IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Tu de ce nu ti-ai lua un HYBRID?

This topic is about Tu de ce nu ti-ai lua un HYBRID?, the author, f1anatic, wrote about: QUOTE(Far Eastern) Chestia sta un pic altfel la mine, pentru ca trebuie sa cut off si motorul electric care, daca ridici piciorul de pe pedala, trece ... To read more just scroll down

12 Pages V  « < 2 3 4 5 6 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Tu de ce nu ti-ai lua un HYBRID?
Rating 3 V
f1anatic
post Mar 30 2008, 05:35 PM
Post #61


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



QUOTE("Far Eastern")
Chestia sta un pic altfel la mine, pentru ca trebuie sa "cut off" si motorul electric care, daca ridici piciorul de pe pedala, trece pe generare. Ei, exista o pozitie a pedalei de acc. care e de mijloc si care nici nu goleste bateriile dar nici nu le incarca. Atunci apare "cut off-ul" la ambele motoare. Iar asta se poate face fara ca masina sa fie practic "shut down"-ata.


Imi vine greu de crezut asa ceva. NU cred ca ai un punct "mort" al pedalei de acceleratie, in primul pentru ca este o chestie de siguranta. Frinele NU sint singurele masuri de siguranta pe care le are soferul - si acceleratia este citeodata mai indicata. Apoi lumea NU s-a prins de ce ai spus tu in primul mesaj: 100 km pe ora ? Pai la 100 kph nu este regim de oras ci regim de exploatare a motorului in forta. Ori, dupa ce m-am mai documentat si eu...revin increzator la ce am sustinut mai sus: hibridele PRIUS pot merge pe baterii DOAR la viteze sub 30 mph ( 50 kph). Ori tu sustii ca ai mers 2-3 km pe care am mers constant cu aprox. 100/h doar cu bateriile... Oricit ai vrea tu, sa tii ca nu ai o masina facuta de TESLA MOTORS. Ce spui tu nu ma convinge de loc, nici pe mine, nici pe altii pt. ca prea se bate in cap cu legile fizicii de-a 6-a.

Apoi ideea lui Mike. Ok...prin imposibil si neglijind legile termodinamicii...Pai tu cum sa mergi mah cu CONSTANT 2-3 km cu 100 pe ora consumind zero ? Sa inteleg bine, tu ai gasit acel "sweet spot" care omoara si motorul pe benzina si pe cel electric....si ai mers constant si NU la vale ? Ai perpetuum mobile ? Ce s-a intimplat cu frecarea ? Sau Prius sint echipate cu sisteme antigravitationale ?


Mersul la Vale. Deci toata tarasenia asta a fost facuta la vale ? Exact cum am sustinut eu prima data nu ? Sa stii ca la vale si noi putem merge cu consum zero...Si noi putem opri motorul dar il tinem pe "accessory power" si o tinem frate (ma rog complet nesigur si periculos) dar o tinem frate cit vrea muntele...

Fuel cut-off se intimpla la masinile pe benzina moderne cind turezi dincolo de linia rosie. L-am atins si eu de citeva ori.

Hibridul tau o consuma benzina mai putina. O polua mai putin. Si o consuma oveall mai putina energie. Dar e numai partea accentuata in care cred orbeste. In rest, s-a mutat sursa de poluare de la teava vehicolului la diferitele fabrici. Probabil ma urasti ca ma iau de tine, dar ai aceeasi atitudine superioara ca si hibridoizii de aici. Deunazi am pus benzina...eu de 50.38 dolari, o hibridoida linga mine de 20.58 (ca m-am uitat) si tanti ii spune lui barbata-su care statea in dreapta ca s-a scumpit benzina (se scumpise cu 12 centi galonul peste noapte). Am izbucnit in ris necontrolat de s-au uitat aia urit la mine...

Si fac apel pe aceasta cale sa ii spun prietenului tau Tornada sa imi raspunda la niste intrebari din alt mesaj.

Acum spune: tu ai Prius Hybrid. Dar ai Pirus Hybrid Plug-in ? NU ai spus asta.
De ce nu cumperi si piesele alea ca sa il poti baga la priza ?

QUOTE
Short trips are the forte of plug-ins. The energy stored when plugged in is enough for several miles on batteries alone. Toyota says the extra battery pack in the plug-in Prius, mounted in the spare-tire well, should be good for about 7 miles. Stay in that range — a commute, urban errand, quick trip to basketball practice — and you can drive on batteries only, using no gasoline and expelling no pollutants.

