motorul cu apa, alternativa la electric |
This topic is about motorul cu apa, the author, James Kilowatt, wrote about: Una din ideile principale ale testului Alex e sa scoti din ecuatie factorul uman. Alex l-a facut pe aecelasi traseu si pe regulator. Ideal e ca testel ... To read more just scroll down
motorul cu apa, alternativa la electric |
Mar 29 2012, 07:47 AM
Post
#101
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Uite pentru cine are timp de citit testele facute de NASA si de agentia aia de care spuneam mai devreme: http://ntrs.nasa.gov/archive/nasa/casi.ntr..._1977016170.pdf Si inca unul lung, dar interesant. Testele sunt descrise in 1.2.2 si 1.2.3 http://www.fmcsa.dot.gov/facts-research/re...MVs-Nov2007.pdf Astia au facut un motor special facut pt hidrogen, care a mers inclusiv cu amestec ultralean la care motoarele pe benzina nu pot nici sa viseze. Si au ajuns "doar" la 25 imbunatatire de randament. Si au obtinut si 4% modificare de consum in regim constant, pe un diesel, insa cu hidrogen stocat si nu produs la bord. Cum spuneam, cu hidrogen stocat nimeni nu-i impiedica sa obtina oricat. -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Mar 29 2012, 10:01 AM
Post
#102
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 11 Joined: 27-March 12 Member No.: 137.658 |
Deci ai deconectat dracia, ai mers cu masina, dupa aia ai conectat-o si ti-a iesit 15-20% mai bine? Desi asta nu e deloc un test corect, pentru ca nu e in orb, e un inceput. salut, nu inteleg ce intelegi prin test orb?! poti sa-mi explici te rog? testele facute de mine arata cam asa: plin facut la aceeasi pompa, cu acelasi tip de motorina, plin facut pana cand sare clapeta (nr de litri verificati), facute exact aceleasi trasee pt verificare + curse neprogramate pe diverese distante si conditii meteo (testele acopera 30.000km pe timp de un an ) si da, am facut testele conectand si deconectand "dracia" pentru a vedea exact cum reactioneaza si concluzia este clara: 15-20% reducere de consum fara discutie! |
|
|
Mar 29 2012, 02:35 PM
Post
#103
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.551 Joined: 15-July 09 From: Costa del Sol Member No.: 120.468 |
Si nu esti ruda/prieten/iubit cu producatorul/producatoarea draciei!? Nici angajat/actionar al firmei care o comercializeaza!?
-------------------- Skoda, Subaru, Noul Tucson...
|
|
|
Mar 29 2012, 05:16 PM
Post
#104
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 11 Joined: 27-March 12 Member No.: 137.658 |
Si nu esti ruda/prieten/iubit cu producatorul/producatoarea draciei!? Nici angajat/actionar al firmei care o comercializeaza!? cu adevarat o intrebare inteligenta!!! felicitari!!! si daca as fi intr-una din posturile descrise de tine asta ar schimba cu ceva realitatea? pana la urma nu ti-a cerut nimeni nimic, este un forum unde se discuta printre altele si acest subiect si ca sa fiu sincer pana la capat, motivul pt care am postat pana la urma aici a fost faptul m-au iritat reactiile "desteptilor care le stiu pe toate " vis-a-vis de acest subiect....mai oameni buni, discutia pe o tema anume inseamna dialog ceea ce implica provocari si ascultarea si acceptarea sau nu a argumentelor celuilalt si nicidecum mishto-ul si/sau denigrarea, asa ca, te rog, daca ai vreun interes fata de acest subiect incearca sa manifesti un comportament normal si accepta ideea ca (asta e nesansa ta) mai sunt, cum spunea un clasic in viata: unii nascuti mai inaintea ta. acum ti-am oferit 2 variante: ori faci un efort sa intelegi ce am scris ori sa ramai in continuare in postura inteligenta a broastei care se uita la neon,ok? seara buna iti doresc in continuare |
|
|
Mar 29 2012, 07:52 PM
Post
#105
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.551 Joined: 15-July 09 From: Costa del Sol Member No.: 120.468 |
La prima ai raspuns in doi peri, fara sa ne spui de ce nu vrei sa pui poze, la a doua ai te-ai ambalat si m-ai atacat. Atat poti, atat faci. Sa lamurim cateva lucruri! Nu esti in postura sa-mi oferi variante si nici n-o sa ajungi vreodata. Daca jignesti vei fi jignit (principiul actiunii si al reactiunii). Nimeni nu face caz de varsta cu exceptia ta. Si in alta ordine de idei deja ne-ai facut pe toti "destepti". Asteptam sa ne uimesti in continuare cu "superioritatea" ta. Cu ghilimele ca sa nu crezi ca esti cu adevarat superior vreunui membru de pe masini.ro. -------------------- Skoda, Subaru, Noul Tucson...
