Despre clasamente |
This topic is about Despre clasamente, the author, Iulian HondaFan, wrote about: Halba are dreptate, e o investitie daca esti taximetrist... Am postat un clasament al valorilor reziduale ale masinilor. daca il intorci pe dos poti s ... To read more just scroll down
Despre clasamente |
Mar 8 2005, 12:07 AM
Post
#21
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
Am postat un clasament al valorilor reziduale ale masinilor. daca il intorci pe dos poti spune ca e al ROI, numai ca ROI va fi negativ... in acest caz cele mai bune investitii in USA sunt BMW si Honda pt. ca ele se devalorizeaza cel mai putin... dar bunul simt ne spune ca tot cheltuieli sunt... Oricum asta e off-topic. Clasamentele astea sunt imperfecte dar sunt cea mai buna estimare a realitatii... Please, prove me wrong... -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Mar 8 2005, 12:14 AM
Post
#22
|
|
pilot Group: Membri Posts: 313 Joined: 9-October 04 From: Bucuresti Member No.: 34.009 |
Dom'le, eu respect pe cei care admira Fiat, ca si pe cei care lauda Toyota.
Giovanni Agnelli (1886-1945) a fondat Fabbrica Italiana Automobili Torino inca de la 1899, Fiat fiind, din 1906, succesorul acesteia. Agnelli tatal a fost un intelectual socialist care a vazut industria auto nu numai ca un mijloc de asigurare a transportului pentru mase dar si ca furnizor de locuri de munca pentru muncitori. Deja in 1910 era cea mai mare firma din Italia (si continua sa fie) iar la 1920 producea 80% din automobilele vandute in Italia - un qvasi-monopol care a fost mentinut decenii la rand chiar si dupa al doilea razboi mondial. In 1986 a cumparat muribunda Alfa Romeo (masini sport), iar Lancia si Ferrari sunt alte doua nume vestite legate de Fiat. Toyota Motor Corporation s-a nascut un pic mai tarziu, pe la 1933, ca o divizie a Toyoda Automatic Loom Works Ltd. In anii '60-'70 a cunoscut o expansiune rapida mai ales ca urmare a exporturilor. Achizitii: Hino Motors (1966, autobuze, camioane), Nippondenso (componente auto electrice), Daihitsu Motor Co (1967). Iar Ohno Taiichi (1912-1990) cel care si-a legat numele inca din 1932 timp de 50 de ani de Toyota - a ajuns chiar vicepresedinte intre 1975-78 - a ramas in istorie ca cel mai bun expert in controlul productiei - sistemul kanban ce a revolutionat metodele de productie. Sistem care a contribuit decisiv ca Toyota, la un moment dat ajunsa in pragul falimentului, sa ajunga al treilea producator mondial de automobile dupa GM si Ford. Istoria Fiat si Toyota - demna de toata stima. -------------------- |
|
|
Mar 8 2005, 12:52 AM
Post
#23
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
QUOTE(Vasile26083) Ce face marius-iulian cu ale lui clasamente este doar o forma de manipulare. Tinand cont ca un Stilo incepe de la 12000 si o corolla de pe la 16000, in cat timp iti scoti banii platiti in plus datorita "diferentei de fiabilitate"?
