IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

dacia logan pe gaz

This topic is about dacia logan pe gaz, the author, mihai38772, wrote about: QUOTE(stefan_ieu) Mihai, esti subiectiv. La cat e de inalta nu are cum sa fie foarte stabila. Stabilitatea pe sosea nu se verifica atunci cand ai drum ... To read more just scroll down

2 Pages V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> dacia logan pe gaz
mihai38772
post Apr 8 2005, 04:05 PM
Post #21


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 226
Joined: 18-January 05
From: Bucuresti
Member No.: 38.765



QUOTE(stefan_ieu)
Mihai, esti subiectiv. La cat e de inalta nu are cum sa fie foarte stabila.
Stabilitatea pe sosea nu se verifica atunci cand ai drumul drept si o calci sa ajungi pana la 180km/h. Stabilitatea se vede in curbe si la schimbarea brusca a directiei la viteze ridicate.


Eu stiu ca stabilitatea in teste se face la 60 km/h
Este o tampenie sa spui ca un Logan zboara de pe strada la 130 km/h
Cu un viraj la 130 de km / h ,brusc,zbori cu orice masina
Este adevarat ca este inalta,nu are stabilitatea in curbe ca o msina cu garda jos ,dar are si un avantaj pt strazile noastre.Asta iarna ,la acele praguri de gheata din Bucuresti eu nu am avut probleme
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eddie
post Apr 8 2005, 09:25 PM
Post #22


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.222
Joined: 30-January 04
From: Bucuresti
Member No.: 20.522



QUOTE(mihai38772)
Este o tampenie sa spui ca un Logan zboara de pe strada la 130 km/h
Cu un viraj la 130 de km / h ,brusc,zbori cu orice masina
Este adevarat ca este inalta,nu are stabilitatea in curbe ca o msina cu garda jos ,dar are si un avantaj pt strazile noastre.Asta iarna ,la acele praguri de gheata din Bucuresti eu nu am avut probleme

Daca te referi numai la Dacii,ai dreptate,dar ca sa te referi la toate masinile,sa le bagi intr-un lighean cu Logan-ul,mai iti trebuie experienta si ingaduinta....vad.


--------------------
Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P.

,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihai38772
post Apr 10 2005, 10:55 PM
Post #23


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 226
Joined: 18-January 05
From: Bucuresti
Member No.: 38.765



Incearca tu sa faci o manevra brusca la 130 km / h cu Clio si apoi mai vorbim ( poate )
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lucian14
post Apr 11 2005, 07:29 AM
Post #24


specialist
******

Group: Membri
Posts: 837
Joined: 7-March 04
From: Bucuresti
Member No.: 22.113



bineinteles ca nu e vorba de a schimba directia la 180km/h... era o figura de stil.
ideea este sa intri intr-un viraj la o viteza acceptabila comparativ cu o masina din clasa respectiva.
incearca sa compari un cielo care intra la limita cu 130 intr-o curba mai lejera cu un logan ... nu are nici o sansa loganelul ... si nu trebuie sa fii mare specialist sa-ti dai seama de asta! la asta se facea referire aici.
giumbuslucuri pot sa fac si eu cu bicicleta (fitipadi, rasuciri, mers pe o roata. etc...) asta ce o sa insemne ca pot sa ma compar cu un BMW? bicycle.gif


--------------------
Feritzi-va de cei saraci cu duhul!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihai38772
post Apr 11 2005, 08:32 AM
Post #25


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 226
Joined: 18-January 05
From: Bucuresti
Member No.: 38.765



QUOTE(stefan_ieu)
Mihai, esti subiectiv. La cat e de inalta nu are cum sa fie foarte stabila.
Stabilitatea pe sosea nu se verifica atunci cand ai drumul drept si o calci sa ajungi pana la 180km/h. Stabilitatea se vede in curbe si la schimbarea brusca a directiei la viteze ridicate.


O schimbare brusca a vitezei este cu totul altceva decat a lua un viraj cu viteza - daca vorbim in figuri de stil riscam sa nu ne mai intelegem
Oricum,probabil ca Cielo sta putin mai bine in curbe deoarece are centrul de greutate mai jos ,dar acest lecru poate fi un dezavantaj pentru drumurile noastre (traim in Romania)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stefan_ieu
post Apr 11 2005, 10:09 AM
Post #26


specialist
******

Group: Membri
Posts: 518
Joined: 8-July 02
From: Bucuresti
Member No.: 5.114



Eu nu am vorbit la figurat. Iar cele 2 situatii sunt diferite, de-aia le-am si mentionat pe ambele. Nu am specificat viteze nici la curbe (pentru ca depinde de raza) si nici la schimbarea bursca de directie (pentru ca depinde de cat de tare tragi de volan). Am spus doar ca stabilitatea nu se verifica mergand pe autostrada cu 130 (si nici cu 230). Si cu un damas (daca nu bate vantul biggrin.gif ) mergi pe drum drept cu 130.
Referitor la partea a doua, aici nu se vorbea de avantajele si dezavantajele garzii mai ridicate sau mai coborate de la sol. Ci de stabilitate.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihai38772
post Apr 11 2005, 03:52 PM
Post #27


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 226
Joined: 18-January 05
From: Bucuresti
Member No.: 38.765



Inaltimea si stabilitatea sunt in stransa legatura
Eu cred ca atunci cand vorbim de stabilitate trebuie sa vorbim de avantajele si dezavantajele undei masini poate mai putin stabila ca altele dar mai inalta
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lucian14
post Apr 12 2005, 06:55 AM
Post #28


specialist
******

Group: Membri
Posts: 837
Joined: 7-March 04
From: Bucuresti
Member No.: 22.113



stabilitatea nu depinde doar de garda la sol! si oricum nu sunt diferente mari de garda la masinile de serie.
conteaza multi alti factori cum ar fi: suspensii, directie, greutate samd....si mai ales inteligentza soferului smile.gif
Totusi sa nu uitam - nici o masina nu se conduce singura... o sa vedetzi asta daca va uitatzi la urmele de pe copacii care marginesc drumurile.
De obicei asta uita soferul cand il ia flama ca nu marca masinii conteaza ci mintea conducatorului!


