Help - Search - Members - Calendar
Full Version: buget 3000 euro
Masini.ro Forum > Masini.ro > Masini.ro
Pages: 1, 2
RDGeo
Salutare, sunt nou pe site-ul acesta, mi se pare un site extraordinar.
Implinesc 20 de ani luna viitoare, si vreau sa-mi cumpar o masina, nu dispun decat de 3000 Euro, mai mult nu am.
Ce masina imi puteti recomanda, in afara de Dacia, Dacia nu... nu pentru ca n-ar fi buna, insa preturile pt Daciile SH sunt exagerate.
Astept sfaturi, multumesc !
HalbaSus
În mod normal tocmai Logan ți-aș fi recomandat, singura problemă este că ești cam la limită cu bugetul. Sunt într-adevăr relativ scumpe (față de valoarea de nou) dar e cea mai sigură variantă.

Dacă totuși nu vrei Logan atunci e greu să îți recomand ceva, mașinile mai vechi de o anumită vârstă trec complet la categoria loterie, așa că îți pot spune la ce să NU te uiți:
- kilometraj și an de fabricație. În primul rând nu poți fi sigur că acel kilometraj e real, în al doilea rând între o mașină de 150.000 km și 10 ani și una de 200.000 km și 14 ani diferența o face mai degrabă întreținerea, și modul cum a fost exploatată, nu ăia 50.000 km sau 4 ani.
- marca și modelul... doar fiindcă e toyota nu înseamnă că o să reziste 100.000 ani, doar pentru ca stii pe cineva care are un BMW de 1.000.000 de km nu înseamnă că și cel pe care îl vei cumpăra tu va fi la fel de rezistent, doar pentru că mașinile franțuzești au tendința să se dezmembreze nu înseamnă că clio-ul pe care îl vei cumpăra tu nu va fi foarte bun și fiabil.

La ce să te uiți:
- cum a fost întreținută mașina.. acum normal că la 3000 de euro e un pic cam greu să ai pretenții de unic proprietar cu carte de service, dar grija acordată unei mașini se poate vedea... dacă mașina troncăne și bate din toate încheieturile e clar că proprietarul nu s-a deranjat nici cu schimbul de ulei la timp.
- costuri de întreținere, o mașină de 3000 de euro cu siguranță va avea nevoie de reparații în următorii ani, nu strică să suni la un magazin de piese auto și să întrebi costurile pentru piese uzuale (telescoape, turbine, sonde lambda biggrin.gif).

Titi1988
Recomand Seat Leon 1M. De obicei proprietarii ingrijesc mult astfel de masini. Vezi forumul seat unde gasesti foarte multe informatii despre ele, piese, probleme, recomandari etc. Este o comunitate extrem de mare. In rest ce a zis halba thumbsup.gif
mike.omega
Eu as alege o masina gen Matiz. Il gasesti pe la 2000 de euro si cu restul de bani il aduci in stare buna si foarte buna. Si daca esti atent la cautari gasesti cu AC si ABS biggrin.gif
laurentiu
Depinde si ce pretentii ai si ce masina vrei defapt, pentru ca poti sa gasesti de la Peugeot 206 si Corsa pana la Passat sau Vectra.
Personal daca as fi in locul tau as cauta un Corsa cu motor de 1000 cmc (stiu, nu e performant). Este un motor destul de bun (din cate stiu nu s-a instalat aer conditionat pe el) si poti sa gasesti unul de aprox. 10 ani in stare buna si undeva in jur de 150-160 000 de km (vorbim de kilometraj cat de cat real).
Asa cum a zis si Halba, la banii astia nu este prioritar nr de km si anii. Uita-te cu atentie la starea generala masinii, tabla sa fie (cat de cat) dreapta, sa nu aiba puncte de rugina si sa mearga cat mai normal. Ideea este ca daca esti atent si ai rabdare poti sa asesti o masina destul de buna si la 3000 de euro. Tata a luat acum 2 un Astra F fabricatie '95 la 2400 de euro si merita fiecare leu... masina merge f bine. DAR avut si mult noroc, ceea ce iti doresc si tie.
Bafta! thumbsup.gif
DORU
Iti recomand masina cu 3 sau 5usi, diesel aspirat sau benzinar aspirat, in aceasta ordine.
Clasa mica spre compacta.
Nu mai noua de 2005.

