IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Cine a ucis masina electrica?

This topic is about Cine a ucis masina electrica?, the author, ozz86651, wrote about: Daca aprinzi farul ala de ciclop, incetineste? ... To read more just scroll down

8 Pages V  « < 3 4 5 6 7 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Cine a ucis masina electrica?, Moartea EV1
Rating 4 V
ozz86651
post Jan 30 2009, 08:33 AM
Post #81


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.387
Joined: 8-September 06
From: San Francisco
Member No.: 86.644



Daca aprinzi farul ala de ciclop, incetineste?


--------------------
---------------
Honda Civic EX 2006 140CP
Mazda 6S 2003 220CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FAR EASTERN
post Jan 30 2009, 08:54 AM
Post #82


Tree Hugger
******

Group: Membri
Posts: 3.097
Joined: 30-January 08
From: Botosani, RO
Member No.: 116.228



Pai ce za zic... Pleaca ca din prastie. Atinge undeva pe la 40-50 la ora(eu nu, dar asa zic ea proprietarul si scrie si pe net). Sa stiiti ca e destul de stabila. Inauntru nu ai cine stie ce confort(sunt modele mai noi care au fite de genul centura de siguranta, softtop, scaun pentru copil...). E destul de greu de manevrat, ca nu are nici un fel de servo(in '90 mai greu...), sau poate m-am obisnuit eu prea mult cu servo-uri. Pentru schimbat sensul de mers, apesi un buton care elibereaza o maneta, pe care o muti in partea opusa, dupa care se blocheaza automat(butonul ala revine in pozitia initiala cand maneta ajunge la capatul cursei.) Asta are trapa in cupola si se poate deschide si... parbrizul biggrin.gif . In habitaclu e un zgomot infernal. parca ai fi intrun butoi de plexiglas. Am probat si luminile. Nu se cunoaste diferenta la aprinderea becurilor. In rest, e destul de fun. Multe guri cascate, pe trotuare si in trafic biggrin.gif Daca o lasi undeva in parcare, la Metro de exemplu, ai sanse sa o cauti muuult timp, mai ales daca nu mai stii unde ai lasat-o.

Uitati si aici cateva detalii pe wiki http://en.wikipedia.org/wiki/Mini-El


--------------------
prius - adv. mai intai, de mai inainte
GREEN ENGINE OF THE YEAR 2008
QUOTE (f1anatic @ Oct 16 2006, 10:16 PM) *
Daca chiar vrei sa salvezi planeta...cumpara un Prius sau Civic ...

<< Drive safely! Girls preffer you in one piece!>>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FAR EASTERN
post Feb 11 2009, 08:15 AM
Post #83


Tree Hugger
******

Group: Membri
Posts: 3.097
Joined: 30-January 08
From: Botosani, RO
Member No.: 116.228



Toyota FT-EV





--------------------
prius - adv. mai intai, de mai inainte
GREEN ENGINE OF THE YEAR 2008
QUOTE (f1anatic @ Oct 16 2006, 10:16 PM) *
Daca chiar vrei sa salvezi planeta...cumpara un Prius sau Civic ...

<< Drive safely! Girls preffer you in one piece!>>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FAR EASTERN
post Apr 30 2009, 09:12 AM
Post #84


Tree Hugger
******

Group: Membri
Posts: 3.097
Joined: 30-January 08
From: Botosani, RO
Member No.: 116.228



"Masinile electrice vor avea o cota insemnata de piata peste mai bine de un deceniu, chiar daca tehnologia necesara functionarii va fi pusa la punct in cinci ani, a spus intr-un interviu acordat Hotnews.ro, Jean-Philippe Collin, director general Peugeot. Problema este punerea la punct a infrastructurii necesara functionarii acestor masini, iar hibridele raman o solutie foarte flexibila, a mai adaugat el.

"Cred ca masinile electrice vor deveni raspandite in Europa in peste 10 ani. Pentru a avea productie mare si vanzari pe masura e nevoie de multe lucruri. Tehnologia vine si cred ca ea va fi gata in cinci ani, dar e nevoie de infrastructura, locuri unde sa incarci bateria sau unde sa o poti schimba", e de parere Collin.

Problema este, spune Collin, ca pentru aceasta infrastructura trebuie investiti zeci de miliarde de euro in fiecare tara, iar asta va lua timp.

"Dupa mai bine de zece ani masinile electrice vor lua o buna parte din piata, nu vor fi majoritare, insa vor avea o cota importanta", spune seful Peugeot.

