Revizii tehnice / Imbunatatiri / Reparatii, Unde / Feed-back / Costuri |
This topic is about Revizii tehnice / Imbunatatiri / Reparatii, the author, GLC120, wrote about: Este o tara de c.... dar totusi nu cred ca RAR (mai nou ARR) stabileste masa maxima a remorcii. Exista niste standarde dupa care producatorii stabiles ... To read more just scroll down
Revizii tehnice / Imbunatatiri / Reparatii, Unde / Feed-back / Costuri |
Apr 8 2010, 10:38 AM
Post
#901
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
La LC am primt o tidula A4 de la Toyota Europe, nu stiu cum se cheama titlul e in greaca unde apar principalele date tehnice. 2800 kg remorca cu frane, 750 kg cea simpla. Si daca la Subaru poti primi manual unde nu scrie nimic de motorizarea ta, la Toyota am primit cartea de identitate unde nu era trecuta dimensiunea pneurilor de pe masina. Si-au cerut scuze dar tot a trebuit sa ma duc eu la RAR. -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Apr 8 2010, 08:00 PM
Post
#902
|
|
Powered by: Scoobaru Group: Membri Posts: 350 Joined: 14-November 08 Member No.: 118.534 |
Foarte ciudat, deci in ochii RAR-ului puterea motorului nu conteaza! La Hyundaiu' meu am maxim 1100kg, iar la Forester 1500! Sa fie doar asa, o regula tampita cum ca remorca cu incarcatura sa aiba maxim cam cat are si masina? Ca la mine se potriveste: 1070 respectiv 1485 kg. Nu cumva masina ta are undeva pe la 1200 de kile? Mah eu gasesc foarte logic ca greutatea tractata sa nu fie mai mare decit cea a masinii. Imagineaza-ti cit de bine poate controla o masina de 1000 kile o remorca de 3000 ! Exagerez sa intelegem mai bine. Mai un hop, un viraj, mai derapeaza remorca, etc... Daca remorca e mai grea decit masina, ai cam pus-o ! Puterea chiar nu conteaza in situatiile critice. Imi aduc aminte ca un VW LT antic, de vreo suta de cai, putea tracta ceva in jurul a 2,5 tone daca-mi aduc bine aminte. @GLC Daca te uiti in manualul de utilizare Subaru, gasesti si greutatea maxima permisa la tractare.
Attached File(s)
-------------------- Subaru: ala din avatar....
|
|
|
Apr 8 2010, 08:07 PM
Post
#903
|
|
Powered by: Scoobaru Group: Membri Posts: 350 Joined: 14-November 08 Member No.: 118.534 |
-------------------- Subaru: ala din avatar....
|
|
|
Apr 9 2010, 03:04 PM
Post
#904
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
Stie cineva motivul ? -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Apr 11 2010, 11:24 AM
Post
#905
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.326 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 59.001 |
Pur si simplu au spus ca devine prea instabila cu grupul in spate la viteze relativ mari (~100km/h), iar la coborit pante cu grupul au spus ca a fost chiar ciudat, avind senzatia ca "vine grupul" spre ei. Desi le-a placut mult masina, au declarat-o inutila din cauza senzatiilor ciudate pe care le-au avut la tractarea angrenajului. Desi ar fi fost mult mai placuta si mult mai sportiva decit Nissan-urile, au ales in continuare Pathfinder. Pe de alta parte, am vazut des in Delta oameni cu Forrester tractindu-si barcile. Dar nu-mi aduc aminte sa fi vazut Outback. E drept ca sint si mai rare decit Forresterurile. -------------------- I am still busy, but this is easy!