Recomandare personala:

- benzinar: Peugeot 206 1.4 16v 75 cai
- dieselar: Skoda Fabia 1.9 SDI 64 cai sau VW Golf IV 1.9SDI 68 cai

Succes! thumbsup.gif
solmar
QUOTE (mike.omega @ Jun 22 2011, 01:20 PM) *
Eu as alege o masina gen Matiz. Il gasesti pe la 2000 de euro si cu restul de bani il aduci in stare buna si foarte buna. Si daca esti atent la cautari gasesti cu AC si ABS biggrin.gif


Exact 2000 dai pe masina si de 1000 faci si tu un chef cu prietenii de masina noua!
HalbaSus
DORU, sunt de acord cu propunera de normal aspirata, pentru ca motoarele turbo implica riscuri (cheltuieli) mai mari, dar golf IV cu 1.9 SDI se misca in reluare (serios, am fost cu unul si aveam impresia ca daca ma dau jos si alerg serios il depasesc)... in plus 1.9 SDI-urile in general au kilometraje ultra mari (pentru ca cei care cumpara asa ceva vor sa isi recupereze banii foarte repede) si sunt destul de forjate (exact din acelasi motiv). Este adevarat ca au o fiabilitate superioara TDI-urilor (nu au turbina, intercooler, si alte piese intermediare) dar totusi sunt foarte triste, mai ales pentru cineva de 20 de ani, care ma indoiesc ca face 50.000 de km/an ca sa aiba nevoie de SDI.
DORU
Halba, la 20 ani nu ai buget mare pt a intretine masina, plus consum mare, etc de aceea am si recomandat 1.9SDI. Pe Fabia se misca decent. Nu discut de-al meu din familie care este vioi tare, ci de unul OEM. PE Fabia se misca decent cu costuri modice... thumbsup.gif
James Kilowatt

QUOTE (James Kilowatt @ May 10 2011, 10:46 AM) *
1. Mercedes C320 CDI 4-matic, 224 cp: 0-100: 6.4s, 400m 14.5s
2. Touareg 3.6 FSI 280 cp: 0-100: 8.8s, 400 m: 15.6s
3. Honda Accord 2.0, 155 cp: 0-100: 8.4s (8.9s), 400m 16.3 (15.9) - cu jante de tabla... iar cu rotile de 17" ar fi pe locul 2 la 0-100 smile.gif
4. Alfa 75 2.0 twinspark, 146 cp: 0-100: 9.5s, 400m 16.1
5. Audi A3 1.9 TDI 105 cp: 0-100: 10.4s, 400m: 17.0s
remapare: Audi A3 1.9 TDI ~145 cp: 0-100: 8.5s, 400m: 15.6s
6. BMW 320d 136 cp: 0-100: 9.7, 400m: 17.1 & ML320 218 cp: 0-100: 9.8, 400m: 17.1
7. VW Sharan 1.9 TDI 115 cp: 0-100: 12.5 s, 400m: 18.2
8. Dacia Logan 1.4 MPI 75 cp: 0-100: 14.8 s, 400m: 18.5
9. Skoda Octavia 1.8T 4x4 DORU: 0-100: 7.6s, 400m: 15.0s
10. Skoda Fabia combi 1.9 SDI + chip @ 72 bhp: 0-100: 16.1, 400m: 19.9
11. VW Bora 1.9 TDI 90 cp: 0-100: 12.4 s, 400m: 17.9 s
12. Renault Clio/Fidji 1.4 16v AT (4 trepte): 0-100: 14.3, 400 n-am mai apucat sa testam.
Ultima testare a avut loc vineri... cu "reasonably priced car" respectiv:
13. Kia Cee'd 1.4: 0-100: 10.7, 400m: 17.2

