Aprilia Pegaso 650, 2004 - 47cp |
This topic is about Aprilia Pegaso 650, the author, G e o r g e, wrote about: Nu am stiut unda sa il deschid , pe masina mea sau pe 2 roti /smile.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":)" border="0" alt="smile.gif" /> Motor ... To read more just scroll down
Aprilia Pegaso 650, 2004 - 47cp |
Apr 5 2011, 09:06 PM
Post
#1
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
Motor de incepator sa duca 110kg si sa se descurce cu gropile prin bucuresti (nu de alta dar am sarit cateva una chiar fara sa vreau) e din 2004 , motor rotax injectie , undeva la 5200km si e prima mea motocicleta o sa incerc sa ii mai fac poze - cuplu bun - motor intr-un cilindru care tremura ca toti dracii in ture - suspensie foarte buna de bucuresti - frane indoielnice in combinatie cu suspensia moale (drift pe frana va zice ceva) - foarte manevrabila - garda mare la sol multe senzatii noi , cateva injuraturi zilnice si multa distractie calare pe ea Motocicleta e facuta de aprilia (dohhh) si e cam identica cu BMW F650GS , pe care tot aprilia l-a asamblat pentru BMW . Motorul este ROTAX facut de niste austrieci dejtepti . This post has been edited by G e o r g e: Apr 5 2011, 09:07 PM
Attached File(s)
-------------------- |
|
|
Apr 5 2011, 09:16 PM
Post
#2
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Ma de frumoasa e frumoasa da' sa nu uiti ca eu ti-am zis ce ti-am zis cand ti-am zis unde ti-am zis. Daca ti se intampla ceva te rog sa-mi lasi mie bicepsii.
-------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Apr 5 2011, 09:19 PM
Post
#3
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
da da da
revizie i-am facut , de inmatriculat am inmatriculat-o , i-am completat ( a se citi schimbat cu totul !!!) lichidul de frana , pus 3 suruburi la carene pe unde lipseau (inca lipseste unul de sub sa :-/ ) asta dupa ce i-am facut revizia ... v-am zis ca i-am facut revizia si mi-au dat-o fara lichid de frana ... ma miram eu de ce nu prea tine frana da , la reprezentanta am fost , ca asa sunt invatat :-/ mai am de facut la ea : placute frana fata + spate , anvelope (peste cateva mii de km trebuie schimbate) , sa imi soseasca semnalizarile de pe spate ca astea de acum au fost mancate de un caine -------------------- |
|
|
Apr 6 2011, 09:29 AM
Post
#4
|
|
Captain Obvious. Group: Moderator Posts: 1.312 Joined: 3-August 05 From: Oradea/Cluj Member No.: 52.535 |
Ai ales foarte bine momentul ca sa incepi. Acuma vremea e numai buna pentru a merge echipat full. Si eu tot strang bani pentru un motor, dar o sa mai dureze mult timp, ca nu vreau fara ABS. Eu am ochit Suzuki SV650. -------------------- 1994 Opel Astra F 1.8 GSi 125 cp
2004 Opel Astra G 1.6i 103 cp 2007 Opel Astra G 1.6i 105 cp |
|
|
Apr 6 2011, 09:43 AM
Post
#5
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
-------------------- |
|
|
Apr 6 2011, 10:03 AM
Post
#6
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
La mine e pe wishlist permisul moto.. pentru cand o avea timp. Il admir pe Jorj care cu drac mic a avut timp si de asta .
Si o trotineta oarecare, nu conteaza cat de mica si de pricajita. Nu de alta da' sper sa nu depasesc greutatea actuala -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Apr 6 2011, 10:26 AM
Post
#7
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
permisul l-am luat anul trecut tin sa zic ca imi place la nebunie pe 2 roti. iar ca timp de deplasare imparti la 2 timpul pe 4 roti intre punctele A si B
-------------------- |
|
|
Apr 6 2011, 10:39 AM
Post
#8
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Felicitari inca o data, George.
O intrebare: firesc ca timpul pt trasee s-a micsorat, dar cum te descurci cu "siguranta" in trafic ? -------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Apr 6 2011, 10:50 AM
Post
#9
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
din pacate nu exista cultura moto la noi. asta inseamna ca exista babuini care nu inteleg ca tu pe 2 roti nu poti merge pe prima banda unde e plin de gropi , nisip si balti ! bine , daca ei nu intra pe acolo sa te depaseassca cum mama ma'sii ai putea tu pe 2 roti.
mai exista si bivolite in SUV uri care se uita prin tine de parca nu ai exista ... in rest , trebuie sa te feresti cat poti de mult tu ca si pilot de babuini. asta pe langa gropile care trebuie ocolite si in care daca dai ai 90% sanse sa zbori liber iar echipamentul este full . siguranta mea inainte de toate -------------------- |
|
|
Apr 6 2011, 10:51 AM
Post
#10
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
permisul l-am luat anul trecut tin sa zic ca imi place la nebunie pe 2 roti. iar ca timp de deplasare imparti la 2 timpul pe 4 roti intre punctele A si B Eu as zice chiar la 3. Chiar daca ai doar 3CP cat are scuterul meu, sau cam 100-120W cat dezvolta subsemnatul la pedale. Eu in oras inca ezit intre moto pe bune si scuter. Scuterul are avantajul ca e mai usor de manevrat in sensul trece mai usor printre masini oprite, si in afara de casca si manusi n-ai nevoie de echipament prea complicat, ceea ce e un avantaj cand mergi la birou si n-ai chef sa te schimbi. In plus la mine astea sub 50cc nu trebuie inmatriculate, n-au taxe, etc. Daca insa ai de strabatut portiuni unde se merge mai repede (gen centura, tunel, etc) atunci moto e mai safe. Plus ca o poti scoate si in afara orasului, ceea ce cu scuter din asta de 49cc e mai complicat. Si e mai cool This post has been edited by James Kilowatt: Apr 6 2011, 10:52 AM -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Apr 6 2011, 10:53 AM
Post
#11
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
pentru tine exista APRILIA MANA !
