Tractarea : cat am voie si cu ce, de la mici la mare cu totii in remorca |
This topic is about Tractarea : cat am voie si cu ce, the author, JohnSA, wrote about: QUOTE (ozz86651 Apr 12 2010, 0558 AM) Eu tin cu Rebel /smile.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":)" border="0" alt="smile.gif" />. Faza cu moto ... To read more just scroll down
Tractarea : cat am voie si cu ce, de la mici la mare cu totii in remorca |
Apr 12 2010, 08:25 AM
Post
#21
|
|
pilot Group: Membri Posts: 256 Joined: 20-November 08 From: Bucuresti Member No.: 118.585 |
Eu tin cu Rebel . Faza cu motocicleta tractind platforma cu masina am vazut-o cu ochii mei. Clipurile publicitare cu siguranta nu mint in privinta limitelor de siguranta sau a celor legale. Ma intreb cu naiba un cap de tir de 2-3 tone tracteaza 30 de tone? Masina NU "controleaza" remorca.. remorca/rulota tractata are propriul sisem de finare si proprile osii pe care sta! Pai Tir-ul ala e calculat pentru distributia greutatii intr-un fel, asa cum iese el din fabrica. Adica are "toate alea" calculate pentru a respecta compromisul perfect de echilibru pe cele trei axe. Daca schimbi datele problemei , trebuie sa o iei de la capat cu TOATE calculele . La fel si pentru autoturisme . Problemele nu se pun sa pleci de pe loc sa sa franezi usor in linie dreapta aia faci si cu bicicleta daca te tin picioarele. Iar daca remorca are sitem de franare independent, franezi cu "spatele" si nu te doare. Problemele apar cand , pe langa momentul de rasucire in jurul perpendicularei verticale pe centrul de greutate (momentul fortelor centrifuge, ala care ne da alunecarea laterala) apare un moment de rezistenta sau de tractare actionand in punctul de remorcare , moment care este amplificat de bratul fortei respective masurat intre punctul de tractare si punctul calculat al "centrului de greutate" care e cam mare raportat la restul dimensiunilor, vreo juma din lungimea masinii. De aia ziceam ca robocap ar trebui sa incerce frana de motor in curba cu bmw-ul in spate , ca sa nu mai incerce si altul schema. -------------------- Mrrrr = Outback 2.0T-D NS
backyard inv.: Astra H, VW , Mitsu Pajero Sport ---------------------------------------------------------------------------- Armula indecisa intre concluziile auto-psihanalizei si paiul din ochiul celorlalti : "Sincer (impaciuitor dar sincer cu el insusi -n.b.), sugerez anumitor participanti pasivi ai acestui forum care sunt in cautarea de informatii sa nu ia in considerare toate dizertatiile postate pe acest forum intrucat anumite postari sunt total paralele cu subiectul si sunt furnizate de personaje care in afara lipsei unei baze elementare de cunostinte in domeniu, nu sunt capabile decat sa posteze ineptii si aberatii. Insa, in spiritul dreptului de a ne exprima liberi, trebuie sa acceptam si monologurile prin care unii isi poarta propriul razboi imaginar sau isi refuleaza frustrarile." |
|
|
Apr 12 2010, 08:28 AM
Post
#22
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.805 Joined: 27-April 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 104.894 |
Daca tot mi-ati sters postul.... care, culmea, desi e funny, era la subiect... cred ca trebuiau sterse mai multe posturi de pe aici, si nu creat topic nou cu explicatii "savante". Ma rog, in cele 4D in care ne scaldam, legea lui Newton a functionat destul de bine pana acum. Si tot in cele 4D exista favoritisme si nepotisme care nu pot fi explicate de legi.
