ce aveti cu masinile tip combi? |
This topic is about ce aveti cu masinile tip combi?, the author, Andrei Suzuki, wrote about: Pai Allroad e considerat cross-over datorita suspensiei,dar la baza lui sta A6-le avant,nu? ... To read more just scroll down
ce aveti cu masinile tip combi? |
Mar 2 2005, 07:56 PM
Post
#21
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.291 Joined: 17-June 04 From: Bucuresti Member No.: 28.023 |
-------------------- 2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT |
|
|
Mar 2 2005, 08:22 PM
Post
#22
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Allroad ca aspect e mai degraba SUV sau SAV sau ceva chestie din aia care merge si pe asfalt si pe macadam ca nu le mai stiu cum le zice in ultima vreme... acum ce sasiu si ce platforma foloseste asta-i alta treaba... pana la urma si berlinele folosesc aceasi platforma cu break-urile dar acel plus de caroserie din partea dorsala le face respingatoare...
Butoiul de tuica incape perfect pe bancheta din spate a unei berline... |
|
|
Mar 3 2005, 07:31 AM
Post
#23
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
QUOTE(Halba-2) Ce am cu break-urile ?
1. sunt (in opinia mea personala si subiectiva) extrem de urate... cele mai urate... mai urate ca monovolumele care si ele sunt urate (dar nu chiar asa) 2. nu sunt chiar atat de utile pe cat par, un portbagaj de berlina paote fi extrem de incapator iar cand vrei sa transporti frigiderul eu recomand apelarea la o firma de taxi deoarece transportarea lui cu un break cu usa deschisa si legata cu sarma nu e nici estetica, nici comoda, nici sigura (nici pentru frigider nici pt trafic). 3. sunt un pic mai aerodinamice decat o caramida... dar nu cu mult 4. sunt mai grele => performante mai mici la consum mai mare fata de varianta berlina 5. Sunt hidoase (stiu ca ma repet dar sunt chiar extrem de urate) :bash: Ceea ce nu inteleg sunt masinile "de lux" break... vreau sa-l vad pe ala care isi ia A4 avant care inghesuie frigiderul in spate pt a economisi 100 de mii dati pe taxi. Mah brother, AI ZIS-O. Nu cred ca pot aduce completari. Daca chiar am nevoie de spatziu, am ciine si copii...cumparu naibii un minivan. Sint si mai micutze, si mai marisoare...Mercedes fac si ei...daca BMW are face ...ar deveni instant cea mai binre vinduta masina din USA. La mine nu exista ideea de "wagon" sau "hatchback". Am un sedan pt "lux", sport, si ca sa arate bine...Am un minivan pt excursii, frigider, aragaz, canapea si alte chestii voluminoase. Ingljii astia sfrijitzi au o vorba... "Jack of all trades is a master of none !" - Adica un fel de bun la toate si expert la nimic. O masina "combi" nu e nici frumoasa, nici cine stie cit mai utila, consuma si mai mult, este mai grea, mai inceata, asigurarea mai mare...Eu nu le vad rostul. Si apoi alta specie care imi place...dar care nu as cumpara-o daca as avea nevoie de o masina mare...este SUV-ul. Ok...imi placea Jeep-ul Grand Cherokee V8 dar care in noua reincarnare este o uritzenie oribila. Nu m-as da deoparte la un Range Rover sau un VW Touareg. Dar sa fim realisti. Un minivan are mai mult spatziu interior...si in zilele noastre sint oferite cu AWD: Eu merg la vinatoare...o mai iau pe teren accidentat si drumuri de tzara...dar NU merg pe cimp cu masina. Un Honda Pilot (SUV) ar fi ce ne-am putea permite...la categoria SUV dar in realitate un Honda Odissey AWD, Toyota Sienna AWD sau chiar un Chevy Venture AWD reprezinta o alegere/masina mult mai buna. Spatziu de pestera, stabilitate, AWD, TC, comfort...bagaje...si minivanurile nu consuma cu mult mai mult decit un "combi" dar sint mai sigure, mai utile, MAI MAI MAI (superlative). -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Mar 3 2005, 09:16 AM
Post
#24
|
|
pilot Group: Membri Posts: 400 Joined: 13-May 04 From: in fata monitorului Member No.: 25.259 |
QUOTE(f1anatic) "Jack of all trades is a master of none !" - Adica un fel de bun la toate si expert la nimic. O masina "combi" nu e nici frumoasa, nici cine stie cit mai utila, consuma si mai mult, este mai grea, mai inceata, asigurarea mai mare...Eu nu le vad rostul.