14. Skoda Superb 1.8 TSI, chiptuning, 400m : 14.9s, 156km/h V finala - masurat accelerometru



Laser, nu alta.... una stock imi inchipui ca e fulger teehee.gif
solmar
Am mers cu o Fabie pe benzina acum multi ani... chiar ca fulger! In schimb obtineam niste consumuri record, d'alea pe la 4%. Aerul conditionat halea 15% din putere...
DORU
QUOTE (James Kilowatt @ Jun 22 2011, 09:50 PM) *
QUOTE (James Kilowatt @ May 10 2011, 10:46 AM) *
1. Mercedes C320 CDI 4-matic, 224 cp: 0-100: 6.4s, 400m 14.5s
2. Touareg 3.6 FSI 280 cp: 0-100: 8.8s, 400 m: 15.6s
3. Honda Accord 2.0, 155 cp: 0-100: 8.4s (8.9s), 400m 16.3 (15.9) - cu jante de tabla... iar cu rotile de 17" ar fi pe locul 2 la 0-100 smile.gif
4. Alfa 75 2.0 twinspark, 146 cp: 0-100: 9.5s, 400m 16.1
5. Audi A3 1.9 TDI 105 cp: 0-100: 10.4s, 400m: 17.0s
remapare: Audi A3 1.9 TDI ~145 cp: 0-100: 8.5s, 400m: 15.6s
6. BMW 320d 136 cp: 0-100: 9.7, 400m: 17.1 & ML320 218 cp: 0-100: 9.8, 400m: 17.1
7. VW Sharan 1.9 TDI 115 cp: 0-100: 12.5 s, 400m: 18.2
8. Dacia Logan 1.4 MPI 75 cp: 0-100: 14.8 s, 400m: 18.5
9. Skoda Octavia 1.8T 4x4 DORU: 0-100: 7.6s, 400m: 15.0s
10. Skoda Fabia combi 1.9 SDI + chip @ 72 bhp: 0-100: 16.1, 400m: 19.9
11. VW Bora 1.9 TDI 90 cp: 0-100: 12.4 s, 400m: 17.9 s
12. Renault Clio/Fidji 1.4 16v AT (4 trepte): 0-100: 14.3, 400 n-am mai apucat sa testam.
Ultima testare a avut loc vineri... cu "reasonably priced car" respectiv:
13. Kia Cee'd 1.4: 0-100: 10.7, 400m: 17.2

14. Skoda Superb 1.8 TSI, chiptuning, 400m : 14.9s, 156km/h V finala - masurat accelerometru



Laser, nu alta.... una stock imi inchipui ca e fulger teehee.gif



Sorin, in linie dreapta ... dar pe serpentine dese si stranse...rad cu pofta de orice masina turbo... doar cine nu e patit nu crede... am dat gata si V6 TDI-uri in Padurea Craiului... asa ca eu la asta m-am referit, nu la performantele in linie dreapta. Apoi pt viteze de pana la 60-70km/h si in oras pleaca incredibil de bine, pt ca are cuplu maxim la turatia unde un turbo de-abia intra in lucru... thumbsup.gif
laurentiu
De acord cu Doru in privinta motorulu SDI. Si eu zic ca merita. Iar in privinta perfoantelor, ideea e ca are nevoie de o masina fiabia si nu foate scumpa, iar un Polo sau Golf SDI se incadreaza perfect. Iar in privinta perfomantelor... e absurd sa-i reproezi unei masini care nu a fost gandita deloc pentru performante, ca nu e performanta. Acum vreo 10-15 ani toti mergeam cu Dacii 1310 care ajungeau la 100 km/h... la un moment dat. Cand esti la inceput de drum, asa cum probabil este si cel care a deschis topicul, altfel vezi lucrurile dintr-o masina de 3000 de euro.
Eu totusi imi mentin parerea ca o alegere buna ar fi Opel Corsa sau Skoda Fabia. Asta daca individul ne mai aude.
DRAGOS
Si eu sunt de acord cu ideea de motor aspirat, dar nu 1.9sdi! Am condus asa ceva pe masina de scoala...pana si acolo mi se parea colosal de inceata! Aveam senzatia ca as putea fi muuult mai rapid cu bicicleta....

fabia, polo, clio, ibiza, 206, toate cu 1,4 benzina, intre 80-100cp se vor misca muuuult mai decent.
HalbaSus
Polo/fabia SDI stock nu stiu cum sunt, Golf IV SDI insa cred ca e mai lenta decat o dacie 1310 (cu conditia sa fie dacia in mintile ei)...
Pe serpentine pare mai rapida pentru ca pe serpentine nu ai cum sa pui pe asfalt mai multi cai (adica ai cum, dar nu mai iei curbele biggrin.gif). Si da, cuplul mare o face capabila sa care 4 persoane cu aproximativ aceasi lejeritate cu care cara una singura, fata de un motor echivalent pe benzina (~1 litru) care isi pierde jumatate din performante daca intra 4 oameni in masina.

