buget 3000 euro |
This topic is about buget 3000 euro, the author, RDGeo, wrote about: Salutare, sunt nou pe site-ul acesta, mi se pare un site extraordinar. Implinesc 20 de ani luna viitoare, si vreau sa-mi cumpar o masina, nu dispun de ... To read more just scroll down
buget 3000 euro |
Jun 22 2011, 11:16 AM
Post
#1
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 17 Joined: 22-June 11 From: Bucuresti Member No.: 133.188 |
Implinesc 20 de ani luna viitoare, si vreau sa-mi cumpar o masina, nu dispun decat de 3000 Euro, mai mult nu am. Ce masina imi puteti recomanda, in afara de Dacia, Dacia nu... nu pentru ca n-ar fi buna, insa preturile pt Daciile SH sunt exagerate. Astept sfaturi, multumesc ! |
|
|
Jun 22 2011, 12:08 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
În mod normal tocmai Logan ți-aș fi recomandat, singura problemă este că ești cam la limită cu bugetul. Sunt într-adevăr relativ scumpe (față de valoarea de nou) dar e cea mai sigură variantă.
Dacă totuși nu vrei Logan atunci e greu să îți recomand ceva, mașinile mai vechi de o anumită vârstă trec complet la categoria loterie, așa că îți pot spune la ce să NU te uiți: - kilometraj și an de fabricație. În primul rând nu poți fi sigur că acel kilometraj e real, în al doilea rând între o mașină de 150.000 km și 10 ani și una de 200.000 km și 14 ani diferența o face mai degrabă întreținerea, și modul cum a fost exploatată, nu ăia 50.000 km sau 4 ani. - marca și modelul... doar fiindcă e toyota nu înseamnă că o să reziste 100.000 ani, doar pentru ca stii pe cineva care are un BMW de 1.000.000 de km nu înseamnă că și cel pe care îl vei cumpăra tu va fi la fel de rezistent, doar pentru că mașinile franțuzești au tendința să se dezmembreze nu înseamnă că clio-ul pe care îl vei cumpăra tu nu va fi foarte bun și fiabil. La ce să te uiți: - cum a fost întreținută mașina.. acum normal că la 3000 de euro e un pic cam greu să ai pretenții de unic proprietar cu carte de service, dar grija acordată unei mașini se poate vedea... dacă mașina troncăne și bate din toate încheieturile e clar că proprietarul nu s-a deranjat nici cu schimbul de ulei la timp. - costuri de întreținere, o mașină de 3000 de euro cu siguranță va avea nevoie de reparații în următorii ani, nu strică să suni la un magazin de piese auto și să întrebi costurile pentru piese uzuale (telescoape, turbine, sonde lambda ). -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Jun 22 2011, 12:16 PM
Post
#3
|
|
disperat..dupa masini Group: Membri Posts: 1.395 Joined: 4-November 07 From: Cluj Member No.: 115.339 |
Recomand Seat Leon 1M. De obicei proprietarii ingrijesc mult astfel de masini. Vezi forumul seat unde gasesti foarte multe informatii despre ele, piese, probleme, recomandari etc. Este o comunitate extrem de mare. In rest ce a zis halba
-------------------- Nissan Primera Acenta 1.6i 109 cp 2007
Dacia Logan MCV Ambiance 1.5 dCi 70 cp 2007 Dacia Logan MCV Laureate 1.5 dCi 85 cp 2009 Dacia Lodgy Laureate 1.5 dCi 110 cp 2014 |
|
|
Jun 22 2011, 12:20 PM
Post
#4
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
-------------------- |
|
|
Jun 22 2011, 01:46 PM
Post
#5
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.204 Joined: 19-September 02 From: Bucuresti Member No.: 6.478 |
Personal daca as fi in locul tau as cauta un Corsa cu motor de 1000 cmc (stiu, nu e performant). Este un motor destul de bun (din cate stiu nu s-a instalat aer conditionat pe el) si poti sa gasesti unul de aprox. 10 ani in stare buna si undeva in jur de 150-160 000 de km (vorbim de kilometraj cat de cat real). Asa cum a zis si Halba, la banii astia nu este prioritar nr de km si anii. Uita-te cu atentie la starea generala masinii, tabla sa fie (cat de cat) dreapta, sa nu aiba puncte de rugina si sa mearga cat mai normal. Ideea este ca daca esti atent si ai rabdare poti sa asesti o masina destul de buna si la 3000 de euro. Tata a luat acum 2 un Astra F fabricatie '95 la 2400 de euro si merita fiecare leu... masina merge f bine. DAR avut si mult noroc, ceea ce iti doresc si tie. Bafta! -------------------- Opel Astra F 1.6 75 CP (Das Auto), VW New Beetle 1.4 75 CP
|
|
|
Jun 22 2011, 03:23 PM
Post
#6
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Iti recomand masina cu 3 sau 5usi, diesel aspirat sau benzinar aspirat, in aceasta ordine.