Noi sa fim sanatosi! -------------------- BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07 Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience. “If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein |
|
|
Apr 12 2010, 09:39 AM
Post
#23
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.387 Joined: 8-September 06 From: San Francisco Member No.: 86.644 |
QUOTE ai Tir-ul ala e calculat pentru distributia greutatii intr-un fel, asa cum iese el din fabrica. Adica are "toate alea" calculate pentru a respecta compromisul perfect de echilibru pe cele trei axe. Daca schimbi datele problemei , trebuie sa o iei de la capat cu TOATE calculele . La fel si pentru autoturisme . Capul de tir functioneaza in siguranta pe sosea si singur, si cu remorca goala, si cu 2t incarcatura in remorca, si cu 30t, si cu 2 remorci in spate. Cam universale calculele astea. -------------------- ---------------
Honda Civic EX 2006 140CP Mazda 6S 2003 220CP |
|
|
Apr 12 2010, 02:25 PM
Post
#24
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
Subareii au intrat in panica cit poate sa traga iubita lor masina ! Acum se pune problema daca poate sau nu sa traga o barca de 500 kg ? Asta dupa ce tot ei ne scoteau ochii acum vreo citeva luni cu un Subaru STI care tracta un TIR ? http://throttleblips.dailyradar.com/video/...w-subaru-trekt/ Chiar ati uitat videoclipul asta ? Si cit ne-au scos ochii ca ce bun si atot puternic este Subaru ? Trageti mai flacai barca...ca daca trage TIR-ul de 30,000 kile, trage si barca de 500 kg! Morala: fraierii sint cei care s-au angajat in conversatie (adica si eu). Nu cei care au ridicat problema in primul rind ! PS: 2700 lbs adica cca 1200 kg (pagina 15/19) http://www.subaru.com/content/downloads/pd...009_outback.pdf -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Apr 12 2010, 02:50 PM
Post
#25
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
Spune-ne te rog daca Din nou repet intrebarea referitoare la modalitatea de calcul pe care o utilizeaza producatorii sau existenta vreunui standard international, ca si despre performantele care trebuie asigurate in cazul tractarii. -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Apr 12 2010, 03:54 PM
Post
#26
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.042 Joined: 1-June 07 From: Bucuresti Member No.: 107.409 |
Spune-ne te rog daca...ne recomanzi sa tractam cu Outback Diesel o remorca franata de 1700 kg (atat scrie la noi in acte). E vorba de o activitate frecventa, nu de 20 km in mod exceptional o data la 5 ani. La cat de reusit e ambreiajul de pe dieselurile Subaru, eu nici n-as lua in calcul o asemenea varianta deocamdata. |
|
|
Apr 12 2010, 05:24 PM
Post
#27
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.204 Joined: 19-September 02 From: Bucuresti Member No.: 6.478 |
Mie mi se pare ca va agitati degeaba. Ca sa stabilesti masa care poate fi tractata trebuie facute niste calcule complexe, calcule care, citind toate parerile, ne depasesc pe toti. Pentru asa ceva in interiorul fiecarei firme sunt niste baieti in halate albe cu multe pixuri in buzunarul de la piept care isi solicita neuronii. Sunt foarte multe lucruri de care trebuie sa se tina cont si care se leaga intre ele.
Asadar, daca aia imi zic ca masina mea poate tracta o remorca de 1000 de kg cu tot cu incarcatura si cu sistem de franare, ii cred pe cuvant, pentru ca, cel putin in privinta asta sunt (mult) mai destepti decat mine. Daca imi spun ca pot tracta 500 kg fara sistem de franare, iarasi ii cred. Parerea mea e ca e suficient sa tii de ce scrie in cartea tehnica a masinii. This post has been edited by laurentiu: Apr 12 2010, 05:26 PM -------------------- Opel Astra F 1.6 75 CP (Das Auto), VW New Beetle 1.4 75 CP
|
|
|
Apr 12 2010, 07:23 PM
Post
#28
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.818 Joined: 30-September 08 From: Odorheiu Secuiesc Member No.: 118.083 |
PS: 2700 lbs adica cca 1200 kg (pagina 15/19) http://www.subaru.com/content/downloads/pd...009_outback.pdf Masinile facute in America cu logo japonez sunt capabile de 1200kg. A mea facuta in Japonia e capabila de 1800kg. Scrie in talonul masinii sau daca vrei chiar in COC. P.S. Propun sa iei masini fabricate in Japonia. This post has been edited by pista: Apr 12 2010, 07:25 PM -------------------- |