Ideea e ca eu vad SDI-ul ca o modalitate de a te deplasa extrem de ieftin si atat. Are sens daca faci ~50.000 km an... In rest pretul de achizitie mare si probabilitatea de a gasi masini cu EXTREM de multi km fac SDI-urile cam nepotrivite pentru acest topic (adica eu stiu ? poate e student si face naveta vreo 1000 de km saptamanal... in cazul asta ar putea fi o solutie potrivita).
Titi1988
eu ceva de genu as lua la 20 de ani. http://www.autovit.ro/seat-leon-C19363666.html
mike.omega
Lovita si reparat incomplet? smile.gif

Cat costa la asa masina sa zicem un set de amortizoare? Dar un set de discuri cu tot cu placute? Dar capetele de bare? Dar bieletele de directie?

Intreb si eu pentru ca la 180.000 km aceste piese sunt inerente. Iar cine are 3000 de euro sa dea pe o masina nu cred ca mai are foarte multi si pentru intretinere.
James Kilowatt
Doru, masina ta nu-i stock, tu ai coborat-o, ai suspensii mai dure, frane mai potente, etc.a Dupa sedintele de Euroring cu pneuri eco sunt si eu foarte constient de cat de putin conteaza puterea in viraje stranse teehee.gif
Insa o masinuta mica cu un motor mare in fata probabil are distributia de mase a unui ciocan, nici pe serpentine n-o vad facand fata unui sa zicem Swift 1.3 benzen....

Plus ca trebuie sa iei in calcul ca un incepator n-o s-o conduca (sa speram) la limita pe serpentine. Sansele sa incerce sa ia fata unui logan la semafor sau sa depaseasca un camion sunt mai mari decat sa incerce drifturi pe transfagarasan....
Titi1988
mike am dat doar un exemplu..nici nu m-am uitat pe poze whistling.gif
AlexTM
QUOTE (James Kilowatt @ Jun 23 2011, 01:11 PM) *
Doru, masina ta nu-i stock, tu ai coborat-o, ai suspensii mai dure, frane mai potente, etc.


Cred ca nu vorbiti despre aceeasi masina
HalbaSus
QUOTE (AlexTM @ Jun 23 2011, 03:04 PM) *
QUOTE (James Kilowatt @ Jun 23 2011, 01:11 PM) *
Doru, masina ta nu-i stock, tu ai coborat-o, ai suspensii mai dure, frane mai potente, etc.


Cred ca nu vorbiti despre aceeasi masina

Ba da, toate masinile din familia lui DORU sunt modificate biggrin.gif Cred ca nu se poate abtine biggrin.gif

Back on topic:
La ce vei folosi masina ? Faci des drumuri in afara orasului sau va fi o masina care va circula preponderent in oras ?
xamez
parere mea este un opel astra g sau un opelcorsa 2002-2003 .nu stiu ce pretentii ai de la masina spatiu ,consum etc detaliaza
RDGeo
Salutare din nou, am avut probleme cu logarea, adminul site-ului mi-a spus ca e o problema pentru userii noi.. ma rog.
Va multumesc mult pentru sfaturi... La Skoda Fabia chiar nu ma gandisem, iar acum chiar ma intereseaza.
Tata e cu Loganu.. "Ia-ti Dacie, fiindca masina romaneasca e cea mai buna, fiindca piesele sunt mult mai ieftine fata de astea straine.." Ca orice parinte smile.gif
Eu de la inceput am urmarit Opel Corsa, Golf 4 in 5 usi... insa Golf 4 nu am gasit (sunt multe anunturi cu Golf 4, cu preturi de 2700-2800 euro, insa numerele de telefon ale asa zisilor proprietari nu exista, am patit de trei ori asta.
Opel Corsa foarte greu gasesc in 5 usi, iar atunci cand gasesc e inmatriculata pe alta tara. (caut sa fie inmatriculata pe Romania).
Va voi da cateva linkuri cu ce am gasit... un Logan diferit fata de restul(fiindca daca tot e Logan vreau sa fie mai diferit un pic), o Skoda Fabia din 2001 un Seat Ibiza (acesta e in 3 usi, iar asta m-a oprit sa nu-l iau pana acum) si Renault Clio... doua Clio.
Urmaresc ca masina pe care o voi cumpara sa aibe un consum mic, so motor 1.4 benzina cam asta ar fi ideea... iar costul pieselor sa nu fie prea mare... aici imi ve-ti pune automat sa-mi iau Logan smile.gif
http://dacia.anunturi-auto.4tuning.ro/anun...4-10270952.html
http://www.auto.ro/renault-clio/986957.html
http://www.auto.ro/renault-clio/981655.html
http://www.auto.ro/skoda-fabia/976787.html
http://www.auto.ro/seat-ibiza/968148.html