Ex posesor de Avensis 2.0 pe benzina si nu pe bere, cum spun unii oameni 'rai' |
|
|
Apr 11 2010, 12:11 PM
Post
#906
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
Din cate am vazut si citit pana acum, am impresia ca masa maxima a remorcii anunatata de producatori pentru masinile normale este mai mult o chestie de marketing. Adica la unele masini o faci pe riscul tau, daca iti permiti sa accelerezi pana la 100km/h in 60 de secunde, sau sa te opresti in panta intr-o distanta de 10 ori mai mare, sau sa pleci de pe loc in rampa fortand la maxim ambreiajul si/sau transmisia si nu conteaza pentru tine uzura prematura a masinii, stabilitatea, consumul... atunci e OK mergi cu remorca indicata in talon, chiar si peste
Vreti un exemplu sugestiv? Din talon: Landcruiser - 750 kg fara frana. Outback Diesel - 750 kg fara frana. Pai e corect? Seamana a calcul tehnic sau marketing? OBD motor mult mai mic, masa mult mai mica, frane deja discutabile, frana de motor aproape inexistenta, ambreiaj .... dar trage cat LC-ul cu sasiu separat si reductor 2.566 L.E. vedeti ca posturile off-topic (cica) au fost mutate pe un versus nou CE TRAGEM SI CU CINE ? sau mai exact CUI II TRAGEM SI CAT ? This post has been edited by GLC120: Apr 11 2010, 12:15 PM -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Apr 11 2010, 01:03 PM
Post
#907
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.818 Joined: 30-September 08 From: Odorheiu Secuiesc Member No.: 118.083 |
Remorca cu frana se poate tracta ~1800-2000kg in functie de motorizare. OBK are ~1450-1500kg.
Dupa experienta unora de pe un alt forum Subaru care tracteaza remorci de mai mult timp este recomandata utilizarea stabilizatoarelor de remorci pentru greutati mai mari sau la viteze de peste 90kmph. Stabilizator ORISMAT 2000: http://www.oris-gmbh.de/deutsch/service/an...smat%202000.pdf -------------------- |
|
|
Apr 11 2010, 01:48 PM
Post
#908
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
pista, este la fel ca si off-road-ul, exista tot felul de accesorii si SE POATE. La OBD remorca franata poate avea si 1700 kg. Perfect!
Intrebarea e daca as merge cu OBD avand o masa totata GCW (Gross Combinated Weight) de 3.5 tone. Sa zicem ca mergi atent si nu ai probleme de stabilitate. Dar cum pleci de pe loc in special in rampa, cum urci o panta, cum depasesti, cum opresti in caz de urgenta? Evident ca daca se intampla ceva cu masina va fi problema de garantie. -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Apr 11 2010, 02:48 PM
Post
#909
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.818 Joined: 30-September 08 From: Odorheiu Secuiesc Member No.: 118.083 |
GLC, nu te(ne) obliga nimeni sa tractam remorci de 2000kg cu OBK.
Nu stiu cum pleci de pe loc in special in rampa sau cum urci o panta cu OBD, la 2.5i cuplez minireductorul si plec. -------------------- |
|
|
Apr 11 2010, 03:55 PM
Post
#910
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
Nu stiu cum pleci de pe loc in special in rampa sau cum urci o panta cu OBD, la 2.5i cuplez minireductorul si plec. Ai facut multe porniri in rampa cu Outback-ul avand o remorca de 1700 kg ? Cat scrie la tine in talon la remorca franata? -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Apr 11 2010, 04:04 PM
Post
#911
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
Uite ce am gasit pe http://www.cars101.com/subwarr.html#capacity
Tribeca 2010, 2009, 2010, 2008, 2007, 2006: 3500lbs with auxiliary transmission cooler. Otherwise 2000lbs. Hard towing (hot, uphill, no trailer brakes, no trans cooler) 1000lbs Outback 2010, 2009, 2008, 2007, 2006, 2005: 4 cylinder 2.5i, XT- 2700 pounds with trailer brakes, 1000 w/o brakes, Hard towing 1350lbs CVT transmission- if towing replace the CVT oil 24855 miles 6 cylinder 3.6L, 3.0L: 3000lbs with trailer brakes, 1000 w/o brakes, hard towing 1500lbs 2004, 2003: Outback 4 cyl and all sedans 2000#, 6cylinder wagons 2400lbs 2002, 2001, 2000, 1999, 1998, 1997, 1996 Outbacks: 2000lbs Legacy- Subaru doesn't recommend towing with a Legacy so it is not suggested or recommended 2010- 1000lbs. CVT transmission- if towing replace the CVT oil 24855 miles 2009, 2008, 2007, 2006, 2005: 2.5i, GT 2700# 2004, 2003, 2002: 2000# 1999, 1998: manual trans 1000#, automatic trans 2000# Forester 2010, 2009, 2008, 2007, 2006, 2005: 2400lbs with trailer brakes, w/o brakes 1000lbs, Hard towing 1000lbs 2004, 2003 automatic trans 2000#, manual trans 2400# 2002, 2001, 2000, 1999, 1998 2000# Impreza Subaru doesn't supply hitches for the sedans or recommend towing and so it is not suggested or recommended and there is no offficial approval. Warranty could be affected by any towing. Any automatic should be able to tow 1-2000 pounds, with trailer brakes. A trans cooler is always a good idea. 2010, 2009, 2008, 2007, 2006 2005, 2004, 2003, 2002 automatic trans 2000lbs manual 1000lbs 2001, 2000, 1999, 1998 1997, 1996 1500# Baja 2006, 2005, 2004, 2003 : 2400 pounds Note: trailers must have brakes, without brakes lower the capacity below to half or less. Serious about towing? Get a transmission cooler for the automatic transmission. Be careful not to slip a manual transmission. Always have a mechanic specialist inspect any car. Not responsible for any damage or potential damage caused by towing. Use common sense -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Apr 12 2010, 10:29 AM
Post
#912
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.274 Joined: 9-February 06 From: Between VT & MA Member No.: 67.555 |
Eu am facut altfel.