google it iar echipamentul e foarte important. daca cazi de pe scuter sau motor sau bicicleta la 50km/h e cam acelasi lucru pentru corpul tau -------------------- |
|
|
Apr 6 2011, 11:04 AM
Post
#12
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Pe traseul meu de birou ajung poate o singura data la 50, intre doua semafoare si o zona cu 3 benzi unde nu prea ai cum sa cazi asa usor. In rest nu trec cred de 35..... ceea ce e dublu, sau triplu fata de masini Oricum, teoretic scuterul e limitat la 45 ca sa fie incadrat la din astea neimatriculate, practic dupa derestrictionare atinge cam 65-70 pe ceas in linie dreapta, insa ii trebuie minim 3-400m liberi pentru isprava asta, ceea ce in doi ani jumate de cand il am a vazut de 4-5 ori...
Pana acum am cazut o singura data, in parcarea subterana... cand aveam sub 10km/h. Apropo... ai ABS si/sau CBS? Eu la urmatoarele 2 roti, oricare ar fi, tin musai sa am. La un moto e altceva, tu probabil atingi 50km/h in 30m, mie imi trebuie 200m ... si n-am -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Apr 6 2011, 11:06 AM
Post
#13
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
nu am ABS ... dar am motor pe injectie
eu zic aprilia mana e pentru tine -------------------- |
|
|
Apr 6 2011, 11:10 AM
Post
#14
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
E ubercool dracovenia aia... probabil foarte usor de condus, cu CVT.... insa probabil moarte sigura pentru un incepator ca mine, cu motor de 850.
Pentru tine n-ar fi buna? Apropo, daca merg pe scuter in continuare, tot pe 49cc (aka tot fara inmatriculare), ma gandeam la Piaggio NRG. 7.5CP, motor 2T, insa cu injectie, ABS... si performate similare unui 125cc. This post has been edited by James Kilowatt: Apr 6 2011, 11:11 AM -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Apr 6 2011, 11:26 AM
Post
#15
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
gandesti gresit ca motor mare = moarte sigura la vreo 50-60 cp nu e chiar atat de rapida precum ai zice . bine e cam la fel de rapida ca un WRX dar totusi nu e sa mori in prima linie dreapta.
si totul tine de cat de mult dai tu din maneta a mea are 650cc dar merg cat se poate de regulamentar si sper eu ca asa nu voi deveni donator de organe. -------------------- |
|
|
Apr 6 2011, 11:48 AM
Post
#16
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
La mine e ploaie nonstop, e ud pe jos... o accelerare mai brutala si te-ai varsat si la 20km/h. Nu mori, da' tot nu e placut. Am vazut foarte multi incepatori cu experienta care au facut asta sub ochii mei. In BE sunt oameni care au motor de 10 ani si au facut 25.000km.
Eu inca nici permis n-am, asa ca de experienta nici nu mai vb. -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Apr 6 2011, 11:51 AM
Post
#17
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
good point
-------------------- |
|
|
Apr 6 2011, 12:03 PM
Post
#18
|
|
Captain Obvious. Group: Moderator Posts: 1.312 Joined: 3-August 05 From: Oradea/Cluj Member No.: 52.535 |
Blugii se rup si daca cazi cand alergi, scuzati cacofonia. Cum crezi ca se comporta la 60 km/h? Ai nevoie de un material rezistent la frecare si rupere, precum piele (nu a ta) sau cordura.
Pe scuter ai sanse mai mici sa-ti prinda piciorul sub el, cam asta ar fi singurul avantaj din pdv al sigurantei. Cat dspre viteza de deplasare, riderii cu experienta recomanda sa mergi cu 10km/h peste limita legala, in special daca sunt mai multe benzi pe sens. Coloana care porneste de la semafor se deplaseaza cu 60 km/h, dar tu mergi cu 70 ca sa te detasezi de coloana, sa fii singur pe drum si sa iesi in evidenta. Asa vezi mai usor gropile, te vad mai usor si alti soferi, iar in eventualitatea unei cazaturi nu trece nimeni peste tine. -------------------- 1994 Opel Astra F 1.8 GSi 125 cp
2004 Opel Astra G 1.6i 103 cp 2007 Opel Astra G 1.6i 105 cp |
|
|
Apr 6 2011, 12:06 PM
Post
#19
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
in oras merg in blugi cu genunchere atasate. de fapt sunt destul de ok echipat inclusiv ghete am recomand echipamentul inclusiv pe scuter.
-------------------- |
|
|
Apr 6 2011, 12:09 PM
Post
#20
|
|
Captain Obvious. Group: Moderator Posts: 1.312 Joined: 3-August 05 From: Oradea/Cluj Member No.: 52.535 |
Daca aterizezi in fund? Dormi pe burta o saptamana.
-------------------- 1994 Opel Astra F 1.8 GSi 125 cp
2004 Opel Astra G 1.6i 103 cp 2007 Opel Astra G 1.6i 105 cp |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 15th May 2024 - 05:47 AM |