QUOTE (bogcot76 @ Apr 9 2010, 11:28 PM)
Rebel imi pare rau ca te contrazic insa exista chiar o formula de calcul (o gasesti pe net) care ia in calcul tocmai greutatea maxim admisa a vehiculului pe langa alti parametri pentru a afla greutatea maxim admisa a trailerului pe care-l poti tracta cu un autoturism. Masina aia pe care o arati tu intra usor la categoria "autotractoare" care e altceva. (Uita-te atent la ultima poza postata de tine si vei vedea diferenta).
Iti pare rau sa ma contrazici dar in fapt nu ma contrazici la nimic. Nu m-am referit nici la formule si nici la parametrii si greutatea admisa.
Eu faceam referire catre chestia asta:
QUOTE (kroko @ Apr 8 2010, 03:00 PM)
Mah eu gasesc foarte logic ca greutatea tractata sa nu fie mai mare decit cea a masinii. Imagineaza-ti cit de bine poate controla o masina de 1000 kile o remorca de 3000 !
..unde maturul domn Kroko spune clar ca greutatea nu poate fi mai mare ca a masinii ceea ce denota maturitate in nestiinta.
Fiecare masina are un maxim payload si tongue weight care poate fi acceptat intrucat distributia greutatii pe axe este primordiala.
Daca vreti sa vorbim de intreaga terminologie si ce reprezinta fiecare, putem discuta fara probleme, stiu perfect cum functioneaza.
Nu este nimic aiurea cu masinile din imagine, ideea era doar ca o masina sau un truck poate tracta mult peste greutatea proprie; inca o data, aici sunt implicati o multitudine de factori de la sasiu,motor, transmisie, pana la modul de tractare (5th wheel, tongue, etc). Ia un F150 atunci si vezi ca este un truck menit sa fie si masina de familie si cal de lucru. Nu inteleg ce vrei sa spui cu ultima poza; ultima poza arata un F350 din vechea generatia tractand un traile mult mai greu decat masina in sine in modul 5th wheel towing mode. Ideea era sa-i aratam colegului dumitale ca debiteaza ineptii.
QUOTE (kroko @ Apr 9 2010, 08:02 PM)
Domnu' , cind o sa te faci baiat mare poate o sa mai inveti cu ce se maninca masinille. Pina atunci, nu te mai obosi sa dai in taste, ca dai degeaba ...
Domnu' Kroko, nu este nimic grav sa nu stii nimic despre un lucru, mai grav este sa te dai in petic inlaturand orice dubiu; in ceea ce priveste towingul si parametrii sai da-mi voie sa iti spun ca esti in totala ceata, fac pariu ca habar nu ai ce inseamna GVWR, GAWR sau GCWR. La noi aici cam toata lumea merge cu un trailer undeva pentru vreo 2 saptamani, sunt convins ca si la tine in parcare e plin de trailere si de experti in ele. Si inainte sa deschizi gura despre cunostintele altuia, poate nu ar fi rau sa ai temele facute in ceea ce priveste adversarul. Reply-uri de doi lei ce se vor funny nu iti vor salva sub nici o forma imaginea pe care singur ti-o faci.
Ce nu inteleg este cum naiba, tocmai unul paralel cu Subaru, un simplu fan inrait care habar nu are ce zace sub propria-i capota daramite sub altele, se poate da in petec in fata unor membri la o adunare Subaru. Modestia are si ea rolul ei...
Culmea, taman peste vreo ora plecam afara cu un Raptor si un trailer...
Daca am timp voi pune ceva poze, cu masini de data asta, tractand mai mult decat masina.