In loc sa omor ambreiajul si sistemul de franare, am cumparat un Logan Pick Up second hand. Deja are ~100000 km si are unul dintre cele mai bune ambreiaje. Am carat cu el tone de pietroaie, am tractat asta iarna la greu...nu pute si nu da semne de oboseala. Franele sunt OK. Outbackul nu merita sa fie pus la treaba, e o masina de familie, de plimbari etc. -------------------- Toyota Prius
Subaru Legacy 2016 Subaru Outback 2015 |
|
|
Apr 12 2010, 02:06 PM
Post
#913
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
celelate posturi mai furtunoase au fost mutate din nou.... pe aria generala masini.ro de care nici nu aveam habar
raducu dupa ce ai aruncat bomba, poti sa ne spui ce greutate are barca si ce greutate are remorca necesara pentru a misca pe uscat aceasta barca. Nu te sfatuiesc sa iei remorca cea mai ieftina. In functie de greutatea totala vom incerca niste indicatii pretioase. -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Apr 12 2010, 07:14 PM
Post
#914
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.818 Joined: 30-September 08 From: Odorheiu Secuiesc Member No.: 118.083 |
Ai facut multe porniri in rampa cu Outback-ul avand o remorca de 1700 kg ? Cat scrie la tine in talon la remorca franata? Ocazional am tractat ~2000kg pe distante scurte dar incerc sa nu fac un sport din asta. La mine in talon la remorca franata scrie 1800kg. -------------------- |
|
|
Apr 12 2010, 07:48 PM
Post
#915
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
Ai dreptate dar iarasi greu de inteles. Masina e mai usoara are un cuplu mult mai mic. Dar pentru un reductor micut si 23 CP in plus la 6000 de ture primeste bonus o remorca mai mare.
Daca ai tractat pe distante scurte si fara inclinare nu ar trebui sa fie nici o problema. Altfel uite ce scrie intr-un manual despre pornirea in rampa cu remorca: "vehicule cu transmisie manuala: turatia de cuplare cea mai convenabila a tuturor motoarelor Otto se afla intre 2,500 - 3,000 rpm la motoarele Diesel intre 2,000 - 2,200 rpm. Se va mentine constanta aceasta turatie, se va cupla lent cu ambreiajul in patinare, se va elibera frana, se va da gaz maxim. Turatia motorului trebuie pe cat posibil sa nu scada." Cu alte cuvinte - sa facem totul pentru a ajunge in varful dealului ! Marian, cat avea remorca cea ma grea pe care ai tractat-o cu Loganul si cat scrie in talon ? -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Apr 12 2010, 08:24 PM
Post
#916
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 101 Joined: 25-January 09 From: GRECIA Member No.: 119.070 |
celelate posturi mai furtunoase au fost mutate din nou.... pe aria generala masini.ro de care nici nu aveam habar raducu dupa ce ai aruncat bomba, poti sa ne spui ce greutate are barca si ce greutate are remorca necesara pentru a misca pe uscat aceasta barca. Nu te sfatuiesc sa iei remorca cea mai ieftina. In functie de greutatea totala vom incerca niste indicatii pretioase. mie-mi trebe' carligu nu remorca ...am si barca si remorca (desi remorca ii cam naspa de-i pica rotile...) dar deocamdata barca o duc numai de la casa la mare adica vreo 200 de metri...barca e o salupa (nu stiu cum ii zice in romaneste-speed boat) -are 4,6 metri dar motorul e greu (75 cai ) cu remorca impreuna are cred vreo 600 de kile. Acum o duc la apa cu navara unui ajutor de-al meu -care in alta ordine de idei ii ca porcu',nu-mi place deloc masina.Fostul proprietar o tragea cu un starlet (sic) de 15 ani...problema e ca casa mea e pe un deal de nu urca nimic acolo... |