At the start of the test drive, the car's instruments showed enough charge for 5 miles on battery only. The Prius reverted to normal gasoline-electric hybrid mode just as the 4-mile loop ended, signaling the extra battery was nearly depleted — and that driving had been a bit vigorous.

The extra battery pack boots total gas-electric output to 136 horsepower vs. 110 in the normal Prius, says Toyota, enough to push the plug-in's extra 220 pounds.

Full-throttling onto the freeway put the extra battery power to good use, flinging the prototype to proper speed briskly. The plug-in can stay in electric-only mode on level roads up to 62 mph, Toyota says, vs. 20 mph in the regular Prius.
•How thirsty? Toyota says the plug-in will go about 7 miles on battery power only, before switching to regular gasoline-electric hybrid mode.

Uses no gasoline in battery-only mode.

Regular Prius hybrid rated 48 miles per gallon in town, 45 on the highway 46 in combined driving.

Plug-in test car recorded 71.3 mpg in a 4-mile route that included a short, fast freeway section.

The drive depleted the plug-in battery, so fuel mileage would have begun dropping fast in additional driving as the gasoline engine cycled on during normal hybrid mode.

http://www.usatoday.com/money/autos/review...in-hybrid_N.htm


OK fellows. Deci un hibrid plug-in Prius poate sa mearga in regim maxim cca 5 mile-7 mile...IN ORAS, la viteze de oras, cu modul de condus de oras (Adica frine multe care regenereaza bateria)...complet pe baterii. BUN. Conform altor indicatii din acelasi articol, poate sa bata 100 kph numai pe baterii...cit ? 2-3 kilometri ? imi vine GREU sa cred daca face 10 km max in regimul cel mai eficient, sa poata merge 30% adica 3 km doar pe baterii. Simply said...the technology is not there yet. Celalalt punct pe care il descoperim in articolul acesta de actualitate (scris acum 72 de zile adica anul asta) este ca un Prius normal trece pe benzina la 20 mph adica cca 35 kph (eu eram mai generos cu 30 mph).

Dar sa cautam in continuare
http://www.odemagazine.com/doc/50/plug-in-your-prius
QUOTE
The first step is to activate the “electric-only” function, an option that has been disabled on the U.S. market, though in Europe and Japan you only need to push a button. The problem can be remedied using wire, a switch and a soldering iron. Then things get tougher. The battery that powers the Prius’ electric engine only makes it 1.5 kilometres, a mile, before needing a charge from the combustion engine. But the “Prius hackers” have drastically expanded the car’s electrical capacity by putting 20 lead-acid batteries in the trunk and installing the necessary software and electronics, as well as a charger that can be plugged into the electricity grid.

There are limitations. Even 20 batteries only last 16 kilometres (10 miles) and the Prius can’t go faster than 55 kilometres per hour (33 mph) on electricity. “An acceptable speed or city commuting,” says Kramer.


Astia zic de 33 mph si 55 kph cind trebuie sa circule din nou pe benzina. Ok...si sa zicem ca Far Eastern are optiunea de baterii ONLY.

Mai departe
http://blogs.cars.com/kickingtires/2008/01...us-plug-in.html
Din nou apare info de 100 kph dar cu hybrid plug-in. Si deci...

FAR EASTERN tu ce hybrid ai ? Mai mult ca sigur, modelul din 2004 fiind, ai hybrid normal...(dar poate ma insel). Daca ai hybrid normal, atunci este COMPLET imposibil sa fie cum ai raportat tu. Daca ai hybrid cu alimentare de la priza, cei 2-3 km pe baterii au nevoie de o dovada...o poza, o ceva pt ca teroretic posibil pe hirtie, lumea nu a dovedit inca. Si last but not least. Nu am vazut nicaieri de o pozitie de mijloc a pedalei cind toate motoarele sint oprite si masina regenereaza la greu. Poate se intimpla alt fenomen.


Ok...cred ca e cazul sa lamurim. FAR EASTERN are Prius normal, fara plug-in, fara extra baterii, fara optiunea unei viteze de 100 kph doar pe baterii (in cazul cind mers normal, citadin, permite utilizarea DOAR pe baterii pe numai 10 km).
http://www.masini.ro/forum/content-page/18...CUTIVE/page/40/

Hai sa nu rescriem fizica.





