pt cei pasionati de viteza |
This topic is about pt cei pasionati de viteza, the author, M i h a i, wrote about: Cum adica in care cazuri a fost marius la volan? cel putin BMWilliams nu stiu sa aibe decat un loc /tongue.gif" style="vertical-align:middle" emoid=": ... To read more just scroll down
pt cei pasionati de viteza |
May 6 2004, 02:37 PM
Post
#21
|
|
specialist Group: Membri Posts: 795 Joined: 24-November 03 From: Bucuresti Member No.: 18.486 |
|
|
|
May 6 2004, 03:01 PM
Post
#22
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 13 Joined: 26-March 04 From: Bucuresti Member No.: 23.010 |
unde atingeti mah voi vitezele astea?
In iubita noastra tara eu nu am reusit sa merg mai repede de 160. pe drumurile pe care circulati voi nu sunt gropi, de nivelari si alte fenomene specifice numai romaniei |
|
|
May 6 2004, 03:15 PM
Post
#23
|
|
Warp Member Group: Membri de onoare Posts: 4.752 Joined: 9-May 03 From: Bucuresti Member No.: 12.270 |
Unii dintre membri de aici nu sint in Romania - ferice lor :salute:
In tara stiu locuri in care poti atinge usor - si chiar depasi- 200km/h |
|
|
May 6 2004, 03:20 PM
Post
#24
|
|
Guest Star Group: Membri Posts: 1.453 Joined: 1-April 04 From: Bucuresti Member No.: 23.282 |
|
|
|
May 6 2004, 03:23 PM
Post
#25
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 13 Joined: 26-March 04 From: Bucuresti Member No.: 23.010 |
|
|
|
May 6 2004, 03:43 PM
Post
#26
|
|
specialist Group: Membri Posts: 795 Joined: 24-November 03 From: Bucuresti Member No.: 18.486 |
florine tu ai dreptate cu cainii si cu utilajele si cu admiratorii de peisaje, insa tre sa stii ca pentru unele masini nu e nevoie de prea mult timp sau prea multa sosea ca sa atinga 200. Iar pe autostrada si DN1, functie de trafic ai sanse o gramada sa atingi viteze mari....masina sa ai
|
|
|
May 6 2004, 03:46 PM
Post
#27
|
|
Guest Star Group: Membri Posts: 1.453 Joined: 1-April 04 From: Bucuresti Member No.: 23.282 |
Corect Mihai, asta incercam sa demonstrez si eu mai sus, dar totusi din pacate treaba cu depasirile in ultimul moment (dacie pe dacie, trabant pe dacie, lada pe dacie, raba pe dacie si invers) e foarte reala. Cred ca nu exista drum in afara orasului sa nu dau de cate unul care face asta chiar in momentul in care ma pregatesc sa trec pe langa el!
|
|
|
May 6 2004, 04:04 PM
Post
#28
|
|
specialist Group: Membri Posts: 795 Joined: 24-November 03 From: Bucuresti Member No.: 18.486 |
Asa e Vlad, mi se intampla mai mereu cum ies din oras. apropos de depasirile astea, eu am ajuns la concluzia ca a merge cu viteza e periculos in primul rand datorita celor cu masini vechi, care meg incet si care atunci cand intra in depasire raporteza situatia la felul lor de mers. Nu se gandesc ca punctul ala mic din retorvizoare pe care il vad ei atunci cand se asigura(daca se mai si asigura), s=ar putea sa aibe nu 70-80 ci de la 160km/h in sus si ca s-ar putea ca cele 5-10 minute sau cei 4-5 km de strada de care au nevoie ei pentru a depasi sa nu le fie suficienti. Asa ca watta hell...hai sa depasim.