Clasa mica spre compacta. Nu mai noua de 2005. Recomandare personala: - benzinar: Peugeot 206 1.4 16v 75 cai - dieselar: Skoda Fabia 1.9 SDI 64 cai sau VW Golf IV 1.9SDI 68 cai Succes! -------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Jun 22 2011, 03:25 PM
Post
#7
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.551 Joined: 15-July 09 From: Costa del Sol Member No.: 120.468 |
Eu as alege o masina gen Matiz. Il gasesti pe la 2000 de euro si cu restul de bani il aduci in stare buna si foarte buna. Si daca esti atent la cautari gasesti cu AC si ABS Exact 2000 dai pe masina si de 1000 faci si tu un chef cu prietenii de masina noua! -------------------- Skoda, Subaru, Noul Tucson...
|
|
|
Jun 22 2011, 08:13 PM
Post
#8
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
DORU, sunt de acord cu propunera de normal aspirata, pentru ca motoarele turbo implica riscuri (cheltuieli) mai mari, dar golf IV cu 1.9 SDI se misca in reluare (serios, am fost cu unul si aveam impresia ca daca ma dau jos si alerg serios il depasesc)... in plus 1.9 SDI-urile in general au kilometraje ultra mari (pentru ca cei care cumpara asa ceva vor sa isi recupereze banii foarte repede) si sunt destul de forjate (exact din acelasi motiv). Este adevarat ca au o fiabilitate superioara TDI-urilor (nu au turbina, intercooler, si alte piese intermediare) dar totusi sunt foarte triste, mai ales pentru cineva de 20 de ani, care ma indoiesc ca face 50.000 de km/an ca sa aiba nevoie de SDI.
-------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Jun 22 2011, 09:09 PM
Post
#9
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Halba, la 20 ani nu ai buget mare pt a intretine masina, plus consum mare, etc de aceea am si recomandat 1.9SDI. Pe Fabia se misca decent. Nu discut de-al meu din familie care este vioi tare, ci de unul OEM. PE Fabia se misca decent cu costuri modice...
-------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Jun 22 2011, 09:50 PM
Post
#10
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
1. Mercedes C320 CDI 4-matic, 224 cp: 0-100: 6.4s, 400m 14.5s 2. Touareg 3.6 FSI 280 cp: 0-100: 8.8s, 400 m: 15.6s 3. Honda Accord 2.0, 155 cp: 0-100: 8.4s (8.9s), 400m 16.3 (15.9) - cu jante de tabla... iar cu rotile de 17" ar fi pe locul 2 la 0-100 4. Alfa 75 2.0 twinspark, 146 cp: 0-100: 9.5s, 400m 16.1 5. Audi A3 1.9 TDI 105 cp: 0-100: 10.4s, 400m: 17.0s remapare: Audi A3 1.9 TDI ~145 cp: 0-100: 8.5s, 400m: 15.6s 6. BMW 320d 136 cp: 0-100: 9.7, 400m: 17.1 & ML320 218 cp: 0-100: 9.8, 400m: 17.1 7. VW Sharan 1.9 TDI 115 cp: 0-100: 12.5 s, 400m: 18.2 8. Dacia Logan 1.4 MPI 75 cp: 0-100: 14.8 s, 400m: 18.5 9. Skoda Octavia 1.8T 4x4 DORU: 0-100: 7.6s, 400m: 15.0s 10. Skoda Fabia combi 1.9 SDI + chip @ 72 bhp: 0-100: 16.1, 400m: 19.9 11. VW Bora 1.9 TDI 90 cp: 0-100: 12.4 s, 400m: 17.9 s 12. Renault Clio/Fidji 1.4 16v AT (4 trepte): 0-100: 14.3, 400 n-am mai apucat sa testam. Ultima testare a avut loc vineri... cu "reasonably priced car" respectiv: 13. Kia Cee'd 1.4: 0-100: 10.7, 400m: 17.2 14. Skoda Superb 1.8 TSI, chiptuning, 400m : 14.9s, 156km/h V finala - masurat accelerometru Laser, nu alta.... una stock imi inchipui ca e fulger -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Jun 22 2011, 09:56 PM
Post
#11
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.551 Joined: 15-July 09 From: Costa del Sol Member No.: 120.468 |
Am mers cu o Fabie pe benzina acum multi ani... chiar ca fulger! In schimb obtineam niste consumuri record, d'alea pe la 4%. Aerul conditionat halea 15% din putere...