--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Mar 30 2008, 07:11 PM
Post #62


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Eu nu te inteleg ce te-a enervat asa. whistling.gif

Habar n-am daca priusul e capabil sa mearga cu 100km/h pe baterii... insa datele scrise de tine nu contrazic asta. Daca pot merge IN ORAS 10km pe baterii, sunt convins ca pot merge 100km/h constant 2-3km afara. Sau chiar mai mult, 10km in oras inseamna mai multa energie pierduta decat 10km facuti cu viteza constanta afara, chiar si daca la semafor nu consumi nimic. Insa consumi MULT ca sa accelerezi.... ca sa franezi la stopul urmator, ca sa accelerezi pana la groapa urmatoare, etc. Frana care recupereaza energia e frectie la picior de lemn si marketing hibridoid. Afara te lupti cu aerodinamica, in oras te lupti cu inertia care e mult mai urata.

100km/h constant, cu o masina cu un coeficient aerodinamic de 0.26 cum e prius nu e un regim de forja. Nu e regim de forja nici pentru o Lada1500.

Iar daca a facut km aia pe baterii, pentru el, consumul este 0... psihiatric vorbind. In realitate nu e chiar asa. Pe km aia nu consumi nimic... super. Practic, descarci bateriile, insa consumi ca sa le incarci km urmatori. Nu e perpetuum mobile si nu incalca legile fizicii, e doar consum 0 temporar, care insa se va "razbuna".

La cut-off nu ne refeream la limitarea de turatie, ci la taiatul sucului in frana de motor. Toate masinile au asta de vreo 20 minim. Prin tuning se poate obtine si ce spune Far-eastern... la vale sa calci putin acceleratia (ca sa lasi sa intre aer liber in cilindri), insa masina sa nu faca frana de motor insa sa nici nu consume (lasi aerul sa intre in cilindri insa nu bagi benzina). PRoblema este ca odata cu regulile de poluare manevra asta e interzisa din ECU (ca si regimurile lean in mers constant), ca sa nu racesti catalizatorul care nu si-ar mai face jobul, insa tuneri mai inteligent pot dribla chestia asta.

This post has been edited by James Kilowatt: Mar 30 2008, 07:12 PM


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Mar 30 2008, 08:21 PM
Post #63


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



QUOTE(James Kilowatt @ Mar 30 2008, 12:11 PM) *
Eu nu te inteleg ce te-a enervat asa. whistling.gif

Habar n-am daca priusul e capabil sa mearga cu 100km/h pe baterii... insa datele scrise de tine nu contrazic asta. Daca pot merge IN ORAS 10km pe baterii, sunt convins ca pot merge 100km/h constant 2-3km afara. Sau chiar mai mult, 10km in oras inseamna mai multa energie pierduta decat 10km facuti cu viteza constanta afara, chiar si daca la semafor nu consumi nimic. Insa consumi MULT ca sa accelerezi.... ca sa franezi la stopul urmator, ca sa accelerezi pana la groapa urmatoare, etc. Frana care recupereaza energia e frectie la picior de lemn si marketing hibridoid. Afara te lupti cu aerodinamica, in oras te lupti cu inertia care e mult mai urata.

100km/h constant, cu o masina cu un coeficient aerodinamic de 0.26 cum e prius nu e un regim de forja. Nu e regim de forja nici pentru o Lada1500.

Iar daca a facut km aia pe baterii, pentru el, consumul este 0... psihiatric vorbind. In realitate nu e chiar asa. Pe km aia nu consumi nimic... super. Practic, descarci bateriile, insa consumi ca sa le incarci km urmatori. Nu e perpetuum mobile si nu incalca legile fizicii, e doar consum 0 temporar, care insa se va "razbuna".

La cut-off nu ne refeream la limitarea de turatie, ci la taiatul sucului in frana de motor. Toate masinile au asta de vreo 20 minim. Prin tuning se poate obtine si ce spune Far-eastern... la vale sa calci putin acceleratia (ca sa lasi sa intre aer liber in cilindri), insa masina sa nu faca frana de motor insa sa nici nu consume (lasi aerul sa intre in cilindri insa nu bagi benzina). PRoblema este ca odata cu regulile de poluare manevra asta e interzisa din ECU (ca si regimurile lean in mers constant), ca sa nu racesti catalizatorul care nu si-ar mai face jobul, insa tuneri mai inteligent pot dribla chestia asta.



James KW,

Nu bre nu m-am enervat. Insa aici miroase un pic ca se rescriu legile fizicii.

Citeste mai atent: 100kph este "teoretic" posibil (nu am gasit dovada) NUMAI CU bateriile optionale si cu "reglarea" creierului masinii. Datele din oras - in real time driving, cu bateriile optionale si creierul masinii facut varza au aratat 4 mile autonomie pe baterii.

