IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Revizii tehnice / Imbunatatiri / Reparatii

This topic is about Revizii tehnice / Imbunatatiri / Reparatii, the author, GLC120, wrote about: QUOTE (pista Apr 13 2010, 1217 AM) Iar despre manual: in viata de zi cu zi nu reusesti sa cuplezi mai tot timpul la turatia optima. Iar sub turatia co ... To read more just scroll down

58 Pages V  « < 45 46 47 48 49 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Revizii tehnice / Imbunatatiri / Reparatii, Unde / Feed-back / Costuri
GLC120
post Apr 13 2010, 09:31 AM
Post #921


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.445
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.958



QUOTE (pista @ Apr 13 2010, 12:17 AM) *
Iar despre manual: in viata de zi cu zi nu reusesti sa cuplezi mai tot timpul la turatia optima. Iar sub turatia "convenabila" benzinarul 2.5i de pe OBK cu reductorul micut se decurca si la ~2100 rpm dar BD la ~1600 rpm mult mai greu sau deloc. Fa o incercare cu ambele motorizari intre 1200-2000 rpm si te vei convinge. thumbsup.gif


Manualul citat este de la o alta masina normala, fara reductor, sasiu..... Pare ceva extrem, trebuie sa pleci de pe loc cu orice pret. Echivalent cu liniutele daca vrei. Nu inteleg ce vrei sa spui cu turatia optima. Care e turatia optima? Parca am discutat de mai multe ori ca ideal ar fi sa cuplezi la o turatie cat mai mica, iar cu remorca de 1800kg in rampa, va fi imposibil.

La teste cu remorca nu prea vom colabora, mai ales dupa ce povesti cu ambreiajul au aparut pe aici, dar la 1600rpm BD-ul are deja 300Nm. Vezi mai jos s-au mai discutat aceste curbe.
http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=840
Deci iarasi nu inteleg. Singurul argument valabil este ca avem deocamdata unsure.gif un ambreiaj discutabil la Diesel.

raducu asteptam si barul, vom trata cu mare raspundere. felicitari ca ai incercat cu succes inotul sincron cu schiuri. Noi nu am reusit niciodata pentru ca era apa prea mica si nu reuseam niciodata sa venim toti cu schiuri de aceeasi culoare/lungime.




--------------------
Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pista
post Apr 13 2010, 02:12 PM
Post #922


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.818
Joined: 30-September 08
From: Odorheiu Secuiesc
Member No.: 118.083



Turatia optima e cea convenabila amintita de tine.
Cupland la o turatie cat mai mica (sub 1200rpm) e posibil sa apara probleme.

Dupa grafic intr-adevar BD la 1600rpm are deja 300Nm. Am dorit sa ma refer la plaja de turatii joase unde benzinarul se misca mai bine dact BD. La plecarile de pe loc cu turatie mica pe zapada si softroad unde am si incercat BD nu m-a convins. In schimb mi-a placut peste 2000rpm.


--------------------
Mazda 6 MPS

ex: Subaru Outback 2.5i MY07 5MT Bi-Fuel
BMW 120d MY'04 6MT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GLC120
post Apr 13 2010, 02:39 PM
Post #923


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.445
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.958



in graficul de la rri apare la 1000rpm un amarat de cuplu 127Nm unsure.gif

Pare vai steaua lui dar toate testele facute cu 2L Diesel de la BMW de acelasi rri incep de la 1500 sau 1800 rpm.

Daca as lua in considerare de cate ori mi s-a oprit motorul in treapta a II-a la viteze mici ar reiesi ca nu m-a convins nici pe mine. Dar sapand mai adanc constati ca e chestie de obisnuinta si ca masina urca o rampa semnificativa cu viteza constanta acei 8,... km/h in treapta I, singura, fara acceleratie. Trebuie sa te atingi de ambreiaj cat mai bland si cat mai rar, si sa lasi motorul sa isi faca treaba. Parerea mea.