Poate unii nu-si permit sa-si ia un sedan pt lux si un minivan pt utilitate si incearca sa le combine -------------------- Opel Astra G 2.0 dtl (2000) - plina de zgarieturi (baietii din bucuresti 'rullz') :D
|
|
|
Mar 3 2005, 10:03 AM
Post
#25
|
|
pilot Group: Membri Posts: 298 Joined: 16-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.538 |
QUOTE(Alecs) Poate unii nu-si permit sa-si ia un sedan pt lux si un minivan pt untilitate si incearca sa le combine
Exact! Si eu mi-as lua cinshpe masini, dar n-am cu ce! E o diferenta intre usa si ro: acolo socotesti cite masini iei dintr-un salariu (pe un an), aici socotesti cite salarii ai nevoie pt o masina! -------------------- Daewoo Matiz E A/C 0.8 6v (!) :) 48CP '06;
Hyundai Accent 1.6 16v 105CP '05; |
|
|
Mar 3 2005, 10:23 AM
Post
#26
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
nu vad nici o problema... intre sedan si monovolum e wagon-ul/combi/break. fata de sedan diferentele de greutate, aerodinamicitate/consum si stabilitate sunt minore ( de fapt pt. FWD ai un raport de greutate mai bun intre punti)...
mie combi si hatchback mi se par designuri f. practice si, pe alocuri, chiar si f. frumoase. in fond si SUV-urile nu sunt decat niste combi mai inalte... celebrul Jeep Grand Cherokee asa a stabilit genul in anii '60... initial se chema wagon... -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Mar 3 2005, 07:57 PM
Post
#27
|
|
pilot Group: Membri Posts: 296 Joined: 30-January 04 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 20.528 |
daca pun butoiul cu tuica pe bancheta din spate atunci pun si pasagerii in portbagaj?se poate doar daca sunt cadavre..si sunt nevoit sa repet din nou:breakul nu consuma mai mult,diferenta de greutate si aerodinamica e infima!mersi din nou de suport Iulian!
cat despre monovolume chiar nu le inteleg rostul:am un prieten ce are Renaul Scenic(acolo intra si Opel Zafira) si nu are loc interior mai mare,ci dimpotriva chiar mai mic(eu am un Mondeo si un Focus).Singurul lucru ce il are in plus e ca e mai sculat ,dar pe mine asta ma deranjeaza la culme pt stabilitatea masinii si confortul meu in curbe. Dimpotriva varianta break e mai stabila in curbe fata de varianta sedan. |
|
|
Mar 5 2005, 11:33 AM
Post
#28
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
zi-mi si mie cum bagi 7 oameni intr-un break (fara sa se stea gramada sau in portbagaj ) ?
