IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Disperare: nevasta la volan (!!!)

This topic is about Disperare: nevasta la volan (!!!), the author, CZY, wrote about: I-am lasat ei Fordul ca-i mai solid. Nu trece o luna fara sa-i pocneasca bara. Mecanicul mi-a marturisit ca nu mai are cu ce sa o ancoreze :violent1: ... To read more just scroll down

7 Pages V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Disperare: nevasta la volan (!!!)
CZY
post Nov 20 2004, 01:44 AM
Post #1


sofer
***

Group: Membri
Posts: 96
Joined: 9-November 04
From: Bucuresti
Member No.: 35.531



I-am lasat ei Fordul ca-i mai solid. Nu trece o luna fara sa-i pocneasca bara. Mecanicul mi-a marturisit ca nu mai are cu ce sa o ancoreze :violent1: . Am lipit si bumpere de cauciuc, degeaba, fata mea este de neoprit: stalpi, copaci, ziduri. La cat de des am vopsit barile, poti da o gaura de un cm si nu ajungi la plastic :blackeye:
Deunazi am vazut o banala Dacie Berlina care avea un bullbar micut, de culoare neagra. Are cineva idee, cat ar costa si unde as putea monta asa ceva pe un Mondeo seria I?



p.s.- ala care rade n-are nevasta! :scratch:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gabriel32493
post Nov 20 2004, 01:53 AM
Post #2


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 103
Joined: 14-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 32.486



in targul din vitan gasesti asa ceva, costa niste sute bune, dar te sfatuiesc altceva vinde sau pastreaza tu si fordul si cumpara-i o NIVA Lada asa este mult mai sigura si nu te pre costa...
2. sudeaza-i un bull-bar de sub botul masinii ..
3.pune-o sa-si plateasca faptele
4. mergigeti la carturi impreuna
5. nu vrea si nu vrea... ia-ti alta ...nevasta
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Nov 20 2004, 12:54 PM
Post #3


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



Mda, exista 2 abordari la capitolul neveste la volan.
Prima abordare este cea propusa de tine, bullbarul, aceasta solutie a adoptat-o maica-mea care si-a luat un ML320 cu bullbar in fatza, bari laterale si bara care sustine roata de rezerva in spate... deja cu bara din spate a remodelat usa unei dacii parcate - si aici parte din problema a fost chiar bara respectiva... care face masina mai lunga fara ca soferul sa isi dea seama de chestia asta... deci are si avantaje si dezavantaje faza cu barile... gandeste-te ca daca si asa loveste lunar bara masinii, cand e mai scurta, cam cat de des o sa o loveasca cand va fi mai lunga cu un bullbar,

a doua varianta am adoptat-o cu nevasta-mea, care desi a lovit de 2-3 ori masina la inceput (odata nici macar nu a fost din vina ei, a intrat un tip cu alcoolemie 1.75 in ea) si dupa acele busituri nici nu a vrut sa conduca (noroc ca mi-au suspendat mie carnetul si nu a avut de ales smile.gif)... acum in schimb s-a obisnuit atat de bine cu masina incat o parcheaza lateral mai bine decat mine, daca o invatz sa mearga si cu viteze mai mari decat cele de oras va fi totul bine smile.gif.... poate nevasta ta nu s-a acomodat cu masina, poate ii trebuie o alta masina... spre exemplu la nevasta-mea ii trebuie vreo 10 minute sa porneasca de pe loc audi-ul lu' taica-meu pt ca "are altfel ambreajul" si cred ca ar dura o eternitate sa o invatz cu masina aia, desi e net superioara opelului meu... si cred ca mai degraba ar merge pe jos decat sa urce cu masina pe serpentine... deci e loc si de mai bine... dar cu timpul sper ca va invatza. So... multa rabdare si tutun si poate va invatza si ea sa se descurce chiar si fara bullbar...

Lada Niva e extrem de nefiabila... pe langa busiturile nevestei o sa ai si probleme independente de ea. Stiu pe cineva care are si e mai mult la mecanic cu ea.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
madalina
post Nov 20 2004, 06:58 PM
Post #4


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.566
Joined: 17-October 03
From: Bucuresti
Member No.: 17.205



Nu te supara, dar cum a luat permisul?