Cu plecatul din zapada, daca nu ti-a placut sigur nu e din vina cuplului. Masina nu ramane impotmolita din cauza ca are cuplu prea mic. Mai curand pentru ca e prea mare. Dar de obicei e vorba de pneuri sau garda la sol. Soferii se exclud pentru ca suntem toti paraleli pardon am vrut sa zic perpendiculari profesionisti.

This post has been edited by GLC120: Apr 13 2010, 02:40 PM


--------------------
Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pista
post Apr 13 2010, 08:24 PM
Post #924


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.818
Joined: 30-September 08
From: Odorheiu Secuiesc
Member No.: 118.083



cu 2.5i iei curbele din oras cu 1000rpm in treapta 3 sau 2 fara frica ca se poate opri motorul daca nu esti profesionist. Ce am dorit sa subliniez: e mai usor si mai placut sa conduci benzinara 2.5i in oras decat BD. Chiar daca alimentezi 100+ si nu GPL.

Nici 2L Diesel de la BMW nu straluceste la acest capitol, pe deasupra e si galagios la viteze mici. Si mie mi s-a oprit motorul in treapta a II-a la viteze mici cand am facut scurt schimb cu OBK 2,5i. Dar de la 2000rpm in sus cei 400Nm te fac sa uiti ce ai patit la 1000-1300rpm.

Cu plecatul de pe loc pot exclude pneurile si garda la sol BD vs. 2,5i. Iarna cauciucuri la fel de performante iar vara G900 pe ambele OBK.

This post has been edited by pista: Apr 13 2010, 08:26 PM


--------------------
Mazda 6 MPS

ex: Subaru Outback 2.5i MY07 5MT Bi-Fuel
BMW 120d MY'04 6MT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mgabi
post May 4 2010, 01:05 PM
Post #925


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 169
Joined: 10-March 09
From: Bucharest
Member No.: 119.469



Are careva un cablu obd pentru logging/diagnoza ? Care stiti, rogu-va, dati niste variante.


--------------------
Legy 2.0D MY09
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bakero
post May 14 2010, 10:01 PM
Post #926


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 432
Joined: 25-April 09
From: Constanta
Member No.: 119.833



salutareeee!
azi am schimbat bateria la masina,si tot azi,mi s-a bulit un senzor de ralanti,care acum,tine masina la ralanti la 200 rpm...sau chiar o opreste.iar stau o luna sa-mi aduca radacini piesa...


--------------------
SUBARU.FRIENDS INCLUDED.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GLC120
post May 14 2010, 10:13 PM
Post #927


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.445
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.958



Si de ce trebuie sa stai dupa ei o luna de zile ?? Ai incercat in alta parte?

Mai poti sa mergi cu masina?


--------------------
Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bakero
post May 15 2010, 01:45 PM
Post #928


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 432
Joined: 25-April 09
From: Constanta
Member No.: 119.833



QUOTE (GLC120 @ May 14 2010, 11:13 PM) *
Si de ce trebuie sa stai dupa ei o luna de zile ?? Ai incercat in alta parte?

Mai poti sa mergi cu masina?



si-a mai dat drumul azi...nu mai sta la 200...sta la 600-700 si usor-usor o sa-si revi9na.sper pana vine senzoru...


--------------------
SUBARU.FRIENDS INCLUDED.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GLC120
post May 15 2010, 01:57 PM
Post #929


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.445
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.958



Si cand am stabilit ca masinile astea se repara singure de parca e vii, radea lumea de noi!


--------------------
Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post May 15 2010, 08:57 PM
Post #930


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



cand ai schimbat bateria ai dat si reset la ECU. e normal ce ti se intampla . o sa-si revina usor usor.
@GLC: care oricum e pe ignore , dar nu m-am putu abtine sa nu-i citesc acest mesaj prins de curiozitatea de moment, nu atotstiutorule , nu se repara singure, dar ar trebui sa mai stii cateceva despre subaru , sau masini in general thumbsup.gif

problema la subaru, si nu numai, e clapeta de acceleratie, care se imbacseste in timp si trebuie curatata. e acolo o "chestie" (pentru atotcunoscatorii de pe aici) care poate fi curatata sau nu. depinde de la caz la caz.

deci nu cred ca vreun senzor de vina.