-------------------- Skoda, Subaru, Noul Tucson...
|
|
|
Jun 23 2011, 08:16 AM
Post
#12
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
1. Mercedes C320 CDI 4-matic, 224 cp: 0-100: 6.4s, 400m 14.5s 2. Touareg 3.6 FSI 280 cp: 0-100: 8.8s, 400 m: 15.6s 3. Honda Accord 2.0, 155 cp: 0-100: 8.4s (8.9s), 400m 16.3 (15.9) - cu jante de tabla... iar cu rotile de 17" ar fi pe locul 2 la 0-100 4. Alfa 75 2.0 twinspark, 146 cp: 0-100: 9.5s, 400m 16.1 5. Audi A3 1.9 TDI 105 cp: 0-100: 10.4s, 400m: 17.0s remapare: Audi A3 1.9 TDI ~145 cp: 0-100: 8.5s, 400m: 15.6s 6. BMW 320d 136 cp: 0-100: 9.7, 400m: 17.1 & ML320 218 cp: 0-100: 9.8, 400m: 17.1 7. VW Sharan 1.9 TDI 115 cp: 0-100: 12.5 s, 400m: 18.2 8. Dacia Logan 1.4 MPI 75 cp: 0-100: 14.8 s, 400m: 18.5 9. Skoda Octavia 1.8T 4x4 DORU: 0-100: 7.6s, 400m: 15.0s 10. Skoda Fabia combi 1.9 SDI + chip @ 72 bhp: 0-100: 16.1, 400m: 19.9 11. VW Bora 1.9 TDI 90 cp: 0-100: 12.4 s, 400m: 17.9 s 12. Renault Clio/Fidji 1.4 16v AT (4 trepte): 0-100: 14.3, 400 n-am mai apucat sa testam. Ultima testare a avut loc vineri... cu "reasonably priced car" respectiv: 13. Kia Cee'd 1.4: 0-100: 10.7, 400m: 17.2 14. Skoda Superb 1.8 TSI, chiptuning, 400m : 14.9s, 156km/h V finala - masurat accelerometru Laser, nu alta.... una stock imi inchipui ca e fulger Sorin, in linie dreapta ... dar pe serpentine dese si stranse...rad cu pofta de orice masina turbo... doar cine nu e patit nu crede... am dat gata si V6 TDI-uri in Padurea Craiului... asa ca eu la asta m-am referit, nu la performantele in linie dreapta. Apoi pt viteze de pana la 60-70km/h si in oras pleaca incredibil de bine, pt ca are cuplu maxim la turatia unde un turbo de-abia intra in lucru... -------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Jun 23 2011, 09:16 AM
Post
#13
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.204 Joined: 19-September 02 From: Bucuresti Member No.: 6.478 |
De acord cu Doru in privinta motorulu SDI. Si eu zic ca merita. Iar in privinta perfoantelor, ideea e ca are nevoie de o masina fiabia si nu foate scumpa, iar un Polo sau Golf SDI se incadreaza perfect. Iar in privinta perfomantelor... e absurd sa-i reproezi unei masini care nu a fost gandita deloc pentru performante, ca nu e performanta. Acum vreo 10-15 ani toti mergeam cu Dacii 1310 care ajungeau la 100 km/h... la un moment dat. Cand esti la inceput de drum, asa cum probabil este si cel care a deschis topicul, altfel vezi lucrurile dintr-o masina de 3000 de euro.