|
|
|
Mar 29 2012, 08:42 PM
Post
#106
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Adica exista cineva nascut inaintea lui Solmar?!
Kingdrago, cand te-ai referit la membrii forumului care n-au crezut Si ca sa revenim on topic, cand faci o afirmatie care e contestata de niste unii destul de specialisti - ma refer la incercarile pe care le-a expus JK mai sus - ar fi frumos sa vii cu mai mult decat niste vorbe. Asteptam pozele, testele si suntem nerabdatori sa credem. Haleluiah! -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Mar 29 2012, 09:54 PM
Post
#107
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.055 Joined: 9-May 11 Member No.: 132.239 |
QUOTE salut, nu inteleg ce intelegi prin test orb?! poti sa-mi explici te rog? testele facute de mine arata cam asa: plin facut la aceeasi pompa, cu acelasi tip de motorina, plin facut pana cand sare clapeta (nr de litri verificati), facute exact aceleasi trasee pt verificare + curse neprogramate pe diverese distante si conditii meteo (testele acopera 30.000km pe timp de un an ) si da, am facut testele conectand si deconectand "dracia" pentru a vedea exact cum reactioneaza si concluzia este clara: 15-20% reducere de consum fara discutie! In primul rind prespunem ca nu e nimic foarte avansat care sa stie singur daca e neconectat sa modifice ceva in parametrii motorului ca sa-l faca sa ai mai multa benzina. Un test corect ar fi fost facut fara ca tu sa stii cind e conectata sau deconectata minunea. Cum sint niste probeleme de ordin logistic cu testul asta (trebuie dedicatie si alta personoana care sa ajute), a doua varianta ar fi sa faci acelasi traseu, cu viteza fixata din cruise control, la aceeasi temperatura etc, desi nici asta nu e prea usor dar e mai realizabil. |
|
|
Mar 29 2012, 11:30 PM
Post
#108
|
|
specialist Group: Membri Posts: 785 Joined: 24-September 11 From: Macondo Member No.: 135.609 |
e veche procedura oameni buni. se foloseste un coclender cuantic care sparge molecula de H2O in paispe. diviziunea fiind facuta, motorului nu ii mai trebuie asa multa benzina/motorina si atunci incepe, pe cai oculte, sa traga apa din vasul de expansiune. -------------------- festina lente.....
|
|
|
Mar 30 2012, 07:08 AM
Post
#109
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.551 Joined: 15-July 09 From: Costa del Sol Member No.: 120.468 |
....si atunci incepe, pe cai oculte, sa traga apa din vasul de expansiune. Ar trebui conectat la aparat si rezervorul de lichid de parbriz. Doamne fereste faci pana prostului, ramai fara benzina sau motorina... asa aparatul trece instantaneu pe lichid de parbriz si ajungi in siguranta pana la primul peco! Iar solutiile astea de iarna au si alcool, iti dai seama ca zboara masina - apa si alcool, mai tare ca un jet fuel! -------------------- Skoda, Subaru, Noul Tucson...
|
|
|
Mar 30 2012, 09:29 AM
Post
#110
|
|
specialist Group: Membri Posts: 785 Joined: 24-September 11 From: Macondo Member No.: 135.609 |
solmar asa este.
ma bucur foarte mult ca ai inteles exact ce am spus. @kingdrago imi cer iertare pentru explicatiile mele profane. nu pot decat sa fac misto atunci cand dau de o chestie tehnica care ma depaseste total. asta in cazul in care ai descoperit, cu adevarat ceva interesant si util. daca nu, am mai multe posturi de-astea rezervate ptr tine. tre sa fii pregatit ptr asta cand te expui in spatiul public, intr-un mediu unde oamenii sunt informati. trebuie sa explici exact, altfel o sa fii tinta mistourilor, lucru la care noi, romanii, ne pricepem foarte bine. eu si veyron-ul meu te salutam. This post has been edited by mircanu: Mar 30 2012, 09:33 AM -------------------- festina lente.....