studiu de caz hatchback compact: Corolla 5 usi 1,4 16V VVTi Terra 14780 Euro DDP cu TVA 95CP@6000rpm si 125Nm@4400rpm, masa proprie 1130kg, 0-100km/h in 12 sec, consum 6,7l% mixt, are in plus fata de Stilo Activ airbaguri laterale (130euro optional la Fiat) si CD player (78euro) + 3 ani revizii gratuite. 28 puncte in crash-testul NCAP. Valoare reziduala la 3 ani si 36000mile( aprox 58000km) 52% dupa tiscali.co.uk/motoring. cost pe mila in UK 35 pence Stilo 5usi 1,4 16V MPI Activ 12846 Euro DDP cu TVA 95CP@5800rpm si 128Nm@4500rpm, masa proprie 1090kg, 0-100km/h in 12sec, consum 6,7l% mixt, are in plus faruri de ceata... nu e testat de NCAP Valoarea reziduala nu este citata pe tiscali... cost pe mila in UK 30pence Megane 5usi 1,4 16V MPI Authentique +AC manual 13475 Euro DDP cu TVA 98CP@6000rpm, 127Nm@3750rpm, masa proprie 1165kg, 0-100km/h in 12,5sec., consum 6,8l%mixt 33puncte la crash-testul NCAP valuare reziduala la 3 ani si 36000mile 50% cost pe mila in UK 29 pence. La preturile astea as alege, in ordine, intre cele 3: Megane, Corolla, Stilo... Si parerea mea e ca Toyota ar trebui sa mai lase din pret vreo 1000 de Euro ca sa ma convinga sa cumpar aceasta masina acum. De aceea e important sa urmaresti si promotiile si sa vezi cine lasa mai mult in negociere directa. ducandu-te cu o oferta a unui dealer la celalalt ajuta intotdeauna... -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Mar 8 2005, 02:01 AM
Post
#24
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
Sint convins ca Domnul Marius Iulian te minte cu informatzii, manipuleaza adevarul si tzi-l prezinta distorsionat din motive numai de el cunoscute. Cred ca este in slujba "agenturilor straine" care vor sa destabilizeze Fabrica Italiana di Automobili Torino. Apreciez gestul tau de erou pt. a expune acest balamuc instigat de Domnul Marius Iulian si te rog Vasilica sa nu te lasi intimidat. Be brave ! Be strong ! Be a statistician ! Ofera-ne tu realitatea ta bazata pe opinii partizane dar infocate si realitatzi imaginare, experientze unice nereprezentative pt intregul grup dar generalizate oricum. Be our leader ! Go Vasilica ! Un om de-al nostru pentru noi: Vasilica. Un leader, un erou, un om cu idei putzine in domeniul auto. Dar fixe. -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Mar 8 2005, 10:24 AM
Post
#25
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Problema de mentalitate e alta. Daca consideri masina un obiect strict util, practic, si o cumperi la fel cum ai cumpara un mixer de bucatarie, atunci o alegi pe cea care costa cu 1cent/km mai putin si gata. Castigi o pizza la 1000km, poti spune ca e o promotie . Pacat ca iulian nu a bagat in calculul de mai devreme si Dacia. Pe de alta parte daca esti un motorhead si pasionat de masini, sau de o marca, atunci un clasamentele alea sunt mai putin importante decat designul sau imaginea unei marci sau alta... Pe mine strict personal toyota yaris sau corolla VERSO nu ma vor convinge sa le cumpar cu asemenea design indiferent de toate statisticile din lume. Or fi ele fiabile si practice, insa sunt urate dupa gustul meu :puke: . As prefera sa risc cu un punto sau un stilo. Pe de alta parte, o corolla sedan nu mi-ar displace Pana acum am avut doar rable cu peste 100.000 km(Moskwich si Seat) si cu putin surubarit cate o duminica la doua luni nu m-au lasat in drum nici una, desi adunat am facut cam 80.000km cu ele... Nu cred ca o masina noua m-ar lasa, indiferent de marca. Credeti ca Vasilica al nostru e singurul care-si cumpara masina de o anumita marca din pasiune, ca sa nu spun din obsesie?! Hehe... el reprezinta cred un segment mult mai larg de motorheads decat pare Nu toti sunt atat de fanatici ca el dar totusi... Sunt printre noi o groaza de baieti simpatici care au masini sportive si pe care ii invidiez, ca vreau si io (golf GTI sau subaru, sa spunem ) Daca ar fi sa conteze doar rentabilitatea economica nu cred ca ar avea cineva o masina de peste 100 cai... Pe de alta parte, mie imi sunt mult mai simpatici cei care cumpara o marca din obsesie decat cei care o cumpara din snobism.... |
|
|
Mar 8 2005, 10:42 AM
Post
#26
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.566 Joined: 17-October 03 From: Bucuresti Member No.: 17.205 |
MR, criteriile de alegere a unei masini sunt personale, dar sa spui ca toate clasamentele sunt falsificate pentru a avantaja o marca, e cu totul altceva.
Esti de acord cu criteriile clasamentului, ilstudiezi cu atentie, nu esti de acord cu criteriile, il ignori. |
|
|
Mar 8 2005, 11:12 AM
Post
#27
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Cred ca in afara de companii care cumpara cate 100+ masini nimeni nu se bazeaza pe statistici cand cumpara o masina personala... cred ca e mai important unde e amplasat cup-holderul si ce culoare are bordul decat cate puncte a luat in statistici...