Matusa mea a facut scoala, a luat permisul si nu a mai condus deloc 2 ani. Cand s-a urcat iar la volan, nu mai stia nimic. Asa ca s-a dus singurica si a facut scoala din nou. La inceput cu semnul de scoala, apoi l-a scos si a condus cu instructorul in drapta pana a reinvatat.

Acum conduce perfect. A mers singura drumuri de 4-500 de km, pe ploaie, pe zapada, serpetine, etc.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gabriel32493
post Nov 20 2004, 09:49 PM
Post #5


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 103
Joined: 14-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 32.486



M-AM GANDIT NOAPTEA TRECUITA SI UITE CE CRED CA TREBUIE SA FACI :

1. FACI C A S C O X 2

2. cUMPERI O MASINA de rezerva (cat una sta in service nevasta merge cu cea tocmai reparata)


Ce zici ?

Mama , mam,. ce le mai cocolosim..

Halaba....respuns

Lada niva este o masina mai putin putin putin fiabila decat ML-ul este adevarat ? si revizia nu costa 300 de E.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Nov 20 2004, 11:01 PM
Post #6


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.655
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



QUOTE(Halba-2)
Lada Niva e extrem de nefiabila... pe langa busiturile nevestei o sa ai si probleme independente de ea. Stiu pe cineva care are si e mai mult la mecanic cu ea.


Hmmm... adica, fie e masina nefiabila, fie mecanicul. Sau mecanicii... indiferent de nationalitate :evil: Eu personal am avut in intretinere doua rable. Una ruseasca si una occidentala. Si ambele au aceeasi buba... sunt alergice la mecanici. Cum se apropia cate unul de ele cum apareau problemele.... Cum repar cu propriile-mi manute cum totul merge brici. laugh.gif
E adevarat ca asta nu se poate face cu masini ultramoderne. Insa multi care isi cumpara Niva nu prea sunt dispusi sa dea carute de bani la service-uri ultra-meseriase.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Nov 21 2004, 01:47 PM
Post #7


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



Nu poti compara si nici nu am comparat lada niva cu ML-ul... tipul care are lada respectiva o compara cu un ARO de prin 80 (care e tot a lui, si nici aia nu e una dintre cele mai fiabile masini smile.gif)... Poate nu sunt foarte buni mecanicii care lucreaza pe lada lui, sau poate e el mai ghinionist...

ah, inca o chestie... ce fel de Ford e ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Nov 21 2004, 04:32 PM
Post #8


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



Pt fiecare busitura...pe care o aduce masinii sint solutzii ca sa invetzi nevasta:
1) extra sex
2) se limiteaza numarul de cadouri, bijuterii, parfumuri care se cumpara

Exemplu: Draga ti-am julit aripa pe stinga fatza. Imediat te agatzi de parfumul ei preferat si incerci sa il folosesti ca solvent 'paint thinner' sa vezi daca iese pata de vopsea straina!

________

Lasind gluma...treaba asta cu doamnele si domnisoarele la volan este foarte dificila. Potzi fi norocos si sa ai un asemenea partener domestic. Sau trebuie sa fii foarte manierat si politicos si incerci sa o invetzi sa conduca asa cum vrei tu. In general fiecare conduce cum poate si sint suficientzi barbatzi care conduc prost si isi busesc masinile.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Nov 21 2004, 05:56 PM
Post #9


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



Metodele pavloviene nu dau roade la invatzatul sofatului (cu atat mai putin la femei), probabil ca singura chestie care se poate atinge este sa se lase de condus, ceea ce nu e tocmai o bucurie pt ca nu va mai busi masina dar va cheltui in fiecare zi bani pe taxi (sau te va chema pe tine din celalalt capat al orasului sa o duci pana la coafor) si nu vei mai avea cu-i sa pasezi responsabilitatea condusului atunci cand vrei sa bei o bere (a se citi mai multe). Eu am noroc cu nevasta-mea ca desi nu e un as al volanului se descurca onorabil... deci are cine sa ma duca acasa de la chef smile.gif