|
|
Apr 12 2010, 08:32 PM
Post
#917
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 101 Joined: 25-January 09 From: GRECIA Member No.: 119.070 |
|
|
|
Apr 12 2010, 10:32 PM
Post
#918
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
E OK s-a adjudecat, biroul permanent a hotarat
1. O poti tracta 200m dar nu mai des de 3 ori pe saptamana (ambreiajul tine oricat dar ne va enerva ca ai prea mult timp liber si nu ne chemi si pe noi) 2. Arata bine barca (pentru Sud-estul Europei ... vei vedea in curand niste filme publicitare despre iahturi adevarate care vor dovedi fara tagada ca esti cam paralel cu marea, algele comestibile si inotul sincron) Deci pana la urma e o problema comerciala rezolvabila... unde gasesti un carlig... Apoi vopsesti remorca in culoarea caroseriei.... -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Apr 13 2010, 12:17 AM
Post
#919
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.818 Joined: 30-September 08 From: Odorheiu Secuiesc Member No.: 118.083 |
Ai dreptate dar iarasi greu de inteles. Masina e mai usoara are un cuplu mult mai mic. Dar pentru un reductor micut si 23 CP in plus la 6000 de ture primeste bonus o remorca mai mare. Daca ai tractat pe distante scurte si fara inclinare nu ar trebui sa fie nici o problema. Altfel uite ce scrie intr-un manual despre pornirea in rampa cu remorca: "vehicule cu transmisie manuala: turatia de cuplare cea mai convenabila a tuturor motoarelor Otto se afla intre 2,500 - 3,000 rpm la motoarele Diesel intre 2,000 - 2,200 rpm. Se va mentine constanta aceasta turatie, se va cupla lent cu ambreiajul in patinare, se va elibera frana, se va da gaz maxim. Turatia motorului trebuie pe cat posibil sa nu scada." N-am avut probleme majore nici pe portiuni inclinate. Evit inclinarile laterale. Iar despre manual: in viata de zi cu zi nu reusesti sa cuplezi mai tot timpul la turatia optima. Iar sub turatia "convenabila" benzinarul 2.5i de pe OBK cu reductorul micut se decurca si la ~2100 rpm dar BD la ~1600 rpm mult mai greu sau deloc. Fa o incercare cu ambele motorizari intre 1200-2000 rpm si te vei convinge. -------------------- |
|
|
Apr 13 2010, 06:24 AM
Post
#920
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 101 Joined: 25-January 09 From: GRECIA Member No.: 119.070 |
E OK s-a adjudecat, biroul permanent a hotarat 1. O poti tracta 200m dar nu mai des de 3 ori pe saptamana (ambreiajul tine oricat dar ne va enerva ca ai prea mult timp liber si nu ne chemi si pe noi) 2. Arata bine barca (pentru Sud-estul Europei ... vei vedea in curand niste filme publicitare despre iahturi adevarate care vor dovedi fara tagada ca esti cam paralel cu marea, algele comestibile si inotul sincron) Deci pana la urma e o problema comerciala rezolvabila... unde gasesti un carlig... Apoi vopsesti remorca in culoarea caroseriei.... mersi fain de ajutor glk...oricum barca ii mult prea mare pentru capacitatile mele musculare...dupa ce o agat de masina, o duc la apa, o bag in apa,imi trece chefu' de oboseala heheh...ii o teroare...noroc cu baru' de pe plaja unde am ocazia sa trag un frappe de alge comestibile tolanit pa un sezlong...de inot sincron nici vorba...si oricum imi uit schiurile acasa si nu ma intorc nici mort...las' ca-ti trimit poze cu baru sa-l aprobi... |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 16th May 2024 - 07:47 PM |