In rest e adevarat ca la fel ca si break-urile nici monovolumele nu sunt extrem de utile (decat daca ai familie mare). Dar oricum parca sunt mai frumoase decat break-urile... sau ma rog... unele dintre ele... Acele "monovolume mici" sau cum dracu se numesc monovolumele cu 5 locuri sunt niste aberatii... sunt practic niste hatchback-uri cu aspect de monovolum... inspaimantator !!! Monovolumele nu sunt chiar asa de instabile... ok... fata de sedan-uri sunt mai instabile... dar au coeficientul aerodinamic egal cu al unui sedan (ma rog, unele dintre ele)... deci nu e chiar atat de rau precum pare chiar daca centrul de greutate e mai sus... intradevar senzatia de inaltime iti cam da ameteala dar masina nu e la fel de instabila ca un SUV spre exemplu (defapt ca unele SUV-uri ca si acolo s-au facut progrese...) |
|
|
Mar 5 2005, 02:17 PM
Post
#29
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
mie imi plac ca design Scenic, CorollaVerso ( coef. 0,30), FocusCmax ( coef de aerodinamicitate 0,29 cu care multe sedane nu se pot lauda).
coef de aerodinamicitate este mai bun ( IN MEDIE) la combi/hatchback ( este de regula identic sau un pic mai mare cu sedan) fata de monovolume care au o fata mai masiva. cele mai putin aerodinamice sunt SUV-urile ( ex. pana si Cayenne care este lider in clasa cred are un coef. de aerodinamicitate de 0,39). pt. Legacy sedan si wagon coef. sunt 0,28 si 0,30 deci f. apropiate. Mazda MPV, unul din putinele monovolume disponibile pe ambele maluri ale Atlanticului, are un coef de 0,34. Chrysler Voyager are 0,35. in ce priveste practicalitatea, ai dreptate Halba... combi nu adauga spatiu pentru pasageri dar adauga spatiu pentru bagaje sau obiecte mai voluminoase... eu cu Golful ( dupa rabatarea scaunelor din spate) am putut cara obiecte ce nu ar fi incaput nici intr-un sedan mult mai mare. e drept nu am carat de multe ori, dar am putut cand am avut nevoie. banuiesc insa ca la stilul de viata predominant in Romania sunt mult mai multe lucruri de carat decat as avea eu aici... spatiul pentru carat este apreciat si de americani fiind unul din motivele SUV-izarii... -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Mar 5 2005, 09:27 PM
Post
#30
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.222 Joined: 30-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.522 |
[quote="Dan27"]
cat despre monovolume chiar nu le inteleg rostul:am un prieten ce are Renaul Scenic(acolo intra si Opel Zafira) si nu are loc interior mai mare,ci dimpotriva chiar mai mic(eu am un Mondeo si un Focus).Singurul lucru ce il are in plus e ca e mai sculat ,dar pe mine asta ma deranjeaza la culme pt stabilitatea masinii si confortul meu in curbe. Am trait-o si pe asta sa aud ca Opel-ul Zafira are portbagaj mic .....Ce poti face din sistemul FLEX 7 care pe Zafira a fost pus prima data, 49 de posibilitati de aranjare a scaunelor, banchetei spate,al treilea rand de scaune,(pana si spatarul scaunului din dreapta se lasa in fata) basca ca are si 7 locuri cand ai nevoie. Si a fost cel mai vandut monovolum in Europa stiu, acum vreo 2-3 ani, se pare ca altii i-au apreciat avantajele... |
|
|
Mar 6 2005, 11:25 AM
Post
#31
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 141 Joined: 18-February 04 From: Bucuresti Member No.: 21.290 |
Nici nu te-ai repetat de 3 ori ...
-------------------- Mercedes Benz S 320 CDI,200 CP Sup3r!
|
|
|
Mar 6 2005, 11:29 AM
Post
#32
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Eu mai conduc un VW Sharan si cu toate scaunele la locul lor chiar ca are portbagaj mic (mai mic ca la sedan chiar)... dar daca scot ultimele 2 scaune atunci bag in el butoiul de tzuica, de bere, frigiderul, aragazul si ce te mai trazneshte pe tine....