|
|
Apr 12 2010, 08:16 PM
Post
#29
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
Masinile facute in America cu logo japonez sunt capabile de 1200kg. A mea facuta in Japonia e capabila de 1800kg. Scrie in talonul masinii sau daca vrei chiar in COC. P.S. Propun sa iei masini fabricate in Japonia. Poti sa iei si masini facute acolo. Bagi vreo 20,000 de dolari in cateva mici accesorii si juri ca e masina originala! Acesta e adevarul tehnic in toata splendoarea dar raspunsul oficial va fi ca in America sunt reguli mai stricte si mai stiintifice de calcul. Ce ne facem daca e si asta adevarat ?? This post has been edited by GLC120: Apr 12 2010, 08:18 PM -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Apr 12 2010, 08:31 PM
Post
#30
|
|
pilot Group: Membri Posts: 256 Joined: 20-November 08 From: Bucuresti Member No.: 118.585 |
Vai si vai. Si iarasi vai ! Subareii au intrat in panica cit poate sa traga iubita lor masina ! Acum se pune problema daca poate sau nu sa traga o barca de 500 kg ? Adevarul ca noi visam cam asa ceva fara probleme vreo 200.000 km (legenda era frumoasa): Si ce am primiiiiit ! Da ce .... am primiiiit !!! Mare. Oricum , primul gand atunci cand am vazut reclama aia (mincinouasa) la noul Outback tractand un aeroplan a fost : Bai, tu-ti dai seama cum ii pute lu' ala in masina ? Si realizezi ca se duce direct in service sa achite din banii lui un kit ambreiaj nou dar la fel de competent ? Help: rog un admin sa stearga postul precedent : sunt prea multe butoane si a iesit cum mi-a iesit. loaded.jpg ( 192.83K ) Number of downloads: 24 This post has been edited by mike.omega: Apr 12 2010, 09:19 PM -------------------- Mrrrr = Outback 2.0T-D NS
backyard inv.: Astra H, VW , Mitsu Pajero Sport ---------------------------------------------------------------------------- Armula indecisa intre concluziile auto-psihanalizei si paiul din ochiul celorlalti : "Sincer (impaciuitor dar sincer cu el insusi -n.b.), sugerez anumitor participanti pasivi ai acestui forum care sunt in cautarea de informatii sa nu ia in considerare toate dizertatiile postate pe acest forum intrucat anumite postari sunt total paralele cu subiectul si sunt furnizate de personaje care in afara lipsei unei baze elementare de cunostinte in domeniu, nu sunt capabile decat sa posteze ineptii si aberatii. Insa, in spiritul dreptului de a ne exprima liberi, trebuie sa acceptam si monologurile prin care unii isi poarta propriul razboi imaginar sau isi refuleaza frustrarile." |
|
|
Apr 13 2010, 10:56 AM
Post
#31
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.805 Joined: 27-April 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 104.894 |
JohnSA - misto poza E agregatu' din dotare?
-------------------- BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07 Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience. “If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein |
|
|
Apr 13 2010, 04:52 PM
Post
#32
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Eu cred ca aici sunt doua discutii amestecate: Cat se poate si cat e legal.
De putut se poate mult. Aici e un exemplu personal de remorca tractata cu un getz de 1200 kile si 88CP. http://masini.ro/forum/index.php?s=&sh...st&p=279839 Remorca a fost umpluta pe rand cu 30m2 de parchet la 12mm grosime, sau 30 saci de moloz de aproximativ 35-40kile bucata. Do the maths, cu tot cu remorca se sare de 2t. Legal nu e, daca sunt intrebat la tribunal neg ca am calcat pe drumuri publice incarcat asa ... insa de putut se poate .... pe circuit Si nu moare nimic in cateva sute de km. Probabil ceva moare daca faci sportul asta saptamanal timp de 10 ani. Masina respectiva e inca in viata si in plina forma, cateva luni mai tarziu a fost pusa pe dyno unde a scos putere mai mare decat in carte. Iar acum o luna a trecut cu brio controlul tehnic -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Apr 13 2010, 05:06 PM
Post
#33
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
James esti un matemagician banuiesc.