|
|
|
Mar 30 2012, 09:35 AM
Post
#111
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 11 Joined: 27-March 12 Member No.: 137.658 |
Adica exista cineva nascut inaintea lui Solmar?! Kingdrago, cand te-ai referit la membrii forumului care n-au crezut Si ca sa revenim on topic, cand faci o afirmatie care e contestata de niste unii destul de specialisti - ma refer la incercarile pe care le-a expus JK mai sus - ar fi frumos sa vii cu mai mult decat niste vorbe. Asteptam pozele, testele si suntem nerabdatori sa credem. Haleluiah! salut Tudor, felicitari pentru pozitia ta si pentru echilibrul de care dai dovada, am insa un mic comentariu de facut: eu nu m-am referit niciodata la acei plasturi, habar nu am despre ce este vba, eu doar am anuntat pe acest forum faptul ca am in teste de un an de zile o instalatie destinata sa reduca consumul, inca de la inceput am spus ca inca sunt in teste si ca la final voi face public pe forum rezultatele, reactia mea de iritare este fata de toti aceia care comenteaza aiurea fata de incercarile altora, consider ca este o lipsa de respect ca in momentul in care cineva vine si vrea sa impartaseasca celorlalti rezultatele muncii sale (oricat de bizara ar putea parea aceasta) cineva sa lanseze comentarii ironice si "inteligente" in concluzie, inca nu public nimic pentru ca inca nu am finalizat testele pe care mi le-am propus, poze nu public deoarece nu sunt agentul comercial al nimanui, daca vreodata cineva va fi dispus sa riste niste sute de euro si sa testeze nu are decat sa ma contacteze in privat (nu vreau sa fiu acuzat ca fac reclama sau ca am cine stie ce interese ascunse) in rest numai bine si la multi km sanatosi |
|
|
Mar 30 2012, 09:45 AM
Post
#112
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 11 Joined: 27-March 12 Member No.: 137.658 |
solmar asa este. ma bucur foarte mult ca ai inteles exact ce am spus. @kingdrago imi cer iertare pentru explicatiile mele profane. nu pot decat sa fac misto atunci cand dau de o chestie tehnica care ma depaseste total. asta in cazul in care ai descoperit, cu adevarat ceva interesant si util. daca nu, am mai multe posturi de-astea rezervate ptr tine. tre sa fii pregatit ptr asta cand te expui in spatiul public, intr-un mediu unde oamenii sunt informati. trebuie sa explici exact, altfel o sa fii tinta mistourilor, lucru la care noi, romanii, ne pricepem foarte bine. eu si veyron-ul meu te salutam. ok mircanu, scuzele sunt acceptate atat din partea ta cat si din partea veyronului ) faptul ca faci misto haios si nederanjant este ok, nu cu asta am o pb si eu sunt o fire glumeata doar sunt si eu roman!!! iritarea mea vine de la "rautacisme", eu am spus de la bun inceput ca inca mai am de testat si ca la final voi publica ce am obtinut, am facut acest lucru tocmai ca sa nu fiu acuzat de reclama, este adevarat ca in momentul in care te expui public cu asa "nebunii" iti asumi riscuri dar am crezut ca in general oamenii pot face diferenta intre o "gluma proasta" si eforturile reale ale cuiva si in aceiasi masura am reactii alergice la cei care nu-si asuma riscuri de a testa ceva ci comenteaza pe baza a ce au citit ei in carti sau au vazut pe dicovery concluzie: incepand din acest moment nu voi mai publica pe acest forum pana la finalizarea testelor, daca cineva este cu adevarat interesat ma poate contacta in privat, cam atat si la multi km cu sanatate |
|
|
Mar 30 2012, 09:53 AM
Post
#113
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.551 Joined: 15-July 09 From: Costa del Sol Member No.: 120.468 |
Omule, pai n-are sens ce spui. Termina testele si apoi vino si spune tot ce ai pe suflet, nu mai sta cu pantalonii in vine si cu scutul pe antebrat ca te ia lumea in balon. Si rezerva-ti si vreo 2 GB de spatiu ca o sa te tot contacteze lumea in privat.... Fara misto!