Ce parere aveti despre aceste 5 masini ?
laurentiu
Eu nu cred ca Fabia are 70000 de km. Asta inseamna aprox. 7000 de km/am pentru un motor mic de 1.4. In general motoarele mai mici au km mai multi din cauza consumului. Symbolul alb si Ibiza par a avea un kilometraj mai aproape de normal. Dintre astea m-as uita la Symbol si la Logan. Eu zic sa nu iei in calcul Clio-ul albastru... nu cred ca la varsta ta ai vrea sa te afisezi intr-o masina cu design un pic cam sters.
RDGeo
La Logan ar mai fi avantajul ca pretul pietei nu va scadea prea mult in urmatorii 2 ani sa spunem?
In jur de 2 ani as vrea sa tin prima masina, iar dupa ce voi fi macar semi-profesionist la volan, ma voi gandi la o masina mai costisitoare, cu motor mai puternic etc
T u d o r
Si eu ti-as recomanda un Logan. E o masina versatila, iertatoare si cu 3000 euro nu prea ai ce altceva sa iei si sa ai cat de cat o minima garantie ca mai poti rula 2 ani cu ea. Poate pentru tine, fiind tanar, ar fi chiar mai recomandabil un Sandero dar sunt mai rare decat Loganele si probabil si ceva mai scumpe.
In plus la Dacia partea de intretinere a masinii e ceva mai ieftina decat la alte marci.
HalbaSus
Tudor, e asa cum spui tu, dar din pacate si altii stiu treaba asta, motiv pentru care preturile de SH la Logan se tin bine de tot. La 3000 de euro nu stiu daca gasesti logan in stare buna. S-ar putea sa iasa mai bine cu o corsa sau chiar astra, la opel preturile pieselor de schimb sunt destul de mici si se gasesc usor.
DORU
QUOTE (DRAGOS @ Jun 23 2011, 10:38 AM) *
Si eu sunt de acord cu ideea de motor aspirat, dar nu 1.9sdi! Am condus asa ceva pe masina de scoala...pana si acolo mi se parea colosal de inceata! Aveam senzatia ca as putea fi muuult mai rapid cu bicicleta....

fabia, polo, clio, ibiza, 206, toate cu 1,4 benzina, intre 80-100cp se vor misca muuuult mai decent.


Poate ca OEM sa ai partial dreptate, dar atat...

Astazi am facut un drum de 470km (Curtea de Arges - Oradea) in 6 ore, viteza medie 75km/h, consum mediu 4,3% cu Fabia Combi SDI din familie.
Am mers absolut sportiv iar pe serpentine...am depasit absolut tot.
Pe tot traseul am fost depasit doar de un SUV Lexus 3.0dS...si nu exagerez cu nimic. Nu am depasit 130km/h pe drum european...insa am mers f apasat si fiind mereu in cuplu...si folosindu-ma de inertia masinii...nu am iertat nimic.

Un motor aspirat de 1.4 nu va da niciodata aceasta performanta ca un 1.9 aspirat - dspre consum nici nu mai vorbesc...
Aratati-mi un motor pe benzina aspirat sau turbo cu valoarea de cuplu maxim in plaja 1700-2500rpm si-l mananc wink.gif

Insa initiatorul topicului va alege ce considera ca i se potriveste mai bine...eu atat zic: Logan este lamentabil pe viraje iar franele sunt slabe ! Restul merge.
T u d o r
Bine mai Dorule ca vii tu cu Fabia ca etalon al sportivitatii. laugh.gif

Tu vrei s-o vinzi pe a ta sau chiar consideri ca cele stock (asa cum ar gasi colegul nostru pe piata) sunt niste adevarate rachete pe roti, atat dpdv al acceleratiilor cat si al stabilitatii pe viraje? Poate ca totusi cand am mers eu cu Fabia sdi (o si stii, e a prietenului meu din oras cu care ai vorbit de mai multe ori) n-am avut ochi sa vad sportivitatea din ea. biggrin.gif