Cei 30 de saci de moloz sunt mai grei decat 30mp de parchet. Te credem pe cuvant deci 30x40=1200 kg. Vrei sa spui ca remorca goala are 800 kg ? -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Apr 13 2010, 05:16 PM
Post
#34
|
|
pilot Group: Membri Posts: 256 Joined: 20-November 08 From: Bucuresti Member No.: 118.585 |
JohnSA - misto poza E agregatu' din dotare? Nuuu, nici vorba. E pe bune visul . Al meu ambreiaj s-a "uzat din cauze normale" sub 15000 km fara sa fi tractat sau carat ceva si nici Transalpina macar nu am apucat si eu sa o incerc . A trebuit sa-l platesc si sa inteleg ca la re' cu fiabilitatea si rezistenta legendara, asa ca nici nu am avut prin cap vreodata sa folosesc masina asta la altceva decat carat copilul la ski si inapoi. A vazut ce-i drept si niste sacose de la Carrefour, dar cam pana aici am curaj data fiind experienta de "anduranta". -------------------- Mrrrr = Outback 2.0T-D NS
backyard inv.: Astra H, VW , Mitsu Pajero Sport ---------------------------------------------------------------------------- Armula indecisa intre concluziile auto-psihanalizei si paiul din ochiul celorlalti : "Sincer (impaciuitor dar sincer cu el insusi -n.b.), sugerez anumitor participanti pasivi ai acestui forum care sunt in cautarea de informatii sa nu ia in considerare toate dizertatiile postate pe acest forum intrucat anumite postari sunt total paralele cu subiectul si sunt furnizate de personaje care in afara lipsei unei baze elementare de cunostinte in domeniu, nu sunt capabile decat sa posteze ineptii si aberatii. Insa, in spiritul dreptului de a ne exprima liberi, trebuie sa acceptam si monologurile prin care unii isi poarta propriul razboi imaginar sau isi refuleaza frustrarile." |
|
|
Apr 13 2010, 05:46 PM
Post
#35
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
Umbla vorba la noi la club ca in mai multe randuri ai plecat de la Carrefour cu 5-6 carucioare pline cu bere legate de masina.
Inteleg ca le-ai adus inapoi a doua zi, dar chiar "utilizare normala" !? -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Apr 13 2010, 06:30 PM
Post
#36
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
James esti un matemagician banuiesc. Cei 30 de saci de moloz sunt mai grei decat 30mp de parchet. Te credem pe cuvant deci 30x40=1200 kg. Vrei sa spui ca remorca goala are 800 kg ? Nope, sacii de moloz au fost doar "itemul" cel mai greu. Pe langa ei au mai fost niste mizilicuri... de ex 8 usi cu tot cu cadre taiate cu circularul ca sa incapa, vreo 15m2 de faianta+gresie, o cabina de dus din caramida "atomizata", o vechitura de masina de spalat si alte prostii. Imi aduc aminte de greutate pt ca functie de ea am platit la groapa de gunoi... si a fost cu cantec, am fost pe punctul sa ma iau la baiate cu aia de acolo. Pe internet scrie ca iau 2m3/luna iar acolo nu voiau sa ia decat 0,5m3 de deseuri de constructii... si 1.5m3 de alte prostii, iar eu eram sensibil peste cei 0.5m3. Nu stiu cat cantareste 1m3 de moloz sau gresie da' e greu al naibii. Cand am fost sa vb cu sefu' am inceput sa ma imbrancesc cu flamandu' de la intrare care o facuse pe desteptul. Pana la urma, cu regulamentul in mana au gasit alt motiv sa nu mi le ia: molozul/tencuiala si caramizile sparte trebuiesc triate separat. Daca spargi deci un perete, trebuie sa razi tencuiala de pe caramizi ca sa ti le accepte. Pana la urma tot cu turcii m-am inteles mai bine... oricum, o amintire de neuitat -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Apr 13 2010, 06:51 PM
Post
#37
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
OK acum am inteles. Cand te hotarasti sa vinzi Getz-ul tunat da-mi un telefon. Il inmatriculez in Bulgaria si imi fac firma de tractari auto specializata pe distante scurte si teren plat. Sa vezi ce spume o sa faca aia cu Patroalele.