Raspandirea lor va depinde mult de costul electricitatii, pentru ca va trebui generata din ce in ce mai multa si apoi trebuie distribuita fara risipa si intr-un mod cat mai ecologic.

De ceva timp presa a scris mai mult despre masinile electrice, unii le prezinta ca o mare promisiune pentru viitor, insa realitatea este ca sunt extrem de putine pe sosele, chiar si in tari unde oamenilor le pasa de mediu. Totusi, prea putine companii produc masini electrice, volumele sunt infime, vehiculele sunt mici, scumpe, prind viteze uneori jenante si mai ales: au autonomie redusa.

Ca alternativa mai putin poluanta exista hibridele, stil Toyota Prius sau Honda Insight, dar acestea sunt extrem de scumpe, merg extrem de putin exclusiv pe motorul electric si tot cel pe benzina e baza.

"Trebuie sa privim hibridele ca o solutie foarte flexibila, pentru o masina electrica trebuie sa ai infrastructura, iar in zona rurala s-ar putea ca ea sa nu exista nici in viitor. In oras, masinile electrice vor castiga o cota importanta, dar oamenii vor sa conduca si in extra-urban, iar hibridele ofera flexibilitatea ceruta", spune seful Peugeot.

Va fi o asociere de tehnologii - conchide Collin, iar Peugeot va avea ceva de spus in dezvoltarea masinilor electrice in Europa, din moment ce spre sfarsitul lui 2010 va iesi pe piata un model 100% electric, dezvoltat cu ajutorul Mitsubishi. Japonezii fac de aproape doi ani teste cu vehiculul MIEV, masina cu baterii litiu-ion si autonomie de 130-160 km. In Japonia se va lansa in iulie, iar Mitsubishi spera ca in 2013 va scoate profit din acest vehicul.

Si Renault a inceput sa faca pasi importanti in domeniul masinilor electrice si impreuna cu o firma israeliana vrea sa puna la punct un vehicul pentru incarcarea caruia soferul sa nu fie nevoit sa astepte ore bune langa o priza. Ideea este sa existe puncte unde bateria masinii sa fie inlocuita automat in cateva minute cu ajutorul unui aparat care schimba bateria consumata, cu alta plina. Soferii ar trebui sa plateasca in functie de numarul de kilometri condusi.

In prezent sunt cateva companii producatoare de masini electrice, Tesla Motors are volume mici si face masini sport de 100.000 euro. Indienii de la Reva vand chiar si in Marea Britanie, dar la preturi ce trec uneori si de 15.000 euro.

Un nume relativ nou vine din China: BYD Auto a prezentat o masina 100% electrica ce foloseste baterii litiu-fier fosfat, despre care chinezii spun ca sunt mult mai ieftine si mai durabile decat litiu-ion. Problema este ca la masina E6 bateriile sunt foarte grele, cantarind 600 kg. Chinezii promit sa aduca masina in Europa in cativa ani, ramane de vazut daca ceva se va concretiza. " @ hotnews


--------------------
prius - adv. mai intai, de mai inainte
GREEN ENGINE OF THE YEAR 2008
QUOTE (f1anatic @ Oct 16 2006, 10:16 PM) *
Daca chiar vrei sa salvezi planeta...cumpara un Prius sau Civic ...

<< Drive safely! Girls preffer you in one piece!>>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Apr 30 2009, 08:38 PM
Post #85


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Europa sustine la nivel central introducerea masinilor electrice, desi eu unul am dubii ca cele bazate pe litiu pot fi o solutie in masa. Pentru 10 masini se gaseste, pentru juma' de miliard problema e diferita.

Ca sa le faca sa devina interesante economic, au gasit o metoda destul de ingenioasa. Le lasi cuplate la priza, iar ele trag curent la orele la care curentul e ieftin (noaptea) si in vand in retea la orele la care e scump (ziua). Practic atunci cand stau in garaj castigi bani. Numai ca daca ai nevoie de ea taman cand a vandut tot ce avea trebuie sa iei vechea rabla cu motor termic...


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rebel
post Apr 30 2009, 09:48 PM
Post #86


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.198
Joined: 11-July 08
From: Location Unknown
Member No.: 117.474



Eu am un oarecare colt impotriva masinilor electrice. Ca sa le produci afectezi mediul mult mai mult decat atunci cand produci o masina normala, este MULT mai nociv sa produci o masina electrica decat una cu motor cu ardere interna, bateriile sunt extrem de toxice, cu toate masurile luate multe vor sfarsi in pamantul cel de toate zilele. O singura baterie mica AA de 1.5 V aruncata in pamant va intoxica 1m cub de pamant pentru 100 de ani.