[/i]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZY
post Nov 22 2004, 11:39 PM
Post #10


sofer
***

Group: Membri
Posts: 96
Joined: 9-November 04
From: Bucuresti
Member No.: 35.531



:blackeye: E un Ford Mondeo seria I. Nu stiu ce are fata mea, de cate ori pleaca noaptea rupe un gard, ceva. SI acum, insista ca ea n-a lovit nimic, ca a fost lovita in parcare etc. etc. Pana m-am uitat la bandoul de cauciuc care tot eu il lipisem: sfasiat/taiat de ceva subtire. Probabil un gard/stalp din parcare... Cat despre posibilitatea sa remodeleze ceva cu bullbarul....eu m-am resemnat, n-are decat, la ea tine de eul interior, creativ...da' macar Fordul sa nu pateasca nimic.
Si in final: extra sex?! [poate cu alta :albino: ]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
madalina
post Nov 23 2004, 12:05 AM
Post #11


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.566
Joined: 17-October 03
From: Bucuresti
Member No.: 17.205



Si revin cu intrebarea: cum a luat permisul? Stiu ca e la moda sa seea spaga, am inteles ca a ajuns acum la 150 de euro in Bucuresti...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Nov 23 2004, 12:57 AM
Post #12


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



madalina, examenul pt carnet de cele mai multe ori consta in parcurgerea unui traseu respectand regulile de circulatie, de altfel evaluarea nu are cum sa fie obiectiva pt ca oricum 90% din cei care termina scoala NU stiu sa conduca, in afara de cei care au condus inainte de a-si lua permisul cam nimeni nu poate sa zica ca era as al volanului odata cu primirea carnetului, deci nu vad de ce nu si-ar fi luat carnetul pe bune.

Acum depinde si de cat timp are permisul, eu zic ca la barbati primul an e de acomodare, deci la femei am putea aproxima 2-3 ani (nu fiindca ar fi mai proaste, sau fiindca sunt eu misogin, dar barbatii dupa ce isi iau carnetul primele 6 luni le petrec 90% in spatele volanului facand curse cu toate masinile si incalcand toate regulile de circulatie, femeile nu se grabesc si le fac toate astea intr-un timp mai lung). Daca a trecut de faza asta si tot nu a invatat, probabil nu o va face, sau in orice caz nu cu masina asta, cred ca solutia ta e cea mai viabila, monteaza bullbar !!! ai mai putea adauga si niste praguri din tzeava cromata (desi nu stiu cum ar arata pe un mondeo)...

si pana la urma trebuie sa alegi dintre 2 rele: ori nu o mai lasi sa conduca = certuri + bani de taxi + plimbat nevasta peste tot sau o lasi sa conduca si iti asumi riscul ca din cand in cad remodeleaza masina... stii cum e: ori cu p... la-n p... ori cu sufletu-n rai...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Nov 23 2004, 11:33 AM
Post #13


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.655
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Mie mi se pare hazlie discutia voastra, dar totusi sa fim obiectivi.... unele au circumstante atenuante. De exemplu cand conduci cu unul langa tine care iti freaca ridichea si te critica non-stop nu ajungi sa inveti niciodata. Unele tipe sunt timorate si nu au incredere in ele.... incat perioada de acomodare tine o vesnicie. Am auzit ca exista si vreo doi barbati care au problema asta, insa eu nu-i cunosc laugh.gif
Asa ca poate si noi, astia, asii volanului ar trebui sa le si incurajam nu doar sa le criticam smile.gif

Eu imi permit sa fac teorie... prietena mea nu are inca permis.... dupa ce il ia, mai vorbim.... laugh.gif Oricum, voi tine rabla mea de masina inca cel putin un an dupa ce se va produce fericitul eveniment, daca nu chiar mai mult.... indiferent ce Alfa Romeo voi achizitiona intre timp laugh.gif