QUOTE
Toyota says the extra battery pack in the plug-in Prius, mounted in the spare-tire well, should be good for about 7 miles. Plug-in test car recorded 71.3 mpg in a 4-mile route that included a short, fast freeway section.

http://www.usatoday.com/money/autos/review...in-hybrid_N.htm

Ce inseamna short, ce inseamna fast ? Alea 4 mile au fost facute cu preponderenta in oras. Daca a intrat pe autostrada la Ramp entrace 151-A si a iesit la Ramp Exit 151-B, adica 300 de metri mai incolo, aia inseamna pt mine short and fast. Adica 300 de metri mersi la 45 mph in banda 1 sau nici macar - in banda de iesire... 4 mile reale este NIMIC. 4 mile inseamna 6.4 km. Tine cont, daca mergi pe autostrada, descarci bateriile. Ca sa ai autonomie, mergind complet electric trebuie sa le incarci. Adica sa pui frina. Ori pe autostrada "NU" pui frina. Nu pretind ca nu e posibil, vreau insa dovezi. Avem un smecher cu hybrid printre noi. Sa ne faca o poza...ca Toyota prea baga bullshit. Stim bine ca posesorii de Prius au protestat ca nu obtin numerele de consum date de firma.

FAR EASTERN NU are aceasta tehnologie (extra baterii, si ECU reprogramat sa obtina 62 mph, 100 kph din baterii) pe masina lui. La 100 kph el va merge pe benzina. Ai inteles acum ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Paul46623
post Mar 30 2008, 08:49 PM
Post #64


specialist
******

Group: Membri
Posts: 585
Joined: 11-May 05
From: Bucuresti
Member No.: 46.616



Aw, c'mon, man, esti prea dur. Ce-ai cu jucareaua omului? Stiu cat caca de vaca au papat aia de la Yoyota in ceea privinta aptitudinilor Prius-ului, dar e posibil sa mergi cu 100 km/h (insa doar pentru ~2 km, nu 3). De exemplu, daca decelerezi de la 130+ la 100 km/h, e posibil sa mergi pe 'impeller mode', cand motorul electric doar gadila 'drivetrain'-ul ca sa mentina inertia (dat fiind coeficientul aerodinamic foarte mic, se mentine destul de bine 'by default'). Insa cum modul asta de functionare e ineficient (motorul electric e supraturat si bateriile se descarca foarte repede), in clipa in care misti pedala (din punctul respectiv) fie intra pe frana regenerativa, fie intra ICE-ul (de fapt, daca mergi pe 'impeller' pentru prea mult timp, se poate intampla sa te trezesti cu toata partea electrica dezactivata pentru o buna bucata de timp de catre mecanismul de prevenire a supraincalzirii).

Small trivia: stiai ca masina ta preferata are coeficientul aerodinamic cu doar 0.01 mai mare decat un Prius?

Edit: si care-i faza cu skin-ul sectiunii asteia? E derutant.

This post has been edited by Paul46623: Mar 30 2008, 08:54 PM


--------------------
Conducator de Pejos momentan
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Mar 30 2008, 09:34 PM
Post #65


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



QUOTE(Paul46623 @ Mar 30 2008, 01:49 PM) *
Aw, c'mon, man, esti prea dur. Ce-ai cu jucareaua omului?

Small trivia: stiai ca masina ta preferata are coeficientul aerodinamic cu doar 0.01 mai mare decat un Prius?

Edit: si care-i faza cu skin-ul sectiunii asteia? E derutant.



Nu am mah nimic cu ea. De fapt acum si eu as vrea un Prius ca sint violat cu bestialitate la benzinarie saptaminal. Dar nici sa fiu orbit de niste chestii tehnologice nu pot fi; nu ma las. Eu am dubiile mele cu ce a sustinut el si imi place sa discut aceste contradictii tehnologice.

Da stiam. Acum insa ultimele modele de Prius au coborit la 0.26 parca; masina mea a ramas la 0.29 insa prin comparatie, M5 asta noul are 0.31. Macar atita sa ma bucur si eu... Oricum aici vorbim hibride.

La treaba cu skinu' nu ma bag.



--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Mar 30 2008, 09:48 PM
Post #66


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Offtopic.
Chestia cu aerodinamica nu inseamna musai ca Prius rulz si BMW sucks. Prius e facut pentru economie si din motivul asta coeficientul aerodinamic e foarte scazut.
O masina sport insa nu are coeficient aerodinamic foarte scazut. Stii voi, forte deportante, stabilitate, franare, alea alea, asta inseamna coef. aero ridicat. 0.31 nu e chiar ridicat, insa probabil aduce un plus de stabilitate la viteze mari. Asta presupunand ca teutonii nu descopera abia acum apa calda. Insa exista masini sport pursange care au coef aerodinamic supraunitar.... datorita spoilerelor si eleroanelor.