Si, desi nu sustin ca ar fi false clasamentele prezentate de marius-iulian, daca se vrea fiecare dealer poate sa vina cu clasament realizat pe criterii proprii... spre exemplu dealerii dacia probabil o sa vina cu clasament care ia in considerare spatiul interior superior unor masini chiar de clasa mai mare. Oricum pt cei care isi pierd timpul liber pe un forum dedicat masinilor cred ca e imposibil sa aleaga o masina in mod rational... probabil o vor alege subiectiv (adica: "stiu ca pt a merge la servici nu am nevoie de un V8 supra-alimentat.... but c'mon... it looks good" ) |
|
|
Mar 8 2005, 11:31 AM
Post
#28
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.566 Joined: 17-October 03 From: Bucuresti Member No.: 17.205 |
Studiile facute de producari n-au nici-o valoare, numai cele independente merita a fi citite. Conteaza foarte mult cine le face.
Producatorii fac si ei studii, dar cele negative pentru imaginea proprie sunt secrete, nu sunt date publicitatii! |
|
|
Mar 8 2005, 11:53 AM
Post
#29
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
QUOTE(madalina) MR, criteriile de alegere a unei masini sunt personale, dar sa spui ca toate clasamentele sunt falsificate pentru a avantaja o marca, e cu totul altceva.
Esti de acord cu criteriile clasamentului, ilstudiezi cu atentie, nu esti de acord cu criteriile, il ignori. Da, evident Asta am spus si eu N-am spus ca sunt de acord cu vasile, cu falsificatul clasamentelor, ci ca mai exista si alte criterii cand alegi o masina:) Pe criteriile dupa care sunt facute clasamentele am insistat si eu.. din pacate nu sunt intotdeauna foarte evidente. |
|
|
Mar 8 2005, 12:04 PM
Post
#30
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.566 Joined: 17-October 03 From: Bucuresti Member No.: 17.205 |
Eu as vrea sa am o baza de date cu raspusurile la chestionare, cu itemii din chestionare si sa fac propriile analize. Din pacate, bazele de date costa si costa foarte mult!
|
|
|
Mar 8 2005, 12:20 PM
Post
#31
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
... sau macar, cum arata chestionarul, cum se calculeaza punctajul si pe care cazuri s-au facut.
|
|
|
Mar 8 2005, 01:12 PM
Post
#32
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
relevanta studiilor este f. mare. In USA ConsumerReports si J.D. Powers au rezonanta mare, as spune cel putin 30% din vanzari sunt influentate...
am mai intrat pe Forum-ul celor de la CR si sunt multe discutii similare. Ce masina sa-mi iau noua sau SH? si dezbateri sunt... dar nimeni nu vine sa spuna ca statisticile sunt manarite. Piata e fluida- sunt promotii si modele noi sau upgradate lunar, oamenii se uita dupa diferite lucruri la masinele lor... listele CR se schimba lunar, unele urca altele scad: ex. Civic era a2-a anul trecut pe lista masinilor compact, acum este a5-a, Corolla fiind promovata de pe 6 pe 3 pentru introducerea optionala a VSC ( stability control) si modificarea suspensiilor la modelul 2005. Focus 2005 revine primul dupa ce mazda3 a fost in frunte aproape un an. Oamenii nu au clar parti-pris-uri. Poti sa nu fii de acord cu anumite chestii dar in mare opiniile lor mi se par informate si neutre... chiar si la masini fun to drive sunt dezbateri... eu am considerat cateva modele: 1) Civic Si 160CP- design perfect, sufletul imi e la Honda... dar nu sunt Knuckle head... modelul asta nu e reusit, as fi luat SIGUR Civic Type R daca era aici; exista o varianta coupe Acura RSX de 200CP dar nu imi plac coupe de nici o culoare... deci am picat-o pe motiv de design... 2) Focus SVT 180CP ( si cam regret ca nu am luat-o, era prima recomandare a CR si intre timp m-am convins si eu dupa ce am condus vreo 700km un Focus stock 2005 in vacanta de Craciun), 3)Mini Cooper 1,6T- 5000$ mai scump pt. aceleasi performante ca GTI-ul, 4)Impreza WRX si aici m-a respins designul care e prea exuberant de "high-school parking lot" precum si consumul care din cauza AWD este mult peste celelalte, la peste 20000km pe an asta 200$ pe an in plus ( in 3 ani vine cat un set de boxe Bose ...) 5) GTI-ul designul mi-a placut, clar o aparitie sobra dar originala in peisajul auto american, interiorul cel mai dragut dintre toate, e suficient de rapid, consuma cat Dacia lu' tata la o putere de 3 ori mai mare, stiam ca as putea avea probleme de fiabilitate. E cam greoi si cam lipsit de agilitate ( mama ... mama, cum e Focusul fata de asta... acum as renunta la toate plasticele de calitate ale VW pentru feeling-ul ala...) -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Mar 8 2005, 01:12 PM
Post
#33
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
ah, si Focusul l-am picat din motive de fiabilitate ( mai tarziu s-a dovedit insa ca la modelele 2003 Ford a corectat bubele) si ca la Dealer uitandu-ma la aparatoarea de plastic a oglinzii din aparatoarea de soare am ramas cu ea in mana fara sa ii fac nimic... si mai erau si alte plastice aiurea...