-------------------- Skoda, Subaru, Noul Tucson...
|
|
|
Mar 30 2012, 10:45 AM
Post
#114
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.071 Joined: 23-August 05 From: Timisoara (Timis) Member No.: 53.969 |
ok mircanu, scuzele sunt acceptate atat din partea ta cat si din partea veyronului ) N-are bah nici un Veyron. El spune ca are si mai mult, i-a pus GPL dar eu nu-l cred. Unde drac sa montezi butelia de gaz?? Revenind la problema initiala, dar lasand aspectele tehnice la o parte, dilema este: Daca e adevarat, de ce nu se comercializeaza pe scara larga? De ce nu se imbogateste nimeni pe seama asta. Vreau sa spun, pe seama unei solutii adevarate nu a fraierilor? -------------------- Ford cu motor de Skoda
Citroen cu motor de BMW |
|
|
Mar 30 2012, 10:56 AM
Post
#115
|
|
specialist Group: Membri Posts: 785 Joined: 24-September 11 From: Macondo Member No.: 135.609 |
ok mircanu, scuzele sunt acceptate atat din partea ta cat si din partea veyronului ) N-are bah nici un Veyron. El spune ca are si mai mult, i-a pus GPL dar eu nu-l cred. Unde drac sa montezi butelia de gaz?? bai nene, am si veyron. i-am pus butelia de GPL pe plafon, i-am facut niste suporti acolo (am un prieten care are aparat de sudura si m-a rezolvat el fara sa mai treabuiasca sa ma duc cu masina in service). instalatia propriu-zisa e pe scaunul din dreapta. acum tre sa fac niste teste sa vad daca la viteze mai mari nu o sa-mi zboare butelia de pe plafon, mai ales cand ii dau blana orbitoare. stiti veyronu este o masina rapida, peste Passat si Audi A4, daca e sa comparam. astept sa vad ce face colegul de forum cu experimentul sau si atunci schimb instalatia de GPL cu una pe apa si i-am pupat pe portofel pe aia de PECO. nu mai dau pe la ei deloc. ma duc frumusel si iau un bax de izovorul minunilor de la supermarket si bag in veyron de atunci inainte. izvorul muninulor face minuni la veyron. -------------------- festina lente.....
|
|
|
Mar 30 2012, 10:57 AM
Post
#116
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
concluzie: incepand din acest moment nu voi mai publica pe acest forum pana la finalizarea testelor, daca cineva este cu adevarat interesat ma poate contacta in privat, cam atat si la multi km cu sanatate Domnule Davidoni ? Dvs sunteti ? -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Mar 30 2012, 11:45 AM
Post
#117
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.551 Joined: 15-July 09 From: Costa del Sol Member No.: 120.468 |
Nu e Davidoni! E Lascarica...
This post has been edited by solmar: Mar 30 2012, 11:45 AM -------------------- Skoda, Subaru, Noul Tucson...