Sdi e un motor excelent dpdv al fiabilitatii si al consumului, peste restul sa trecem totusi. biggrin.gif Poate ca pe aia pe care i-ai depasit tu nu-i interesa lupta asta sau pur si simplu majoritatea merg incet pe sosea. Tu probabil mergi ca mine, si eu cand aveam Loganul depaseam cam tot ce prindeam datorita vitezei medii superioare cu care ma deplasez in mod curent. Btw, nu vrei sa ne alergam odata pe orice serpentina alegi tu? Cuplul masinii mele e rusinos la 2000 rpm iar mai sus nu stiu sa o urc. biggrin.gif
HalbaSus
Aici sunt de acord cu Tudor, in primul rand viteza medie depinde de atitudine, nu de masina. Eu am avut drumuri cu C-ul in care am depasit tot ce a miscat (inclusiv masini mai potente, uneori inclusiv cu "fugareli") pentru ca ulterior sa fiu depasit de un Logan 1.4... Daca vrei, poti sa mergi repede (sau incet) cu orice masina... Dar trecand peste asta 1.9 SDI e un motor construit pentru economie, si iti da senzatia ca se misca in reluare.
Iar pe serpentine e alta poveste... acolo puterea e cvasi-irelevanta, dinpotriva, poate strica. Uite spre exemplu A3-ul cand era stock putea sa faca serpentinele de la Piatra Craiului pe urcare cu pedala la fund... avea un sasiu, suspensii si anvelope identice cu A3-ul de 2.0 TFSI de 200 cp insa al meu avea doar 105... era pur si simplu prea stabil pentru caii putere pe care ii avea (too much control, no power)... orice as fi facut abia reuseam sa scartai putin rotile in cateva viraje, si asta cu pedala la fund... atat putea masina... Acum (dupa ce ai umbla tu la ea) nu mai pot merge cu pedala la fund ca... nu mai pot... si scartai gumele mult mai repede decat as fi facut-o cu 105 cp... Poate ca din cauza asta sunt usor mai prudent si merg mai lent pe serpentine cu ~140 cp decat o faceam cu ~100 cp, dar masina per total este mult, mult mai rapida...
DORU
De acord, Halba ! thumbsup.gif

Evident ca si eu pot scoate pe serpentine totul din masina pt ca, la caii ei putere, stabilitatea si manevrabilitatea sunt totale smile.gif
Insa ce mai conteaza daca urc primul depasind pe altii mai potenti... wink.gif

Tudor, oricand doresti...da-mi serpentine f stranse si dese si te vei convinge...Ti-as propune Bozovici-Anina-Resita de ex, in vara lui 2009 era bun drumul...sau pe Transalpina, dupa Ranca...si probam la urcare thumbsup.gif

P.S. Ervin ar trebui sa-ti amintesti de proba de urcare de la Paleu din toamna lui 2009...acum s-a stricat drumul din pacate.

Hai ca am stricat topicul cu divagatii, scuze initiatorului.
RDGeo
http://www.auto.ro/renault-clio/986957.html
http://www.auto.ro/skoda-fabia/976787.html

Acestea sunt masinile asupra carora m-am hotarat, oricare din ele... cu un mic avantaj pt Clio, fiindca e mai nou, dar acum nu stiu daca proprietarul masinii a "tinut" la masina sau nu smile.gif Ramane sa scap si eu de BAC-ul asta, care incepe luni, sper sa trec cu bine peste el cu un rezultat ok, iar apoi imediat sa ma plimb cu una din cele doua masini.
Skoda Fabia este prioritatea numarul 1 sau 2, voi vedea... dupa ce m-am inregistrat pe acest site. Am citit numai cuvinte de lauda despre ea, si despre Skoda in general.
Tin sa va multumesc pentru sfaturile pe care mi le-ati dat si pentru toate informatiile care le oferiti in general pentru toate marcile si modelele de masini.
Am inceput sa stiu si eu mai multe despre masini, pana acum nu eram prea pasionat .
DORU
Succes la BAC ! thumbsup.gif

Daca discutam exclusiv de motorul de 1.4MPI, atunci iti spun din start ca cel de pe RENO si mai ales daca este de 16v (si nu 8v ca cel din link-ul de mai sus) este castigator (fiabilitate, putere, curba cuplu, consum) !

