Cum iti dai seama daca km-jul a fost dat inapoi? |
This topic is about Cum iti dai seama daca km-jul a fost dat inapoi?, the author, Gaby57643, wrote about: Si daca atunci cand te duci in Germania dupa o masina si vezi ca in 2 ani jumate a facut 130.000 km. , o fi dati inapoi ? Nu fac mishto, e caz real. N ... To read more just scroll down
Cum iti dai seama daca km-jul a fost dat inapoi? |
Oct 6 2005, 12:17 PM
Post
#21
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 5-October 05 From: Bucuresti Member No.: 57.636 |
Ideea e ca la noi e normal 20.000 km pe am, dar si nemtzii astia uita sa se mai opreasca. Auzi tu la ei 60.000/an. |
|
|
Oct 6 2005, 01:13 PM
Post
#22
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 178 Joined: 20-July 05 From: Bucuresti Member No.: 51.700 |
Salutare ....sunt 2 solutii
1. Daca masina e luata din tara - cartea de service a masinii si verificarea la service-urile unde s-au facut reparatii sau revizii de a lungul timpului - datele trebuie sa fie conforme cu cele inscrise in cartea de service - lucru usor de obtinut pt ca toate service-urile autorizate pastreaza in baza de date aceste lucruri. Iar de ficerea data cand masina intra in service indiferent pt ce se trece kilometrajul masinii din acel moment. Autenticitatea inscrisuriilor se poate verifica mai intai direct la service-urile in cauza si la sfarsit la reprezentanta care a vandut masina. 2. Daca masina care computer de bord (marea majoritatea au ) exista un service in buc (fara publicitate sorry) unde iti pot spune daca s- a umblat pe computerul masinii de a lungul timpului - nu iti pot spune cat a fost dat kilometrajul inapoi dar poti afla daca s a umblat pe el...si e destul de clar atunci..... Umblarea la kilometraj este relativ simpla - cu un laptop, programul aferent al marcii in cauza (asta daca te pricepi si ai acces la softul respectiv) sau cu cateva sute de euro la baieti. Restul :pedale , volan scaun etc sunt relative. Ex eu am 3.500 de kilometrii la bord facuti in 4 luni, luna viitoare imi schimb tapiteria scaunelor, pedalele cu unele de metal, schimbatorul la fel.....si multi dintre noi in timp fac lucruri de genul asta pt ca efectiv nu le mai place cum arata...nu neaparat cu scopul de a insela in momentul vanzarii ulterioare a masinii. -------------------- |
|
|
Oct 11 2005, 12:39 AM
Post
#23
|
|
novice Group: Membri Posts: 30 Joined: 28-August 03 From: Bucuresti Member No.: 15.552 |
sa dai km inapoi nu costa 200-300 euro,ci 20-30 euro si e treaba de 5 minute,sunt masini ca bmw care iti poate spunde cati km are in cheie,dar si aia se masluieste
-------------------- megane II- 2.0 136 cp
|
|
|
Oct 11 2005, 09:29 AM
Post
#24
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 178 Joined: 20-July 05 From: Bucuresti Member No.: 51.700 |
-------------------- |
|
|
Oct 11 2005, 04:38 PM
Post
#25
|
|
specialist Group: Membri Posts: 706 Joined: 3-May 05 From: Bucuresti Member No.: 45.936 |
-------------------- Suzuki Vestrom DL 650
Toyozaur Hilux Vigo |
|
|
Oct 11 2005, 05:53 PM
Post
#26
|
|
novice Group: Membri Posts: 33 Joined: 26-April 05 From: Bistrita Member No.: 45.522 |
Totul e in fond o loterie. Pina la urma si eu zic ca este important sa te uiti la fata celui care o vinde. Daca el e ingrijit si masina ar trebui sa fie. Totul e sa-ti placa masina. Degeaba iei o masina cu 60k km reali. Nimeni nu spune ca nu poti sa ai probleme. Sunt multi care si-au luat masini noi si au probleme. Asa ca e relativa faza cu km. Si oricum o masina de 100k km fata de una de 200-300k km se simte. Incepind de la butoanele de pe bord pina la scaun, volan, usi s.a.m.d.