Apropo, am o curiozitate.... care sunt consumurile declarate (sau masurate) la Prius si la Civic Hybrid? Sunt curios cat sunt de comparabile, civic hibrid fiind "primitiva" fata de prius.


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Mar 30 2008, 10:08 PM
Post #67


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



Hai sa o dam in metafizica ...


www.calcars.com
http://calcars.org/vehicles.html

Ei trec printr-un calcul in care echivaleaza costul incarcarii bateriilor cu costul unui galon de benzina...impart la pi, inmultesc cu numarul de arabi cu sondele in curte, scad numarul de centrale atomo-electrice si scot patratul radicalului numarului de centrale termoelectrice pe carbune.

DAR MASINILE PRIUS NU SCOT 100 MILE LA GALLON. Uite asta ma enerveaza...faptul ca fac propaganda falsa. Masinile Prius nu consuma un galon de benzina la 100 de mile...4 litri la 160 km (cea mai aprox. egalitate). Tehnologia lor nu permite acest lucru. Si cu toate acestea lumea crede. Iar ei afiseaza cu nesimtire acest lucru pe masinile astea. Prius obtine echivalentul a 100 mile la galon folosind motorul electric numai, si zeci de kile de baterii in plus...



QUOTE
We say above that you can fill up your "electric tank" for less than $1/gallon. How? Using the average U.S. electricity rate of 9 cents per kilowatt-hour (kWh), 30 miles of electric driving will cost 81 cents. If we optimistically assume the average US fuel economy is 25 miles per gallon, at $3.00 gasoline this equates to 75 cents a gallon for equivalent electricity. Compared to a regular hybrid's real-world 45 miles per gallon, it's effectively $1.20/gallon.



Uite asta e Priusul de 100 mile la gallon.


Metafizica ?

1.5? How far can you go on a charge?
Prius:

* The assumption is that you will drive conservatively, and you start from a fully charged battery, and that the weather is warm.
* For a Prius PHEV-30, the quick answer is:
o Driving slower than 34 mph: about 30 miles in Pure Electric Mode
o Driving up to highway speeds: about 60 miles in Mixed Mode (gasoline + electricity), with about 100 mpg efficiency
* For a Prius PHEV-15, the answer is the same, except that distance will be about 15 miles on Pure Electric Mode, about 30 miles in Mixed Mode.
* After the battery is discharged, you still get the original 50 mpg efficiency of the Prius.

The mileage of a PHEV-30 Prius.
If driving slowly, the engine doesn't come on (pure electric driving), and the mileage is infinite.
If driving normally, the engine does come on at times,and the mileage is about twice that of a standard Prius.
Once the battery is discharged, the mileage reverts to the mileage of a standard Prius.

http://www.hybrids-plus.com/ht/faq.html#toc2

Oare este nevoie sa mai traduc ? Hybrid - Plus se referea la bateriile suplimentare incarcate de la reteaua electrica.

2.3? At what speed does the engine come on?

That is determined by the car manufacturer; we do not change that. The following values are just for your reference, are not not specified, are approximate, and assume that the engine is warm, the battery is full, and that you're driving nice and easy:

* Prius: 23 mph
* Prius, EV Mode: 34 mph
* Escape: ~30 mph

But really, people who ask this question may be missing a very important point: The PHEV conversion doesn't turn your Hybrid into an Electric Vehicle: it's still a Hybrid, and it still uses both the engine and the motor. Most of the time both the engine and the motor are contributing power, in a varying proportion. It's just that, after a PHEV conversion, the car will favor the motor for longer periods that it did before the conversion; and that results into a higher mpg. So, it's really of small consequence whether the engine is on or off. Don't worry about the engine. Just enjoy the high mpg.