Asadar Fabia cu motorizare 1.9SDI sau Clio Symbol cu 1.4 16v sunt dupa mine alegerile mai bune.
RDGeo
Ar mai fi o varianta acest Clio, care e Diesel. Ce parere aveti despre el?
http://www.auto.ro/renault-clio/954254.html

http://www.auto.ro/renault-clio/982135.html

Pardon acesta e... tot rosu... dar sunt diferite.
laurentiu
Anul trecut la munca am avut timp de o una o Fabia 1.4 60 CP, fabricata in 2005 parca, 18x xxx de km, masina de firma. La cum arata, in sensul ca nimeni nu avusese grija de ea vreodata, mergea bine. Nu batea, nu troncanea, consuma destul de putin... asa ca motorului de 1.4 de pe Fabia personal nu as avea ce sa-i reprosez.
Cat despre DCI-uri, nu am o parere tocmai buna, in sensul ca sunt cam sensibile la motorina din cate am vazut si auzit.
RUE
azi am mers cu fiu meu prin piata de masini sa l plimb in mod util.
am vazut o fabia combi cu 130 000 km parca, 2004 sau 2003, 1.4, 101 cp la 3300 negociabil si o taxa de cam 300 euro cred.
mi a mai facut cu ochiulpt sotie un twingo cu 180 000 km, din 96 sau 97 pe care se cerea cam 1250 euro, dar la astea cu bani putini si negocierea e destul de mica. masina e cu plafon de acela textil de se culiseaza.
mai cere 350-400 taxa, 100 rarul, 100 inmatricularea. daca pun 1150 + 400 + 200 = 1750 euro si imi pare cam scumpa pt o masina din 97.
as prefera sa o asesc inscrisa si sa nu ma pacalesc singur in spatele cheltuielilor de inmatriculare prea mari.
DORU
La Reno Symbol doar dCI de 65 cai, fara IC. Restul...NU.
In schimb 1.4 16v...e un motor f laudat si pe buna dreptate !

Pt Fabia...eu recomand doar SDI sau TDI.
1.4MPI 8v e motor cu tehnologie veche, gurmand si cam lenes. Indiferent ca are 55, 60 sau 68 cai.
1.4MPI 16v...cu 75 sau 101 cai, e OK dar consum mare prin comparatie cu Reno aceeasi cilindree.
laurentiu
CITAT(DORU @ Jun 26 2011, 04:45 PM) *
1.4MPI 8v e motor cu tehnologie veche, gurmand si cam lenes. Indiferent ca are 55, 60 sau 68 cai.


Poate ma crezi nebun, dar eu as renunta la un 1.2 65CP in 3 cilindri in favoarea unui 1.4 de 60-70 CP tocmai pentru acea tehnologie simpla si rezistenta, cel putin in opinia mea, dupa experienta avuta anul trecut.
RUE, Twingo am auzit ca ar fi o masina ok. Insa o alegere mai buna la clasa asta si nivelul asta de pret cred ca ar fi Ford Ka. smile.gif
DORU
laurentiu, este de inteles ce spui, dar privite strict tehnic, motorizarile 1.4MPI facute de Skoda cu sprijinul VW sunt poate fiabile dar...slabe conceptual, eu la asta ma refeream, atat.
mike.omega
Din pct de vedere al fiabilitatii se pare ca motoarele dCi de la Reno/Dacia nu sunt prea laudate. Am adunat deja o gasca de mecanici cu care am tot incercat sa rezolv problemele de pe Loganul din alt topic. Acum urmeaza sa apelez la cineva care sa regleze turbina la "cote" normale.