Oricum, sotiile voastre ar trebui sa fie flatate ca puneti in felul acesta problema. Sunt multi barbati care ar renunta mai usor la nevasta decat la masina laugh.gif Voi pareti determinati sa le pastrati... nevestele laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZY
post Nov 23 2004, 07:04 PM
Post #14


sofer
***

Group: Membri
Posts: 96
Joined: 9-November 04
From: Bucuresti
Member No.: 35.531



Madalina: deduc din postul tau ca nu esti din Bucuresti. Scuze daca ma insel. Din punct de vedere strict bucurestean intrebarea ta referitoare la carnetul de conducere este irelevanta. Iata si de ce:

1. in 99% din cazuri nu iei carnetul fara spaga indiferent ce stii sau nu. Astept (amuzat) pareri argumentate contra. Cel mai frumos a fost cand persoana care se dadea de ceasul mortii ca a luat fara spaga, a fost linistita de o ruda foarte apropiata, chiar in prezenta mea, cu textul: "stai tu usor cu spaga care n-ai dat-o ca am dat-o noi dar nu ti-am spus ca sa si inveti cate ceva..." :joker:
2. Modalitatea in care esti examinat pentru carnet este viciata din start. Una e sa vezi o intersectie prin parbriz si alta e sa o vezi de sus. In plus pe acele planse celebre nu apar gropi, caini, pui de tigani care-ti vor parbrizul mai curat etc. Nu apar nici parteneri de trafic care iti arata pumnul sau ranjesc fericiti dupa ce te-au flashuit cu 2x110w lumina xenon style. Cu parere de rau constat (in cazul meu) ca nu apar nici intersectii neluminate, nici gardulete si stalpi metalici plantati cu simt artistic de diverse asociatii de locatari acolo unde-i bezna mai groasa. Nu rasare nici groapa tip 'rupe-i roata, scoate-i ochii" perfect mascata de cel din fata si pe care evident nu o mai poti evita. Nici masinile parcate pe banda 1 si (mai nou) pe banda 1+ 2. In manualul pe care l-a citit fata scrie negru pe alb ca nu se parcheaza in rampa si la mai putin de 25 de metri de intersectie, sa ramana ceva vizibilitate si pentru incepatorul care nu vede daca si cui trebuie sa-i cedeze trecerea.
Omisiunea criminala a manualului respectiv este legata de soferul de taxi bucurestean. Acesta este o specie aparte de sofer si cu o mare "trecere" in trafic. Cred sincer ca eliminarea lor din trafic pentru 24 de ore ar face ca traficul pe cele mai imputite artere din Bucuresti sa semene brusc cu faza in care Tom Cruise realizeaza ca a ramas home alone in Vanilla Sky.
Daca soferul de taxi este factorul de risc activ, agresiv al traficului de bucuresti, merita sa mentionam si factorul talamb/pasiv: pensionarul sinucigas, cu mintea plecata sorcova de atatea votari aiurea, cu sarsanale evident prea grele pentru cat ii mai suporta fizicul (&portofelul) si cu nelipsitele funduri de borcan cu dioptrie neprecizata.

Orice bucurestean (cu bun simt) transferat pe carosabilul din provincie va avea dificultati majore de a ramane treaz la volan :roll:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Watcher
post Nov 23 2004, 08:13 PM
Post #15


CFO
******

Group: Membri
Posts: 2.695
Joined: 10-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 32.254



QUOTE(Ad35538)
factorul talamb/pasiv: pensionarul sinucigas, cu mintea plecata sorcova de atatea votari aiurea, cu sarsanale evident prea grele pentru cat ii mai suporta fizicul (&portofelul) si cu nelipsitele funduri de borcan cu dioptrie neprecizata.