Dupa ce o cumperi NOUA ai o garantie de 8 ani la baterii apoi vine stimpul cand trebuiesc schimbate. Valoarea de revanzare este extrem de slaba, in primul rand ca este o masina ce are o varsta si un numar de km si in al doilea rand pentru ca nimeni nu doreste sa ia o electrica a carei viata in baterii nu prea o cunosti. Iar daca ajungi sa trebuiasca schimbate ai rupt-o in fericire... Plus masinile sunt mai scumpe cand le cumperi.

Dar cel mai important, ele nu polueaza dar polueaza cand sunt produse....

This post has been edited by Rebel: Apr 30 2009, 09:51 PM


--------------------
///M - The Ultimate Driving Machine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Diesel
post Apr 30 2009, 10:04 PM
Post #87


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 2.661
Joined: 27-May 08
From: Constanta
Member No.: 117.183



Doar 20-30% din energia electrica se produce "curat", procentele sunt din burta, accept cu interes corectari. Am enclus energia nucleara la "curat". Care ar fi incarcarea retelei electrice daca ne-am baga in priza toate ascutitorile?


--------------------
Kia Cee apostrofee Dee, the former Reasonably Priced Car
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FAR EASTERN
post Apr 30 2009, 10:15 PM
Post #88


Tree Hugger
******

Group: Membri
Posts: 3.097
Joined: 30-January 08
From: Botosani, RO
Member No.: 116.228



Asta in contextul actual...

Imi aduc aminte de o discutie pe care a avut-o cu un meserias in IT, inainte de Y2K, cand era "la moda" amenitarea celebra... Mi-a spus sa stau linistit, ca se va gasi o solutie... si a avut dreptate.

In concluzie, eu zic sa dam credit ideilor novatoare, oricare ar fi ele, pentru ca numai asa cei care le promoveaza vor putea sa le puna in aplicare(in ciuda sau presupunand ca sunt interese obscure...) IMHO.


--------------------
prius - adv. mai intai, de mai inainte
GREEN ENGINE OF THE YEAR 2008
QUOTE (f1anatic @ Oct 16 2006, 10:16 PM) *
Daca chiar vrei sa salvezi planeta...cumpara un Prius sau Civic ...

<< Drive safely! Girls preffer you in one piece!>>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Diesel
post May 1 2009, 07:05 AM
Post #89


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 2.661
Joined: 27-May 08
From: Constanta
Member No.: 117.183



Y2K a fost o tampenie mai mare decat aia cu martienii sun verzi. N-au cum sa fie verzi pentru ca planeta lor e rosie. Martienii sunt rosii.

Pe mine nu ma deranjeaza forma de propulsie cat timp e o masina onesta.


--------------------
Kia Cee apostrofee Dee, the former Reasonably Priced Car
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post May 1 2009, 10:06 AM
Post #90


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



@Far
Masina electrica n-are nimic novator, e la fel de batrana ca aia termica. Ia uite
http://inventors.about.com/library/weekly/...rselectrica.htm
Insa de vreo 120 ani e necompetitiva..... petrol ieftin, deh.
De Y2K s-au temut doar amatorii din info, si la fel si de alinierea planetelor din 2002, si toate celelalte prostii.

Eu cred ca pana va deveni masin cu baterii competitiva fata de cele cu motor termic o sa apara alt concurent, combustibil alternativ, sau hidrogen (care tot electrica e, da' nu cu baterii). Sau renuntam la masini si folosim transportul in comun. Dupa parerea mea, bateriile sunt bune doar la recuperare energiei de franare, desi si aici ar trebui completate de un supercondensator (la concurenta cu aerul comprimat biggrin.gif), si sa ramana doar un complement la sistemul principal de propulsie oricare ar fi el. Si cam atat. Ar fi o alternativa valabila cand se vor fabrica din materiale comune si ieftine, nu scumpe si rare precum lithiu. (de ex rezervoarele de aer comprimat sunt din otel biggrin.gif).

E haios cum pe de o parte se da vina pe petrolul ieftin, pe de alta se injura petrolistii pentru profituri imorale smile.gif

Eu sunt curios daca vre-un norvegian o sa-si cumpere masina electrica, si cand da drumul la caldura sau aprinde farurile sa reduca autonomia la jumate... ca la ei e frig nene. Si intuneric, iarna...