|
|
|
May 6 2004, 04:13 PM
Post
#29
|
|
Guest Star Group: Membri Posts: 1.453 Joined: 1-April 04 From: Bucuresti Member No.: 23.282 |
Asta e Mihai, va trebui sa ne obisnuim sa mergem mai incet, asta pentru siguranta noastra in primul rand si pentru siguranta celorlalti participanti la trafic in al doilea rand. Sa speram ca in viitor vor disparea incet, incet toate masinile vechi care si polueaza si pun in pericol buna desfasurare a traficului. Si in afara exista masini mai vechi dar nu stiu cum naiba toti soferii sunt mult mai amabili decat la noi. Poate spiritul nostru latin e devina.
|
|
|
May 6 2004, 04:23 PM
Post
#30
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 13 Joined: 26-March 04 From: Bucuresti Member No.: 23.010 |
Vlad imi pare rau sa iti spun ca masinile vechi nu vor disparea din romania nici peste 20 de ani pt ca romanul prefera sa isi carpeasca dacia cu cate o sarma decat sa isi cumpere o masina din vest mai ieftina.
Faza ca unora le trebuiesc cateva minute sa faca o depasire nu ma deranjeaza, dar inainte de a depasi sa se uite si ei in oglinda ca de aia are masina asa ceva. E adevarat ca mai sunt si soferi care te vad si nu s-ar baga pe prima banda. nu inteleg de ce romanii vor toti sa mearga pe banda a doua care se foloseste numai pt depasire |
|
|
May 6 2004, 04:50 PM
Post
#31
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 191 Joined: 2-April 04 From: Bucuresti Member No.: 23.312 |
S-o fi folosind numai pentru depasire in alte tari. La noi e greu sa mergi pe un drum national pe banda I, in conditiile in care trebuie sa te feresti de biciclisti, carute, pietoni de la tzara si... gropi, care sunt mult mai frecvente pe banda I.
NU zic ca e corect sa folosesti banda a II-a, dar uneori mai lasi principiile si te gandesti si la siguranta ta. Mi s-a intamplat sa merg pe un astfel de drum, in localitate, cu 60/h (pe banda a II-a, pentru ca pe banda I "circulau" autobuze si carutze), iar din spate sa-mi vina unu' cu 120-140/h si sa-mi semnalizeze cu farurile sa-i fac loc. Totusi, eram in localitate, ce naiba! Omul ala nu era constient ca pune in pericol viata lui, dar mai ales pe a altora ?!?!?! Sunt sigur ca Marius a mers cu acele viteze pe o pista de teste sau cel putin pe autostrada. |
|
|
May 6 2004, 06:26 PM
Post
#32
|
|
specialist Group: Membri Posts: 795 Joined: 24-November 03 From: Bucuresti Member No.: 18.486 |
totusi la rglement zice ca tre sa lasi lumea sa depaseasca indiferent daca manevra se executa prin depasirea vitezei legale. oricum trebe mers in primul rand dupa regulament si dupa aceea dupa cum ar fi moral. Asa ca valea pe prima banda
|
|
|
May 7 2004, 12:14 AM
Post
#33
|
|
specialist Group: Membri Posts: 973 Joined: 7-January 04 From: Bayern,Germany Member No.: 19.672 |
Deci fiti linistit eu nu gonesc de nebun si mai ales in Ro si ma tin si de regulamente dar pe autostrazi in Germania nu e limita de viteza si poti sa mergi cati poti.Sigur nu e indicat prea repede dar eu trebuie sa testez ce construies si de accea vitezele mari.
Si apropo de BMW Williams inainte de a merge motoarele la incercari cu piloti echipei sunt teststate de colegi si am fost si eu invitat de mai multe ori.Nu e o problema sa mergi 300-350 km/h nici nu simti. Si apropo exista si un model de 2 persoane. Si George pe cand ma dadeam eu la cancursuri 4x4 multi nici nu aveau masina si actualul campion al Ro mai boxa. -------------------- Golf GTI
|
|
|
May 7 2004, 11:37 PM
Post
#34
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 184 Joined: 13-April 04 From: Phoenix AZ Member No.: 23.708 |
Marius, trebe sa fi un om tare fericit! Deci pana la urma sa intzelegem ca erai pe o pista, nu?