|
|
|
Mar 30 2012, 08:22 PM
Post
#118
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Hai sa va zic un secret: Eu am vb pe privat cu kingdrago si am complotat un test Nu pot da exact o data precisa, insa e in plan. Si nu povestesc rezultatele decat cu acordul lui.... asa ca probabil daca faceti bascalie s-ar putea sa nu vi-l dea
Deci, testul pe care am de gand sa-l fac e un upgrade la testul Alex. Din pacate, nu-l putem face in orb complet intrucat din cate am inteles si aici e vorba de o "adaptare" de cateva sute de km, deci nu vom putea face testele in aceeasi zi, deci in orb nu se poate. Insa va exista si o parte in orb... in care orbii o sa fiti voi si poate vanzatorii de dracovenii hho. Sa va explic: Vom face insa doua teste pe regulator de viteza pe o distanta sper semnificativa, si masurat consumul de la plin la plin si pe bc. Masurat inainte de test cat de muti parametri posibil (presiune si marca/model pneuri, verificat portbagaj sau apendici aero, temp exterioara, etc) si apoi facut un test Alex standard. In plus fata de testul Alex insa, vreau sa fac un log de parametri cu ELM 327 si Torque. Pacat ca Kingrago a preferat o masina indiana in loc de bunatate de VW, ca as fi putut face unul mult mai aprofundat cu vag-comul... insa asta e. Din cate am inteles vorbim de un diesel, si din pacate nu avem avans la aprindere (care ar fi fost unul din parametrii interesanti) si nici timpi de injectie. Insa vom avea V GPS, V OBD (de comparat sa vedem daca reprogramarea nu face vitezometrul sa fure) RPM LAMBDA COMANDAT LAMBDA MASURAT Load Factor Presiunea in rampa de combustibil Long si short fuel trim (tampite de interpretat insa vom avea timp si dupa sa mai digeram) MAT ( temperatura admisie de comparat cu cea ambianta, din nou pt a verifica daca reprogramarea nu lucreaza ca un powerbox) MAP MAF Throttle Boost/depresiune (eronate, stiu deja, insa macar sa vedem daca variaza) Temp lichid Consum instant (torque, stiu sigur ca in anumite situatii e eronat) Consum mediu torque. Time stamp Verificat daca distantele inregistrate de odometru sunt strict identice (traseul va fi identic, de verificat din nou factorul furaciune reprogramare) Voi inregistra periodic si ce zice BC-ul, ca in testul Alex. Voi insista ca atunci cand ne intalnim sa vina cu rezervorul cat mai gol, in asa fel incat plinul sa fie facut pe verificate de la aceeasi benzinarie la ambele teste. Lista e deschisa. Daca vi se pare ca mai exista un parametru interesant in torque (varianta cu plata) care merita inregistrat, bagam si pe ala. Partea in orb consta in faptul ca voi imparti de exemplu fiecare log in 3 bucati, si vi le dau si voua si catorva vanzatori de instalatii (si ala cu Compton, si aluia cu Nobelu' de fizica din '77) sa le analizeze si sa imi spuna care e cu si care e fara HHO prezent IN ORB. Din motive de orb time stampul va fi falsificat si nici nu voi da rezultate partiale. Pana atunci o sa fac un test de log cu elm-ul pe masina mea sa vad cam cata memorie imi trebuie pt o ora jumate de log, si cam care e rata de sampling si daca e influentata de numarul de parametri inregistrati. Mie importanti mi se par cei boldati. Sper ca am fost suficient de paranoic... daca aveti sugestii de ameliorare a protocolului, sau alte chestii de verificat, sunt binevenite This post has been edited by James Kilowatt: Mar 30 2012, 08:28 PM -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Mar 31 2012, 10:36 AM
Post
#119
|
|
specialist Group: Membri Posts: 785 Joined: 24-September 11 From: Macondo Member No.: 135.609 |
Lista e deschisa. Daca vi se pare ca mai exista un parametru interesant in torque (varianta cu plata) care merita inregistrat, bagam si pe ala. ............... Sper ca am fost suficient de paranoic... daca aveti sugestii de ameliorare a protocolului, sau alte chestii de verificat, sunt binevenite in caz ca aveti nevoie de o scula mai sofisticata pun si eu la bataie coclenderul cuantic. detalii despre scula asta nu pot da decat pe privat, de asemenea, caci e un aparat experimental si nu vreau sa mi se fure inventia. si eu caut finantare sa-l omologhez. tot cateva sute de mii de euro imi trebuie si mie, ca si regelui Drago. -------------------- festina lente.....
|
|
|
Mar 31 2012, 01:18 PM
Post
#120
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.661 Joined: 27-May 08 From: Constanta Member No.: 117.183 |
Daca vi se pare ca mai exista un parametru interesant in torque (varianta cu plata) care merita inregistrat, bagam si pe ala. Torque citeste aceeasi parametri si in versiunea gratis Insa parca doar in aia cu plata face log la tot Ideea este ca abia atunci cand legi OBD-ul la masina vezi exact parametrii la care ai acces. Am aflat exact ce motor este? Mircanu, cam de cand a zis omul ca e dispus sa faca teste, glumele nu mai sunt amuzante. -------------------- Kia Cee apostrofee Dee, the former Reasonably Priced Car
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 4th May 2024 - 03:47 PM |