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ozz86651
post May 1 2009, 04:58 PM
Post #91


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.387
Joined: 8-September 06
From: San Francisco
Member No.: 86.644



Masina electrica in care detine proprietarul si bateria nu are nici un viitor. Orit de bengoase s-ar face bateriile si la orice autonomie, totdeauna va exista un procent de oameni care va vrea sa conduca mai mult de atit. Sint oameni care vor sa condca 5000km in continuu cu schimbarea soferului. Ca sa nu mai zic de taxiuri, masini de firma, agenti de vinzari sau mai stiu ce. Solutia la ora asta pare a fi inlocuirea bateriei la "peco". In felul asta garantia la baterie nu are nici o relevanta iar in banii care ii platesti pe un "plin" va intra si uzura bateriei.
Reciclarea lor nu e nici o problema in ziua de azi. Asa cum cutiile de aluminiu se recicleaza in procent de peste 90% e usor sa faci bateriile sa se recicleze 99.99%, pur si simplu pui un pret pe bateria uzata care nu o sa fie chiar mic.
Ramine insa problema cu litiu care e scump si limitat, si mai ales nici bateriile pe litiu nu tin destula energie.


--------------------
---------------
Honda Civic EX 2006 140CP
Mazda 6S 2003 220CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post May 1 2009, 09:30 PM
Post #92


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Ramane si problema producerii si distributiei energiei electrice necesare incarcarii. Asta e fezabil, nu e nevoie de vreo-o revolutie tehnologica, insa costa si in € si in poluare....
Iar bilantul ecologic global s-ar putea sa nu fie asa grozav luand totul in calcul.

Poate solutia e una combinata. Adica, de ex in oras masina electrica, iar in afara alta solutie.


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gr33nlemon
post Jul 22 2009, 07:05 PM
Post #93


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 22-July 09
Member No.: 120.514



Hi all ce ziceti de asta http://detroit-electric.com.my/ misto masinile si la pret decent iar asta http://www.flytheroad.com/ cand apare trebuie sa o am XD depinde daca apare intr-un an =.=

Si faza cu de unde-i energia http://www.konarka.com/ imediat rezolva si astia cu panourile deja produc pentru firme.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
20krpm
post Jul 22 2009, 09:07 PM
Post #94


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.278
Joined: 22-February 07
From: in traffic
Member No.: 100.009



sint convins ca ai observat ca primii doi manufactureri nu au indicata nici o adresa pe site-urile lor. cum, n-ai observat? aa... konarka insa e treaba serioasa, si ii pindesc personal de vreun an de zile, pentru ca in ziua in care vor scoate celofanu ala pe piata io am decis ca-mi infasor toata casa in el.

o masina nu o proiectezi azi si dai drumu la productie miine. cu atit mai putin cind e vorba de o tehnologie pe care o faci ca pionierul. tesla de exemplu se chinuie de vreo 4-5 ani sa inceapa o productie de serie, si ei au avut bani, nu gluma, si uite unde sint. GM incearca la fel cu volt, si sint si mai in urma. sa devii producator de masini nu e ceva usor, dar pentru asta tot poti sa-ti faci repede un website si sa spui ca primesti precomenzi de la cei care sint dispusi sa plateasca $5000 ca sa fie pe lista.


--------------------
allinol IS EVIL!

2011 Subaru Outback --- 2012 Acura TL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cristsib
post Jul 23 2009, 07:34 AM
Post #95


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 394
Joined: 7-January 08
From: sibiu
Member No.: 115.995



Masina care se incarca singura!


--------------------
Avensis 1,8 VVT-i, Aygo M/M, Sibiu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gr33nlemon
post Jul 23 2009, 03:27 PM
Post #96


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 22-July 09
Member No.: 120.514



Persu vinde in Marea Britanie carverul http://www.youtube.com/watch?v=tdAaNU0FUrc deja si Detroit Electrics au facut parteneriat cu Proton si au reprezentanta si in Eu (nush unde =.= le dau un mail)

Dar asa carverul pare bun de naveta nu? (60km exttraurban+ 20km urban (Tm pe lat aproape T.T)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
20krpm
post Jul 27 2009, 09:54 PM
Post #97


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.278
Joined: 22-February 07
From: in traffic
Member No.: 100.009



se pare ca americanii au cum sa constate pe ce s-a gindit guvernul lor sa le cheltuie banii. nissan a anuntat varianta lor de masina electrica, o versa pe baterii, care stie sa-ti spuna cind are bateria incarcata si poti s-o conduci.
Attached File  versa.jpg ( 34.06K ) Number of downloads: 1


eu unul abia astept sa puna baterii si pe cubuletzul asta. niciodata n-am crezut ca or sa-mi placa cutiile astea, dar cube mi se pare uber-cool.
Attached File  nissan_cube.jpg ( 42.05K ) Number of downloads: 3


--------------------
allinol IS EVIL!