Da, acestia sunt o categorie deosebita:
-in primul rand niciodata nu se uita in directia din care vin masinile, parca ar fi toti crescuti in Anglia si au ramas obisnuiti invers.
-in al doilea rand niciodata nu stii cum se va misca: daca merge pe trecere si l-ai vazut si ai oprit trece parca ca sa-ti faca in ciuda, mai ca nu se intoarce la jumatate; ei bine, daca insa merge pe trotuar sau abia atunci iese din bloc si vedwe tramvaiul, prinde nene o viteza fantastica fix pe trecere, si doamne fereste sa dai peste un om pe trecere (ce daca el a sarit printre masini si a fugit pana acolo , e pe trecere)
-in al treilea rand nici logica nu-i mai ajuta. Prietena mea a avut eact o astfel de situatie: traverseaza unul aiurea (fara sa se uite daca/unde sunt masini), ea rupe franele, mosul se uita stupefiat ca vine o masina peste el si CADE pe jos de sperietura. L-a evitat la marele fix... Doamne fereste...
-si in ultimul rand, orice s-ar intampla ei au dreptate (ca e la volan, ca e pieton) - tineretul asta nepoliticos, prost crescut face numai tampenii iar ei saracii nu mai au unde sa se duca...

PS: mi-am adus aminte inca o poveste care arata ca nu-i mai ajuta capul:
pe un alt forum (alt profil) povestea un culturist ca el in trafic nu a avut probleme cuaia care se dau jos din masina pusi pe bataie, ca mereu coborand din masina la 190 si 120kg de muschi umflati pe el situatia se linisteste instantaneu. Cu o exceptie: un batranel care se apucase sa ii care si pumni. Tipul povestea cat de fericit e ca a reusit sa se abtina sa nu-l pocneasca pe mos, ca iarasi Doamne fereste...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex-F1
post Nov 24 2004, 03:03 AM
Post #16


THE GODFATHER
******

Group: Membri
Posts: 3.845
Joined: 8-August 04
From: Timisoara
Member No.: 30.528



Da.....povestea cu nevestele la volan e cat se poate de stufoasa si delicata in acelasi timp, dar io unul pot zice ca am scapat ieftin: a mea are permis, dar nu a practicat deloc dupa terminarea scolii (cam 5-6 ani) si apoi a vrut sa conduca masina mea :shock: Am lasat-o si intr-un kilometru era sa fac infarct de vreo 10 ori (si ea la fel), asa ca de atunci.....adio nevasta la volan :cheers: De consumat alcool nu consum NICIODATA, asa ca-mi face chiar mare placere s-o duc eu si s-o aduc ori de cate ori are nevoie, bineinteles cand sunt disponibil si nu sunt eu plecat cu masina la servici sau in alta parte :oops: Ea ar mai vrea, dar.....gataaaa, s-a lins pe bot.... laugh.gif Stiu ca multi ar zice ca trebuie s-o las sa se reobisnuiasca, ca-i normal sa nu mai stie sa mearga bine dupa asa o pauza lunga etc bla bla bla si sunt de acord cu asta, dar sorry, nu cu masina mea (sau a noastra - cum e de la casatorie incoace :!smile.gif, ca daca ii face o zgarietura de 1 cm fac ca trenu-n gara :evil: I-am zis ca daca tine mortis, ii cumpar o coaja de Oltcit cu 300 Euro si cu aia poate sa dea in toate gropanele, pomii, masinile, stalpii, gardurile, bordurile etc ca nu ma doare capul, doar EA (nevasta) sa nu pateasca nimic si sa-mi vina intreaga acasa smile.gif ......nu vrea, ca cucoana s-a "obisnuit" cu masini straine, mi-a zis: "cu o kukta de Oltcit sa mergi tu" laugh.gif Deci.....ura si la gara :cheers: Hai ca mai vorbim!

Hai pa
ALEX
Go to the top of the page
 
+Quote Post
madalina
post Nov 24 2004, 05:32 AM
Post #17


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.566
Joined: 17-October 03
From: Bucuresti
Member No.: 17.205



Locuiesc in Bucuresti si am luat examenul fara spaga, dar:

1. instructorul meu avea un principiu: nu baga pe nimeni in examen pana nu considera ca acea persoana este pregatita sa conduca (nu doar sa isi ia permisul). Orele suplimentare se plateau, dar nu in totalitatea. Iar "ora" de condus pentru el nu avea niciodata 60 de minute, ci peste.

