sfat despre almera |
This topic is about sfat despre almera, the author, bogdan46599, wrote about: doresc sa imi cumpar un almera sedan de 1.5 benzina si asi dori sa stiu daca fac o alegere inteleapta. nu am mai avut pana in prezent masini japoneze ... To read more just scroll down
sfat despre almera |
May 12 2005, 12:48 PM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 11-May 05 From: Galati (Galati) Member No.: 46.592 |
|
|
|
May 18 2005, 12:47 PM
Post
#2
|
|
novice Group: Membri Posts: 29 Joined: 17-November 02 Member No.: 7.878 |
EU zic ca da . Dar din pacate ai pierdut oferta ofertelor. Pana la Pasti a fost -1500euro la cip adica ieseai la 9300cip care e supermoca. Acum e doar - 500.Daca nu te grabesti mai stai poate mai dau odata macar -1000euro. Masina e fiabila (3ani garantie) facuta in Anglia , superdotata 4ab abs ac ge cd cu 6boxe ..... Dar binenteles ca are si UN dezavantaj fiindca la pretul asta era prea de tot : motorul de 1.5 98cp benz si 1.5 82cp diesel sunt puturoase. Dieselul e renault dar nu ti-l recomand fiindca e cu 3000!!!!!!!!euro mai scump si nu ti-l scoti nici dupa 100 si ceva de mii de km iar benzina la 1.5 98cp se comporta maxim ca un 1.4 90cp daca te iei dupa demaraj si vit. max Daca esti un om neagresiv care nu te grabesti ti-o recomand ca fiind una din cele mai bune alegeri ! Daca ti-o iei asteptam impresii... Bafta!!
|
|
|
Jun 26 2005, 09:16 PM
Post
#3
|
|
novice Group: Membri Posts: 29 Joined: 8-June 05 From: Bucuresti Member No.: 48.752 |
Nu stiu prin ce joc de imprejurari si probabilitati dar in ultimii 7-8 ani la Nissan nu am reparat decit cutii de viteza. Si nici una nu a avut probleme similare. Almera cu rulmentii arborelui II, diferential , treapta III si furci, Primera treapta V, mecanisme arestare-blocare furci, tije furci, Teranno rulmenti, in special cel cu role de la intrare arbore II si cutie transfer, Patrol cu reductorul. Am enumerat succint. In rest numai cuvinte de lauda.
La subiect, Almera este de o robustete si fiabilitate mecanica care se apropie de Toyota. Un exemplu, la o Almera 2.0 diesel am schimbat placute frina la 86000 km, majoritatea facuti in Bucuresti de o femeie!!!!. Cit despre articulatii si amortizoare, cred ca nu am sa schimb curind. Deci ia-o nenea! |
|
|
Jun 26 2005, 09:35 PM
Post
#4
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.566 Joined: 17-October 03 From: Bucuresti Member No.: 17.205 |
-------------------- mazda 3 2.0 GTA Titanium grey
|
|
|
Jun 26 2005, 09:36 PM
Post
#5
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
-------------------- |
|
|
Jun 28 2005, 09:26 AM
Post
#6
|
|
sofer Group: Membri Posts: 67 Joined: 27-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.931 |
va multumesc foarte mult pentru sfaturi, dar ca orice roman, m-am razgandit si am achizitionat un nissan primera 1.6L varianta acenta. Dupa ce m-am urcat in ea am uitat pur si simplu de almera. Masina pare cam mare pentru un motor asa de mic dar nici nu fac raliuri pe sosea. Cam 80% din circulatie o fac in oras iar pentru deplasari mai lungi imi doresc ceva confort. Totusi am o nedumerire. Motorul de 1.6 nu este cumva de origine Renault?
|
|
|
Jun 28 2005, 02:14 PM
Post
#7
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.880 Joined: 21-November 04 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 36.169 |
QUOTE Nu stiu prin ce joc de imprejurari si probabilitati dar in ultimii 7-8 ani la Nissan nu am reparat decit cutii de viteza. Si nici una nu a avut probleme similare.