This post has been edited by f1anatic: Mar 30 2008, 10:09 PM


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mike.omega
post Mar 30 2008, 10:17 PM
Post #68


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 6.522
Joined: 12-May 04
From: Constanta
Member No.: 25.186



Toyota spune ca Prius consuma: 5.0% urban, 4.2% extraurban, 4.3% mixt Emisii: 104g/km(CO2)
Honda spune ca Civic Hidrid consuma cum zice aici ca io nu inteleg nimic ninja.gif


--------------------
Daewoo Nubira II 1.6 GPL

http://viatacudba.blogspot.com/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Paul46623
post Mar 30 2008, 10:35 PM
Post #69


specialist
******

Group: Membri
Posts: 585
Joined: 11-May 05
From: Bucuresti
Member No.: 46.616



CITAT(f1anatic @ Mar 30 2008, 09:34 PM) *
Da stiam. Acum insa ultimele modele de Prius au coborit la 0.26 parca; masina mea a ramas la 0.29 insa prin comparatie, M5 asta noul are 0.31. Macar atita sa ma bucur si eu... Oricum aici vorbim hibride.

Erm, ma refeream la GT-R. Stiu ca te uitai cam cu jind la ea.


--------------------
Conducator de Pejos momentan
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FAR EASTERN
post Mar 30 2008, 11:47 PM
Post #70


Tree Hugger
******

Group: Membri
Posts: 3.097
Joined: 30-January 08
From: Botosani, RO
Member No.: 116.228



Am cetet pre mult acuma si-i tarzau, da mini va raspund, ghini?


--------------------
prius - adv. mai intai, de mai inainte
GREEN ENGINE OF THE YEAR 2008
QUOTE (f1anatic @ Oct 16 2006, 10:16 PM) *
Daca chiar vrei sa salvezi planeta...cumpara un Prius sau Civic ...

<< Drive safely! Girls preffer you in one piece!>>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dany_s
post Mar 31 2008, 01:49 AM
Post #71


specialist
******

Group: Membri
Posts: 550
Joined: 14-October 05
From: Montreal,Ca
Member No.: 58.382



QUOTE(mike.omega @ Mar 30 2008, 04:17 PM) *
Toyota spune ca Prius consuma: 5.0% urban, 4.2% extraurban, 4.3% mixt Emisii: 104g/km(CO2)
Honda spune ca Civic Hidrid consuma cum zice aici ca io nu inteleg nimic ninja.gif



vezi pagina anterioara (sau 2) ca am pus acolo consumurile la toate. in mpg ce=i drept, dar e simplu de transformat.


--------------------
Mercury Cougar V6 - 2.5 - 170 hp, stock for now.... - prima masina manuala, pt joaca on/off track
Subaru Legacy Outback - 2.5 - 165hp, 16"s, Alpine, Infiniti - winter fun :D

Lexus GS 400-4.0, 300hp, Alpine, Nakamichi, Kaption, JL - Sold (amazing car that will be missed)
http://www.masini.ro/forum/content/Totul-d...9/Lexus-GS-400/
Lexus Es250 - 2.5 156hp, Alpine, Limited Alloys 17", American Legacy, Pyramid - Sold - my 1st car, will always have a special place in my heart
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dany_s
post Mar 31 2008, 02:14 AM
Post #72


specialist
******

Group: Membri
Posts: 550
Joined: 14-October 05
From: Montreal,Ca
Member No.: 58.382



QUOTE(f1anatic @ Mar 30 2008, 11:35 AM) *
Hibridul tau o consuma benzina mai putina. O polua mai putin. Si o consuma oveall mai putina energie. Dar e numai partea accentuata in care cred orbeste. In rest, s-a mutat sursa de poluare de la teava vehicolului la diferitele fabrici. Probabil ma urasti ca ma iau de tine, dar ai aceeasi atitudine superioara ca si hibridoizii de aici. Deunazi am pus benzina...eu de 50.38 dolari, o hibridoida linga mine de 20.58 (ca m-am uitat) si tanti ii spune lui barbata-su care statea in dreapta ca s-a scumpit benzina (se scumpise cu 12 centi galonul peste noapte). Am izbucnit in ris necontrolat de s-au uitat aia urit la mine...

Si fac apel pe aceasta cale sa ii spun prietenului tau Tornada sa imi raspunda la niste intrebari din alt mesaj.


hehe....nu stiu daca acei 50.38 e plinul dar azi am pus si eu benzina....am facut plinul, 67.8l (eram pe empty rau de tot) si m-a costat 84$ CDN, adica vreo 88 USD pt benzina de 91, benzina cu care am facut 490.5 km.....consum de 13.8 adica de care sunt mai mult decat multumit. Probabil multi cred ca mananc gogosi ca e imposibil ca un motor asa mare sa consume atata....treaba lor dar cert e ca chiar si asa, nu-i invidiez chiar asa pe Priusisti, sa fie sanatosi dar prefer sa ma simt bine si sa am zambetul pe buze de fiecare data cand sunt in masina.....in locul tau, la ce performante are masinuta ta si ce pret are benzina, inca, in US, m-ar durea si mai tare in cot ca io stiu care pune in Prius jumate benzina!