--------------------
Feritzi-va de cei saraci cu duhul!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Apr 12 2005, 08:13 AM
Post #29


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



rog unul dintre moderatori sa faca split !


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihai51160
post Jul 15 2005, 11:09 AM
Post #30


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 10
Joined: 13-July 05
From: Braila (Braila)
Member No.: 51.153



Eu am o dacia logan si i-am pus instalatie de gaz. In primul rand nu am pierdut toata garantia, ci numai la motor, apoi instalatia aceata de gaz costa 750 euro. Nu se sparge galeria de admisie pentru ca aceasta instalatie este cu ingectoare de gaz pentru fiecare cilindru in parte si este gestionat gazul in sistem electronic, avand un computer al instalatiei. Am deja 3000 km cu gazul si merge f. bine. Nu a scazut puterea motorului si este adevarat ca nu mai consuma in regim mixt 6,7 litri la suta cum consuma pe benzina si consuma 8 l la suta gaz. Dar parerea mea, care am asa ceva, este ca se merita.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Jul 15 2005, 11:18 AM
Post #31


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



E pe bune consumul ala (si de benzina si de gaz) sau le-ai rotunjit putin?
Ma intereseaza si pe mine subiectul cu gazul.

Prinde pe gaz viteza de maxima care o prindea si pe benzina? Da' pe verificate, nu "cred ca" sau "simt ca"


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihai51160
post Jul 15 2005, 04:48 PM
Post #32


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 10
Joined: 13-July 05
From: Braila (Braila)
Member No.: 51.153



CONSUMUL E PE BUNE SI NU AM DE CE SA MINT. EU AM MERS CU GAZ CU ACEEASI VITEZA CU CARE AM MERS SI CU BENZINA( 150). MAI ARE PEDALA DAR EU NU SUNT UN VITEZOMAN. DACA TE INTERESEAZA ITI DAU O ADRESA DE WEB SI SUNA SI TU LA EI. www.majore.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Jul 15 2005, 05:14 PM
Post #33


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Multumesc oricum pentru informatii, insa pe mine ma intereseaza in mod direct, pentru ca nici nu sunt in Ro si nici nu am logan, insa ma bate gandul la o masina pe GPL. Aici litrul de GPL costa 0.39€, fata de benzina care e 1.25€/


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihai51160
post Jul 17 2005, 12:06 PM
Post #34


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 10
Joined: 13-July 05
From: Braila (Braila)
Member No.: 51.153



cauta si tu pe net in tara in care esti si contacteaza un service acolo care monteaza gpl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cris-3
post Jul 22 2005, 03:53 PM
Post #35


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 10-January 03
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 8.975



Cu garantia nu stiu cum e dar instalatii GPL pentru motoare cu injectie multipunct (nu numai de logan) se gasesc deja la m e t r o cu montaj gratuit la aproape 30 mil.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sorin37756
post Aug 5 2005, 09:35 AM
Post #36


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 185
Joined: 30-December 04
From: Bucuresti
Member No.: 37.749



Va asigur ca pe GPL nu scade consumul. Ba chiar eu urc cu Dacia pe GPL mult mai bine decat atunci cand trec pe benzina.
Consuma in afara, inclusiv pe traseu montan, cam 9 % cred. Cu 31 l am facut Bucuresti Targoviste Campulung Brasov Sinaia ucioasa Bucuresti...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Aug 5 2005, 09:41 AM
Post #37


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



De care dacie? Si de care instalatie GPL? Ca daca e vorba de berlina, atunci nu pare sa fie musai o sfaraiala GPL-ul in romania.

Fosta dacie a lui taica-miu, pe carburator, lua si 5.5 afara (mergand cuminte, pana in 110km/h), asa ca 9 pe GPL e cam tot un drac...

Daca e vorba de logan, solenta sau dsn atunci e chiar dezamagitor... in mod normal, la motoarele cu injectie multipunct instalatia GPL e mai evoluata si nu ar trebui sa consume mai mult de 20% in plus fata de benzina... adica, in loc de 6 afara, sa mearga pana pe la 7.5 pe gpl...


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihai51160
post Aug 11 2005, 04:28 PM
Post #38


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 10
Joined: 13-July 05
From: Braila (Braila)
Member No.: 51.153



QUOTE(mihai51160)
Eu am o dacia logan si i-am pus instalatie de gaz. In primul rand nu am pierdut toata garantia, ci numai la motor, apoi instalatia aceata de gaz costa 750 euro. Nu se sparge galeria de admisie pentru ca aceasta instalatie este cu ingectoare de gaz pentru fiecare cilindru in parte si este gestionat gazul in sistem electronic, avand un computer al instalatiei. Am deja 3000 km cu gazul si merge f. bine. Nu a scazut puterea motorului si este adevarat ca nu mai consuma in regim mixt 6,7 litri la suta cum consuma pe benzina si consuma 8 l la suta gaz. Dar parerea mea, care am asa ceva, este ca se merita.

fratilor, am scris despre instalatie pe gaz la logan. acum am 7000 km pe gaz si este la fel de bine. mai mult incepe sa consume mai putin gaz. la 10000 km se face o revizie in care se schimba un filtru de gaz care costa cu tot cu manopera 500.000 lei. deci se merita.


--------------------
Dacia Logan 1,4 MPI GPL
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 8th May 2024 - 10:22 PM