Apropo de gazele de carter, sa fim seriosi, poate la dacie mai merge regula asta. E f.f.f.f. depasita. Singura chestie care am invatat-o in timp a fost sa iau masina numai de la proprietar si sa ma uit atent la el. Daca omul era ok si masina cam a fost. Mie mi se pare cea mai de bun simt regula. |
|
|
Oct 11 2005, 06:20 PM
Post
#27
|
|
novice Group: Membri Posts: 33 Joined: 26-April 05 From: Bistrita Member No.: 45.522 |
Totul e in fond o loterie. Pina la urma si eu zic ca este important sa te uiti la fata celui care o vinde. Daca el e ingrijit si masina ar trebui sa fie. Totul e sa-ti placa masina. Degeaba iei o masina cu 60k km reali. Nimeni nu spune ca nu poti sa ai probleme. Sunt multi care si-au luat masini noi si au probleme. Asa ca e relativa faza cu km. Si oricum o masina de 100k km fata de una de 200-300k km se simte. Incepind de la butoanele de pe bord pina la scaun, volan, usi s.a.m.d.
Apropo de gazele de carter, sa fim seriosi, poate la dacie mai merge regula asta. E f.f.f.f. depasita. Singura chestie care am invatat-o in timp a fost sa iau masina numai de la proprietar si sa ma uit atent la el. Daca omul era ok si masina cam a fost. Mie mi se pare cea mai de bun simt regula. |
|
|
Oct 11 2005, 10:32 PM
Post
#28
|
|
specialist Group: Membri Posts: 521 Joined: 16-October 04 From: Bucuresti Member No.: 34.419 |
Asta este cea mai simpla si clara varianta , dar sunt curios care vanzator are timp de asa ceva. Sunt extrem de multe indicii ce pot da varsta masinii in Km. Daca pedalele si altele din interior se pot schimba, va asigaur ca nimeni nu va schimba fuliile de la alternator, pompa apa,...,
canalele uzate (sau dintii ascutiti sunt un bun indiciu). La fel sticla de la far, un far care a functionat mult timp are sticla(plasticul ) matuit de emisia de electroni. Inlocuirea ambreiajului la cele cu CVM, discul poate rezista maxim150000 km. Starea de uzura a injectoarelor la diesele acolo unde poate fi citita cu testerul. La mercedes dupa1998 erorile sunt date impreuna cu Km si datele de moment in clipa aparitiei. Daca s-a umblat la km atunci calculatorul va da km parcursi de le momentul aparitiei erorii si nu km din bord (nu-l mai poate "inghitii" noua valoare). Mai sunt : lipsa etichetelor de schimb ulei, culoarea lichidului de frana, uzura culiselor etrierelor,starea acumulatorului daca este cel original (daca a fost schimbat deja spune multe), uzura butonului de faruri sau semnalizare, jocul din diferential, uzura sau eventuala deja inlocuire a capetelor de bara directie care datorita servodirectiei se uzeaza chiar daca mergi numai pe masa, si alte indicii ce tin de particularitati ale fiecarui model. Oricum mai trebui tinut minte ca " afara" cine ia diesel il ia ca are de facut km zilnic (altfel nu prea le place nemtilor sa ii stie vecinii cand vin sau pleaca de acasa), cu atat mai mult cele care au navigator. Sunt rari cei care fac mai putin de 60000km pe an. Cartea de service este neconcludenta pentru ca ori o refac ori nu o mai completeaza si dau inapoi km la ultima valoare inregistrata |
|
|
Oct 12 2005, 12:10 PM
Post
#29
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 178 Joined: 20-July 05 From: Bucuresti Member No.: 51.700 |
oricum daca nu te pricepi super bine la faze de genul asta - duceti va in vitan este un service acolo - pt un 1,5 mil iti pot spune si faza asta....
e verificata! -------------------- |
|
|
Oct 13 2005, 05:15 PM
Post
#30
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 15-March 04 From: Bucuresti Member No.: 22.507 |
1. daca omul e meserias e IMPOSIBIL de depistat adevaratul kilometraj al masinii
2. diferentele dintre o masina de 100k km si una de 150k pot fi FOARTE mici 3. costul "manevrei" poate sa fie de la 30E pana la 500 Euro (A8 seria 7) si deocamdata imposobila la noul ML 4. cumparati masina nu carti de service si km de pe bord o masina la 40k poate sa fie mai terminata ca una la 150k daca propietarul e un idiot |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 28th April 2024 - 03:57 PM |