--------------------
Mercury Cougar V6 - 2.5 - 170 hp, stock for now.... - prima masina manuala, pt joaca on/off track
Subaru Legacy Outback - 2.5 - 165hp, 16"s, Alpine, Infiniti - winter fun :D

Lexus GS 400-4.0, 300hp, Alpine, Nakamichi, Kaption, JL - Sold (amazing car that will be missed)
http://www.masini.ro/forum/content/Totul-d...9/Lexus-GS-400/
Lexus Es250 - 2.5 156hp, Alpine, Limited Alloys 17", American Legacy, Pyramid - Sold - my 1st car, will always have a special place in my heart
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Mar 31 2008, 03:36 AM
Post #73


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



In my old days.
Contoarul citeste cu cca 1-1.5 mpg mai mare ca realitatea calculata din pix
Masina conform producatorului consuma 25 mpg pe autostrada.
Aceste cifre au fost obtinute pe autostrada.

30.9 mpg inseamna cu 95% incredere un 29 mpg real. Care inseamna cam 8 L%. Asta s-a intimplat de la Milwaukee la Chicago care NU este la vale. Viteza a fost de aproape 70 mph pe Stage 1. Octombrie 2005. Cruise control.

32.4 mpg inseamna cu aceeasi incredere un 30.5 mpg real Care este mai putin de 8 L%. Martie 2006. Stage 1.

Am sa caut sa fac un data logging cu benzina in a 5-a la diferite viteze si cu si fara economy mode.



This post has been edited by f1anatic: Mar 31 2008, 03:46 AM
Attached File(s)
Attached File  DSCF0048__Large_.JPG ( 88.23K ) Number of downloads: 3
Attached File  DSCF0049__Small_.JPG ( 40.95K ) Number of downloads: 5
Attached File  DSCF0010__Small_.JPG ( 41.92K ) Number of downloads: 3
Attached File  DSCF0011__Small_.JPG ( 25.74K ) Number of downloads: 3
 


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ozz86651
post Mar 31 2008, 06:56 AM
Post #74


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.387
Joined: 8-September 06
From: San Francisco
Member No.: 86.644



@F1: te opararesti degeab domle. Cifra aia de 100mpg evident nu-i reala, dar IN MOMENTUL DE FATA (cu pretul energiei electrice "care este") este relativ adevarata in 90% din folosirea masinilor. Ca s-a dovedit ca de obicei omul obisnuit se incadreaza in 50 de mile conduse intr-o zi. Are sens, ca pe medie americanul conduce sub 15,000 mile pe an, si europeanul tot pe acolo, ceva mai putin. Deci in principiu daca ai o baterie care te tine 50 de mile, in cea mai mare parte a timpului poti sa ai consum 0 si poluare 0! Fantastic, nu? In ocaziile nu chiar asa frecvente cind treci de 50 de mile, pentru surplus intra benzina si de acolo esti ca un hibrid normal care incarca bateriile cind are ocazia de la motorul pe benzina, la mers constant.
Deci la sfirsitul anului, tu ca om normal care conduce normal, faci media la cita distanta ai facut si cita benzina ai cumparat si e posibil sa-ti iasa 100mpg... ba si 1000 sau 10,000mpg.
Principiul chiar e misto, si nu e o minciuna, ci un adevar mai "elastic". Numai ca sint niste mici probleme. Evident consumul nu poate fi 0, dar consumi energie electrica in loc. Cum producem aceasta energie si cum o trasportam pina la hibrid inca nu e clar si rezolvat. Avantajul fata de o masina electrica simpla e ca nu ramii in drum daca ti s-a terminat bateria.


--------------------
---------------
Honda Civic EX 2006 140CP
Mazda 6S 2003 220CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FAR EASTERN
post Mar 31 2008, 07:51 AM
Post #75


Tree Hugger
******

Group: Membri
Posts: 3.097
Joined: 30-January 08
From: Botosani, RO
Member No.: 116.228



Maaaaaaama, cata OFF TOPICu! Ma rog.
O sa incerc sa mai explic odata.

1.Am reusit sa merg cu viteza aia pe loc drept,mentinand-o cu bateriile, care era full, si intradevar dupa un pic de mers peste 100/h. Nu mai incerc sa va conving dar sper sa am ocazia sa fac un filmulet, desi nu e prea relevant, tinand cont de posibilitatea aceleiasi situatii si la vale.