PS: data viitoare da si tu un telefon cand ai d'astea smile.gif ca te scuteste de nervi .


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GLC120
post May 15 2010, 09:57 PM
Post #931


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.445
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.958



George prietene, bine ai revenit. Nu cred ca ai vazut pe undeva ca ma pricep la ECU sau la reparat clapete imbacsite.

Am facut o gluma pentru ca mi-am inchipuit ca la Radacini au diagnosticat corect. Era cat pe ce sa te prinzi.

De ce sa pui ignore dar totusi sa citesti? Este tot logica ta imparabila si monosilabica?


--------------------
Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bakero
post May 16 2010, 10:09 AM
Post #932


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 432
Joined: 25-April 09
From: Constanta
Member No.: 119.833



Si-a revenit intr-un mod relativ ciudat...m-am dus sa iau ceva de la un depozit ieri,unde dau de 2 preteni.las masina cu motorul pornit si intru.aia langa ea,socati de ce nu se aude motorul!le-am spus de ce,si intru.cand ma intorc,unul dintrei ei in masina: "ti-am reparat-o ma,uite sta la 600 acuma..."intr-adevar...si ujsor usor dupa vreo 50 km de frecus prin oras si-a revenit cat de cat.ideea e ca atunci cand o scot pe liber,coboara la 200-dar se duce in 800...deci nu e "reoarata" dar cel putin nu se mai opreste motorul... yes.gif


--------------------
SUBARU.FRIENDS INCLUDED.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post May 16 2010, 09:22 PM
Post #933


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



@bakero , e ECU ul "de vina" asa face saracul la reset. baga benzina buna, tine-o cat mai sus in ture si o sa-si revina repede. apropo ce senzor au zis ca e de vina ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zetics
post May 17 2010, 09:20 AM
Post #934


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 462
Joined: 19-February 08
From: Bucuresti
Member No.: 116.423



Pe principiul "there is no replacement for high rev -cement" turned.gif


--------------------
Hyundai Accent 2005 1.6 16V 105CP
Subaru Forester 2006 2.5XT 230CP
Save the trees... eat more beavers!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post May 17 2010, 01:56 PM
Post #935


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



e vorba de coeficientul de fericire al motorului.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bakero
post May 17 2010, 09:45 PM
Post #936


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 432
Joined: 25-April 09
From: Constanta
Member No.: 119.833



Un senzor care regleaza ralanti-ul.Cica asta face.E un senzor de la admisie.E plasat central,spre parbriz,ca sa nu se confunde cu debitmetrul whistling.gif biggrin.gif
Masina n-a dus niciodata lipsa de "adrenalina"...imediat ce s-a terminat "rodajul" de 5000 km.Deci,in principiu motorul e calit.Ea e calita bine.Poate d-asta asta e singurul lucru in afara de galerie care "s-a stricat" la ea in 80k km...
Bine excludem consumabile....

Si apropo de talpa,am un complex:nu gasesc in judet un drum virajat,asfaltat si putin circulat sa ma joc si eu sad.gif no.gif
o sa expun problema asta la "trasee..." poate are cineva o idee...


--------------------
SUBARU.FRIENDS INCLUDED.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GLC120
post May 18 2010, 12:48 PM
Post #937


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.445
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.958



Investit si eu prima oara in intretinere Subaru. Prima revizie contra cost 12 luni. Verificat tot, schimbat exact de scrie in carte, discutat, frumos.