-------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Mar 8 2005, 02:18 PM
Post
#34
|
|
pilot Group: Membri Posts: 375 Joined: 21-May 04 Member No.: 26.076 |
QUOTE(madalina) Vasile, pentru o persoana banata de 2 ori, il ataci cam mult Marius-Iulian.
Madalina, de cand esti tu avocata lui Marius iulian? In acest topic eu i-am atacat ideile si nu persoana. Parerea mea este ca te oftici ca ma iau de toyota si cauti nod in papura. Si ce-o sa-mi faci? Imi dai ban? Mare paguba, de parca n-ar mai fi si alte forumuri pe net. |
|
|
Mar 8 2005, 02:25 PM
Post
#35
|
|
pilot Group: Membri Posts: 375 Joined: 21-May 04 Member No.: 26.076 |
QUOTE(G e o r g e) baieti , daca nu stiati FIAT ul este cea mai tare marca de pe pamant si vasile cel mai infocat suporter. ciocu' mic si joc de glezne va rog
La fel si george, este ironic, dar daca ma iau de el se supara rapid si imi da ban (a mai facut-o). :ban: |
|
|
Mar 8 2005, 02:31 PM
Post
#36
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.566 Joined: 17-October 03 From: Bucuresti Member No.: 17.205 |
George nu-ti poate da ban, indiferent cat de mult ar vrea! Numai adminii si super-moderatorii pot da ban!
|
|
|
Mar 8 2005, 03:39 PM
Post
#37
|
|
pilot Group: Membri Posts: 470 Joined: 29-September 04 From: Bucuresti Member No.: 33.451 |
Cand imi iau masina........ma gandesc asa:
Pe clasamenete ma bazez 50%. Restul pe bazez pe parerile celor care detin masinile care ma intereseaza Si mai e un procent de subiectivism ce tine de gust/preferinta..... Conteaza insa foarte mult pentru mine ce zic cei care folosesc o masina deja....... PS: A devenit cam aiurea modul in care Vasile este privit......Omul isi spune parerile si in utlima vreme nu mi se pare ca a jignit pe cineva.....Si credeti-ma ca citesc cam tot ce se scrie..... Sunt de acord c? nimeni nu e obligat sa inghita parerile celorlalti. Mi se pare ca se duce munca de lamurire prea mare ca fiecare sa-si impuna parerile....in disputele cu Vasile........ -------------------- Kadett fun...
|
|
|
Mar 8 2005, 03:54 PM
Post
#38
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Cam asa e... la urma urmei fanatismul lui nu face rau decat cel mult tot lui E drept, eu imi permit sa fiu tolerant ca pe mine nu m-a insultat inca
Oricum, ar fi de-a dreptul imoral sa facem un top al celor mai antipatici forumisti... |
|
|
Mar 8 2005, 04:04 PM
Post
#39
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.566 Joined: 17-October 03 From: Bucuresti Member No.: 17.205 |
Daca doriti sa dicutati despre Vasile sau despre deciziile ale moderatorilor/adminilor, folositi ariile speciale, continuati aici discutiile despre clasamente.
|
|
|
Mar 8 2005, 04:05 PM
Post
#40
|
|
specialist Group: Membri Posts: 802 Joined: 7-May 03 Member No.: 12.193 |
fanatismul lui este echivalent cu al celor care nu au altceva in cap decat "german car rulz". diferenta apare atunci cand iti argumentezi afirmatiile. unii reusesc sa o faca, altii nu.
-------------------- always Alfa
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 15th May 2024 - 02:47 PM |