|
|
|
Mar 6 2005, 12:34 PM
Post
#33
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.222 Joined: 30-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.522 |
Sorry, internetul cred ca e de vina, a fost fara voia mea repetarea mesajului si nici nu pot sa sterg 2 din ele! :bash:
|
|
|
Mar 6 2005, 12:41 PM
Post
#34
|
|
pilot Group: Membri Posts: 470 Joined: 29-September 04 From: Bucuresti Member No.: 33.451 |
QUOTE(eddie33) Sorry, internetul cred ca e de vina, a fost fara voia mea repetarea mesajului si nici nu pot sa sterg 2 din ele! :bash:
Ba se pot sterge........ -------------------- Kadett fun...
|
|
|
Mar 12 2005, 10:50 PM
Post
#35
|
|
pilot Group: Membri Posts: 498 Joined: 12-March 05 From: Baia Mare (Maramures) Member No.: 42.185 |
eu nu am minik in potriva masinilor break. acuma depinde ce vrei de la masina. daca ai o familie si esti pe la 40 ani eu zic ca singura solutie este break. in general sunt ok. si asupra designului aruncati o privire asupra Peugeot 407 sedan si cel break. mie sincer imi place de 1000 de ori mai mult break-ul. sunt masini f practice. si spre uimirea mea acuma in iarna am fost in germania si daca ar fii sa fac un raport intre sedan si break ar fii 70% in favoarea break-urilor.
|
|
|
Mar 12 2005, 11:14 PM
Post
#36
|
|
pilot Group: Membri Posts: 375 Joined: 21-May 04 Member No.: 26.076 |
Si mie imi place mai mult breakul de la 407 decat berlina.
In schimb breakurile de la mercedes sau bmw mi se par tiganie curata. |
|
|
Mar 14 2005, 12:19 PM
Post
#37
|
|
novice Group: Membri Posts: 27 Joined: 23-December 04 From: Bucuresti Member No.: 37.513 |
QUOTE(Vasile26083) In schimb breakurile de la mercedes sau bmw mi se par tiganie curata.
Mi mi se par a fi dricuri |
|
|
Mar 14 2005, 12:37 PM
Post
#38
|
|
pilot Group: Membri Posts: 470 Joined: 29-September 04 From: Bucuresti Member No.: 33.451 |
Break-urile de la BMW mi se par super. Intotdeauna mi-ai placut pentru ca desi sunt mari au un aer de sportivitate......ca orice BMW......
Cele de la Mercedes nu-mi plac in mod deosebit, desi Mercedes-ul este unul dintre preferatii mei.... -------------------- Kadett fun...
|
|
|
Mar 14 2005, 03:02 PM
Post
#39
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.222 Joined: 30-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.522 |
QUOTE(Lucian42192) eu nu am minik in potriva masinilor break. acuma depinde ce vrei de la masina. daca ai o familie si esti pe la 40 ani eu zic ca singura solutie este break. in general sunt ok. si asupra designului aruncati o privire asupra Peugeot 407 sedan si cel break. mie sincer imi place de 1000 de ori mai mult break-ul. sunt masini f practice. si spre uimirea mea acuma in iarna am fost in germania si daca ar fii sa fac un raport intre sedan si break ar fii 70% in favoarea break-urilor.
Si tu crezi ca nu poti avea o familie decat pe la 40 de ani? De ce ar fi singura solutie break-ul la o familie(....mai sunt familii si de 2 persoane)!? Fa mai multe specificari... Si ca o gluma, mi-am luat Zafira break(ca asa scrie in talon),ca sedan nu am gasit ! |
|
|
Apr 5 2005, 01:41 PM
Post
#40
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 185 Joined: 30-December 04 From: Bucuresti Member No.: 37.749 |
O fi sau nu la moda? Cui ii pasa de moda ?! Cine zicea: "Te-or intrece nataraii, chiar de-ai fi cu stea in frunte!"? Este practica si oricum mai placuta decat surata berlina. Deci intre Dacia berlina si break: 0 - 2 .
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 15th May 2024 - 04:23 PM |