700 RON in total. Sfat prietenesc la plecare: mergi mai des cu ea si mai apasa din cand in cand, pedala aia din mijloc.


--------------------
Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post May 18 2010, 02:33 PM
Post #938


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



Throttle Position Sensor (TPS) - se afla pe "Throttle Body". In America NU se vinde separat, chiar daca este identificat ca un component de sine statator, cu numar de inventar separat etc. Been there. Done that. Se regleaza cu un "Throttle Body Cleaner spray de $3.99" sau cu VISA pt $400.00 pentru tot ansablul. Evident se incearca citeva solutii ieftine. La mine clapeta aia se misca greu - gripata de niste praf care imi intrase prin filtrul de aer si apoi prin intercooler dupa o excursie de-a mea cu ceata de Subaru. Merge bine de vreo 7 luni asa ca o dau drept rezolvata.




This post has been edited by f1anatic: May 18 2010, 02:37 PM


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobita
post May 19 2010, 07:48 PM
Post #939


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 176
Joined: 21-May 08
From: Botosani
Member No.: 117.145



Pentru ca expira leasingul si, implicit, casco, am zis saptaminile trecute sa mai repar si eu cite se mai pot repara la Subaru, vorbesc de chestii de "estetica", in rest nic de reparat.Poate doar ceva bucse , oi vedea la revizia de 75kk.De fapt chiar am depasit putin km, sper sa nu apara nimic neprevazut in luna in care mai beneficiaza masina de garantie...
Dupa primul contact cu cei de la asigurari, cind mi-am inlocuit parbrizul, nu am avut curaj sa mai dau peste ei....Asa ca s-au adunat in timp parbriz crapat(am luat un surub de 20 aprox de la un camion, naaspa senzatie), capota zgiriata de la acelasi surub si de la alte pietricele,oglinda dreapta sparta dupa ce am bagat masina in curte cu fiimiu in brate...,tripla stinga sparta, gasita asa in parcare,aripile dr stg spate infundate usor, tot de la diversi necunoscuti plus bara zgiriata de la div iesiri si sparta nitel cind a dat nevastamea in spate pina in troliul de pe Mitsu...
Am renuntat la reparatia facut la reprezentanta, era prea complicat sa fac drumul la iasi si relatia lor cu asiguratorul nu era tocmai fericita, asa ca am rezolvat pe plan local.Surprinzator, a iesit foarte bine masina, as putea zice ca nici nu se vede reparatia.
Totul,adica vopsit capota, aripi spate stg dr, inlocuit oglinda si tripla spate, reparat bara si vopsit, cu piese originale, a ajuns la vreo 8500 ron, evident platiti de asigurator, mai putin 80 lei reintregirea sumei asigurate, sau asa ceva. si a durat 3 zile.
Cu tot cu prima schimbare a parbrizului, cam jumate cred din cit am platit casco timp de trei ani.Ma mai gindesc daca mai platesc...
Mai tineti minte oglinda de 45 mil, sau asa ceva, de la reprezentanta?Ei, la augsburg, furnizorul pieselor de data asta, aceeasi oglinda a fost in jur de 20 mil, si sint convins ca se putea si mai ieftin...
Oricum, un lucru e clar, nu mai iau masina noua prea devreme.....

This post has been edited by bobita: May 19 2010, 07:49 PM


--------------------
Forester 2.0X 2007
Suzuki Samurai Sj50v 1988
Mitsubishi Pajero LWB 2.8td 1994, englezoi bulgaroi
Solenza 2004
BMW R1150 GS Adv 2004
4 wheels move your body, 2 wheels move your soul...
Desigur, Subaru este exceptia...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GLC120
post May 19 2010, 10:25 PM
Post #940


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.445
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.958



De cele mai multe ori "asigurarile auto" reprezinta unul din concursurile nationale "Hai sa ne furam caciula" intre asigurat si asigurator. De obicei castiga dealerul. Si pierd cei care au grija de masina si nu au daune, dar carora li se solicita de la an la an un pret mai mare.

Totusi sunt si vesti bune, am auzit ca unii asiguratori impun reparatorilor furnizorii de piese (preturi negociate de ei) la care au dreptul sa adauge numai x % si manopera y RON/ora.


--------------------
Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil."
Go to the top of the page
 
+Quote Post

58 Pages V  « < 45 46 47 48 49 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 4th May 2024 - 04:15 PM