Apropo, cum draq arata BMW-ul asta Willims, ai ceva poze? Peste 130 pe DN si 180km/h pe autostrada e sinucidere curata in Ro!!!! Hai sa fim seriosi, numai un nebun ar merge mai tare de-atat in tzarisoara noastra draga. Eu era sa o patzesc rau de tot pe Buc-Pitesti le 180 la ora, mi-a luat unul fatza....de-atunci nu-mi vine sa ma mai risc la asa viteze, nu pentru ca nu mi-ar place (din contra!), ci pentru ca nu sunt singur pe sosea, sau mai bine zis sunt destul tataitzii si mamaitzii care au uitat scopul retrovizoarelor! |
|
|
May 9 2004, 02:44 AM
Post
#35
|
|
specialist Group: Membri Posts: 973 Joined: 7-January 04 From: Bayern,Germany Member No.: 19.672 |
Nu stiu de ce trebuie sa fiu un om fericit.
Asta e meseria mea sa construies masini si anumite lucruri trebuie sa le si incerc.cred ca e normal?Nu? Si daca tot am acces peste tot de ce sa nu vad cum se sta intr-o masina de F1 si sa vad cum merge e ceva banal cred eu. Si nu stiu pe autostrada nu e o problema sa mergi repede sau pe o pista fiindca nu mergi 100 de km cu viteza maxima ci catva. -------------------- Golf GTI
|
|
|
May 9 2004, 05:33 AM
Post
#36
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 120 Joined: 13-January 04 From: Iasi Member No.: 19.888 |
195/h - Audi 100cc, din '87, motor 2300cc, 5 cilindri
|
|
|
May 13 2004, 08:09 PM
Post
#37
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 13-May 04 From: Bucuresti Member No.: 25.311 |
io am fost mai cuminte..(nici masina nu aveam ce-i drept)
160km/h cu un Cielo Euro 3 pe buc-constanta autostrada (io la pedale) 150kn/h cu un Oltcit Club 11R din 1988 (tata la pedale) buc-pitesti autostr. 200km Ford Focus 1999 1.4 (un pretin la pedale) pe DN1 |
|
|
May 13 2004, 08:16 PM
Post
#38
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
QUOTE(Sinner25318) ...
200km Ford Focus 1999 1.4 (un pretin la pedale) pe DN1 esti loco??? masina aia nu prinde atat decat daca ii dai drumul din avion sau ii pui o mare panza si o arunci intr-o tornada! 1.4 16v 75 cp : vit max 171 km/h DECI never ever, ever 200!!! 1.6 16v 100cp : vit max 185 km/h 1.8 16v 115cp : vit max 198 km/h 2.0 16v 130cp : vit max 201 km/h ST 2.0 16v 170cp : vit max 216 km/h singurele motoare capabile sa aintga 200 km/h sunt cele de 2 l. so era 2.0 sau ST? -------------------- |
|
|
May 13 2004, 08:31 PM
Post
#39
|
|
specialist Group: Membri Posts: 795 Joined: 24-November 03 From: Bucuresti Member No.: 18.486 |
ai drepate cu 14 16V insa si 1.8 -ul atinge lejer 200km/h daca are valorile scrise de tine in cartea tehnica. Si a mea are vit max 172 dar pe kilometraj arata 180 la orice ora. Dar nu mai mult (nu stiu ce s-ar intampla daca n-ar fi vant absolut deloc sau daca ar bate din spate )
|
|
|
May 13 2004, 08:39 PM
Post
#40
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
valorile inscrise de mine aici sunt valorile REALE. valorile raportate de vitezometru sunt eronate cu pana la 10% in functie de masina , viteza samd. incearca testul cu radarul de la arc.
o sa vezi ca la diferite viteze , pe care radarul le aproximeaza mai bine decat vitezometrul masinii o sa ai erori diferite. -------------------- |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 29th April 2024 - 07:57 AM |