpentine cu 20km/h ca sa turbeze aia din spate, dupa care cum te depseste vreunul sa incepi sa-l presezi, ca ai prins curaj si cum dai de prima linie dreapta il depasesti si ii arati Semnul! nu dom'le, condusu' sportiv e sa-i scoti pistoanele pe autostrada, sa te vada toti ca ai detector de rada si prinzi 200 - enevtual cu geamul de la pasager jos si cu manele prin el. asa te condusul sportiv aici, viteza dom'le!!!! cind vine curba, se duce dracu' toata sportivitatea: safety first. -------------------- 2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc) WARNING: where we go there are no roads "Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump |
|
|
Aug 31 2007, 12:00 PM
Post
#154
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Eu nu as generaliza, chair daca ce spui tu se aplica in proportie de 98%.
-------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Aug 31 2007, 12:19 PM
Post
#155
|
|
novice Group: Membri Posts: 48 Joined: 3-March 05 From: Bucuresti Member No.: 41.549 |
ozz hai sa te lamuresc un pic ca vad ca ai luat-o pe aratura ...
am scris ca "imi place sa merg" dar asta nu inseamna automat ca o fac !!! si nu o fac din cauza ca ma gandesc la consecinte ! baietii de asera cu siguranta prinsesera un verde la un semafor si veneau lansat... deci nu am zis ca am plecat impreuna de la stop sau mai stiu eu ce alte tampenii care sa te faca pe tine sa crezi ca nu pot estima pe cineva care nu "ma depaseste cu 80 (cum insinuezi tu)", ci cu mult mai mult ! Crede-ma cand unul trece ca un glont pe langa tine de abia vezi ce masina are, cand tu rulezi 50-60/H; acela cu siguranta nu are doar 80 la ora. Asta ca sa te mai lamuresti un pic In fine din pacate nu ai inteles nimic din povestea mea, deci poti sa fabulezi in continuare, sau sa-l pui pe unul sa te depaseasca cu 150 cand tu mergi cu 50 si ne mai scrii dupa. este ok ? -------------------- Laguna Privilege 1.8i-125CP-nascuta'02
|
|
|
Aug 31 2007, 01:08 PM
Post
#156
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Dacia power:
http://www.youtube.com/watch?v=YzJ1r5KL-fg http://www.youtube.com/watch?v=W_blVyxNUUs http://www.youtube.com/watch?v=eF536OiDUrw http://www.youtube.com/watch?v=HjjsWhURyw4 http://www.youtube.com/watch?v=ok5yFJiuDoM http://www.youtube.com/watch?v=W86liDHhm8M http://www.youtube.com/watch?v=z7rgohEhbxE http://www.youtube.com/watch?v=2zJw4EysBuw http://www.youtube.com/watch?v=sBapUmp_Rfs Eu va spun ca am vazut mult mai multi inconstienti cu dacii, oltcituri, lade si alte harburi decat inconstienti cu bmw-uri. -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Aug 31 2007, 01:54 PM
Post
#157
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Poate in Oradea, Halba. In Valcea cam 80-90% dintre accidentele mortale din ultimii ani au avut ca subiecti tinerei cu BMW-uri, A4-uri, masini care iti dau senzatia ca te "iarta"... pana ti-o trag.
In privinta video-urilor pe care le-ai pus... daca ma straduiesc putin si-ti gasesc tot pe iutub vreo 50 de filme cu ursuleti sau alte masinutze din categoria asta, esti de acord cu mine ca sunt de 10 ori mai multi decat cu Dacii? Ca sa nu mai spun ca era unul acolo, daca aia era Dacie o inghit. Arata doar un vitezometru fara nimic altceva, cred ca era de la o motocicleta, ceva. -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Aug 31 2007, 02:54 PM
Post
#158
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Si crezi ca cei care au murit in bmw-uri si audi-uri scapau daca aveau dacie ? Prostia si inconstienta nu au legatura cu marca masinii sau cu caii putere.
BTW, eu vorbeam de masini puternice moderne, nu de ursuleti care erau cunoscuti pentru comportamentul "neiertator". Cat despre impresia de "iertare" din BMW-uri si Audi-uri... nu prea sunt de acord, A4 cel putin inidica foarte clar limitele prin subvirare, daca esti tu prost si continui cu debilismul asta e alta treaba. BMW-urile moderne cu ASC si DSC sau cum se numesc esp-urile pe la ei nu mai "musca" asa tare, comportamentul supravirator putand fi obtinut doar iarna, pe ploaie mare sau cu aceste sisteme decuplate. Este adevarat ca senzatia de viteza e mult atenuata si la 180 poti merge relaxat fara sa simti ca masina se dezintegreaza dar in curbe simti aceleasi G-uri ca intr-o dacie, ca doar nu sfidezi tu legile fizicii ca ai audi/bmw. -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Aug 31 2007, 03:51 PM
Post
#159
|
|
specialist Group: Membri de onoare Posts: 3.446 Joined: 28-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.992 |
bun, ok, teribilistii crapa in orice masina. ce legatura are cu suv-urile si sportivitatea?
-------------------- 2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc) WARNING: where we go there are no roads "Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump |
|
|
Aug 31 2007, 03:53 PM
Post
#160
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Nici una, tocmai acum curat topicul, vroiam sa fac asta de ieri dar mi-a fost lene
-------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 29th April 2024 - 10:40 AM |