2.Contrar a tot ceea ce ati presupus voi despre asta, chiar exista posibilitatea, stand cu pedala de acc. intrun anumit punct, adica PUNCT, masina nu mai este propulsata de nimic si nici nu se genereaza energie pentru baterii.

3.Masina de pe calcars.com este echipata cu un alt set de baterii, este plug-in si asta explica cele 100+MPG. Am un filmulet de la ei, sa vad cum fac sa vi-l pun la dispozitie.

Revin.

Stima.


--------------------
prius - adv. mai intai, de mai inainte
GREEN ENGINE OF THE YEAR 2008
QUOTE (f1anatic @ Oct 16 2006, 10:16 PM) *
Daca chiar vrei sa salvezi planeta...cumpara un Prius sau Civic ...

<< Drive safely! Girls preffer you in one piece!>>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pmhoria
post Mar 31 2008, 09:21 AM
Post #76


Around
******

Group: Membri
Posts: 1.476
Joined: 6-November 07
From: Timisoara
Member No.: 115.360



@ FAR
spune-mi si mie cat iti consuma Priusul, numai in oras. Extraurban nu ma intereseaza.
Merci


--------------------
G,RAV,5,4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mike.omega
post Mar 31 2008, 09:32 AM
Post #77


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 6.522
Joined: 12-May 04
From: Constanta
Member No.: 25.186



@Ozz: hai sa privim situatia altfel. Mergi 90% in oras si deci economia de combustibil ar fi o chestie misto daca s-ar putea, lasam poluarea pentru alte discutii biggrin.gif
Deci, mergand in oras viteza de deplasare variaza de la 10 la 60 kmph. Te-ai gandit vreodata cat timp mergi cu 10 kmph si cat timp mergi cu 60? smile.gif
Eu am stat WE asta si m-am gandit si, cel putin in cazul meu, a rezultat ca petrec maxim 25%(din timpul petrecut la volan) la viteze mai mici de 35kmph, unde un hibrid cum e Prius sau Civic si-ar face treaba. Restul de 50% merg intre 35 si 60kmph iar aia 25% care au ramas reprezinta orice valoare peste 60kmph smile.gif

Repet! in cazul meu! Folosirea unui hibrid(la costuile actuale de achizitie) s-ar amortiza daca-l las la nepoti ninja.gif

Intrebari:
Daca spre exemplu incetinesc si intru pe plaja de viteze unde motorul electric functioneaza imi taie benzina si dupa aia cand accelerez la loc porneste iar motorul pe benzina?
Acest opriri/porniri ale motorului pe benzina fac bine in general? Ma gandesc numai cat curent i se cere bateriei la pornire...


--------------------
Daewoo Nubira II 1.6 GPL

http://viatacudba.blogspot.com/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FAR EASTERN
post Mar 31 2008, 09:38 AM
Post #78


Tree Hugger
******

Group: Membri
Posts: 3.097
Joined: 30-January 08
From: Botosani, RO
Member No.: 116.228



O sa fac un calcul saptamana asta, pentru ca in w/e ies din oras si nu se pune si iti spun exact. O sa-ti raspund in "...masina mea", ok? Oricum, in jur de 6%.


--------------------
prius - adv. mai intai, de mai inainte
GREEN ENGINE OF THE YEAR 2008
QUOTE (f1anatic @ Oct 16 2006, 10:16 PM) *
Daca chiar vrei sa salvezi planeta...cumpara un Prius sau Civic ...

<< Drive safely! Girls preffer you in one piece!>>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pmhoria
post Mar 31 2008, 09:55 AM
Post #79


Around
******

Group: Membri
Posts: 1.476
Joined: 6-November 07
From: Timisoara
Member No.: 115.360



Merci de info.
Drive safe


--------------------
G,RAV,5,4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FAR EASTERN
post Mar 31 2008, 10:14 AM
Post #80


Tree Hugger
******

Group: Membri
Posts: 3.097
Joined: 30-January 08
From: Botosani, RO
Member No.: 116.228



thx, u too!


--------------------
prius - adv. mai intai, de mai inainte
GREEN ENGINE OF THE YEAR 2008
QUOTE (f1anatic @ Oct 16 2006, 10:16 PM) *
Daca chiar vrei sa salvezi planeta...cumpara un Prius sau Civic ...

<< Drive safely! Girls preffer you in one piece!>>
Go to the top of the page
 
+Quote Post

12 Pages V  « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 13th May 2024 - 09:38 AM