Am mai auzit chestia asta. Cineva de la un sevice renault mi-a spus ca a fost jale--mi-a dat exemplu 2 masina laguna??? --cuti nissan?? ale primariei din ploiesti-->ambele s-au stricat si cum spunea lucian, nu au avut aceeasi problema... |
|
|
Jul 1 2005, 01:17 PM
Post
#8
|
|
sofer Group: Membri Posts: 67 Joined: 27-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.931 |
din pacate nu am gasit prea multe informatii despre primera 1.6L. in afara de un drive test facut de nu stiu ce revista de specialitate nu am gasit nimic. pentru ca am facut un efort financiar mi-ar fi placut ca macar pe pagina de internet a producatorului sa gasesc ceva . in general dealerii stiu sa minta suficient de bine ca sa-si vanda masinile.
|
|
|
Jul 6 2005, 09:53 PM
Post
#9
|
|
sofer Group: Membri Posts: 99 Joined: 21-May 05 From: Bucuresti Member No.: 47.385 |
S-o stapinesti sanatos, buna alegere!
-------------------- the engine is out of order
|
|
|
Jul 7 2005, 09:16 AM
Post
#10
|
|
sofer Group: Membri Posts: 67 Joined: 27-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.931 |
multumesc. sper sa fie si fiabila. de fapt nu cred ca voi face mai mult de 3 revizii pana iese din garantie pentru ca in general nu depasesc 8.000km pe an cu tot cu concedii. ma interesa daca motorul de 1.6 este de origine renault si nu am gasit nicaieri o informatie de acest gen. am fugit cat am putut de renault si ma tem ca am dat tot peste el.
|
|
|
Jul 7 2005, 10:22 AM
Post
#11
|
|
specialist Group: Membri Posts: 985 Joined: 11-February 05 From: Rumeinia Member No.: 40.270 |
Nissan are motorul asta cel putin de la inceputul anilor '90, cand nu era nici un mariaj cu reno.
uite ce zice whatcar despre penultima generatie (motor 1.6): http://www.whatcar.co.uk/RoadTest_Summary....0&RT=184938 Datele motorului: http://www.carzone.ie/newcars/index.cfm?fu...pecs=SSCIRL2002 vezi ca exista si forumuri pe net, cum ar fi asta: http://www.nissanprimera.net/forum/ bafta! -------------------- |
|
|
Jul 8 2005, 10:40 AM
Post
#12
|
|
sofer Group: Membri Posts: 67 Joined: 27-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.931 |
multumesc. habar nu aveam ca motorul poate avea o astfel de vechime. ma gandisem initial la unul de 1.8 dar din pacate nu se comercializeaza in varianta de echipare accenta(ceva inbunatatiri) si consuma si ceva mai mult. nu pot comenta comportamentul rutier al masinii deoarece nu mi-a fost livrata. daca intereseaza pe cineva, va tin la curent.
|
|
|
Jul 28 2005, 07:23 PM
Post
#13
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 27-July 05 From: Galati (Galati) Member No.: 52.137 |
QUOTE(madalina) Doar sa nu utilizezzi prea mult ambreiajul la un Nissan, ca nu e acoperit de garantie, nici daca se strica in prima mie de km....
Stiu.. sunt "fericita"posesoare a unei Primera noi .. cu care am ramas in drum .. am fost adusa pe platforma la service ..defectiunea ..la 9000 km .. in 6 luni .. masina care nu a fost condusa cu mai mult de 3000 de turatii? discul de ambreiaj s-a tocit pana la nituri ..cum .. nu stiu?Poate imi spune un specialist .. ca de la service mi s-a comunicat doar pretul ..20.mil lei ..nu este acoperit de garantie .. Va sfatuiesc sa va mai ganditi cand vreti sa cumparati un nissan ... sau daca aveti sa dati cate 20 mil la fiecare 6 luni .. nu aveti decat |
|
|
Jul 28 2005, 07:49 PM
Post
#14
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
deja nu mai esti singura. eu nu stiu ce sa mai cred. tind tot mai mult spre faza cu miscarii in front in service
-------------------- |
|
|
Jul 28 2005, 10:59 PM
Post
#15
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.566 Joined: 17-October 03 From: Bucuresti Member No.: 17.205 |
QUOTE(laura52144) QUOTE(madalina) Doar sa nu utilizezzi prea mult ambreiajul la un Nissan, ca nu e acoperit de garantie, nici daca se strica in prima mie de km....