2011 Subaru Outback --- 2012 Acura TL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FAR EASTERN
post Jul 28 2009, 12:10 PM
Post #98


Tree Hugger
******

Group: Membri
Posts: 3.097
Joined: 30-January 08
From: Botosani, RO
Member No.: 116.228



Cool intradevar, dar cred ca n-o sa se-ntample minunea... s-ar goli bateriile-n prima suta de metri. Oricum, spatiu pentru baterii este suficient... biggrin.gif


--------------------
prius - adv. mai intai, de mai inainte
GREEN ENGINE OF THE YEAR 2008
QUOTE (f1anatic @ Oct 16 2006, 10:16 PM) *
Daca chiar vrei sa salvezi planeta...cumpara un Prius sau Civic ...

<< Drive safely! Girls preffer you in one piece!>>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
isisescul
post Sep 8 2009, 04:00 PM
Post #99


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 8-September 09
Member No.: 120.866



La radio INFO TRAFIC Franta am auzit ieri ca Nissan si Renault vor scoate pe piata prima masina electrica in 2010. Nu se adreseaza consumatorilor casnici cu prioritate ci o vor baga pe gat marilor companii de car rental cum e EuropCar. Un reprezentant EuropCar a declarat ca in felul asta statele membre UE ii vor incuraja pe inchiriatori prin reduceri de taxe sa polueze mai putin, si scopul final e acela de a acomoda utilizatorul final ( adica pe noi ) cu masinile inainte de le achizitiona pentru casa. Prin urmare concluzia era urmatoarea:
Renault si Nissan sunt in cacao cu vanzarile deci se trece la segmentul de urgenta: vanzarile catre firme mari. Firme care vor fi incurajate generos sa -si directioneze banul catre respectivele fabrici de aspiratoare rutiere. Economia incepe sa se urneasca - incet dar sigur, omul vede ca nu e chiar rea ascutitoarea, ia si el una lu fiusu' si iar se mai urneste putin economia, mai ales ca statul ii da bonusuri la cumpararea tehnologiilor nepoluante (parcare gratuita in Paris, reduceri la rate, etc)
Pana la urma are si criza efectele ei nepoluante. smile.gif

Deci Masina Electrica e moarta- Traiasca Masina du Criza!

http://www.capital.ro/articol/masinile-ele...gic-123749.html
http://www.evenimentul.ro/articol/renault8...rtugalia-3.html

Bafta
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FAR EASTERN
post Dec 17 2009, 04:39 PM
Post #100


Tree Hugger
******

Group: Membri
Posts: 3.097
Joined: 30-January 08
From: Botosani, RO
Member No.: 116.228



Si BMW face pasi mari si repezi...


BMW urmeaza sa ofere pentru testare in 2010 un numar limitat de masini electrice derivate din conceptul seria 1 ActiveE prezentat joi de marca germana. Conceptul 100% electric poate fi incarcat in trei ore la priza, autonomia este de 160 km, iar acceleratia de la 0 la 100 km/h se face in noua secunde, anunta producatorul.

Conceptul derivat din seria 1 coupe are 1.800 kg greutate, dezvolta 170 CP iar motorul electric isi ia energia de la doua module de baterii litiu - ion. Producatorul spune ca masina atinge "suta" in noua secunde, dar viteza maxima este limitata la 145 km/h pentru conservarea energiei din baterii.

Se estimeaza ca masina va debuta la inceputul anului la salonul de la Detroit, iar in Europa ar putea fi prezentata in toamna, la Paris. Masina va fi disponibila spre testare in anumite piete, la fel cum se intampla cu versiunea electrica a Mini care este testata in Marea Britanie.

BMW a prezentat in ultimele luni masini hibride si 100% electrice la cele mai importante saloane auto internationale, iar in 2010 in Romania va fi disponibila atat varianta hibrida a lui X6, cat si a seriei7.


--------------------
prius - adv. mai intai, de mai inainte
GREEN ENGINE OF THE YEAR 2008
QUOTE (f1anatic @ Oct 16 2006, 10:16 PM) *
Daca chiar vrei sa salvezi planeta...cumpara un Prius sau Civic ...

<< Drive safely! Girls preffer you in one piece!>>
Go to the top of the page
 
+Quote Post

8 Pages V  « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 1st May 2024 - 12:47 AM