-------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Apr 14 2010, 11:32 AM
Post
#38
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Corect, ca sa iti duci barca de doua ori pe an la garla trebuie sa iti faci firma de tractari. Asa, numa' ca sa faca spume si aia care inchiriaza patroalele.
-------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Apr 14 2010, 02:35 PM
Post
#39
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
james ai perfecta dreptate numai ca aici eram soferi diferiti. Unul cu barca si Subaru, cateva sute de metri pana la apa sarata, celalalt fara barca dar deschis la oportunitati de afaceri, respectiv Getz-ul si tractarile contra cost, dublu noaptea, triplu sarbatorile legale.
Altfel raman la parerea ca masele maxime ale remorcilor sunt mai mult marketing si pentru situatii de urgenta, ca sa nu fii pasibil de pedeapsa in cazul unui control. Unul din exemple ar fi masa maxima pentru remorca fara sisteme de franare care este identica la masinile din semnatura: 750 kg. Probabil ca in calcul nu conteaza, masa masinii, sasiul separat, motorul, reductorul... Daca e facuta in Japonia, merge cu motorina, si are si peste 4.5 m lungime...e acelasi coeficient. E logic! Serios vorbind daca poti duce remorca X cu masa din talon, in siguranta pana la Constanta intr-o zi cu trafic normal din luna martie s-ar putea sa fie mult mai distractiv pana la Brasov intr-o zi de week-end in ianuarie, chiar daca soseaua e uscata. Deci ca si cu off-road-ul fiecare face cat il taie capul cu banii si siguranta lui. -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Apr 14 2010, 08:35 PM
Post
#40
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.198 Joined: 11-July 08 From: Location Unknown Member No.: 117.474 |
@JohnSRL,
Stimabile, daca chiar voiai sa iti sustii teoria tacerii o faceai... tacit, nu postai un reply inept. Si nu, nu este necesar sa incluzi propria-ti experienta in eronata-ti perceptie despre altul... John... Sau trebuie sa spun mai mult? Frustrarile sunt parte a procesului de emigratie, nu cred ca pot fi negate, numai ca vezi tu, astea au fost cu multi multi ani in urma, nu mai exista de mult. Referitor la trauma, ce sa zic, daca putem defini drept trauma posibilitatea de a realiza aici mai mult decat in cateva vieti acolo atunci accept definitia cu bratele deschise si chiar sunt avid sa mai "sufar" de pe urma ei. In ceea ce priveste consumatorul si societatea la care te referi, ai gresit destinatarul stimabile, personal sunt foarte transant si direct, cand am avut ceva de spus despre societatea asta am spus-o; sincer, aici ai nimerit-o ca nuca in perete. Nu in ultimul rand, ti-am spus ca esti paralel si nu te documentezi, prin urmare te-am trimis la citit. Precum vezi, am stat in parametrii impusi de regulament fara sa fac referire catre viata ta personala, catre esecurile tale, invidia care te roade sau frustrarile pe care le ai. Sincer, nu ma intereseaza catusi de putin persoana ta, masina ta, viata ta. Eu ma rezum la a discuta despre subiect in sine si atat. Daca esti paralel cu subiectul te combat si te trimit sa te documentezi, insa am bunul simt de a nu trece niciodata bariera personala. Referitor la subiect, inca o data, nu stii nimic, am constatat ca nici tu si nici acolitii tai nu intelegeti engleza pentru ca dovezile sunt acolo iar filmele explica perfect ce conteaza si ce contribuie la towing. Din pacate, nu sunt in posesia unor materiale educative in limba romana ca sa le pun la dispozitia voastra. Ah! Si nu, nu te pricepi aproape deloc la imbinat texte preluate din alte surse. Mai exerseaza. This post has been edited by Rebel: Apr 14 2010, 08:39 PM -------------------- ///M - The Ultimate Driving Machine
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 26th April 2024 - 04:04 PM |