Eu totusi imi mentin parerea ca o alegere buna ar fi Opel Corsa sau Skoda Fabia. Asta daca individul ne mai aude. This post has been edited by laurentiu: Jun 23 2011, 09:16 AM -------------------- Opel Astra F 1.6 75 CP (Das Auto), VW New Beetle 1.4 75 CP
|
|
|
Jun 23 2011, 09:38 AM
Post
#14
|
|
PGM-FI Group: Membri Posts: 2.877 Joined: 2-March 07 From: Bucuresti/Ploiesti (Prahova) Member No.: 100.675 |
Si eu sunt de acord cu ideea de motor aspirat, dar nu 1.9sdi! Am condus asa ceva pe masina de scoala...pana si acolo mi se parea colosal de inceata! Aveam senzatia ca as putea fi muuult mai rapid cu bicicleta....
fabia, polo, clio, ibiza, 206, toate cu 1,4 benzina, intre 80-100cp se vor misca muuuult mai decent. -------------------- Honda Accord 2.0 MT Executive Arctic Blue Pearl
|
|
|
Jun 23 2011, 09:42 AM
Post
#15
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Polo/fabia SDI stock nu stiu cum sunt, Golf IV SDI insa cred ca e mai lenta decat o dacie 1310 (cu conditia sa fie dacia in mintile ei)...
Pe serpentine pare mai rapida pentru ca pe serpentine nu ai cum sa pui pe asfalt mai multi cai (adica ai cum, dar nu mai iei curbele ). Si da, cuplul mare o face capabila sa care 4 persoane cu aproximativ aceasi lejeritate cu care cara una singura, fata de un motor echivalent pe benzina (~1 litru) care isi pierde jumatate din performante daca intra 4 oameni in masina. Ideea e ca eu vad SDI-ul ca o modalitate de a te deplasa extrem de ieftin si atat. Are sens daca faci ~50.000 km an... In rest pretul de achizitie mare si probabilitatea de a gasi masini cu EXTREM de multi km fac SDI-urile cam nepotrivite pentru acest topic (adica eu stiu ? poate e student si face naveta vreo 1000 de km saptamanal... in cazul asta ar putea fi o solutie potrivita). -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Jun 23 2011, 10:01 AM
Post
#16
|
|
disperat..dupa masini Group: Membri Posts: 1.395 Joined: 4-November 07 From: Cluj Member No.: 115.339 |
eu ceva de genu as lua la 20 de ani. http://www.autovit.ro/seat-leon-C19363666.html
-------------------- Nissan Primera Acenta 1.6i 109 cp 2007
Dacia Logan MCV Ambiance 1.5 dCi 70 cp 2007 Dacia Logan MCV Laureate 1.5 dCi 85 cp 2009 Dacia Lodgy Laureate 1.5 dCi 110 cp 2014 |
|
|
Jun 23 2011, 10:34 AM
Post
#17
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
Lovita si reparat incomplet?
Cat costa la asa masina sa zicem un set de amortizoare? Dar un set de discuri cu tot cu placute? Dar capetele de bare? Dar bieletele de directie? Intreb si eu pentru ca la 180.000 km aceste piese sunt inerente. Iar cine are 3000 de euro sa dea pe o masina nu cred ca mai are foarte multi si pentru intretinere. -------------------- |
|
|
Jun 23 2011, 12:11 PM
Post
#18
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Doru, masina ta nu-i stock, tu ai coborat-o, ai suspensii mai dure, frane mai potente, etc.a Dupa sedintele de Euroring cu pneuri eco sunt si eu foarte constient de cat de putin conteaza puterea in viraje stranse
Insa o masinuta mica cu un motor mare in fata probabil are distributia de mase a unui ciocan, nici pe serpentine n-o vad facand fata unui sa zicem Swift 1.3 benzen.... Plus ca trebuie sa iei in calcul ca un incepator n-o s-o conduca (sa speram) la limita pe serpentine. Sansele sa incerce sa ia fata unui logan la semafor sau sa depaseasca un camion sunt mai mari decat sa incerce drifturi pe transfagarasan.... -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Jun 23 2011, 02:16 PM
Post
#19
|
|
disperat..dupa masini Group: Membri Posts: 1.395 Joined: 4-November 07 From: Cluj Member No.: 115.339 |
mike am dat doar un exemplu..nici nu m-am uitat pe poze
-------------------- Nissan Primera Acenta 1.6i 109 cp 2007
Dacia Logan MCV Ambiance 1.5 dCi 70 cp 2007 Dacia Logan MCV Laureate 1.5 dCi 85 cp 2009 Dacia Lodgy Laureate 1.5 dCi 110 cp 2014 |
|
|
Jun 23 2011, 03:04 PM
Post
#20
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.071 Joined: 23-August 05 From: Timisoara (Timis) Member No.: 53.969 |
Doru, masina ta nu-i stock, tu ai coborat-o, ai suspensii mai dure, frane mai potente, etc. Cred ca nu vorbiti despre aceeasi masina -------------------- Ford cu motor de Skoda
Citroen cu motor de BMW |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 4th May 2024 - 03:30 AM |