2. Cand am dat eu examenul, trebuia sa fac dreapta intr-o intersectie, aveam verde, iar un copil era pe trotuar cu bunica lui. S-a impiedicat si a cazut in fata masinii la cativa metrii. Am pus frana mai repede decat politistul si am evitat copilul. Dupa acest incident mi-a spus ca s-a lamurit ca pot sa ma descurc la volan. Dar am cunostinte care au dat 7-8 ori pana au luat permisul fara spaga.

Oricum, ideea e ca nu poti invata sa conduci"teoretic", se invata tot mergand (bine unii sunt complet anti-talent si nici dupa zeci de mii de kilometrii nu reusesc sa conduca acceptabil - am 2 exemple in familie - mama si fratele ei laugh.gif ).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Nov 24 2004, 06:19 AM
Post #18


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



QUOTE(madalina)
Oricum, ideea e ca nu poti invata sa conduci"teoretic",


Condusul masinii este ca mersul pe bicicleta. Nu se poate invatza decit practic. Teoretic...niciodata...Sint putzine reguli (daca le compari cu tot ce altceva ai de invatzat in viatza)...dar pt a le aplica corespunzator trebuie practica. Pina cind nu smucesti la plecarea de pe loc sau intri cu nasul in parbriz...sau comform americanilor...rastorni ceasca cu cafea a instructorului care este lasata pe bord...nu ai invatzat sa conduci.

Nu am avut niciodata frica de masini. Cind am facut scoala in 1996 am fost cel mai bun incit in ultimele 10 ore de poligon am fost lasat singur in masina in timp ce instructorul ne urmarea de pe margine. Eu eram singur in masina...ceilaltzi cite 2-3. Si aveam si Dodge Neon-ul nou. Cind am iesit prima data pe sosea cu instructorul...mi-a dat muzica la max si ne-am dus la el acasa in suburbie...Pe un drumeag unde am mers cu 100. Am evitat cu success autobuze, taxiuri, batrini care au uitat de ce au plecat de acasa...Examenul a durat citeva minute. Am dat proba scrisa si apoi tura in jurul la DMV (Department of Motor Vehicles).

Acum insa cind luam Suby o sa fie interesant deoarece trebuie sa ma re-acomodez la cutia manuala. Am invatzat sa conduc pe un VW Jetta cu cutie manuala...insa in ultimii 7 ani nu am condus decit auto...practic am uitat cum este. Si nu cred ca e cazul sa invatz sa conduc pe o masina care o sa coste citziva saci de bani si care e si sport pe deasupra.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZY
post Nov 24 2004, 11:47 AM
Post #19


sofer
***

Group: Membri
Posts: 96
Joined: 9-November 04
From: Bucuresti
Member No.: 35.531



Madalina: Probabil ca trebuie sa existe si o exceptie care sa confirme regula :blackeye: Primul politist pe care am incercat sa-l conving fara spaga, m-a picat intr-un final excedat de faptul ca la comanda "facem stanga pe linia de tramvai unde se poate" eu am indraznit sa ma urc cu rotile din fata pe postamentul liniei, schitand un inceput de curba si asteptand cuminte sa treaca cei din sensul opus. "Daca venea tramvai?" ma pistona el oarecum vesel ca scapa de mine. Degeaba am argumentat ca ma asigurasem si cat vedeam cu vazatoarele nu era neam de tramvai nici in aval nici in amonte, nu si nu "ca tu esti incepator si trebuie sa faci totul ca la carte". Buuuun, al doilea politist in masina la doua luni distanta de la incidentul cu pricina. Aceeasi comanda "stanga pe linia de tramvai" imi aprinde toate ledurile de alarma in capsor si ma postez cuminte, paralel cu linia de tramvai, cu semnalul de stanga clipocind si cu volanul spre stanga. Dracia face ca la mai putin de 50 de metri, din sens opus sa vina un tramvai din acela de serviciu si doua turisme in paralel cu acesta. Cedam trecerea carevasazica laugh.gif Dupa exact 3 secunde de la glorioasa mea oprire pentru "stanga pe linia de tramvai" politistul de langa mine a executat urmatoarele "manevre":
1. A dat cu sapca de bordul berlinei
2. A inceput sa racneasca cat il tineau plamanii "mai facem odata stanga, ca am ramas aici, da-i drumu' dom'le inainte"