Oricum, din cauza stilului de condus si a motorinei proaste au cedat turbine, injectoare si nu se repara decat prin schimbare cu piese noi. Reconditionarea e frectie la picior de lemn biggrin.gif
RDGeo
Va deranjez din nou, cu o alta masina care a intrat in favoritele mele pentru achizitionare. Adica mi-a spus cineva ca "domne, de ce nu-ti iei tu Honda Civic? Masina chiar daca e din 97-98, e foarte fiabila, consum bun, poate fi si sportiva.."
Si iata ca am gasit una foarte interesanta, care chiar imi place si e din 2000.
http://www.auto.ro/honda-civic/956603.html

Spuneti-mi va rog ce parere aveti despre aceasta masina si despre Honda in general?
laurentiu
In principiu a cam avut dreptate ce ti-a zis. De obicei masinile japoneze sunt mai fiabile. Insa atentie la piesele de schimb: nu se gasesc tocmai usor si nici prea ieftine nu sunt. E adevarat insa ca "pica" mai greu, insa costurile pot fi ceva mai mari.
Oricum poate fi o afacere (foarte) buna si asta pentru ca masinile japoneze au o imagine mai slaba si asta scade pretul, mai ales la masinile mai vechi de 10 ani.

DORU
QUOTE (DORU @ Jun 26 2011, 11:45 PM) *
La Reno Symbol doar dCI de 65 cai, fara IC. Restul...NU.


Mike, cele cu turbina cu geometrie variabila da, insa cele cu geometrie fixa, nu wink.gif
dezmembrarilogan87
QUOTE (RDGeo @ Jun 22 2011, 09:16 AM) *
Salutare, sunt nou pe site-ul acesta, mi se pare un site extraordinar.
Implinesc 20 de ani luna viitoare, si vreau sa-mi cumpar o masina, nu dispun decat de 3000 Euro, mai mult nu am.
Ce masina imi puteti recomanda, in afara de Dacia, Dacia nu... nu pentru ca n-ar fi buna, insa preturile pt Daciile SH sunt exagerate.
Astept sfaturi, multumesc !



un bmw 320 i cu tuning culoare negru la 2000 euro ai vrea? impecabil
RDGeo
QUOTE (dezmembrarilogan87 @ Jun 28 2011, 10:45 AM) *
QUOTE (RDGeo @ Jun 22 2011, 09:16 AM) *
Salutare, sunt nou pe site-ul acesta, mi se pare un site extraordinar.
Implinesc 20 de ani luna viitoare, si vreau sa-mi cumpar o masina, nu dispun decat de 3000 Euro, mai mult nu am.
Ce masina imi puteti recomanda, in afara de Dacia, Dacia nu... nu pentru ca n-ar fi buna, insa preturile pt Daciile SH sunt exagerate.
Astept sfaturi, multumesc !



un bmw 320 i cu tuning culoare negru la 2000 euro ai vrea? impecabil

Salut, nu cred ca sunt in stare sa conduc o masina asa puternica deocamdata, si banuiesc ca la pretul asta nu e inmatriculata in Romania. Numai bine !
Titi1988
aici nu ii vorba ca nu esti in stare sa o conduci ca doar nu ii motocicleta supersport sa pici cu ea in primii 10 m pentru ca nu ai experienta ci daca poti sa iti permiti sa alimentezi/intretii etc. Dupa numere mi se pare ca ii inmatriculata in Ro.. Eu am o parere destul de buna despre BMW-uri vechi pentru ca multi prieteni au si numai cuvinete de lauda aud..
DORU
Un BMW este super cand ai si drumuri bune...cei care au avut stiu bine ce zic... thumbsup.gif
dinpoplaca
Honda e cea mai tare masina folosita, posibila. Aici la noi isi tzin valoarea si chiar vechi fiind. Astea-s masinii care nu mor. Am chiar aici un vecin care are peste 320000 km si masina merge perfect.
Si de asemenea au consum bun.
RDGeo
QUOTE (dinpoplaca @ Jun 28 2011, 03:53 PM) *
Honda e cea mai tare masina folosita, posibila. Aici la noi isi tzin valoarea si chiar vechi fiind. Astea-s masinii care nu mor. Am chiar aici un vecin care are peste 320000 km si masina merge perfect.
Si de asemenea au consum bun.

Da am auzit si eu numai lucruri bune despre Honda, dar si atunci cand se strica vreo piesa e si necesita schimbata e "groasa" treaba...
Insa cum a spus si HalbaSus, daca cineva are o honda cu peste 300 de mii km, sau un bmw cu 1 mil km si inca masina e ok, asta nu inseamna ca si tu (sau in cazul asta eu) voi avea acelasi noroc smile.gif
DRAGOS
La ora actuala se gasesc piese noi pt honda ca pt orice alta marca, la preturi rezonabile. Intra-devar nu sunt asa multe la dezmembrari, pentru piese SH, dar daca esti atent gasesti.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.