Stmasina care nu a fost condusa cu mai mult de 3000 de turatii? discul de ambreiaj s-a tocit pana la nituri ..cum .. nu stiu?t Aici e secretul. Masinile sunt gandite sa fie conduse normal, nu fac fata mersului subturat, in care masinile sunt tinute din ambreiaj. Aceeasi greseala a facut-o si tatal meu si am schimbat kitul de ambreiaj, la 12.500 noi, dar tot in primele 6 luni. Eu tot incerc sa dau de Vocea Clientului Nissan, dar ba nu le functioneaza mailul,. ba nu raspund... -------------------- mazda 3 2.0 GTA Titanium grey
|
|
|
Jul 29 2005, 09:12 AM
Post
#16
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Chiar si asa, nu se explica. Mers pana in 3000 rpm nu inseamna tinut din ambreiaj totusi.... oricat ar fi de prost condusa, nu avea voie sa pice atat de repede!
Si nu avea voie nici sa nu fie acoperit de garantie. In tarile cu apa calda chiar si cand masina e iesita din garantie, defectele "exotice" sunt partial platite de constructor. Un amic cu octavia de 5 ani a schimbat abreiajul la 65.000km, a trimis factura la concesionarul skoda si a primit jumatate din bani inapoi... Am mai povestit asta undeva. Avand in vedere chestia cu garantiile si cu preturile la revizii, am senzatia ca in Romania dealerii isi bat joc sistematic de clienti. Ma intreb daca firmele mama sunt la curent... -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Jul 29 2005, 09:50 AM
Post
#17
|
|
specialist Group: Membri Posts: 985 Joined: 11-February 05 From: Rumeinia Member No.: 40.270 |
nici la mazda mea nu este acoperit discul de ambreiaj in garantie. Este considerat consumabil.. scrie clar in carnetul de garantie.. ma bazez pe fiabilitatea marcii..
-------------------- |
|
|
Jul 29 2005, 10:28 AM
Post
#18
|
|
novice Group: Membri Posts: 33 Joined: 18-July 05 From: Bucuresti Member No.: 51.540 |
Eu tocmai mi-am luat Primera, dar cu motorizarea diesel de renault.
La renault n-am avut niciodata probleme cu ambreiajul....sper sa nu am nici cu asta....banuiesc ca n-au modificat discurile...etc. Stiti ceva de astea? |
|
|
Jul 29 2005, 11:35 AM
Post
#19
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.880 Joined: 21-November 04 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 36.169 |
QUOTE Eu tocmai mi-am luat Primera, dar cu motorizarea diesel de renault.
La renault n-am avut niciodata probleme cu ambreiajul....sper sa nu am nici cu asta....banuiesc ca n-au modificat discurile...etc Daca ai 1.9 dCi poti sa stai linistit...motorul si cutia (o ai paia in 6 trepte sper -- ca aia este renault) sunt exceptionale. |
|
|
Jul 29 2005, 01:06 PM
Post
#20
|
|
novice Group: Membri Posts: 33 Joined: 18-July 05 From: Bucuresti Member No.: 51.540 |
Merci Cristi.
Intr-adevar, aia o am cu 6 trepte. Stiu performantele motorizarii, pentru ca firma la care lucrez e dotata in speta cu Renault-uri.....Clio, Megane, Laguna.... Ma temeam doar, (dupa ce am vazut post-urile de aici) sa nu fi modificat ceva Nissan pe la ansamblul gandit de Renault. intr-adevar, la diesel, Renault rulez |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 15th May 2024 - 02:34 AM |