EU am facut ochii rotunzi :shock: pentru ca nu se mai tipase pe tonul acela la mine de pe vremea cand aveam 'vo 11-12 ani si spargeam geamuri cu mingea. In paralel pe langa noi trecea voios tramvaiul de serviciu hurducaind pe sine. Ala cu prioritate carevasazica :blackeye:
Martorul isi inghitise limba pe bancheta din spate in timp ce din urechi ii curgea un firicel subtire de sange. Merita spus ca nimic nu prevestise iesirea "omului" din uniforma, traseul durase destul de mult si nu a avut bube: nu tu erori de schimbat viteza, nu tu frane cu nasul in parbriz, nimic.

Ma rog, m-am conformat si am scos semnalul de stanga, am indreptat volanul si am continuat traseul inainte. Dupa exact 6 secunde acelasi racnet de fiara ranita: "mai facem dom'le stanga odata?! ca mai avem putin si ajungem in intersectie!" Nu stiu cum sunt altii dar eu imi amintesc cu amuzament de armata, mai ales de specificatia conform careia se executa mereu ultimul ordin, in cazul nostru "da-i inainte".
Bineinteles ca am fost picat si dadacit "...ca in Bucurestiul asta aglomerat si 1 minut daca incurci circulatia, e prea mult"
Sa fie clar, treaba a durat cateva secunde, nu minute :evil: Am dubii sincere ca politaiul cu veleitati de tenor s-ar fi referit la distinctia bergsoniana dintre timp si durata... Instructorul care venea cu alta masina (un coleg probabil) in spatele nostru mi-a confirmat ceea ce stiam deja si anume ca nu am avut erori de pilotaj. Eu am dedus ca omul abia astepta sa tzopai eu voios peste sine ca sa imi spuna ca am fost imprudent (era la mintea cocosului) iar criza de nervi a venit cand a sesizat ca nu am facut-o si era clar ca trebuie sa incheie examinarea (nu poti sa examinezi mai mult de 10 minute pe cineva cand ai 8 masini a cate doi cursanti in coloana). BTW nu a luat nimeni din acea coloana, nimeni...
A treia oara , luminat de prieteni, inclusiv de un sofer profesionist cu tot abecedarul in carnet, am cotizat si eu (www.badauspagacanamdeales.ro), examenul a durat fix 2 minute, am luat carnetul si mi-am propus sa emigrez cu prima ocazie :joker: [/b]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nazareno Gabriel...
post Nov 24 2004, 02:28 PM
Post #20


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 470
Joined: 29-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 33.451



Nu as accepta sa dau spaga pentru un examen auto. Pentru orice altceva dar nu pentru asta.

La mine, la examen, a fost altfel. Am dat peste un politist de treaba care l-a trecut pe unul doar pentru ca era cadru militar, si era orecum unul de-al lui. (Politistul ne intreba pe fiecare ce profesie avem si ce masina).
Militarul era cat pe ce sa faca accident in timpul traseului. A depasit aiurea si venea din fata un camion cat casa. M-a bufnit rasul cand ma gandeam ca as fi putut sa mor in timpul examenului auto din cauza unui alt candidat. Care, culmea, a si luat permisul........

Femei la volan vad mereu. Unele sunt jos palaria, conduc foarte bine, iar altele parca sunt picate din cer......

Off-topic: In timpul examenului meu de perimis se urca un alt candidat la volan si este intrebat de masina are. Asta speriat, cu niste ochi bulbucati, ii zice: -Trabant.
Politistul tace, isi da jos sapca, se uita fix la el si ii zice pe un ton rastit: -BA, io te-am intrebat ce MASINA ai?! Nu te-am intrbat de bicicleta si alte mijloace de locomotie....
laugh.gif laugh.gif laugh.gif


--------------------
Kadett fun...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

7 Pages V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 24th November 2017 - 01:40 PM